Tékozló Homár

Névvel jelenti föl a blogger, aki nem ad számlát

2009.01.12. 14:56 | szily | 140 komment

Ha van gyűlöletes szó, akkor az állaza, álfiatal vaze, vazze, sőt waze az, nem beszélve a wazzéról. (A Megint Állunk Vazzénak azért bocsátunk meg, mert másképp nem jönne ki a rövidítés.) Mégis lelkesen ajánljuk bookmarkolásra a rettenetes nevű Aggyá számlát, waze! blogot, ugyanis tartalmilag pompás és jól megírt olvasmány. Arról szól, hogy miért - bocsánat a szóért, az eredetiben áll így - basznak át minket, akik nem adnak számlát, hogy miért érdemes számlát kérni és adni, ezen kívül névvel megvádolnak olyan cégeket, amelyek a számlaadás elcsalásával mindenkit megkárosítanak. A legvalószínűbb, hogy az igen trágár nyelvezetű blog az Apeh történetének legjobban sikerült marketingakciója. Ha nem, akkor egy őrült csinálja, de egy rokonszenves őrült. Eddig letolvajozták a Papp László Sportarénát és a SushiRendelést, cserébe megdicsérték a Gerlóczy Kávéházat. Az a tény, hogy a blogon nem szerepel mailcím, ahová az olvasók saját sztorikat küldhetnek, álblogra, vagyis gyurcsányista-apehes összeesküvésre utal, de kivételesen egy olvasmányos és ügyes kommer összeesküvésre.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.12. 17:27:46

Nézzük a jó oldalát. Tekintsük szolgáltatásnak a blogot. Itt elsőkézből megtudod, hogy ki az az autószerelő, aki 25%-kal olcsóbban dolgozik. Rögtön nem rohansz úgy a márkaszervízbe egy szar szűrőcseréért.

ddd.dino 2009.01.12. 17:29:20

Kedves aszw,
Meglep, hogy manapság egy embernek mennyi szabadideje van baromságokra.

Csinálj blogot arról, hogy milyen keményen beszóltál az APEH-nek, amikor állampolgári mivoltodba bántóan belegyalogoltak, vagy vállalkozói létedet milyen pofátlanul megsarcolták!
Akkor majd kalapot emelek előtted, addig csak szánalmasnak tartom ezt a kommunista stílusú szégyentáblát, bár ha jobban belegondolok, a náciknál is divat volt még a pellengérre állítás...
Remélem valamelyik díszvendéged jól beperel, oszt lesz majd batzpapucs meg sünkaki!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.12. 17:33:24

Ma a Magyar gazdaság nem a tisztességre van berendezve. A feloldhatatlan paradoxonokat már előttem felsorolták. Aki próbált már vállalkozni tudja, hogy lehetetlen tiszteségesen csinálni. Nemhoyg vállalkozni, de A pontból B pontba eljutni kocsival 100%-osan szabályosan lehetetlen. Az is igaz, hogy valahol el kell kezdeni. Legjobb, ha ki-ki a maga helyén.

ddd.dino 2009.01.12. 17:36:14

Minden önjelölt megmondóember tájékoztatására megjegyzem, hogy az áthárított áfa lényege, hogy a kereskedő megveszi áfásan a terméket a nagykerben (autószerelő is az alkatrészt), majd némi haszonnal továbbadja áfásan a vevőnek. Attól, hogy nem ad számlát, még nem övé az áfa, azt ő már előre kifizette máshol.
Az is tény, hogy nettó 100 megtermelt forintból 70-et eltesz az állam kb. 15 különböző adó formájában, tehát én meg tudom érteni azt a csóringer kereskedőt, aki éjszakánként miniszteri fizetésekről és államtitkári üdülésekről álmodik, majd nem ad blokkot.
Nem pártolom, de megértem a jelenséget.
Nagyon kifacsart jellemnek kell lenni annak, aki ezen -akár csak blog formájában is- élősködik!
Már 1988-ban azon poénkodott Hofi, hogy ötvöztük az albán bérrendszert a svéd adórendszerrel, azóta a helyzet nem lett jobb. Legyen mondjuk szlovák szintű adórendszer, és én leszek az első, aki számlátnemadót feljelent, de addig minek ugrálni...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.12. 17:36:26

képzeljétek, a kajaszállítóm (gastroyal) nekem az első napon ad áfás számlát:-)

jól be is neveztem velük az össznépi számlalottóba, hátha nyerek egy milliót.

sikeres vagyok-e? (leszek-e)

egyébként én általában kérek, főleg akkor, ha tudom, hogy a fogyasztás oltárán áldozni kockázattal jár.

jó példa erre, hogy a lakásfelújító brigád - számla nélkül persze - testi kényszer kilátásba helyezését követően jött ki ismét (háromszor kellett menni értük, mint lúdas matyinak) és végezte el a "kisebb", számla nélkül is több tízezerre tehető értékű javítást. hát ez van.

Ofélia . 2009.01.12. 17:44:25

@ddd.dino: A kommunistázás szánalmas!!!!

Elvesztetted a tagkönyvedet?:))))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.12. 17:48:54

Most mondja Tündérmackó, hogy ha sushit rendel házhoz a netpincéren keresztül, az Iloveshusi az ad számlát:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 17:49:12

"azt O mar elore kifizette mashol"
csakhogy azt visszaigenyelheti
vagyis rateszi az arrest es az AFA-t es a kulonbozetet fizetne
de nem akarja
ezert a megvett cuccot se konyveli le, az eldottat se igy a ket afa kozotti kulonbozet marad zsebben

Ofélia . 2009.01.12. 17:51:29

@mamapicilánya: Vigyázz ezekkel a házhozszállításokkal.

Még rádszállnak te kis gazdag kulák:))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 17:51:48

sima szolgaltatasnal meg egyszerubb
Jozsi ba' kifestem a konyhat szamlaval ennyiert szamla nelkul ennyiert
nana hgy szamla nelkul keri mindenki jol jar csak az allam elesik az afatol ami trvenyben foglaltatik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 17:53:36

@ofélia:
mamapiciek tudnak elni
ma kaposztas babot fozok Marynek, adok neki hozza vizet meg adok rola afa-s szamlat ugy dontotttem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 17:55:26

csak nem tudom dugasnak mennyi az afa-ja

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.12. 17:57:16

@ofélia: @hagyma:
mielőtt itt elterjed az a téveszme, hogy sz*rjuk a pízt, mert a gyerek sushit rendel, ezúton nyilatkozom, hogy addig van sushirendelés, amíg tart a munkáltató melegétel utalványa. vagy bemegy a törökhöz a körútra, és nyom egy gyrost, vagy kifőzdézik.

ugyanis annyira nem vagyok jó anya,hogy minden nap főzzek, ezért inkább odaadom macikámnak, hogy vegyen magához rendes ételt is. jobb, mintha mekiben zabálna....

így mulat magyar tinédzser (három napig)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 17:57:47

@hagyma: Akad egy exem aki a vendéglátásban tengeti mindennapjait. Ő pl. azért szeret bejelentve lenni mert akkor nem feltétlen dobják ki 2 hónap után vagy a szezon végén, és esetleg fizetés nélkül. Amúgy pl. őt sem érdekelné hogy be van-e jelentve.

Egyébként megint az van hogy a kedves törvényhozók (tutira fogalmuk nincs mi folyik a nagy magyar valóságban) faszságai meg hülyesége miatt szívja mindenki, illegáliskodik mindenki, azaz próbálunk megélni, és persze ttől lesz rosszabb a helyzet :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:00:23

@ColT:
hat ez igy volt annak idejen is
mondtam a pincernek ennyit tudok adni, ha bejelentelek akkor meg ennyit meg a jatt a tied
fiatalok voltak, nana hogy ne jelentsem be
en meg nem jelentettem be
nekem mindegy lett volna ha bejelentem csak, akkor azt amit neki adtam azt TB-re meg ilyenekre fizetem, neki meg a zsozso kellett
egyszeruen igy mukodott
most nem tudom mi van ennek mar tizen eve

ddd.dino 2009.01.12. 18:00:31

Ofélia,
A kisdobos meg az úttörő igazolványom még meg van (nem kérdezték, akarok-e), másnak koromnál fogva nem lehettem tagja, nem mintha nagyon akaródzott volna.
Akár szánalmas, akár nem szánalmas a kommunistázás (szerintem pl. nem, szerintem Te vagy szánalmas, ha szánalmasnak tartod!), ténykérdés, hogy a kommunizmusban vezették be azt a divatot, hogy minden faluban volt egy tábla: akikre büszkék vagyunk és akiket szégyellünk nevekkel és fényképekkel. Hasonlót a nácik csináltak, amikor a zsidó férjtől el nem váló asszonyt kiállították egy táblával a nyakában, hogy zsidók szajhája vagyok. Ilyen előzmények mellett én igenis elítélendőnek tartok minden hasonló szégyentábla intézményt, legyen azon ember, állat, cég, vagy bolt.
Nem egy civilizált úri szokás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:02:37

ja es s enki de senki oha nem akarta hogy bejelentsem
valahogy ugy szolt a torveny hogy x napon belul kell bejelenteni ha ellenorzes volt akkor az volt a masodik napja nalam
ennyi
es meg egyszer nem az en hasznomra ment, vagy neki adom vagy a TB-nek

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.12. 18:03:38

Mi a sün péniszéért vettétek le a hozzászólásomat?????????????

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 18:04:23

@hagyma: Pontosan ezek vannak ma is. Csak azzal van ki a faszom hogy rengetegen csinálják azt hogy az alkalmazottnak basznak fizetni amikor elzavarják. A be nem jelentettség hátránya.

ddd.dino 2009.01.12. 18:05:15

hagyma,
visszaigényelheti, de csak x milla fölött kapja vissza. Mercedes, Audi, Suzuki, IBM, McDonalds visszakapja, a sarki döglődő kisbolt nem feltétlenül. Jóváírják ugyan, ha elkölt milliókat cégesen (költene, ha lenne miből), de vissza egy vasat sem kap.
Ellenben f@szom kivan, mikor gazdasági emigráns ex polgártársaink valami nyugati jólétből osztják az észt meg a jótanácsot. Ne tessék sértésnek venni, ez száraz tényközlés! Csókoltatom Maryt!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:06:39

@ddd.dino:
de ilyen erovel ne jelentsd fel a tolvajt, a rablot se

ja meg az jutott eszembe, hogy itt az ettermekben barokban 90 szazalekban kartyaval fizetnek es a blokkra irjak ra a jattt, tehat azutan is adoznak rendesen
a kp-s tipsel lehet summantani, de az tenyleg najo maximum 20 szazaleka az egesznek

Ofélia . 2009.01.12. 18:07:00

@hagyma: A daszás áfája 25 százalék asszem még hivatalos besorolása is van:)))

Pofon a stricitöl ö százalék+ 3 év felfüggesztve.

Marynek töltsd meg a legdrágább szállodádbol hozott ásványvizes üveget csapvízzel és egy erös tekerő mozdulattal(a hiányzó recsegést utánozva) tálald fel neki és utánna számlázz:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:10:56

@ddd.dino:
en mar mondtam, hogy nem osztom az eszt nincs nekem annyi hogy osztogassam, de aki nem latja, hogy az egesz ado es jarylekrendszer ugy szar ahogy van az vak
hat a kisbolt a kulonbozetet fizeti ezt mondtam, nem visszaigenyli hanem a 2 afa kozti kulonbozetet kell fizetnie
Marynek atadom, szereti a a magyarokt mar sok konyvet elolvasott rolunk es nyaron megyunk haza
ja es nem gazdasagi emigrans vagyok kijottem szetnezni aztan itt ragadtam es megnosultem
volt egy haverom az azt mondta fel ev kint let utan, hogy en most haza megyek mert ha tovabb maradok akkor soha nem akarok majd hazamenni es en otthon akarok elni
es hazament
en meg mar nem akarok otthon elni, igza volt. imadm a hazamat de en mar itt doglok meg

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 18:14:35

Amúgy el nem hiszem hogy az összes faszom ásványvíz felében nem csapvíz van :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:15:36

@ofélia:
ah itthon tenyleg palackosat iszunk eleg szar a csapviz
de etterembe azt adnak alany jogon, aztan kerhetek mast is
mongyuk itt egy normalis palack viz/nemszensavas, azt nem iszunk/ olyan15 centre jon ki palackja
a csapviz ingyen van
ez FONTOS!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:16:52

@ColT:
ez tuti
a legolcsobbra Mary is csak legyint, azt haggyad itt toltik fel a raktarban

ddd.dino 2009.01.12. 18:19:30

Hagmya,
Amíg van hová hazajönni, és ezt tartod a hazádnak, addig nagy baj nincs! Bocsánat a gazdasági emigránsért, nem tudtam! :-)
(Amúgy megértem azokat, akik egy jobb életért elmennek, szerintem is jobbat érdemelnek a gyermekeink, sőt mi magunk is. Da ha mindenki elmegy, ki marad itt lekapcsolni a villanyt esténként? :-)))
Dino

Ofélia . 2009.01.12. 18:21:07

@hagyma: Én akkor szoktam káromkodni mikor eldaszom a kupak szinét és szénsavmenteset veszek.

A pesti csapvíz igeni jó izü.

Mamapici japán nyers halacskái meg felpiszkálták a fantáziámat ha tényleg házhoz is hozzák.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 18:21:34

:D :D :D :D
Na végre valaki alátámasztotta.

Én megiszom a csapvizet.

Volt hogy egy (bölcsész :D ) csajnak ásványvizes üvegből csapvizet töltöttem, még egyetemistaként.
Meg sem szólalt hogy nem jó.
De ha csapból engedtem volna akkor nyivákolt volna hogy a csapvíz rossz ízű.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:23:48

nekem mar csak anyukmam el otthon igy hozta az elet
en mar csak nyaralni megyek haza
Mary nem tudna mit kezdeni magaval otthon
ma' lehet en se 11 ev nagy ido
hat aze' kene jobba tenni, hogy ne kelljen elmenni
most a korhazban egy fiatal magyar doki is volt
hat esze agaban sincs hazamenni, mostanaban vegzett az egyetemen
egyszer elunk es nekunk itt jobb, foleg hogy beutott a love is
hat ez van
de kovetem az otthni esemenyeket, veglegesen sosem lehet elszakadni, de latom a kulonbseget is ami nem csak penz kerdes

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 18:24:25

@ddd.dino: Meg eltartani a sok cigányt és politikust bazzeg.

Ofélia . 2009.01.12. 18:26:07

@ColT: Az észrevétel teljesen korrekt.

Egy finnyás ismerősömnek sima orosz vodkát adtam a méregdrága sarki jégböl készült csodaüvegböl naná,hogy észre se vette:)))

Namármost vendéglátóhelyen?....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:29:54

vendeglatohelyen mindn van
a pultos is bevisz 2 decit ebbl-abbol sajat zsebre kimeri
az en idomben kevertek felesben a z keserut az unikummal, akkor meg nem volt ilyen blikkfangos dugoja
stb stb
oszt cirkuszolnak egy phar vizert
vicc
es tisztelet a kivetelnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:31:46

@ofélia:
boldogult ifjukoromban meg a szodas is jott
kesobb meg a patronos megoldas
froccsnek jo vot, az oregem szerette
mondjuk tisztan is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:33:56

es a lovaskocsis szods nem adott szamlat
ezert tart itt az orszag
es volt sajat colank a Matra Cola
volt olyan mint az itteni no name colak

selyemhernyótalpas szamuráj 2009.01.12. 18:34:32

ha nem adsz számlát büntet a hatóság, ha adsz akkor meg az élet, mert a befizetett adódból a "nem napon barnult embertársaink"(by helianthus) részesülnek 'segílyben' akik aztán számla nélkül olcsóbban árulják az aluljáróban és a piacon azt amit te is árulsz megadózva a vállalkozásod boltjában.

Valaki más 2009.01.12. 18:35:11

De komolyan: " Az a tény, hogy a blogon nem szerepel mailcím, ahová az olvasók saját sztorikat küldhetnek, álblogra, vagyis gyurcsányista-apehes összeesküvésre utal, de kivételesen egy olvasmányos és ügyes kommer összeesküvésre."

Dislexia rulez? Ott az email cím...

Ofélia . 2009.01.12. 18:35:53

@hagyma: 2009.01.12. 18:25:01

Ha ő hozza a szusit duplán rendelek:)))

Ofélia . 2009.01.12. 18:40:58

hagyma: Az a blikfangos dugó némi barkácsolással simán megkerülhető:))

Mit gondolsz a jégvodkában parafa volt?:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 18:45:17

@selyemhernyótalpas szamuráj:
akkor nincs megoldas?
en nem ertem az egeszet, mikor meg otthon voltam arrol volt szo, hogy a lengyelek a csehek meg mi mehetunk az U-ba, aztan ez megvaltztt olyannyira, hogy a romanoknak hamarabb lesz Eurjuk
nem plitizalokez nem az a blog, de ennek mindenki reszse, azis aki nem ad szamlat az is aki nem ker, aki nem melozik, aki nfeketen melozik
szoval nem baj ez a blog
nyugodtan irja le mit tapasztal

Ofélia . 2009.01.12. 19:07:25

Gyerekek BRÁTÓ megy a tv-ben és NÉÉÉZ

A szomoruszemü anyukáját 4000-ren voltak az ugye 4 milla:(((((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 19:19:43

en meg elmegyek meg fustlt csuloke mert qrwa sok a bab, csak mig Brato nez
a nezes az afas?

ddd.dino 2009.01.12. 19:34:01

Ofélia,
Én is itt maradok, meg azért egy jó páran. De pl. Hagyma orvosa (illetve találkozott vele a kórházban) elment és esze ágában sincs hazajönni, pedig annak is mi fizettük a taníttatását...

A számláról meg továbbra is az a véleményem, hogy először az országgyűlési képviselőnek (mszp, fidesz, szdsz, mdf, stb. egyformán) legyen kötelező elszámolnia, azt követően csesztessék a nagy átlagot!

Xezs 2009.01.12. 19:46:31

Amúgy csak eszembe jutott, a kihordásos ebédes cégek sosem adnak számlát. Az nem gáz, vagy van valami más szabály rájuk?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 20:07:14

@ddd.dino:
egyetemre mar idejart de nincs jelentosege
arrol nem beszelve amikor tandijrol volt szo az egesz orszag haborgott Bokros idejeben
naja
van aki otthon vegez talan meg diakhitelt is felvesz aztan ;ecel
keressetek meg itt
ezt mondom, valami nem jol van
de megoldas biztos van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 20:11:53

mer palyazott es qwra jo vlt es osztondijjat kapott, mellette dolgozott korhazban
aki meg nem eleg okos az vagy kifizeti a nagy lovet vagy nem megy egyetemre
hacsak nem focista, vagy kosaras

nem várt fordulat 2009.01.12. 20:12:29

vízágyúval kimosni a mocskot az ország házából?

Ofélia . 2009.01.12. 20:16:52

@karacsi_maci: Naezzel egyetértek de csak ha pártállástol függetlenül teszik!!!!

MINDET!

Hagyma abíg brátó nézett szembefordítottam a monitort a tv-vel.

A monitoron a te képed volt.

Holnapra meg kell gyógyulnod az ENERGIÁTOL.

Ja és lógsz egy ezressel:)))

nem várt fordulat 2009.01.12. 20:35:35

én is úgy gondoltam. mindet.

É2I 2009.01.12. 20:48:10

Először a túladóztatásunkat kellene rendbe tenni, majd azután jöhetne a katonás adóbehajtás, számlakérés, miegymás.
De addig, amíg a nagy embereinknél is olyan a befizetési morál, amilyen - pl. a pénzügyminiszterünk 50 millás áfa "elfelejtése"-, addig álfiatalosan azt mondom:

Bekaphassák, vazzák meg! FONTOS!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 21:04:12

@ofélia:
szamlat adsz?
meg egy pohar vizet please

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 21:07:33

@hagyma: Hát a bort én is inkább tisztán. Már amit a vendéglátóhelyeken bor helyett árulnak, annak mindegy hogy van-e benne szóda, de az igazi bor nekem OK tisztán is.

@É+É+I: Először nem kéne ellopni, aztán elhiszem hogy érdemes befizetni. Mikor már van elég suska az államkasszában + nincs adósság, akkor lehet csökkenteni a terheket.

Mária 2009.01.12. 21:13:12

Ezt olvastam a blogon, ez a blog célja:

"Hogy követeld meg, hogy a kibaszott pénzed, amiért kidolgozod a beledet, oda kerüljön, ahova szánod"

Nyújtsa fel a kezét az, aki úgy gondolja, oda szánja az adóforintjait, ahová azok kerülnek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 21:22:50

@Mária: Én sem oda szánom. Szívesen befizetem az államnak, amennyiben értelmes célokra fordítják.
Nem minősül értelmes célnak a BKV és a MÁV értelmetlen fenntartása, meg képviselők feleslegesen magas fizetése, felesleges bizottságok fenntartása, képviselők nyaralóinak építése.

aardwark 2009.01.12. 21:26:18

a 100 ér-e annyit mint az első????

Mária 2009.01.12. 21:27:49

@aardwark: nem.

A százegy ér annyit :)

aardwark 2009.01.12. 22:00:47

én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy Ede ad-e számlát a kis faszenesen melegített cinnamonos italról a borhotelben vajon-e?

É2I 2009.01.12. 22:08:58

@ColT:
Na ezaz. Csak az az érdekes, hogy 50 millás adócsalás mellett még lehet nálunk pénzügyminiszter valaki, de ha Te nem adsz egy doboz gyufáért számlát 5000 adóellenőr ugrik a nyakadba 100e ft-os büntetéssel. És itt akarnak becsületességet a legnagyobb svindlerek, broáf.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.12. 22:09:33

@aardwark: A Hotel Jégbor borhotelben fűtésszámla helyett a hűtést számlázzák ki gondolom.

FINTA EDE B.FÜRED 2009.01.12. 22:19:16

A CICÁT MEGDASZNI TILOS!!!!
Erre a célra ott van a kis faszenes grill. Ellenkező esetben felszámolom egy új cica árát euróban, banki középárfolyamon.

aardwark 2009.01.12. 22:26:13

@hagyma: igaz, elfeledtem..., én kérek elnézést
off
south park: paris hilton epizód, nagyon beteg :DDDD
on

Valaki más 2009.01.12. 22:47:49

Komolyan, ez is már olyan, mint a szakítós. 1csillióbillió hozzászólás között kettő szól a tárgyhoz.
áhhh....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 23:10:09

@Valaki más:
hat pedig pont ez az a blog ahol a temanal maradtunk tobbe kevesbe
a helyzet senkinek se jo
a vallalkozo cslni kemytelen
a nagyvalllalkozo nem enytelen de mehteheti
a fogyszto lcsona akar mindent mer nincs penze
z allam adot akr sokat, de tulkotekezik
valami fizetesi sapka kene itt is
es ne feledjuk tolunk nyugatabbra bankokat allamositanak mi meg meg ott tartunk hogy adunk el mindent

mer az allam nem jo tulajdonos
ez egy baromsag
ha jo a fonok jo tu;ajdonos
milyen faszan mukodtek a gmk-l meg a gebinek
most meg a krem elviszia lovet az allam meg les kia fejebol

Sir Zet 2009.01.12. 23:15:49

"aszw-qkac-frímél-pont-stb"

Ez a cím a post megjelenése után került ki?

freddyD 2009.01.12. 23:15:57

Ha jól látom ott van e-mail elérhetőség

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.12. 23:16:41

Mi az a cinnamon? Honnan jön a cinnamonozás?

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.12. 23:34:44

...ha jól tévedek, valakit nagyívben kihajítottak egy ócska lebujból, mert angolul kért fahéjat.

sálas 2009.01.12. 23:35:13

"Mint már mondtam, az emberek közt az a gyenge, aki szegény, s ha könnyítünk sorsán, a fennálló rendet rúgjuk fel, a természettel kerülünk szembe, felborítjuk azt a kényes egyensúlyt, mely végtelenül finom rendszerének alapja. A társadalom szekerét a végzetes egyenlőség irányába tolnánk, nemtörődömségre, semmittevésre ösztönöznénk a szegényt, arra tanítanánk, hogy lopja meg a gazdagot, ha az netán nem volna hajlandó adakozni, s mindezt azzal érnénk el, hogy hozzászoktatnánk a munka nélkül szerzett jövedelemhez."

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.12. 23:37:02

@sálas: Ez a Te véleményed? Látom, hogy idézet, csak vallod-e?

sálas 2009.01.12. 23:42:47

@Nálunk meg itt Tarpán:
nem vallom, sajna én a gyengéknél játszom.. korán elb@sztam, nem születtem királylánynak. :)
csak annyian írtátok hogy így a politikusok, meg úgy a politikusok, az idézet ehez pásszent.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.12. 23:42:52

...vagy esetleg a Sálas név a Sáde névre enged következtetni?

sálas 2009.01.12. 23:44:51

de itt van egy hasonló:
"Azt szeretné, hogy ne röpködjenek legyek a szobájában? Ne hintsen cukrot ami vonzza őket! Azt szeretné, hogy nem legyenek szegények? Ne osztogasson több alamizsnát, és legelőször is zárassa be a menhelyeket! A balszerencsés csillagzat alatt született ember, látván, hogy e veszélyes erőforrások elapadtak, összeszedi majd minden lelkierejét, minden termszetadta tehetségét, hogy felvergődjön abból a sorból, amelybe születésekor belekerült, és nem fog többé bennünket zaklatni. Rombolja le, tegye a földel egyenlővé e gyűlöletes házakat, ahol arcátlanul rejtegetjük a szegények kicsapongásainak a gyümölcseit, azt az egész undok fertőt, amely naponta új meg új élőlények egész raját okádja ki magából, és ezek minden reményüket a mi erszényeinkbe vetik. Mire jó, kérdem én, ennyi gonddal életben tartani ilyen söpredéket? talán Franciaországot félünk az elnéptelenedéstől? Attól nem kell tartanunk!"

sálas 2009.01.12. 23:47:00

@Nálunk meg itt Tarpán:
ja, a de Sade-ra. :))
tényleg tőle idéztem. mert néha azt érzem, valakik ebből a műből dolgoznak egy épületben, ahol 27 lépcsőház van (parlament)

rexter 2009.01.13. 00:18:11

Szily, ha ez a blog szerinted APEH manipluáció akkor:
1. teljesen hülye vagy akinek tegnap kötötték be a netét
2. neked is van egy kocsmád ahol nem adnak számlát :D

Mária 2009.01.13. 05:48:00

OFF:

Rosszul van linkelve az Indexen a bejegyzés, a laptopos sztorira mutat.

Mária 2009.01.13. 05:54:44

@sálas: tudod nekem erről nem a legyek meg a cukor jut eszembe, amit a bölcs tanács szerint nem szabad a legyek elé hinteni.

Nekem a szorgos kis méhecskék jutnak az eszembe, akik gyűjtenék maguknak a mézet télire, de időről időre jön valaki, aki kipergeti és elteszi magának a mézet.

Aztán vagy ad helyette egy kis cukrot, hogy ne dögöljön éhen a szorgos méhecske, vagy nem ad cukrot helyette.

Col.Maybourne 2009.01.13. 07:04:38

Kivandorlokent (nem gazdasagi!) 54% jovedelemadot fizetek, az AFA 21%. Megse morgok. Mert cserebe kapok kivilagitott autopalyakat (az osszes, teljes hosszban, 2000km-en), szocialis ellatast, szamlat a boltban, olcso oktatast, szuper egeszsegugyet, flott tomegkozlekedest, stb. Magyarorszagon hasonlo adoteher mellett mit kapsz? Semmit, mert az adobevetelbol allamadossagot fizet az orszag. Amig 19eFt-ert lehet szavazatot venni, addig ez igy lesz sajnos. A nyuggert nem erdekli a jovo.
Majd ha levaltottatok a jelenlegi elitet (jobb es baloldalt egyarant) akkor lehet normalisan adozni. A jelenlegi magyar allami 'szolgaltatasok' mellett kb 10%-os szja es 5%-os AFA lenne indokolt...

0xFFFF 2009.01.13. 08:08:09

@ddd.dino: "...Da ha mindenki elmegy, ki marad itt lekapcsolni a villanyt esténként? :-)))"

Gyurcsány ferenc és orbán viktor. Utána pedig megnézik, hová ment a legtöbb magyar és odautaznak politizálni. :)

homár molla 2009.01.13. 08:11:50

"Névvel jelenti föl a blogger, aki nem ad számlát". tévedés, névtelenül. Szily, te véramatőr... a feljelentett neve még jóhogy benne van a feljelentésben, mivel nem ismeretlen tettesről van szó. de maga a feljelentés ettől még névtelen.

Átlagarcú 2009.01.13. 08:23:09

@Col.Maybourne: Ezt a véleményt nyugodtan megtarthattad volna. Nem vitte előre a dolgokat, nem volt tanulségos, és ráadásul semmi alapod nincs arra, -nem vagy választó, nem veszed ki részed a terhekből, nem élvezed a hasznokat stb- hogy romboló kritikát gyakorolj. Mondhatod, hogydehát Hagyma...
Hagyma egy-egy konkrét esethez szól hozzá és ismerteti azt a konkrét módszert, ahogy a gond elkerülhető lenne.
Kívánom, hogy azon a helyen, ahol élsz, továbbra is paradicsomi körülmények között teljenek napjaid, de az itthon bírálatától tartózkodj, ha nem tudsz okosat mondani.

Col.Maybourne 2009.01.13. 08:29:20

@sörecet: Kinek nem inge...
Egyebkent azt a rengeteg 'hasznot' meg elvezd. De tenyleg!

Gumidomino 2009.01.13. 08:56:42

Mióta lett ennyire elterjedt ilyen lazán keverni a számlát a nyugtával?

Ha lemaradtam volna a módosításról akkor viszont bocs.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.13. 09:00:35

@Nálunk meg itt Tarpán: ... ahelyett, hogy franciázott volna.
(Bár láttam és hallottam én már olyat is (Szendrő, Bódva-híd, 1978), hogy egy melanindús asszony térdelve franciázás közben angolosan öklendezett. Multikulturalitás vagy mi?)

staropramen 2009.01.13. 09:24:32

Addig amíg egy állam politikai vezetői (pártállástól függetlenül) az általuk megalkotott, mindenki más számára kötelező jogszabályok alól kivonhatják magukat- lásd számla nélküli költségtérítés- addig a világon semmi erkölcsi alapjuk nincs arra , hogy ezt számonkérhessék bárkin..
A többi amit itt leírtatok csak ködevés, hiszen arról szól, hogy én adóznék de úgyis ellopják, meg ,hogy ha adóznék tönkremennék.Aki pedig nem vállalkozó az csalózza őket, pedig ha szigorúan vesszük nagyon kevés az olyan aki csak egy cégtől a bejelentett fizetését veszi fel.
Könnyű ilyenkor cigányozni, meg a pazarló államot emlegetni, de közfelháborodást okoz pl ha valaki bezárna egy olyan vasútvonalat amelyiken csak a mozdonyvezető + a kalauz utazik, ha elvenné a 13. havit, meggondolná, hogy minden kis faluba kell-e önkormányzat,meg hasonlók.
Megoldás persze nincs csak kersztülvihetetlen délibábos álmok. Na ez van.
@Tarpa
hogy van Jelena Iszimbajeva ?

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.13. 09:42:26

@staropramen: A mérkőzés végeredménye:
6:1 az élők javára
4:2 a lányok javára
Ede=0
@Col.Maybourne: Bocs, de én ezt a commentet élménybeszámolónak tekintem, rám nézve nem tartalmazott útmutatást. Nem szívesen adok igazat senkinek magamon kívül, de sajnos Sörecet vonatkozásában ez már többször előfordult.

staropramen 2009.01.13. 09:50:06

@tarpa
gratula Jelenának.
@Maybourne
időnként előbukkannak az ilyen messzirőlmegmondomafrankót kommentek.Kösz.Különösen ez a 10 és 5% árulkodik komoly közgazdasági ismeretekről.Az-e vagy? Ha igen remélem új hazádban nem engednek a szakmában dolgozni. Élvezd az éjszakai kivilágított autópályát.De tényleg.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.13. 10:10:08

@Kitalátor feljegyzete: Kísértetiesen emlékeztet valamire. Belgrád környéke stimm, időpont kb stimm, a melaninra nem mernék megesküdni bár egyéb tudatmódosító nem kizárt. Apró különbség, hogy én inkább hallottam, mintsem láttam, mert a szememre csúszott a szoknyája.

Átlagarcú 2009.01.13. 10:26:05

@Nálunk meg itt Tarpán: Gratulációm a családnak.
Nem szeretem az ilyen indirekt utalásokat a festékanyag, meg az értelmi képességek között:)))
Egyébként meg a combom vörösre csapkodtam a röhögéstől:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.13. 10:33:50

@sörecet: Távol áll tőlem minden olyasmi, amire gondolsz. Persze nálatok újzsélandon nem is akkora jelentőségű a dolog. Mifelénk más a szitu.

lsd73 2009.01.13. 10:37:38

"Addig amíg egy állam politikai vezetői (pártállástól függetlenül) az általuk megalkotott, mindenki más számára kötelező jogszabályok alól kivonhatják magukat- lásd számla nélküli költségtérítés- addig a világon semmi erkölcsi alapjuk nincs arra , hogy ezt számonkérhessék bárkin.."
Lehet változtatni rajta.
seresmaria.hu/

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:34:58

Majdnem jó. De nem az. Az egész rohad. Hogy lesz ezután?
süti beállítások módosítása