Tékozló Homár

A Danone-jelenség utolérte a Zewa-t is

2008.11.28. 09:30 | ge | komment

A százas zsepi köddé vált, mint a 2 decis tejföl, a 20 szálas cigi vagy a fél literes korsó sör. A Homár megnézte az itthoni adagot és valóban: az eddigi nagy 100-as felirat helyett csak a termékleírásnál szerepel, hogy a csomagban valójában csak 90 db zsebkendő van.

Úgy látszik, nem csak a Danone manipulál az egyre csökkenő méretekkel. A Zewa-nál a 100-as zsepi már csak 90 darabos... A 90 darabos zsepiről a képet a Plus akciós katalógusában láttam. Érdekes módon a terméken fehér alapon fekete betűkkel írt "100" felirat nyomtalanul eltűnt, nincs helyette ott, hogy "90". Hátha nem vesszük észre. Csak a Plus-os szórólapban odaírták az ár mellé... Kíváncsian várom, hogy mikor változik majd 80, 75 vagy 70 darabossá...

Üdv, Orsi

Kinek gyűjt adományt a Tesco?

2008.11.27. 15:30 | ge | komment

BKV figyelő kolléga találkozott az adománygyűjtés eme eredményes módszerével Tesco-ban. Azért a másik oldalon is gondolkozzunk el kicsit: ki az, aki egy noname pénzgyűjtőbe képes egy fillért is beledobni?

A Tétényi útnál nyílt Tesco Expresszben fényképeztem szerda este. Egy kis adománygyűjtő van rajta, amiben az emerek előszeretettel dobálják a pénzt. De vajon mire? Se egy magyarázat, se egy tájékoztató, mégis hová megy a pénz.

Saját szakértőjét is felülvizsgálja a biztosító

2008.11.27. 15:10 | ge | komment

CsakNorrisz 2 hónapja vár a Közlekedés Biztosító Egyesület döntésére és a biztosítás kifizetésére, pedig a balesete egyértelmű volt: a károkozó másik fél elismerte felelősségét és kész. Ehhez képest most folyik a felülvizsgálat felülvizsgálata, CsakNorrisznak pedig ki tudja még meddig kell autó nélkül járnia, bérletet vennie és szívnia. A KÖBE közben remek reklámokkal próbál ügyfeleket csábítani, és a régieket megtartani, gratulálunk.

Tisztelt Biztosító!

2008.09.29-én volt egy káreseményem és a károkozónak Önöknél van a kötelező biztosítása. Szerencsére nem volt nagyon vészes az ütközés, mindketten épségben kiszálltunk, de az autómban elég nagy kár keletkezett, a futómű sérülése miatt azóta nem tudom használni. Annak ellenére, hogy az okozó elismerte felelősségét, károkozói nyilatkozatot kértek tőle. Megpróbálták vele felvenni a kapcsolatot, de ezt is csak a káresemény után 2 héttel. Az okozót az Önök állítása szerint nem lehet elérni, ellenben én bármikor tudtam vele beszélni.

Olvasson tovább!

8000 óra helyett 2 hónapot bírt az izzó

2008.11.27. 13:15 | ge | komment

Derzi gyanúsan gyorsan kiégett energiatakarékos izzóit korrekt módon cserélte az Obi, de a Landlite terméke továbbra is kérdés maradt számunkra. Körülnéztünk, ha jól értjük, egy fórum szerint a gyártó nem vállal garanciát erre a tipusra, de akkor miért is cserélte vissza az Obi? Ha máshol vesszük is így járunk? Tapasztalat?

Két dolog miatt ragadtam billentyűzetet egy szösszenet erejéig, egyrészt, hogy az Obi korrekt reklamáció kezeléséről írjak, másrészt, hogy felhívjam a figyelmet, jól gondolja meg, aki Landlite gyertya formájú energiatakarékos izzót venne. Én még áprilisban vettem, erre a típusra a www.landlite.hu honlapon 8.000 óra élettartamot ígérnek. Ennek némileg ellentmondva 2-3 hónap alatt 3 is kiégett, a többi csúcsán pedig barnás-feketés foltocskák jelentek meg, ami a kiégés előjelének tűnt, mert az a 3 is így kezdte.

Olvasson tovább!

Már az ovónők is beszálltak a mobilszám bizniszbe

2008.11.27. 09:30 | ge | komment

Márti szerint mág az ovik is eladják a mobilszámainkat, de az nem akkora baj, mint amikor a mobilszolgáltató alkalmazottja teszi ezt. Legutóbb ugyanis talán ez történt, nem sokkal a költözésük és a száma titkosítása után megint megtalálta egy telemarketinges, aki még a címét is pontosan ismerte.

Többször szembesültem már azzal a problémával, hogy a telefonszámomat adják-veszik. Amikor ezt a lányom óvodája tette meg, azt mondtam magamban, nem baj, a pénz, amit kaptak érte, jó helyen lesz, játékot vesznek belőle. Hogy honnan gondolom, hogy az óvoda is kereskedik a számokkal? Beíratkozás, első szülői, az óvó nénik elkérték a szülők elérhetőségeit. Ilyenkor az ember a mobilszámát adja meg, mert hát ugye ha a kölök leesik a mászókáról, betörik az orra, hát a mobilon biztos elérnek. Nos, az első szülői értekezlet után két héttel megszaporodtak a mobilomra érekező hívások, kezdve az eladásra felkínált mindenféle szoftverektől az utazásokig.

Olvasson tovább!

Kamu Wii-t árul az Auchan

2008.11.27. 08:58 | jackyll | komment

Jorgos egy igen sajátos akciót átbaszást fedezett fel az Auchanban. A képen látható Wireless Console még véletlenül sem rokona a Nintendo Wii-jének, úgyhogy ne örüljenek, ennyivel nem ússzák meg a karácsonyt:

A "Madaras Tesco" illetékesének a magyarázata szerint ez egy "játékkonzol", a Nintendo terméke meg egy "videojáték konzol", így semmi kivetnivalót nem látnak abban, hogy ezt a -noname- terméket Wii-ként reklámozzák ...

A csipsz nemcsak finom, de egészséges is!

2008.11.26. 14:09 | nak | komment

Minden idők legjobb sajtóközleménye és a világmindenség legjobb csatolt marketingfotója következik, öveket tessék bekötni, de főleg a nadrágszíjakat meghúzni. A terjedelmes dolgozatot az Országos Burgonya Szövetség és Terméktanács adta ki ma, a témája pedig a chipsfogyasztásról közszájon forgó ártalmas, sötét középkori nézetek felszámolása, a rosszindulatú hiedelmek eloszlatása - kézzelfogható és releváns bizonyítékokkal, adatokkal alátámasztva! Az alant teljes terjedelmében és változatlan formában közölt anyag minden sora kincs, a mi szívünket leginkább az első, ünnepi hangvételű bekezdés és az utolsó bekezdésbe rejtett kariatatív szósszal leöntött gerillamarketing dobogtatta meg. Mindezt pedig megkoronázta a következő kép (a közleményhez csatolt fotó egy kacsacsőrű emlőst ábrázol).

Olvasson tovább!

Megtévesztettek a hívókártyás távközlési szolgáltatók

2008.11.26. 12:55 | ge | komment

Szeretik elhalgatni a járulékos költségeket a behívókártyás szolgáltatók, amiért a GVH hat cégnek osztott ki egy rakás bírságot. A vállalkozások nem tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a kártyák használatakor a percdíjakon felül másért is fizetniük kell. A hat cég közül egyedül a Telefound Kft. kapott fél millió forintos bírságot, de a GVH mindegyik vállalkozást eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától.

Részletek az Indexen.

Simor jegybankelnök részt vesz a Kaiser's pontgyűjtő akciójában

2008.11.26. 12:37 | szily | komment

Nehéz eldönteni, de nekem talán ez eddig a kedvenc Homár-sztorim. Fél órája olvastam, még most is göcögök és rázom a fejem, a kedvem ennek megfelelően - mellhártya ide vagy oda - napsugaras. Pedig amit itt olvasni fognak, egy pánikolásra legkevésbé sem hajlamos állapolgárt is olyan következtetésekre vezethetne, mint az Anomim Feljelentőt, aki a következőképpen foglalta össze a történet tanulságait: "En megertem, kurva jo keseket lehet most a pontokert kapni. De ebbol nagyon hosszu valsagra kovetkeztetek." Jöjjön tehát a Magyar Nemzeti Bank elnöke, amint zöld kordbársony nadrágjában rányúl a folyékony Ariel mosóporra, aztán saját példáján figyelmeztet mindenkit, hogy ami itt még jön, az sok minden, de nem méznyalás. Még egy aranyszínű Mercedes Benz CLS volánja mögül sem. Csodálatos feljelentés alant:

Olvasson tovább!

Tiszteletjegy az átvágott Jarre-fanoknak

2008.11.26. 10:43 | jackyll | komment

A Danubius Music szerint a Jean-Michel Jarre menedzsmentje miatt tettek be széksorokat a 19000 forintos szupervip állójegyek elé. Akik emiatt nem láthatták a híres lézerorgonista körömfényét, kárpótlásul annyi jegyet kaphatnak jövőre ismeretlen előadójú koncertekre, ahányan megszívták:

Nem kapkodták el, de megjött a Danubius Music válasza Jarre témában. Úgy érzem úgy korrekt, ha ezt is közzétesszük.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása