Megkaptuk a Mango Hungary Kft. magyarázatát a titokzatos leértékelési módszerre. Ezek szerint az akciós címke alatti címke alatt egy újabb címke lapult az eredeti árral, Verának csak tovább kellett volna kaparnia. Utánajárás valóban nem volt, nem mentünk el a Mangoba kabátot venni, mert idén már vettünk máshol, de ha megkapjuk a címkét Verától, szívesen tovább kaparjuk és a sztori tisztázásának érdekében bemutatjuk, amit találunk.
A tegnapi nap folyamán bukkantunk az alábbi cikkre, ami felettéb méltatlan cégünkhöz, sértő, és nem utolsó sorban jogtalan. A kérdésem csupán arra vonatkozna, hogy mielőtt valaki beszerkeszt egy ilyen cikket, utána jár-e, hogy a vád jogos-e?
A termékek amikről szó volt, december elején egy különleges promócióban le lettek árazva. A kabát eredeti ára 28.995 Ft volt, és ebben a promócióban, aminek kezdete és vége ki volt írva az üzlettérbe, le volt értékelve, így került 18.995 Ft-ba. A promóció december 27-ig tartott. Mint írtam a promóció kezdete és vége meg volt határozva, és ezek a termékek el voltak különítve a boltban.
December 27-vel minden termék visszakerült az eredeti árra, és így indítottuk el a Nagy Szezonvégi leértékelést. Emiatt a kabát ára 28.995 Ft-ról indult, mint ahogyan helyesen fel is volt tüntetve.
A Fogyasztóvédelem szerint a vevőnek nincsen joga letépkedni az árcímkét,- bár hozzáteszem, ha még egyet tép rajta, megtalálta volna első címkét, és a kabát eredeti 28.995 Ft-os árát.
Cégünk kb. 100 országban működik, több mint 1000 üzlettel, tartozva a legsikeresebb vállalkozások közé, nem követünk el olyan hibákat, amik egy kicsit is megkérdőjeleznék a MANGO hírnevét.
Az utolsó 100 komment: