Sarolta és Sándor 32 percig figyelte, ahogy a bank gyanúsan kevés számú ügyintézője dohányzik, beszélget és minden mást csinál, csak nem ügyet intéz. Kérdésükre sem derült ki, hogy mikor kerülnek sorra, bár a sorszám előtt nem várakozott előttük senki.
Múlt hét hétfőn esett meg velünk a követkető történet, férjemmel szerettünk volna személyesen hitelt igényelni a címben szereplő bank Akadémia utcai fiókjában.Így utólag rájöttünk, hogy ezt nem kellett volna. 10 óra után pár perccel érkeztünk meg a tett helyszínére, annak rendje és módja szerint számot téptünk, a papírka szerint senki más nem várakozott hasonló problémával így szerintem joggal bízhattunk abban, hogy normális időben végezhetünk. Nem így lett.
Már több ismerősömtől is hallottam, hogy bizony "Pápápápápápá"-éknál szeretik váratni a szerencsétlen ügyfeleket. Velünk is így tettek. 20 perc várakozás után kezdett gyanús lenni a dolog, hogy miért nem kerültünk még mindig sorra: a pénztárak pörögtek azzal nem volt gond de az asztaloknál ülő illetve pont ez volt az érdekesség, hogy nem ülő ügyintézők nem voltak sehol. Abban a fiókban (megszámoltam) vagy 8 asztal van, ahol az Ügyfelekkel foglalkozni tudnak, na most ebből a 8 asztalból 1 asztalnál ült egy unott arcú hölgyike. Rajta kívűl még 1-2 ügyintéző lézengett a fiókban. Arra azért vigyaztak, hogy ők se dolgozzanak, hanem csak jöttek mentek, mint akiknek nagyon fontos dolguk van: pl. cigizni a főbejárat előtt , beszélgetni a biztonsági őrrel, illetve ezeknek a kombinációjaként, ha a biztonsági őr nem ért rá, akkor egymással beszélgettek cigizés közben a főbejárat előtt.
Ekkor férjuram már kezdett meglehetősen mérges lenni és megkérdezte "unottarcú" hölgyikét, hogy miért nem kerül a mi számunk kiírásra a központikijelzőn illetve miért nem foglalkozik még mindig senki sem velünk, Ügyfelekkel. Erre nem tudott elfogadható választ adni, annyit bírt kinyögni, hogy "Fogalmam sincs, kis türelmet kérek." Elment megkérdezni majd miután vkivel beszélt mintha mi sem történt volna visszaült az asztalához egy szó nélkül. Újabb 12 percig nem történt semmi!!! Ekkor már 32 perce várakoztunk, ( a papír szerint) más ügyfél előttünk nem volt, mindenki más a pénztárakba várt. Nem hittük el, hogy ez megtörténhet. Több ügyintéző később sem került elő, "unottarcú" hölgyike sem hívta a mi számunkat. Eljöttünk.
Panaszra sem méltattuk őket, nem vagyunk kíváncsiak a "kéztördelős" levelükre, hogy mennyire sajnálják a dolgot bla bla bla. Úgy látszik a válság már érezteti a hatását ennél a banknál, kirugták az ügyintézőket, a maradék meg nem vehet fel új ügyfeleket. Tudom "pápápápápápá"-s ügyfelekként nem lehetünk sikeres emberek de ilyen hozzáállással ez a bank sem...32 perces ügyfél várakoztatással biztos nem. Új információ: "pápápáápápá"-ék nem nyertek semmit se az év bankja versenyen. Ezek után mi nem vagyunk meglepve, remélem ők sem.
Sarolta & Sándor
sonny · http://karcolat.blog.hu 2008.10.20. 07:21:50Szűrés
merta-X 2008.10.20. 07:32:55Szűrés
Kőbánya városközpont, 4 pult, 2 ügyintéző, ebből 1 háttérmunkán, maradék
1 arról beszélget az ügyféllel háromnegyed órát, hogy a köcsög MÁV biztosítót mér nem tudják egy az egyben átvenni, miért kell új biztosítást kötni, igen, nem, igen, nem, igen, nem, majd újra elölről a szellemi fogyatékos tatának.
Aztem befosok má.
Amikor sorra kerültem, kérdeztem, érvényes a Cascom az EU-ban? Igen. Viszlát.
Felemelő volt.
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.20. 07:33:55Szűrés
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.10.20. 07:44:23Szűrés
agyvihar.blog.hu/2008/10/07/noi_praktikak_a_bankban
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 07:54:27Szűrés
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 07:56:15Szűrés
Így aztán ügyet sem intéztetek. Én biztos kértem volna fiókvezetőt.
Aztán ha olyanom van akkor még egy számlamegszüntetést is amilyen hamar lehet...
2008.10.20. 08:10:50Szűrés
Sofian 2008.10.20. 08:13:49Szűrés
nekemirj 2008.10.20. 08:16:11Szűrés
Egy ilyen pénzügyi válság esetén az ügyfél után kapkodni kellene nem várakoztatni. Ha jól működne a rendszer, akkor ilyen esetben a fiókvezetőnek felmondanak a többi ügyintéző meg 10 évig sem fizetésemelést sem jutalmat nem kahatna. Legalábbis ha én lennék vezető beosztásban náluk.
Dr.Bio74 2008.10.20. 08:21:32Szűrés
Secnir 2008.10.20. 08:25:35Szűrés
Sikeresek vagytok.
VilMarci 2008.10.20. 08:30:11Szűrés
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 08:37:13Szűrés
akkor megkérdezem szépen: a homárra miért tetszettek beírni?
Lefty Rosenthal 2008.10.20. 08:46:26Szűrés
Thomee 2008.10.20. 08:49:11Szűrés
Landy4x4 2008.10.20. 08:49:33Szűrés
Pipa voltam, és míg a hölgy pötyögte a gépet, odafordultam hozzá, hogy ugyan átadna e egy üzenetet a fiókvezetőnek. Miszerint kevesebbet kéne költeni reklámra és többet ügyintézőkre.
A válasz persze nem volt meglepő, hogy ő nem tehet róla és különben is blablabla.
Innen üzenem minden bankügyintézőnek, kéretik a következő szöveget bemagolni: Elnézést, hogy megvárokoztattuk!
Gera 2008.10.20. 08:51:52Szűrés
ex-dr. vuk 2008.10.20. 08:55:01Szűrés
É2I 2008.10.20. 08:55:03Szűrés
Egyébként lehet, hogy a kölcsönt nem szeretik adni mostanság, de nyiltan nem merik kimondani. Így csak nem fogadják az igénylőt, majd elmegy az 32 perc múlva magától.....
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 09:01:15Szűrés
Örök kapcsolat a ráfázennel :D
Mr.Brooks 2008.10.20. 09:07:44Szűrés
É2I 2008.10.20. 09:11:41Szűrés
Ha meg nem, beírsz és legközelebb kávéval is megkínál az új fiókvezető.
Azt azért én sem vágom, hogy átlagos kisvárosban is van 5-6 féle bank nagyobbakban 10+ és még egynek akár több fiókja. A forgalom láthatóan nem túl nagy és mégis sokszor van, hogy több félórákat kell várni.
(Vagy csak a hüje ügyfelek zavarják őket?)
maszogep 2008.10.20. 09:18:34Szűrés
Emiceha 2008.10.20. 09:22:55Szűrés
Bit Rot 2008.10.20. 09:27:50Szűrés
"Pár perc múlva személyesen odajött az ügyintéző, odavezetett az asztalhoz, s elintéztük, amit kellett. Ja, ez csak egy kártyaaktiválás volt, igaz nem otthon, hanem Hollandiában :)"
Aha, nem rossz, nem rossz.
Mondjuk itt Magyarországon (CIB) a kártyaaktiválás csak egy telefonhívásba kerül, nem kell utazni, bankfiókba menni, sétálni, leülni, kitölteni, aláírni...
Itthon elég egy telefon, bepötyögni a kártyaszámot + titkos kódot, ennyi, vagy OTP-nél elég csak bármilyen automatával egy tranzakciót végezni (pl. kp felvét)....
De azért biztos a Holland módszer a jobb :-)
Bit Rot 2008.10.20. 09:30:02Szűrés
Esetleg deviza hitelért mentél?
paaj 2008.10.20. 09:32:56Szűrés
VilMarci 2008.10.20. 09:32:56Szűrés
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.20. 09:38:06Szűrés
Mocsok ügyfelek! Lökjétek a padlóla, le...
Layosh 2008.10.20. 09:40:26Szűrés
Várakozásom közepette volt, aki hangosan szitkozódott, hogy mi ez a sok várakozás... ott is hagyták őket. Érdemes megnézni az automata melletti papír kosarat, tele van sorszámokkal.
Főúr1127 (törölt) 2008.10.20. 09:40:27Szűrés
8 ablak, 1-2 ügyintéző. Előttem 26 ember (legalábbis papír szerint).
2 Hölgyike a TV-vel bíbelődött, amit először elcsesztek, majd sikerült pornót behozniuk, de végül ezt az örömöt is elvették tőlünk (itt 1 óra és 10 perc telt el mióta megjöttem).
Az ÜSz. hatig nyitva, ötkor megállítják az embereket, hogy lezárták a sorszámadót, jöjjenek holnap. Ablakban már 3 ügyintéző.
Még mindig nem jöttem. Közben volt cigi, majd kávészünet. Egyik kollegina kisfiának megcsodálása "mennyit nőtt!", stb.
5 óra 35 perckor hívták a számom. Ahol azt a rövid tanácsot kaptam, hogy hívjam a helpdesket, és ott segítenek. Ha ezt esetleg előbb megemlítenék, akkor a UPC közvetlen vonalán már felhívhattam volna őket ezeregyszer (mert a saját számomról a végeredmény 3 próbálkozás = 3 szétkapcsolás volt, mindez kb. fél óra folyamatos vonalbanlét alatt).
Ennyit róluk. Amúgy az ÜI. kedves, és segítőkész volt. Azzal semmi gond nem volt, de minden iszonyat lassú. Meg persze a ott voltak a szokásos várakozási formulák is. Anyuka 2,5 éves gyerekkel, aki persze kiakad, mert a gyerekeket nem 1,5-2 órát való várakozásra találták ki. És ordít. Dobálózik a gyereksarok játékaival. Másik kissé neveletlenebb gyerek a sarokban alvó (vagy várakozás közben végelgyengülésben elhalálozott) öregurat dobálja labdával. Amikor ezt megemlíti a szülőnek valaki, az kiakad, hogy mit szólunk bele a gyereknevelésbe.
Miközben nem ment a sor persze mindenféle színes, és türelmetlen népek is jöttek, akik az éppen megüresedett ablakokhoz beültek, mert nekik derogál számot húzni, és várni. még jó hogy elküldték őket a rákba.
Legközelebb inkább tovább próbálom a telefonos, vagy az online helpdesket...
Fx 2008.10.20. 09:40:27Szűrés
Hattory Hanzo 2008.10.20. 09:44:54Szűrés
Nyáron a Sugárban a UPC ügyfélszolgálat nyitvatartását "ügyfélközpontúvá" alakították, így este 8-ig vannak nyitva. Egy apróságról megfeledkeztek: a sorszámosztó gépben nem állították át a nyitvatartási időt, így 17 óra 28 perckor már "A mai napra kiadott sorszámok elfogytak, ..." című üzenetet küldte a gép. Viszont a pulthoz sorszám nélkül nem hívnak. Picit morcos volt a néni, amikor megkérdeztem tőle, mi a pöcsre is várunk 25 perce egy teljesen üres ügyfélszolgálati helységben? Mondta, hogy Ő a sorszámra...
Jimbo75 2008.10.20. 09:53:46Szűrés
potrzebie 2008.10.20. 10:00:37Szűrés
mondtam neki, benne leszel az újságban geczi...
Algo 2008.10.20. 10:02:06Szűrés
staropramen 2008.10.20. 10:03:04Szűrés
ott emberek haltak meg szórakozz valami mással
Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.10.20. 10:03:45Szűrés
elwood 2008.10.20. 10:14:09Szűrés
A reklám szerint a pápápápá bank arra való, hogy a szerződéseivel jól be lehet a bográtsch alá gyújtani.
elwood 2008.10.20. 10:18:30Szűrés
Csak három irodájuk van a városban, de ha bemész, egy 2x3-as mezőben állva(!) sorban állhatsz az ügyintéző előtt (bár van 5-10 leülős asztal is, ahol nem ül senki) akár fél-egy órát is.
Cserében legalább nem is értenek hozzá és egymással ellentmondó információkat adnak, mit is kéne tenni.
zala 2008.10.20. 10:22:45Szűrés
nomen est omen?
maincoon © 2008.10.20. 10:30:13Szűrés
"Lehet, hogy azért nincs elég ember, mert nem találnak elég szép lányt :DDD"
Én sok évvel ezelőtt 4.5 évig voltam allianzos kárügyitéző, szép is voltam. Gyorsan, korrekt módon intéztük az ügyeket, bár az én soromban mindig többen voltak, mint a kolléganőmébe.
Most már biztos nem vennének fel, ha a fiatalság/szépség feltétel :D
Bit Rot 2008.10.20. 10:33:31Szűrés
"Nekem a kedvencem mikor valaki bemegy a bankba (nem idos nyugger, fiatalos oltonyos ficko), es kedvesen erdeklodik az UI.-nel, hogy milyen hitelek vannak mert O azt szeretne."
Szerintem itt nincs semmi probléma, az ügyfél tájékodódni szeretne, kérdezni, mielőtt döntene, a bank feladata, hogy elmagyarázza, válaszoljon a kérdésekre.
Sajnos a neten (és máshol) lévő hirdetmények és feltételek elég átláthatatlanok, nehezen összehasonlíthatóak, ember legyen a talpán aki átlátja.
Egy ügyfélközpontú banknál ezért is feladat, hogy segítsenek az ügyfélnek, szerintem.
Secnir 2008.10.20. 10:33:53Szűrés
nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2008.10.20. 10:39:05Szűrés
Nanemá 2008.10.20. 10:43:29Szűrés
Én már megtettem. Elvittem az összes lekötött pénzemet és a fizetésátutalásomat, közműdíj beszedési megbízásaimat az OTP-től a CIB-hez. Már csak a lakáshitel törlesztés miatt vagyok kötelezően OTP-ügyfél (modern röghözkötöttség.) Nem is voltam eddíg igazán sikeres ember. Ügyintézési kultúra, számlavezetési költségek és betéti kamatok tekintetében egyaránt az OTP a béka s@gge alatt van a CIB-hez képest. Nemsokára visszafizetem a lakáshiteleimet és többé az OTP-nek a környékére se megyek.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.20. 10:43:31Szűrés
Különben meg rotációban vagyunk, 2-3 havonta másik bankhoz dobnak minket, hogy az ügyfélfogadás fennakadás nélkül lehessen nehézkes és hosszadalmas legyen minden bankfiókban.
A bankok szolgáltatásairól semmit nem tudunk, de ha netán mégis, az információt nem szolgáltatjuk ki az ügyfeleknek. Dezinformációban azonban bármikor (min 1 óra várakozást követően)állunk szíves rendelkezésükre.
Banki Ügyintézők Országos Szövetsége (BÜOSZ)
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 10:45:35Szűrés
gondolom úgy volt, hogy benn áltak, majd elöntötte őket az ideg, de mire hazaértek, anyjuk mondta apjuknak, írh már a homárra, mert az sikk…
u.i: a Skodás – Avias hülye azért nem vagyok gépészmérnökünk mikor akar elnézést kérni? Vagy csak panaszolni tudott?
Nanemá 2008.10.20. 10:45:58Szűrés
Azért irogat a homárra, hogy ha már ő ilyen szerencsétlen volt, és megszívta, te már ne szívd meg hasonlóképpen! Persze, te nyilván úgyis csak a saját károdon tudsz tanulni, ugye?
macskabreki 2008.10.20. 11:10:42Szűrés
Bankot váltottunk lakáshitel miatt, Erstére. Fejemet verem a falba, hogy hibásan ment át a pin-kódom, 10 napba telik "legyártatni" (értsd 10 napig nem tudom használni, de megváltoztatni sem lehet SOHAMÁR). Akkor mit intéznek 10 napig???
potrzebie 2008.10.20. 11:14:02Szűrés
biztos haltak már meg emberek Balatonfüreden is, Ráckevéről nem is beszélve, sőt lehet páran már baccpapucsban is meghaltak
sőt vannak háborús viccek is, meg katolikusosak is, pedis háborúban is sokan meghaltak és a katolikus missziók is sok indiánt megöltek
szóval nem értem felháborodásodat...
É2I 2008.10.20. 11:15:09Szűrés
"u.i: a Skodás – Avias hülye azért nem vagyok gépészmérnökünk mikor akar elnézést kérni? Vagy csak panaszolni tudott?"
A túl tankólósra gondolsz?
staropramen 2008.10.20. 11:18:56Szűrés
Lehet, hogy a beszélgetés a férjed és az ügyintéző között talán nem volt ennyire konszolidált?Nem gondolom, hogy egy szimpla "dolgozik Ön?" kérdésre kivezetnek bárkit.
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 11:19:15Szűrés
arra-e hát....olvastam a TC-s cikket...erre ott fityeg a homáros link elolvastam...hát szerencsétlen adja vissza a diplomáját még anyám is tudja, hogy lehet rátankolni ha elég türelmes az ember...akár milyen autóba 5 lityit min...mondjuk ezt nemtudtam, hogy a VW ennyire...de akkor is.....autók átépítésével foglalkozik és nem ismeri a tágulási tartályt....a gépészmérnökje...ááááá.....
staropramen 2008.10.20. 11:20:57Szűrés
Kár.
jusztlacika 2008.10.20. 11:23:37Szűrés
eszembejutottvalami 2008.10.20. 11:30:24Szűrés
É2I 2008.10.20. 11:30:36Szűrés
Valóban érdekes, de nekem "a rendőr ki akarta fizetni" tetszett annó a legjobban. Mer' "szerintem ilyen állat pedig nem létezik " :D
Azt meg végképp nem értettem, ha már felajánlották neki, hogy lemérheti, akkor már mér nem? Érdekes....
/on
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 11:33:13Szűrés
remélem ugyanakkora nagypofával fog majd elnézést írni és a homár ki is posztolja. amekkora felhajtást csinált 10lityi benya miatt...a diplomása...pedig még skeptikus sem lehet mert 1ember1diploma egyenlet állt fent...az meg ugye 2ember3diplomával érvényes....no mind1, várom a levelet....de szerintem elsunnyogja....
/on
elwood 2008.10.20. 11:40:13Szűrés
Az ilyen sztorik szoktak a valóságban úgy kinézni, hogy leordítja az ügyintéző haját, megdobálja földimogyoróval, az érkező biztonsági őrt a padlóla löki, aztán otthon elmeséli, hogy milyen inzultus érte.
Csöndben meg kell szüntetni a számlát és kész.
airelle 2008.10.20. 11:45:05Szűrés
staropramen 2008.10.20. 11:53:14Szűrés
Ha balsorsom bankba visz lehetőleg középkorú, vagy idősebb ügyintézőt keresek.Tőlük valószínűleg jobb felvilágosítást kapok, mint a "mult héten beléptem, a főnök macája vagyok" kinézetűtől.
Almatlan Jozsi 2008.10.20. 11:56:23Szűrés
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 12:02:48Szűrés
Páncélteremben-e? Ammán döfi lenne :D
Édesapám 2008.10.20. 12:14:29Szűrés
Finta anyuk vitte és 14:00-kor pontban ott is volt...
Homár itt tartunk, szvsz adott esetben az 5. perc után távoztam volna...
Boo 2008.10.20. 12:26:40Szűrés
nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2008.10.20. 12:32:40Szűrés
staropramen 2008.10.20. 12:36:17Szűrés
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 12:51:12Szűrés
pizsama 2008.10.20. 12:53:40Szűrés
Szóval mielőtt mindenki csak az ügyintézőket cseszegetné (tudom, sok lusta barom van köztük) egy kicsit gondolkodjon el azon, hogy a bankok vezetése (fiókvezetőkkel az élen) mennyire leszarják azt, hogy mikor-mennyit vár az ügyfél, vagy az ügyintéző milyen gyorsan és hatékonyan dolgozik.
É2I 2008.10.20. 12:55:19Szűrés
Az persze nem baj, ha segít, de ne tolakodjon. Akkor feleljen, ha kérdezik, addig stírölheti mancikát.
deputy sheriff 2008.10.20. 12:56:17Szűrés
Dr.Bio74 2008.10.20. 13:03:30Szűrés
Bocs, de kit is ütnél le ha....?
pizsama 2008.10.20. 13:06:43Szűrés
pizsama 2008.10.20. 13:08:58Szűrés
Nem csodálom, hogy a posztban leírt eseten kiakadt az illető. Sajnos egyes fiókokban (egyes ügyintézőknél) ez általános jelenség.
A megkérdezett hölgyike meg valószínűleg azért nem hívta őket, mert nem volt jogosultsága olyan ügyeket intéznie.
Mellesleg az összes bank kezd elkurvulni, és csak az adott fiókon (és fiókvezetőn) múlik, hogy milyen a kiszolgálás.
Az én párom is ezért hagyja ott, és bankon belül egy nyugisabb "no ügyfél, lots of papírmunka" helyre megy át!
Dr.Bio74 2008.10.20. 13:10:28Szűrés
Múltkor én is élesítettem a kártyámat, de nem jól sikerült, mert mindig megolvadt amikor a késes a köszörűhöz nyomta.
staropramen 2008.10.20. 13:16:44Szűrés
ezért tart itt ez az ország.!Ezerszer elmondtuk, hogy műanyag kártyát csak vizers köszörűvel nagyon óvatosan szabad élesíteni. Erre még mindig vannak akik rányomják a flexet +csiszolókorong.
Édesapám 2008.10.20. 13:19:33Szűrés
Akkor ezért mondják, hogy szúrós szemem van?
Én azt gondoltam az éleslátásnak csak előnyei vannak?
ZON 2008.10.20. 13:28:37Szűrés
☺ágica (törölt) 2008.10.20. 13:42:39Szűrés
staropramen 2008.10.20. 13:47:14Szűrés
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 13:51:36Szűrés
eztet én meg nem hiszem el....angolul sem tudol egyébként? német bejelentett lakcím kell és annyi számlát nyitsz amennyit csak akarsz...
☺ágica (törölt) 2008.10.20. 13:59:30Szűrés
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.20. 14:48:42Szűrés
ugy dontottunk Maryvel kozos szamlank lesz O megszunteti a masik banknal es atjon az enszamlamra
3 percet vartunk addig Mary megprobalt kv-t inni de mar csak beszelgetes kozben tudta befejezni
odaatam a holgyemenynek a kartyamat, hogy ehhez szeretnek tarskartyat
mondta eleg szar allapotba van a a kartyam azt is kicserelik
szombaton meg is erkezett
aktivalni ugy kell, hogy ha legkozelebb megyek az ATM-hez bedugom
szerintem ma megjon a Marye is
itt valahogy ertik hogy belolem elnek
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.20. 14:49:46Szűrés
mikor az elso szamlamat nyitottam a bank of americanal annyit tudtam angolul, hogy no yes es aj lav ju
megis nyitottam
The Good Boy 2008.10.20. 14:50:15Szűrés
pizsama · pizsama.blogter.hu 2008.10.20. 12:53:40
"Az én párom lakossági ügyintéző egy bankfiókban, a belét is kidolgozza (egy-két munkatársával ellentétben), rendszeresen túlórázik. Sokszor az ügyfelek csak azt látják, hogy nem ül előtte senki, csak ő akkor épp az előző ügyfél papírjaival foglalkozik, de így is sokszor órákkal zárás után végez vele."
jusztlacika 2008.10.20. 11:23:37
"DUGOTT MÁR VALAKI BANKFIÓKBAN?"
Pizsama! Nem vagyok összeesküvés elmélet gyártó, de a sok túlórának nehogy jusztlacika felvetése legyen a vége...:) Nem kell mindig naivnak lenni:) Osztán év végén van-e nagy prémium a sok bent töltött óra miatt???
ON:
Egyébként én a legsikertelenebb bank legsikertelenebb embere vagyok, de a közeli kisvárosi zotépé fiók helyett a megyeszékhely nagy és tele emberrel fiókjába szoktam beesni kb. évente 2szer, amikor kell, mert ott még akkor is 20 percen belül sorra kerültem, amikor 17(!!!) várakozót irt a sor(s)számom. Van 15 vagy 16 ablak, de legalább 10-12-ben mindig dolgoznak.
Csak az az egy izgalma van a dolognak, hogy nehogy az ötvenes szakálas úrhoz szólitson a sors, mert akkor garantált az egy héten belüli ismételt banklátogatás, mert elméletben sincs képben az öreg, meg még a számitástechnika sem az erőssége (eddig kétszer voltam nála, mindkétszer elb*szta a kért dolgot...).
☺ágica (törölt) 2008.10.20. 15:03:30Szűrés
dani27bpbp 2008.10.20. 15:17:32Szűrés
Kenton Delacruz 2008.10.20. 15:23:31Szűrés
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.20. 16:24:40Szűrés
Bit Rot 2008.10.20. 17:19:38Szűrés
"A Raiffeisen Bank és a BG Hitel és Lízing úgy döntött, hogy ezentúl nem folyósít svájci frank alapú jelzáloghiteleket – értesült az Index. A két hitelintézet a hitelezési feltételeken is szigorít."
Capri (törölt) 2008.10.20. 17:20:02Szűrés
Mylady 2008.10.20. 17:21:14Szűrés
a mostani elcserélt szombatra gondolsz?
Péntek volt. Munkarendileg. Olyankor a bankok egyig vannak.
Ettől persze még igazad van.
Sosem értettem, ha másnak pénteken is dolgozni kell mondjuk 5-ig, akkor a "hivatalok" miért zárnak be 12-1 óra körül.
Bit Rot 2008.10.20. 17:24:05Szűrés
ÚJ feltétel: legalább 1 óra várakozást ki kell bírnia a hiteligénylőnek :-)
Mylady 2008.10.20. 17:25:19Szűrés
"Épp Deutsch-honban dolgozgatok, és mivel nem beszélem a nyelvet (tudom, nem vagyok sikeres:)), ezért egy munkatársam elkísért a bankba számlát nyitni. Kivártuk a sorunkat, munkatárs szépen elmagyarázta, hogy NEM beszélek németül, ezért van ő velem...csajszi adott is időpontot, cirka 20 perc volt összesen, sorbanállással együtt. Egy hétre rá visszamentünk, a kapott időpontra, hogy a kicsit feljebb levő ügyintézővel megoldjuk a számlakérdést."
Most jól értem, hogy elmentetek ketten egy bankfókba számlát nyitni, vártatok 20 percet majd kaptatok egy időpontot egy héttel későbbre, amikor vissza kellett mennetek egy másik ügyintézőhöz, hogy megnyissa a számlát?
Mert nekem ez jött le a szövegből.
Szerintem én egy ilyen szituban felállok és harsány röhögés közepette távozok.
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.20. 18:07:43Szűrés
Az otpnél minden pult egyben pénztár is és eddig még nem vártam 15percnél tovább pedig volt ugy hogy több mint 20 ember volt elöttem...Persze ez is helyfüggő mert jellemzően például pesten az emberek trogerek.Basznak dolgozni, szarnak mindenre és ez sajnos bankoknál is így van.
Errefele akkor lehet kijönni cigizni ha te vagy az egyetlen aki kint van a dolgozók közül.
A bank is egy munkahely az ott dolgozóknak, nyilván sok dologba nincs belátásod,meg eszed se hozzá.De ezek után remélem az életben egyetlen bank sem fog téged ügyfélnek nevezni :D
Megdobbent 2008.10.20. 19:01:23Szűrés
bugsy 2008.10.20. 21:30:38Szűrés
Nehéz eldöntenem, hogy a raiffeisent fikázók az ellenszenvesebbek, vagy a raiffeisent fikázókat fikázók...?
Még gondolkodom ezen, addig is Bank-kerülő Üzemmód: ON.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.20. 22:28:24Szűrés
Az egy pillanatig se zavarjon, hogy bankokban nincs vásárlók könyve!
Továbbá hogy bankbiztonsági okokból nem fényképezhetsz.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.20. 22:55:18Szűrés
☺ágica (törölt) 2008.10.21. 07:42:51Szűrés
Igen, jól érted:) Nevezett bankban előbb infóért kell sorbanállnod, ahol szépen megmondják, hogy mi a további teendő. De mivel nem beszélem a nyelvet, kb 3 napja voltam itt, ezért a munkatársamra hagyatkoztam. Meg aztán mindenhol azt szajkózták, milyen jó kis bank ez. Hát, utólag ki is derült:)A másik abszolút rendben, várnom sem kellett:)
Nanemá 2008.10.21. 08:28:20Szűrés
Ha valaki idióta, az TE vagy. Kivánom, hogy várjál órákat egyszer a drágalátos OTéPédnél, unatkozó és lebzselő ügyintézőket nézegetve. Nekem már megvolt párszor, kerestem is helyettük jobb bankot. És ritka sötét paraszt lehetsz, ha szerinted minden pesti polgár naplopó tróger. Látod, neked is be lehet jól szólni, és te legalább meg is érdemled.
Balance Of Power 2008.10.21. 08:56:31Szűrés
ex-Zep 2008.10.21. 11:21:02Szűrés
Bravo 2008.10.21. 13:28:33Szűrés
Bravo 2008.10.21. 13:32:47Szűrés
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.21. 20:23:28Szűrés
[*] De az. Tehát mindenki kérdez, aggódik és bizalmatlan, teljes joggal.
Nanemá 2008.10.22. 13:09:06Szűrés
Az ügyfél legyen felkészült? A múltkor bementem a bankba, feltettem 2 értelmes, lényegbevágó és FONTOS kérdést, és az ügyintéző (amúgy ügyfélszolgálat vezető) 5 percig telefonálgatott, mire választ tudott adni. És abban már csak reménykedhetem, hogy jót...
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.25. 19:20:56Szűrés
Tudod az ilyen köcsögök hozták már nekem oda a cetlijüket hogy már fél orája várnak...Én meg megkérdeztem hogy moért hazudik a szemembe, ott áll a cetlin mikor adta ki a gép, 2 perc tel el.És ilyenek az ügyfelek.
Szóval aki ennyire türelmetlen az menjen és dugja döglöttkutyahasba a pénzét.
Én az ilyet nem sajnálom.Sőt még jól meg is szivatnám.Küldözgetném ide-oda mig rá nem un :D
Fogyasztóvédő 2009.03.19. 01:44:36Szűrés
Kaptak a mocsadék bankok a pofájukra.Végre egy szervezet, aki adott nekik.
Ime:
Itt a piros, hol a piros - avagy mi történik a BAR-listásokkal
A Vállalkozók Szövetsége álláspontja az, hogy Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét nem azért alapította valamikor a magyar állam, hogy bankvédő hivatalként tetszelegjen, a pénzügyi közélet amúgy is kétes hírnévnek örvendő porondján.
A válság váratlanul érkezett, de kapóra jött a hazai bankrendszernek, hiszen a társadalomnak az a fele, amely boldogulni szeretett volna, hitelt vett fel az elmúlt években, hogy a vállalkozását gyarapítsa, ingatlant vagy autót szerezzen. Mindezt nem csak a kényelem okán, de az előrelépés lehetőségeként is vállalták az adósok: ennek persze mély társadalmi okai vannak, mert egy magyar tömblakás ára jelenleg 183 havi minimálbérért ill. nagyjából 107 havi átlagbérből vásárolható meg. Egy átlagos, új, családi autó (nem luxuskategória) „mindössze” 42 havi minimál- ill. 25 havi átlagbérből már megkapható.
Tavaly szeptember óta hallgatjuk, hogy válság van, a világ hitelpiacai egyre nehezebb helyzetbe kerültek, fel kellett vásárolnia az amerikai kormánynak a legnagyobb bankokat, hogy az emberek a befektetéseiket biztonságban tudják, mert ha nem, még nagyobbra nő a válság és a bizalmatlanság.
Igen, halljuk, látjuk, olvassuk. De a PSZÁF nem lép „akcióba”: mintha Csipkerózsika-álmát aludná a felügyelet, el van foglalva azzal, hogy egyes ügyeket vizsgál (amely fontos a szereplőknek), de az össztársadalmi érdek, miszerint a bankok üzleti magatartása mélyen hátrányos és pénzügyileg ellehetetleníti tömegesen az embereket, mintha észre sem venné. Miközben már kiderült, hogy a világ „gazdagabbik felén” a bankok a tőkeinjekciót arra fordították, hogy vezetőik megjutalmazzák magukat, mert hiszen „olyan jól dolgoztak, és hát ezért jár is a bónusz”.
Néhány tény:
Egy átlagos magyar bank vezetője minimum 100 millió forintot keres évente a juttatásokkal, bónuszokkal stb.
A rendszerváltás után, de a 90-es évek közepétől bankokban volt a legmagasabb az átlagkereset, és ebben a szférában lehetett a legtöbb, időnként rekordnyereséget realizálni.
A megkötött blanketta-szerződések számtalan helyen sértik az adósok jogos érdekeit a bankok/pénzintézetek érdekeit előrehelyezve.
PSZÁF tehát tűrte, hogy a BAR-listások száma az egekbe ugorjon, és lassan minden tizedik felnőtt lakos szerepeljen e listán, miközben felmerülhet az emberben néhány kérdés.
- Vajon a PSZÁF mindezt azért tűri, mert a legtöbb döntéshozó vezetője hivatali állása előtt maga is bankár volt, majd a későbbiekben - a jól kereső pénzintézeti szféra - vissza várja „hű” fiait?
- Vajon a PSZÁF számára ezek a blanketta-szerződések miért elfogadhatóak?
- Vajon a PSZÁF vezetősége megkezdte a magyarországi bankok és tevékenységük széles körű átvilágítását, hogy megismerhető legyen az adott bank valós pénzügyi helyzete? A megszerzett éves rekordbevételek és nyereségek elkönyvelése után – ilyen hirtelen – miért lett bajban a hazai bankok meghatározott része?
- Vajon a PSZÁF a rosszul gazdálkodó bankok vezetőit elszámoltatja, mielőtt és miután a bank felveszi a magyar adófizetők pénzét?
- Amennyiben a bankok számára csökkentik a kamatokat, akkor – amellett, hogy árfolyamveszteség címén a törlesztőrészleteket megemelik – miért kell az adósoknak – a szerződés egyoldalú módosítása mellett – még kamatokat is emelni? Persze tudjuk, hogy az egyoldalú szerződés ezt megengedi, de a PSZÁF miért tűri?
- Vajon a bankok vezetői miért gondolják azt, hogy nekik nem kell felelősséget vállalniuk a gazdasági kockázataikért (miként más vállalkozóknak - igen)?
- Nem várható el egy pénzintézettől, hogy megkérdezze ügyfelét: „Kedves ügyfelünk, Ön 20 évre vett fel hitelt, gondolt arra, mi lesz, ha 10 vagy 15 év múlva beteg, munkanélküli stb. lesz? Miből fogja fizetni a hiteltörlesztést?”
A bankrendszer sajátosságait nézhetjük más megvilágításban is: a mindent az ügyfelekre terhelő bankrendszer esetenként az aktuális kormányzatot zsarolja, miközben újdonsült „királycsinálóként” a következő kormányzatot próbálja saját sugallatra felállítani. Ahogy bennfentes budapesti körökben mondják mostanában: úgy tűnik, Felcsuti megegyezett az alcsútival.
Ahelyett, hogy a bankok az anyacégeiket szolgálják ki, a bankok és a bankrendszer mai vezetőinek legfontosabb feladata az ország 1,3 millió vállalkozásával, valamint 10 millió lakójával megegyezni a hitelek mérséklésében, a törlesztések türelmi idejének ügyfélbarát kezelésében, törekedni a forint megvédésére, elvárható, hogy beindítsák a hitelezéseket is.
A Vállalkozók Szövetsége felszólítja a PSZÁF tisztségviselőit, hogy kezdjék meg és folytassák le e körben a vizsgálataikat, elvárja, hogy a magyar bankok ne merjék egyoldalúan módosítani a szerződéseiket, vállalják a jelenlegi helyzetben a saját üzletük kockázatát, ne hárítsanak át minden költséget – jogtalanul - a hitelfelvevőkre, és tevékenységüket tisztességes üzleti magatartással folytassák.
A Vállalkozók Szövetsége felszólítja a PSZÁF vezetőit, hogy tegyék meg a szükséges lépéseket a bankok törvénytelen szerződésmódosításai ellen. Kényszerítsék ki bankoktól a tisztességes kamatláb meghatározását.
Lépjenek fel a banki „uzsorakamatok” ellen, és - szükség szerint- azonnal vonják meg az ezt használó bankok engedélyét. Egyetlen bank se kérhessen a jegybanki alapkamat duplájánál több kamatot a kiadott hiteleire.
A PSZÁF tisztségviselőinek pedig végre el kell kezdeniük a fogyasztó- és vállalkozásbarát magatartást bevezetni a gyakorlatban, és az elé kerülő ügyekben ilyen módon eljárni.
Elvárjuk, hogy a PSZÁF a továbbiakban a bankok bevételeiből különítsen el egy alapot, mely a banki hitelek károsultjainak szervezete számára juttat pénzeszközöket, hogy hatékonyabban tudjanak fellépni a pénzintézetek ellenében.
A Vállalkozók Szövetsége programjában szerepel a pénzügyi kultúra és az öngondoskodás is, melyekről – iskolai keretek között – kell hallaniuk, tanulniuk a fiataloknak, hogy minimalizálni lehessen azoknak a számát, akik később belekerülnek ebbe a pénzügyi mókuskerékbe.
Info: www.vallalkozokszovetsege.com