Van rosszabb a direktmarketingre érbredésnél? Például ha ismeretlen számról kezdenek el sorozatosan hívogatni:
Hirtelen felindulásból írok, mert álmomból keltettek fel az előbb a következővel:
- Jó napot kívánok, XY vagyok az ING-től, és azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy van-e valamilyen kapcsolatban velünk?
- Ne haragudjon, de most nem alkalmas a hívás.
- És miért?
Én naiv, azt hittem, elnézést kér majd, vagy valami... pff. Most harmadszor hívnak, először még vicces volt, hogy véletlenül sem kérdeznek rá (naná), hogy egyáltalán akarok-e velük beszélgetni. Másodszor tuti mondtam, hogy töröljenek az adatbázisukból. Egyébként hogy a fenébe tehetek én bejelentést a fogyaszóvédelemnél, amikor az egyetlen bizonyítékom egy nem kijelzett számról fogadott hívás?
Üdv,
LG
A Homár szerint nem a Ticketpro tehet arról, hogy egy óvatos becsléssel 50-60 ezer érdeklődő úgy vetődött arra a 15 ezer AC/DC-jegyre, hogy behalt tőle a szerver. Aki viszont megy, ne feledje, hogy a Sportaréna kapacitása 10 ezer fő körül van, úgyhogy érdemes lesz felfújható mentőmellényt vinni:
Milu kísérleteket folytatott házi részecskegyorsítójával, és Spar-gazdaságos márkából sikerült előállítania a Légy óta előszeretettel használt speciális effektust, amikor a delikvens belső szervei a testén kívül kapnak helyet:
A gazdasági világválság még megállítható, ha értelmetlen fogyasztásba kezd mindenki háromra, és kivételesen ezúttal zsebből fizeti. Ehhez kínál optimistábbnál optimistább ajándékötleteket a Homár a következő hetekben. A csupán 20 dollárt kóstáló