Sarolta és Sándor 32 percig figyelte, ahogy a bank gyanúsan kevés számú ügyintézője dohányzik, beszélget és minden mást csinál, csak nem ügyet intéz. Kérdésükre sem derült ki, hogy mikor kerülnek sorra, bár a sorszám előtt nem várakozott előttük senki.
Múlt hét hétfőn esett meg velünk a követkető történet, férjemmel szerettünk volna személyesen hitelt igényelni a címben szereplő bank Akadémia utcai fiókjában.Így utólag rájöttünk, hogy ezt nem kellett volna. 10 óra után pár perccel érkeztünk meg a tett helyszínére, annak rendje és módja szerint számot téptünk, a papírka szerint senki más nem várakozott hasonló problémával így szerintem joggal bízhattunk abban, hogy normális időben végezhetünk. Nem így lett.
Már több ismerősömtől is hallottam, hogy bizony "Pápápápápápá"-éknál szeretik váratni a szerencsétlen ügyfeleket. Velünk is így tettek. 20 perc várakozás után kezdett gyanús lenni a dolog, hogy miért nem kerültünk még mindig sorra: a pénztárak pörögtek azzal nem volt gond de az asztaloknál ülő illetve pont ez volt az érdekesség, hogy nem ülő ügyintézők nem voltak sehol. Abban a fiókban (megszámoltam) vagy 8 asztal van, ahol az Ügyfelekkel foglalkozni tudnak, na most ebből a 8 asztalból 1 asztalnál ült egy unott arcú hölgyike. Rajta kívűl még 1-2 ügyintéző lézengett a fiókban. Arra azért vigyaztak, hogy ők se dolgozzanak, hanem csak jöttek mentek, mint akiknek nagyon fontos dolguk van: pl. cigizni a főbejárat előtt , beszélgetni a biztonsági őrrel, illetve ezeknek a kombinációjaként, ha a biztonsági őr nem ért rá, akkor egymással beszélgettek cigizés közben a főbejárat előtt.
Ekkor férjuram már kezdett meglehetősen mérges lenni és megkérdezte "unottarcú" hölgyikét, hogy miért nem kerül a mi számunk kiírásra a központikijelzőn illetve miért nem foglalkozik még mindig senki sem velünk, Ügyfelekkel. Erre nem tudott elfogadható választ adni, annyit bírt kinyögni, hogy "Fogalmam sincs, kis türelmet kérek." Elment megkérdezni majd miután vkivel beszélt mintha mi sem történt volna visszaült az asztalához egy szó nélkül. Újabb 12 percig nem történt semmi!!! Ekkor már 32 perce várakoztunk, ( a papír szerint) más ügyfél előttünk nem volt, mindenki más a pénztárakba várt. Nem hittük el, hogy ez megtörténhet. Több ügyintéző később sem került elő, "unottarcú" hölgyike sem hívta a mi számunkat. Eljöttünk.
Panaszra sem méltattuk őket, nem vagyunk kíváncsiak a "kéztördelős" levelükre, hogy mennyire sajnálják a dolgot bla bla bla. Úgy látszik a válság már érezteti a hatását ennél a banknál, kirugták az ügyintézőket, a maradék meg nem vehet fel új ügyfeleket. Tudom "pápápápápápá"-s ügyfelekként nem lehetünk sikeres emberek de ilyen hozzáállással ez a bank sem...32 perces ügyfél várakoztatással biztos nem. Új információ: "pápápáápápá"-ék nem nyertek semmit se az év bankja versenyen. Ezek után mi nem vagyunk meglepve, remélem ők sem.
Sarolta & Sándor
Az utolsó 100 komment: