Behazudott egy nemlétező telefonszámot, kötbért vetett ki a megvezetett ügyfélre és szinte minden elképzelhető Homár-kompatibilis szemétséget elkövetett a T-Com szegény Kvassyval. Nem reprezentatív és erősen szubjektív megállapítás, de az utóbbi hónapokban mintha jócskán nőtt volna a hasonló T-s panaszok száma a levelesládánkban. Egy vigasztalót tudok mondani a hosszú hétvégén szerzett élményeim alapján: ez mind smafu az osztrák vendéglátósok arroganciájához képest. Vérfagyasztóan hétköznapi részletek alant.
Nemcsak „halottakkal kekeckedik a t-com”…
A fenti címen megjelent cikk adta a végső lökést az én t-com-os történetem megírásához. Nyár elején elhatároztam, hogy bevezettetem otthon az internetet. Szépen utánajártam, hogy mi, hol, milyen sávszélességgel mennyibe kerül… Végül a t-com agyonreklámozott t-home csomagajánlatánál kötöttem ki – telefon, tévé és internet, egyben. Bár telefon- és tévé-előfizetésem már volt, úgy tűnt, így jobban megéri. Hívom a t-com-ot, több mint 10 percig várok, hogy végre ügyintézőhöz kapcsoljanak, de aztán minden megy flottul, rövid idő alatt kész a szerződés. Azért biztos, ami biztos, felvetem a feltűnően készséges ügyintézőnek, nem gond-e, hogy ezer éves a tévém (csak antennabemenettel), és az égvilágon semmit nem sikerült még csatlakoztatni hozzá. Ugyan már dehogy baj – szól a megnyugtató válasz -, neki is régi készüléke van, a nagymamájáé volt, ne aggódjak!A másik kulcskérdésemre adott felelet hallatán - miszerint mikor szerelik, mert a net nagyon sürgős lenne - nem aggályoskodom tovább: az én kerületemben nagyon gyorsan – mondja - a szerződésben szereplő 1 hónap csak formaság, 1 héten belül hívni fognak, majd meglátom! Ó – gondolom magamban –ez a t-com: csúcs! Várok úgy 10 napig, megeresztek egy telefont, hátha elakadt valahol a „gyors” folyamat, aztán még egy hétig, semmi. Felhívnak végre, hogy jönnének felmérni, egyáltalán be lehet-e kötni nálam a tévét. Hm… Ezek szerint ez kérdés?
Hamarosan jön is valaki, megnézi a vezetéket, megállapítja, hogy minden rendben, jöhetnek szerelni, majd távozik. Nem nagyon értem, miért van szükség külön emberre ehhez a kétperces művelethez, ill. miből állna egyből bekötni… De mindegy, most már csak 1-2 nap, nem húzom fel magam. Az egy-két napból persze lesz még egy hét, mindent összevéve a beígért 1 hétből 1 hónap, no de tényleg sebaj, minden jó, ha a vége jó, a lényeg, hogy szerelik! Beengedem az úriembert, nála a modem, a tévés szerkezet, meg minden, ami kell. Nézegeti a tévét, és ekkor jön a hidegzuhany: nem alkalmas a t-home csatlakoztatására. Hiába mondom neki, hogy a kollégája pár hete még magabiztosan állította, hogy nem lesz gond. Ó, az ügyfélszolgálat – szól a válasz - ők nem értenek ehhez, csak minél több előfizetést akarnak értékesíteni.
Nyelek egyet, no nem baj, akkor szereljék csak be az internetet, a tévé nem létszükséglet, végülis… De hamar rájövök, hogy hiába próbálkozom. A férfi papírján ugyanis az szerepel, hogy én T-Home Tripla csomagot rendeltem. Ennek hivatalos módja van: ő visszamegy a központba, ott törli a megrendelésemet, akkor én újra felhívom őket, megrendelem megint, amit szeretnék, és indul az egész egy hónapos szenvedés elölről. Nem hittem a fülemnek.
- De van ám itt még egy megoldás – mondja - ha szerzek egy tévét scart-csatlakozóval. De gyorsan ám, mert ő csak ma este tud visszajönni, utána megint várhatok egy hónapig!Ez már kicsit sok volt, de felhívtam a családot, hátha tudnak keríteni valahonnan egy használt készüléket. Elindult a szervezkedés, de szerencsére még mielőtt mindenkit mozgósítottam volna, a szerelő úr jelezte, hogy ő azért még ellenőrizne valamit. Majd rövid utánajárás után közölte, hogy scart csatlakozó ide vagy oda - bizony a vezeték sem alkalmas a t-home bevezetésére. Az a vezeték – teszem hozzá – amelyiket pár hete vizsgált meg a kollégája… A szerelő elment, nekem pedig nem volt más választásom, pár nap múlva ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, próbáltam volna megrendelni a csomagot tévé nélkül… Hiába. Hozzájuk ugyanis még nem jutott el a hír, hogy nálam kudarcba fulladt a művelet. És – teszik fel a költői kérdést – nekem milyen alapon higgyenek? Megvárják szépen a műszaki kolléga visszajelzését, addig jobb, ha nem veszünk fel új megrendelést, mert az csak „bonyolítaná a helyzetet”.
Tudom, ezen a ponton kellett volna elfelejtenem a t-comot, de reméltem, hogy tekintettel a korábbi huzavonára, felgyorsítják a folyamatokat. Nem így történt. Egy hét múlva felvették az új megrendelést, sőt, megígérték, hogy mivel minden szükséges beállítás készen áll, a jövő héten mindenképp jönnek szerelni. Ismét vártam másfél hétig, hogy hívjanak, hiába, úgyhogy újra felkerestem őket. Beolvastak egy telefonszámot: ők azon többször próbáltak hívni. Ez a szám teljesen ismeretlen volt számomra, fogalmam sincs, honnan vették, így megkértem őket, hogy próbáljanak már meg azon keresni, amelyiken korábban egyeztettünk. A biztonság kedvéért bediktáltam újra... Nem viccelek, utána még kétszer hívtam fel őket, mert még véletlenül sem kerestek, és mindkét alkalommal kizárólag az az ismeretlen telefonszám szerepelt az adatbázisukban! Az ügyfélszolgálatos hölgy szerint ők már fel is adták, hogy engem valaha elérnek, ezért milyen jó, hogy végre én telefonálok! Ehhez már tényleg nem tudtam mit hozzáfűzni…
De végül – tudom-tudom, én is alig hittem el - pár nappal a szerződésükben szereplő 1 hónap lejárta után!, eljött a nagy nap: beszerelték az internetet. Reméltem, hogy végre pontot tettünk a tortúra végére, amikor 2 hét múlva bedobtak egy 37 ezer forintos kötbérről szóló számlát, mert „felmondtam az előző előfizetésemet”. Bár ettől a kérvényem hatására később eltekintettek, erre már tényleg nem találtam szavakat…
A tanulságot érdemes levonni, mielőtt bárki a t-com mellett döntene…
kvassy
Secnir 2008.10.27. 12:47:55
Secnir 2008.10.27. 12:50:02
én az ilyenkor elküldött levelet inkább kiabálvány-nak nevezném.
Secnir 2008.10.27. 12:51:43
na, lesz ma végre valami ostrákfikázó cikk is? vagy ne lőjem le a poént, mint a t-comos ügyfélszolga, hogy " És – teszik fel a költői kérdést – nekem milyen alapon higgyenek? "
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.27. 12:55:02
ex-Zep 2008.10.27. 13:04:43
DonCiccio 2008.10.27. 13:09:22
A Wörth-i tónál pihentünk négyen vízparti négycsillagosban, kijártunk enni éttermekbe és az egész fele annyiban volt, mint egy hasonló "akciós" hétvége itthon bármelyik spanak csúfolt medencés szállodában.
NeanderVölgyi 2008.10.27. 13:12:21
Diktafon a zsebbe-felvenni az osszes ugyintezest!Reklamacio eseten visszajatszani-ajtot letepni es sunt szaratni!
UI.Ja a kocsog szereloket meg kirugatni!
merta-X 2008.10.27. 13:20:09
Én tavaly nyáron próbáltam bevezettetni az építési konténerembe a netet, de ők váltik állították, hogy értsem meg, LEHETETLEN. Nagy könyörögve kijött egy csávó, megnézte, azt mondta, ide se kábel, se ADSL, se semmi nem van.
Vegyek mobilnetet.
Hívtam a UPC-t, még aznap kijöttek, rácuppantottak a netre, és csáó.
Szal ennyit a T-Comról.
kicsilara 2008.10.27. 13:20:58
kicsilara 2008.10.27. 13:22:55
UPCről csak annyit, hogy ismerősőmnek kihozott 52e ft jogtalan követelést, amit ő táblázatszerűen le is vezetett, a UPC szept.30al kikapcsolta a netet és a TV-t, majd rá 1 hétre kiszámlázta az októberi havi díjat... :) de veled remélem kedvesebbek lesznek! :)
kicsilara 2008.10.27. 13:23:59
Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.10.27. 13:28:57
Manci néni 2008.10.27. 13:31:23
Répalaki Edömér 2008.10.27. 13:31:46
Szagot fogtam!
kepfeltoltes.hu/081027/T-com_homar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
merta-X 2008.10.27. 13:32:26
Répalaki Edömér 2008.10.27. 13:32:56
Manci néni 2008.10.27. 13:36:05
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.10.27. 13:41:39
elwood 2008.10.27. 13:55:26
Pikka 2008.10.27. 13:57:04
Pikka 2008.10.27. 13:58:50
birka8 2008.10.27. 14:01:50
Se szerződésünk nem volt se semmi, és még rendesek is voltak! :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.27. 14:06:55
Garp szerint.. · http://garpszerint.hu 2008.10.27. 14:07:11
Egyébként meg decemberben indítják ők is a műholdas tévéjüket, azt majd jól megnézzük, és lehet, nem is kell iptv.
galicius 2008.10.27. 14:11:07
starbuck83 2008.10.27. 14:12:38
1) a bekötés a szerződés szerint max 30 (ha nem olvasod el az a te bajod)
2) Mit akarsz ha még a cég nevét sem tudod hogy kivel szerződnél. a T-Home Tripla a T-Online csomagja volt. Nem a T-comé.
3) A csatlakozó meg valóban gáz, bár nem derül ki, milyen tv-d van ezért ezt nem kommentálom.
Egyébként sincs se com se online hanem T-Home van.
É2I 2008.10.27. 14:13:05
ironmemeberneck (törölt) 2008.10.27. 14:13:51
Műszaki hiba esetén még jó lesz levesnek!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.27. 14:14:37
bekbórd! 2008.10.27. 14:20:22
(...ilyenkor on-e vagyok?)
Impega 2008.10.27. 14:25:39
Megvagy hadnagy 2008.10.27. 14:26:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.27. 14:31:31
Azt mondjuk én sem értem hogy a bemérés és a bekötés miért 2 külön dolog.
Kijön a melós, beméri hogy OK-e a cucc, és ha OK akkor ráhúzza a modemet és csá.
moli 2008.10.27. 14:38:02
szmoker (Homo Trollicus) 2008.10.27. 14:38:07
Most fizetek 2500-at a netért (20/10mbit, valójában 18/13mbit), 4000-et a tévéért (68 csatorna), meg pontosan nulla forintot a telefonért.
Szóval, 16-18000 vs 6500, ez utóbbi nagyságrendekkel gyorsabb, szebb, okosabb, és nincs matáv sem.
Aztán hívtak, hogy van kedvezményes ADSL mittoménmennyiért, nem-e kell-e?
Nem, vazze, ami T-vel kezdődik, az a lakásajtón nem jön be.
Höhö.
starbuck83, te a matávnál dolgozol?
AlulírottFentemlített 2008.10.27. 14:40:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.27. 14:43:08
Amúgy az is magasról leszarni való hogy Tripla vagy milyen más csomag kié volt - a T-Online-ból is lett a T-Homi.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.27. 14:44:10
moli 2008.10.27. 14:44:45
É2I 2008.10.27. 14:46:06
Nálunk, így volt.
Annyi volt vicces, hogy amikor a szakemberek összerakták nem ment a modem. Az emberke hívta a központukat, hogy nézzenek. Benti droid ránézett, az pedig, próbálja újra. Megtette, semmi....Így ment vagy egy órán keresztül. Csórikám már tépte a haját, mire kapott egy olyan emberkét aki meg is tudta csinálni és nem küldte a nagy szöveget, hogy az pedig megy és kész . ;)
Hála az égnek nem az én gépemet akarta széttúrni, mindenféle keresett indokkal. Igaz közöltem vele két apróságot is, miért is ne a gépemen keressük a hiba forrását. Látta azért ő is, hogy nem helyben van a hiba.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.27. 14:50:12
Amikor nálam kötötték az ADSL-t akkor is be kellett szólniuk a központba (itt van 1 utcára) és akkor is vagy 10 percig szórakoztak :D
Persze lehet volt oka, én is informatikus vagyok és látok minden nap szopatós bajokat.
blamm 2008.10.27. 14:54:33
Gondolom valami ősrégi, amin van egy darab koax bemenet. Azért ennyi esze mindenkinek lehetne, hogy egy digitális set top box talán scart/hdmi vagy egyéb csatlakozásokat támogat, hisz 2008-at írunk, nem 88-at... Egyéb iránt ezek mind levannak írva a t-home portálon, vagy ezer más fórumon, nyugodtan utána lehet kérdezni.
Az tényleg gáz, hogy a vonalat egy előminősítés és egy fizikai vizsgálat után is alkalmatlannak találták, de sok esetben sajnos csak bekötéskor derül ki, hogy nem alkalmas az érpár... ez van, ilyen az adsl technológia.
Pukk 2008.10.27. 15:01:24
Augusztus közepe táján telefonon rendeltem meg a már említett T-home Tripla csomagot (tv-telefon-internet) a 12. kerületi lakásomba. Szeptember végén költöztem be, de ismerve a magyar szolgáltatókat és az eddigi tapasztalataimat, gondoltam jó előre megrendelem, szeptember végéig biztosan megoldják. Szeptember huszonakárhányadikáig türelemmel vártam, aztán elkezdtem őket hívogatni. Én nem voltam olyan szerencsés, hogy csak 10 percet kellett várnom... többször is fél órákat hallgattam a "kérem várjon.." szöveget, aztán gondoltam egyet és jó későn éjjel hívtam őket újra, és az angol nyelvű menüt választottam. Mondanom sem kell, hogy rögtön felvették... és próbálkozak azzal, hogy ez csak külföldiül beszélőknek van. Addigra már elég ideges voltam, hogy ne hagyjam magam lerázni és ennek megvolt az eredeménye is, tudtam végre beszélni egy hús-vér tékomossal. Nagy nehezen beazonosították, hogy ki vagyok, mit akarok... kiderült, hogy saaaajnos a címemen a televízió nem megoldható, ezért törölték az egész szerződést. Kérdeztem: nem lett volna egyszerűbb ezt egyrészt azon nyomban megmondani (merthogy előtte a telefonos megrendelésnél persze nem volt gond a címmel), másrészt ha ez már kiderült, akkor megereszteni egy telefont a tisztelt ügyfél felé (ez volnék én ugyebár) és megkérdezni, hogy ettől függetlenül tetszik-e akarni a netet meg a telefont. OK. Újra rendeljem meg, a nettel semmi gond nem lesz. Megrendeltem... eltelt 3 hét, rákédezek megint, hogy mi van. Sajnos nem találják a szerződést a rendszerben, valami hiba folytán törlődött... de nagoyn sajnálják, és most felveszik újra és azonnal értesítik az illetékeseket, hogy soron kívül 1-2 napon belül megoldják a netet. Eltelt újra 10 nap, telefonálok... és a válasz: "drága uram, sajnálom, de az ön címén nem vehető igénybe a t-com internet szolgáltatása"... Páfff! azt hittem nem hiszek a fülemnek. Két és fél hónap kellett ahhoz, hogy kiderüljön (helyszíni felmérés nélkül!!), hogy tulajdonlképpen nem is létesíthető nálam semmilyen t-com-os szolgáltatás.
Az az igazság, hogy ez után a csalódás után számomra minden hitelét elvesztette a T-com. Ma, amikor a szolgáltatás minősége a legfontosabb érték, amije lehet egy szolgáltatónak, ez megtörténhet egy agyonreklámozott, egyébként rendkívül jól kitalált arculatú cégnél, ami még német is... tehát még a "német precizitás és profizmus" sztereotípia is megdőlt. Döbbenet.
É2I 2008.10.27. 15:02:28
Az egyiket leírtad te is (inform.), a másik még az elektromosság közelebbi ismerete is.
(Van mikor elejtem, márcsak hogy ne jöjjön valamelyik a technikai halandzsával, mert már úgyis kevés a hajam.)
◄ViZion 2008.10.27. 15:04:51
már térképet is csatoltam, de nem tudnak megtalálni, h bekössék a telefont... muhaha
2008+30m rézdrót+t-homokosok (bocs a melegektől ezért)+ több levél, térkép, telefonálgatás, ígérgetés= nagy lóf¤rok.
SEMMI. ennyi történt, illetve a sok sajnáljuk.... kezdetű levél.
Dr.Bio74 2008.10.27. 15:05:59
Eddig egy isten!(kopp-kopp)
◄ViZion 2008.10.27. 15:06:31
nézegesd, és sírj velünk, h ezzel szúrják ki a szemünket.
◄ViZion 2008.10.27. 15:13:11
A telefonos ügyintézés tapasztalataim szerint a legrosszabb: nálad nem marad semmi, csak az üres ígérgetések.
Sokat telefonálgattam, mire rájöttem h semmit nem csinálnak, erre jött az e-mailozás... és az is bukó. A vidéki képviseleten a menyecskék a trépontban vagy mi nem tudnak semmit, ők is a központba telefonálnak, nekik kb. 2 perc alatt felveszik.
sikeresek-e...? monopol genya cég, belezőkarmolóval megvakítani őket a végbelükön át!
Secnir 2008.10.27. 15:19:24
A tam-tam dobon és a szimandronon kívül van-e megbízható távkommunikációs rendszer ill. szolgáltató? "
van.
kisfalunkban a helyi internet.
ha valakivel történik valami érdekes, akkor az öregasszonyok egymás között adják a híreket az utcasarkon (hallottad? neeeem? képzeld mi történt...), és állítom gyorsabb, mint az internet.
Franz Jäger (törölt) 2008.10.27. 15:21:52
A megoldás T-Kábel kábelnet. És csodák csodája, 2 nap alatt a T-Kábel bekötötte a netet.
Franz Jäger (törölt) 2008.10.27. 15:24:18
"idén Januárban"
"3 hét után".
blamm 2008.10.27. 15:27:30
www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/TV/IPTV
és még eldugva sincsen, akár a t-home.hu akár a t-hometv.hu-ról is 3 kattintással el lehet jutni oda :)
georgejr · http://mav.blog.hu 2008.10.27. 15:31:41
netszopacs.blog.hu/2008/08/07/szopat_a_tekabel
kaptam a 900 forintos tvből egy hónap jóváírást. halkan jegyzem meg, hogy nekem 56 nap utan kotottek be... inkabb nem mondom mennyit kellett telefonalni miatta...
LouiS 2008.10.27. 15:42:33
starbuck83 2008.10.27. 17:14:41
Ami meg igen vicces, hogy valaki a digit dicséri, hát az egy fos cég az tuti. Oké, 1-2 embernek müxik, de azért a Telekom kb az ország 2/3án szolgáltat és persze nagyobb terület, nagyobb lehetőség a hibákra.
Nem tökéletes, sőőőt nagyon nem a Telekom, de nagyon sokszor csak a hözöngő ügyfelek hülyeségei kerülnek az ilyen helyekre.
Ez is az. Rendelt egy iptv-t. Sajnos a hazai hálózat nem teszi lehetővé, hogy mindenhol legyen. Ezt el kell fogadni. És sajnos ezt távolról nem lehet 100%-ra elmondani.
Ha arra sem figyel a megrendelő, hogy jó számot adjon meg, nincs mit tenni.
FPéter 2008.10.27. 17:29:01
kisgizike 2008.10.27. 17:36:59
Bilux67 2008.10.27. 17:55:18
www.digikabel.hu/Internet.html
A telefon havidíj nélkül:
www.digikabel.hu/Telefon.html
30 pénz a mobilhívás, hehe...
Akinek van erre lehetősége az sürgősen felejtse el az összes többit!
Az első linken ott van a LAN címlista.
Ha ez reklámnak minősül, hát legyen.
DigiKábelt mindenkinek!
Bilux67 2008.10.27. 17:56:33
villamos alóli kacaj 2008.10.27. 18:40:36
Én felmondtam a T-Home IPTV szerződésemet a 30 napos próbaidőm alatt, mert folyamatosan "kimerevedett" a kép és élvezhetetlen volt. 15.000.- ft lemondási díjat akartak kiszámlázni. közöltem, hogy én is rendelkezem hangfelvétellel ami alapján kiderül: jogtalan a követelésük! erre azt írták: csak 1 havi előfizetési díjat számláznak ki. Közöltem: még mindíg meg van a hangfelvételem és "összejátszhatjuk". Na ez a: T-com; T-hom; T-pofátlan, stb.
ja, és közöltem: vihetik más, még lelkes, új potenciális előfizetőhöz a gagyi telefonvonalukat!
Ne hagyjátok magatokat!
Gordiuszi Csomó 2008.10.27. 22:02:38
Mylady 2008.10.27. 22:33:58
Írtam nekik kétoldalas reklamációt, ahol felvázoltam nekik, mit kellene csinálniuk, hogy sikeresek legyenek.
És egyik ügyintézőjüket egészen konkrétan bepanaszoltam, mert flegma volt, nemtörődöm és szabályosan kinevetett, mikor jeleztem, hgoy nem látom a késedelmes teljesítés miatti kötbért jóváírva a számlán. (A kötbér ugye szerződés szerint jár csúszás esetén, érdemes az ÁSZF-et elolvasni, komoly összegeket lehet belőlük kiszedni ezért. Nekem az ügyintéző röhögve azt mondta, írjak kérvényt, oszt majd jól elbírálják, jár-e nekem bármi)
1 hét múlva kaptam egy nagyon udvarias választ, miszerint az ügyintézőt megdorgálták és jóváírták nekem a kötbért, ami egyébként több volt, mint az átírás díja plusz 3 havi telefonszámla.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.27. 23:18:22
Ha átalakítóval nem lehet fogni az ilyen adást, akkor hülye voltam, kapjak a pofámra, de kérdezem én:
A scart-->koax átalakítót zsebében hordva nem mehet-e ki a szerelő és szükség esetén 2000 Ft-ért extra 100%-os profitkulccsal nem értékesíthetne-e-e-e?
azize 2008.10.28. 11:10:05
Mi UPC mellett döntöttünk, üzletkötőt felhívtuk, másnap kijött, szerződést aláírtuk, 6 nap múlva bekötődött a tv, telefon, net. Társasházi kedvezmény, 76 digitális csatorna 10/2 net, telefon, 11e valamennyiért, na jó, mobilhívás 50 Ft, de ki hív mobilt vezetékesről?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.28. 11:32:07
nezolaca · http://feketenap.wordpress.com 2008.10.28. 11:36:59
starbuck83 2008.10.28. 11:49:52
aki ismeri a technikai hátteret, LAN hálózaton simán lehet nyújtani azt a szolgáltatást. Míg rézérpáron a DSL-nek komoly technikai akadályai vannak, sőt a dsl technológia csúcson pörög.
Ugye ezért is kezdte el a Telekom az optikai hálózatot.
Ami a lényeg. Ha valaki telefont, internetet, tv-t akar akkor mielőtt hisztis rohamot kap,meg az ügyfélszolgálatossal beszél úgy ahogy nem kéne talán nézze meg azon a végponton melyik szolgáltató adja a legjobb szolgáltatást és persze hogy mennyibe is kerül az. Át kell nézni szépen az ÁSZF-et (Nem csak Telekomnak, a diginek is van) és utána dönteni.
A másik, ha műszaki hiba van, azt be kell jelenteni és nem lemondani, mert ugyan honnan tudná a szolgáltató, hogy valami nem megy jól, ha nem jelented be??? És nem csak a T-Homenál van így hanem mindegyik másiknál. Bár a Diginek a hibaelhárítását volt szerencsém belülről látni egy ismerősőm jóvoltából, hát akkor már inkább a T.
Nekem ezer éve T-s netem van (nem csak mert itt dolgozom) előtte is az volt amikor még Matávnet vagy Axelero volt, és ha volt is gondom mindig megoldották. Azt meg tudomásul kellett vennem, hogy ahol én lakom ott 7mbit a max jelenleg és ez van.
Vergődhetnénk én is ilyen homáros dolgokkal, de sajna ezen az sem változtatna.
Engem is szívatott már meg másik cég, pl UPC, de mivel tisztába voltam az ÁSZF-vel, meg a dolgokkal, ezért seperc alatt rendbe tettem. Ennyi
nem várt fordulat 2008.10.28. 19:02:12
Mindenhova be kellett csengetnem, hogy legyenek már kedvesek beengedni a rácson, illetve kinyitni az elektromos szekrényt, ahol a kábelt le tudom vezetni.
2008, Budapest.
moli 2008.10.28. 20:29:16
aztan maskor felhivtam oket, hogy valaki dobalja a csikket az ablakon, legyenek szivesek hivatalosan tajekoztatni plakatokkal, eligazitassal a lakokat (mivel a nyugdijasok altal valasztott maganszemely kozos kepviselom leszarja). a tuzoltok erre sem voltak hajlandok. azt mondtak, irjam en ki. mert az biztos ugyanolyan komoly es hiteles.
nesze neked tuzvedelem, megelozes. ujpest
Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.10.29. 09:02:27
Mert megérdemled.
Pukk 2008.10.29. 12:16:42
Nem gondolom, hogy kifogás lehet ezekre a gondokra az, hogy nem elég fejlett... meg hogy el kell fogadni. Egyáltalán nem kell elfogadni és nem elfogadható, hogy egy szolgáltató ígérete semmilyen összefüggésben sincs a valós teljesítményével. Ma már piaci alapon működik a szolgáltatás, én vagyok az ügyfél, aki fizet, és aki eltartja a céget és profitot termel neki, és ezért én CSAK annyit várok el, hogy szolgáljanak ki és ne vezessenek félre, ne nézzenek hülyének. Arra nincs mentség, hogy a T-com nincs felkészülve a vásárlók megrendeléseire, ahogy arra sincs, hogy a rendszerük vagy nem működik, vagy csak ritkán, és hogy a munkafolyamatok nincsenek összehangolva... Ez ma, 2008-ban nem elképzelhető. Ha egyedi lenne mondjuk az én problémám, akkor azt mondanám ej-ej, hát én szívtam meg... ha egy ügyintéző kúrt volna el mindig mindent, akkor ugyanezt mondanám... de sajnos egyik sem állja meg a helyét.
Továbbá kedves Starbuck te csak ne kelj a cég védelmére, hanem húzd meg magad és legfeljebb szemlesütve kérj elnézést a nevükben.
moli 2008.10.29. 13:14:37
asszem honap vegere elerem az 1tb-t digikabelen. kivancsi vagyok, jovo honapban be tudok-e logolni a halozatra :D
PaganMaga · http://paganmaga.tumblr.com/ 2008.10.29. 15:26:33
CID 2008.10.30. 16:36:45
Parasite 2008.11.01. 22:59:23