Tékozló Homár

A T-Mobile címlistáját felhasználva zaklat a Generali

2009.01.12. 08:29 | szily | 50 komment

Kevés undorítóbb van a telefonos marketingzaklatásnál. Talán csak a sertés beleiben élősködő bélgiliszta, amit a Duna-parti horgászok csodacsalinak tartanak márnára, cupáknak neveznek, és facsipesszel megcsippentve tűznek a horogra, annyira fertőző. No és az a telefonszolgáltató, amelyik kiadja az adatainkat ilyen telefonálgatóknak. V., a zaklatott diák sztorija alant.

Biztos nem ez az egyedüli eset, sőt…

Lassan egy hónapja „magántelefonszámról” hívogat a Generali. Az elején még felvettem a telefont és kedvesen elutasítottam az ajánlatukat. Eljött azonban a vizsgaidőszaknak nevezett egy hónapos szenvedés, és kezdett egyre jobban elegem lenni a napi akár háromszori(!) telefonhívásokból. Elsőnek még kedvesen kértem a diszpécsert, hogy legyenek szívesek, ne hívjanak többet, nem érdekel az ajánlatuk. Aztán pár napja elszakadt az a bizonyos cérna. Kedves hangú, fiatal leányzó hív, szokásos szöveggel, én épp a legnehezebb vizsgámra készültem, és cseppet se voltam nyugodt. Felveszem, mondja a szokásos sablont, reagálok:” Legyenek szívesek, fejezzék be a hívogatást, többször kértem Önöket erre, és idegesít a napi többszöri hívás, nem érdekel az ajánlat.” Erre a diszpécser hölgy válasza az volt, hogy ha idegesít, akkor telefonáljak be a T-Mobile-hoz, mert tőlük van a számom...Kérdésem azonnal a következő volt: milyen jogon adja ki a T-Mobile az én adataimat egy harmadik személynek??? És miért nekem kell hívnom őket, hogy a Generalisok ne zaklassanak tovább? Erre a hölgy persze szabadkozott, hogy ő ezt nem tudhatja…Itt már nem bírtam tovább türelemmel, és felszólítottam a kishölgyet, hogy sürgősen töröljék ki a számom a rendszerből, mert a következő hívásnál panaszt fogok tenni. Kíváncsi vagyok, mikor jön az a bizonyos következő hívás…


üdv

V.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liven 2009.01.12. 08:36:13

Boldog Új ÉVet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család

É2I 2009.01.12. 08:45:49

Látom a horgászat eléggé megfertőzött :)
Akkor egy szolgálati közlemény:
index.hu/politika/bulvar/homar90110/

A posztra meg annyit nem kell felvenni a magántelefonszámról a hívást, ennyi.
Halkítsd le és nem fog idegesíteni vizsgára való felkészülés közben.

É2I 2009.01.12. 08:59:23

Ha még livent is kigyomlálod....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.12. 09:34:20

"milyen jogon adja ki a T-Mobile az én adataimat egy harmadik személynek?"

Az előfizetői szerződés sokadik oldalának apró betűs részében adott felhatalmazásod (ha tiéd a vonal) alapján. Külön kell rendelkezni, a telefonkönyv-adategyeztetéskor, hogy marketing célra megadható-e a számod. Letiltható később is, részletekért hívd a T-ököm ügyfélszolgálatát.

A másik megoldást annyiszor leírták már itt is: először is tájékoztatod, hogy rögzíted a hívást, utána meg "rendhagyó" szexuális ajánlatokat teszel a hívónak. Ciki csak akkor van, ha másodállásban csinálja, és hozzá mész vizsgázni...

boldiii 2009.01.12. 09:43:11

Pontosítanám, hogy az előfizetői szerződésen -ha jól emlékszem- egész külön lap van arra, hogy milyen marketingmegkereséseket vállalok és kiadhatják-e az adataimat.

kircsyke 2009.01.12. 09:57:39

Engem is hívogatnak a Generalisok, pedig én nem járultam hozzá ahhoz, hogy a T-sek kiadják a számom!
Kérdés:
Na most akkor én mit tudjak csinálni???

kadarjani 2009.01.12. 10:26:52

Örülj, hogy nem a pannon-nál vagy ott még mindig keresik az sms-eket!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.12. 10:45:01

Biztos forrásból tudom (most jövök Ráckevéről), hogy az óvónőmaffia, a T-mobil és a Genarali titkos paktumot kötöttek a mobilszámok csereberéjéről. Állítólag az ovisok szakszervezetének nyomására történt, akik ismételten sztrájkkal fenyegetőztek.
Arra ugye senkit nem kell emlékeztetnem, hogy tavaly egy egész hétre bénították meg az országot, amikor tömegesen nem mentek óvódába! Gazdasági elemzők szerint nem kizárható, hogy a gazdasági válság világméretűvé duzzadása is ennek köszönhető.

bekbórd! 2009.01.12. 10:47:58

Az említett férgeknél csak a telefonos zaklatók belében élősködő sünök fertőzőbbek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.12. 11:05:16

Arról nem is beszélve, hogy T-ököm-ügyfél SIKERES EMBER NEM LEHET!! EZ FONTOS!

birdlady 2009.01.12. 11:40:50

Hogyan rázd le a telefonon nyomuló ügynököket?

1. Tégy úgy, mintha nem beszélnél magyarul.

2 Mondd azt: "Tartsa, kérem", majd kiabálj egy nemlétező személynek: "Ha kihúzod azt a kést, el fogsz vérezni!"

3. Kezdj el sírni, ha a pénzről esik szó.

4. Kérdezd meg, a biztosítás mindegyik személyiségedre érvényes lesz?

5. Mondd neki azt, megkötöd a biztosítást, ha kitalálja, milyen alsógatya van rajtad.

6. Ismételj meg mindent, amit mond.

7. Ahogy bemutatkozik, mondd neki: "Maguk még élnek? Pedig a bombának már fel kellett volna robbannia."

8. Játszd el, hogy egy szextelefont hívott fel.

9. Mondd: "Nem, őt most nem. Az utolsó alkalommal is majdnem elkapott a rendőrség."

blamm 2009.01.12. 11:54:49

én vodafone-os vagyok, de engem is megtaláltak :)

ámbátor 2009.01.12. 12:30:57

Azt kell mondani a telefonálónak, hogy adja meg az otthoni számát, majd este visszahívod.
Ha nem hajlandó a privát számát kiadni, akkor már könnyedebben lehet a te privát számod ügyében beszélgetni.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.01.12. 13:06:05

miféle idegbeteg, frusztrált, sikertelen ember az, aki zaklatásnak veszi, és örjöngve hőbörög amiatt, hogy mondjuk kéthetente felhívják valami ajánlattal.. hát én ezeknek őszintén kívánom, hogy legyen ez a legnagyobb problémájuk az életben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 13:08:05

Minden telefonos zaklató szarjon sünt.
Zaklassanak személyesen, szexuálisan, de csak topmodellek jöhetnek.

kunzoo 2009.01.12. 13:15:44

Engem porszívóügynökök hívtak nemrég, eddíg meg voltam arról győződve hogy a porszívóügynököt mint olyat a kommunizmusban találták ki hogy bemutassák a rothadt kapitalizmust. Erre meg átússzák az óceánt és itt vannak a speizban...

elwood 2009.01.12. 13:24:10

engem egyetlen generális sem hív fel, sem tábornok, még csak egy kis őrnagyocska sem ...

É2I 2009.01.12. 13:30:16

@kunzoo:
A porszívó ügynök ámerikai találmány. Általában belőlük lett a leghatékonyabb tömeggyilkos.

helianthus 2009.01.12. 13:31:52

@kunzoo: A porszívóügynökök már a spájzban vannak? :D
Érdekes, engem nem zaklatnak, pedig bárhol meghagyom a számomat, már egy csomó helyen tudják. Velem miért nem akar senki üzletet kötni? Diszkrimináció. Egyszer talált meg egy biztosítós ügynök, de ő a kolléganőmtől kapta meg a számomat.
Félévente felhívott, minden alkalommal elmondtam, hogy van biztosításom a hitel miatt nem tudom megváltoztatni, az életemet meg nem féltem, úgyhogy békén hagyott.

Kirúg Hümér 2009.01.12. 13:40:39

Engedjék meg, hogy bemutassam a Sátán típusú porszívómat...érti aki érti
engem a maunika sóból zaklattak telefonon, mert állítólag iwiwen kiszúrták a telszámomat, viszont azóta minden ismeretlen számot úgy veszek fel: Hullaház. azóta nyugtom van

kunzoo 2009.01.12. 13:53:25

@helianthus: Örülj neki! Végül is telefonálhatnak ámerikából is, így már értem hogy mi kerülhet a porszívón 300 ezerbe. Meg hogy fél méter mélyről is kiszív mindent... Francba jó lett volna vakondot fogni!

helianthus 2009.01.12. 13:54:39

"fél méter mélyről is kiszív mindent"
Nem mondod.

helianthus 2009.01.12. 13:56:54

Nekem miért nincs ilyenem?

kunzoo 2009.01.12. 14:00:56

@helianthus: Egy ösmerősömet azzal szédítették hogy úgy szíjja ez a porszopó a zoxigént, hogy ha odateszed a szekrényajtóra, odaszíjja magát. Dehát ki akar 300K-ért hűtőmágnest venni?

kunzoo 2009.01.12. 14:04:18

@helianthus: Na meg mekkora király az emmmmvééjjjjj ajánlata a kurvadrága rosttablettával, hogy az úgy kitisztít belsőlleg mintha egy dugó menne végig bennem. Erre azt mondom hogy olcsóbb lenyelni egy parafadugót.

É2I 2009.01.12. 14:06:43

Jók ezek a 300e forintos porszívók. Még az üveg asztallapon keresztül is átszívják a koszt. Igaz előtte össze kell törni, mint EDE-nél ;)

Kirúg Hümér 2009.01.12. 14:09:20

@kunzoo: osztán van-é vakondofgásból okj bizonyítványod?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.12. 14:25:56

Hörögj bele a telefonba, és artikulátlan hangon közöld vele, hogy 7 napon belül meghal!

kunzoo 2009.01.12. 14:28:53

@Kirúg Hümér: Paraszt vagyok, de papírom van róla úgyhogy végülis VAN!!! MERT MEGTEHETEM!!!!

Banxa - Changes 2009.01.12. 15:03:55

A 300k-s porszívó ugye nem a zeptertől van?Csakmerha igen akkor anyám nem sikeres(na jó az már biztos).
Nekünk van 300k-s porszívónk szarabb mint az átlag(10és20 között).
Nem vagyunk nagymájerek, úgyhogy azt sem értem minek nekünk 300kért porszivó.
Vizes, kiszija a zokszigént gyenge mint a harmat. Semmire sem jó..
De azt sem hogy minek 120kért Bioptron Lámpa(gy.k.:Ettől meggyógyúsz)
Ez a kicsi ami 120, van még 1 közepes 230ért...ráadás egy nagy 320ért..asszem anyám is el tudja költeni részletre is a pénzét sok baromságra.Azt sirunk ha nincs.:)

satho 2009.01.12. 15:23:16

Sziasztok !

Ajánlom figyelmetekbe a ROBINSON listát. Engem egyszer zaklatott egy alsógatyás cég, küldött postán egy csomagot meg csekket meg hogy le kell mondani vagy fizetni érte, mer állítólag megrendeltem.

Felbontatlanul, tértivevényesen ajánlva visszaküldtem és mellékeltem egy levelet is melyben leírtam hogy semmilyen írásbeli jogviszonyban nem állunk, nem fizetek semmit és nem mondok le semmit. Írtam, hogy töröljék az adataimat és hogy a ROBINSON listáról hallottak e ?

Valamint megirtam , hogy ha még egy levelet kapok irok a fogyasztóvédelemnek, a direktmarketing szövetségnek, a magyar kereskedelmi és engedélyezési hivatalnak, etc etc még a tv ügyvédje is szerepelt benne és Dr. ... aláírással visszaküldtem.

Azóta sem kapok semmit tőlük :)

Másrészt meg aki olyan hülye hogy fent van az iwiwen és minden elérhetőségét nyilvánossá teszi ne csodálkozzon azon hogy megtalálják.

2009.01.12. 15:27:44

honnan a bélgiliszta faszából szívta szily ezt a horgászcsalis baromságot... valami öreg horgász megetethette (piha :D) ezzel a hülyeséggel...

Bunkó Béla 2009.01.12. 16:25:48

Láma már az első zaklatásnál feljelentést kellett volna tenned! Az ilyenek miatt zaklatnak folyton mindenkit. Mégis mi a szarra vársz, vártál?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 17:45:33

@Bukowszky:

persze, de az milyen fasza mikor dolgozol ejfelig, aztan kicsit homarozol 3-ig es 9-kor felhiv egy agyagedeny hgy vegyek porszivot, vagy utazzak hawajra
hala egnek itt mar torvenyileg betiltottak
ps. azt ne mondd, hogy kapcsoljam ki ha alszom mert barmikor brmi tortenhet ami fontos, pl a fiam is ejjel 2-kor karambolozott

Xezs 2009.01.12. 19:26:04

Az a baj hogy sokan azt hiszik, ez a sales (értékesités) pedig kurvára nem az. Sokan még büszkék is arra hogy ilyen ganéságot "dolgoznak".

Civil Kurázsi 2009.01.12. 20:39:30

Engem múltor hívott egy droid, és elkezdte, hogy nyelvtanfolyam, meg nyelvvizsga, gyorsan, olcsón (?!?!!), csak nekem, csak most.Megköszöntem szépen, hogy gondolt rám, de jobban örültem volna, ha nyelvtanári állást ajánl, mert hát izé.A vonal végén néma csönd, láttam magam előtt, ahogy a nő fejben pörgeti a tréning anyagát. De csak azt bírta megkérdezni, hogy és B.A.-t, aki a listájukban velem egy címen lakik, nem érdekelné-e?Na, itt szaladt fülemig a szám, mert B.A. nevű egyén soha nem lakott velem egy címen.Vigyorogva felvilágosítottam a hölgyet, hogy a listájuk egy kalap szamóca, megköszöntem szépen a lehetőséget, és a lelkére kötöttem, hogy ha nyelvtanárt keresnek, gondoljon rám.

Aztán a cicbanktól is kerestek, hogy szemályi kölcsön, és hitelkártya, ilyen-olyan kedvező THM (nahpersze), és képtelen voltam félbeszakítani, úgy darált. De hála az égnek egyszer neki is levegőt kellett vennie, és akkor volt lehetőségem közbeszúrni, hogy köszönöm, de elég sokat dolgozok ilyen ügyekkel, most is épp egy szerencsétlentől próbálom visszaperelni a személyi kölcsönt, úgyhogy ha nem bánja, én most le is tenném a telefont, mert szólítanak a tárgyalóba.

Érdekes módon egyik sem hív egy ideje.

Azért nem irigylem őket...Mekkora szemetek vagyunk. :)

Kirúg Hümér 2009.01.12. 22:35:54

@Civil Kurázsi: én ezt mindig a krisnásokkal játszom meg, hogy a jászágói testvéregyház tagja vagyok én is:D
utána már nem akarnak nekem eladni se életmentő göngysort se színesképes könyvet

zeugma 2009.01.13. 02:08:49

- Jó napot kívánok, X.Y. vagyok a Z. kft-től. Van az önök háztartásában kiskorú?
- Nincs.
- Nyugdíjas?
- Nincs.
- 40 fölötti személy?
- Nincs.
- Ööö... és 18 és 40 év közötti?
- Az sincs.
- De hát akkor...
- Mondom: NINCS. Köszönöm a hívását, legyen szép napja!
(Leteszem.)

fckyou 2009.01.13. 03:15:47

Telefon csöng. Cicbank hív, hogy látták a bankszámlám forgalma alapján, hogy ilyen meg olyan szuper hitelkártyát kaphatok. MOndom ok, most jófej leszek végighallgatom.

Még tetszett is volna az ajánlat. A végén megkérdeztem, hogy akkor mit is kell tennem.

1. menjek be CIB fiók - ez ok :)

2. aszondja vigyek személyi, lakcímkártya, aztán: munkáltatóit, 2 közüzemi számlát, adókártyát. És elbírálják 2 hét alatt vagy hogy.

Na mondtam neki, hogy ezekkel a papírokkal és feltételekkel bárkitől kapok hitelkártyát....

Én azt hittem tényleg ajánlattal hív.

fckyou 2009.01.13. 03:17:28

Illetve van még 1 megoldás:

Én ha melóhelyen hívnak, akkor simán megmondom, hogy engem nem érdekel, de van ismerősöm akit igen, és ilyenkor előveszem a BKV pótdíj papírját vagy a parkolási cég csicska ügyvéd iroda felszólító levelét, és bemondom róla az ügyintéző nevét, telefonszámát.

Javaslom mindenki tegye ezt:))

Omnibusz 2009.01.17. 00:42:31

Nem hiszem el, hogy sokaknak problémát jelent felnőtt fejjel, hogy más emberi lényekkel kommunikáljanak.
Megoldás annyi lenne, hogy kedves, nyugodt hangon megkérdezed tőle, hogy mi úton jutott el a te adataidhoz, és ha ez megvan, akkor kéred, hogy többe ne keressen, mert ehhez nem járulsz hozzá.
A végén meg elköszönsz, mert egy másik emberrel beszéltél.
Ez annyira nehéz?

Marci kutya 2009.01.19. 22:40:50

@Omnibusz: sztem olvasd el újra a szöveget, és rájössz, hogy az illető pont azt akarta megtudni, hogy honnan van meg a száma, és megkérni a céget, hogy ne hívják újra, mert nem érdekli az ajánlatuk.

Bunkó Béla 2009.01.23. 19:12:38

Omnibusz nem hiszem el, hogy sokaknak problémát jelent felnőtt fejjel, hogy végig olvassák a témát és hozzászólásokat mielött balfasz módon beleugatnak. Sőt azt sem hiszem el hogy bármiféle udvarias és megértő csevegést kellene bárkivel folytatnom aki a saját telefonomon illegálisan zaklat a faszságaival melyet nem igényeltem és aláírásommal nem engedélyeztem ezen cselekvését. A törvény alapból személyes adatokkal való visszaélésként kezeli. De hiába van okoskártyás törvény rá ha azt a pöcs hatóság nem tartatja be és nem büntet akkora pénzbirsággal ilyen esetekben hogy becsödöltesse a bunkó cégeket!

sziger · http://malker.blog.hu 2009.04.21. 12:16:30

@birdlady: Sziasztok!

Én ehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy aki hívogat, az nem hobbiból csinálja, szegénynek sajnos ez a munkája... :-(
Csak azért írok egy ki védőbeszédet, mert én is csináltam ezt, és szerintem az egyik legsz..rabb meló!
Természetesen az hülyeség, hogy a T-Mobilt kell hívni, hogy ők ne hívjanak, hiszen minden Call Centerben van olyan funkció, hogy "A szám tiltása", vagyis ők ne keressenek meg többet.

CSak ennyit akartam.
süti beállítások módosítása