Vilmarci problémás vásárló. Vásárol, elfelejt, ottfelejt, házhozszállítást kér, ezekért bármelyik bútoráruházban kemény kiképzést kapna, de az IKEA pénztárosa mindent kezelt és megoldott. Például önszántából visszanézte a biztonsági felvételt. A meglepő fordulatokra a poszt végén lesz a megoldás, de azért egy szépséghiba itt is van: a pénztárnál felejtett matrac, amit a következő vásárló simán hazavitt.
A türelmetlenebbek és elsőzők kedvéért:
Bót: IKEA
A hülye: az ügyfél (én)
A jó fej: a pénztáros
Beszólt-e a hülye ügyfélnek a pénztáros? Nem.
Lekezelően bánt-e valaki az ügyféllel? Nem.
Megoldódott a gond? Igen.
Boldog-e az ügyfél? Igen.
Elolvastad, mehetsz elsőzni, a részletek ráérnek.
Költözés előtt állunk, és úgy gondoltam, kellene egy új, rendes ágy a mostani összecsukható (vagy szétnyitható, mikor milyen) helyett, valamint a gyereknek is kellene egy új kiságy. Mivel nem vagyok sikeres, úgy döntöttem, hogy az IKEA-ban fogom elkölteni az ezekre szánt nem kevés pénzt. Az infós pultnál kinyomtatták, hogy hol találom a raktárban a kiválasztott ágyak darabjait. Külön papírt kaptam a franciaágyhoz, mert az a külső raktárban volt, és fizetés után kellett onnan elhozni. Kicsit szétszórt vagyok, ezért ezt a papírt már csak fizetés után adtam oda a pénztárosnak, aki mosolyogva fogadta ez a kis botlást. Majd szintén mosolyogva közölte, hogy most látja, hogy a erre az ágyra van family kedvezmény, de elfelejtette lehúzni a kártyát. (Igen, mivel halmozottan nem vagyok sikeres, van ilyenem is, bár csak az ingyen kávé és az időnként akciós húsgolyó miatt). Mondta, hogy az ügyfélszolgálaton visszakapom a különbözetet, ha bemutatom a kártyámat.
Ügyfélszolgálaton sorszámhúzás, kártya odaad, pénz vissza.
Sajnos ekkor vettem észre, hogy a kavarodásban a pénztárnál hagytam a gyerek ágyába való matracot. Mire odaértem, már nem volt ott, de a pénztáros sem. Szomorúan ballagtam vissza az ügyfélszolgálatra, ahová, mint kiderült, a pénztáros utánam jött (épp lejárt a műszakja), hogy ellenőrizze, sikerült-e visszakapnom a pénzemet. Mondtam neki, hogy igen, de közben lett másik, nagyobb gondom. Előadom az elveszett matrac történetét, ő pedig erre felajánlja, hogy megnézik a videofelvételt, és ha tényleg otthagytam, akkor kapok egy másik matracot.
Közben elintéztem a házhozszállítást (tudom, most már végképp nem lehetek sikeres, hiszen nincsen autóm). Pár perc múlva jött a pénztáros kollegina, hogy kapok egy másik matracot, mert a mögöttem lévő vásárló vitte magával az enyémet. Visszamentem, kifelé már vártak, leellenőrizték a típust, és már vihettem is. Végig barátságosak, segítőkészek voltak, negyed órába telt az eltűnt matrac ügyének kezelése.
Történt mindez 2009. március 4-én, a helyszín pedig... Utrecht, Hollandia...
Üdv mindenkinek
vilmarci
Az utolsó 100 komment: