Tékozló Homár

Önök meg utazhatnak más légitársasággal is - Bunkók a Wizz Air egyenruhájában

2009.01.13. 09:16 | szily | 228 komment

A turizmus világméretű pangásának idején mi sem logikusabb, mint a fizető utasokkal parasztkodni. Nincs Megadva vérfagyasztó római kalandjai alant.

Állunk egy barátommal vasárnap este a Wizz Air légi társaság Rómából Budapestre tartó járatán, várjuk, hogy Élelmes apuka és Ügyes gyerek is bevackoljon (megvan a szék az ablaknál... meg anyád kerekes szatyra is fölöttünk... ne basztassad, mermég' a fejedre esik... ja, ferde, rátettem két kabátra), tényleg türelmesek vagyunk, hová siessünk, már most megérkeztünk... Meg aztán nem is tudnánk haladni, mindegy, reméljük, hogy csak leülhetünk egyszer, amikor egy légiutas-kísérő mögöttem rám visít.
„Üljenek már le, ide meg ide!"
Azt gondolom, nem nekünk. Aztán a döbbenet, hogy igen, mégis. De ilyenkor az ember próbálkozik, mert mindenkinek adunk még egy esélyt, szóval:
„Tessék?"
„Üljenek már le, erre a két helyre, itt!"
„De itt tele vannak a csomagtartók, és hátul legalább tíz üres sor van. Elférne minden, kényelmesebb is lenne..."
Nincs kegyelem. Leültetnek. Megtudjuk: a hátsó sorokba nem szabad ülni. Leülünk hát a kényszerszékekre, riadtan öleljük motyónk, várjuk, hogy a folyosón elüljön a csatazaj, aztán valahogy majd csak helyet könyörgünk nekik. Öt perc múlva, úgy tűnik, felállhatunk, próbáljuk csomagjainkat maradék zugokba rejteni, amikor megint a visítás:
„Most meg hova mennek? Mit csinálnak? Siessenek már!"
Nem törődünk vele, hátra megyünk, elpakolunk. Ott is áll egy rózsaszín pitbull lány. Bátor vagyok, megszólítom:
„Hogy hívják a kolléganőjét? Nem visel névtáblát."
„Azt tőle kellene megkérdezni."
„Mert elég türelmetlennek tűnik."
„Milyen legyen? Ma már voltunk Brüsszelben is!"
Eddig a pillanatig vagyok udvarias. Érzem, hogy most én... izé... ereszkedni fogok, de akkor is azt mondom:
„Ha valakit fáraszt az utazás, ne dolgozzon repülőn."
Amire ezt a választ kapom:
„Önök meg utazhatnak más légitársasággal is."
 
Többet nem szólunk, csendben ülünk, meghúzzuk magunkat. Otthon aztán megnézem a Wizz Air site-ját. Ilyeneket írnak magukról: „A Wizz Air által kínált szolgáltatás lényege: (...) egy osztályos szék konfiguráció, szabad ülőhelyválasztás" na meg: „A Wizz Air értékközpontú légitársaság, elsődleges célja, hogy bevezetett újítások által élménnyé varázsolja az utazást." Keresem a végén, hogy „Nem is igaz, hehehe", de semmi.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2009.01.13. 09:17:36

wizzair helyesen ejtve: viccer

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.13. 09:19:46

hat igaza van, utazzatok mas tarsasaggal
;:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.01.13. 09:20:13

Nagyon dúúúrva! Ajtót letéptétek-e?

Énbagoly 2009.01.13. 09:21:37

Leendő sógorom utaskísérő, de szerencsére nem itt. :-)

Dax 2009.01.13. 09:22:24

egyértelmü, nem volt meg a heti renedes f@sz adagjuk... ilyenkor kell férfinak lenni és segíteni a kedves légiutaskisérőknek lecsillapodni;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.13. 09:23:04

azannya brusszel roma budapest
ez egy Korosy Csomane

Editor Bob 2009.01.13. 09:23:53

Én eddig 6-szor utaztam Wizz-airrel, abból egy volt negatív élmény, amikor 5 órát vártam Párizs mellett egy II. vilkágháborúból megmaradt kissé kipofozott reptéren. Ennek ellenére olvasva a sok negatív élményt róluk, elment a kedvem a velük valóm utazástól. Sajnálom, mert mégiscsak magyarok szegről-végről, de legközelebb inkább Easyjettel megyek, ha az is megy ugyanoda, azzzal még nem volt negatív tapasztalatom.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.13. 09:29:03

Rómából a wizz nem is szokott utasokat hozni, úgyhogy örülj, hogy egyáltalán felengedtek a gépre. Pentax megvan?
Amúgy, az ideges légiutaskísérőknek, akik már aznap Brüsszelben is voltak, elég csak annyit mondani nagyon szigorú hangsúllyal: FAHÉJ! Ha erre sem gyugszanak le, akkor egy állaza, álfiatalos wazze is hozzáfűzhető.

holas 2009.01.13. 09:30:20

Ha letéped a repülő ajtaját, akkor nagyon kell ám kapaszkodni! EZ FONTOS

Gumidomino 2009.01.13. 09:30:38

Nekem itt valami nem kerek.

De amúgy is ideje egy posztolószidó kommentnek.

Olween 2009.01.13. 09:44:53

„A Wizz Air értékközpontú légitársaság, elsődleges célja, hogy bevezetett újítások által élménnyé varázsolja az utazást."

- Nos a varázslat nem jött be.. Talán szólni kellene Úri Gellernek meg a kismágusainak...

Secnir 2009.01.13. 09:51:29

@atpijkamo:
nem, nem tépték le. repülőgép ajtaját menet közben letépkedni bármilyen álmoskönyv szerint nagyon rosszat jelent.
de még a Bré nézése sem segít ebben az esetben.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 09:52:01

Ez valóban bunkó és elfogadhatatlan válaszolgatás volt.
De azért hadd jegyezzem meg, hogy a magyar Wizz utazóközönségnél még soha nem láttam taplóbb repülőutasokat. Európaszerte ez az egyetlen, ahol fegyelmezett sor helyett hatalmas tülekedés van beszálláskor. Eleinte a check-innél sem voltak képesek sorbaállni a nyájas utasok, ezt azóta sikerült beléjük nevelni.
Szintén csakis budapesti Wizz járaton észleltem, hogy utasok rendszeresen rágyújtanak, aztán csodálkoznak, ha megérkezéskor bilincsben viszik el őket (egy év alatt kétszer volt rá példa), valamint amint leszállt a gép, már felállnak pakolászni és ismételt figyelmezetés ellenére sem képesek visszapakolni a picsájukat az ülésre, amíg megáll a gép.
Valamint az a viselkedés, hogy megállunk a gép elejében, bambán megvárva, amíg mindenki lepakol (nyugodtan el lehet férni és továbhaladni), ezáltal a teljes besázllást megbénítva, nem a legbölcsebb cselekedet. Gondolom késésben volt a gép és sürgették az utasokat a beszállással. Csak hát annak, aki nincs hozzászokva a repüléshez (ezt nem lesajnálásból mondom) és nemzeti sajátossága, hogy csak a saját érdekei érvényesüljenek és a többi embert magasról leszarja, annak nehéz elmagyarázni, hogy legyen oly nyájas egy kicsit igyekezni...

Mindazonáltal így visszaszólni egy légiutaskísérőnek nem szabad.

Shagrath 2009.01.13. 09:56:38

Ha jól tudom tényleg válaszhatsz helyet. Persze nem ingyen. Gondolom ezt a szolgáltatást a posztoló nem rendelte meg. És szerintem más légitársaságnál is így van. (Igen fizetett ember vagyok)

Walter Melone (törölt) 2009.01.13. 10:00:04

"valamint amint leszállt a gép, már felállnak pakolászni és ismételt figyelmezetés ellenére sem képesek visszapakolni a picsájukat az ülésre, amíg megáll a gép."


Egy pilóta ismerősöm ennek kapcsán azt mondta:
"Ha tudnák, hogy még legalább négyféleképpen meg tudnám őket ölni, várnának azzal a tapssal..."
:-)))

kadarjani 2009.01.13. 10:13:01

Aki Wizz Air-rel uitazik nem lehet sikeres ember:-)
Biztos a Pocsay családnak volt lefoglalva az egész repülő, ha jól számolok most kellene hazafele jönniük, illetve az a kérdésem, hogy csapvízzel megkínálak-e. Most már hogy se MÁV-val se repülővel, se kocsival nem lehet utazni ideje elővenni a biciklit!!

kisgalád 2009.01.13. 10:28:49

Unom, hogy kedvesnek kell lennem és a hülye ügyfelek butaságait rugalmasan kell fogadnom, miközben nem mutathatom ki mennyire tele van velük a hócipőm. Azt hiszem inkább elmegyek légikísérőnek. Nem tudjátok van most felvétel? Végül is két idegen nyelven is tudok káromkodni.:)))))

Col.Maybourne 2009.01.13. 10:34:53

mar hianyoltam a repulos posztot, de nem szolok bele mert:
- kocsog kivandorlo vagyok,
- evi 4-500 ezer repult merfolddel hulye vagyok hozza,
- eddig csak 39 kulonbozo legitarsasaggal utaztam
- nincs szavazati jogom, stb

hegyilany 2009.01.13. 10:47:37

@Rékuc:
Tapasztalatom szerint más népek utazói is pont ilyen bunkók. A franciák és spanyolok tülekednek és kajabálnak, az írek a lábadra lépnek és fellöknek, az exjugoszlávok és az oroszok bagóznak a váróteremben és mobiloznak a gépen, az olaszok mindezt egyszerre... A németek és skandinávok kivételével bármelyik nációról elmondhatók, amiket leírtál. Szóval az "európaszerte az egyetlen, ahol..." kezdetű mondat nemigen állja meg a helyét.

anarch 2009.01.13. 10:54:56

hegyilany, az oroszok ezen kivul folyamatosan telefonalnak, kulonosen felszallas es leszallas kozben :).

Doubledeceker 2009.01.13. 10:55:52

Sajnos egyet kell értsek azzal, hogy a Magyar a repülőn is nagyon magyar.

Én leginkább easyjet-tel utaztam eddig (akik, mindig nagyon korrektek, és mindig már veszélyesen mosolyognak), de a magyar embert nem érdekil, hogy nem lehet le és felszállás közben telefonálni.

Final-en van a gép Budapestre érkezvén és folyamatonsa jönnek az SMS-ek....

Faszért nem lehet betartani a szabályokat.

De a Magyar már csak ilyen... :(

Nekünk mindent lehet, az csak ritkán jut eszébe az embereknek, hogy a szabályoknak valami értelme is lehet.

Nálunk a szabálykerülés szabályáthágás meg valami magasztos uri muri.....

ricardo montelban 2009.01.13. 10:58:07

szél hozott - szél wizz air.

Prop 2009.01.13. 11:00:02

Teljesen igazatok van, ha bunkók érdemes meggondolni másik társaságot is. DE: Azt főleg télen ne feledjétek, nekik olyan Airbus-aik vannak, amik III.-as kategóriában is le tudnak szállni. A gyakorlatban még 75 méter látástávolságnál is leszállnak a számítógép segítségével, és nem kell kitérő repülőtérre menniük. Az elmúlt napokban is szinte csak ők tudtak leszállni reggelenként mert a többi társaságnak túl kevés volt a látástávolság!!! Ez persze nem menti Őket, de télen azért mérlegeljetek, mert a célállomás időbeni elérése a legfontosabb tényező, a többi csak körítés, főleg a fapados árkategóriában.

ambbay 2009.01.13. 11:00:12

Ha jól tudom, a szabad ülôhelyválasztás annyira azért mégsem teljesen szabad, a az utaskísérôk dolga, hogy egyenletesen osszák el az utasokat, hogy egyensúlyban legyen a gép. Beszálláskor az elsô és a hátsó ajtón is ömlik be a nép, így logikus, hogy hátulra a hátul felszállt utasokat ültetik. Mindezt persze kurva gyorsan, ha történetesen késik a kép (szinte mindig).

nick: 2009.01.13. 11:07:09

@hegyilany:

sztem Rékucnak van jobban igaza: én is messziről megismerem nyugaton a magyarokat
egyetlen esetben lehet őket keverni: ha egyéb balkáni népek is vannak a közelükben - na olyankor tényleg össze tudnak zavarni :-(

Aveu 2009.01.13. 11:07:27

"Azt főleg télen ne feledjétek, nekik olyan Airbus-aik vannak, amik III.-as kategóriában is le tudnak szállni."

Ez a reptértől is függ ám! Pl. Charleroi nem rendelkezik ilyen automatikával, és most januárban a ködben nem tudta fogadni a Wizzair-gépet, így Liege-ben kellett leszállni, ahol egyébként ugyanakkora köd volt.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.13. 11:07:47

Nekem az tetszik, hogy a kb. 2 órás repülőutak alkalmával is az első dolog ami előkerül az az uzsonnászacskó. Pont úgy, mint régen amikor busszal ment a kis család csak akkor még 16+ órákat. De komolyan amint becsukják az ajtókat ez történik. Véletlenül sem vásárolnak a repcsin csapvizet, vagy frissen facsart ásványvizet esetleg szendvicset: szigoróan otthoni és persze csörgőszacskóban tartott.

Megint más: régen olyan csinosak voltak, vagy legalább kedves arcúak a sztyuvik ma meg.. tisztelet annak az 1-2 kivételnek még bottal sem piszkálnám. Mondjuk a külföldi személyzet is néha érdekes konfigurációban van...

Na halljuk, ki dugott már repcsin ? ... Sztyuvit ? :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:08:39

Propnak is igaza van. Erős havazás miatt rengeteg járatot töröltek év elején Stockholmban, de a Wizz mindig megérkezett és elindult, még ha késéssel is. Én amúgy bírom a Wizz-t, mert egy regionális vonatjegy áráért bármikor leugorhatok Pestre. Jó az, ha az ember tud egy kicsit rugalmas lenni, én pl. felszerelkezem könyvvel, mobilnettel a késések esetére. A személyzettel se volt soha gondom. Jónapot, viszlát - ennyi a kapcsolat velük, többre nincs szükség.
Az viszont szintén igaz, hogy a légiutaskísérő talán az a szakma, ahol a leglegendásabb és legelvártabb a mindenkori udvariasság és kedvesség, szóval a Wizz is vehetné a fáradságot, hogy rendes munkaerőt vegyen fel és ne az első szembejövő bunkó miszpicsákkal hígítsa fel a szakmát.

guerillero 2009.01.13. 11:09:38

Aki sóherkedik a repjegyen, az ne számítson extra seggnyalásra.

Prop 2009.01.13. 11:10:38

@Aveu: Természetesen mind repülőtér, mind légijármű, mind kapitány besorolás függő. Itt mindháromnak teljesülnie kell. De Ferihegy 31R küszöbe tudja a III/A kategóriát :-)

radiris 2009.01.13. 11:11:23

@Rékuc: Nagyon meglepett volna ha Rékuc nem kezd el itt is egy kis észt osztani. Csak azt nem értem, hol maradt az "én Svédországban nem ehhez szoktam" kitétel?

Aveu 2009.01.13. 11:12:10

A tapasztalatom szerint egyébként nem igaz, hogy a magyarok rosszabbak a többi europainál. Aki ezt mondja, az nem élt még külföldön. De igaz, hogy mindig van egy-két renitens. Egyébként a Liege-i leszállás után a -10 fokban vártunk a buszra, amely aztán átvitt minket Charleroi-ra. A várakozás közben külön megkérdeztem a biztonságit, hogy ugye a gyerekesek mehetnek előre (két gép szállt le, az utasok nem fértek fel egy buszban). Mikor megjött az első busz, a belgák mint a tulkok megindultak, a biztonsági pedig leszarta az egészet. Mi vártunk még 30 percet a két gyerekkel! Köszönjük belga biztonsági őr!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.13. 11:13:46

Amúgy a hüle mobilnemkikapcsolók ellen volt a neten egy barkács kütyü ami 10m-en belül tönkreteszi a mobilt antennailag (gondolom valamilyen frekinek megfelelő erős jellel). Nah, olyan kellene a repülőgépre történőfelszállás előtt a kapuknál.
Előtte persze tábla, hogy utasbiztonság érdekében kapcsolják most ki, ill. hogy a közelben nagyteljesítményű adóberendezés esetleg hibát okozhat... :)

radiris 2009.01.13. 11:15:20

@Col.Maybourne: Úristen, most hanyatt estem, mekkora világlátott emberrel szívhatok egy (virtuális) levegőt...

Mellesleg az 500 ezer repült mérföld évente azt jelenti, hogy átlagban minden munkanapon kétezer mérföldet (úgy 3500 kilométert) repülsz. Biztos nem túloztál egy inchet sem.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:15:32

@Aveu: nem rosszabbak, csak sok népnél fegyelmezetlenebbek. (aerofloton még nem utaztam, de lehet nem is kéne a hallottak alapján). Ez amúgy a lutheránus-katolikus axis mentén is meg lehet húzni, a katolikus latinok kaotikusabbak, míg a lutheránus szigorban nevelkedett germánok a legfegyelmezettebbek (kivéve mikor mocskos mód leisszák magukat). persze kivétel mindig akad, legutóbb egy dán pasas akkora patáliát csapott a reptéri buszon, hogy öröm volt hallgatni :)

manualis mammografus 2009.01.13. 11:17:57

@Editor Bob: egyszer volt negativ tapasztalatod (raadasul keses, ami aztan barmelyik tarsasagnal elofordul), a maradek 5 utazasod soran nem tapasztaltal negativumot, de mivel most mindenki fuj ra, igy inkabb te sem utazol veluk tobbet. igazi felnott ember vagy, onallo gondolkodassal es dontesekkel. gratulalok ;]]
en utaztam wizz-zel is, easy-vel is, kestem is meg nem is, penztarcamat, papirjaimat is elhagytam rajtuk, de meglettek. nyilvan bennem van a hiba, soha nem szivtam meg egyetlen szolgaltatoval sem azok kozul, akik itt heti szinten vannak porondon :))

apropo: heveny hasmenesre valami nepi gyogymod?

Balogh Ádám Software 2009.01.13. 11:18:51

Ilyen esetekben első, hogy a légitársaságnál teszünk panaszt az alkalmazottaikra (nap, járatszám és névtábla hiányában személyleírás feltüntetésével, hogy azonosíthatók legyenek). Homár akkor következik, ha nem jön rá válasz, vagy az nem megfelelő. Nem kell egyből lejáratni egy céget a bunkó alkalmazottaik miatt, csak ha a cég megvédi őket.

Volt itt pár éve a zóna taxiról pár poszt, ők kirúgták a bunkó alkalmazottaikat. Ez az a hozzáállás, ami el is várható. Ezzel szemben elsősorban az állami cégek, mint MÁV, BKV, Volánok állandóan kimossák a sajátjaikat, és a történeteket elferdítve szórnak mindenféle alaptalan rágalmakat az utasra. Na, nekik éppen ezért alakult külön fogyasztóvédelmi blog is.

Nemrégiben egy magán busztársaság alkalmazottai voltak egyik családtagommal rendkívül bunkók, ő is előbb panaszlevelet küldött. Eddig még nem jött válasz, úgyhogy lehet, hogy hamarosan az is ide fog felkerülni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:19:05

afta: áfonyalekvár és sótlanul főtt rizs.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.13. 11:19:14

@sambalabammbumbumm:
a magyar ember egyből elkezd enni, ha a segge alatt elindul a jármű :)

MAti 2009.01.13. 11:19:19

Viszonylag sok utazgatás után nekem is az a tapasztalatom, hogy a budapesti Wizzair járat (bármilyen irányból) tényleg elég balkáni közönséget szokott vonzani, bármi mással összehasonlítva... :(

Már többször döntöttem úgy, hogy inkább csak angolul beszélek, mert én kezdtem baromi kellemetlenül érezni magam a derék "honfitársak" miatt.

radiris 2009.01.13. 11:19:40

@sambalabammbumbumm: amúgy meg ez az előírás biztonságtechnikailag állítólag kábé tíz éve hülyeség; pilóta haver mondta, hogy talán már kirgiz-szenegáli viszonylatban sem repülnek olyan gépek, amelyek elektronikáját életveszélyesen zavarhatná a bekapcsoltan felejtett mobil.

zeneigéniusz 2009.01.13. 11:21:32

Már nem azért de az egész mobiltelefonálási macera csak azért van, hogy a "terroristák" ne tudjanak robbantani... az egész tiltás egy nagy marhaság!

Még senki nem bizonyította be, hogy a mobiltelefonálás BÁRMILYEN negatív hatással lenne a repülésbiztonságra! (hacsak nem a pilóta mobilozik landolás alatt úgy, hogy az autópilóta ki van kapcsolva, 120km/h a szél, jeges a beton és a JFK anyahajó a leszállóhely)

Azt hiszem, hogy ezt annó a Mythbusters is vizsgálta, egyértelműen kizárva bármilyen negatív hatást. Nem egy repülőstársaság engedélyezi egyébként a mobilozást.

Itt nem a telefonálás a gond, hanem a szűk hely, a sok ember - nem csoda, hogy az emberben felmegy az adrenalin.

Balogh Ádám Software 2009.01.13. 11:24:31

Ma már a legtöbb közép- és hosszútávú jet CAT III. A Wizz A320-aihoz hasonlóan a Ryanair B737NG-i is, meg az EasyJet szintén B737NG-i és A319-ei. Malév flottája is CAT III, kivétel talán a Dash 8-ast (turbópropok többsége CAT I vagy CAT II). De valóban nem elég a gép kategóriája, kell a leszállópályáé is (Ferihegyen mindkét pálya mindkét iránya megfelelő) és a személyzeté is.

Balance Of Power 2009.01.13. 11:24:38

Es a laptopozas az nem zavaro? Altalaban a discmant sem mertem soha bekapcsolni regebben. Most se. Biztos, ami biztos ;)))

De itt tenyleg inkabb arrol van szo, hogy ha azt mondjak, kapcsold ki, akkor az ember kikapcsolja, mert ez a szabaly. Mint ahogy szinhazban, moziban is. Illetve ott sem mindenki.

mestska · http://cities.blog.hu 2009.01.13. 11:25:14

Hát ez nem volt valami korrekt viselekdés az utaskisérők részéről, sőt, az ilyeneknek valóban nem a fedélzeten lenne a helye, hasonlóval eddig csak Ryanairen tapasztaltam.

Az ülőhelyválasztás szabadsága korlátozott némileg, kevés utasnál a gép egynesúly érdekében lezárhatnak bizonyos sorokat, feltételezem ebben az esetben is ez állt fenn.

Valaki bekommentelte itt, hogy a wizz-utasok nem tudnak sorban állni, még check-innél sem, ezzel nem értek egyet, vonatkoztatnám inkább bármelyik itthonról induló, szabad helyválasztásos fapadosra, csörtetünk, taposunk, mi magyarok...
(igen, tavaly pl. 5 fapados társasággal utaztam, 12 repteret érintve, van összehasonlítási alapom talán, főleg, mivel török, marokkói, és több olasz repteret is érintettem, ott mégse fordult elő ilyen, holott hajlamosak vagyunk lenézniezeket a déli népeket)

(itt a homáron egyébként határozottan megnőtt a wizz-et fikázók száma, divat lett mondhatni, nekem soha semmilyen gondom nem volt velük, pedig az elmúlt években többször utaztam velük. És nem tudom a kedves utasok, akiknek mondjuk pár órás késéssel érkezett a gépe, műszaki hiba miatt, mit szólnának, ha pontosan érkezne, de aztán lezuhanna (lásd Madrid, nem is olyan rég), vagy nemes egyszerűséggel törölne lenne a járat véglegesen, mint pl. a Ryannél...)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:26:42

az is jellemző, hogy pár honfitárs a mobilozási tilalmat is megkérdőjelezi. Csak tudnám, honnan lettek ekkora szakértők :) meg miért releváns, hogy miért van betiltva. nem szabad, hát nem szabad, akkor nem kapcsolom be a mobilt és kibírom, hogy egy óra ötvenöt percen át ne telefonáljak. De lehet, hogy ők ennyire fontos emberek. ugyanezek a polgártársak gyújtanak rá a mosdóban is, mert olyan kurva okosak, hogy szerintük a dohányzási tilalom is marhaság és különben is a novosibirsk-vladivostoki teherjáraton utazó katonák rágyújthatnak, akkor ők miért ne a római vakáció felé tartva?
De jó móka amúgy amikor nyílik az ajtó és felszáll két morcos rendőr és lecibálja a nagyonokos nekemúgyisszabad mertmarhaságatiltás urakat :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.13. 11:31:06

Balogh Ádám Software 2009.01.13. 11:18:51
Volt itt pár éve a zóna taxiról pár poszt, ők kirúgták a bunkó alkalmazottaikat."
hiszed te!

radiris 2009.01.13. 11:31:32

Összességében meg ha egy Budapest-Szeged másodosztályú vonatjegy áráért valaki elvisz Rómába és ugyanennyiért vissza is hoz, felőlem olyan pofátlan lehet, amilyen csak akar. Azt is leszarnám, ha Kiszel Tünde lenne a székszomszédom.

Prop 2009.01.13. 11:32:42

@Balogh Ádám Software: Tévedés Freihegyen 31R kivételével mindegyik CATII. Bár 31L tudja a III-as kategóriát nincs rá hatósági engedély. És bizony II-es kategóriánál 300 méter a minimum RVR. Egyébként igazad van sokan tudják a III-as kategóriát szerencsére de sokan nem! És a Wizzair-nek a gépei még a III/B-t is (0/0). Ezzel együtt holnap jöhet a jégeső és akkor meg a pályaállapot lesz kritikus.

radiris 2009.01.13. 11:33:14

@radiris: Na jó, a Kiszel Tündés dolog erős volt, elismerem.

-putyin- 2009.01.13. 11:35:57

Wizzair low cost. Az utasok meg sokszor tényleg suttyók. Valamiért úgy gondolják, hogy parasztok lehetnek a személyzettel.
Én utaztam velük párszor, de soha nem volt semmi gond.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.01.13. 11:42:14

@radiris: nem érted, úgy csinálja, hogy rászán egy hónapot, és 20× körberepüli a földet az egyenlítő mentén. :) egyszerű ez. :)

Zzoorroo 2009.01.13. 11:45:32

@Rékuc:
Ezek szerint te olyan tipus vagy, aki soha nem tesz fel kerdeseket, soha nem kerdojelez meg egyetlen szabalyt sem, csak bologat es fejet lehajtva belenyugszik mindenbe.

Az ilyet hivjak birkanak, azt hiszem. Te hol nevelkedtel: Belaruszban?

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.13. 11:45:52

@radiris:
erről van szó. a máv drágább és ott is köcsög a kalauz.
Amúgy a mobilnál azt hiszem az a legnagyobb gáz ott fönt FL340-380 környékén, hogy a bekapcsolt készülék veszettül próbál csatlakozni a belé kódolt hálózatra és ez az ami megzavarhatja a műszereket. Vannak már társaságok akik ezt a technikai problémát áthidalták, a múlt évben a Ryanair is pedzegette, hogy lehetővé teszi a fontos embereknek a hallózást, persze ne m0,01 Euros jegyért :)

manualis mammografus 2009.01.13. 11:46:04

kezdek megnyugodni, hogy nem csak en nem tapasztaltam negativumot a lilaknal. sem.

@Rékuc: ez a lekvarosrizs valami azsiai edesseg vala?

Col.Maybourne 2009.01.13. 11:46:23

@holex:
ugy csinalja, hogy nem tenyleges, hanem a szamlajan jovairt merfoldeket veszi. Mint minden rendszeres utazo.
A mért tavolsag termeszetesen kisebb (ennek kb. harmada).

Zzoorroo 2009.01.13. 11:47:44

@Col.Maybourne:
Evi 4-500 ezer merfoldet repulsz?

Nem vagy te egy kicsit hazudos? Vagy osszeteveszted a merfoldet a yarddal? :)

Zzoorroo 2009.01.13. 11:50:15

@Col.Maybourne:
Akkor hazudtal, amikor azt irtad, hogy evente 4-500 ezer merfoldet repulsz? Vagy csak 30%-os igazsagot mondtal? :)

Col.Maybourne 2009.01.13. 11:51:06

@Zzoorroo: Ennyit irnak jova a szamlamon atlagosan...
Leggyengebbek kedveert:
XXX valos tavolsag x C / F Class szorzo (legitarsasaga valogatja) x tier szorzo.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:51:50

nem édesség hanem fosás elleni orvosság :) a rizs megköt meg az áfonyalekvár is szóval külön is eheted, ha van hozzá gusztusod.
De akinek nincs otthon széntablettája, az... :)

Shagrath 2009.01.13. 11:52:39

@Zzoorroo: nem hallottál még berepülőpilótáról, asztranautáról?! De lehet UFO(nauta). Nekik is van j0guk a homárra posztolniuk! Kis rasszista :-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 11:55:01

@Zzoorroo: mérlegelem, hogy mennyire rossz nekem x szabály. Ha két órán át ki van kapcsolva a mobilom, az nekem nem rossz, mert nem vagyok annyira fontos, hogy a két óra alatt lemaradjak a világegyetem megmentéséről.
Ha pedig egy szabály nem tetszik, a hőzöngés és kínos okoskodás helyett ('márpedig ez marhaság') van választási lehetőség. Aki nem akarja kikapcsolni, az vonatozzon. Vagy béreljen magángépet, ahol van beépített műholdas telfon (a magángép pilótája _sem_ örül a bekapcsolt mobilnak). Persze van, aki csak a hőzöngésben látja a megoldást.

aardwark 2009.01.13. 11:59:13

@afta: házi szilvalekvár, keserűcsokoládé, gyomorkeserű, száraz vörösbor, szabadon választott:)
nem repültem még az említett társasággal, ha megyek akkor nagyokkal. olcsóért ne várj szerintem I. osztályú kiszolgálást, de ettől függetlenül a stuvi bunkó volt, sünt neki, és dassza meg magát.
de ha unatkozol a repülőn itt egy megoldásra váró feladat:
MATEMATIKA
Alkosson hiperkomlex számokból konkáv halmazt, amely a recipriverexkluzív (önmagán kívül bármely más számmal egyenlő) számok halmazának részhalmaza. Ábrázolja 5 dimenziós koordináta-rendszerben. Kösse össze a pontokat úgy, hogy a kialakuló geometriai alakzat a szögfelezőivel együtt Tapsi Hapsi képét adja ki.

manualis mammografus 2009.01.13. 11:59:48

@Col.Maybourne: ez ugyanolyan marhasag, mint a ledolgozott evek szorzoi. ha valaki ledolgozik 20 evet, de jar neki 1,4-es szorzo, az attol meg nem 28 evet dolgozott :) tehat te is nyugodtan mondhatod, hogy van durvan 300k repult kilometered (ami egyebkent a kutyat nem erdekli. apamnak levezetett kilometerbol van parmillio, megsem hozakodik elo vele. erted)

radiris 2009.01.13. 12:02:19

@Col.Maybourne: Nem akarok a témán lovagolni, de akkor is hétfőtől péntekig naponta átlagban 1100 kilométer repülsz? A pilóta haveromat (Malév) most direkt felhívtam, ő 2007-ben 90 ezer mérföldet, 2008-ban 85 ezret repült. Te háromszor ilyen jó vagy ezek szerint. Gratulálok.

Walter Melone (törölt) 2009.01.13. 12:06:10

1000-1500m felett úgysem működnek a mobilok. Minek kísérletezni velük. A legtöbb amit elérhetsz, hogy folyamatosan keresi az adótornyot, és egy óra alatt lemerül.

És valóban nincs komolyabb hatása a repülőgépre.

vakhangya 2009.01.13. 12:08:31

lassuk be a wizzair olcso, es azert is tud olcso lenni mert nem tul magas szinvonalu sem a szemelyzet, sem pedig a szolgaltatas. Ellenben a malev sem sokkal jobb cserebe dragabb. Ami a gepeket/leszallast illeti tobbszor volt olyan itt eszakon, h bizony nem tudtak leszallni a celrepuloteren es 500km-rel arrebb raktak le az utasokat (es se buszt se semmit nem adtak utana).
en pont most szombaton repultem veluk es epp (sajnos) egy magyar letforma gyujtott ra a budiban, sajnos nem lett belole billincs csak a visszafele jegyet toroltek. altalaban a magyarok, lengyelek, szerbek es szomszedaik a leggazosabbak a repulon.

tibro · http://www.tibro1977.hu 2009.01.13. 12:11:08

"bevezetett újítások által élménnyé varázsolja az utazást."

szerintem ez volt az élmény, úgyhogy üljél má' le!! :)

radiris 2009.01.13. 12:13:47

@vakhangya: Én tíz éve bagózom, elég intenzíven, de eszem ágában sem jutna rágyújtani a gépen. Többször voltam az óceánon túl is, és kibírtam azt a 6-8-10 órát. Szerintem is bilincset az olyan hülyéknek!

Col.Maybourne 2009.01.13. 12:14:58

@radiris: bizony ennyit, de nem ilyen leosztasban. Tudod vannak olyan szemet kivandorolt hozzanemerto bekepzelt gecik (mint jomagam), akik hetente jarnak a tengerentulra, Japanba, Del-Afrikaba, stb. Es ha van ra lehetoseguk akkor a Jumbo pupjaban... Ja, hogy a ruszki Malev nem repul ilyen helyekre?
Errol ennyit.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 12:15:14

@vakhangya: pedig elvileg kötelesek hatóságilag feljelenteni a cigizőt.
amúgy pont egy wizz stzyuvi volt eddig a legviccesebb, tavaly karácsonykor repültem és életemben először volt szórakoztató a biztonsági tájékoztatás, olyanokat mondott, hogy 'az oxigénmaszkot először a saját arcukra erősítsék, majd segítsenek a gyermekeken és azokon, akik most nem figyelnek ide' kicsit Carlin utánérzetem lett :D
aki még nem hallotta, annak
www.youtube.com/watch?v=DagVklB4VHQ&feature=related
és
www.youtube.com/watch?v=UjKciefHo38&feature=related
:D

manualis mammografus 2009.01.13. 12:15:59

bevallom toredelmesen, hogy en az ovet nem szoktam bekapcsolni odafnt egyaltalan, barmilyen turbulencia legyen is. mondjuk nem is szeretnek erte a lanyok, de nem csinalnak belole jelenetet soha :)

Mikrobi 2009.01.13. 12:18:08

Mi az az "egy osztályos szék konfiguráció"? Mert tuti, hogy legalább egy összetett szót különírtak. A székkonfigurációt tuti. Már csak az a kérdés, hogy az egy (határozatlan névelő) osztályos székkonfiguráció, vagy egyosztályos (tehát nincs több osztály).

radiris 2009.01.13. 12:20:03

@Col.Maybourne: Mindent elhiszek neked. MINDENT! Az utolsó szóig. Tipikus emigráns-pályafutás a tiéd, úgyhogy logikus minden, amit leírsz. Köszönöm, hogy tanulhattam.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.01.13. 12:29:02

Én eddig egyszer utaztam Wizzair-rel, pont Rómába, és nem voltak taplók az utaskísérők. Az előttünk ülő olaszok (egy család) nem dohányoztak, nem mobiloztak, és csak kicsit kajlálkodtak a gyerekek.

Utolsóknak szálltunk be (mert gyűlölök tolakodni), de nem volt terror, hogy üljünk már le. (Mondjuk én 100 kiló körül vagyok, ritkán terrorizálnak 55 kilós utaskísérők.)

Hazafelé a gép tele volt kint dolgozó kurvával, valamint K. Györgyi Playboy nyúl és celeb is jelen volt, de ez csak véletlen egybeesés lehet.

Róma egyébként fasza hely, szerintem legalább mégegyszer elmegyek oda, legalább már nem kell semmit megnézni, és koncentrálhatok kizárólag a mesés kajákra. Azt hiszem, valahol a Transtebere közelében veszek ki szállást. Vatikán suxxx.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.01.13. 12:32:50

Én sokat repülök Wizz -zel, úgy kéthetente, Tirgu Mures -be. Ötödannyi mint a Malév ár, és egy órás útnál meg pont nem érdekel, hogy milyen a kiszolgálás, meg van e kaja.

Soha problémám még nem volt ezzel a légitársaságga, és ismerőseim közűl se senkinek. Az interneten sem olvastam tömeges fikázást róluk.

Ha a történet tényleg valós, akkor a sztyuvi tényleg paraszt volt, de úgyanígy igaza van annak, aki azt mondja a Wizz utasai meg tömegesen parasztok. Ezt én is tapasztalom minden alkalommal.

A hátsó sorokba pedig állítólag azért nem lehet ülni, mert ha nincs tele a gép, akkor a súlyelosztás miatt előre/középre tömörítik a népet, valamint az esetleges mentésnél így célszerűbb. Ezek nem biztos, hogy pontos információk, de én így hallottam.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.01.13. 12:34:57

@afta: Igen, szinte elégetésig kell sütni egy halat, és megenni, az állítólag megfogja. Meg persze egy feles, valami nem édes páleszből.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.01.13. 12:37:52

Meginn a felesleges picsogás. Élmény volt vagy nem?

szciklon 2009.01.13. 12:39:08

Nekem eddig Ryanairen voltak a legbunkóbbak, de ott volt legolcsóbb a jegy A-ból B-be, úgyhogy nem érdekelt.
Egyszer egy magyar légikísérő fiú Pozsonyban rászólt a biztonsági tájékoztató alatt a szomszéd ülésen ülő osztrák párocskára, hogy legyenek szívesek figyelni!!! Tátva maradt a szám.

cbc 2009.01.13. 12:39:34

Igen, sajnos a világban elszaporodtak a mindent jobban tudók. Rengeteg felmérés készül (jó részük asztalnál, hasból), amit utána kritika nélkül megesz a média és lehozza.

Én nem tudom elképzelni, hogy nem lehet 2 órát telefon nélkül kibírni, sosem hiányzott.

Ami viszont a boardingnál van, az tényleg elképesztő, egyszeri alkalom után azóta mindig foglaljuk a helyet előre, fizetve. Dehát amíg Hollandiába bármi más 50.000-től visz el, ők meg 22-ért, addig ez van.

szépmező 2009.01.13. 12:45:22

Ki kell verni a balhét, nem ordenáré, hanem fagyos hangon, szóban és írásban egyaránt.
A szolgáltatásoknál ki kell írtani ezt a hangnemet gyökerestül.

céerem 2009.01.13. 12:45:46

De okos és nyugatojrópa-fan itt sok kommentező... Annyira unalmas már ez a "csak mi magyarok" kezdetű általánosítás.
A 2007-es évet volt szerencsém heti két repüléssel (oda-vissza) eltölteni (elegem is lett majdnem egy életre) munka miatt és ha nem foglaltunk időben jegyet, vagy volt vmi be nem tervezett program, jöttek a fapados járatok. Semmi különös bajom nem volt velük, mindössze annyi, hogy alig fértem el/be a székembe a két széksor között, pedig 48kg-val ez nem jelent(ene) kihívást más gépeknél. Mindegy, így gazdaságos, legyen.

A kedvenc vízér sztorim, amikor a 15:40-es gép úgy indult el, hogy az 1 óra 50 perces utat annyi késéssel kezdte meg, hogy másnap hajnali 5 órakor értem haza (kinti haza, a célhelyre). Későn indult, nem ott szállt le, persze, hoyg vkinek eltűnt a csomagja és amikor felajnálják, hogy elvisznek busszal, az csak az eredeti célállomásig ingyenes, ha a fővárosba akarsz menni, akkor fizess.
Vicces, mert a célállomás nevében is benne van a főváros neve, mégis ki a bánat akar abba a kis faluba menni, pláne mihez kezdjek ott hajnalban... Ok, fizetünk, megyünk, majd a fővárosi körgyűrű kétszeri megjárását követően a sofőr közli: ő nem tudja, hol kell lekanyarodni, és azt sem tudja, hogy hol van az állomás, ahol ki kell tennie minket. NO COMMENT.

Vízérsztori 2: 21:35-ös gép haza. Nem késik (nálam a vízéres esetekben a késések aránya 90%-os volt), de jó. Késik viszont a 21:50-es varsói. Hát akkor szorri, mennek a lengyelek haza, mert lengyel a többségi tulaj. Mi várjunk csak másfél órát. Na persze.

Különben ajánlom még az Iberia spanyol fapados légitársaságot elrettentésképpen, már ami az utazói magatartást illeti.
Étkezési és udvariassági szempontból pedig az Austrian Airlines-t, mert az osztrákoknak ezt is sikerült kultúráltra összehozniuk.

céerem 2009.01.13. 12:47:30

Amúgy a rend kedvéért adhatna az összes fapados helyjegyet.
A legtutibb, amikor megveszik a wizzre az elsőbbségi beszállót és busszal visznek a géphez.
Ugyanott vannak :-)))
szánalmas.

manualis mammografus 2009.01.13. 12:50:19

@céerem: nem ertem hogyan kotodik az elso bekezdesed a sztori tobbi reszehez... de koszonjuk :)

céerem 2009.01.13. 12:52:39

a fapadosokról szólnak

smartdrive 2009.01.13. 12:54:12

szól a pilótának, megállnak, és kiszálltok

vakhangya 2009.01.13. 12:54:54

@céerem: Étkezési és udvariassági szempontból pedig az Austrian Airlines-t, mert az osztrákoknak ezt is sikerült kultúráltra összehozniuk.

Igy van az austrian teljesen korrekt. Egyebkent amig volt Sterling addig az volt a legjobb valasztas. Arban a malev es a wizzair kozott volt, de volt helyjegy es normalis szemelyzet + egy leheletnyivel a lagbhely is nagyobb volt.

Spine 2009.01.13. 12:56:51

Üdv

Ehhez én annyit szeretnék hozzászólni, hogy az hogy van egy v két paraszt alkalmazott az előfordul sajnos, de ugyanakkor én most utaztam először Wizzair-el Párizsba, nagyon kedves volt az egész személyzet, kényelmes volt, semmi baj nem volt vele, ilyen is előfordul... Én tökéletesen meg voltam elégedve a szolgáltatás minőségével, sajnálom, ha más nem.

flea 2009.01.13. 12:59:26

@radiris: nemtom, azon még nem gondolkodtál, hogy egy pilótával kőkemény repülési időt (és így távolságot) tartatnak be, míg az utasnál ilyen nincs?

Fogalmam sincs, ki Col. Maybourne, de ismerek olyan embert, aki ennyit repül. Mit kell már a másikat b@$%0gatni. Én kérek elnézést.

herpesz 2009.01.13. 13:00:00

mávról jutott eszembe...
budapest-szeged, fülkés vagon, egyedül vagyok, jön a kaller, alacsony, kopaszodó, kapafogú, kerek szemüveg.
Kivágja az ajtót: "kiskezit csókolom mélységes tisztelettel, igen már megint jegy miatt zaklatok... köszönöm, további kellemes utazást, kezeit csókolom" és kiment.
:DDDDDD
Kurvajó volt:D

manualis mammografus 2009.01.13. 13:00:19

azert azt nem vagyok hajlando elfogadni, hogy valaki a 48 kilojaval nem fer el egy wizzair-gepen ;] hacsak nem 200 centi hozza... en 192 centimmel ugyan nem teljes kenyelemben, de elfertem mindig.

céerem 2009.01.13. 13:03:23

afta

azt próbáltam leírni, hogy a fapadoson a széksorok között pont harmadannyi a hely, mint a normál gépeken, tök jó, amikor vki az ablak mellől próbál a mosdó miatt kijönni. de ettől is fapados.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 13:06:24

Szerintem pont mindegy hogy milyen nemzetiségű az utas, és hogy mekkora a késés. A bunkón odavetett mondatok helyet ugyanazt meg lehet mondani normálisan is. Pont ugyanannyi időbe kerül azt mondani hogy odaleüljélmerkész, vagy hogy legyenszivesodaülni. Sőt ha meg is magyarázza hogy miért kell sietni, akkor minden működik. Aki szolgáltatást nyújt, annak tudni kell hogy nem csak a finom lovagok, hanem érdes lovaginák is igénybe veszik igénytelen szolgáltatásaikat.
Szóval maximális rettentő nagy GIGAFIKA wizznek.

jewel79bp 2009.01.13. 13:10:37

ha repülőn csomagot pakol az ember, akkor azt nem a folyosó állva, másokat akadályozva teszi, hanem az ülőhelyére beállva, onnan felnyúlva pakolászik. Alapvető illemszabály.

2009.01.13. 13:10:50

1) tényleg sok a bunkó a wizzair járatain (hát, low cost)
2) igen ez célzás, én nem vagyok eléggé sznob ahhoz, hogy Malévval menjek ugyanoda 2x annyiért, így wizzairrel járok, ha magánút, mivel így ha késik sem akkora baj stb
3) semmi problémám nem volt eddig wizzair járaton, persze késik néha, de azt, ha nem is tetszik, meg tudom érteni (sokat vannak a levegőben, többet, mint a prémium társaságok gépei, ezért késik tobbet szvsz)

Attól persze ha ez tényleg így történt, akkor én simán panaszt tennék, mert ezt nem szabadna.
Nem sértésnek és nem feltétlenül a postírónak, de amúgy sokszor ez nem ennyire egyértelmű, mert tényleg pár utas feltartóztatja a tömeget percekig pl, mint ahogy ezt már más is írta :)

BKV-nál még nagyságrendekkel jobb szvsz, mávnál is stb, szóval... nem kell annyit sírni :p

Ketszeri 2009.01.13. 13:11:31

Malév, BA, Lufthansa mind bejött... szóval igazuk van, más légitársasággal utazok és nem is érnek ilyen "élmények".

radiris 2009.01.13. 13:11:41

@flea: Csak azt a kurvanagy arcát, a kioktató kommentjeit meg a saját maga által is beismert hazudozását, csak azt tudnám feledni. Az ilyen felfújt, üres hólyagok mindig kiakasztanak. Bocs. Részemről ennyi.

flea 2009.01.13. 13:13:18

@jewel79bp: teljesen igazad van, alapvető illemszabály... így hát aki köszönni/nemtelefonálni/nemdohányozni nem képes, az erre se :/

manualis mammografus 2009.01.13. 13:16:50

@Ketszeri: ettol fuggetlenul volt elmenyed a fent emlitett tarsasaggal, vagy pusztan beallsz a birkak koze te is es fujod a tomeg altal skandalt mondatokat? mert hallani mar en is hallottam kritikat az altalad emlitett BA-rol és a LH-rol is, de nem mondom, hogy szarok, mert nem utaztam veluk :)

Tarkin kormányzó 2009.01.13. 13:17:35

a súlypont miatt szokták inkább az első üléseket tölteni. fogyasztáscsökkentés és kormányozhatósági hatásfok okán. az viszont tény, hogy lehettek volna kedvesebbek is.
nem tudom honnan szalajtották őket, de a malévos sztyuvik akikkel találkoztam az CPL orvosin, nagyon aranyosak voltak.

KritICA 2009.01.13. 13:18:16

Ha tudom, hogy itt ennyi világlátott, repgépvezetői, légiirányítói vizsgával és jártassággal rendelkező ember ír hsz-t, előbb jövök...
Igaz, h a magyaroknak utazási kulturájuk (s)nincsen.
Sokan azt hiszik, h egy 1 Ft-os jeggyel kilóra megvették az egész repteret, kezdve a check-in-estől, a biztonsági átvizsgálóig, a légi utaskísérőkről nem is beszélve.
Lehet telefonálni, a szánkat húzgálni, ha vki ránkszól, a ki nem élt frusztációkat máson leverni, okoskodni. Persze, a telefont is azért tiltják, hogy a "fontos" (egyébként fapadon) utazókat zaklassák. Nevetséges..
Vannak neveletlen emberek és pont, lehet ez utas, boltos, postás, pincér, légi utaskísérő is.
Rengeteget uzaztam, én tényleg.., de soha légi személyzettel gondom nem volt? Miért, m volt viszon gyerekszobám (és nem a ló nézett be az ablakán) és betartom a szabályokat, ami mellesleg az én biztonságomat is szolgálják.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 13:21:09

Alapvető illemszabály?
Nem is értem hogy jön ide. Ez a való világ, nem egy film az 50-es ével amerikájáról ahol mindenkinek jók a fogai és kertes házban lakik. Ha valaki bunkó módon pakol, vagy nem fér el, vagy nem siet, fáradt stb. annak ugyanolyan kedvesen kell szólni, még akkor is ha előtte megjártuk kenyát oda vissza tétre helyre befutóra. Különben azt az egy dolgot nem tudjuk teljesíteni amiért ott vagyunk, nem??
Szóval nem értem hogy erre a kommentre miért válasz az hogy a magyar utasok hogyan szoktak viselkedni. Ha pamutzoknit húzok a répámra, ás úgy táncolok akkor hívják a rendőrséget/biztonságiakat, de addig is kedvesen kérjenek meg hogy legyek szives üljek vissza a helyemre. Nyilván túlzok, de komolyan. Úgy látom itt sokan nem értik ennek a postnak a lényegét. Teljesen lényegtelen hogy mekkora bunkó az aki utazik. Ez a post nem erről szól.

manualis mammografus 2009.01.13. 13:23:33

@Giga Fika: jar a pont :)

(a zoknisat egyszer kiprobalom)

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 13:23:42

Ja azt hozzátenném persze hogy attól még visszük jóhírünket a világaban, ami nagyon kínos, de ez a cikka kkor sem erről szól, és kész, most már eszek is.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 13:24:44

@afta: nem éri meg - tényleg hívják a kopókat...:-)

◄ViZion 2009.01.13. 13:28:25

Wizz-éktől az ég mentsen meg mindenkit!
A leggázabb kamikaze is jobb ennél...
Nekem Air Berlin és a Malév teljesen megfelel. Ott legalább kedvesek a smasszercsajok, sőt mosolyognak is!

portis · http://www.online-szallas.com 2009.01.13. 13:30:44

Nekem a légikisérő csaj a multkor ugy bontotta ki a sört , hogy a kupakot odaillesztette a kiskocsi széléhez és ráütött a tetejére... :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 13:35:16

@Hun.Spb: akarod mondani Marosvásárhelyre, ugye?

@GigaFika: az alapvető illemszabály úgy jön ide, nagyonis relevánsan, hogy tartozol ennyivel az utastársaidnak, még ha a személyzetet magasról lefosod, akkor is. Igaz, nem bünteti a BTK azt, aki a folyosót elfoglalva pakolászik, ezzel feltartva az egész beszállást, de attól még bunkó marad az illető.

A legaranyosabb pedig az, amikor az életükben először utazók felszállnak a Wizz-re és közlik, hogy jééé nem is fából vannak az ülések, hanem kárpitozottak, mint más repülőkön :D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.13. 13:36:41

@Tarkin kormányzó:

Mert azokat rendszeresen megcsinálják a pilóta bácsik. Ezért a Malévos sztyuvik meg a pilóta bácsik is roppant kiegyensúlyozottak (a gépeik szintén). A Wizzairnél nincs idö etyepetyére.

robbob 2009.01.13. 13:52:27

egy wizzaires pilota aztmondta, hogy ha tobb telefon van a gep hatso reszeben bekapcsolva akkor az tenyleg torzithat valami jelet. Nem tudom pontosan mit jelent, mindenesetre a szabaly az szabaly aki nem tartja be az takarodjon a fedelzetrol. A beszallassal kapcsolatban pedig azt mondta, hogy amig a repulo nem repul addig nem termel penzt, azert surgetik az utasokat. Szoval ertheto, persze ezt normalis stilusban is meg lehetett volna tenni. A sztyuvi tenyleg bunko volt ami nem szabad es elitelem erte. Viszont mindeki gondolja at hogy meger-e neki 2x annyit hogy nem fapad tarsasagnal mosolyogjanak ra. Akinek nem az meg ar/ertek arannyal szamoljon.
Leszamitva ezt a csajt szerintem jo a wizz.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:02:52

De rékuc! Ha valaki feltartja a többieket - hiszen emberek vagyunk, sokaknak eszébe sem jut, hiszen ritkán utaznak, és attól még lehetnek rendes adófizetők - szóval attól annak még rendesen kell szólni, hogy "legyenszíves álljon beljebb, mert így feltartja a többieket". A másikat pedig udvarisan megkérni hogy a "késés miatt a lehető leghamarabb foglalja el a helyét, és legyen szíves ide ülni, mert a nem tudom milyen elosztás szerint ezt javasolja". És mosolyogni. Ez a poszt erről szól szerintem.Vagy ennek a hiányáról. Tele van a világ rettentő sok bunkó emberrel, nemzetiségtől függetlenül. (nem is olyan rég egy franciával utaztunk Bolognába - életem legkínosabb élményeit neki köszönhetem) Szóval az utas NEM AZÉRT VAN OTT hogy bunkó legyen vagy udavrias, vagy akármilyen, ő utazni van ott. A kedves alkalmazott meg AZÉRT VAN OTT hogy uvarias legyen. Sőt, ezért fizetik. És lehet hogy olcsó a jegy, de benne van az árban. Ezért nem értettem például a Te első reakciódat sem, ahol több mondatban szapultad a hazai utazóközönséget és egy mondatban pedig a légiutaskísérőt.
Szóval sajnálom hogy világszerte égetik magukat a magyarok, de a GIGAFIKA akkor is wizznek jár most.

Szarazkoro 2009.01.13. 14:04:24

@Hun.Spb:
Ahhhaaa! Azert a Vicc-er mert a romanok elloptak a lovadat? :D

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.01.13. 14:06:15

Ha az ember minden hónapban kétszer megteszi a Budapest-Pekinget plusz a Peking-Hongkongot oda és vissza, simán kijön 500e légvonalban. Fárasztó lehet, de azért irigykedem. Szarnék süncsaládot! :oD

h734790 2009.01.13. 14:10:27

Csatlakozom itt többekhez: rengetegszer utaztam már WizzAirrel, a személyzettel sose volt bajom, kedvesek, szolgálatkészek és viccesek. Legutóbb Bajusz Bélaként mutatták be a pilótát, Szakáll Szabolcsként a másodpilótát, és megkértek mindenkit, hogy ne nyissák ki az ablakokat, mert nagyon hideg van. Amikor az oxigénmaszkos bemutató végén az utolsó mondat után, h. aszondja "És lélegezzenek nyugodtan" még halkan hozzátették, hogy "ha még tudnak..." az már kicsit morbid volt, de én értékeltem... :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 14:12:16

@Giga Fika: ezzel teljesen egyetértek, és mint látod, egy szóval sem mentegetem a légiutaskísérőt. Udvariasan is lehet valakit rendszabályozni.
Amit viszont sokan nem tudnak, az az, hogy a sztyuvi, bármennyire 48 kilós és 155cm mosolygós kiscsaj, szóval a szava parancs, mert ő tudja, mit miért kér (persze feltéve, ha szabályszerű kiképzést kapott), és érdemes hallgatni rá, különben hívhatja a hatóságokat /erportszikuritit. Jó példa volt erre a heathrow-i incidens, amelynek tanúja voltam: utas hisztizett, a személyzet pedig udvariasan és idegvérrel odahívta a biztonságiakat, akik elvitték egy kis szobába megnyugodni. Aznap már biztosan nem repült sehova, mert az air és airport rage egyre több helyen vagyon zéró toleranciával tiltva és pl a BA simán megtagadja a fuvarozást, ha egy rossz szót szólsz a személyzethez.
Szóval ha a sztyuvi azt mondja, leülni, akkor kár vitázni: le kell ülni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 14:14:13

ja és a gigafika az alkalmazottnak jár inkább, semmint a Wizz-nek. Remélem rövid úton kipenderítik, mert az ilyen beszólogatás nemcsak kínos és bunkó, hanem egy szempillantás alatt komolytalanná és hiteltelenné teszi a személyzetet. Zéró professzionalizmus.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.01.13. 14:16:20

Múltkó tótam egy Manila-Hong Kongot, oda- vissza, ott a kis filippínó sztyuvik az ital mellé simán megfújták a sípot is annak, aki kérte...

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:17:11

@Rékuc: persze - de hogyhogyhogy(?) mondja, az itt a téma nem? én sem vitatom hogy a repülön érdemes azokra figyelni akiken egyenruha van. De azért az is egy közlekedési eszköz, ahol a pénzért - akármennyi is az - elvárt egy bizonyos stílus. azt is aláírom hogy a levegőben nincs idő szépszóval meggyőzni valakit hogy nem kéne szellőztetni... De nem beszélünk másról, szóval peace.

KopaszMercis 2009.01.13. 14:20:50

Dicseretes a wizzair-tol

Vallaljak hogy parasztok, mert nincsen verseny, es meg tehetnek amit csak akarnak
Nem negedeskednek. Utazz massal te budos geci!

Ennyi.

A fogdoki 2009.01.13. 14:22:18

Én soha nem utaztam még fapadossal, de nem is tervezem. A normál légitársaságoknál tényleg kedvesek az emberrel, kevesebbet késnek a járatok és az ember kap enni-inni. Plusz, nincs tolakodás beszálláskor, mert mindenki előre eldöntheti, hova is akar ülni. Árban meg ugyanúgy lehet olcsó jegyet választani. Többször volt, hogy ketten nem kaptunk egymás melletti helyet, de a légiutaskísérők türelmesen addig szervezték át az egyedül utazókat, amíg mindenkinek kényelmes nem lett.
Ja, és a magyarok. Általában külföldi légitársaságokkal repülök, és azokon a járatokon kevesebb a magyar utas. Szerencsére, mert rosszul vagyok tőlük. Amikor a Heathrow-n a saját hangod helyett azt hallod kb. 50 méterről, hogy b***d meg, a 16-os kapuhoz kell menni (a tájszólást sanos nem tudom érzékeltetni), aztán löknek fel, pedig az angolok aztán tudnak sorban állni... Majd a felszállás 40. másodpercében "PLEASE, SIT DOWN! NOW!!!" felkiáltással kell visszaültetnie a légiutaskísérőnek, mert ő fázik és felrakta a csomagtartóba a pulóverét. A maradék 2 és fél óra pedig azzal telik, hogy kindenki tök kussban van, próbál aludni vagy olvasni, csak az a néhány elfuserált fazon üvöltözik minősíthetetlen szavakat használva... És ez csak egy élményem. Még sorolhatnám...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.13. 14:41:03

Mindazoknak, akik nem értették meg: a repült mérföldnek nem sok köze van a valós távolsághoz. Egy év céges repkedés (kb. 36 repülés) során sem jött össze nekem a Star Alliance-nél a Frequent Flyer státusz, mert a huncut munkaadóm ritkán pakolt business classra, ráadásul gyakran repültem, de többnyire Európán belül és rövid távon. Így egy snassz Bécs-Szófia vagy Bécs-Bukarest távon volt képük pl. 750 mérföldet adni. Az év végén 34800 mérföldem volt, 35000-töl lett volna FF.
Most februárban a Bécs-Fokváros túrán kb. 23000 státuszmérföldecske jön majd össze (business). Ugyanez First Classon már mérföldesöt jelent.
Tehát a beképzelt pöcsnek titulált kommentelö kolléga gond nélkül összehozhat évi 5-600.000 mérföldet, ami a Star Alliance-nél már Honorary Circle Member státusz, autós szállodai transzferrel, külön autóval viszik a repcsihez, elsö a várólistán, plusz csomagot vihet, fogdoshatja a sztyuvit (ha eddig nem tette) és alázhatja a váróban az italfeltöltö személyzetet, stb.

gyz 2009.01.13. 14:41:45

undok, bunkó utaskísérőt az utóbbi időkben már a nem fapados maléven is találni szép számmal. Sajnos. Persze azért nem olyan kirívó esetekre gondolok, mint az itt vázolt, de ez szvsz a Wizznél sem általános.

Gulf Air alkalmazottól hallottam, amint egy vita lezárásaként azt mondta a panaszos utasnak, hogy i hope we'll never see you again.

Aki szerint magyaros sajátosság a tahó utas, az sem mond igazat. Egyszer egy afroangol :-) csaj mobilozott mellettem egy Lufi-járaton, amikor már megkezdtünk ereszkedni Londonba. Másnap volt a Bush-látogatás, óriási biztonsági előkészületek, stb. Odajött az utaskísérő, és megkérdezett engem, hogy láttam-e sms-ezni a csajt. Mondom igen, láttam. Erre a fickó elkérte tőle a mobilját, a csaj meg üvölteni kezdett, először velem, hogy én egy fuckin' spy vagyok, aztán az utaskísérővel. Végül meg lett fenyegetni, hogy a rendőrség fogja elvinni, ahogy leszálltunk, na, erre lehiggadt.
Portugálokról meg inkább nem is beszélek.
Ennek ellenére én is akkor égek a legjobban, ha egy honfitársam tahó. "Lajos, bazmeg, szójjá má a szőke hajú bulának, hogy tele tőcse a poharat, ne félig"

A szőke hajú bula történetesen erdélyi magyar volt, és mindent értett :-)

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:43:02

@joeyszeged: te most nemár..én utaztam izzadt olasz üzletember mellet - de nem írom azt hogy az olaszok büdösek, nem tudtam aludni egy kiabáló fiatal angol fiúcsapattól, nem írom azt hogy az angolok hangosak és bunkók. A lengyelek lengyelül beszélnek, ami önmagában nem lehet nekik könnyű, mégsem írom azt hogy lenygelek. Na jó mondjuk azt pont írom, de érted? Ne már ne már. Vannak bunkók is, meg nem bunkók is. De nem azért bunkók mert magyarok, hanem mert bunkók és kész. Nem szeretek magyarkodni, de ezeket ahozzászólásokat nem értem.

gyz 2009.01.13. 14:44:31

ja és ami még tetszik. Felszáll a gép, eléri az utazót, kialszik a fasten seat belts-jel, és erre varázsütésre mindig van 15-20 ember, aki felpattan, és elindul hugyozni, vagy kivenni valamit a táskájából, amit beszálláskor nagy gonddal pakolt el. Ezektől a hideg futkároz a hátamon.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:45:25

Szőke hajú bula az aranybulla...nem?

Shagrath 2009.01.13. 14:45:56

Nagyon tanulságosak a hozzászólások. A múltkor néztem Budapest-Glasgow viszonylatot. A British Airways 424 Ezer forintot adott. A Ryanair 47 ezret. Mondjuk nyílván inkább a British Airwayset kell választani a hozzászólások alapján, mert ott biztos kedvesen mosolyognak. Más szempontok nyílván nem mérvadóak!

PétAIR 2009.01.13. 14:51:54

@sambalabammbumbumm: Hali, ha jól tudom, azért a frekiért, amit a mobil használ, a szolgáltató fizet súlyos pénzeket az államnak. Ezzel kizárólagos felhasználó! :) A mobilt pont az interferenciából adódó műszaki hibák kiszűrése miatt kell kikapcsolni, a kütyü (ha létezik ilyen) olyan nagy teljesítménnyel kellene, hogy sugározzon, amitől tutira lebucskáznának a repülők... De ilyen kütyü nem létezik! És ez a sziget elsűllyedhetetleeeen... (blugy) :)

Lopó-völgy 2009.01.13. 14:53:14

Jó meg kell b..@szni a kis szukákat ... magarba csak kajakra erőre megy minden .. nem ment ki a kopterfej a divatból csak egy kicsit álalakult .. befenyíteni minden állatot .. ez kell a magyaranak .. korbács meg kutyalánc .. arra hallgat ...:-(

Lopó-völgy 2009.01.13. 14:54:19

+ szembeköpni és sunyi sallert adni :-(((

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.13. 14:55:05

Shagrath, ez szép és jó, de sok ember nem akkor utazik, amikor akar, hanem amikor a munkája miatt kell.
Ilyenkor nem túl heppi, ha a fapados ide-oda teszi-veszi az indulás idöpontját, vagy épp törli, mert nem jött össze elég utas, vagy a Frankfurtnak titulált Hahn-ban száll le.
Privát én is utaztam már Ryanairrel, meg Air Berlinnel, de ha nem muszáj, nem fogok megint. Sajnos arra is volt már példa, hogy German Wingszel kellett Kölnbe menni céges útra, na azt az utat szeretném kitörölni az agyamból.
A verseny már a régi társaságokat is arra kényszeríti, hogy versenyképes áron kínáljanak jegyeket Redticket vagy akármi néven. Tehát magánúton is elöször az AUA-t, LH-t, BA-t, meg az Erfranszt nézzük. (Alitaliat nem.)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 14:58:29

az erfransztól óvjon meg mindenkit a Jóisten, minden 2. alkalommal sikerül elkeverniük a poggyászt (vagy enyémet, vagy utastársét), a reklamációs osztályon pedig angolul nem vagy alig beszélő, bunkó, kelletlen, undok picsák ülnek, akik fülük botját sem mozgatják a kártérítésért. Soha többet Air France!

Alikam 2009.01.13. 15:03:22

A Wizz Air egy bóvli. Azoknak a lecsúszott rétegeknek való, akik repülőgépet max. a Deltában láttak eddig, vagy ha kinéztek a hetedik emeleti kispesti panellakásuk ablakán.

Viszont a magyar átlag utazóközönség sem kultúrálatlanabb, mint mások. Találkoztam én már német, blega, angol paraszttal is.

Amikor még tömegesne jártak ide a kelet németek, mindig tőlük voltak hangosak az üdölőhelyek, az angolokat 100 méterről kiszúrtad egy étteremben, ahol a 15. sörük után már úgy beszéltek a magyar pincérrel, mint a kutyával.

Szóval a magyarok közt sok a tahó, de nem több, mint más népek között.

Csak az életszínvonalbeli különbség miatt azt hisszük, hogy nyugaton jobbak az emberek is.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 15:12:34

@Alikam: lecsúszott rétegek? te jó ég...mi van veled? Szerintem nem azon mérik az embert hogy kispesten lakik-e, vagy hogy meg tudja-e fizetni a repülést.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 15:14:39

@Alikam: arról a rétegről megfeledkezel, aki már nem esik hasra a non-discount légitársaságoknál kapott két gramm mogyorótól és féldeci bortól, hanem a pénzét inkább a célállomáson költi el kellemesebb dolgokra. De kinek mi éri meg jobban, ugye.

A fogdoki 2009.01.13. 15:21:09

@Giga Fika:

Persze, nem vitatom, mindenhol vannak bunkók. Volt már szerencsém minősíthetetlenül ordítozó francia iskoláscsapathoz meg részeg német tinibandához is, de ha az arányokat nézem, akkor fenntartom a véleményemet.
Biztosan megint lehurrogtok, de amikor néhány nap után hazajövök, akkor - mivel elszoktam a könyökléstől - a Nyugati téri aluljáróban állandóan nekem jönnek az emberek, még bocsánatot sem kérnek. Szóval fel kell venni az itthoni stílust. Nyilván külföldön is vannak hasonlóak, nekem eddig szerencsére sikerült ezeket elkerülnöm. Bpesten viszont még nem...
Időnként megfordulok egy svájci kis faluban, ahol az idősek 90%-a messziről mosolyogva köszön az utcán, bár soha életében nem látott és az öltözködésem, viselkedésem stb. alapján méterekről látszik, hogy idegen vagyok...

(: sokhülye :) 2009.01.13. 15:21:43

@Hun.Spb: Marosvásárhely, te paraszt...

Alikam 2009.01.13. 15:21:57

Giga Fika,

Kispest csak példa volt, a Ferihegyhez való közelése miatt.

Alikam 2009.01.13. 15:26:12

"arról a rétegről megfeledkezel, aki már nem esik hasra a non-discount légitársaságoknál kapott két gramm mogyorótól és féldeci bortól, hanem a pénzét inkább a célállomáson költi el kellemesebb dolgokra."

Én nem feltétlenül azért utaznék drágább légitársasággal mert komolyabb szolgáltatást nyújtanak, hanem azért, mert mondjuk nincsenek agyonstrapálva a pilóták, meg a nagy spórolás közepette nem felejtenek el kicserélni egy-két alkatrészt a gépen.

rexter 2009.01.13. 15:26:17

wizzair ugyanolyan ocska szar mint a tobbi. avval a kulonbseggel h a wizzair az mindig kesik. ez FONTOS!!

sellina 2009.01.13. 15:27:10

A németek, a labancok valóban állatok, Alikam! Amikor egy osztrák vonattal jöttem haza, ezek már a határnál matarészegek voltak, amikor meg leszálltam, azt kérdezgették, hogy a Keleti Pályaudvar rövidítése, a Keleti Pu. tényleg azt jelenti e, hogy keleti fing....

Hát nem jobbak az emberek nyugaton sem...

Kellemes uzsonnaidőt, meg sziesztázást, meg sünözést...stb :)

ben2 2009.01.13. 15:28:19

Radiris: sajnos a Budapest-Szeged jegyár csak illúzió, reptéri illetékek, kerozin díj, mittomén milyen felár után már messze nem annyi, szal a repülés csak a többi légitársasághoz képest olcsóbb a fapadosokkal.

gyz 2009.01.13. 15:29:13

@Rékuc: ha bevallottan ilyen sokat utazol repülőn, akkor nem tudom, miért gondolod, hogy a légitársaság kavarja el a cuccodat. Azt az átszállásnál kavarják el az esetek 95%-ában, amihez az adott légitársaságnak nem hiszem, hogy köze lenne.

Gubacs 2009.01.13. 15:31:57

Sokszor es sokat utaztam repulon es az a tapasztalatom,hogy az utaskiserok szemelyes szimpatia vagy unszipatia szerint viszonyulnak az utasokhoz.Hozam ezidaig meg kedves vagy extra figyelmes egy sem volt.

Col.Maybourne 2009.01.13. 15:34:40

@malenykij polgar:
Igazad van, ez igy mukodik. Plusz meg tengerentuli jarat eseten otthonrol visz a nagymercedes a repterre...
Fogdosni azert nem illendo... Meg molesztalni sem...

a bekepzelt pocs

Werwolf 2009.01.13. 15:35:00

"Hazafelé a gép tele volt kint dolgozó kurvával, valamint K. Györgyi Playboy nyúl és celeb is jelen volt, de ez csak véletlen egybeesés lehet." - ;))))

lehet, hogy keletigyörgyi is kint dolgozo kurva. :)) Ne bassszzz....:))

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.01.13. 15:46:58

arrogáns cégvezetés --> arrogáns alkalmazottak.. mit lehet vármi a wizzairtől?

én térden állva könyörgöm nekik, hogy potom 8 millióért ugyan hagy náluk csináljam már az Airbus típusomat.. és arra nem képesek, hogy egy tetves emailre válaszoljanak.. hát ezek után engem semmi nem lep meg. egy kollégám, akivel nyárom még együtt ültünk kisgépben, most ott van náluk.. első dolga volt törölni wiwien az ismerősei közül, és ugyanúgy nem válaszol a leveleimre, mint a vezérig.

valami nagyon el van kúrva ennél a cégnél, a fejekben...

_Toto_ 2009.01.13. 15:51:03

Egen, ezt mondja az utas. Azért én kíváncsi lennék az utaskísérő verziójára is. Könnyen lehet hogy tőle paraszt, hangoskodó, ittas, utastársait zavaró, stb. utasról hallanánk, amit itt a jobban csattanó sztori kedvéért bőszen elhallgattak.

Valjan 2009.01.13. 16:02:49

Wiccair.. ;)Hat csak akkor megyek veluk,ha nagyon szar van a palacsintaban,kulonben messze kerulom oket.Ez 1 nagy szar,nem fapados tarsasag!Ha sokat repulsz/mar pedig sajnos,vagy Hala Istennek sokat repulok/akkor rajossz,hogy nem eppen a Wiccair a legolcsobb!Soxor a kiralyi flotta korrektebb.Persze naluk is van boven hiba...De!Korrektebbek.A Stuwik is "normalisabbak"
Fapados jaratnal leven szo,santak-benak-vakok terhesnok,gyerekesek elore.....Meg a qrva anyatokat!Ha van lehetoseg helyfoglalasra akkor nem erdekel,mert a helyem ok,amit kifizettem.Akkor leszarom,hogy ki szall be a gepbe elso 100-kent!csakhogy volt olyan sztorim,hogy kifizettem a helyemet es lass csodat a barom elfoglalja a rokonsagaval.Stuwi odarendel es magyarazkodik,hogy fapados a gep,hehehe../meg a jo qrva anyad/uljek mashova..fizettem erte bocs,Nem?!Akkor tan a a t.utas tartsa tiszteletben.Az szarik ra..En meg azon vagyok hogy szivesen bemazolnek neki 1-2 atyait.Ok feladom a harcot.Stuwi zsir paraszt modon kozli,hogy nem kotelezo a Wiccairel utazni.Ujabb qrva anyad,de ez mar hallhato az elottem 2-3 sorban is!reagalas nincs.
Ok!lezarom a magam modjan..
Ferhigy 1!Kint "bekesen" megvarva a problema eloidezojet,finom megfogva a vallat hatalmas p.csanrugassal honoraltam a vesztesegemet,ugyelve arra,hogy a leheto legkevesebb tanuja legyen a barati figyelmeztetesnek.!
utana reklamacio a Wiccairnek..akik nagy ivben leszarjak az esemenyeket es penzt nem teritenek vissza.
Szoval inkabb megyek kiralyi flottakkal,mint szaros kessben levo utol magat nemtudo semmit mondo szarhazi gepekkel,kiv..ha nagyon muszaj!Sok internetes ceg foglalkozik jegy eladassal es a Malev is olcsobb itt.Pl.:Par-BudMalev jegy ar oda-vissza 3012 eur.Ugyanez a jegy az opodo.fr-en 110 eur.ja es Napi 5 jarat van nem heti 3!!!!!!!!!!
Az utasok is soxor bunkok,de a szemelyzet is az!
Ferhigyi tranzit utan

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 16:07:31

@Valjan: szép kis fantázia, aludj csak vissza, kisfiam :) tipikus esete a sorbaállni nem tudó, csecsemős csládokon átvágtatni akaró bunkónak, aki kurvanyázik, amikor rendreutasítják, majd leül és kanyarít magának egyet a szalonnájából. Nagyon cukor :) egyszer utaznál BA-val, olyan szépen letartóztatnának a pattogásért, hogy ihaj, szerencséd, hogy a Wizz-nél elnézőbbek (egyelőre).

kritikusolvaso 2009.01.13. 16:10:47

nem a wizz air -rol van szo itt kerem hanem a magyar legitaskiserokrol. es egyaltalan a maygarokrol. bunkok parasztok stb

ennyi

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 16:14:26

@Télikert: kik azok a maygarok? mert így első hallásra tényleg nem tűnnek túl szimpinek...máygerik nem? vagy mi?

gyz 2009.01.13. 16:18:40

@Valjan: ezzel a hozzászólással az a baj, hogy nyilván hazudsz, de ha mégsem, az még rosszabb.

B à la Brown 2009.01.13. 16:21:18

@rexter: decemberben ferihegyi sztrájk idején a malév stockholmi járatát törölték, wizz meg percnyi pontossággal hozott haza:)

kritikusolvaso 2009.01.13. 16:21:22

a maygarok azok egy fura kis nepseg, guglizd ki aztan majd megint szmog lesz bydapesten

Tiboricus Maximus 2009.01.13. 16:22:08

En Emirates-sel utazom. Ott nem bunkok a legikiserok. Sikeres ember nem utazik fapadossal :P

gyz 2009.01.13. 16:34:26

@T Testver: te fasza gyerek vagy. De megsúgom, hosszú távra senki nem utazik fapadossal.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.13. 17:11:15

Néha nem biztos hogy megéri udvariasnak lenni, bár ezt a kedves utas a saját bőrén tapasztalta:
T2B, biztonsági ellenőrzés. Az egyik "nagy művészünk" a laptopját az ellenörző szalag végén, annak a szélére rakja.Ellenőr:
- Nincs jó helyen a laptop, vegye le kérem...
- Jó lesz az!!! (pökhendi módon)
5mp múlva a földön, darabokra törve...
- Művész úr, leesett? Eltört?
Kérdés ha keményen szól oda, leveszi-e.

Ennyi.
Aki meg szídja a fapadosokat ne utazzon velük, vagy később ne hisztizen. Ha 5000Ft.-ért vesz jegyet akkor miért nem sipákol? Én fapadosokkal utazom, de ismerem a téma hátulütőit is, de a "nagy" társaságokkal vagyok kapcsolatban a munkámban és azokat is ismerem. ugyanaz mindegyik. Vagy időben érkezik, vagy nem. Vagy törlik, vagy nem. A staff viselkedése meg nem cégfüggő, pont ugyanúgy találkozhatsz a végletekkel, egyik ill. másik társaság gépein.

manualis mammografus 2009.01.13. 17:22:11

@Giga Fika: pedig ha tetszik, ha nem, az angolok hangosak. de pontositok a kedvedert, az angol fiatalok igenis hangosak :)

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 17:30:25

@afta: na jó az igaz de akkor is...


Télikert: jaj nem akartam beleszaladni valami őrületes bénázásba...ki gondolná??

manualis mammografus 2009.01.13. 17:37:12

@Télikert: te milyen nemzetisegu vagy? mert vagy meg a 'maygar' torzsi nyelvet is torod becsulettel, ahogy elnezem...

Poha 2009.01.13. 17:38:01

@céerem "azt próbáltam leírni, hogy a fapadoson a széksorok között pont harmadannyi a hely, mint a normál gépeken"

Most miva? ugyanazon gepekkel repulnek a normal tarsasagok is, ugyanugy 2x3 ules van. Ha a vazzeren szelesebbek az ulesek (not), akkor az jo, innit?

manualis mammografus 2009.01.13. 17:38:53

en is furcsan beszelem a magyart mondjuk... hiaba, most ebredtem. van valakinek egy kaveja?

manualis mammografus 2009.01.13. 17:40:43

@Poha: ugyis megmagyarazzak, hogy amikor a romanok elloptak a lovainkat, akkor adtak helyette plusz szeksorokat -> tehat kisebb a hely ;]

Werwolf 2009.01.13. 17:42:46

1. tipus: Kurva sokat repülök. El vagyok magamtol ajulva, mert nem repülök fapadossal. Mindenki proli, aki fapadossal repül. Meg amugy is mindenki, csak en nem.

2. tipus: Repülök fapadossal. Persze sokat. Menö vagyok, szarom a penzt, ezert fizetek 5 ezret a repjegyert. Ezert el is varom, hogy az egesz repter körülugraljon es kinyaljak a seggem.

3. tipus: Utalom a magyarokat, mert bunkok. Sokat utaztam eletemben, mar voltam Ibizan, Lignanoban, meg ketszer "Görögbe". Söt, 89-ben Becsben is hütögepert. Mindegy merre megyek, de a magyarokat kerülöm, mert bunkok. Onnan tudom, hogy Becsben is, Ibizan is, meg Lignanoban is bunkok voltak.

4. tipus: Törpe kisebbseg. Sajnos. Neha repül. Neha nem fapadossal, neha igen, ha tenyleg megeri. Es nem az egojaval foglalkozik, hanem kulturaltan közlekedik.

Poha 2009.01.13. 17:53:09

bocsika, ezt elbasztam ... :-) Ez nem neked szolt... a labamnak telleg kevesebb a hely ... a folyoso temajara akartam de en inkabb mar kussolok :-)

"@céerem "azt próbáltam leírni, hogy a fapadoson a széksorok között pont harmadannyi a hely, mint a normál gépeken"
Most miva? ugyanazon gepekkel repulnek a normal tarsasagok is, ugyanugy 2x3 ules van. Ha a vazzeren szelesebbek az ulesek (not), akkor az jo, innit?"

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 18:02:01

a wizz általam használt gépein 3-3 ülés van a folyosó mindkét oldalán.

Eivissa 2009.01.13. 18:12:33

Egy családtagom gyógypedagógusi diplomát szerzett, 2 évig dolgozott gyógypedagógusként, majd légiutaskísérő lett. Az utóbbi 4 évben min. 2-3 havonta repülök egyszer sajnos, általában Wizzzzzel, és mindig azt fontolgatom, hogy megkérdezem, hogy a többiek is ilyen előképzettséggel rendelkeznek-e, mert szemlátomást elengedhetetlen az éppen repülő utazóközönség mellé pontosan az ilyen "nem vagyok hajlandó bekötni az övemet, haha!" típusú emberek miatt.

Ahhoz képest, hogy az átlagos pincér vagy bolti eladó Magyarországon micsoda kelletlen, mogorva sunkó, a légiutaskísérők szerintem Nobel-békedíjat érdemelnek, de mindenesetre örülök, hogy végre sikerült találni ellenpéldát is.

Zzoorroo 2009.01.13. 18:19:19

Abban a pillanatban, amikor egy "igazi", nem fapados legitarsasag is 10-12 ezerert elvisz Pestről Londonba, majd ebbol a penzbol vissza is hoz, en se fogom igenybe venni a fapadosokat.

Kell a faszomnak a malevos szikkadt szendvics es masfel decis poharban (mosoly nelkul) adott felvizezett almale, otvenezer forint kulonbozetert.

vagodeszka 2009.01.13. 18:22:20

Tudom UFO vagyok, de eddig nekem csupa pozitív tapasztalataim vannak a Wizzairrel. Mindig percre pontosan érkezett és mindig még sietve is érkezett a helyszínre. Legénység mindig kedves volt, utastársakra se volt semmi panaszom.

Szerintem sokkal rosszabb, ha egy magyar helyett egy távol-keleti fazon ül be melléd egy gépen. Nekem volt szerencsém egy Malév Bar-Bud járaton egy ilyen mellett ülni, az egy dolog, hogy mindent szürcsögve iszik, csámcsog mint az állat, és olyan bunkó módon beszél angolul, mint az állat, de fészkelődik, lazán belédkönyököl és utána mintha misem történt volna, de olyan baromi hangosan horkol, hogy borzasztó. Út végére már röhögtem bármilyen megmozdulásán, mert tényleg kabaré volt...

Fapadosok közül amúgy szerintem a Skyeurope volt a legjobb. Potom összegért előre lefoglalhattad a helyedet és így nem volt tülekedés, nem volt izgalom, hogy hova jut helye az embernek... Igazán sajnálom, hogy kivonultak a hazai piacról.

Amúgy látott már valaki hetero légiutas kisérőt?

2009.01.13. 18:25:11

Nem szolok hozza a magyarozashoz, de a londoni repterekhez kepest idegesito, ami Ferihegyen folyik sorbanallas cimszo alatt... Tomeg, ussuk egymast... Nem lehetne legalabb egy szalagkorlatot felallitani?

Fogj ket angolt, kesz a sor. Fogj ket nemetet, kesz a bizottsag. Fogj ket magyart, kesz a cirkusz ;)

Zzoorroo 2009.01.13. 18:25:36

@vagodeszka: Himnemuben nem :) Egyszer megdugtam egy sztyuvit, o heteronak tunt.

NaomiHenger · http://zseer.blog.hu 2009.01.13. 18:34:05

Magam is gyakran veszem igénybe a wizzair "szolgáltatását" és számos érdekes stortyt tudnék felsorakoztatni a 6 órás késéstől kezdve a törött vállú anyám részére megtagadodd elsőbbeségi beszállításig, de inkább nem teszem. Kevés pénzért ilyen szintű szolgáltatás jár. Amíg egy BUD-BXL pl. megúszható 60 euróból, addig ne várjuk, hogy az utaskísérő kedves legyen és a horror pénzért vásárolt, minősíthetetlen állagú szendvics átnyújtásakor még mosolyogjon is. Ez egy fuvar a sokból, "olcsóért". A választás mindenki számára adott. Én magam nem vagyok hajlandó vagyonokat költeni egy jegyre, ezért inkább csendben megpróbálom átvészelni az utat.2-3 havonta kibírható . Ami pedig a magyar utazóközönséget ért kritikákat illeti,teljesen egyetértek, valóban az egyik legtaplóbb. Számtalan alkalommal utaztam már úgy, hogy a mögöttem lévő sorban még a felszállás megkezdése előtt előkerült a házipálesz. Ki is lötyögött kicsit, de az kit érdekelt. Brüsszelig elillant a cefreszag.

vagodeszka 2009.01.13. 18:34:13

@Zzoorroo: ott a pont, természetesen férfi légiutas kisérőre vonatkozott a kérdésem :D

baraka 2009.01.13. 18:38:00

@Hun.Spb: Te Tirgu-Mures-be repülsz baszott csonkamagyarországi, nem Marosvásárhelyre? Jellemező!

A wizzairrel sokat repültem, a késéseket leszámítva nem tapasztaltam semmiféle gubancot.

mikka 2009.01.13. 18:40:00

na akkor..

wizz easyjet ryan es ha meg valaki esetleg tud mas fostalicska cegeket.. Legikiserok tomegesen verbuvalodnak, kovetelmeny: irni olvasni, kicsit beszelni,atlagosan kinezni, 20 metert uszni egy koszos medenceben es egy olyan logikai teszt kitoltese ami egy jobb kepessegu altalanos iskolasnak kb 10 perc. ezek utan atveheted a ceges nyakbaakasztos kulcstartodat, a szines [cegszinek ] kabatodat es a honap vegen a 800 gbp fizetesedet. Na akkor ujra.. Ezert a fizetesert nem kapsz IQ lovagokat es hercegnoket. A kelepce az hogy a sotetebje meg elhiszi hogy vilagot lathat az easy vagy wizz vagy ryan air szineiben :) persze ez nem igaz de azert hisznek benne. A kivetel minimalis. Vannak akik szeretnek repulni, szeretik a epeket es szeretek emberekkel foglalkozni.. ahogy talalsz olyan apolonot is aki mosolyogva mos ki a sajat fekaliadbol ha szukseg van ra..persze azert ritka az ilyen elhivatottsag.. Gyoker a magyar legikiserok tobbsege csak ugy mint az angol nemet es szlovak vagy barmilyeen nemzetisegu. Repulj Virgin Atlantic gepen vagy egy Cathay Pacific jaraton es latni fogod a kulonbseget. Ott is higul a szakma de azert meg vannak tartalekok.. Elhiszem hogy bunkok voltak a wizz jaratan, elhiszem hogy az utazokozonseg nagy resze is gyoker..de azert remelek..akar hanyszor ulok fol egy ilyen "olcso" jaratra mindig kedvesen es szepen viselkedek, ha nem azt kapom vissza akkor panaszkodom ahol kell. Valaki irta hogy az angolok gyokerek.. Teljesen igaza van, gyokerek szinte minden szinten.

Shopping 2009.01.13. 18:58:32

azé mer 5000 a jegy - nem kötelező a jegyolcsóságával fordított arányban nagy parasztnak lenni.

Az étteremben amikor csak egy kávét iszol meg egy kólát, ahelyett hogy bélszínt rendelnél, nem küld így el a picsába a pincér...

A gyökér kurváját tuti belököm a székek közé (persze csak megérkezés után itthon Ferihegyen)

manualis mammografus 2009.01.13. 19:01:50

@Shopping : de, elkuld. foleg, ha az egy kaved araert elvarod, hogy haptakban alljon es mosolyogjon melle...

hafez 2009.01.13. 19:02:49

Ó, nem kell fapados társasággal utazni ahhoz, hogy bunkó személyzettel találkozzon az ember. Nekem egy lány ismerősömet alázták porig az ALITALIA egyik milánói járatának fedélzetén a férfi (!) légiutas-kísérők.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.13. 19:09:08

@Alikam: Még szerencse, hogy repülőgép-szerencsétlenségekben nem a lecsúszott rétegek, hanem az ilyen beképzelt sznob seggfejek döglenek meg, mint te! Nem kár értük, sőt! Attól, hogy valaki nem utazik repülővel hetente 14-szer, még nem kéne talán lenézni!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.13. 19:11:36

@Werwolf: bocs, de az, hogy Keleti Györgyi kint dolgozott kurvaként, már régóta tény, amióta megtalálták neten az adatlapját a kuncsaftok lelkes kommentjeivel. Mivan, meglepődtél?

capor_ 2009.01.13. 19:13:14

Azért nem tudom mit vártok egy fapadostól.. Ígyis a jobbak között van a Wizzair... Hirtelen csak az Airberlint tudom jobbként megemlíteni. (a norwegian.no, ryanair, easyjet, skyeurope-nál biztos hogy jobbak)

Valjan 2009.01.13. 19:13:45

@gyz: Minek hazudjak?!Tobb lesz a lovem?!
sajnos a "megroszabb" verzio az igaz!
Egyszer mar vegre Tanuljon meg a Magyar UTAZNI,a Wiccair pedig utaztatni!

manualis mammografus 2009.01.13. 19:14:58

@megélhetési sünöző - Sün és sünhődés: es ha egyszer veletlen a te geped pottyan le, akkor megdol az elmeleted? vagy akkor valsz te is bekepzelt, sznob seggfejje egyszeru, frusztralt megmondoemberbol? sosem ertettem miert jo azert valakinek a halalat kivanni, mert mas a velemenye...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.13. 19:24:40

@afta: A bunkóság is egy véleményt képviselhet, ebben igazad van. de egyszerűen felkúrja az agyamat, amikor valaki ilyen pöcs. Ha neki ringott volna Kőbányán a bölcsője, lehet, hogy ő sem itt tartana, és csak nézné irigykedve a Kőbánya felett alacsonyan elhúzó repülőket. Ti amúgy tudtátok, hogy Magyarországon 3 millió ember él létminimum alatt, akiknek nem az a legfőbb problémájuk, hogy pofákat vágott a sztyuvi, hanem az, hogy holnap nincs mit enniük hoppá. Nektek természetes az, hogy mindennap repültök, másnak meg nem az. Nem tudtam, hogy a Homárt csak azok olvashatják, akik évente min. 300-szor ülnek repülőre, mert ha tudtam volna, nyilván nem jövök ide, mert ezt nem mondhatom el magamról. Semmi gondom azzal, hogy valaki az élet napos oldalán él, de ha ennyire bunkó, azt azért nem fogom csendben elnézni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.13. 19:27:13

nem tudom mit vagytok oda ezzel a repkedessel, mintha dicsoseg lenne, vagy verseny, ki mennyit repul
en kifejezetten utalom
belthato tavolsagra kocsival megyek
6-8 oras vezetesig, mert ha repulok, akkor csek in csek out, ellenrzes repterrol be a varosba es akkor meg kocsit berelni es ugyanott vagyok
mondjuk itt az uhalozat nem rossz es a benzin sincs az egekben

korinthia 2009.01.13. 19:36:20

gyz: hangosan rohogve olvastam a bejegyzesedet arrol, h az utazomagassag elerese utan varazsutesre felpattan 15-20 ember hugyozni vagy pakolni...
rendszeresen es sokat repulok es tenyleg mindig igy van...
koszonom, tenyleg jot rohogtem :-)

zigzeg 2009.01.13. 19:52:49

Sok légitársasággal utaztam, többek között WizzAirrel is. Nekem még nem volt bajom velük, bár a járataik kihasználtsága magas, ezért tényleg kényelmetlenek a tülekedők meg bénázók a le/felszállásnál,... Eddig a legtöbb horror az Alitaliával ért, elég faragatlanok voltak mindegyik alkalommal. Utolsó előtti a törökök Isztambul-Tirana járata volt, de hát ott az utasok se voltak egyszerűek :) és eddigi repülős tapasztalataim alapján a törökök amúgy nagyon kedvesek meg korrektek voltak. A Malévvel sokáig hadilábon álltam, nem értettem, mire kap nemzetközi díjakat, de aztán repültem az Alitaliaval meg az Aeroflottal, és rájöttem, hogy a Malév egészen frankó. Az Aeroflottal se értek attrocitások azon kívül, hogy átvágtak 100 dollárra Bishkekben, meg hogy a Tupoljevjeik nem túl kényelmesek. A fedélzeten mindig nagyon kedvesek voltak, egyszer még valami orosz versikét is énekeltek nekünk jókedvükben a Seremetyevón. Szóval nekem az ilyenek, mint a WizzAir, a SkyEurope vagy a RyanAir simán állták eddig a versenyt a nagy hagyományos légitársaságokkal szemben, és eddig egyetlen légitársasággal kapcsolatban érzem csak úgy, hogy messzire fogom őket kerülni lehetőleg, és ez a tahó Alitalia - akit kérdeztem, mindenki csak panaszkodott rájuk.
Wizzel különben még 5-10 percnél többet nem késtem. Múlt télen repültem úgy velük, akkora szél volt, hogy a norvégok lemondták a járatukat inkább. A Wizz meg felszállt (nagy élmény volt abban a szélben) vagy 15 perc késéssel, de utazómagasságban akkora hátszél volt, hogy összességében 10 perccel korábban hazaértünk :)

Wizz Air 2009.01.13. 20:11:04

BIRKÁK
Azt hiszitek sikeresek vagytok
mert velünk utaztok ???
Ha nem tetszik a rendszer , növesszetek SZÁRNYAKAT !!!

ayan 2009.01.13. 20:17:27

Sziasztok, 2004-ben utaztam utoljara fapadossal, azota inkabb hagyomanyos legitarsasagokkal de elmondhatom,hogy egy ideje mar a Malevot is igyekszem kerulni mert nem szeretem ha huzgaljak az utasokra a stewardessek a szajukat. Ferihegyen pedig a csekkolostol a borondcsomagoloson at a biztonsagiakig mindenki beszol. Vannak kivetelek is, olyanok akik kedvesek es udvariasak a szinten udvarias utasokkal,de egyre kevesebben vannak sajnos.Sziasztok

manualis mammografus 2009.01.13. 20:25:12

@megélhetési sünöző - Sün és sünhődés:

24 eve elek kobanyan, kolyok koromban mindig vagyakozva neztem a felszallo gepeket es tudtam, hogy nem fogok tudni egyhamar felulni az egyikre. szerintem a posztnak semmi koze a magyarorszagi gazdasagi helyzethez, a letminimum alatt elokhoz es a politikahoz egyaltalan. ellenben puszta irigysegbol - legalabbis szerintem ez gerjesztette benned az indulotakot, holott nincsen okod ra - nem kivanjuk masok halalat semmilyen formaban. en a kobanya moziban szereztem az elso mozis elmenyt, a rottenbiller parkban szivtam az elso stikacigit es a halom utcaban kaptam az elso pofonomat - egyiket sem cserelnem el semmiert -, de nem erzem magam hatranyos helyzetunek emiatt.

ati27 2009.01.13. 20:29:59

Hát nem tudom.. Nekem annyi gondom volt a wizzairel, hogy a sztrájk miatt töröltek egy járatot. A személyzettel kapcsolatban: Soha nem volt velük gondom.. Még most is mosolyogtak, pedig igencsak késői géppel jöttünk. Csak annyi kell hogy te is emberszámba vedd őket! Hidd el, ha beszállásnál szép nagy mosollyal rájuk köszönsz, azt ugyanúgy visszakapod tőlük! A pakolás az tényleg egy kicsit gáz, mert ha a rekeszbe pakolsz akkor tuti félig kilógsz a folyosóra.. De kellő figyelemmel megoldható kisebb zavar nélkül. A másik, ahogy észrevettem nem nagyon figyelik a túlsúlyos, túlméretes kézipoggyászokat. Sokan ezt pofátlanul ki is használják. Akkora bőröndöket hoznak fel kézipoggyászként, hogy ihaj.. Ja most szombaton valamelyik észlény nem birt 1 óra 50 percet bagó nélkül.. és a budin bagózott...

manualis mammografus 2009.01.13. 20:36:37

ellenben lassan kene mar valami poszt, mert ezt mar kiveseztuk a szetnyilo szemeremajkakra vetulo surlofeny meg annyira nem mozgat :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.13. 21:05:28

én tökjót küldtem de nem tették ki :( pedig hatalmas lehetőségek voltak benne a beküldő fikázására :)

Mogyoró007 2009.01.13. 22:22:23

Én rengetegszer utaztam wizzair-rel (is) és soha nem tapasztaltam náluk ilyet. Inkább az ellenkezőjét. Vmi kirívó esetet foghatott ki a pasas (?).

deputy sheriff 2009.01.13. 22:26:51

Latom megy a versenges, hogy ki mennyi ezermilliard merfoldet repul percenkent.
En nem szamolom, de ha akarnam sem tudnam, mert igazi "szabalytisztelo" polgarkent, 1-1,5 oraval az indulas elott kitolom az arcom a repterre es altalaban az elso utam a barba vezet, nem a kapuhoz. Utana meg altalaba vagy elalszom es otthagy a gep, vagy a gepen alszom be es a sztyuvi ebreszt fel, hogy szeretnek-e itt leszallni, vagy tovabb mennek-e esetleg Chicagoba. Szoval en aztan konnyu eset vagyok, meg perecet sem hoznak nekem, mert latjak, hogy almomban epp a nyalam folyik le a vallamon, ugyhogy biztos valami finomat fogyasztok epp, egy masik dimenzioban.

deputy sheriff 2009.01.13. 22:29:05

@deputy sheriff:
Meg annyit akartam hozzatenni, hogy altalaban szemelyzettel maximum akkor talalkozom, mikor a biztonsagiak levetetik velem az ovemet, mert csipog az a loszar es lehuppan a gatyom a bokamra.
Akkor esetleg szolnak, hogy huzzam fel es menjek az utamra. A Check-in-t elintezi helyettem valami automata, beutom a nevem, kidobja a beszallokartyat, kinyomtatja azt a fecnit amit ra kell tekerni a csomagra, azt rabaszom a futoszalagra, aztan viszlat ivan.

A jegesember 2009.01.13. 22:41:21

Csillió-millió-billió utam volt már WizzAir-rel (igen én is qrva gazdag és tökös gyerek vagyok) és soha nem volt panaszom! Ellenben az utasoknál volt bőven kivetnivaló. Szaros pelenkát az ülészsebbe (ha olvasod te görény kurva, üzenem halj meg a gyereked szarában-taknyában fulladva), véres tampon otthagyva a wc-ben, rágógumi mindenhol, tahó viselkedés stb. Kézipoggyászként felhozza a nagymama asztali varrógépéhez hasonló méretű koffert (amit már a wcben kell tárolni mert nem fér be SEHOVA) nyáron pedig a hűtőtáskát (tele hurkával és fokhagymás tokaszalonnával). Ez nem a személyvonat Ököritófülpös és Tibortelep között te fosivó atka! Minek mész külföldre, a londoni Tescóban olcsóbb a pamut pantalló? Kurva nagy Úr vagy az 5ezer forintos jegyeddel, stílusod alpár-Poirot és csodálkozol, hogy leugatnak mert épp az életedet készülnek megmenteni azzal, hogy felhívják a figyelmedet, hogy ne a hét éves kisgyerekedet ültesd a vészkijárathoz! Hát ez kijött:))))

manualis mammografus 2009.01.13. 22:49:10

@A jegesember: megjegyzem a te stilusod sem kulonb az alsomocsoladi bakterinasenal...

Mogyoró007 2009.01.13. 22:56:52

lehet hogy ő is sztyuvi?:)) Azért jót rötyögtem...

A jegesember 2009.01.13. 22:58:24

@afta: Kritikád szíven talált:)))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.14. 00:06:06

@afta: Jó, rendben, túloztam. Nem kívánom senki halálát, csak valamivel próbáltam felhívni figyelmét a bunkóságára. Nem sikerült...Nem irigykedek rá, hálistennek nem vagyok irigykedős típus. Én is ültem már repülőn többször, és eljutottam nagyon szép helyekre a világban, és boldog vagyok, hogy ez megadatott nekem, mert bár lehet hogy más százszor több helyen járt, tudom, hogy valaki egész életében sem fog eljutni ennyi helyre. Azt, hogy másnak mije van, magasról leszarom, de azt már nem, ha bunkózik, vagy arról ítél meg vkit, hogy pl. hol lakik. Kurvára nem ezen múlik semmi. A rózsadombon is laknak seggfejek, akiknek kilóg a kapanyél a szájukból, de apuci a seggük alá rakta a mercit Alfatex bőrhatású üléshuzattal. Viszont az ilyen IQ nulla "bajnok" ne szóljon be annak, aki esetleg szerényebb körülmények között él, de mondjuk van egy-két diplomája (tudom, surmó gazdag "nyócosztájos" vállalkozóéknál divat ezt is fikázni) és a maga erejéből él, nem a gazdag faszija vagy a férje tartja ki, vagy apuci, mondjuk. Ha még mindig nem világos, akkor tudjátok be annak, hogy este van és fáradt vagyok, munka mellett fárasztó a vizsgaidőszak. Köszönöm a figyelmet.

dwdHU 2009.01.14. 00:59:09

te ugattal be neki, orulj hogy nem lebasztak a geprol.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.14. 07:38:07

amúgy ez nagyon jellemző magyar szokás, hogy a magánéletünket és a privát bajainkat, no meg a nullához konvergáló munkabirásunkat magunkkal visszük a munkahelyre és az ügyfelekre ontjuk. Az ügyfél pedig igenis legyen megértő, mert én ma már voltam Brüsszelben, meg ma már bejött ezer hülye vásárló, meg ma már hatszázszor elmagyaráztam ezt, meg minek zavar, nem látja, hogy kávézom, és amúgyis negyedóra múlva zárás, minek jön be ilyenkor az ilyen.
Szóval kifogás mindig akad arra, hogy épp miért nem kell ügyfélközpontúnak, segitőkésznek, udvariasnak lenni.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.14. 13:09:30

@vagodeszka:
Férfi légiutas kísérö nincs. Csak a külsö jegyeik emlékeztetnek férfira, egyébként mind nö.

Alex_79 2009.01.14. 15:55:59

@malenykij polgar: nemrégen voltam Londonban és az egyik kisérő férfi volt! (wizzair)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.14. 20:31:56

@Rékuc: A sztyuvik azért kapják a nem is oly kevés fizujukat, hoy vigyorogjanak. Azért elég jól megfizetik ezt a vigyorgást. Akkor meg mi az hogy nem?

manualis mammografus 2009.01.15. 01:11:55

@hagyma: nem ertitek a viccet :/ igazi ferfi nem megy pesztronkanak (sztyuinak). meg viccbol sem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 03:38:05

@afta:
en asziszem ertetttem, csak ugy gondoltam miert ne?
nem ma smint egy pincer, csak repul
meg hajon is elfog=gadjak, me' ne lejetbe repcsin
j\ha nem utalnek igy repulni en is kiprobalnam

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.15. 09:04:24

@Alexgraphics.hu: Csak úgy nézett ki, mintha. Otthon várta a barátja.
Érted már? Érted? Miért kell minden poént a magyarázattal agyonütni?

orc2 2009.01.18. 12:06:00

Kedves Utastársaim!
Sokan abban a tévhitben éltek, hogy csak az számít, hogy a légiutaskísérő mosolyog-e, és ha esetleg nem, akkor ő már bunkó... És hogy vajon miért türelmetlen, amikor 2 ember feltart 60 másikat a repülő keskeny folyosóján mert annyira önző hogy nem veszi észre magát és a többi utastársát?
Ettől függetlenül a fent leírt eset elég nyersül hangzik, és egyetértek, hogy ilyet nem mondhat senki egy utasnak, de ne felejtsük el azt sem ami pl. éppen pár napja történt NewYork-nál, amikor 150 embert menekült meg a talpraesett személyzet segítségével ebben a példátlan esetbena a Hudson folyón. Talán egy percük lehette mindenre, és ilyenkor kell elgondolkodnunk, hogy nem biztos, hogy éppen a mosolygós légiutaskísérő lesz az, aki megment bennünket, talán éppen a morcos... ;-) Csak azt akarom mondani, hogy ne ítéljünk (el) elsőre...

Navarone 2009.02.16. 13:23:24

@Rékuc:

Tökéletesen igazad van... Hihetetlen, hogy képtelenek egy picit várni.

Navarone 2009.02.16. 13:26:41

Egyébként ha az utazóközönségre lehet panaszkodni, hát a svédek ritka bunkók!!!

Állok Helsingborgban, hogy visszamenjek Helsingőrbe (Svédországból Dániába), és nyomják a hátam, löknek, egy fiatal apuka nyomja az oldalamnak a babakocsit, nyilván azt hiszi, csak azért állok a sorba, hogy zavarjam, nem azért, mert ÉN IS SZERETNÉK FELMENNI A KOMPRA... Csak a jólneveltségem tartott vissza, hogy beszóljak neki.

Navarone 2009.02.16. 13:30:00

@sambalabammbumbumm:

Már bocsi, de nem fogok EZER FORINTOT fizetni egy szendvicsért a gépen. Nincs megtiltva, hogy vihessek magammal egy-egy szendvicset.
süti beállítások módosítása