Az elmúlt héten az IKEA-ban sikerült vásárolnom. Sajnos szerelés közben a szekrény váza szétesett. Én a bútort az útmutató szerint szereltem, ennek ellenére az IKEA szerint én hibáztam. Ez önmagában nem lenne homárra illő, mivel nem vagyok asztalos, ezért a hibázásomat se lehet kizárni, ennek bizonyítása szakember feladata lesz. (Érdekes módón ettől az IKEA elzárkózott, de remélem a Békéltető Testület ebben az ügyben segítségemre lesz.) Ellenben a mellékelt "Ügy információs lap" szerintem már megér egy bejegyzést.
Az IKEA ügyfélszolgálata belülről
A jelek szerint vannak annyira hátrányos helyzetű alkalmazottak az Ikeában, akik miután telefonon elbírálták, hogy Gergely garanciális panaszával kitörölheti a seggét, kinyomtatták neki az erről szóló dokumentumot:
Olvasson tovább!