Tékozló Homár

Népszavazási aláírást gyűjtött a pénztáros a Coopban

2009.01.22. 00:47 | szily | 83 komment

Manapság egy pénztáros ezer dolgot csinál az alaptevékenységén kívül. Nyereményakciós matricákat oszt, kávét főz és politizál. TMG mintha felháborodna az utóbbin, pedig a politika jó esetben igazi népi tevékenység, és mi lehet népibb egy olcsó élelmiszerboltláncnál? Szóval mi nem vagyunk felháborodva, ez se károsabb, mint egy dohánypromóció, és ha belegondolunk, direkt feldobná az unalmas hipermarketezést, ha a leértékelt nutriasajt alól néha kiugrana egy MDF-es agitátor.



Ma a XI. kerület, Fehérvári út 48. szám alatti Sarokház ABC (Coop hálózat) kisboltba betértem vásárolni pár dolgot. A kasszánál viszont mindenre számítottam, csak erre nem: fizetést követően az orrom alá dugták a Seres Mária-féle népszavazási aláírásgyűjtő kérdőívet a képviselők költségtérítéséről, hogy írjam alá.

Mit szóljak ehhez? És mit szól ehhez a Coop? És mit szól ehhez a törvény?

Üdv: TMG

 


 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.22. 00:52:50

A Coop valószínűleg felháborodna ha ezt megtudná...

A sorban állók valószínűleg meglincselik a pénztárost.

Mind a két esetben megoldva a dolog.
Mondjuk én türelmes ember vagyok, általában nem sietek, DE HA IGEN...
...na akkor ne akarjon velem senki semmit aláíratni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.22. 00:53:58

Jajmár, öcsém. Én elkértem volna a papírt, és jó lett volna otthon fűteni, segget törölni, legyeket lecsapni.

Tsabi 2009.01.22. 00:54:58

En max kerek szemekkel neznek, hogy most akkor ezt igy hogy, de szerintem mindenkinek sajat vermerseklete dont arrol, hogy mit hol es miert ir ala..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.22. 00:55:16

@megélhetési sünöző - Ne beSZÉLj!: Á, amíg nem arcoskodik addig én sem.
Élni és élni hagyni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.22. 00:56:07

Szerintem ő lesz a Homár következő kirúgott áldozata. Cicizoomoló EW-s biztiőr és cserépcitys kurvázóleányzó után szabadon.

Tsabi 2009.01.22. 00:57:47

megélhetési sünöző - Ne beSZÉLj! 2009.01.22. 00:56:07
nekem is ez volt a masodik gondolatom, a harmadik, hogy meddig fog tartani az elso osszeeskuves elmelet kozzetetele..

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.22. 00:59:33

Miniszterek és államtitkárok ellátogatnak az egyik óvodába, megnézik, hogyan élnek a gyerekeink. A látogatás végén a kultuszminiszter megjegyzi:
- A gyerekeknek túl nagy az ebédadagjuk, ennek a fele is éppen elegendő. A kelleténél jóval több játékuk van, takarékossági szempontból kevesebbet kell játékokra költeni.
Másik alkalommal, ugyanez a csapat meglátogat egy általános iskolát. A látogatás végén a kultuszminiszter ismét megjegyzést tesz:
- A gyerekeknek túl nagy az ebédadagjuk, ennek a fele is bőségesen elegendő. Fölösleges minden iskolának számítógép, elegendő, ha minden másodikban van.
A legközelebbi alkalommal, egy neves büntetés-végrehajtó intézetet látogat meg a kis team. Mikor a látogatás végére érnek, miniszterünk megjegyzi:
- Itt a raboknak nagyon gyenge a koszt, fel kell javítani, több hús jár nekik. Újabb konditermet kell nyitni nekik, és lehetővé kell tenni,hogy minden szinten legyen Internet-elérés. Mire az egyik társa megkérdezi:
- Te viccelsz? Az ovisoknak, meg az iskolásoknak az ételt felére csökkentetted, a játékot, meg a számítógépet elvetted tőlük, itt pedig a raboknak a lehető legmaximálisabb kedvezményeket akarod adni?
- Dehogy is viccelek, óvodába meg iskolába már nem fogunk járni, de ide még bármelyikünk bekerülhet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.22. 01:03:56

azt nem ertem miert ben a lenyegrol beszeltek
rogton alairni
miert jo nektek ha bemondasra fizetitek a sok lehutot?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.22. 01:04:05

Nem hiszem el, már megint törölték egy hozzászólásomat?
Miért pikkel rám ennyire a homár? Bazz! Igenis én voltam a második!

Tsabi 2009.01.22. 01:06:17

megélhetési sünöző - Ne beSZÉLj! 2009.01.22. 01:04:05 Tanusitom, igy volt/van..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.22. 01:09:51

gyertek inkabb elsozni ahol elso ketto voltam

dr. Aullah 2009.01.22. 01:12:48

Tényleg érdekes dolog hogy ezt csinálja a pénztáros DE aki ezt nem írta alá az szarjon sünt, te is TMG ha nem írtad alá.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.22. 01:16:52

Aláírtad, remélem, vagy...megtudjuk az IP címed és mókusok fognak széttépni!!!!!

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.01.22. 01:54:27

Az aláírásról csak annyit, hogy a COOP ábécé területe magánterület. Magánterületen pedig hasonló tevékenységet végezni csak a tulajdonos beleegyezésével lehet. Mivel a beleegyezésnek sem a meglétéről, sem a hiányáról nem rendelkezünk információval, és ráadásul a pénztáros néni sem ártott vele senkinek, szerintem ne ezen rágódjunk. Inkább ötleteljük CP ügyben :P

Csók a családnak...

Megdobbent 2009.01.22. 02:05:08

TMG rohadjal meg, ahol vagy. Irjad ala, es ne pofazz mar hisztizve.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.22. 02:17:28

@megélhetési sünöző - Ne beSZÉLj!: DE A HOMÁR NEM MODERÁL, +1 -EDSZER MONDOM MÁR!!!!! EZ FONTOS!!!! A +1 -edik hozzászólásod nem tűnhetett el! :D

@Christophofil: Aham , valszeg a COOP beleegyezne...

@hagyma: NEkünk nem jó hoyg bemondásra fizetjük, de sajnos csak addig döntünk mi amíg választás van. Aztán kuss :(
Szerintem is rosszul van ez így...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.22. 03:05:08

fe akkor me' reklamal ez is, irja ala es oruljon hogy az orra ala tartajak egy boltban
bazmeg nepszavaztak hogy ne leheyen 300 ft-os vizitdij, de arrol hogy gajcs tamas keressen 4 millert mert 3 felesge es negy lakas a van arrol nem
a nev behelyettesitheto ez nem plitiki blog
mindenkinek lofaszt
normalis fizetest, es akoltsegteritest szamlakra
lecet

bugsy 2009.01.22. 04:36:48

@TMG:
"Mit szóljak ehhez?"
Írd alá.

"És mit szól ehhez a Coop?"
Kirúgja a pénztárost.
Lelked rajta...

"És mit szól ehhez a törvény?"
Ezt: jöjjön rád a fosós hányinger, hogy neked semmi sem jó!

kitiltott nick 2009.01.22. 06:42:15

Hülye posztoló!
Remélem azért aláírtad, vagy fizess te nekik!

pekmester 2009.01.22. 07:33:58

rinyálás helyett inkább alá kellett volna írnod!

staropramen 2009.01.22. 08:21:54

Sztrovacsekek!
Az a kérdés, hogy mit mond a jogszabály.Egy boltban-ami ugye valakinek munkahely, valakinek meg nem- lehet-e aláírást gyüjteni bármilyen célra.ha lehet akkor lehet, ha meg nem akkor nem, függetlenül annak szimpatikus,vagy ellenszenves cáljától.Ezt írja meg valaki aztán jöhet egy új poszt.
Jut eszembe mit szóltok a miérttiltottukleedét c szösszenethez?
Én egyébként szó nélkül aláírtam volna.
TMG neked meg ez legyen életed legnagyobb problémája.

Walter Melone (törölt) 2009.01.22. 08:24:33

Szily, ez jófejség volt, hogy csináltál egy kis publicitást a dolognak.

Valahogy az összes média agyonhallgatja ezt az aláírásgyűjtést.

egyszerüen 2009.01.22. 08:29:41

Ird alá te marha
Sajnos nem kap elég publikálást ez a népszavazási kezdeményezés. Elég szomoru hogy az emberek hogyják hogy politikusaink lazán és nyilvánosan lopják a mi pénzünket.

ennyi birkát
bögnek a 300 Ft-os vizitdijon, de a millios lopásoknál meg bedugja a fejét a homokba.

Én a pénztárost kitüntetném, hogy a melo mellett még a nép javát is szolgálni akarja

=Ford Prefect= 2009.01.22. 08:36:43

Ird alá. Legalább valami értelmeset is csinálnál...

MrHardcore 2009.01.22. 08:40:39

Feljelentetted a pénztárost TMG?
Inkább aláírhattad volna!! Miattad/sem/ tart ez az ország sehová sem! Esernyő a seggedbe, majd gomb megnyom..!!

SonGosu 2009.01.22. 08:52:10

Hihetetlen, hogy itt élik ki fikázós hajlamukat, de ha valami értelmes történik az országban, nem tudnak róla!
Tisztelt fórumtársak! Gondolom akkor is ki lennétek akadva, hogy szegény COOP tulajdonos nem engedélyezte a magánterületén a tevékenységet, ha arról kéne nyilatkozni, hogy akarsz e kapni 10k-t ingyen.
Száljunk már le a földre, és nézzük reálisan a dolgokat!
Tisztelt politikusaink az orruknál fogva vezetik ezt a sok marhát, aki az első hozzászólások közepette azt hiszi, hogy minden szép és jó, és kapja be a pénztáros, hogy ilyet mer csinálni.
Nyilvánosan lopják az állam pénzét!!!!!! Nem tűnik fel senkinek? Megadóztatnak egy olyan pénzt, ami jár nekik ...elvileg.... miért? Hogy a nép befogja a száját, és amit ellopnak számla nélkül 90%-nyi pénzt (cca 10-30 milla /év/politikus),a bból röhögve kifizetik azt a 15%-ot.
Kíváncsi vagyok, mit fognak lépni, ha tényleg számlát kell produkálniuk...gondolom akkor már majd nem akarnak 15%-ot saját sebből állni.

Samott 2009.01.22. 08:54:32

TMG, kepviselo vagy-e? ;)

zrtzrtzrtzrt (törölt) 2009.01.22. 08:58:52

Ez érdekes, édesanyám falujában szintén ezt gyűjtik (Bács megye), szintén egy Coop boltban.

Ez valami központi utasítás?!

Meklén és Tamara 2009.01.22. 08:59:54

a pénztáros egy Hős, a posztolót pedig elősőnek fogja falhoz állítani a forradalom.

fatesz 2009.01.22. 09:04:00

Én is gyüjtöm a cégnél. De nem eléjük tolom, hanem csak szóltam pár embernek, ha van kedve nálam van az ív. Ennyi.

Herr Flick 2009.01.22. 09:11:19

" Mit szóljak ehhez? És mit szól ehhez a Coop? És mit szól ehhez a törvény? "

ÉS mit szóljon anyád, hogy egy ekkora fasz lett gyermekéből?

Nem kopogtatócédulát szedett te "inteligencs" ... hanem a te érdekedet is szolgáló regulázó hatású kezdeményezéshez keres támogatókat.

Hogy ennek nem a legjobb helye a COOP?
Lehet.
Tudod mit? Ne írd alá.
Te biztos "valamilyen szabadelvű" pártkatona vagy, és most végre megint gyűlölködhetsz.

Tűnj el a webről.. szerintem egy jó hosszú időre.

Proletár 2009.01.22. 09:34:42

Helyes!!!!! Számoljanak el a politikusok fillérre!
Sőt nyilvánosan. Aki sumákol, kötelet neki! Mutassanak jó példát!
...de a picsábamá! Nem lehet az életnek olyan szegmense, ahová nem szivárog be a politika? ...és aki nem akar politizálni? Azt miért nem lehet békénhagyni he? Nem régi példa: állsz betegen sorba a patikában, oszt ott is elédbasszák az aláírási ívet, hogy a hordágyági egy büdös kurva. ...hát mi van itt? A kutyák ellen csak kutyák vehetik föl a harcot? Szerintem az EMBEREKNEK nagyobb az esélyük.
Ede meg szarjon sünt, meg menjen a picsába. Én akkor is edézek és kinyalhattyák. pont

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.22. 09:40:43

mit kell ezen háborogni, nem értem?
ha azt akarták volna aláíratni, hogy orbán monjon le, vagy gyurcsány kabja be, akkor még talán megérteném a felháborodásod, de a Seres Mária féle kezdeményezésre nem.
Én simán aláírtam volna, és adom a tollat meg az ívet a mögöttem állónak.

Az ördög magyar hangja 2009.01.22. 09:46:34

De itt nem a népszavazás milyenségén akadt fent a posztoló. Hanem hogy miért egy boltba végzik úgy, hogy nem tudod kikerülni. Csinálják az utcán a kis asztalaikkal, aztán akit érdekel odamegy, akit nem az kikerüli.
De ha a pénztáros elédrakja a papírt, akkor véleménynyilváításra kötelez és a ha aláírod akkor a sor egyik fele fikáz, ha meg nem akkor a másik. Ezért gusztustalan ez az eljárás... Szerintem.

Proletár 2009.01.22. 09:50:14

@Az ördög magyar hangja: Kapisgálod Öcsém! Ezen a farvízen tovább!

Proletár 2009.01.22. 09:54:42

...hogy milyen jogon alakitgatják az én általános közérzetem akkor, amikor éppen önfeledten egy pénztárnál állok sorban és éppen a napi mocsoktól próbálok szabadulni gyanútlenul. Miért kell nekem érvekkel felvértezve a nap 24 órájában készenlétben állnom?

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 09:58:41

www.election.hu/nepszav04/hu/02/torvenyek/1997c.html

Ennyi. Lehet jogászkodni, meg anyázni engem, viszont munkahelyen munkaidőben nem lehet aláírást gyűjteni.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.01.22. 10:00:09

A házunk közös képviselője egy hugyagyú jobbikos, na ő csönget be kábé havonta valamilyen marginális aláírásgyűjtő szarral.
Mindig elhajtom azzal, hogy apolitikus vagyok, ez engem nem érdekel. A valóság az, hogy elöbb hugyoznék a konnektorba, mint, hogy aláírjak neki bármit is. Csak félek megmondani, mert a masírozó haverjaival még felgyújtanák az autómat.
:)

Herr Flick 2009.01.22. 10:04:00

Na megjöttek az értelmiségiek is úgy látom.

Az meg nem zavar, hogy ez nem oldalfüggő kezdeményezés látom.

A jobb oldali fütyiknek ugyanolyan rossz lenne a számlás elszámolás, mint a bal oldali kukiknak.

De a baj, hogy ha aláírást gyűjt valaki... akkor a hozzátok hasonlóknak azonnal 1 dolog jut eszébe

A párthűség.

staropramen 2009.01.22. 10:17:55

@transsilvania
nekem a bolt nem munkahelyem, és lehet, hogy nem is munkaidőben vagyok ott.Amikor a patikusok a recept kiváltásakor az orrom alá dugták a csakapatikábansemmiképpenmásholnelehessengyógyszertárulni c ívecskéjüket akkor ez volt a magyarázat.

Proletár 2009.01.22. 10:19:42

Itt is befürödtem. Pont a politizálást akartam kikerülni, de úgy látszik, lehetetlen. Én csak a közérzetromboló megnyilvánulások ellen szóltam. ...mert én nem vagyok semmiféle aktivista, nyugalmat szeretnék. van elég harcos, fizetem az adót, harcoljanak, bánomisén. mondhatjátok, hogy nem vagyok elég érzékeny a köz érdekében. Erre én azt mondom, hogy van nekem elég bajom anélkül is. Nekem egy családért kell felelni és nem az a legnagyobb gondom, hogy hogyan áll a Maffiák-Maffiák meccs.

csimpi_ 2009.01.22. 10:22:19

@hüjehalyó: Igy van, dugd a fejed a homokba es akkor neked nagyon jo lesz. Biztos csak engem zavar hogy a "kedves" kepviselo "urak" (jobbos, balos, meleg, homofob) bemondasra vehetnek ki annyi penzt az emberek zsebebol amennyit akarnak.

Ezt a rohadek fecnit pont annyi embernek kellene alairnia amennyi magyarorszag lakossaga, minusz a kepviselok es a pereputtyaik.

Sun volt mar?

BLovi 2009.01.22. 10:27:43

Én meg az egyik budai hentesüzletben írtam alá pár hónapja azt az aláírásgyűjtő ívet, hogy egyet ért-e azzal, hogy az országgyűlés oszlassa fel magát. Senki nem aggitált, egyszerűen ki volt rakva a pénztár mellé jó látható helyre. Igaz, hogy kicsit csodálkoztam, de én kérdeztem magamtól, hogy aláírhatom-e. Annyit mondott a hentes, hogy "Azért van ott".
Aláírtam, fizettem, távoztam. Nem volt amúgy rajtam kívül senki az üzletben, nem tartottam fel senkit. Ha nem írom alá, vagy nem kérdezek rá biztos, hogy magától ők sem hozták volna fel a témát.
Nekem ezzel nem volt különösebben bajom.

Azért nem írom le a pontos címet, nehogy valakik inzultálják az üzletet.

peter_zen 2009.01.22. 10:28:27

"Kicsoda Seres Mária és mi köze Tomcathez?

A napokban berobbant a közéletbe Seres Mária, aki eddig néhány hét alatt a szükséges 200 ezerből 85 ezer aláírást gyűjtött a képviselők elszámoltatásának ügyében kezdeményezett, amúgy mindenki számára szerethető népszavazásához."

indy.media.hu/node/10984

Proletár 2009.01.22. 10:30:17

jóvan, lehet hogy kicsit elvetettem a sulykot. Nagy levegő: Szerintem a helyes eljárás az, hogy közterület-használati engedélyt kell kérni, a kis pulpitust föl kell cicomázni(pártlogó, lufik, narancs vagy piros dzsekik stb.)
...esetleg mikrofon és lehet hirdetni az igét, gyüjtögetni az aláírást. Mindenki önként odamehet és leteheti a voksát. Esetleg hirdessenek a köztévében. minden egyebet a magánéletembe való beavatkozásnak tartok.

elwood 2009.01.22. 10:31:12

képviselőink megszavaztak maguknak 15%-os adót az idénre a költségtérítésre, emiatt így zajlik:

Pénztáros néni kartondoboz milliókkal sétál körbe a parlamentben:

- Jó napot mennyit adhatok.
- Mennyi is volt a múlt hónapban 1,5 vagy 2 millió ?
- 2 millió volt képviselő úr.
- Akkor kérek 2-t most is.
- Vigyázzon ám 15% adó lesz rajta az idén.
- Jaj köszönöm Irénke, akkor 2,3 millót kérek. Szép a frizurája.
- Itt írja alá. Jó munkát képviselő úr.

Herr Flick 2009.01.22. 10:45:50

Proletár... mondom én hogy bomlasztó vagy.


Ez nem pártpolitikai aláírásgyűjtés. (ELmondom még 1x hátha felfogod. Bár kétlem ezek után )

Vagy az egyszeri ember aki tenni akar valakit.. azonnal fizessen városszerte közter. díjat....pulpitus bérlést + embert aki ott van és gyűjt igaz?

Nem baj hogy nincs ilyen infrastruktúrája egy átlag embernek mi?

Kapja be az ilyen ugye?
Minek ugrál. Miért nem akar mindenki fejlehajtva mindent lenyelni ugye?

Na igen. Logikus az érvelésed.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 10:53:11

Jó páran azt hiszik, hogy az aláírásgyűjtés tartalma (ha nekem tetszik és egyetértek vele) felmenthet a törvénytelen aláírásgyűjtés alól. Hát nem. Tudom, hogy ez fáj, de akkor se.

Proletár 2009.01.22. 10:57:31

@Herr Flick: A magánember keresse meg a képviselőjét, akire szavazott. ...ha nem szavazott senkire, keressenn olyan civil, vagy politikai szervezetet, aki vállalhatónak tartja a kezdeményezését. PARLAMENTÁRIS DEMOKRÁCIA Hallottál ilyesmiről? Persze, ettől még mindenkinek alkotmányos joga aláírásgyűjtést kezdeményezni, de nincs joga zaklatni.
A felfogóképességről meg annyit: meg sem fordult a fejedben, hogy egy másik embernek másmilyen a felfogása?

Alikam 2009.01.22. 10:58:38

Te nyomi, tudod eegyáltalán miért gyűjti az aláírásokat?

Azért, hogy a parlamenti képviselők számla nélkül ne számolhassanak el semmit sem.

Tehát azért, hogy a szörpgyárban, nyomorúságosan megkeresett kis pénzedből levonott adóból nem dőzsőlhessenek mindenféle felelősség nélkül az anyaszomorító képviselőink.

De azért fikázzad!

Proletár 2009.01.22. 11:02:50

@Alikam: kifelejtettem volna a CIVIL szót?
részemről off

Herr Flick 2009.01.22. 11:11:15

Proli... te vagy képviselő vagy... vagy nagyon korlátolt.

EZ NEM A PÁRTOK ÉRDEKE, HANEM A MIENK ADÓFIZETŐKÉ. CIVILEKÉ

Kezdem gyanítani hogy te egy ó belvárosi belterjes közösség büszke tagja vagy...aki a szűk közegében él... és szarik mindenki másra. Egyetlen szórakozásod hogy közösségi oldalakon fújsz a jobboldalra...és akkor teljes a napod.

De ez nem oldalfüggő.

Ilyen megközelítésből már értelek.

Másikból nem.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 11:15:21

Megismétlem azoknak, akiknek az 1 bites agyáig nem jut el: az aláírásgyűjtés célja nem szentesít törvénytelen aláírásgyűjtés eszközét.

Carnivora (törölt) 2009.01.22. 11:23:48

Ki az a hülye, aki azt nem akarja aláírni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.01.22. 11:26:02

Ezzel a népszavazással kivételesen egyet tudok érteni. De a munkahelyi politikai agitáció és szervezkedés 89 óta TILOS. Gyűjtsön aláírást munkaidő után az aluljáróban...

staropramen 2009.01.22. 11:31:59

@transsilva
megismétlem az 1 bites agyadnak:
a bolt magánterület. Ha a tulaj megengedi akkor gyüjthető aláírás, adomány ,akármi.
A bolt nem munkahely csak annak a pár dolgozónak.Másnak nem az.Nekem sem munkahelyem, és gondolom a posztolónak sem.
Ha akarjae vevő akkor aláírja, ha akarja akkor nem.
Ugyanezt a választ kaptam amikor az éhező patikusok tiltakoztak a patikán kívüli gyógyszerárusítás ellen , orrom alá dugott aláíróívekkel.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 11:45:17

staropramen

Rosszul tudod.

Magánterület határán nem áll meg a törvény, capise? Ugyanis ennyi erővel minden magánvállalkozásban munka közben lehetne aláírást gyűjteni, mondván, hogy ez magánterület, ez felülír minden törvényt, itt azt csinálok amit akarok. Hát a nagy büdös lóf@szt.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 11:47:36

Továbbá: ezek szerint ki szabja meg, hogy melyik törvény érvényes a magánterület alatt? Ami neked tetszik? Ami neked szimpi? Ha majd nem fizetik ki a fizetséged a magánterületi munkahelyen, akkor rögtön mutogatnál a munka törvénykönyvére, mint magánterületre is érvényes jogszabályra, mi?
Szánalmas az érvelésed, tudod-e?

kLa · http://majmok.blog.hu 2009.01.22. 11:49:20

Ezt az egyház(ak) évek óta művelik, szegény nagyim majdnem sokkot kapott mikor a templomban a pap agitálta valami akkori aktuális fideszes aláírásgyűjtésre. :)

elwood 2009.01.22. 11:53:55

Igazad van transygirl, de szererintem a törvény nem igazán magánemberek kezdeményzéseire van szabva. Szegény Seres Máriának nincs a háta mögött apparátus ami megszervezi ezt. Gyűjt ahol tud, én szurkolok neki.

Ez politkamentesnek tűnik, bár ez is szubjektív fogalom.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 12:00:30

elwood
Azzal, hogy aláírsz egy aláírásgyűjtő kérdőívet, még nem szavaztál az adott kérdésre se igennel, se nemmel. Ez még nem a szavazás, ébresztő!

staropramen 2009.01.22. 12:02:59

@transyl
ha megengeded én inkább logikusnak nevezném, de ezen ne vitázzunk.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 12:07:05

staropramen

Ha a nyilvánvaló ostobaságodban nyílegyenes logikát látsz, akkor még sajnálni se tudlak.

staropramen 2009.01.22. 12:09:24

Bocsi folyt . köv
halkan megjegyzem, hogy az utca is munkahelye sok embernek.Ilyen alapon ugye ott sem lehetne.
A munka törvénykönyve a munkavállalással, munkavégzéssel stb foglalkozó szabálygyűjtemény semmi köze a választási trv hez.Dolgozz még a hasonlatodon, biztos lesz jobb is.

staropramen 2009.01.22. 12:13:12

@transy
ha fogynak az érvek lehet személyeskedni és a másikat csesztetni.Ez nekem nem szokásom ezért befejem a vitát. A magadfajta csak erre képes, ebben én partner nem leszek.

tiborc2008 2009.01.22. 12:22:05

A számla nélküli költségtérítést jobboldali mocskok meg magukat baloldalinak hazudó mocskok egyaránt felveszik, tehát végre egyetérthetnénk abban, hogy az összes mocsok csak számlával juthasson pénzéhez és csak ahhoz. Akkor talán kókadt mocsok se akarna áfamentesen vacsorázni.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 12:23:03

staropramen, azt írod, hogy bár az utca is munkahelye sok embernek, ilyen alapon ugye ott sem lehetne.

Tévedsz, ilyen alap nincs. Az utca alapjában véve közterület. Ott magánszorgalomból munkaidőn kívül az gyűjt aláírást, aki akar. De ha te az utcán dolgozol, akkor neked az a munkaszerződésedben rögzítve lett. Akkor te neked a munkavégzésed ideje alatt az utca nem közterület, hanem munkahely. Azért a többi, nem munkáját végző, az utcán kóborló embert nem fogják felelősségre vonni, hogy az utcán gyűjt aláírást, de téged, aki munkaidőben ezt végzed, igen.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 12:37:45

Ja és még valami: közterületi munkavégzéshez tudomásom szerint engedély kell.

tiborc2008 2009.01.22. 12:41:16

Nem hiszem el, hogy azzal baszakodtok, aki olyasmi ellen akar fellépni, ami tízmillió ember szemét csípi, nem azokkal a szemetekkel, akik kivonják magukat az egyenlő teherviselés alól. Jöhetne már 1848, megszüntetni a nemesi kiváltságokat.

Transylvanianmixedgrill 2009.01.22. 12:48:54

ami tízmillió ember szemét csípi

Imered a jogállam fogalmát? Mert szerintem hangyányit sem, ha úgy gondolod, hogy elegendő feltételezni, hogy valami csípi 10 millió ember szemét és rögtön lehet törvényt áthágva is akár ennek érvényt szerezni.

tiborc2008 2009.01.22. 13:09:23

Jogállam? Miről beszélsz?
Ha erről a balkáni szarkupacról, akkor a neve maffiaállam.

danixxl99 2009.01.22. 13:19:02

Nocsak...mennyi tiltakozó...biztosan nem Munkásőrök voltak a (nagy)szüleik...
Mert ugye akkor lehetett munkában politizálni...

tiborc2008 2009.01.22. 13:24:35

Miért kedves danixxl99, az a rendszer az etalon? Ha igen, kár volt váltani. Főleg még ocsmányabbra.

MrHardcore 2009.01.22. 13:58:40

seresmaria.hu, kinyomtatni, aláírni, leadni, nem vitázni> oszt' jó napot!

Attee 2009.01.22. 17:31:36

Kicsit túlpolitizálódtunk, de tény, hogy SAJNOS nem kap elég publicitást ez a kezdeményezés.
Érdekes módon emellé egyik párt, illetve politikai erő nem zárkózik fel. Bezzeg amivel az ellenfél orra alá lehet borsot törni, Gy.K. vizitdíj, tandíj kérdés) azt megszavaztatják a sok birkával.
Már elnézést.

Attee 2009.01.22. 17:34:28

Mindent félretéve, persze azt elismerem, hogy hibázott a pénztáros.

kunzoo 2009.01.24. 19:07:40

Hát nem vagyok biztos benne, de a népszavazással csak azt érjük el hogy a parlament napirendjére vegye nem? Aztán vagy összejön vagy nem. Arra meg kicsit sok azt a sok milliárdot szavazásra költeni. Jobb lenne ha az állami számvevőszék vagy az apeh tekergetné meg a öküket ezügyben.

tiborc2008 2009.01.26. 13:49:53

Legjobb az lenne, ha harakirit követne el mind a 384 parlamenti féreg, de erre ugyanúgy hiába várunk, mint arra, hogy bármelyik hivatalos szerv bármit tegyen őféregségük ellen.

fingello 2009.01.27. 06:24:57

mindenekelőtt mit szól ehhez a kaporszakállas öregisten?

gabcigirl 2010.03.12. 12:03:00

@hüjehalyó:

Nem lepne meg ha nálunk is Rosszabbik-os lenne a csóka. Ez sokmindent megmagyarázna valahol...
süti beállítások módosítása