Tékozló Homár

A legjobb volános dumák: Mi a faszért nem mentek beljebb?

2009.01.23. 00:35 | szily | 148 komment

Ember embernek nemhogy farkasa, de a Zuschlag Jánosa, a társadalom eresztékei recsegnek-ropognak, és mindennek tetejébe mindenki csúnyán beszél. Például a buszsofőr az utasokkal. Gábor döbbent beszámolója alant.


Ma ismét megerősödött azon elhatározásom, hogy amint lehetőségem lesz, búcsút intek a tömegközlekedésnek, és önző módon autóval járok majd. Az helyzet úgy hozta, hogy egy gödöllői konferencián kellett részt vennem. A célpont megközelítéséhez a Volánbusz szolgáltatását vettem igénybe (a buszom menetrend szerint 7:05 perckor indult Veresegyház vasútállomás bejárattól - csak a beazonosíthatóság kedvéért). Már ott hatalmas tömeg volt, többségében diákok töltötték meg a járművet. Nagyságrendileg a busz közepéig jutottam első nekifutásra: értelemszerűen nem furakodtam be a már ekkor is szardínia módjára elhelyezkedő gyerekek közé notebookkal és esernyővel a kezemben, sporttáskával a hátamon. Mire eljutottunk a második megállóig, annyian lettünk, hogy már nem fért fel több utas.

A buszvezető ekkor felállt, hátrafordult, és a következőt üvöltötte felénk: "Mi a faszért nem mentek beljebb?!". Ez kiegészítette még néhány nyomdafestéket nem tűrő jelzővel, majd nyugalom volt a következő megállóig, amikor is újabb emberek tettek kísérletet a felszállásra, köztük egy "kedves", önmagát mindenki másnál okosabbnak gondoló idős hölgy, aki csatlakozott sofőrünkhöz, és együtt kezdték el becsmérelni a hátsó szekcióban össszepréselődötteket, amit út közben is folytattak. Mivel be volt kapcsolva a mikrofon, hátul is jól lehetett hallani a szellemi képességeinkről folytatott diskurzusukat.

A buszvezető részéről megejtett hangnemet elfogadhatatlannak tartom nem csak rám nézve, hanem a diákokkal szemben is, hiszen ők sem jókedvükből élik át minden tanítási napon ezen megalázó és embertelen körülményeket, amiért ráadásul fizetnek, ahogy én is tettem.

Ezúton küldöm üdvözletemet a sofőrnek, akit csak azért nem hordam le a helyszínen, mert úriember vagyok, és nem is kívántam lealacsonyodni az ő szintjére. De remélem, magára ismer, és elgondolkozik a kommunikációs stílusán, illetve azon, hogy biztosan emberekkel kíván-e dolgozni a jövőben is...

Gábor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Bio74 2009.01.23. 08:10:47

Kérdés:
Néhány tucat egymással önkéntelenül is meghitt közelségbe kerülő utas, csendben hallgatta végig az egész lamentálást, k*anyázást?

vabi (törölt) 2009.01.23. 08:12:52

hát jaja, a volán az volán

a volánosok szarjanak sünt

Aa 2009.01.23. 08:17:58

Fel fogok jelenteni mindenkit, aki az "A" és "a" betüket használja, mert szerintem sérti a személyiségi jogaimat!

Ezentúl mindenki írjon "A" és "a" betü nélkül!!!!!!!!!

FONTOS!!!!!!!!!

Impega 2009.01.23. 08:26:34

En mar lattam szerencsetlen beteg nyugdijas utast jarokerettel a busz fele futni.Es gyorsan am! Meg a kabatomat is megfogta es visszahuzott a lepcsorol. Nincsen nekem veluk bajom, de azert megis...a torvenyt meg az eszt nagyon tudjak osztani.

Es nem mondom ki a Tudjukkinek a nevet aki OTT lakik muemleki kornyezetben.
Mellesleg ha elkeszulnek az O nevevel gyertott elso polok, ertesitsetek. xs-piros.Koszi

EÖ (törölt) 2009.01.23. 08:27:44

szerintem hidraulikus emelőt kellene használni, vagy békát, csak azt nem biztos, hogy a Hermann Ottó Békavédő Gólyatábor engedélyezi, no meg a Magyar Tartalomszolgáltató Ajánlását is érdemes kikérni előre, írni kell nekik, a válasz, ígérem nem lesz hosszú

EÖ (törölt) 2009.01.23. 08:29:42

biztos forrásból (pocsay csalad sms-e) tudom, hogy megint kiújultak a harcok a Volán-fennsíkon.

Nyenyere 2009.01.23. 08:31:39

Az összes ráutaló kommentet kitörlik-E? DE ez azért talán megmaradhatna, hisz ez a komment a Volános témához tartozik-e.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.23. 08:31:49

Az a kérdés, hogy mi a faszért nem mentetek beljebb...

maglew 2009.01.23. 08:37:40


******************************************************************************

Nagyjából beazonosítható, de a félreértés kedvéért itt is kérek minden postírót az alábbi dolgokra

- IDŐPONT,
- RENDSZÁM,
- VONALSZÁM (hol történt)
- sofőr kinézete

Ennélkül ugyanis nem lehet beazonosítani sem a vezetőt sem a járatot, így viszont nem is lehet felelőségre vonatni.

******************************************************************************

Orsós Magnetofon 2009.01.23. 08:38:18

BÉLA! De bedezodoroztad magad!

mqqq 2009.01.23. 08:39:36

Csak szólok, hogy tényleg nincs már messze az előmoderáció :)

M'hael 2009.01.23. 08:41:25

Ki az az EDE? Tudni akarom, ez FONTOS!!!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.23. 08:44:58

nem azzal van a baj szerintem hogy edézünk, meg ilyenek hanem azzal, hogy az adott posztban az iwiw adatlapjától elkezdve a teljes neve, címe cipőmérete is olvasható volt.

ahhoz képest mondjuk kedves homár elég lett volna csak azt a 6000 kommentet átszűrni, és a ténylegesen személyiségi jogokat sértő kommenteket moderálni, nem az egész posztot.

másfelől aki kurvának áll ne sírjon hogy basszák. szóval edekedves ne legyen paraszt a vendéggel, és akkor nem lesz belőle homárcikk.

F(r)osch & tsa. 2009.01.23. 08:46:48

A volán egy rakat ßar. Meg ezen most mi a meglepő? ha be kell menni bazmeg hát akkor bazmeg van meg bemenés. Nekünk is eljátszotta nem egyszer a sofőr, aztán mikor már úgy 10szer annyi ember volt fenn mint kellett volna, és megálltunk az emelkedőn és elfüstölt valami, akkor csak nézett az a getzi. Meg persze leengedte az utasokat az m7esen, mert miért ne.

jusztlacika 2009.01.23. 08:57:09

Cserépváros szagúúúúú

Salvia Divinorum (törölt) 2009.01.23. 08:58:04

Akinek egy 1.0-s Swiftre sem telik, az sikeres ember nem lehet....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.01.23. 08:58:29

Tisztelt Homár!

Bóvden Alajos vagyok, az említett busz vezetője, vagyis a célszemély, szerény énmagam?
Ezúton szeretném felhívni figyelmüket, hogy ez a poszt a Volánt lejárató, pellengérre állító tartalmat jelenít meg? TUDOM, mire megy ki a játék? Azt is, miért pont MA jelent meg ez a POSZT?
Minden mindennel összefügg, kikérem magamnak, hogy a nehézgépjármű személyes (tehát harmadik személynek ki nem adható) adatait közzétették ezen a nyilvános BLOGON?
Ha nem szedik le HOLNAP, azaz 2009. 2. 24-től 14:00-tól, akkor megteszem a szükséges intézkedéseket. Könnyű vagdalkozni, vádaskodni. Azért TETTEM JAVASLATOT az utasoknak, mert nekem is lehet rossz napom?????? Miért nem akkor jött a posztoló, amikor ott volt a BUSZON??????
Tehát??? Ezúton annak a követelésemnek adok hangot, amely szerint mostantól mindennemű kérdőjelhasználat megtiltását és az Alajos név bárminemű változatának (Ali, Lali, Alaji, Alanyi - bocsánat, az nem, Jalalos, stb.) használatának tiltását kérem.
Emellett azonnali moderálást kérek arra az esetre, ha valamelyik (beépített) kommentelő kérdőjelet használna???? Mivel ez súlyos visszautalás, célozgatás, sértés?????????
Ellenkező esetben a Magyar Még Mivel Basztassuk az Átlagembert Jogtalanul Állami Pénzen Szövetséghez (MMMBÁJÁPSZ) fogok fordulni becsületsertés (sértés) miatt?????????
Nekem is lehet rossz napom, a busz eddig mindenkinek megfelelt????????
Tisztelettel:
B.A.

M'hael 2009.01.23. 09:02:32

@morrisal_: Ez zseniális! Grat @morrisal_! MMMBÁJÁPSZ! LOL!

eszembejutottvalami 2009.01.23. 09:02:40

Évekkel ezelőtt minden reggel hasonló helyzetbe kerültem. Mire én felszálltam már csak állóhely volt a buszon. Nyomakodunk,nyomakodunk felfelé de a barom csak megállt a busz közepén és néz mint a birka. A helyzet az hogy a mész te ám a .... te ... arcú ... húzzál már beljebb helyett a "legyen szíves beljebb mennit" szoktuk alkalmazni. Szerintem a fent említett esetben a sofőr csak kimondta amit gondolt.

staropramen 2009.01.23. 09:03:56

Sztrovacsekek!
Csak halkan megkérdezem, hogy Gábor nevű publicistánk miért tartja fontosnak, hogy nem Tecso szatyorral, hanem notebookkal, sporttáskával és esernyővel felszerelve lett atrocitálva.Arról meg ne is beszéljünk, hogy a sok birka végighallgatta , hogy fennhangon ekézik őket,és nem küldte el a jóédesanyjába a sofőrt és önkéntes fikázópartnerét.
Tisztázni kéne azt is , hogy a poszt nem sérti-e a Volán és Veresegyház személyiségi jogait. Ha igen akkor követelem, hogy azonnal vegyék le.!!!!!!!!

staropramen 2009.01.23. 09:07:10

Felhívom a figyelmet az autóbuszos utazás 2.sz alaptörvényére:
nincs olyan teli busz amire még legalább egy ember ne férne fel.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 09:07:50

"Ma ismét" vs. "(a buszom menetrend szerint 7:05 perckor indult Veresegyház vasútállomás bejárattól - csak a beazonosíthatóság kedvéért)"
jaham... és mit jelent az a "MA"? így aztán marhára beazonosítható ám a busz :o)

Ofélia . 2009.01.23. 09:10:15

@staropramen: Mer vót néki notebookja nahátt!.

Most vette palkovicsnétöl és büszke reája:))

Nyenyere 2009.01.23. 09:11:58

Tisztelt Homár!

A felháborodott célszemély intézkedésével mélységesen egyetértek.
Ezúton szeretném felajánlani nevemet, hogy mostantól kezdve az én nevemet állítschák pellenegérre.
Ezúton jelentem ki, hogy semmiféle követelést nem fogok benyújtani az üggyel kapcsolatban sem Önnel, sem a bérkommentelőkkel szemben.

Tisztelettel:
Pálovitsch Ede
autófényező

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 09:14:22

elfelejtettEDE, hogy a nyilvános határozatban ott a teljes neved kedves EDE!?

a sünöket ezért megszültEDE? :o)

www.mte.hu/adhoc.html

Zep 2009.01.23. 09:24:25

csúnyán beszélnek, gyalázat
a kurva anyjukat

szajberpiraty 2009.01.23. 09:32:18

Egyszer egy helyi járaton utaztam, ahol a sofőr bekapcsolva felejtette a mikrofont.

Az egyik megállóban odacsukta az egyik felszálló kabátját. Kiabáltak neki, ő belenézett a tükörbe, majd egy vidám
"Megvagy te g*ci!" kurjantással nyugtázta a dolgot....

Dax 2009.01.23. 09:37:23

Valaki kérte az edés posztot neten, ajánlom magam és a nickem mellet lévő linket köszönet annak aki feltöltötte (nem tudom a nevét de jön a homár neki egy nagy nagy sörrel)

F(r)osch & tsa. 2009.01.23. 09:47:18

kijelenthetné végre valaki, hogy recece.

lsd73 2009.01.23. 09:52:14

@morrisal_:
"Még senki nem tett fel ennyi kérdést!"

megsemnyikk@n 2009.01.23. 09:57:34

Bakker be kellett volna torni abuszsofor arcat, kulonben meg a kocsog utasait, hogy a csomagtatroban van hely es nem masznak oda!!!!

vape 2009.01.23. 09:58:26

"...notebookkal és esernyővel a kezemben, sporttáskával a hátamon."
Nem tudom, ki hogy van vele, de a táskát a hátról illik levenni a buszon, főleg nagy tömegben. Talán kisebb eséllyel is lopják meg az illetőt, míg utazik.

citrix 2009.01.23. 09:59:27

Éveket jártam busszal még a szocrendszerben,jó 130km távokat.Akkor is úgy álltunk-ültünk (a lépcsőn),mint a heringek,elesni nem lehetett.Ismerős a mennyenekmáhátrább,ott még táncolni lehet duma.És a nyugdíjasok nyavajgása,tolakodása arcátlan módon.Jó előre kiálltunk a megállóba,legyen helyünk;jön a nyugdíjas nénike látja a tömeget,mit csinál?Előremegy,nézegeti a menetrendet,majd szépen ott is marad.Nem ballag a tömeg végére,nem ám.Nyomorékul utaztunk.25 év alatt úgy látszik semmit nem változott a helyzet a tarifán kívül,az kapitalista lett.A Volán maradt ugyan az a szocialista vízfej.

Alikam 2009.01.23. 10:06:11

Gábor,

Azért mert kikérsz magadnak valamit, attól még nem alacsonyodsz le az ő szintjére.
Szerintem te inkább egy kicsit be voltál szarva, de lehet, hogy jogosan, mert a sofőr volt vagy 110 kiló, te meg csak 80.

Az ilyeneket fel kell jelenteni pedofílizmusért. Mocskos perverz azt szerette volna biztos látni, hogyan nyomulnak egymás seggére a szerencsétlen diákok.

Tpancs 2009.01.23. 10:07:03

Ha már nem fér fel több ember a buszra, akkor az arra járó palkovicsnétól kérni kell egy jó hangos ajtóbecsapást kézzel vagy batzpapuccsal.

indapasssucks 2009.01.23. 10:08:09

ugye midnenki tudja, hogy egy vidőki busz hány álló utast szállíthat a szabályok szerint...

moli 2009.01.23. 10:09:00

@Hurrá Torpedó: igy van. ki lehet torolni a postot, de arra az lesz a valasz, hogy tukrozzuk es terjesztjuk. deviszontha csak a szemelyes adatokat szedtek volna ki, azzal itt mindenki egyetertett volna. persze a vendeglato hely nevet NEM szabad kihuzni.
be lehet vezetni az elomoderaciot, majd utana a kommenteles megszunteteset, lehet menni a legkisebb ellenallas iranyaba, egyszeru, lusta, gyors. csak nem valoszinu, hogy megeri azt az arat, ennel meg az is jobb otlet lenne, ha ede kapna 5milliot kp-ben, az joval kisebb veszteseg az indexnek.

Önjáró Talajgyalu 2009.01.23. 10:14:17

@ColT: Az a jo, hogy ebben az orszagban az ingazo tomeg altal hasznalt jaratok altalaban "alacsony kihasznaltsaguak". Reggel azok amik a varosbol kifele mennek, este meg azok, amik a varosba befele jonnek. Az uresen halado buszokat persze meglatja valamelyik onjelolt kozlekedesmernok a vallalatnal, megnezi a vasarolt jegyek mennyiseget (ha megnezi) es rogton beigazolodik szornyu gyanuja: erre a jaratra alig vesznek jegyet! Kihasznalatlan! Es rogton intezkedik is a ceg erdekeben a sporolasrol. Hogy azert nem vesznek jegyet, mert A., ingazok reven tobb a berletes B., a maradek jegyek aranak 90%-at lenyulja a sofor, az nyilvan nem szamit.

Ilyen a vilagon nincs csak itt. Felszamoljuk, csokkentjuk, "esszerusitjuk" a tomegkozlekedest, aztan meglepodunk hogy megno a gepkocsiforgalom, nosza kitiltunk, korlatozunk, dugodijat bevezetunk. Vegul nem ertjuk, hogy az atlagember miert elegedetlen, miert sok a videki munkanelkuli, a gazdasag meg miert van akkora tragyaban amekkoraban (a valsagtol fuggetlenul). Magyar politika. Az uristen irgalmazzon nekunk.

Igy megy ez. Na kianyaztam magam reggelre, amugy offtopic, baccpapucs, osi roman, jameg hatvankilencedik, meg ami ilyenkor kell.

E76 2009.01.23. 10:18:02

Én ott voltam, az ominózus mondat valójában így hangzott: "Mi a faszenesért nem mentek beljebb?!" :)

csipesz. 2009.01.23. 10:20:29

@Dax:
Köszi az Edés sztorit, végre képben vagyok! :)

Amúgy pl. tanítási szünetben mindig hiányérzetem van...olyan furán üres a busz, a sofőr arcán is kisimulnak a ráncok. :)

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.23. 10:22:30

Ez nagyon durva! Komolyan mondom, hányok az ilyentől! Az ilyen embereket kukásnak vagy szódaárusnak raknám be...
Volt ilyen esetem étteremben: belépek a Novotel Hotel éttermébe, ahol a pincér kellemes fogadtatásában részesültem: "Na ez meg mi a faXXért most jön be?"
Köszi mondom, viszlát.
Utólag már bánom, hogy nem kerekítettem nagyobb fneket neki (ám akkor nem is voltam még Kétszersült szerkesztő :P)
[bocs a kicsi(t) offért]

Amúgy egy fehérvári járaton törént eset: heringjárat, az ajtónak nyomva álltak a felszállók, míg hátul táncolni lehetett. "Kedves Utazóink, főleg a nyomor végén! Gondolom önök is sietnek az iskolába, munkába, ám addig nem indulunk tovább, míg nem sikerül értelmes utasként viselkedniük! Köszönöm!" - és hangjában semmi sértőt nem lehetett felfedezni! Fél perc műlva meg is oldódott a probléma! ;)

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2009.01.23. 10:24:24

Tipikusan olyan esettel állunk szemben, amikor is többet kapunk a pénzünkért, mint amennyi jár!
Hálával gondolok a buszsofőrre, aki a gondjaira bízott piciny járgányterületen a tanulók életre nevelését is megoldja, s egyben olyan, mint az irodalom: tanít, nevel és szórakoztat!
Arról már nem is beszélek, hogy a nemi nevelés terén is mekkora nóvum a szövege:
A "Mi a faszért nem mentek..." kitétel a férfi nemi szervet, mint kívánatos valamit mutatja föl, olyasmit, amiért menni érdemes.
Örömtelen korunkban a gyönyörért való megharcolás képességének átadása, kívánatossá tétele pozitív cselekedet!

Kedves Gábor!
Hát tényleg, mi a faszért nem mentetek beljebb? :-)

Szombat! 2009.01.23. 10:43:59

@F(r)osch & tsa.:
Kijelentem, hogy recece!

(sabeth) 2009.01.23. 10:46:28

6 éves egyetemistaként járok Nagyatád és Pécs között, bár leggyakrabban vonattal, mert a buszos közlekedés nagyjából elviselhetetlen. Pécs és Nagyatád kb. 100 km, naponta össz. 3 közvetlen busz indul, mellyel haza lehet jutni, mindegyik járaton főként pénteken az utasok 80 %-a egyetemista. Van egy reggel 6:30-kor, s délután 14 órakor (amelyre atádiként szinte esélyem sincs feljutni, mert Zalaegerszeg a végállomás, s a buszos fel sem enged a buszra, amit megértek, a zalaegerszegieknek még nehezebb hazajutniuk). Ezután fél órával indul egy másik, melyre már könnyebben feljutok, kevesebben is vannak. Mindezt azonban csak akkor, ha a buszállomáson, Pécs belvárosában szállok fel. A kedves buszosok ugyanis, bár figyelmeztetik a szentlőrinci és szigetvári lakosokat, hogy 5 perccel később pár megállóval odébb indul számukra egy külön busz (őszintén ez 6 éve megy, én nem hiszem, hogy van a földön olyan szentlőrinci vagy szigetvári aki nem hallotta), amikor úgy látják jónak, felengedik őket is. Ebből az lesz, hogy én és néhány társam, aki Uránvárosban akar felszállni, alig-alig tud felállni az utolsó lépcsőre és a következőt hallja a sofőrtől: "diplomás idióta barmok", mert már ugye alig tudnak összébb szorulni. Persze mindez csak 20 percig tart, mert tíz kilóméterrel később a fél busz szentlőrinci leszáll. Nagyon idegesítő, hogy a Volán nem értékeli a fizető "vendégeit", mert az egyetemisták többségének nincs autója, s egy-két hetente, ha elfogy a kaja és a tiszta ruha, biztos ingázik. Ezrt általában vonatozom... mondjuk múlt pénteken nagy sokk volt, hogy megszüntették a Pécs-Szombathely vonalat. 100 km busszal, vonattal 160, s mindezt több, mint 3 óra alatt... tényleg kellene egy kocsi...

(sabeth) 2009.01.23. 10:47:31

oké, nem hatéves egyetemista :P, hanem 6 éve... :))))

۝merta-X 2009.01.23. 10:49:13

Nekem a faterom volánigazgató volt.

Elsős gimis koromban valami szatyor odaáll mellém, este fél hét volt, mert 4
órás délutános nyelvvizsgafelkészítés volt. Na szal hogy adjam át a helyem, de én meg már majdnem ájultam el éppen a fáradságtól. Mondom, hagyjon már békén a faszba. Erre felkel a sofőr, bang lenyomott egy nagy sallert nekem, de sírva fakadtam, olyat. Persze felrángatott. Otthon meg fater, mi van veled. Mondom, a félhetesen megagyalt a sofőr. Erre fater átrakta a csávót valami falujáratra. Én mondjuk legalábbis azt vártam, hogy bunkóval bassza szét a sofőr arcát
a fater

EÖ (törölt) 2009.01.23. 10:49:49

volt-e a viszonylaton csokiszökőkút?

Missing Link 2009.01.23. 10:59:40

tényleg nem megy beljebb a sok bunkó (poszt kivételnek látszik, hisz a busz hátul is tele volt), pl a négyes-hatoson mindig az ajtókban áll a tömeg és 10 esetből 8-szor nem az áll az ajtóban, aki le akar szállni, eszébe nem jut, hogy a többieket akadályozza, és fel sem merül benne, hogy egy olyan kis iciri-piciri, jelentéktelen megállóban, mint pl a blaha valaki esetleg le- vagy felszállna... megérdemlik a halált.

bobik 2009.01.23. 11:05:21

Mondjuk a konferenciárajárós sporthátizsákodat levehetted volna, ha tényleg tömeg volt. esernyőt meg csomagtartó polcra, pl.

ius murmurandi 2009.01.23. 11:07:18

Az én figyelmemet ez a mondatrészlet ragadta meg: "..sporttáskával a hátamon."
Nem tudom, vettétek-e már észre, hogy akkora helyen,ahol három hátizsákos figura áll, hatan is elférnének LÁBHOZ TETT hátizsákkal?!
Szerintem aki a háton viselt hátizsákosok eme magatartási formáját kifogásolta a szellemi képességek emlegetésekor, az nem is járt olyan nagyon messze a valóságtól...

bizonytalan  2009.01.23. 11:10:10

egy úriember csak akkor mondja magára, hogy úriember, ha egy kibaszott paraszt.

peca1000 2009.01.23. 11:19:01

A sofőr is csak ember. Neki is tele lehet a töke, annyi bunkó utas van, aki nem tud kultúráltan utazni, biztos nem először szolt már az utasoknak, és ha a szép szó nem használ, akkor előbb-utóbb kitör a káromkodás. Ha meg nincs több hely, vissza kell üvölteni, hogy már nem fér föl több ember. Nem fog érte megsértődni.
Ja és ha a hátizsákot levennék, sokkal több hely lenne.

staropramen 2009.01.23. 11:29:30

@scout
Sztrovacsek
ha a végállomáson szállsz fel akkor semmi gond .Ha ezt tudod akkor mi a bánatos bánatért nem ott szállsz fel?Negyed óra a max amig uránból beérsz.Egyébként meg kérd ki magadnak a megjegyzést mert diplomás ezek szerint még nem vagy.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.23. 11:37:42

@Omerta-X:
Én meg azt vártam, hogy apád nem kiskirálykodik, hanem a bunkó fia arcát bassza szét.
Van ugyanis olyan, akiből csak szekercével lehetne embert faragni. Merthogy annyi eszed nincs, hogy ha volán-igazgató (=bolsibáró?) apád is ugyanolyan bunkó lett volna, és megveri az alkalmazottját, enyhén szólva rába$zik? Még ha a büntetőeljárást egy pártfegyelmivel (meg vagy egy tucat üveg francia konyakkal) ki is tudta volna váltani, de egyrészt elszáll az éves prémiuma (azaz a fele fizetése) és elég komoly esélyt kapott volna egy új életre, és a Volán Trösztön belül könnyedén átvezényelték volna egy-két évre pl. Ládbesenyő-Andrástanyára buszjegy-ellenőrzési csoportvezetőnek, beosztott nélkül.
A Darwin-pozitivitás felé haladó empátiakirály fiacskája meg élhetett volna tovább annyiból, mint mások...

Jó Estét 2009.01.23. 11:40:49

off:
Rolam egy musort nevezett el a tv2, most perelek, soot a multkor a szomszed a lidtben is hasznalta a nevemet, fel vagyok haborodva
on:
vegyetek autot, tovabb eltek. angol tudosok bebizonyitottak hogy az idiotak (ide sorolando a minden kozlekedesi eszkozre juto 1-8 nyugdijas, lelkibeteg sofor, ismerkedo csoves) novelik az ember vernyomasat igy a varhato elettartamotok csokken, autoba beke van es szeretet meg csilingelo muzsika, meg kozpontizar amivel biztonsagosan kivul lehet tudni a zidiotakat

jo estet

2009.01.23. 11:45:51

*** moderált hozzászólás ***

La Tangolita 2009.01.23. 11:53:33

@RosszQtya: Elolvastam a hatarozatot. Total hulyeseg. Pl. mitol maganlevelek ezek?

Mi a maganlevel meghatarozasa?

Az Indexnek szar az ugyvedje, rugjak ki.

La Tangolita 2009.01.23. 11:56:57

De mondjuk azt sem ertem, az erintett szemely levele, melyben sajat allaspontjat ismertette, miert nem jelent meg a Homaron.

kircsyke 2009.01.23. 12:05:03

Hát ez már tényleg...!
Nem szoktam csúnyán beszélni, de az ilyennek azért én is beszólnék, egy finom kis kúrvaanyás dolgot vagy valami hasonlót, bár attól függ, hogy milyen a kedvem a munka után!
Bár kocsival járok, de szoktam buszozni is!
Szóval nem értem, hogy lehet valaki ennyire köcsögparasztbunkó, hogy nap mint nap emberek közt dolgozik és ilyet kiereszt a száján!

Jó Estét 2009.01.23. 12:09:37

amugy vicces hogy ezen emberek emglepodnek. Nem jartok utcara? Sztem nalunk az egy fore eso parasztok szama jelentosen meghaladja az eurozona atlagat...

mozgalmat inditok: bojkottaljuk a parasztokat, hatha ehenhalnak!

m. g. 2009.01.23. 12:33:21

de komolyan, mindennapos a buszon, hogy hülyegyerek megáll a közepén beszélgetni, hátul mögötte még táncolni lehetne, elöl meg nyomorog mindenki, de beljebb nem másznának... néha én is üvöltenék, és küldenék mindenkit hátra a halál kankós eres...

isti77 2009.01.23. 12:48:40

Nekem ez a rész tetszett a legjobban:

"Ezúton küldöm üdvözletemet a sofőrnek, akit csak azért nem hordam le a helyszínen, mert úriember vagyok, és nem is kívántam lealacsonyodni az ő szintjére"

Aha. Nagggyon jó duma, már sokszor hallottam/olvastam, és midnig megnevettet.
Tehát nem azért hagytam annyiban, mert úgy besz.rtam, hogy levegőt sem mertem venni, nemhogy visszaszólni, hanem azért, mert úriember vagyok.
Csak megjegyzem: úriember stílusban is ki lehet kérni magadnak, nem feltétlenül kell lealacsonyodni az ő szintjére. Szal: ezen az érven még csiszoljunk egy kicsit.

Mylady 2009.01.23. 13:12:17

@Egyéves Önkéntes:
tényleg, zeppel mi lett?

Nem tudja valaki?

CSL 2009.01.23. 13:24:16

Egyébként ha a sofőr tartja magát a szabályokhoz akkor lehet fel sem szállhatsz mert hát a busznak is van egy megengedett szállítási kapacitása! Tehát a saját jogosítványával meg a munkahelyével játszott hogy téged elvitt szóval inkább köszönd meg neki hogy kockáztat érted szerintem ilyen "áldozatért" megéri hogy egy kicsit morcos és kiabál veled..

moli 2009.01.23. 13:34:35

@La Tangolita: szerintem sem maganlevel egy ceg mukodesi koreben a ceg altal irott level. hiszen minden barmely maganember kuldene el ugyanazt a levelet, mindenkinek ugyanazt valaszolna vissza. tehat ebben semmi maganjellegu nincs. uzleti level.

deviszont maganlevel az ugyfel altal a cegnek kuldott level. maganszemely-level.

AlulírottFentemlített 2009.01.23. 14:47:24

A mai buszsofőrök azt hiszik, hogy ha trágárságokkal tűzdelik tele a
mondanivalójukat, akkor azzal egyénivé válnak.
De mekkorát tévednek a
nyomorult kis gecik!

Gunter 2009.01.23. 15:01:40

Nagyon off...

Főnök utazik Fővárosunk kedvenc tömegközlekedési Zrt.-jének valamelyik buszán. A vadiúj busz végében lépcsős kialakítású a padlózat. A busz majdnem üres, mindenki ül.
A busz elindul a megállóból, kiscsaj feláll a busz legvégén lévő ülésből hogy készülődjön a leszálláshoz. Ebben a pillanatban egy kedves úrvezető bevág a busz elé a buszsávba, hogy márpedig neki most azonnal jobbra kell kanyarodni (amit persze megtehetne ha nem lenne ott az a köcsög busz), vagy itt a világvége. Buszsofő beletapos a fékbe. A busz fékei tökéletesen működnek. Minden ülő utas alaposan beba... beüti a térdét az előtte lévő ülés támlájába. Kiscsaj az emelt padlózatról jónéhány méteret száll előre, majd kényszerleszállást hajt végre az arcával. Főnök még filmen sem látott hasonló mutatványt. Az eredmény : smink és vér perverz kompozíciója + (valószínűleg) törött kar. Néhány dolog menthette volna meg a csajt a kedves kocsikázó okozta apró kellemetlenségtől :

- szar régi egyenletes padlójú buszon utazik
- a busznak elhasználódott a fékrendszere
- a buszon éppen heringmódon zsúfolt utazóközönség vígan veszi igénybe a zéerté szolgáltatásait.

Tehát a Volánbusz félti az utasai testi épségét, és próbál gondoskodni a fenti 3 feltétel teljesüléséről. Ezért inkább köszönet illetné őket...

Eldarion84 2009.01.23. 15:34:32

Mivel Szegedre járok egyetemre, sokat ingázom, de valami borzasztó az egész, és itt nem csak a sofőrökre gondolok, hanem magukra az utasokra is. Nem tudom felfogni, hogy miért kell egymást letaposni, tolakodni, oldalba lökni, vesét lerúgni stb, amikor begördül a jó öreg busz hogy felszedje az utasokat. Ált. az utolsók között kászálódok fel mert nincs kedvem magam szétveretni azért hogy jó helyre le tudjak ülni. Magyarország közlekedése kultúrája egyszerűen röhejes! Angliában simán meg bírják csinálni az emberek azt, hogy a távolsági buszoknál érkezési sorrendben állnak be a megállóba, és nem ütik, nem rúgják, nem paszírozzák össze a másikat. Itt mi van? Káosz. Utálok egyszerűen belföldön utazni. A sofőrök meg, az a kedvencem amikor rágyújt a buszban, és mivel nem zár a fülkéje jól, mindenki szagolhatja a cigifüstjét. Fantasztikus!!
A legjobb történet, aminek részese voltam, előttem szállt fel szintén egy szegedre járó lány, csak elhagyta a diákját és helyette az egyetemtől kapott egy papírt amivel igazolni tudja a jogviszonyát. Na a sofőr nem fogadta el, össze-vissza osztotta a csajt, és már egy srác is hiába magyarázta a sofőrnek hogy ezt adja az egyetem, és hogy más sofőr elfogadja, az leszállította a lányt. Erre egy iq fájter öreg nő is beszállt a vitába, hogy a fiatalok agyilag el vannak maradva, még ezt sem bírják felfogni, utazni sem tudnak csak a balhét csinálják. Na akkor már több srác is visszaszólt az öreglánynak mire a sofőr elküldte őket nyomdafestéket nem tűrő hangnemben a ...-ba. Szóval no comment.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.23. 15:34:51

Beljebb kell menni és kész. A busz megfelelő méretű.

staropramen 2009.01.23. 15:47:32

ezekkel a szegedi +pécsi egyetemistákkal csak a baj van.

Eldarion84 2009.01.23. 15:53:59

@staropramen: Azokkal van a baj, akik felszállnak egy Győrbe induló távolsági buszra, amiből van naponta 2!!! és közben leszállnak Kiskunhalason, meg a közeli falvakban, ahová legalább 8-10 járat indul. Volt olyan alkalom hogy az utasok fele fért csak fel a buszra és maradtak lent Székesfehérváriak, aztán Kkhalason meg az álló utasok eltűntek. A sofőrnek ilyenkor távolság szerinti sorrendben kéne szólítani az utasokat, szerintem. Persze vannak akik így csinálják természetesen.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.01.23. 15:56:53

"Csak azt sajnálom, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt semmi!"
Örömmel látom, hogy de, igen! Utoljára 94-ben ültem távolsági buszon, és akkor is detto ez volt! Ha nagy ritkán jutott ülőhely a Veszprém-Pécs vonalon, akkor valakinek a segge a számba lógott, vagy a karfámon ült, vagy a cuccát a lábam alá kunyerálta, mert annyira nem volt hely, a járat pedig 5!! óra alatt tette meg a 170 km-t! Csak akkor még én is fiatal voltam és szartam rá! Istenem, de szép is volt...minggyá sírok...
Vajon látod-e EDE?

staropramen 2009.01.23. 16:04:25

@eldarion
Sztrovacsek lapozz előre scout 10:46:28-as kommentjéhez.helyettesítsd be szentlőrincet kiskunhalassal és rájössz, hogy mire mondtam, hogy veletek csak a baj van,

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.01.23. 16:05:19

Nincs még meg a sofőr, kérdem tisztelettel az erre szakosodott kommandótól és a sok bérkommentelőtől? Csak mert FONTOS!

staropramen 2009.01.23. 16:11:19

Nyilvános a bérkommentelők bérjegyzéke?
FONTOS lenne.

Eldarion84 2009.01.23. 16:13:37

@staropramen: bocsi, nem olvastam végig a kommenteket :)

Alikam 2009.01.23. 16:29:29

@CSL: A busznak megengedett kapacitása?
A nagy lófaszt!

Főleg, hogy egy rakás helyen már előre kell megváltani a jegyeket!

Ha nincs elég hely, küldjék a másik 5 buszt is 120-al...

Jól nézünk ki!

Eldarion84 2009.01.23. 16:46:50

@CSL: ezek szerint csúcsidőben a sofőrök 100%a a munkahelyével játszik. :P
amúgy láttam már olyat hogy a sofőr nem engedett felszállni több embert mint ahány ülőhely van. tök jó volt, három órát kellett várni a következő buszra, ami az utolsó is volt aznap.

sz@r a hazai közlekedés (is)

Jó Estét 2009.01.23. 17:59:04

sajna@Eldarion84:
Sorbanallas az nem osi magyar szokas sajnos, es ebben mondjuk az erintett volan (vagy akar Mekdonalc, bank, posta, akarmi) is felelos, egyszeru megoldas, kulfoldon bevallt, ilyen kihuzhatos szalagkordon, hogy az emberek ne 42iranybol kozelithessek meg az ojjektumot. Es ez ugyanugy mukodik mekibe, postan, akarhol. Bar akkor sok ember kedvenc hobbija a postantolakodasmikoramasiknemnezoda megszunne, dehat no pain no gain. na megyek kekszallag regattara

Jo Estet

Fíldödi Ferenc 2009.01.23. 18:24:47

Ez felháborító! Így letegezni az utasokat..

Fíldödi Ferenc 2009.01.23. 18:34:20

"Azért nem hordtam le, mert úriember vagyok."
Nem, hanem azért mert egy puhap.csű birka vagy aki konfliktus esetén fülét-farkát behúzza, utána a virtualitás mezején elsírja bánatát.
A buszvezető monnyon le.

vabi (törölt) 2009.01.23. 19:20:55

hát néha meg lehet érteni a volánosokat is, erre nagyon jó példa a híres osztrák mondás :


Ich habe das Haus gekochen, wurde ich nicht eine Katze.

Mylady 2009.01.23. 19:43:55

Te, vabi, lehet, hogy kinevetsz, de ezek létező osztrák mondások (keverékei) vagy csak te dobálsz ide mindenféle össze nem illő szavakat?

Komolyan kérdezem.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.23. 20:55:58

Ez a II. világháborúban az angolok által a németek ellen használt ún. halálos vicc egy részletének továbbfejlesztett változata.

A Tyne folyó déli partja 2009.01.23. 21:14:19

aláírom,h. nem így kellett volna a sofőrnek a kívánságát közölnie, de azért valahol megértem. Az én szülővárosomban kizárólag elöl lehet felszállni a helyijáratra is. Na most, az emberek 90% -a felszáll,és megáll az ajtóban, ahelyett,h. továbbmenne,h. esetleg a többi utas is felszállhasson. De nem, elöl nyomorog mindenki, hátul meg még ülőhely is van. Tesómra egyszer rászólt egy nyanya,h. tolakodik. Igen, mert hátul töküres volt a busz....


másik sztori: helyközi járat, nem túl hosszú útra (Veszprémből Balatonalmádiba). Tömeg, nénike tolakszik előre,h. elsőnek felszállhasson. Felszáll mindenki, nyomorgunk, busz elindul. Első városon kívüli megálló: nénike megint átverekszi magát a tömegen, h. ő itt leszáll. Minek furakodott, ha az első megállónál le kell szállnia??? hogy kétszer tolakodhasson?

jox19 2009.01.24. 00:29:20

Ennek a blogra elküldésnek természetesen a jövőre nézve társadalomformáló okai is vannak. Ám véleményem szerint ez ott és akkor szóvá kellett volna tenni és nem némán meghunyászkodni. Nekem szerencsére nem sok gondom akadt még sofőrökkel, de akivel akadt annak igenis beszóltam (egyet majdnem meg is agyaltam, de a később felmerülő problémák miatt nem tettem). Isten és a buszsofőr előtt egyformák vagyunk!

jox19 2009.01.24. 00:31:19

Ja és Nem vagyok rá büszke de "nyanyát" sem egyszer oltottam már le.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.24. 00:38:06

Én egy lehetőséget mindenkinek szoktam adni. Ha nem veszi észre, hogy zavar felszálláskor, mert ott bambul az ajtóban, EGYSZER megkérdezem tőle kulturáltan, hogy "szabad lesz?", majd várok néhány másodpercet. (Van ilyen. Én is szoktam bambulni. Igaz, nem az ajtóban, de akkor is.) Ha ezalatt nem sikerül feldolgoznia a bejövő információt, úgy lököm félre, hogy csak nyekken. Nem vagyok egy nagydarab kopasz állat, de még nem nagyon szóltak miatta; talán mert rájöttek, hogy nem nekik volna igazuk. ;-)

Javaslom a fentiek kipróbálását.

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.24. 10:05:24

Egy kis hozzáfűzés a sofőr modorát védőknek:
te mit szólnál, ha a felszolgáló vagy a kasszás (nem a kaszás :D) (mondjuk nap végén, mert akkor már elég "emberrel" foglalkozott) úgy szól hozzád: na mi a faszt kérsz? Vagy faszom, lesz még valami?
Azt hiszem, jogosan lennél felháborodva, mert Te fizetsz azért, hogy első esetben kiszolgáljon, és kedvedbe járjon, másodikban meg hogy elhúzza a termékedet a vonalkódolvasónál kedves mosollyal az arcán.
Szerintem...

Ab ovo Taigetosz 2009.01.24. 16:49:10

Nálunk ez humorosabb formában működött még a 90-es évek elején. - Menjetek már beljebb, fiatalság, diszkóba mentek, hátul még táncolni is lehet! - No igen, de már csak lassúzni!!!
Vagy: - hátul még sakkozni is tudnátok.. - Jó, hogy mondja, jöjjön, kéne még ide egy sötét paraszt!

System failure. :) 2009.01.24. 18:48:43

Én önként és dalolva hátramegyek rögtön, míg a sok birka paraszt feltorlódik úgy középtájtól. Ebben az esetben nem zavar, hogy parasztok. Viszont ha ekkor szállok fel, akkor jó hangosan elordítok magam, hogy húzódj már beljebb te nyomorult. Nem különösebben érdekel, hogy mit gondol rólam pár nyomorék, ellenben nagyon hatásos mikor rám néznek és valamit látnak a szememben, mert mindig beljebb mennek. A táskás, kívül üllős helyfoglalóknak szólok, hogy tegye szabaddá a helyet. Nemleges válasz esetén közlöm, hogy így is úgy is leülök, rajta áll, hogy hogy... Rajta keresztül vagy nem. Egy emberke nem adta át eddig, neki beígértem egy állbaverést legközelebbre. Nem tartom magam bunkónak, én odafigyelek másra, de viszont el is várom. Aki paraszt és keménynek kell vele lenni, hát az is tudok lenni. Nem a buszokkal van a baj, hanem az önző másokat nagy ívben lesz@ró emberekkel.

Bableves 2009.01.25. 15:43:39

Karácsony napján, busszal szerettem volna közlekedni egy lakóhelyemhez közeli városba. Ehhez a következő előkészületeket tettem:

-Interneten elolvastam a Volán hivatalos menetrendjét, különös tekintettel az ünnepi menetrendre
-A célállomáson lakó barátnőm személyesen lefáradt a forgalmi irodába, ahol a Volán kedves munkatársaitól szóban is megérdeklődte a számomra kinézett járat biztosan közlekedik-e?
-Mivel a sofőrök órája általában máshogy jár, mint az enyém - sok éves tapasztalat - aznap 60 perccel előbb kimentem a megállóba, valaki mást úgy is ki kellett kísérnem, és addig is beszélgettünk.

Így hát adott volt minden utazásomhoz, gondoltam. Az események azonban másképpen alakultak, íme:

-Kikísért barátom busza nem jött, ezért nekiálltunk stoppolni a megállóban. A két buszmegálló egymással szemben van, mindkét oldalra álltunk, nehogy a közben esetleg megérkező busz ne lásson utast, és biztosan megálljon. Persze nem vett fel senki minket.

-Az én buszom a hivatalos menetidő előtt 25 perccel érkezett (Somló Volán), a megállóhoz érve felkapcsolta a reflektorait, ránk mosolygott a megállóban, majd megállás nélkül továbbment, hiába integettünk.

-Ezek után felhívtam barátnőmet a célállomáson, hogy késem, mire ő bement ismét a közeli Autóbusz állomásra reklamálni. Kérdezte, hol van ennek és ennek a járatnak a sofőrje? A melegedőben, ő az, mutatták. És hogyhogy már itt van, még úton kéne lennie, épp most kéne odaérnie ahhoz a megállóhoz, ahol nekem kéne felszállni? Ja, nem vette észre, hogy ott vannak utasok, volt a válasz.

-Közben sikeres autóstoppal én is megérkeztem, és befáradtam az Autóbusz állomásra, de addigra már ez a sofőr eltűnt onnan, kollégái kioktattak, hogy ilyenkor (ünnepnapokon) nem számít a kiírt menetrend, a sofőr úgy megy, ahogy tud, és ha nincs felszálló, akkor előbb ér be, és kész.

Karácsony lévén nem mészároltam le a melegedő és diszpécser személyzetét, de mindenesetre megemlegették, hogy ott jártam, ezt itt nem részletezném. Barátom, ki még várta a délután elmaradt buszát ugyanott, arra a három órával későbbi járatra szállt fel, melynek sofőrjét személyesen igazítottam el, közölvén vele, hogy itt és itt lévő megállóban fog találni valakit, aki a buszra vár, és ha nem veszi fel, megkeresem! Felvette... A mai világban már ez is eredmény karácsony napján.

Boo 2009.01.25. 15:54:27

Annyira sz@r a poszt, hogy csak ismételni tudom Minarik EDE pályabérlőt: Csabagyöngye!!!

Apokalipsz István 2009.01.26. 10:23:22

Meg foiskolas koromban nagyon sokat kellett buszoznom, (3 oras ut volt)
A buszsoforokkel kapcsolatban vegletes tapasztalataim voltak.
Vagy a poszt szereplojehez hasonlo tusko, vagy igazi jofej figura.

Amugy meg Ede szarjon sunokkel teli bogratchot, lehetoleg muemleki kornyezetben

2009.01.27. 21:18:57

Ha kocsival mész, súlyadó, regisztrációs adó, a benzinben horribilis adó, jön a dugódíj,fizess mindent, de takarodj a szennyes autóddal, ha mégsem, fizess brutális parkolódíjat, de akkor is megbüntetnek. Kint marad a harmincas tábla, fizess háromszázezret. A szolgáltatók hiénák, a hatóságok hiénábbak, az állam a leghiénább.
A közlekedőtársak szidják a kurva anyádat, esetleg meg is vernek, ritkán lelőnek.
Szóval csak ne panaszkodj arra a jó kis nyugis buszra.

Mr. Brown 2009.01.28. 09:50:02

@Bableves: nekem ehhez annyi a hozzáfűznivalóm, hogy a buszok nem ritkán hamarabb érkeznek/indulnak tovább a városból, mint ahogy ki van írva. volt már olyan is, hogy erre felkészülve 30 perccel korábban mentem ki az állomásra, biztos ami biztos. várok, várok, automata bemondja a buszomat, mondom zsír. (hozzá kell tenni, hogy az utolsó busz volt 19:55kor(!) berettyóújfalu és debrecen között) az idő csak telt, 20:15 lett. na mondom itt valami lesz, bemegyek a forgalmi irodába, kérdezem a nem kicsit részeg forgalmistát, hol a busz, mert vagy 20an várjuk. ő meg "felvilágosít", hogy a busz már elment. iiigen? mikor? erre nem tudta a választ, nekem meg nem volt kedvem kötözködni, inkább mentem a vonattal, ami jó 50km kerülő és plusz egy óra...

C00ler 2009.02.06. 08:56:37

És ehhez hozzátartozik az a sofőr aki még a zebrán is átengedett engem. Minden éremnek két oldala van.
Ha majd kocsival jársz, akkor fogod igazán megtapasztalni mennyi tahó van! Azt hiszed a tömegközlekedés rossz? Na majd meglátod...
süti beállítások módosítása