Tékozló Homár

Tényleg bedugósította a Red Bull a várost egy reklámakcióval?

2009.03.11. 09:14 | szily | 47 komment

A Homár mozielőadás közben korsóból söröző, kedélyes berliniekkel töltötte az utóbbi napjait, ezért kimaradt abból, hogy a Red Bull kedden állítólag italt osztott az utcán Budapesten, ami hatalmas dugót okozott. Alant Béla levele, aki személyesen is szenvedő vagy boldog alanya volt a marketingakciónak, kérjük írja meg gyorsan, mi is történt, repesek a kiváncsiságtól!


Úgy érzem, hogy ezt a gyönyörű történetet, melynek ma voltam szem-és fültanúja, megosztanám a Homár népével. Igazi gyöngyszem bizonyos szempontból. Az emberi mohóság, a mások tudatlan mexopatása és az elrontott marketingakciók mintapéldája.
 
Történt ma (március 10.kedden), hogy a késő délutáni órákban, a héven hazafelé tartva bámultam ki az ablakon. (Diák vagyok, nem sikeres ember, így marad a bkv). Szóval ahogy bámuldozom, megpillantok egy híres energiaitalt (bizonyos "vörös bika" márkanevet) reklámozó autót a Komjádi uszoda előtt a középső járdán vészvillogóval állni. Aztán még 4 ilyen kocsit. Gondoltam biztos vmi promóció van, de ahogy továbbhaladt a hév, én is úgy siklottam túl a dolgon. Hazaérve bekapcsolom a rádiót. Épp egy beszélgetős műsor megy, hallgatói sms eket olvasnak be. Kiderül, hogy nem akármilyen, de olyan promóció van, hogy az autósoknak osztják a már említett márkájú löttyöt, kisebb (inkább nagyobb) forgalmi fennakadást okozva ezzel. Olyat, hogy az sms ezők szerint a sor vége már a Lánchídnál áll. Negyed hét tájban már az Erzsébet-híd lábánál állt a kocsisor, ugyanis az uszodánál járó népek úgy beindultak a dolgon, hogy a belső sávban (!) leállítva a kocsit indultak a vörös bika vadászatára.
Kérdezem én, a kispolgár: hogy nem jut eszébe egy marketingszakembernek, hogy egy ilyen elqrt promócióötlet mekkora forgalmi dugót okoz az esti csúcsban? Gondolom nem volt boldog az a többszáz - ezer autós, aki emiatt ma +30-40 percet ült dugóban hazafelé...a vörös bikának sikerült lebénítania fél Budát úgy két órára. Hát ha valamit, szárnyakat biztos nem adott a dugóban veszteglő autósoknak...
 
Üdvözlettel: energialöttyöt nem ivó Kispolgár
 
Ui: nem voltam szenvedő alanya a sztorinak, csak ily módon értesültem az eksönről, de ez akkora gyökér történet...valakinek meg kellett írnia!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2009.03.11. 09:15:55

Red Bull ivó sikeres ember-e lehet? Ezek után?

É2I 2009.03.11. 09:17:40

Szerintem a rend őreinek kellet volna elküldeni a vérvörös faxba, a vörös bikásokat.

hiszti 2009.03.11. 09:18:29

Sorban állni ingyenpiáért kiknek a szokása?

hiszti 2009.03.11. 09:20:18

marketing gerilla akció, vagy gerilla marketing akció?

É2I 2009.03.11. 09:22:00

@hiszti:
Ingyen piáért bocsánatos bűn, de egy ilyen elfuserált ízű koffeinért....

milyen_Péter? 2009.03.11. 09:22:46

Én tuti szétanyáztam volna magam. Alapjában türelmes vagyok, képes vagyok órákat dugóban ülni, ha az oka valami baleset, vagy komoly dolog. Na de egy ilyen...ez ám a szívatás! A sok birka meg ment az ingyenpia után. Kb. 300 Ft-ért sokkal többet pöfögtek el az álló autók a dugóban. Az összes ilyen faszkalap szarjon szárnyas sünöket!

frocli 2009.03.11. 09:24:39

Ha a Red Bull-ivó a bankban leköti a pénzét az a szárnyas betét?

Impega 2009.03.11. 09:26:08

"Alant Béla levele, aki személyesen is szenvedő vagy boldog alanya volt a marketingakciónak, "

"Ui: nem voltam szenvedő alanya a sztorinak, csak ily módon értesültem az eksönről, "

:DDD JO REGGELT!

É2I 2009.03.11. 09:27:34

@milyen_Péter?:
Az egyetértésem teljes. Ezért is ítam a rendőröket.
Plusz még fel is jelenteném a céget. Egy jó nagy összegű büntetés hátha eltántorítaná az ilyen akcióktól.

szily 2009.03.11. 09:27:46

@Impega: A mondat tovább tartott, további jó olvasást és jó reggelt!

Impega 2009.03.11. 09:30:51

@szily: Jujj. Felebredtem.
Alant Béla levele.
Aki személyesen is szenvedő vagy boldog alanya volt a marketingakciónak, kérjük írja meg gyorsan, mi is történt, repesek a kiváncsiságtól!

Paladin 2009.03.11. 09:31:11

Fúúú! örök reszpekt a főnökömnek, amiért korábban elengedett minket tegnap. Mi is arra járunk, szal megúsztuk :D

Impega 2009.03.11. 09:31:58

@szily: Muszaly a szamba ragni, kulonben nem ertem. (Azert ott a pont;))

gelsystem 2009.03.11. 09:33:14

vasz iz dasz moderáciYO?
pedig még szárnyak is vótak a hozzáröfögésemben....

klaci911 2009.03.11. 09:33:35

Én arra jártam, Óbuda irányába mentem. A nagytudású Red Bull lányok az elválasztó sávra parkolták a nyomi kipingált, ferdén felhegesztett fürdőhengerrel ellátott Minijeiket és úgy ugráltak a kocsik közt. Szóval annak is meg kellett állni, aki utálja ezt a lónyálat. Nem tudom, ki válogatja a csajokat, de egyre sötétebbek (nem a hajuk...) és egyre pofátlanabbak. Szerintem ez az elvárás...

maincoon © 2009.03.11. 09:33:58

én majd amikor megyek pestre, nem fogom bevállalni a dugó okozta idegbajt. már el is terveztem, hogy az örsről metróval megyek a moszkva térig. ha végeztem úgyis be akarok menni az ikeába és az árkába a c&a-ba :)onnan kocsival már gyorsan ki tudok surranni pestről.

Tsabi 2009.03.11. 09:35:08

En csak kepeken meg elmeseles alapjan tudom, hogy mi volt az elso elektro world megnyitasa kornyeken, es ott ha jol elmelkszem meg ingyen se volt semmi. Basszus, a magyarba beidegzodott, hogy ha valahol hosszu sor all, ott tuti van banan. Vagy ingyen adnak valamit. En nem a redbullt vedem, de ez a dugo nem jott volna letre (vagy nem ekkora) az "ingye van, bazze, oda kell erni mindenaron" beallitottsagu emberkek nelkul.

klaci911 2009.03.11. 09:39:01

Tsabikám, van tipped, hogy a Batthyany térről hogyan lehet eljutni az Árpádfejedelmre kocsival, ha nem az uszoda előtt? Egyébként soha nem iszom, nem ittam és nem is fogok Red Bullt inni, szóval ne tessék rendkívül okosnak lenni...

szemig jimmy 2009.03.11. 09:39:34

@maincoon ♀: aztán meg a bkv figyelőn megírod az élményeket :)
amúgy a ferenc körúton is dugó volt tegnap
ott mit osztottak?

maincoon © 2009.03.11. 09:42:30

@A mosóporos: élményeket? nem hiszem, hogy lesznek... :(

szemig jimmy 2009.03.11. 09:47:06

@maincoon ♀: dehogynem...
orkok a metrón, csövesek a moszkván, meg ahova mész onnan, ki tudja
aztán ikea, matrac :), c&a melltartó, árkád fizetős wc...
na??

Chouchou 2009.03.11. 09:47:16

@É2I: ami ingyen van, az mindig KELL!!! :-(

Tsabi 2009.03.11. 09:47:19

@klaci911: ezek szerint valoszinuleg nem is teged szolitottalak meg az "ingye van.." kitetellel. Tovabbmegyek, azt se irtam, hogy aki az uszoda elott autozik, az ne lehetne sikeres ember. Csak a felreertesek elkerulese vegett. Akinek nem inge..

szemig jimmy 2009.03.11. 09:49:10

@maincoon ♀: cicus, levették a dobogódat az apehos posztról. homár bedurvult...

Chouchou 2009.03.11. 09:50:39

@Tsabi: a budaörsire gondolsz? az több, mint kemény volt... nem bíííírom elviselni ezt a "birkaszellemet" vagy minek is nevezzem... most nyit valami? ingyé' van valami? nyomás, táborozzunk le ott minél többen!

maincoon © 2009.03.11. 09:51:24

@A mosóporos: ne ijesztgess már, a végén mégis kocsival megyek be odáig! bár az orkoktól nem félek, de mit csináljak a csövesekkel???
aztán remélem én is kifogok valami akciós melltartót a c&a-ban :)

maincoon © 2009.03.11. 09:52:24

@A mosóporos: hát ez van.... túl fogom élni :S

Tsabi 2009.03.11. 09:54:56

@Chouchou: igen a budaorsire gondoltam. Az elso kepek alapjan azt hittem polgarhaboru, de megnyugodva olvastam, hogy csak boltnyitas volt..

Chouchou 2009.03.11. 10:00:04

@Tsabi: hihetetlen volt... akkor budafokon laktam, és úgy mentem dolgozni, hogy vilivel kamaraerdőig, ott átszálltam a 88 (?)-as buszra, és úgy budaörs. na már a villamosvégállomáson hihetetlen mennyiségű autó volt (alapesetben a madár se járt arra szinte), a busz menetrendjéhez egy órás csúszásban volt, de mire átkeveredtünk, két és fél órát késtem, persze ezt a főnök nem hagyta kommentár nélkül, mintha én tehettem volna róla... értem én, hogy nyitáskor van akció mindig, dehát máskor is! mit kell rohanni ennyire egy porszívóért, teszem azt? NEM TUDOM FELFOGNI! pfff... eccer kaptam mailt azt hiszem a lengyel MM megnyitásról, ott szabályszerűen szétbontották az üzletet...

É2I 2009.03.11. 10:14:04

@Chouchou:
Én nem szenvedek ebben a betegségben, sőt.

@Tsabi:
Ámerikában az év elején még agyon is tapostak egy szerencsétlent. Tehát ez nem magyar specialitás. Mindinkább birka effekt.

elwood 2009.03.11. 10:22:24

Ingyen osztogatós akció jó. Járdán csinálták, nem tartottak fel senkit.

A sok tulkot aki vészvillogóval megáll az úton azokat kell szidni.

Ha lenne rend-őrségünk akkor szépen odamenne és a Red Bull mellé egy szép csekket is kiállítana.

(Az már csak álmaimban szerepel, hogy egy nagy dózerrel az összes birkát lenyomhatnák az útról)

Tsabi 2009.03.11. 10:38:21

@Chouchou: azt a mailt en is megkaptam. Konkretan a lopasellenorzo kapu kidontesevel kezdtek, onnantol kezdve meg aki kapja marja de szo szerint.
@É2I: japanban is mindennapos, hogy a legujabb gadget bemutatasakor osszetaposodik nehany geek. Ez szintiszta darwinizmus, a gyenge elhullik. Nem veletlen, hogy az ilyen nyitasokat ejfelre meg hajnalra teszik, amikor a nooomalis ember mashol van.

É2I 2009.03.11. 11:07:06

@mókus:
Nekem mindegy mi van benne, nem iszom ilyet.
De biztos lehetsz-e benne, hogy azt tartalmazza amit rápingálnak? (Ok, tudom, hogy nem lehet benne más :)

@Tsabi:
Látom a hírekben én is. Hiába az éjféli értékesítés, ha már egy héttel előtte a bejáratnál sátorzik a sok félnótás.
Viszont Te emlegettél polgárháborút, gondolom Japánban is erre asszociálsz először ;)

Tsabi 2009.03.11. 11:14:42

@É2I: az ejjeli ertekesitessel azt probaljak elerni, hogy normalis emberben ne essen kar, aki satrazik, annak amugy is ugy kell :) japannal speciel godzillara asszocialtam ;)

Texaszi Láncfűrészes 2009.03.11. 11:27:00

Ezé' tart itt az ország!

szétosztanak mindent...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.11. 11:53:58

Magyar vagyok, tecciktunni.
Ingyen van?
Tizet kérek. Sőt, legyen inkább húsz.
Köszönöm.
Tessék mondani, mi is ez?

klaci911 2009.03.11. 13:58:36

@elwood: Az ingyé' akció tényleg jó! DE EZT NEM A JÁRDÁN CSINÁLTÁK! Mint korábban írtam a reklámautókat a kétszer háromsávos utat elválasztó részre (AZ ÚT KÖZEPÉRE) parkolták félkerékkel, úgy szálltak ki a kocsikból és a haladni próbáló autók között ugráltak! Nagy eszükkel van, akit többször is megszórtak...Mivel a fotósuk is ott csattogtatott, a képekről szépen leolvashatók lennének a kocsik rendszámai, hadd fizessen a multi! Biztos így is megérte a cécó!

elwood 2009.03.11. 14:02:16

@klaci911: ja, az a járda. akkor sünt a red bullnak is. tahók.

esef 2009.03.11. 14:11:58

@klaci911:
Csalogány utca - Széna térig - Moszkva tér - át a hegyen - Szépvölgyi út egyenesen levisz az Árpád fejedelem útjáig. Ott meg lehet választani, balra vagy jobbra akarsz menni.

májgeriberi 2009.03.11. 18:17:33

örüljetek, hogy nem volt igazi az a bika

Xezs 2009.03.11. 19:41:04

Ez annyira tipikus, képesek az emberek egy 300 Ft-os szarra rácuppanni.

Herr Glatzkopf 2009.03.12. 19:20:39

Mekkora láma vagy te, kisfiam! Ott éjjel-nappal dugó van, de nem a redbúl-picsák miatt, hanem mert építik a csatornát, meg a sok bunkó pesti autós a buszsávon közlekedik, mert ők annyira fontos emberek, hogy nagyon sietni kell, vagy a komjádihoz kanyarodik be a Margit-híd felől jövő autós és fenntartja a szembe közlekedőket stb. Szal nem a csajok tartják fel a sort és generálják a dugót, hanem önmaguk, akik egyedül (!) furikáznak a verdával.

Xezs 2009.03.12. 20:16:10

@Kojak.007: Szeretem ezt az "egyedül (!) furikáznak a verdával" típusú szöveget. Ha van egy autója, nem teljesen mindegy, hogy hányan használják? Megvette, övé, egészségére. Azt meg sosem tudhatod hogy hova megy egyedül, lehet a haldokló feleségednek viszi a vérkészítményt, szóval mielőtt fejbe lőnénk az egyedül furikázókat, gondolkozzunk már.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.17. 00:05:20

@Xezs: Ha majd fontos, csak autóval elintézhetnivalód lesz a városban, vagy urambocsá' egy komolyabb vesekő miatt jajgatsz a mentőben, neked is kurvára számítani fog, mennyi barom képez dugót az útvonaladon. Hidd el, ha megtizedelnék a sofőröket, a maradék 90% százalék abból sem értene, mert nem praktikusságból, hanem vak, önző lustaságból, pontosan az általad említett "megtehetem, ezért meg is teszem, leszarom, mások mit mondanak" alapon kocsikázik. (Te is látod, hogy pontosan ez a demokrácia és az anarchina közti különbség?)
süti beállítások módosítása