Tékozló Homár

Tigrishúst kevertek a lekváros táskába - Updatelve!

2008.11.21. 14:50 | szily | 230 komment


India fogyasztóvédői még nem tiltakoztak a Homárnál, de minden pillanatban csöröghet a telefon Pitta leleplező felvételének közlése után. Az orosz húsostáskagyártók féltékenyen figyelnek, a darált medvetalpszállítmányok már uton vannak a pékségek felé. Levél alant:

Olvasson tovább!

A Pharmaherb megtévesztett, az OGYI eljár

2008.11.21. 13:30 | ge | 80 komment

Nyakig süllyedtünk a teafűben, ez itt a negyedik posztunk a Pharmaherb által forgalmazott Diabess teáról. Az elsőben leírtuk, hogy a honlapjuk szerint cukorbetegeknek ajánlják, a dobozban található tájékoztató szerint nekik pont nem. A másodikban megszólalt a cég, a harmadikban pedig közöltük a jó hírt: reklámfelügyeleti eljárást indított a forgalmazó ellen az Országos GYógyszerészeti Intézet. És végül, hogy minden tiszta legyen: az OGYI hivatalos álláspontja az ügyről alant.

Kedves Eszter!

A Tékozló Homárban olvasható véleményekkel kapcsolatban szeretnénk, ha egy kicsit tisztábban látnának az olvasók, hozzászólók.

1. Az OGYI a Diabess nevű teakeveréket gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítményként (más néven: gyógytermék) engedélyezte.

2. A készítmény jóváhagyott javallata szerint, az cukorbetegségre való hajlam esetén az étrend szabályozásával elérhető egyensúlyi állapot fenntartására és elősegítésére való. Tehát nem cukorbetegségre!

Olvasson tovább!

Az Aldi ahol tud, segít

2008.11.21. 11:55 | jackyll | 118 komment

 

Az Aldi segíteni próbál azon kedves vásárlóinak, akik nem ismerik az arab számokat, de szerencsétlenek ezzel az üzenettel sem lettek kisegítve:

Kedves Homár, tudtad, hogy a harminc százalékos leértékelés harminc százaléknyi leértékelést jelent? Hát én nem tudtam. Ezért is örültem meg annyira, amikor az Aldi volt oly kedves, hogy elmagyarázza nekem.

Erről a képről egyébként a Gyalog galopp zseniálos jelenete jut az eszembe, ahol elmagyarázzák, mennyi is a három: "Húzd ki a szent biztosítószeget, majd azután számolj el háromig. Se többet, se kevesebbet. Háromig legyen, ameddig számolsz, s ameddig számolsz az háromig legyen. Négyig ne számolj hát ezért, sem pedig kettőig. Hacsak nem folytatod a te számolásodat háromig. Az ötöst szádra ne vedd. Midőn a hármashoz érsz, mely sorrendben a harmadik helyen áll, eldobandád te az Antiochiai Szent Kézigránátot a te ellenfeled felé, ki - mivel nem kedves nekem - megdöglend."

Hamisítják a Zóna Taxit?

2008.11.21. 08:38 | jackyll | 91 komment

A Zóna Taxinál Novi szerint nem tudják kik dolgoznak, nem ismerik a saját sofőrjeiket vagy valaki hamisítja ezt a kiváló márkát:

Külföldi hölgy megérkezik a éjjel a Népligeti buszpályaudvarra, majd szerencsétlenségére, egy valamilyen okból ott lebzselő Zóna Taxis autóba száll. Irány a Kerepesi út. A taxis - vagy inkább nevezzük rablónak - 7900 forintot kér. A hölgy átad 5000 forintot, majd a szállodában váltana pénzt, hogy rendezze a számla többi részét, mikor is megosztja velem a történetet. Kimentem és megkérdeztem a taxistól, hogy mennyi is lenne a számla, mert talán félreértés történt. Mint kiderült, semmi félreértés, 7900 forintot akar.

Olvasson tovább!

Pécsen a törvényszegés nem veszélyes a társadalomra

2008.11.21. 06:32 | ge | 118 komment

A pécsi Coop-ban a rossz rendszer miatt kártyával történő fizetés esetén is a kerekítési szabály szerint járnak el. Az üzletvezető ezt elismeri, de nem tud mit tenni, ám a közbelépő rendőr szerint minden így van jól, nem kell 1 Ft miatt pattogni és egyébként is: mindenki hibázhat.

Az alábbi eset ma történt velem a pécsi Kossuth téren lévő Konzum üzletházban lévő Coop üzletben. Egy terméket vettem 699 Ft-ért. Bankkártyával fizettem. Már ott érdekes volt a helyzet, hogy a pénztárosnő megkérdezte, hogy kell kezelni a Pos-terminált. Mondtam neki, hogy sajnos nem tudom. Valahogy megoldotta a kérdést, igen ám, de amikor megkaptam a bankkártyás fizetésről a cetlit, látom, hogy 700 Ft szerepel rajta.

Olvasson tovább!

Reklámfelügyeleti eljárás indul a Pharmaherb ellen

2008.11.20. 14:45 | ge | 63 komment

Örömtől duzzad a Homár összes ollója: a cukorbetegeknek készült teáról szóló posztjaink (1, 2) nyomán reklámfelügyeleti eljárást kezdeményez az Országos Gyógyszerészeti Intézet a gyártóval szemben. Mert bár a forgalmazó Pharmaherb Kft. vezetője azt elismerte, hogy egyes klinikai vizsgálatok még hiányoznak, de állítása szerint szóbeli engedélyt már kaptak a termék forgalmazására. Hiába igyekezett vásárlóit (és minket) megnyugtatni, hogy mindenkinek küldenek pontos tájékoztatót, ill. a négyezer forintos terméket - ha nincs felbontva - visszaveszik, a Országos Gyógyszerészeti Intézetet munkatársa közölte: azonnali reklámfelügyeleti eljárást kezdeményeznek a céggel szemben.

Kétségbeesetten küzd a lopás ellen a Dokk Cafe

2008.11.20. 06:21 | ge | 362 komment

A Homár kedvenc malaca fotózta ezt a felszolgálóknak szóló feliratot a Dokk Cafe öltözőjében. Az bizalmatlan üzletvezető kétségbeesett backdoorja szerint az alkalmazottak képesek elvarázsolni a pénzt, ha az vállmagasság alá, vagy a kasszástól túl messzire kerül. De legalább a kasszásban megbízhatnak.

 

Diákokkal spameltet a MŰISZ?

2008.11.19. 14:00 | ge | 97 komment

Tamás levele óta azt gondoljuk, hogy talán a mi zepünk is egy serkenő bajszú  diákmunkás, aki óránként 900 Ft-ért szemeteli tele a mondandójával a Homárt.

A kovetkezokre baratnom lett figyelmes a neki jaro hirlevelben.
Nem az elso eset, hogy ilyen es hasonlo munkat ajanlanak diakoknak es sejtheto, hogy nem az egyetlen diakszovetkezet aki igy visszael, nem kis kart okozva ezzel masoknak.
A kepek es a link magukert beszelnek.

Olvasson tovább!

Bizalmi válság a Vodafone-nál

2008.11.19. 13:17 | jackyll | 148 komment

A Vodafone-nál Balteus szerint még mindig divat hóközi befizetés címen basztatni a külföldön tartózkodó előfizetőket, ráadásul a számlázás és az ügyfelek eligazitása is komoly logisztikai gondokat jelent nekik:

Október 28-án épp külföldről tartottam hazafelé, s útközben megcsörrent a telefonom. A barátságos, csengő hangú kisasszony a vonal túlsó végén közölte, hogy a VODAFONE Magyarországtól telefonál, s még mielőtt elmondaná, milyen ügyben zavar, legelőször is azonosítsam magam, diktáljam be az ügyfélbiztonsági kódomat, és egyéb személyes adataimat. Miután tisztáztuk, hogy én vagyok én, közölte, hogy megnövekedett telefonforgalmamra tekintettel „hóközi befizetés” jogcímen számlát küldenek nekem a következő napon 51,600 forintról (négy előfizetés tartozik a csomaghoz, így meglátásom szerint, ez nem annyira jelentős összeg), amit két munkanapon belül van lehetőségem rendezni, ellenkező esetben korlátozzák a csomaghoz tartozó valamennyi előfizetés minden kimenő hívását. Kedves tájékoztatását megköszönve elbúcsúztam a csengő hangú kisasszonytól és a következő napokban soha nem látott gyermeki izgalommal vártam a postást.

Olvasson tovább!