Tékozló Homár

Vicces pornóval reklámoz a Diesel

2008.09.26. 14:54 | szily | 108 komment


A pornó már unalmasabb, mint a kereszténydemokrácia, annál nagyobb bravúr, hogy az olasz Diesel tényleg viccesen és nem kevésbé látványosan tudott hozzányúlni a kókadt témához legfrissebb viral reklámkampányában. A "baglyok nem azok, aminek látszanak" elvét a genitáliákra alkalmazva príma zenével feldobott, többszöri megnézésért kiáltó pornóklipet kapunk, óriási szerencsénkre pina nélkül.
 

Jól megszopatta a Centrum, de ő bízik a méltányosságban

2008.09.26. 10:34 | szily | 94 komment

Attila hiába próbált beszuszakolni egy százast a parkolóautomatába, miközben ott küzdött, pár másodperc alatt jól megbüntették. A sztori alapján valószínű, hogy direkt figyelték, aztán villámgyorsan lecsaptak. Kevesebb, mint negyedórával a bűvös délután 6 óra előtt. Szegény Ultranaiv Ügyfél ezután levélben fordult a Centrumhoz és a rettegett lehúzócég jóindulatára apellált. Kacagunk, mint az egyszeri püspök az extasygyárban. Leginkább azon, hogy a Centrum automatikus lekoptató email üzenete a következő:

Uzenetet fogadtuk, valaszasasig kerjuk szives turelmet.

Az automata telefonközpont pedig a következőt ismételgeti:

Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö, Ebbol uj, hö. Köszönjük hivasat.

Levelezés alant:

Olvasson tovább!

Ha hibázik az APEH, bosszúból jól megbüntet

2008.09.26. 00:06 | szily | 244 komment

Reggeli ébresztő pofonnak álljon itt SA története, akinek az adóhivatal elengedte az illetéket, de hanyagok voltak és nem vezették át a rendszerükbe. A logikus reakció erre az ügyfél bokáztatása és újabb hibák egymásra halmozása volt. A csúcsponton az elengedett tartozás kamatát is levonták. Vérpezsdító sztori hajtás után:

Olvasson tovább!

Zaklat "a bankom"

2008.09.25. 11:38 | jackyll | 240 komment

Egészen elképesztő, orwelli figurák dolgozhatnak a Raiffeisen egyik fiókjában, ha hihetünk g. élménybeszámolójának. A bőrkabátos tartótisztek unatkozó alkalmazottak azzal szórakoznak, hogy halálra terrorizálják telefonon, smsben, újabban pedig családtagjai basztatásával, amióta nem tudja időben fizetni törlesztőrészleteit:

A bankom (ők hívják így magukat) miatt írok...Történt egyszer, közel három éve, hogy személyi kölcsönért folyamodtam a Raiffeisen bankhoz. A gyors, korrekt ügyintézés - még engem állandó szkeptikust is - meglepett. A konstrukcióval, és a feltételekkel is elégedett voltam. A hitel törlesztőrészletét havonta, hellyel-közzel, a megadott napon, befizetésekkel teljesítettem, egészen egy évvel ezelőttig amikor is munkahelyet váltottam, ami a fizetésem megérkezésének ütemét is megváltoztatta. A bank által meghatározott napon (minden hónap 22.-e) történő befizetés, ezátlal már részemről nem volt tartható, a bank kérésemre nem tudott változtatni a perióduson. Sebaj, egy életem egy halálom alapon gondoltam, hogy azt a cirka tíz napot a 23% os büntetőkamat ellenére valahogy kibekkelem... ekkor követtem el a legnagyobb hibámat:

Olvasson tovább!

Amíg nem haldoklunk, nem műtenek meg

2008.09.25. 01:02 | szily | 216 komment

Igazi klasszikus kórházi Homár-horror, olvasni is rémes, hiába gördülékeny M. L. stílusa: olvasónk feleségénél epekövet találtak, szép nagyot, aztán a magyar egészségügy nyomorultjai jobban megkínozták, mint maga a betegség. M.-né kövét tavaly novemberben találták meg, idén márciusra rendelték vissza, ekkor szeptember elejére kapott műtéti időpontot. Azt hiszik, ez volt a horror? Bruhaha, jöjjenek a véres részletek, ajánljuk minden olyan reformer figyelmébe, aki az istennek nem érti, miért zúgolódik a választópolgárok értelmesebb része is. Ja, meg is mondjuk a választ: mert el se jutnak addig, hogy mi legyen a nagy rendszerrel, amikor maga a szolgáltatás minősíthetetlen, és nem csak az a része, ami a finanszírozáson múlik.

Olvasson tovább!

Iwiwen a legkönnyebb elérni az APEHet

2008.09.24. 14:43 | jackyll | 177 komment

Az adóhivatal érdekes módon egyirányúsította ügyfélszolgálati kommunikációját. Ha nekik van bármi problémájuk akkor vigyázzba kell állni, ha a t. adófizető szeretné vissza a pénzét, iwiwen is előbb lesz meg az illetékes, mint az irodában:

Ma már ezt az emailt irtam elkeseredésemben az APEH-nak, XXI század, no comment:
 
"Tisztelt APEH! A 06 1 4677600 illeték hivatali számukat sosem veszik fel, folyamatosan kicseng. A 46776XX is folyamatosan kicseng, nagyon ritkán foglalt. Utóbbit a nagynehezen a sikeres 4702200 szám felhivásával sikerült megkapni. Itt XY-ot kéne keresnem, iwiwen már megtaláltam, igy kénytelen leszek vele ott felvenni a kapcsolatot.

Olvasson tovább!

Horror költséggel büntet a hulladékkezelő cég

2008.09.24. 09:55 | ge | 113 komment

A számlatartozás 48-szorosát számította föl adminisztrációs költségnek a szemétszállító cég, ezzel felállítva a pofátlansági rekordot. De ha valaki mégis nagyobb szorzóról tud, írja meg nekünk nyomban.

Mellékelem nektek azt a számlát, amit a szemétszállítással foglalkozó érdi cég, az ÉRD-KOM Kft. küldött nekünk. Mivel felszólító levél volt, és bizony szoktunk megcsúszni a befizetésekkel, elrohantam hanyatt-homlok befizetni (én hülye), mivel az ajánlva érkező felszólító levelektől (rendes adófizető polgár révén), rendszerint megijedek.

Olvasson tovább!

Ellenőriztük: valódi a Pappas autós levél

2008.09.23. 13:24 | szily | 82 komment

Na, a végén csak felhívtam a zseniális levélváltás faarcú szereplőjét, a Pappas Autó Magyarországot, ahol elmesélték, hogy a céges levél abszolúte igazi, ők küldték. És hogy miért? "Az izzó miatt", válaszolta enigmatikusan a Mercedes-értékesítési részleg illetékese. Ezen hosszú másodpercekig tanakodtam, miközben próbáltam felidézni a Mercik lámpaszerkezetét, de a végén szerencsére kiderült a megoldás, miszerint az ISO minőstésű cégnek kötelező válaszolnia minden egyes ügyféllevélre. Cseles kérdésemre, miszerint cseles reklámmal van-e dolgunk, határozott nemmel feleltek, nagy meglepetésemre. Ennek ellenére valószínűbbnek tartom, hogy a levélváltás tényleg nem reklámtrükk. Maga a termék ugyanis annyira drága, hogy különösebb értelme nem lenne a tömegek körében terjeszteni a hírét.