Tékozló Homár

Halmozott szerencsétlenkedés a Kikából

2008.10.30. 09:10 | ge | komment

Süti története ismét egy szép példa arra, hogy miért kezeljük fenntartással az ígért  szállítási határidőt vagy a megrendelt színt, ami nyilván rajta van a megrendelőn, a szín meg a dobozon, a Kikának mégsem jött össze. Ha pedig ezek mind megvannak, még hiányozhatnak a polcok a szekrényünkből. És ha még ezt a problémát is leküzdötte a Kika, hát a szerelői jönnek, fúrnak, majd távoznak, használhatatlanul tág lyukakat hagyva maguk után. (Jön a karácsony, olyankor a Kika amúgy is óvatosan rendel, lehet hogy ez már annak az előszele volt.)

Július hónap folyamán új szekrénysort néztünk ki a Kikában, bár nem volt olcsó, de tényleg szép, mutatós darab. Annak rendje s módja szerint az (egyébként nagyon készséges) eladóval egyeztettük a részleteket, kiderült, hogy a 6 darabos szekrénysorból csak 5 van raktáron, a hatodik darabot rendelni kell. Semmi gond, néhány héten belül szállítják, a számlára rá is írták hogy a 36. héten jön. Kérdeztem, mennyire bonyolult összerakni, kérjek-e szerelést. Nem kell, nagyon egyszerű. OK.

Hazavittem, összeszereltem. 2 napig tartott, de legalább szép. Tartozott hozzá egy könyvespolc, azt nem mertem felfúrni a falra, nehogy lejtsen. Nem baj, majd ha a hiányzó hatodik darab megjön, ahhoz kérek szerelést és megkérem őket hogy tegyék fel ezt is.

Teltek-múltak a hetek, de csak nem jelentkeztek. Néhányszor hívtam őket, de a vevőszolgálatos kis hölgy soha nem tudott segíteni, a bútorosztályt meg nem lehetett elérni. Ha mégis, azt mondták, jövő héten jön. Aztán a 42. héten szóltak, hogy megjött, igaz hogy 6 hét helyett 12-re szállították, de legalább itt van. Bementünk, kifizettük. Kérdeztem, hogy adnak-e valami kártérítést a csúszásért. Mondták, hogy persze, 291 Ft-ot, ennyit ír elő a törvény. Nem kértem. Viszont abból a szempontból rendesek voltak, hogy megígérték hogy felfúrják a polcot. Gondoltam, végre révbe érünk... de nem.

A megbeszélt időpontban ki is hozták a bútort, bontják ki, az bizony legalább 3-4 átnyalattal sötétebb, mint a szekrénysor többi része. Mondtuk, hogy nem vesszük át, hozzák ki azt, amit megvettünk. Telefonálások, intézkedések, kb. 1 hét alatt találtak is egy megfelelőt az országban. Újabb 1 hét múlva kihozták, jó a színe is, frankó. A srácok elkezdték összerakni, 5 perc múlva szóltak, hogy hiányos a bútor, 3 fixáló polc hiányzik belőle... itt már elszakadt a cérna, felhívtam az áruházat és elég csúnyán beszéltem velük, közöltem hogy ha másnapig nincs megoldás, akkor a Fogyasztóvédelemhez fordulok. Sűrű bocsánatkérések közepette ígérték hogy másnap jönnek, pótolják ami hiányzik, összerakják és a polcot is felfúrják. OK.

Másnap jöttek is, én nem voltam otthon, csak a terhes barátnőm. A hiányzó bútort összerakták, a polcot elkezdték felfúrni. Majd közölték vele, hogy a csomagban nem tipli, hanem dübel van, ami csak betonfalakba jó, tégla nem tartja meg. Menjen el és vegyen hozzá tiplit valahol, aztán csak be kell csavarozni. Ezzel befejezettnek tekintették a munkát. (megyjegyzem, nem tudom ki vesz panelba egy ekkora szekrénysort 250e-ért... ha mégis, legalább szóljanak a vásárláskor, hogy hülyegyerek, vigyázz, mert ez csak panelba jó...)
Mikor hazaértem, már láttam hogy valami nem OK, mert a falba fúrt lyukak nagyobbak a kelleténél és nem is tűntek egyenesnek. A vásárolt 10-es tipli, amit mondtak hogy hozzá való, lötyögött benne, nem lehetett becsavarozni, elforgott a falban. Újabb telefon, meglepődés a másik oldalon. 2 nap múlva az ügyfélszolgálat közölte, hogy nem tudnak mit csinálni, leadják újabb reklamációként, majd jelentkeznek. Persze azáta sem.

Ekkor mondtam, hogy én többet nem lépek be a Kikába, de ők se jöjjenek hozzám, vettem nagyobb tiplit, meg 2 derékszögű fém tartót, aztán azzal megerősítettem a polcot. Most úgy-ahogy jó, ha nem is tökéletes.
 
3 hónap után sikerült megoldani a dolgot. Ez aztán Kika...
 
Üdv,
süti

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trixilw 2008.10.30. 09:17:16

Aki kikába megy sikeres ember nem lehet, tudtad? :)

potrzebie 2008.10.30. 09:18:27

én még ott soha semmi olyat nem láttam, amit szívesen bevinnék a házamba

csibenyussz 2008.10.30. 09:20:40

na elolvastam...
kriminális.
de legalább szép, örüljetek neki, a mi előszobaszekrényünk ronda is lett, mert felhullámosodott az oldalán a laminálás.

csibenyussz 2008.10.30. 09:21:54

kikában is vannak jó dolgok, de nem a bútorosztályon!! ezt sajnos én is megtanultam, hanem az apró-cseprő bizbasz osztályon... :D

egggyüttműködő partner 2008.10.30. 09:23:30

A Kika hozzáállása elég dübel-e balázsos... Elrettent, megsemmisít, korlátoz és távol tart.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.30. 09:23:30

Jajj, hát hányszor kell elmondani a a szlogenjüket?
Kika, hova? Máshova!

egggyüttműködő partner 2008.10.30. 09:25:45

egyébként ha a szekrény nem fütyül, a fúrt luk meg kisebb egy poháralátétnél, akkor jól jöttél ki a dologból.

Sokorai_Atala 2008.10.30. 09:32:15

Üdv. Minden sorában leírtak már megtörténtek az én ismerőseimmel is valamilyen formában.Én egy 45ezer Ft-os asztalt akartam venni (kicsi kerek dohányzó jellegű) cseresznyefa, szép. Mondták 12 hét a szállítási idő. Gondoltam viccelnek, mert kb 40 cm2-en elfért, mondtam is nem 1,5 milliós bőrgarnitúrát kérek, csak ezt az icicpici asztalt. De nem. Átballagtam a kisbútor boltba, és kiválasztottam 2 fotelt, 1 asztalt, amit 3 hét (!!!) alatt legyártottak nekem cseresznyefából (mert más fából volt a minta), általam a katalógusból választott kárpittal (a fotel). ja az asztal felébe került. Szerintetek járok_e a kikába?:)

csibenyussz 2008.10.30. 09:35:21

off:
képzeljétek tegnap vettem fotóalbumot, rajta fólia azon cimke: 100 lap 400 kép fér bele. elkezdem pakolászni a képeket.. fura hogy tul gyorsan haladok.. nézem: 50 lapos... aztarohadbüdössünfosósmindenit!!! :((((

csibenyussz 2008.10.30. 09:39:43

egggyüttműködő partner 2008.10.30. 09:25:45

ja... már rögtön megérte! :D

NoOne 2008.10.30. 09:48:26

Hm. Már az első budaörsi áruházlátogatás óta csak úgy emlegetjük:

Kika? Bárhova máshova....

elwood 2008.10.30. 09:53:17

Speciel a dübel az amire nem készültek mert nem kértél szerelést. Te sem tudtad volna felfúrni tipli nélkül, aszitték van.

A többi 90% elég gáz, tépjék le az ajtaját az ilyen áruháznak.

Nekem is volt már ismerősöm aki hónapokig várt megrendelt árura a Kikából, és mintha lett volna már itt poszt ahol a user Amex kártyás pénzvisszavonással fenyítette be őket.

Lúzer banda.

homár molla 2008.10.30. 09:53:42

ha már terhes a csaj, mér nem veszed el? vagy nem tőled van a gyerek? csak hogy a lényegre is rákérdezzek.

MosoMasa 2008.10.30. 09:54:37

Hat hét alatt egy házat fel lehetne húzni jószerivel, nem egy szaros bútort megcsinálni - főleg kika terméket!

☺ágica (törölt) 2008.10.30. 09:55:18

Én csak kinéztem a Kikában a nappali bútort. Aztán asztalossal megcsináltattam, feleannyiért. És még szebb is.

csibenyussz 2008.10.30. 10:01:59

én meg saját magam terveztem meg a nappali bútort, és megcsináltattam egy asztalossal. állat lett, és még olcsóbb is mintha "készen" vettem volna.

csibenyussz 2008.10.30. 10:03:50

homár molla 2008.10.30. 09:53:42

fel sem merül hogy a csaj nem akar férjhez menni? :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.30. 10:13:38

Most akkor a Homár a Kikán keres (egy jó) csomót?

Avagy hogy lehet a kákán csomót keresni?
Alapítasz egy új kft-t, felveszel kormánygaranciás hitelt, leteszed a 25-30%-át a helyi cuslágnak, munkaügyi központi és önkormányzati támogatással átképzés gyanánt HHH emberekkel begyűjtetsz egy kazalnyi kákát valami önkormányzati vagy állami tulajdonú mocsárból, (közben 2-3 hónapig fizetgeted a törlesztőrészletet), csomóztatod, függesztve megszáríttatod velük otthon, eladod a virágkötőknek, és amikor már fizetésért kellene alkalmazni őket, kiveszed a cégből a maradék pénzt és átíratod 5 liter kannás-tablettás borért egy hajléktalan nevére...

Dr.Bio74 2008.10.30. 10:18:57

A terhes barátnő, az nem feltétlenül a gyerekáldásra értendő.

Gumidomino 2008.10.30. 10:22:02

és amikor lejár az adókedvezményed akkor úgy csinálsz mintha egy teljesen másik céggel jönnél megint.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.30. 10:29:25

na amerikanak is vannak elonyei
kell a turonak szekrenysor meg polc
van egy csomo gardrob oszt jo van
en egyszer dugtam szejrenyben de aztan letipliztem
nem 10-el

Impega 2008.10.30. 10:35:35

OFF
Gumidomino 2008.10.30. 08:44:32

Az aluljaroban. A florian teri aruhaz alatt.

NeanderVölgyi 2008.10.30. 10:41:32

A poszt iro egy igazi "Loser"!
Ha nem lennel muszaki analfabeta akkor ket csavar miatt nem csinaltal volna ekkor hisztit!
Mert ez mar csak hiszti,hogy mutogassad te is vagy valaki es az asztalra csapsz,hogy te majd megmondod nekik!Ez igy egy kicsit sok!
Ilyeneket nem kellene ide kirakni!

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.30. 10:45:58

Ez minden nagyobb üzletnél előfordulhat. Ismerősöm járt pórul majdnem egy nagyobb üzletben (a nevét már elfelejtettem melyikről volt szó), hogy a megrendelt bútort nem tudták a vállalt határidőn túl szállítani, és többszöri várakozás után is csak várakozás maradt. Akkor egy törvényi kötelezettségre hivatkozva nagynehezen kiverte, hogy a megrendelt terméktől elálljon, és a megrendelt termék árához befizetett foglalónak kétszeresét fizessék vissza.

elwood 2008.10.30. 10:51:32

csibenyusz:
és akinek nincs asztalos ismerőse az nézze a holdat ?
vagy hívjak fel az újságból találomra egy asztalost ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.30. 10:54:20

cseresnyefabol keszult uvegtetos asztal olcson elado
erdeklodni EDEnel

homár molla 2008.10.30. 10:57:33

csibenyussz 2008.10.30. 10:03:50

ha terhes, akkor már nem merül fel. szerintem.

csibenyussz 2008.10.30. 11:02:54

elwood 2008.10.30. 10:51:32

kérdezősködjön hogy ki tud ajánlani. én is igy tettem anno, és találtam. ;))

csibenyussz 2008.10.30. 11:04:06

homár molla 2008.10.30. 10:57:33

ismerek ilyet, nem is egyet, de általában tényleg nem jellemző...

staropramen 2008.10.30. 11:06:33

Két dolgot nagyon nem értek
1. Mi köze az egészhez a barátnőd állapotának?
2.Ha voltál olyan leleményes odüsszeusz, hogy össze tudtad rakni azt a bigyót akkor hogyan nem tudtál 2 lyukat fúrni ,bele tipli,bele valami kampós bigyó és rá a polc?

jadria 2008.10.30. 11:07:35

Neandervölgyi, végigolvastad?

itt nem 2 csavarról van szó, és az amúgy is már csak a jéghegy csúcsa volt a sztoriban.

Secnir 2008.10.30. 11:09:07

"Majd közölték vele, hogy a csomagban nem tipli, hanem dübel van, ami csak betonfalakba jó, tégla nem tartja meg. [...] a falba fúrt lyukak nagyobbak a kelleténél és nem is tűntek egyenesnek."

LOL

azokat a szakembereket elvinném áradáskor gáttöltésre.
mármint zsákba bele őket, és feltölteni velük a gátat. arra még jók.

staropramen 2008.10.30. 11:09:49

Öcsisajt végigolvastad?
2 dolgot nem értettem.
A többit igen. ez FONTOS

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.30. 11:18:42

ha valamit nem tudok megcsinálni egyedül, akkor segítséget kérek, de nem ám a boltét, hogy majd 2 hónap múlva kijön felfúrni a polcot. ilyenkor jó a szomszéd, hogy te gyere át tartsad amíg fúrom, azt utána megisztok egy sört. fél óra. szomszéd helyett haver, fater, após, tökmindegy.

mi kimázoltuk a fél lakást (3 helység) haverokkal (összesen 5 fő velünk együtt), bútorpakolással, átrendezéssel egy hétvége alatt.
3 dolog kellett:
-anyagok meg voltak véve előre
-asszony mindíg finomat főzött
-mindíg ügyeltem rá hogy legyen pia

ez pl egy vállalkozóval 1-2 hét munka, sok pénz, és nem holnaputáni kezdés. és nem mondom hogy nem lett normálisabb mintha festőt hívtunk volna

staropramen 2008.10.30. 11:48:14

Ez a poszt csendesen döglődik.Most hívott Pósalaki bácsi és azt üzeni, hogy UGORGYUNK!

csibenyussz 2008.10.30. 11:52:14

ugorgyunk-ugorgyunk...
na jó, de hova (máshova?)?

EÖ (törölt) 2008.10.30. 11:52:22

csibenyusz

sikeres ember kettő képet tesz egy tartóba és máris belefér

EÖ (törölt) 2008.10.30. 11:54:18

staro

nem téged ősembereztek le, hanem van egy nándorvölgyi nick is


Ez FONTOS!!!

bekbórd! 2008.10.30. 11:56:30

"Kérdeztem, hogy adnak-e valami kártérítést a csúszásért. Mondták, hogy persze, 291 Ft-ot, ennyit ír elő a törvény."
Gondolom, ennél nagyobb anyagi károd nem is származott a késésből.

"megyjegyzem, nem tudom ki vesz panelba egy ekkora szekrénysort 250e-ért..."
Egy multicég Devergó cipős középvezetője is lakhat panelba.

Azért egy valamirevaló szaki zsebébe mindig van pár drót, csavar, tipli, stb.

b[ALien] (törölt) 2008.10.30. 11:59:54

Egyvalamit szögezzünk le! Én itt vásárolni nem fogok!

Pikka 2008.10.30. 12:03:33

elwood 2008.10.30. 09:53:17
Speciel a dübel az amire nem készültek mert nem kértél szerelést. Te sem tudtad volna felfúrni tipli nélkül, aszitték van.

Azt írja, hogy a 6. szekrényhez már kér szerelést, hogy felfúrják a polcát. "Viszont abból a szempontból rendesek voltak, hogy megígérték hogy felfúrják a polcot." szóval tudtak a polcfúrásról. Jó, lehet, hogy az nincs benn az árban, de akkor szóljanak, hogy mi kell hozzá.

staropramen 2008.10.30. 12:04:23

@egyéves
azóta én is rájöttem, nem is vagyok büszke magamra, legfeljebb alanyi jogon. mindenesetre kösz.

csibenyussz 2008.10.30. 12:18:54

Egyéves Önkéntes 2008.10.30. 11:52:22

hihi. mit gondolsz mit csinálok?
paszirozom a képeket... de mindhiába ugy tünik kell venni még egy tartót (vagy könyvet vagy miaszösz ez) :(

GatyaPityu 2008.10.30. 12:22:44

Ja, egyébként ami a lejtést illeti, nos feltalálták már a vízmérték nevű eszközt szerintem ezer FT nagyságrendi áron lehet kapni a barkácsboltokban. :-)
A nagyobb lyuk esetén pedig be lehet gipszelni a lyukat, beletenni a tiplit majd megvárni ameddig megköt a gipsz, és akkor fel lehet csavarozni a polcot.

moli 2008.10.30. 12:26:35

nem ertem a "ki vesz panelba 250e-ert" reszt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.30. 12:41:45

moli 2008.10.30. 12:26:35

szerintem simán sznob a levélíró, és nem tudja elképzelni hogy panelba lehet 250-ért bútort venni. szerinte a panelosok csórók, és nekik csak a "kanizsa inverz" jut.

Magam_a_Mondomét! 2008.10.30. 13:05:10

csibenyusz, belefér abba több is, ha egymás mögé rakod a képeket, meglásd!

É2I 2008.10.30. 13:31:39

Panelba TILOS 250 ezerért szekrénysort venni!!!!
Ezt EDE FONTOS szabályzata tiltja!!!!
(Még ketten három diplomával sem!!!!)

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.10.30. 13:38:24

en a kikaba mindig felmosovodrot /bilit szoktam venni, abban jok.
meg a gyerek szereti az 'atlatszo' liftet.
tobbi valahogy olyan antitalentum

Dr.Bio74 2008.10.30. 14:21:24

A tégla a jólét jele, nem a beton panel!

Es ha a bográtschot a téglára állítom?

Deviáns 2008.10.30. 14:24:32

Téglafalba tényleg macerás fúrni. Ha megfogod a tégla-fuga határát, akkor ferde lesz, mert a fuga elhúzza a fúrót. A tipli beszereléséhez portalanítsd a lyukat, kissé nedvesítsd spricnivel, majd egy fadarabbal tuszkolj bele híg gipszet, majd a tiplit. (vigyázz, hamar köt)
Ha lyukacsos téglád van, ahhoz spec. tipli kell.
Ha ferde a polc, léteznek olyan rögzítők (konyhabútornál láttam), ahol a magasság is állítható.

É2I 2008.10.30. 14:33:29

Én már a 6 hét szállítási időnél letipliztem volna, de dulván.

2008.10.30. 15:50:45

" csibenyussz 2008.10.30. 10:01:59
én meg saját magam terveztem meg a nappali bútort, és megcsináltattam egy asztalossal. állat lett, és még olcsóbb is mintha "készen" vettem volna. "

Én saját magam terveztem meg a bútort, meg is csináltam és eladtam a Kikának !

csibenyussz 2008.10.30. 16:57:48

Magam_a_Mondomét! 2008.10.30. 13:05:10

:DD
élvezetes lenne ugy albumot nézegetni :D

Vladimir Harkonnen 2008.10.30. 19:42:16

Emgem is bezavart anyám a Kikába egy a reklámújságuk szerint "azonnal elvihető" komódért. A Róbert Károly körúton természetesen nem volt, csak rendelésre, két hónapos határidővel, előre fizetve!
Jó akkor rendeljem meg, kapom az SMS-t. Akkorra már kint voltam a városból, ezért megálltam az M5 melletti áruházuknál. Természetesen ott volt egy rahedlivel.
Na a lényeg: az eladó azt mondta, ha náluk nincs valami, akkor körbetelefonál, és vagy áthozzák máshonnan, vagy félreteszik három napra a nevemre a másik áruházban, ahová elmehetek érte.
Szóval ez a rendelés dolog is erősen eladófüggő!
Amúgy meg kapják be!

gabbró 2008.10.31. 01:27:54

Ha veszek/ vennék bútort vagy bármi nagyobb berendezést, biztos magam akarnám fel/beszerelni. Nő létemre. Ha leszakad a polc, legalább magamat hibáztatom.
Kinek kell ennyi macera? Egyébként annyi már a bútoráruházakat szidó poszt, hogy csoda hogy ha valaki meg van elégedve velük.

scubadiver 2008.10.31. 08:45:07

csibenyussz 2008.10.30. 10:01:59
én meg saját magam terveztem meg a nappali bútort, és megcsináltattam egy asztalossal. állat lett, és még olcsóbb is mintha "készen" vettem volna. "
Kulics:Én saját magam terveztem meg a bútort, meg is csináltam és eladtam a Kikának !
Én meg megterveztem, megcsináltam és megtartottam. Azóta is mindenki dicséri.Ja, és a házamba nem vagyok hajlandó pozdorja lapokból készített szarokat berakni. Kizárólag tömör fából készítem, méhviasszal kezelve! És nem vagyok asztalos, csak érdekel.

passza zsír 2008.10.31. 11:25:51

Tudja vki-e mi a franc a pu pu pidu?

forrórágógumi 2008.10.31. 12:55:17

há b+ ez a post sem szól másról csak a kivagyiságról.
1. én megengedhetem magamnak hogy 250 ezerért bútort vegyek
2. k@ra nem panelban lakom
3. van egy barátnőm akit sikeült is felcsinálni

legközelebb ne irogassál hanem tanulj meg lukat fúrni a falba is, ne csak a nődbe

puszi 2008.10.31. 14:04:59

A Kikával egyszer kevésbé, egyszer meg nagyon megjártuk, azóta nem nagyon veszünk ott semmit. Az első az volt, hogy kinéztünk egy fürdőszobai szekrényt, amiből a szimmetria miatt kettő kellett volna, de a raktárkészlet szerint csak egy volt már. Tanakodás, mi legyen, nem baj, vigyük el ezt, a másikat meg rendeljük meg. Azt mondja az ottani ürge, hogy lassabban az agarakkal, mert ha a gép azt mondja, hogy van egy, az még nem jelenti azt, hogy tényleg van is. Lement a raktárba, félóra múlva visszajött, és mondta, hogy nem találják, de rendeljük meg. Megtettük. Azt mondták, hogy a 9. hétre lesz meg (kb. a 4-5. héten voltunk ott), telefonálunk, a 9. héten, hogy mi van, még semmi, de aztán a 13. héten jelentkeztek, hogy mehetünk a szekrényekért. Elmentünk, de mondom ez nem járja, hogy csak így 4 héttel átvernek, alkudjunk velük. Mondom az árutávételnél, hogy késtek egy hónapot, mennyi engedményt kapunk. Azt mondja, várjak egy kicsit, megkeresi a főnököt. Elment a blokkal, majd visszajött, rajta valami lefestve, a lefestésen pedig, hogy 6000 Ft vissza. (A számlát hátulról megnéztük, ott 10% volt írva, azt festették le) - a szajré kb. 78000-be került összesen, tehát majdnem a 10% megvolt. Továbbá felvilágosítást kaptunk, hogy nem a 9. hétre szólt a szerződés (a megrendelés), hanem 9 hétre, ami ugyebár most van, de hát azért mégis jófejek akarnak lenni, ha már félreértés volt. A szekrény elején egy bevágott műanyag cső szimulálja az oszlopot, szürke színben (ez a momentum tetszett meg a bútorban), ezt nem nagyon lehetett ráerőltetni oda, ahová szánták, az első ilyet nem is sikerült teljesen feltenni. Utána az a taktika jött be, hogy arra az elemre ezt rögtön föltettem, és a iszonyú ingerülten a parkettához verve hajlandó volt odaszuszakolódni, ahová szánták.
De ez még kis negatív élmény volt. A sokkhatás a komódjaink megvásárlásánál ért minket. Vettünk fenyő komódokat, amelyek ajtós és fiókos résszel is rendelkeznek. Az összeszerelésnél kissé gyanakodtam, hogy a fiókelőlapokkal gond lesz, mert csak két-két tiplire kellett ráhúzni, és a csomagban található ragasztót a tiplire kenni a művelet előtt. Mondom, biztos olyan frankó az anyag, hogy az ott megtartja. Hát nem. Az összes előlap elkezdett szépen lejövögetni, hibáa is próbáltuk bármivel odaragasztani, nem nagyon akart ottmaradni. Végül a margarinos doboz tetejéből vágtam kis műanyag csíkokat, és azzal szögeltem oda az oldalánál az előlapot a fióktesthez, ez bevált.
Ezt a komódot aztán láttuk az Auchannál is, és akkor esett le, hogy miért ilyen szar termékeket árul a KIKA, szemben az IKEÁ-val. A KIKA ugyanis viszontleadó, aki más gyártók termékeit árulja, amikről lehúzza a saját hasznát, és legfeljebb ha valami nem jó, akkor egy idő után már nem rendel tőle. Az IKEA viszont a saját termékeit árulja, ezért azok sokkal jobb minőségűek, és átgondoltabban tervezettek. IKEA bútorunkról még nem esett le sem ajtó, sem fiókelőlap.
Szóval óvatosan a KIKA-val. Ahogy a kisfiam mondta: KIKAKAKI.

moli 2008.10.31. 17:03:53

a tomorfenyo butorok olyan csunyak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.01. 17:19:10

mikor Vacon butort hordtam a majdnem aposommal tarolt a fenyo
mindnki azt vett
persze a 90 szazaleke lapra szerelt volt
en meg a karacsonyfat is nehezen faragom be nemhogy ilyen szekrenysorokat epitgessek a terhes felesegemmel bolcsesz letemre
mondjuk a nem lapraszereltekkel jo nagyokat szoptunk

Rocks 2008.11.01. 19:58:58

"megyjegyzem, nem tudom ki vesz panelba egy ekkora szekrénysort 250e-ért..."
na ezért kurva kár volt...
a panellakók nem lepusztult csórók...

Ja, egy komoly minőségi szekrénysor amúgy legalább félmilla...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.01. 21:14:39

vot egy talan Agria vot a neve
hat annak olyan ketajtosa volt hogy 2 tonna es nem fert be sehova
aze' faj meg most is a derekam

Z.E.D. 2008.12.01. 12:35:57

Hogy kell odaszuszakolódni?

Z.E.D. 2008.12.01. 12:40:21

Hogy kell odaszuszakolódni?
süti beállítások módosítása