Nagy bajban lehet a T-Com, van is rá közvetett bizonyítékunk: hat év után jelentkeztek, hogy megpróbáljanak levenni pár rongyos ezrest egy halott előfizetőtől. Szemfedélillatú részletek hajtás után.
Ismét egy érdekes történet egyik mellékszereplőjévé váltam a napokban. Ha számodra is érdekesnek tűnik, kérlek tedd fel az oldaladra:
Egy kis előzmény a történethez: hat évvel ezelőtt vásároltunk egy ingatlant, kis házzal, amiben korábban egy idős bácsi lakott és elhunyt. Az ingatlan nem volt a nevén, azt már a vele eltartási szerződésben lévő gondozójától vettük meg. A házban volt egy akkor még Matáv által üzemeltetett telefonvonal, amit a gondozó kikapcsoltatott, mivel az előfizető elhunyt és másnak nincs rá szüksége. Ehhez kellett akkor (ezt később a telefonos ügyintézővel folytatott beszélgetésből derült ki) a halotti anyakönyvi kivonat és annak száma, tehát a szolgáltató tudomására jutott a tény (ez később fontos lesz). A szolgáltató akkor felajánlotta, hogy a jogviszony rendezéséig (pl. ha valakinek kell és át akarja iratni a vonalat) 6 hónapos Szolgáltató által kezdeményezett üzemszünetre rakják(6 hónap után autómatikusan a jogviszony megszünik), ami attól különbözik a normál üzemszünettől, hogy nem kell érte a havi 1000 Ft-os díjat kifizetni.
Mindez, amint említettem nem hat hónapja, hanem kb. 6 éve történt.
Kb. 2-3 héttel ezelőtt egy levelet kaptunk, vagyis kapott a korábban a házban élő bácsi, amiben felszólítják, hogy rendelkezzen vonaláról 30 napon belül, mert ellenkező esetben a normál üzemszünetre váltják, tehát havi üzemszünet díjat kell fizetni (1000 Ft). Gondoltam, felhívom az ügyfélszolgálatot, hátha nem is tudnak róla, hogy ez az előfizető már nem él.
Ügyfélszám hiányában (a levélen csak a név és cím szerepelt, ügyfélszám és telefonszám nem) kis trükkel sikerült eljutnom egy ügyintézőhöz, röviden, lassan, értelmesen előadtam a problémát. Ügyfélszámot kért, de sajnos nem tudtam prezentálni, így nem volt hajlandó megkeresni az ügyfelet, csak hosszas, többszöri kérésemre (Talán a T-Comnál csak ügyfélszámra tudnak kereseni????) Rövid időn belül sikerült megtalálni az ügyfél "rekordját". Ekkor közölte az ügyintéző a korábban részletezett információkat. Megkérdeztem, akkor most mi a teendő, hogy a vonal teljesen megszűnjön és ne kezdjenek számlázni. Sajnos a válasz számomra nagyon lehangoló volt, mivel én nem tehetek semmit, semmilyen közöm nem volt a tulajdonoshoz. Szükség lenne a hagyatéki végzésben megjelölt örökösök általi írásos lemondásra (hangsúlyozom, hogy ha valaki most igényel vonalat, ingyen bekapcsolják és adnak hozzá készüléket is), hogy a jogviszony rendezhető legyen. Mivel a ház nem volt a tulajdona a bácsinak, és gyakorlatilag nem volt egyáltalán tulajdona, ezért nem is készült hagyatéki végzés. "Tehát akkor most elkezdik majd számlázni a havidíjat és pár hónap múlva kikapcsolják a vonalat díjtartozás miatt, majd küldik a behajtókat, mert a számlák nem lesznek rendezve?" - kérdeztem. "Igen, de nem Önökön akarják majd behajtani, hanem az előfizetőn".
Nem részletezem tovább, mert szerintem elég abszurd a történet. Végére akartam járni, mert nem akarom, hogy mindenféle behajtók megjelenjenek nálunk, keresve szegény megboldogult bácsit. Megkerestem a T-Com ÁSZF-jét, melynek V. fejezet 8.6.1 pontja alapján ha a szolgáltató a tudomására jutott az elhalálozás ténye, akkor a jogviszony megszűnik amennyiben az örökösök ellenkező nyilatkozatot nem tesznek. Nem tettek, mert nem is voltak!
Csak magunkat és a környezetet akartam megkímélni a T-Com, majd a behajtók zaklatásától, illetve a T-Comot attól, hogy feleslegesen küldjön számlákat, majd felszólításokat papírra nyomtatva.
Üdvözlettel
Illetékbélyeges elvtárs 2008.10.21. 10:21:14
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.21. 10:21:28
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.21. 10:22:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 10:29:12
Sztem szerezz egy telefont és telefonálj ingyen amíg ki nem kapcsolják vonalat. Ha már ilyen hülyék akkor ne ússzák meg csak úgy.
Hiszen nem a te vonalad, rajtad nem követelhetik a cuccot.
Ez egyébként mindig érdfekelt hogy ki volt lutsa ilyen esetekben hogy nem kapcsolják ki a vonalat? Mondjuk értem, azért később lehet pénzt szedni, de 6 évig porosodik az adatbázis mélyén az adat hogy x év n havában kikapcsolni az ügyfél telefonját ha nem fizetett még?
Meg még én is összedobok egy automatikusan figyelmeztetős adatbázist, nyilván a T-Comak is ilyen van.
Szóval az ilyen sok év után előkerülő követelésekkel elmegy minden buzi cég Ráckevére a platós ifa alá feküdni, aminek 8000-en pörög a motorja...
elwood 2008.10.21. 10:29:25
idestova 2008.10.21. 10:31:55
Tehát megszűnik. Akkor OK.
Végre egy rendes cikk a Homáron ismét :-)
Dr. Kix 2008.10.21. 10:31:56
É2I 2008.10.21. 10:32:41
Biztos leporoltak egy régi adatbázist, most a t-egyesítés kapcsán.
Levelet még fogsz kapni, felszólítót ;)
É2I 2008.10.21. 10:35:23
(Sörétes puska beszerzése erősen ajánlott.)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 10:36:10
Amúgy nekem olyan is volt hogy fél év után nem jött számla a netről - gondoltam mindjárt kikapcsolják hogy nem fizettem.
Bementem a Tré-pontba, és mndták hogy túlfizetésben vagyok 1 hónappal, így nem küldtek számlát.
Néztem, hogy hogy a rákba' vagyok túlfizetve amikor csak a havi számlákat pengettem?
Ügyesek ezek na.
staropramen 2008.10.21. 10:36:34
Gondolom most a nagy egyesülésnél megtalálták azokat a papírokat amikkel eddig a billegő szekrényeket támasztották ki.
gelsystem 2008.10.21. 10:40:34
a homárt kidobta az ágy hajnalban?:):):)
Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.10.21. 10:41:58
Impega 2008.10.21. 10:46:48
"Tehát akkor most elkezdik majd számlázni a havidíjat és pár hónap múlva kikapcsolják a vonalat díjtartozás miatt, majd küldik a behajtókat, mert a számlák nem lesznek rendezve?" - kérdeztem. "Igen, de nem Önökön akarják majd behajtani, hanem az előfizetőn"."
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 10:49:08
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.21. 10:49:45
Pitta2 2008.10.21. 10:51:52
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.21. 10:57:07
labi 2008.10.21. 11:00:50
É2I 2008.10.21. 11:04:17
Ezt a szily rakta ki, nem gabiseszter, lehet vele jóba van ;)
ex-Zep 2008.10.21. 11:12:31
Mylady 2008.10.21. 11:26:19
A másik véglet: internetszolgáltatóm (nem T) nemrégiben küldött egy mailt, hogy 2havi díjjal tartozom, fizessek.
Kértem, hogy részletezzék, mikor keletkezett a tartozás.
A válaszlevélből az derült ki, hogy a lejárt tartozásom az alábbiakból ered:
1. egy 3 hónappal korábbi számlát nem fizettem be (nem kaptam meg, nem tűnt fel)
2. a következő havi számlát (amit akkor nem hogy nem kaptam meg, még ki sem állítottak) nem fizettem be.
Írtam nekik, hogy az elsőt elismerem, küldjék ki újra, a másodikat majd ha kiállították, küldjék ki, nyilván befizetem határidőre (ahogy szoktam).
Erre küldtek egy számlát kéthavi díjtartozásról, mindenféle részletezés nélkül.
Befizettem egyhavit. Meg az azóta kiküldött következő havi számlát is.
Most várom a fejleményeket :)
homeo 2008.10.21. 11:27:59
ugyanis ,
a T Com , nem fog a tartozás után szaladgálni , hagyja tovább feküdni , és ujabb 6 év után eladja a tartozást egy behajtó cégnek , aki ha nem fizetsz , szét hordja a házat ERŐSZAKKAL
Velük nem fogsz tuni , megverekedni , sokan lesznel , és nagyon Durvák .
SAJNÁLLAK ELŐRE IS !!!
Almatlan Jozsi 2008.10.21. 11:29:04
He lenne 2 darab 4 év körüli kisgyermeke az elhunytnak akkor esetleg kérelmezhetne méltányosságot, de nem úgy, hogy mindjárt a Homárhoz fordul ám!
Ez övön aluli T-ökön döfés! Így a bácsi nem nyugodhat békében mert nem csak, hogy jogtalan amit csinál, de még erkölcstelen is.
Különben nem kell csodálkozni, X adat van Y előfizetőre ezt Z ügyintéző intézi és N évbe kerül, hogy minden egyes ügy sorra kerüljön. Számítógépes rendszer csak azért van, hogy legyen hol utánanézni az adatoknak, ha esetleg leég az irattár.
homeo 2008.10.21. 11:30:30
Különben sokkal többe fog kerülni , az későbbi Bírósági hacacáré , utána járás , és egyéb bosszúságok .
galicius 2008.10.21. 11:32:38
elwood 2008.10.21. 11:32:55
Impega 2008.10.21. 11:33:40
A bacsi mar meghalt, nem tudta irasban lemondani szegeny. De elkuldtek a halotti anyakönyvi kivonat.
homeo 2008.10.21. 11:33:43
Tévedsz , számitógép azért van , hogy legyen mire tenni , a cserepes JÁCINTOT .
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 11:36:28
unlmas
qrwa koran van
nem bacsizunk senkit mer az focista volt
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 11:37:32
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.21. 11:38:11
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.21. 11:42:38
Missing Link 2008.10.21. 11:44:00
remélem, nem sok ilyen van az országban, mint Te, mert ez a jog végét, és a nagy cégek jogszerűtlen erőfölényét növelné. Mi a fenének fizetnének ki 6ezer forintot, amikor nekik semmi közük az elhunythoz, merő jó szándékból emelték fel a telefont. Akkor se lenne semmi, ha ennyit se tettek volna.
Secnir 2008.10.21. 11:48:03
veszel egy urnát 200 forintért. adsz egye zrest egy cigányasszonynak.
menj be a legközelebbi T-pontba. Vidd magaddal az urnát és a cigányasszonyt.
-Jónapot kívánok, Kovács bácsi -itt rámutatsz az urnára- személyesen szeretné lemondani az előfizetését. Ez a hölgy itt -rámutatsz a cigáasszonyra- messzeföldön híres halottlátó és természetfeletti médium. Ő fog közvetíteni Ön és Kovács bácsi között. Kezdhetjük?
a kérésem az volna, vigyél magaddal rejtett kamerát, és tedd föl a netre az eredményt. Ha jó karban vagy, vihetsz magaddal egy kisebb koporsót az urna helyett illetve adhatsz a cigányasszony kezébe egy üveggömböt is...
Almatlan Jozsi 2008.10.21. 11:48:58
értem én, hogy elköltözött a bácsi, de hát valakinek csak le kell mondani írásban a szerződést, mert különben jogtalan és erkölcstelen a panasz :)
Zakó Zoltán · http://celebtestor.blog.hu/ 2008.10.21. 11:50:27
Zakó Zoltán · http://celebtestor.blog.hu/ 2008.10.21. 11:51:50
(rohadt PDA)
Zakó Zoltán · http://celebtestor.blog.hu/ 2008.10.21. 11:51:50
(rohadt PDA)
Sasfióka 2008.10.21. 11:54:33
Volt egy előfizetői szerződés, amelyet az örökösök a halotti anyakönyvi kivonattal felmondtak. Erre a szolgáltató nem felmondta a szerződést, hanem hat havi szolgáltató által kezdeményezett üzemszünetet rendelt el, mely ha lejár, a vonal megszűnik. Eddig minden rendben van.
Most hat év távlatából jön azzal, hogy rendezni kéne a jogviszonyt? AZT A JOGVISZONYT AMI A HAT HÓNAPOT KÖVETŐ ÉVBEN ELÉVÜLT??? Mi alapján követel a szolgáltató, mert érvényes szerződés alapján biztos nem. És NEM ok a szolgáltatói felőli üzemszünet az elévülés nyugvására. A szerződés - és ezzel minden szolgáltatási és fizetési kötelezettség - elévült.
A T-Com meg csináljon rendet az adatbázisaiban, és inkább a flopikkal támassza alá az asztalait.
Tévesen meg ne informáljátok már szegény postolót, hogy rajta bármit végrehajtanak. Még ha élne a bácsi, és valóban milliós és jogos követelése lenne, akkor sem hajtanák végre a postolón. A telefonszolgáltatás személyhez kötött szolgáltatás, nem ingatlanhoz!
Arra bíztatni, hogy fizessen szintén nem szép dolog. MIÉRT? Ne már...
staropramen 2008.10.21. 11:56:06
Címe :Tegyük rendbe közös dolgainkat.
Most éppen ezt teszik.Örülök, hogy legalább József Attilát nem keverték bele azzal, hogy esetleg pontosan idéznek.Lehet, hogy Ő is lóg pár évi előfizetéssel?
Impega 2008.10.21. 11:57:31
Persze de azert megse tedd fel a kerdest hogy a bacsi lemondta e, mert ez olyan Tékomos. En is meg fogok halni, de nem irok most mindenre elore lemondo levelet :) Te irtal mar?
Azt viszont nem tudom hogy most csak a halotti papirt kudtek el csak ugy, vagy esetleg egy lemondo levelet...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 12:13:14
De pár havonta azért megismétlik...
Egyébként ez szokott lenni hogy megszűnik a jogviszony, aztán mégsem.
Sasfióka 2008.10.21. 12:16:39
monitoring 2008.10.21. 12:16:40
Először is szeretném némelyik hozzászóló véleményét cáfolni, hogy a T-Home ügyintézői mind „primitívek” lennének! Már csak azért is, mert én is ott dolgozom és ezt kikérem magamnak! Igen, előfordulhat, hogy egy ügyintéző hibázik, hiszen, ahol ennyi ember dolgozik együtt, ott előfordulhatnak hibák. De ez minden nagy cégnél megeshet, emiatt még nem kell az egész T-Home ügyfélszolgálatot leminősíteni! Elhiheti mindenki, hogy Mi is tudnánk mesélni az ügyfelekről, hogyan beszélnek Velünk a telefonban és milyen trükköket próbálnak kitalálni, hogy kibújjanak a fizetés alól. Mi is megtölthetnénk a sztorijainkkal egy egész blogot, de nem tesszük, mert az etikátlan lenne.
Ami a történetet illeti, próbáljuk csak meg egy ügyintéző szemszögéből megfigyelni a problémát!
Először is valóban ügyfélszám, helyesebben MT azonosító alapján tudunk beazonosítani (bár érdemes a november 1-től életbe lépő változásokkal kapcsolatban az ügyfélszolgálaton érdeklődni) egy ügyfelet és csak így tudunk kiadni adatokat az adott előfizető vonaláról. Ezeket az eljárásokat egyébként adatvédelmi törvények teszik szükségessé.
„(Talán a T-Comnál csak ügyfélszámra tudnak kereseni????)”
Képzeljük el, ha a név alapján azonosítanánk csak. Vajon hány Nagy Béla, vagy Kis Béla van Magyarországon? Hát sok! Egy nevet pedig bárki tud mondani, pl. Én is bemondhatom a szomszédom nevét, egy azonosítóhoz viszont csak az előfizető férhet hozzá, legalábbis az Ő felelőssége, hogy másnak ne adja át.
Abban az esetben sem adunk ki adatot bárkinek, ha az előfizető elhunyt.
„Mivel a ház nem volt a tulajdona a bácsinak, és gyakorlatilag nem volt egyáltalán tulajdona, ezért nem is készült hagyatéki végzés.”
A T-Home nem hatóság, tehát ezt nem áll módjában ellenőrizni! De a jelenlegi lakónak van rá lehetősége, hogy írásban igazolja, hogy már 6 éve birtokolja az ingatlant, ha pedig valóban bent vannak az adatok az előfizető elhalálozásáról, akkor az ügyet ki tudjuk vizsgálni és megfelelően le tudjuk kezelni! Ha az ügyintéző hibázott valamiben, akkor abban, hogy ezt nem mondta el. De ettől függetlenül nem kell arra gondolni, hogy mindenki buta és rosszindulatú, aki a vonal másik végén várja az ügyfelek hívásait. Ez egy nagyon kemény és feszült munka, ahol igyekszik mindenki megállni a helyét. Ha hibázunk, vállaljuk a felelősséget és igyekszünk pótolni a hiányosságainkat!
Üdv.:
Egy ügyfélszolgálatos
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 12:23:16
Majd arra fogják hogy a királyi futárok az ő jogelődeik voltak...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 12:25:20
Elárulom, a T-Com üfsz. keresője 3 olyan nevű talál Pécsett mint én, és egyik sem én vagyok... De üfsz. alapján megvagyok...
Mi ez az adatbázis akkor kérem, mi...?
SZAR.
Hubika 2008.10.21. 12:28:47
Figyelem átlag 2!!!
monitoring 2008.10.21. 12:31:26
Gera 2008.10.21. 12:31:47
monitoring 2008.10.21. 12:33:20
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 12:33:25
Hubika 2008.10.21. 12:34:56
Azért sokat hallottam, hogy a mute gomb után mi történik :)
monitoring 2008.10.21. 12:35:10
monitoring 2008.10.21. 12:36:10
csibenyussz 2008.10.21. 12:36:28
Mi egy másik szolgáltatónál jártunk úgy, hogy be akartuk köttetni a netet, kijött a szerelő buhermányolt valamit, bekötött egy plusz telefonvonalat is amit senki sem kért (merthogy az már volt), mikor mondtuk neki hogy de ezt nem kértük "ja, tényleg, neki sincs felirva, de akkor nyugodjunk meg ugysem fog élni a vonal, nem is kell rá fizetni" - aztán meg kaptuk a számlákat jó fél éven át mire sikerült az egészet hosszas levelezéssel lerendezni...
Ja, hogy ez kicsit off volt... bocsi :)
Boo 2008.10.21. 12:39:36
Hála isten már 2 éve megszabadultam tőlük. Az ügyfélszolgálatuk kész csapás. Bármilyen szerződés módosítást akartam a végezni náluk, a tőlük bérelt telefonvonalon, nejnek bele kellett hallózni a készülékbe, mert ő volt az elfizető, én csak a számlát fizettem utalással. Miután bemutatkozott, utána már én elmagyarázhattam, hogy milyen plusz szolgáltatást kérünk. Aztán elegem lett belőlük.
csibenyussz 2008.10.21. 12:41:57
ha már unod a com-osokat, és társait tudok javasolni pár nagykövetséget, vagy akár az apekot is :)
Gera 2008.10.21. 12:42:03
Mocoria 2008.10.21. 12:42:03
monitoring 2008.10.21. 12:44:37
Egyébként anno egy meghatalmazással, vagy egy jelszóbeállítással áthidalható lett volna ez a probléma ill. ez most is működik, szintén egy jelszóbeállítással.
Gumidomino 2008.10.21. 12:46:25
A CÉG nem szünteti meg a szerződést annak ellenére hogy a saját előírásai szerint ez kötelező lenne és a végtelenül türelmes és etikus (meg persze oké hogy ide is beírt meg minden) ÜGYFÉLSZOLGÁLATOS szerint a posztoló (akinek az egészhez igazából SEMMI KÖZE) legyen mán olyan kedves és vigye el a papírokat mert különben nem tudják kivizsgálni a saját hülyeségüket.
tudod tényleg jobb lett volna ha itt most ebben nem szólalsz meg! :D
de vevő lennék egy olyan blogra amit ügyfélszolgálatosok működtetnek azonosíthatóság nélkül. többet röhöghetnék mint a homáron.
Gera 2008.10.21. 12:48:30
Egyébként erről jut eszembe, ezt a mostani T-Home dolgot is olyan zseniálisan vezették be, hogy például a neten kb 3 kattintással elérhető helpben tök más szerepel a telefonos üfsz menürendszerének felépítésére, mint ami a valóságban. Hadd gratuláljak. Ja és az általam megadott jelszóval és az ügyfélszámommal azóta sem tudok belépni a My T-Home oldalaira :) (nem, nem felejtettem el a jelszót)
staropramen 2008.10.21. 12:48:37
milyen alapon várod el valakitől, aki csak úgy belecseppent az ügybe , hogy igazolja nektek mióta lakik a házban.Közötök hozzá?-nyilvánvalóan semmi.Főjön a T klán a saját levében írogasson felszólításokat, és utána hajtogasson belőle ízlés szerint repülőt, vagy csónakot.Ezt ti csesztétek el tegyétek is rendbe.Ha -amint helyesen írod-nem vagytok hatóság akkor ne is viselkedjetek úgy.
Egyébként most te is házhoz jöttél a pofonokért.
@nális coitus 2008.10.21. 12:48:59
Ez tényleg nagyon ügyfélszolgálatos hozzászólás volt.
1., Tudomásom szerint a T-Com nyilvántartásban töbféleképpen lehet keresni, nem feltétlenül ügyfél azonosító kell hozzá, de az tény azzal a legegyszerűbb és leggyorsabb kereseni. A posztolónak nem volt birtokában a fenti adat, tehát hogy valamit segítsen a T-Comnak illetve magán is, azért telefonált és próbálta az ügy végére járni.
2.,A jelenlegi tulajdonost kérnéd meg arra, hogy nyilatkozzon írásban és mutassa be a vagyonszerzés tényét igazoló dokumentumokat!!! Mire föl? Az ő jogviszonyáról van szó???? Nem!
Egyértelmű a posztoló jószándéka, de a T-Com egy igazi bürokrata vízfej, és elhiszem, hogy elkezdi kiszámlázni a havidíjakat, majd eladja a tartozást.
neovo 2008.10.21. 12:52:14
Aztán írtam a bpesti ügyfélszolgálatnak, hogy elhalálozás esetén mi a teendő, ők meg visszaírtak, hogy írjak egy postai levelet, a halotti anyakönyvi kivonat számát adjam meg és ennyi. És tényleg ki is kapcsolták.
Gondolkodtam rajta, hogy visszamenjek-e az üzletbe, hogy elmondjam, hogy elhalálozás esetén csak a halotti ak-ra van szükség, és hogy másoknak se magyarázzanak hülyeséget, de aztán ráhagytam.
csibenyussz 2008.10.21. 12:52:47
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.10.21. 12:53:58
1) beküldték a bizonylatot
2) csipkebokor vessző
3) nehogy már nekik kelljen igazolni, hogy bizony itt már nem ő lakik, mert halott, és nincsenek rokonai, nem az ő tulajdona volt stb.
A postoló nagyot hibázott, mégpedig ott, hogy felvette a kapcsolatot a T-vel. Jött volna a behajtó, megmondani neki, hogy szegény bácsi halott, mindent beküldtünk, aztán ajtót becsuk. Ha többször jön, akkor meg feljelentést tenni.
mivan? 2008.10.21. 12:54:52
Gondoljátok már át, ha bárki egy név és egy cím alapján intézhetné adott szolgáltatónál a dolgokat mi sülne el belőle.
Igen én is dolgoztam ügyfélszolgálaton és ez volt az első szabály: névre címre nem keres.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 12:54:59
Hangminta alapján azonosítás, vagy mi a f@sz?
csibenyussz 2008.10.21. 12:56:25
@nális coitus 2008.10.21. 12:57:23
Akkor a posztolo milyen adatot diktált volna be? Mert a levélben, amit kapott, csak a név és a cím volt!!! Igaza van a T-Com-nak, legyen egyedi azonosítás, de vannak kivételes esetek is, pl. ez!
Secnir 2008.10.21. 12:59:56
Boo, a feleségednek azért kellett bemutatkozni a telefonba, mert az Ő nevén volt az állomás, jogilag Ő volt az előfizető és a hívás rögzített, tehát 1 éven belül visszaellenőrizhető, ha reklamáció merül fel.
Egyébként anno egy meghatalmazással, [...] áthidalható lett volna ez a probléma ill. ez most is működik,"
hát igen. igen, igen, igen.
-halló, béla vagyok...
-halló, van meghatalmazása?
-igen, itt a papíron, látja?
-ööö köszönöm. szóbeli nincs véletlenül?
-de, rögzítve mp3 lejátszóra, hallgassa csak: "Judit vagyok, jónapot"
-köszönöm, akkor már intézkedhet...
csibenyussz 2008.10.21. 13:03:56
@nális coitus 2008.10.21. 13:04:15
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 13:08:22
Boo 2008.10.21. 13:10:59
Boo 2008.10.21. 13:13:22
mivan? 2008.10.21. 13:13:28
Vannak kivételek, mint a fenti eset, de általában tiltva van.
Ebben a helyzetben én sem foglalkoztam volna a nem a nevemre érkező levelekkel(levéltitok?)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.21. 13:25:40
Secnir 2008.10.21. 13:30:11
ha kicsit krákogsz, már buktál a teszten...
bugsy 2008.10.21. 13:36:38
meg sose dugtam T-Mobilost
Most még az érdekelne, hogy mit gondol erről Méri? :D
je 2008.10.21. 13:39:25
A T-csoportnal mindenhova jarhattam szemelyesen, es bizonygathattam, hogy marpedig egy halottnak nem kell TV, telefon, stb, sot, valoszinuleg fizetni se fog ertuk. Egy "reszvetem"-et nem kaptam, csak a szokasos lekezelo burokrata hozzaallast. Meg persze a szamlakat - persze meg veletlenul se visszadatumozva a halal napjara.
Rendkivul gosztustalannak talalom, hogy mit meg nem tesznek par ezer forintokert. Az hogy a ceg megteszi az egy dolog, de hogy az ugyben eljaro ugyfelszolgalatosnak hogy nem eg le bor a keperol azt mar nem ertem.
Es amikor valaki kikel ez ellen, meg le is van szolva, hogy ugyan ertse mar meg szegeny ugyfelszolgalatost... monitoring, tudomasom szerint az ugyfelszolgalat van az ugyfelekert, nem pedig forditva!
Tiffauges 2008.10.21. 13:39:29
Lehet, hogy ez nem egyedi eset, hmm...
É2I 2008.10.21. 13:39:45
/off
Figyu, ha most váltottál, már nem a T-s email címed az azonosítód, hanem a szerződésen található azonosító, plusz amit a szerződés módosításkor megadott újj jelszó.
Sokáig én sem tudtam, azt hittem sz.r a rendszerük. (Mondjuk az még.) De mostmár legalább be tudok lépni, mégha szeinte semmi se látok az oldalon.
Egy bajom volt ezzel kapcsolatban, hogy ezt egyszer sem közölték, pedig négyszer mentem vissza, mire ki tudták tolni a rendszerükből a sz.rződésük.
/on
Így az ügyfélszolgálatos hozzászólások, meg sajnos igazolják, hogy ritkán használják a tükröt.
Értem én, hogy sz.r meló, meg sok hüje ügyfél 2 iq-val. (És el is hiszem, voltam ügyfeles, személyes és telefonos is.)De a fenti poszt egyértelmű elbaltázás, több sebből vérzik. A telefonban ezt egyértelműen fel kellett volna ismerni. És nem magyarázni a bizonyítványt. Felvetődik a kérdés; mennyire képzett a tük-ös kolléga.....És mennyire az a hozzászóló aki még most se látja.
Ott lakótól meg elnézést kérhettek, mást nem.
eszembejutottvalami 2008.10.21. 13:45:55
Hívjad csáknoriszt! Ő majd pörgőforgó rúgással rendet tesz a T-comnál és kirúgja őket a világmindenségből.
É2I 2008.10.21. 13:50:31
Persze elég lett volna egy visszaigazolás arra, hogy megszünt a vonal. Akinek ez nem lett volna jó úgyis jelzi. (Persze az is ide került volna a homárra ;))
Nyilván valamelyik topmanegér eldöntötte, hogy így többet lehet majd kaszálni, tehát akkor inkább így.
Gumidomino 2008.10.21. 14:02:53
apropó voltam egy állásinterjún ahol személyiségtesztet kellett kitölteni amiből rájöttem hogy nincs az a pénz amiért én ott dolgoznék.
"Ha a boltban látna egy terméket amelyen tévesen alacsonyabb ár szerepel, megpróbálna hozzájutni az alacsonyabb áron?"
hehe. jótól kérdezik. homáron élek...
"Rágja a körmeit vagy más tárgyakat?"
hehe. hát ha már így konkrétumokra kérdeznek a működő fűrészt egyszer...
"Ön szerint érdemes élni?"
nem. de úgy látszik már halni se hacsak nem akarunk direkt kibaccni valakivel.
Brekicc 2008.10.21. 14:07:17
Ezek nagyon szép és jó dolgok amiket te leírtál, de attól még egy rakás szar marad a cég aminek headsetes rabszolgája vagy.
Meg kell hogy nyugtassalak, nem csak te vagy ügyfélszolgálatos. Igen, ez egy nehéz munka és te ezt vállaltad. De az hogy demagóg módon próbálod itt bebizonyítani azt hogy a nagy T mekkora jófej & hogy minden rendszernek megvannak a hibái, de ettől függetlenül még rendesek, azon már tényleg csak nevetni tudok.
Az általad említett cégnél volt kábeles alapú internet előfizetésem, egészen Január végéig, amikoris azt a cég egyoldalúlag felbontotta jogtalanul 1-2 hónapos díjtartozás miatt, amit Január végén rendeztem, de ez már senkit nem érdekelt. Mikor bementem a DP-ben található Tpontba, hogy rendezzem a tartozásom, tájékoztattak hogy a szerződésem felbontották. Tájékoztattam az ügyintézőt hogy szeretném rendezni a tartozásom és nem értesültem semmilyen formában arról hogy felmondásra kerül a szerződésem, ha nem fizetek x. dátumig. Erre fölényeskedő hangnemben az ügyintéző kijelentette hogy de kiküldték ajánlott levélben. Erre illedelmesen megkérdeztem, hogy át lett e ez véve? Mert a PTK alapján a kábeles szolgáltatók ÁSZF-je nem bírálhatja felül a PTK-t, ami kimondja, hogy szolgáltató szolgáltatást nem mondhat fel egyoldalúan, addig ameddig arról az előfizetőt nem értesíti írásban. Amennyiben nem sikerül az értesítés, a szolgáltató köteles jogfolytonossági szerződést kötni az előfizetővel akár a felbontás után is. Erre jött a következő próbálkozás az ügyfélszolgálatostól. De hogy ő csak egy viszonteladó, nem kompetenciája ez, beszéljem meg az ügyfélszolgálattal. Ezen tényleg csak nevetni tudtam és mondtam neki hogy etesse meg az anyukáját, szeretném kérni a jogfolytonossági szerződésemet azonnal. Természetesen mivel a T-Online szótárában nem szerepel az ügyfélközpontúság, ezért ezt nem kaphattam. Akkor mondtam, hogy szeretném befizetni a számlát. Erre kijelentette az ügyintéző hogy minek, majd úgyis kiküldjük postán a büntetéssel együtt. Mondtam neki, azért hogy ne tudjátok rámverni hogy amikor bent voltam akkor sem rendeztem az összeget, tehát jogos a jogtalan követelésetek. Természetesen kifizettem a kérdéses összeget, majd írtam egy levelet a T-Online-nak is az említett ügyben, amit faxon továbbított a semmirekellő ügyfélszolgálatos inkompetens kolléga. Erre legalább alkalmas volt. Sajnos hihetetlen hogy a droidmunkán kívűl másra szinte nem alkalmasak az ügyfélszolgálatos kollégák. A történet utózöngéje még az volt, hogy leadtam a modemet is miután felmondta a nagy T a szerződésemet, melyet készséggel átvettek. Erről kaptam írásos dokumentumot, majd a korrektség jegyében, szépen a modem árát is terhelték nekem rá 2 hónappal, mondván hogy nem adtam le. Az ügyet azóta kiadták 2 behajtócégnek is. Természetesen kapom a fenyegetőleveleket hogy ennyi meg annyi az eljárási költség + jogi osztály meg per. Állok elébe. De úgysem fog perre menni az ügy, ám ha mégis, én sem fogok rest lenni és milliós kártérítési pert fogok a T család nyakába akasztani + elmegyek a Fogyasztóvédelmi felügyelőséghez is hogy mit szólnak a T család felettébb ügyfélbaráti eljárásaihoz.
Lehet hogy a szocializmusban még működött ez az 1 T mindd felett dolog, de mostmár az előfizetőknek is vannak jogaik, úgyh. nyugodtan küldözgethettek leveleket, gyújtósnak jó lesz!
Big Al te pedig feldughatod magadnak a követeléseket, mivel nincs jogalapja behajtani bármit is egy behajtócégnek sem bírósági végzés nélkül!
schokobanane (törölt) 2008.10.21. 14:07:37
Hülye! Kávés lett a monitorom! :DDDDD
Impega 2008.10.21. 14:08:49
lizzylizard 2008.10.21. 14:11:24
É2I 2008.10.21. 14:17:08
""Rágja a körmeit vagy más tárgyakat?"
hehe. hát ha már így konkrétumokra kérdeznek a működő fűrészt egyszer..."
A kérdés sem rossz, de a válaszod...Megrágtál egy működő fűrészt? És honnan jött a motiváció?
elwood 2008.10.21. 14:29:35
havajj 2008.10.21. 14:38:34
A T-etű nem valami ISO szabvány szerint működik? Rebesgetnek ilyesmit.
Abban nem nagyon lehet tévedni egyetlen ügyféllel sem. Persze ők erre sz@rnak. Remélem minden normális ember otthagyja az összes T-t előbb-utóbb.
staropramen 2008.10.21. 14:39:29
havajj 2008.10.21. 14:40:03
Kis faszenes van, azzal kell beérjék!
staropramen 2008.10.21. 14:42:36
DeToXXX 2008.10.21. 14:45:41
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 14:47:03
Mary aszont felole veresinost is dughttma, lenyeg hogy most en vagyok e ferje
hat ezt mondta
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.21. 14:48:27
asse rossz
anarch 2008.10.21. 14:50:46
Szűcslaci 2008.10.21. 15:01:42
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.21. 15:06:07
**************************************************
From: Kovács Balázs
Sent: Tue 09-16-2008 21:18
To: ugyfelszolgalat@t-home.hu
Subject: Ideiglenes MT-alapjelszó
Kedves T-Home!
Ha megszerzem bárkinek az MT-ügyfélazonosítóját, és (feltételezve, hogy még nem változtatta meg a jelszavát) az alapjelszavával - amely az önök számlamagyarázója szerint az ügyfélazonosító utolsó 5 számjegye - bármilyen szolgáltatást megrendelhetek az ő nevében? Mert, ha kizárólag az ügyfélazonosító és a jelszó azonosítja az ügyfelet, akkor ez a helyzet. Ha viszont nem, akkor mi szükség egyáltalán a jelszóra? Vagy első alkalommal (amikor meg az alapjelszó van érvényben) egyéb személyes adataival azonosítják az ügyfelet, majd azonnal megkérik, hogy adjon meg egy új jelszavat? Akkor mi szükség az alapjelszóra? Nem vagyok informatikai biztonsági specialista, "csak" programozó, de nem értem a dolgot, és nem szeretném, ha előfordulhatna olyan eset, amelyben valaki mást azonosítanak úgy, mintha én lennék.
Emellett az ezerféle azonosító:
1. számlaszám = befizető-azonosító,
2. fogyasztó-azonosító,
3. MT-ügyfélazonosító,
4. folyószámlaszám,
5. ügyfélszám,
6. távszámla-azonosító
(a fentiek mind a számláról származnak!) közül vajon melyiket írjam a kézi banki átutalásra a megjegyzés rovatba, illetve pontosan miért is van szükség ilyen sokra? (Azt még felfogtam, hogy a befizető nem kötelezően azonos a fogyasztóval, de a többi már kissé homályos...) Mindenesetre a számlamagyarázó által javasolt ügyfélszámnál maradok, így legalább nem kell beírni mindig újat (és esetleg el is rontani). (Eddig a befizető-azonosítót használtam, bár látom, az tartalmazza a fogyasztó-azonosítót, az ügyfélszámot és a számlasorszámot is.) Válaszukat előre is köszönöm!
Kovács Balázs
ügyfélszám: 006532299
U.i.: A hatályos helyesírási szabályok (mek.oszk.hu/01500/01547/index.phtml) szerint 1) az összetett szavakat továbbra sem írjuk külön ("fogyasztó azonosító" helyett vagy "fogyasztói azonosító", vagy "fogyasztó-azonosító") és 2) és hat szótag fölött csak a többszörösen összetett szavakat választjuk el kötőjellel a gyengébb összetétel határán ("ügyfél-azonosító" helyett "ügyfélazonosító"; helyesírási szabályzat 138. pontja).
**************************************************
From: Magyar Telekom Nyrt. - T-Home Ügyfélkapcsolat [ugyfelszolgalat@t-home.hu]
Sent: Fri 10-03-2008 11:19
To: Kovács Balázs
Subject: SR: 1-9788907677 Tájékoztatás [T2008091700W0S010Z2139017]
Tisztelt Dr. Kovács László, kedves Ügyfelünk!
A Magyar Telekom megújulásával bevezettük a T-Home márkát, amely a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat váltja fel.
Társaságunk célja, hogy minden előfizető minél hamarabb rendelkezzen egyedi ügyféljelszóval, ezzel is egyszerűsítve a jelenlegi többféle azonosítókat.
Akik 2008. szeptember 1. előtt már rendelkeztek egyedi ügyfél szintű jelszóval, azoknak azt továbbra is használhatják, változtatás nélkül.
Azon T-Home és T- Kábel ügyfelek, akik 2008. szeptember előtt nem rendelkeztek ügyfél szintű jelszóval, automatikusan az MT azonosító utolsó 5 számjegyét kapják meg alap ügyfél szintű jelszóként. Bármilyen szolgáltatás igénybevételéhez, tranzakció elvégzéséhez az alapjelszót az ügyfélnek meg kell változtatnia.
Eseti átutalási megbízásnál a közlemény rovatban a fogyasztószámot kell feltüntetni.
Helyesírási szabállyal kapcsolatos észrevételét az illetékes kollégáknak továbbítottuk, köszönjük észrevételét!
A késedelmes válaszadásért elnézését kérjük!
További kérdései esetén ügyfélszolgálatunk a hálózatunkból ingyenesen hívható 1412-es telefonszámon készséggel áll rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Szűcs Erzsébet
T-Home Ügyfélszolgálat
Lakossági Szolgáltatások Üzletág
1117 Budapest Kaposvári út 5-7.
Postafiók: 1519 Budapest, Pf:434.
Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt
----- Eredeti üzenet -----
[...]
**************************************************
From: Kovács Balázs
Sent: Fri 10-03-2008 12:15
To: ugyfelszolgalat@t-home.hu
Subject: RE: 1-9788907677 Tájékoztatás [T2008091700W0S010Z2139017]
Kedves Szűcs Erzsébet!
Válasza bosszantó, nemcsak sebessége, de tartalma miatt is. Egyrészt Balázsnak hívnak, nem Lászlónak (ő az apám, és még az ő nevén van az előfizetés) - asszem, ez elég világos a levelem végéből is, az E-mailcímemből is. Másrészt nem válaszolt a kérdésemre, csak leírta mégegyszer, amit már úgyis elolvastam egyszer, amit rossz néven veszek, mert annak a jele, hogy nem is próbálta megérteni a kérdést. De rendben, akkor mondok egy példát...
A postás véletlenül a rosszindulatú szomszédunkhoz dobja be a számlalevelünket, a szomszédunk felbontja és megtudja az MT-azonosítómat. Elolvassa a magyarázatot az alapjelszóról, felhívja önöket, a nevemben bemutatkozik, megváltoztatja az alapjelszót valami másra, majd leteszi. Innentől kezdve én nem férek hozzá a saját ügyeimhez, mert nem ismerem a más által megváltoztatott jelszót. A számlához mellékelt leírásukból nem világos számomra, hogy előállhat-e ilyen szituáció. Ha nem, akkor milyen módszerrel állapítják meg, hogy a hívó valóban az az előfizető, akinek mondja magát, tehát van jogosultsága megváltoztatni a jelszót? Pl. a jelszó módosítása előtt olyan személyi adatokat kérdeznek tőlem, amit nagy valószínűséggel a szomszédom nem ismer, és a számlán sem szerepel? Ha nem érti, küldje tovább informatikai vagy adatbiztonsági munkatársainak.
Kovács Balázs
-----Original Message-----
[...]
bugsy 2008.10.21. 15:11:17
Mary aszont felole veresinost is dughttma, lenyeg hogy most en vagyok e ferje
Nem minden szót értek. Futtass le egy vírusirtót, mert valami random-karaktereket ír kommentként a nevedben...:D
csillagház 2008.10.21. 15:11:33
csillagház 2008.10.21. 15:21:24
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.21. 16:49:47
Hogy Te minek jársz ide..?
Secnir 2008.10.21. 11:48:03
Baze, :D ezt jól elképzeltem :D
monitoring 2008.10.21. 12:16:40
Ez az első két mondatod "bölcs" gondolkodásra enged következtetni...
Egy előfizetői vonalhoz (ami egy adott telepítési címen van) nem sok Nagy Béla tartozhat (akinek az anyja neve...). Szerintem.
Az előfizetői azonosítót a levelesláda szentsége, valamint érinthetetlensége őrzi.
Hat hónap után az előfizetői szerződés magától megszűnt ebben az esetben. A helyes ügyintézői eljárás az elnézés kérése és a hiba továbbítása az illetékes osztálynak. Hiába minden igyekezeted, hogy megvédd az ügyintézőket, a sok agyhalott között azért előfordulnak efféle bakik, de lehetett volna javítani. Ezt a lehetőséget baszta el a t. megvédett ügyintézőtök... Maradj inkább csendben, ha lehet, ne is válaszolj, mert súlyos faszság volt ehhez hozzászólnod!
(Továbbá nekem is van t-s sztorim, szóval vagyunk egy páran így, akik hülyeségeket hallottak a t. telefonos kollégáktól.)
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.21. 17:24:36
milyen érdekes én eddig csak agyhalottakkal beszéltem. gondolom a T nem fog oda tenni 2embert3diplomával skeptikusnak....
hRaVeN 2008.10.21. 17:27:09
Ha megindul az eljárás formaiságból, papírforma szerint le is fogják zárni, mivel semmiféle viszonyban nem vagy az elhunyt előfizetővel.
A behajtók pedig ritkán az MTA rendes tagjai, szeretnek bepróbálkozni, merhát ők erősek és fizessé' és mert! Ha nagyon fenyegetőznek, ügyvéd, és szépen csendben elsunnyognak...
misterx 2008.10.21. 17:30:09
De azért én is elképzeltem, amint Scenir beviszi az urnát meg a cigányaszonyt a zügyfélszógálatra... :DDD
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.21. 17:47:24
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.21. 18:06:05
Secnir 2008.10.21. 18:38:38
szomorú pofát is tudok vágni arra az esetre, ha közölni kell, hogy
-Bemutatom önnek Kovács bácsit. Kovács bácsi tessék köszönni szépen az ügyintéző hölgynek -és itt megrázom az urnát kétszer. a cigányasszony felvisít kifordult szemekkel erős fejhangon:
-Jóóóóónapóóóóóót kíííívááááánóóóók!
asszem 55mp elég volna a lemondáshoz...
É2I 2008.10.21. 19:16:14
Tudom, hapcientológus vok és megyek is sünanálisra.
Secnir 2008.10.21. 21:09:58
-ekszözájzbúúúúk!
erre az ügyfélszolgálatos az egész utcában kikötteti a telefonvonalat...
neet 2008.10.21. 21:44:41
Most akkor t-home-os vagyok-e, kevesebbet fizethetek-e, naív lehetek-e?
Ja, ennél fontosabb: a legfrissebb akármelyik számlám kicsit megtépáztam, mikor kivettem a borítékból. Kérjek-e újat,v bízzak a postásban, h így is átveszi? Épp csak be van szakadva...
Amit imádok: t-mobile mindig hó közepén számláz és hó vége a határidő a befizetéshez. Persze én hó elején kapok fizut, és igyekszem csak egyszer sorbanállni a postán (nem, nem a 119-esen). T-mobil rendszeresen kiküldi az elcsúszott számlát, pedig akkorra már be van fizetve. Tudom, h szgép meg akármi, de nem látják, h 25. helyett elsején MINDIG fel van adva a csekk? Már próbáltam velük egyezkedni, h 20. körül küldjék ki a csekket és legyen 3. a határidő, de nem megy az egyezkedés.
neet
neet 2008.10.21. 21:48:13
Sztetek ez drága-e:
matáv: felező, 3200 HUF körül van per hó, nem használom, csak van.
net: 5900 HUF per hó
Ennél lényegesen olcsóbban ki lehet hozni korlátlan netezést, vagy ne kapálózzak?
neet
schokobanane (törölt) 2008.10.21. 22:07:15
Aszt minek is nem szerelteted le?
Amióta kiskölköknek is van mobiljuk meg egy rakás embernek nem is egy, egyszerűen nem értem azokat, akiknél még mindig be van kötve a vezetékes (kivéve, ha kell a nethez). Valami kabala házimaci lehet, hogy az istennek se bírnak tőle megválni. Drága az alapdíja, drágák a tarifák, helyhez kötött és a létezésének egy mobilos családban az égvilágon semmi értelme nincs.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.22. 00:47:11
igyekszem javitani de bizros nem lehetek benne hogy sikerul
szoval
Mary aszonta tole akar Verizon virelesses csjt is dughattam regen, lenyeg hogy most az O ferje vagyok
mingya megnezem hany elutesem vlt
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.22. 00:49:07
marmint Mary
en foztem
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.22. 07:12:51
De még csak ez sem lenne gáz ha konzekvensen kb. ugyanakkor jönne a szar, de nem, még erre is képtelen.
A UPC mindig ugyanakkor küldött (mindig hó elej, fizu után).
Szélpörgő 2008.10.22. 15:35:42
To: Kovács [b]Balázs[/b]
Subject: blabla
Tisztelt Dr. Kovács [b]László[/b], kedves Ügyfelünk!
Szélpörgő 2008.10.22. 15:36:43
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.22. 15:43:45
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.10.22. 16:18:04
Mennék viszont a téhómba önként, de azt sem lehet, mert nem fejlett a központ amihez dugva vagyok...
Maradt a mobil internet vagy a matávkábel de érthető okokból egyiket sem választom...
neet 2008.10.22. 17:08:52
Szélpörgő,
na, közben rájöttél. :D
Őszi szünet in-dull.
neet
neet 2008.10.22. 17:11:01
ma paprikás krumpli volt a menzán! Ez FONTOS!!! Sztem Mary-nek is ízlett volna, volt benne kalbász és virsli is, meg még ubit is kaptunk!!!
Kérdésekre most nem érek rá válszolni!!!
neet!!!
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.22. 18:15:22
**************************************************
From: Magyar Telekom Nyrt. - T-Home Ügyfélkapcsolat [ugyfelszolgalat@t-home.hu]
Sent: Wed 10-22-2008 17:43
To: Kovács Balázs
Subject: SR: 1-10253062504 Tájékoztatás [T2008091700W0S010Z2236312]
Tisztelt Kovács Balázs, kedves Ügyfelünk!
Általános Szerződés Feltételeink VII. Fejezetének 6.1. pontja szól az Előfizetők azonosításáról.
Az Előfizető az előfizetői szerződésből eredő jogok gyakorlásánál a Szolgáltató általi azonosításához személyazonosságát az ügyfélazonosítási számával és az ügyfélszintű jelszóval igazolhatja.
Az ügyfélazonosítási szám és az ügyfélszintű jelszó esetében, a jelszó ismerője az Előfizető valamennyi szerződése (előfizetése) felett jogosult rendelkezni az Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, a telefonos- és a személyes ügyfélszolgálaton egyaránt.
Az ügyfélszintű jelszó módosítását, illetve ha az Előfizető a jelszót elfelejti, az új jelszó beállítását, az ügyfélszámmal történő azonosítást követően kizárólag az Előfizető kérheti.
Amennyiben az Előfizető által választott jelszó az Előfizetőnek felróhatóan illetéktelen személy tudomására jut, az ebből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Az Előfizető által választott jelszót az Előfizető köteles bizalmasan kezelni. Ezen kötelezettség megszegéséből eredő kárért kizárólag az Előfizető felel.
Amennyiben telefonszolgáltatásával kapcsolatban akar intézkedni, az ügyfélazonosítás folyamata a következő:
- Ha van megváltoztatott jelszava, akkor ezt kérjük az ügyek intézéséhez
- Ha nincsen megváltoztatott jelszava, akkor annak megváltoztatása kötelező, erre az előfizető jogosult.
A jelszóváltoztatásra abban az esetben van lehetőség, ha arról az állomásról telefonál az Előfizető, amelynek a jelszavát meg akarja változtatni. (a szomszéd csak abban az esetben tudja megváltoztatni, ha bemegy Önhöz, és az Ön készülékéről hívja fel Társaságunkat).
Amennyiben a postás a leveleket nem a címzetthez kézbesíti, panaszt a minden bizonnyal posta vezetőjénél tehet.
A Magyar Telekom Nyrt. az ügyfélszolgálatunkoz érkezett hívásokról hangfelvétel készít.
Amennyiben a hívó bemutatkozik, nyilatkozik arról, hogy Ő az előfizető, nincs jogunk állítását kétségbe vonni.
Amennyiben az előfizető jelzi, hogy nem ismeri, elfelejtette az ügyféljelszavát, Személyes ügyfélszolgálati pontunkon kérhet új jelszót.
További kérdései esetén ügyfélszolgálatunk a hálózatunkból ingyenesen hívható 1412-es telefonszámon készséggel áll rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Szűcs Erzsébet
T-Home Ügyfélszolgálat
Lakossági Szolgáltatások Üzletág
1117 Budapest Kaposvári út 5-7.
Postafiók: 1519 Budapest, Pf:434.
Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt
@nális coitus 2008.10.29. 14:59:56