Ági fel volt készülve a legrosszabbra, de a vége pozitív csalódás lett: a drágábban eladott termék miatt nem kellett se hisztizni, se fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, minden úgy ment, ahogy az elvárható lenne: ellenőrzés, különbözet visszafizetése, mosoly.
Kellemesen meglepett a szegedi Rókusi körúti TESCO problémakezelési készsége. A tegnapi nap folyamán vásároltam néhány dolgot, köztük egy forgó, zenélő plüss gyerekjátékot, olyat, ami felakasztható a baba ágya fölé. Az árucímke szerint 2.690,- Ft volt az ára, nem volt miért ellenőriznem, egyértelműen beazonosítható volt a termék. A pénztárnál viszont 1.500 Ft-al többet fizettem, ahoz képest, mint amit én fejben összeszámoltam. A nyugtát végignézve kiderült, hogy a babajátékot 4.149-ért adták el nekem.
Mivel én is pénzből élek, az információszolgálat felé vettem az utam, leparkoltam a biztonsági őrnél a kocsimat, és visszamentem a polchoz, hogy meggyőződjek róla, valóban jól emlékszem az árra. Kiderült, hogy nekem van igazam, visszamentem az információhoz, és hűséges Homár olvasóhoz méltóan, jogaim teljes tudatában jeleztem az ott dolgozó hölgynek, hogy én bizony többet fizettem, mint amit kellett volna. Előítélettel álltam oda a pulthoz, és fel voltam készülve, hogy bizonygatnom kell majd az igazamat, és vásárlók könyve, meg egyéb szankciók... de nem volt rá szükség...
Alig 7 percet kellett várnom, ebből 3 azzal telt el, hogy hívtak egy kolléganőt, aki elhozta az általam látott árcédulát a polctól, ezalatt a pultos hölgy végigpörgette a gépben a kódokat, rátalált az elírásra, mire megérkezett a kolléganő, már beazonosította az én termékemet, lemásolta a nyugtámat, megcsinálta a jóváírást, és széles mosoly keretében szívélyesen elnézést kért és visszaadta a különbözetet. Lehet, hogy máskor is megcsinálták ezt már, csak akkor a delikvens nem szólt, nem tudom, én mindenesetre örömmel üdvözöltem, hogy ilyenek is tudnak lenni...
Az utolsó 100 komment: