Tékozló Homár

Döntsön a Homárbíróság: jogos-e hetvenezet fizettetni 800 megabájt mobilnetezésért?

2009.03.31. 13:36 | szily | 187 komment

Igazi hangulatos, mondhatni pikáns sztorit írt meg nekünk Sz.G. Egykori Magenta-alkalmazottról van szó, aki bevallottan rendetlen mobilszámla-fizető (hasonlóan, sajnos, a Homárhoz), gyakran késik és fizet is érte. No és a jelek szerint nem veti meg az alkoholt. Ezúttal az történt vele, hogy 80 megabájtos csomagját szerette volna 3 gigabájtosra cseréltetni egy régi kollégával, de a dolog apropóján olyan jól beittak, hogy a váltás elfelejtődött, ő meg összenetezett 800 megabájtot. A hibát olvasónk elismeri, de durvának tartja, hogy hetvenezer fizessen érte. A T-mobile jelenlegi legdrágább netes csomagja 14990 forintba kerül, a keret ehhez 16 gigabájt. Sz.G., ha jól értjük, azt tartaná méltányosnak, ha ennyit kéne kicsengetnie. Alant a hosszú sztori, benne majdnem ipari kémkedéssel végződő helyszíni beszámoló egy T-pontból.



Nem gondoltam volna, hogy egyszer nekem is szavam lesz Hozzád, ám a T-Mobile-al folytatott 3 hónapja zajló kínszenvedés után úgy gondoltam, Neked is kiöntöm a lelkem. És mivel most küldtem el a Fogyasztóvédelemnek és az NHH-nak is a levelem, maradt annyi íráskényszerem, hogy jusson belőle ide is. A szavazáshoz a link:

Már most leírom, és még többször is: Én voltam a hülye, mindössze a "büntetés" mértékével nem értek egyet.

A sztori: 10 éve előfizető vagyok Náluk, sőt, dolgoztam a magentánál elég vegyes tapasztalatokkal, de komomolyabb konfliktusra nem került sor. November elején kértem meg egy régi kollégámat, hogy a 80MB-os csomagot
lője át 3GB-osra. Nos, ezt sajnos díjtartozás miatt nem tudta megcsinálni. És miután erről épp egy egész estés italozás után szombat hajnali órákban tájékoztatott, az átadott információ nem bizonyult túl tartósnak, a lényeg az, hogy marha vidáman összebarangoltam 800MB-nyi adatforgalmat. Ezt a botlásomat bő 70000 forintos számlával jutalmazta a T-Mobile. Na, ez így mégsem járja, ha már a legnagyobb csomagjuk is kevesebb mint 15000 Huf, gondoltam ezért a 800MB-ért hasonló nagyságú összeg elég méltányos kompenzálása hülyeségemnek.
Ezt elintézendő befáradtam a helyi ügyfélszolgálathoz (több régi ismerősöm is dolgozik ott, úgyhogy inkább nem írom le, hova), hogy némi jó kedélyű nosztalgiázás után a helyi boltvezető segítségével sikerül az elfogadható keretek közé tornászni a számlámat. Azt is botor fejembe vettem, hogy hálám jeléül vásárolok egy számítógépet is, valamint újabb két év hűségesküt teszek térdre borulva, garantálva, hogy kemény magyar forintjaim továbbiakban is a magentáék zsebébe potyognak. Sajnos a T-Comnál 6 éve bevezetett "CRM filozófia" nem igazán jutott el az alvégre, az üzletvezető épp hogy csak a fejemet nem kaptam le, hogy hogyan merem megzavarni szentélyében. Kategorikusan kijelentette, hogy márpedig apelláta nincs, így ahogy van, be kell fizetni. Oly bőszen sorolta a kifogásokat, meg a kivagyokénhogyilyetmerészelek szöveget, hogy bármilyen ügyfélkapcsolati trénernek több órára való esettanulmányt szolgáltathatott volna. Természetesen a marketinges körökben ügyfélszerző -megtartó varázsige, hogy "megoldás" nem hagyta el a
száját. (Még részletfizetést sem említett!) Azt gyorsan levettem, hogy itt nem sokat fogok intézkedni, úgyhogy gyorsan a második napirendi pontra tértem: (Bár inkább elméleti, mint gyakorlati síkon, az eljárás során tapasztalt arrogancia némileg elvette a kedvem a két éves szerződéstől) Vegyünk számítógépet! Hajjajj, ezzel boltvezetőnk elevenjére tapinthattam, ugyanis mint a kölykét védő anyatigris kikelve magából közölte, hogy Ő NEM AD nekem
számítógépet, ha ilyen TARTOZÁSOM van. Az egyes szám első személy külön
figyelemre méltó, remélem értékelik a cégnél a lojalitását, hogy magáénak érzi a cég készletállományát. A másik érdekes felvetése, a TARTOZÁS. A kérdéses számlát még kézhez sem kaptam, tehát elmaradásként hivatkozni rá még egy ügyfélkapcsolati munkatárs részéről is tudatlanságra vall, nemhogy a boltvezetőtől. (Tényekhez hozzátartozik, hogy volt elmaradásom, amit még előtte kifzettem a a munkatársánál. Azt is meg kell említenem a pártatlan ítélethozatal érdekében, hogy nem vagyok egy mintaelőfizető. Sokszor csúszok néhány hetet / egy hónapot, természetes vállalva és fizetve ennek minden következményét.)
Szóval tartozás! Miután felvilágosítottam az ÁSZF-jükről, miszerint egy számla befizetési határidő előtt nem tekinthető tartozásnak, gyorsan visszavett az orcából, és - a párbeszéd során először - némi segítőkészséget véltem felfedezni részéről. Gondoltam leül a gép elé, beüti az ügyfélszámot stb. de nem!!! Kisétált az irodájából, hogy az ügyfélkapcsolatos kollégával együtt jól
megtanakodják a dolgot, miközben engem teljesen egyedül hagyott az irodájában az asztalon kinyomtatott statisztikák, és bekapcsolt számítógép mellett! Szóval ha valaki üzleti titokra kíváncsi, bátran sétáljon be a (azért sem írom le hova..) oda, és kérjen a boltvezetőtől egy egyenleglekérdezést! Negyed óra alatt a Magyar Telekom csoport összes belső utasítását, intranetes tartalmát el tudja küldeni valamilyen külső emailcímre! (Azért a dolgozóknak a véleménye érdekelne, hogy mit szólnának hozzá, ha pont az ő bérjegyzékük társaságában maradok együtt, megtudva, hogy ki mennyi pulykapénzt kapott karácsonyra, és milyen teljesítményt ért el előző hónapban)
Nos, miután visszatért, azért sikerült a kákán csomót találnia, mégsem engedélyezi a számítógép megvásárlását, csak ha befizetem az összeget. Hogy miért, igazából nem is érdekelt, viszont ennek kapcsán megtudtam egy érdekes "belső infót": A T-Mobile van egy saját kvázi "hitelminősítő" rendszere, amit bármilyen részletre történő vásárláskor ellenőriznek. Az eredmény függ attól hogy milyen régi az előfizető, valamint hogy milyenek a fizetési szokásai. Fogyasztóvédelmi Felügyelethez küldött levelemben többek közt ezt említettem meg, illetve hogy a nyilvánosan tett akciós ajánlatukban semmiféle nyoma nem volt ilyen kitételnek. Úgyhogy számítógép nélkül, némileg megtépázott önbecsüléssel távoztam az üzletből. A számla sorsát továbbiakban az internetes ügyfélszolgálattal kívántam egyeztetni. Erről külön posztot dobok össze - ha lesz kedvem - itt már nem részletezem tovább, de gondolhatod, hogy a mai napig nincs rendezve, ha ide írok.

Viszont bedobnám a közösbe a kérdést:
Etikusnak tekinthető-e a "büntetés". 800MB adatforgalom = 70000 forint? Igen, hibázik az ember, ki nem? Viszont ez esetben a szolgálatót semmiféle kár nem érte! A legnagyobb internet csomagjuk 14990 Ft-ba kerül havonta, amely 15GB! adatforgalmat engedélyez. Ha csak ezt a 15000 forintot fizetem ki, valamint abból az irreális feltételezésből indulok ki, hogy a 15GB-os csomag bekerülési költsége a szolgáltatónak 15000 forint, akkor az jelen esetben 1900% haszon! Ha a teljes összeget kifizetem, akkor a szolgáltató 8700%-os!!! haszonkulccsal dolgozik.

A kommentekre ahogy tudok, reagálok. Ja, mellesleg bárkinek szívesen elküldöm a teljes levelezést, aki úgy gondolja, fel tudja használni valamilyen témában!

Sz.G.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.G. 2009.03.31. 17:06:50

@Horatius: Igen. Nyilvánvalóan szerinted torz az ügyfélkezelésre/elégedettségre vonatkozó értékrendem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 17:18:56

@Sz.G.:
na igen
buuuuuuuut
ha minden ugyfel olyan mint Te akkor a ceg tonkremegy
nem mintha feltenem oket ettol

itt most azon megy a cirkusz, hogy obaa penzeli a bankokat akik rossz hitelt helyeztek ki az ados meg nem tud fizetni
hat baxak meg
/hasonlo az otthoni svajci frankban veszem meg a lakasom, kirohogom aki forintban, mostmeg.../

meg1x szerintem a magyar bank, internet es mobilszolgaltatas egy lehuzas
de ebben az esetben igy jartal
a haverod trehany volt
bebasztatok
a cg meg nem meltanyoskodik
van akinek a qrwa gazszamlajaval nem meltanyoskodnak oszt megfagy
/tudom ez demagogia volt/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 17:26:39

obaa az Obama

igen holnap mindenki mehetne meltanyossagert mindenhova
elso az ugyfel de fizetni zt kell
ha neked elengedik akkor holnap Krisztian csinal 100 megabajtot a szaunaban es tappancsait esdekloen nyujtva ker meltanyossagot berelt torulkozovel Rackeven

Sz.G. 2009.03.31. 17:29:00

@hagyma: "ha minden ugyfel olyan mint Te akkor a ceg tonkremegy"

Igen, lassan 10 éve folyamatosan újítom meg a szerződéseimet, prémiumszolgáltatásokat használok, készülékeket, számítógépeket veszek tőlük, ennyi idő alatt összesen két alkalommal volt 2 hónapnál hosszabb késedelmem, leginkább 3 hét, ritkábban max 6 hetet csúszok.
Tényleg tönkre megy belém a cég.

Sz.G. 2009.03.31. 17:32:23

@hagyma: Nem. Ezt egy ügyfélorintált rendszer a következőképp kezelné:

"Persze alapvetően én sem tartom normálisnak (és ha én lennék ott döntéshozó, akkor tuti nem így működne a dolog), hogy aki egy díjcsomagot választott (ha rosszul, akkor úgy), annak aszerint kell kiszámlázni mindent.
Teljesen jogosan elvárható lenne (kinyilatkoztatott poliszi szinten is), hogy a változó paraméterű tarifák esetén mindig az ügyfél számára kedvezőbbet vegye figyelembe a cég (ennek egy "csökkentett" verziója korábban pl. a Pannonnál működött - azért csak csökkentett, mert felfelé automatikusan léptetett a díjcsomagok közt, de lefelé már csak akkor, ha azt kérte az ügyfél). "
Idézet egy CRM szakértőtől.

Szűcslaci 2009.03.31. 17:33:26

Örökös számlatartozásaiddal egyetemben még van pofád reklamálni, miközben a szerződésedben nyilván benne van, hogy csomagtúllpés esetén Kb-nként mennyit kell fizetni. Benézted - bebuktad - megérdemelted.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 17:35:24

@Sz.G.:

nem ugy ertettem
ugy ertettem ha mindenki tulfogyaszt aztan meltanyossagot ker
tudom hogy nem eletszeru
es abszolute nem vedem ezeketa cegeket
arra akartam ravilagitani, hogy akkor mas is mehetne, hogy veletlen volt, 3 eve itt vagyok stb.
nem a ceggel van a bajom, azokkal akik fizetnek ugyanazert amiert Te nem akarsz
ezredszer is: a rendszer rossza a cegek lehuzosak
es kotsogseg ennyit elkreni, de vagy mindenkitol vagy senkitol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 17:38:17

internet itt korlatlan, de telefonnal mar a mobilnal itt is ugy odabaxnak hogy ihajj es qrwara nem erdekli Oket, hogy 10 eve ott vagy
ez nem hazai jelenseg
az mas kerdes, hogy itt azert olcsobbak

aardwark 2009.03.31. 17:40:24

én most méltányosságból kinyitom első sörömet, így estebéd után, mer az jól fog esni

a posthoz nem tok mit mondani, nekem a pannon felezett le 40k-t (nem, nem az osztó tanfolyam díja volt)anno...
sikeres-e vagyok?

Sz.G. 2009.03.31. 17:42:52

@hagyma: "hogy akkor mas is mehetne, hogy veletlen volt, 3 eve itt vagyok stb."

Már nem emlékszem konkrétan az esetekre, de a díjcsomagok bevezetései tájékán a T-Comnál néhány hasonló jellegű üggyel kapcsolatban konkrét utasítások születtek, hogyha valaki az adott tárgyban reklamál, kérdés nélkül jóváírjuk. Pedig akkor még nem volt wom meg Homár.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 17:54:30

@Sz.G.:

hat ezt mondom
akkor jovairni mindenkinek, aki szombat ejjel tullepi
es ja
nagy altalanossagban es nem meltanyossagbol azt lehet kezdemenyezni, ha lehet, hogy ne legyen ekkora a kotelezettseg tullepes eseten
az hogy ugyanannyi legyen mint aki eleve arra fizetett elo az kizart

Horatius (törölt) 2009.03.31. 18:00:37

@Sz.G.: Nem gondolom, hogy torz, csak úgy érzem, hogy jogtalanul kívánod igénybe venni a méltányosságot. Nekem is vannak ügyfeleim, sőt mások ügyfeleivel is foglalkozom. Nem tegnap kezdtem. Sosem szerettem az olyanokat, mint te, mert nem képesek betartani a szerződésben foglaltakat, és még ütik is az asztalt, hogy kedvezményt akarnak. Mindegyik sír, ahelyett, hogy időben fizetne. Méltányosságból 3 havi részletet adnék neked max, de csak abban az esetben, ha előtte a számláidat rendben kifizetted volna határidőre. Mert ha tényleg dolgoztál úgyfélszolgálaton, akkor tudod, hogy mi az, hogy behajtási osztály. Pont az effélék miatt kell fentartani, bővíteni. Pl.: Ha nem fizetsz határidőig, akkor kell egy ember aki hivogat, hogy na mikor tudja nagysága kifizetni, amit használt. Azt a kollégát is nekem kell fizetnem. És ezért nem fogok tőled több pénzt kapni, csak a jogos jussomat. Nem védem a multit és senkit, csak nem szeretem az efféle hozzáállást.

Sz.G. 2009.03.31. 18:01:04

@hagyma: "akkor jovairni mindenkinek, aki szombat ejjel tullepi"

Nem szombat éjjel léptem túl. :)
Szombaton közölték velem, hogy nem sikerült a csomagmódosítás, és ez nem esett le. :)
Szépen csendesen használgattam a netet, úgy egész hónap során.

"az hogy ugyanannyi legyen mint aki eleve arra fizetett elo az kizart"

Ezzel egyetértek. 3GB - 3200 forintos csomagot kértem - ez nem jött össze és hülye voltam, ebbe belefért volna bele a 800MB.
16GB - 15000 forintos csomag mgefizetését ajánlottam a T-Mobile-nak.
Szerinted ez nem arany középút?

Horatius (törölt) 2009.03.31. 18:02:14

@hagyma: Felelősség! Tudatos gondolkodás/fogyasztás! Kötelesség vállalás! Tisztesség! Becsületesség! Ennyit tudok mondani.

Sz.G. 2009.03.31. 18:06:31

@Horatius: "Sosem szerettem az olyanokat, mint te, mert nem képesek betartani a szerződésben foglaltakat"

Ez is érthető! De nem fizető és nem fizető ügyfél között is van különbség. Vannak akiknek tényleg havonta több felszólítást kell küldözgetni, hívogatni kell őket, folyamatosan egyeztetni, és vannak, akik fizetési rendszerükbe beépül néhány hét csúszás, és évekig feléjük sem kell nézni.
Én max 3-4 havonta kaptam tőlük egy sms-t, hogy csúsztam.

Sz.G. 2009.03.31. 18:09:12

@Horatius: Húú, tiszta Javert felügyelő, csak feketén és fehéren..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 18:11:41

@Sz.G.:

en oszt nem vagyok ellenedha a T-Mbil belemegy belemegy
csak nem kulonosebb erdeke

amugy meg verd le a haverodon, vagy legalabb vallajon 3 honap sorozest a kontojara

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 18:13:27

en is gyakran kesve fizetek
elfelejtem
de olyan kicsi a kamat, hgy tulelem
internetnel nincs
telefonnal nincs
aramnal valami 2 dollar

É2I 2009.03.31. 18:14:45

Ha pont dolgoztál a Trénél, akkor gondolhattál volna arra, hogy leellenőrízd átment-e a csomagváltás.
Én nem dolgoztam ott, de akkor se hiszek nekik (általában másoknak se), ha azt kérdezik mennyi az idő.

Sz.G. 2009.03.31. 18:18:38

@hagyma: "csak nem kulonosebb erdeke"

Ez a baj. Elvileg érdekének kellene lennie a hosszú távú együttműködés.

É2I 2009.03.31. 18:19:40

@Impega:

Összekócolták-e a hajad a hélikopáterek?
FONTOS!!!!

É2I 2009.03.31. 18:22:01

@Sz.G.:
De nem minden áron.
Hoszzútávra kapsz részlet fizetést és nem mondhatod, csak azt hogy így jártál.

Impega 2009.03.31. 18:23:12

@É2I: ah, meg nem :), de repkednek egyfolytaban. majd szerda estetol-vasarnapig lesz igazan kemeny a helyzet.

Horatius (törölt) 2009.03.31. 18:26:00

@Sz.G.: Szerintem meg az a normális, hogy jelzed az ügyfélszolgálat felé, hogy neked nem jó ez a periódus, mert így nem tudod időben kifizetni a számlákat. A szolgáltató meg fogja és átütemezi a számla kiállításának időpontját. Ezt 2 hónap után láthattad. Etikusab lett volna jelezned a szolgáltató felé és nem kellett volna 3-4 évig késve fizetned.
Egy ilyen eset után bíznék benned, mert hűséges vagy, még a számláidat is időben akarod fizetni, hát nesze itt egy laptop 1GB-os mobilnettel ajándékba.

É2I 2009.03.31. 18:27:50

@Impega:
Szerdától-vasárnapig, kemény helyzet?
Hoppá, csak nem odaköltözött be egy kommandós?
Valld be!
:DDD

Impega 2009.03.31. 18:31:31

@É2I: :D. neeem. Ide nem, de azt sem tudom hogy igaz e. Allitolag igaz, ezt sugtak meg a hangok. De amugy nem tudom. Kulonben is. Az en ferjem melle mar nem kell kommandos ;)
majd a vegen beszamolok hogy mi volt. Mindjert elvisz a titkos szolgalat, mert azt hiszik en vagyok a ki-be sugo :D

The Good Boy 2009.03.31. 18:35:52

@Sz.G.: nekem még azért is égne a pofám, ha egy napot késnék egy számla rendezésével, te meg fel vagy háborodva, hogy 10 év alatt kétszer volt több mint két hónapos tartozás, de az átlag 3 vagy 6 hét.
Mondjuk nem vagyunk egyformák. Szerencsére!
És még méltányoságot akarsz, meg csodálkozol, hogy nem adnak hitelre pc-t még ujabb két évért cserébe sem? Hát én is boldogan elengedném az ilyen ügyfelet, menjen, keseritse a konkurenciát. Ha nincs keret havi 200 óra pofázásra, akkor csak 20-at beszélek, de ki tudom időben csengetni.
Ennyi.
Egyéni szociális probléma, hogy beb@szva nem emlékszel mit mondtak neked, de hogy ilyen miatt sirj a homáron, meg szaporisd az NHH meg a fogyivédelem idejét? Apehoz, meg munkaügyi hivatalhoz Pszáf-hez nem akarsz futni?

The Good Boy 2009.03.31. 18:38:10

@The Good Boy: Bocs, ehelyett: "meg szaporisd az NHH meg a fogyivédelem idejét"
inkább ez: "meg rabold az NHH meg a fogyivédelem idejét"
Mikor belekezdtem a mondatba, még nem tudtam mi lesz a vége, mire leirtam, meg nem tudtam, hogy kezdtem:::)) sorry

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 18:47:11

Csaba meg 150 ezret fizet mert beragadt a netje
Tamas meg meg nem volt szaunaban
na ezert jon a bajnai

Sz.G. 2009.03.31. 18:49:44

@The Good Boy: Köszi a véleményedet, bár az emelkedett hangvételt nem érzek jogosnak.

"nekem még azért is égne a pofám, ha egy napot késnék egy számla rendezésével"

Épp elég szarul érzem magam miatta, hidd el, de nem azért csúszok, mert elfelejtem, hanem mert olyan dologgal foglalkozok, amiben nem minden hónap 5-én érkezik fizetés. És nem a mennyiséggel van gond, hanem a rendszerességről van szó, úgyhogy a szükséges "keretről" ne beszéljünk.

Hmm.. Kár, hogy őszinteségi rohamomban az italozást is belevettem a sztoriba. Ha azt írom, hogy eszeveszett melóban félmondatban vetette oda, lehet, más lenne a leányzó fekvése. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 18:52:43

@Sz.G.:
na nem
a pialas teljesen rendben van
neha le kell ereszteni a gozt
persze nem mindegy mennyi megabajtot iszol

herk 2009.03.31. 19:00:09

Én olyan cégnél dolgoztam, ahol importáltunk eszközöket. Nagyon sokan csusztak a kifizetésekkel, de ezt muszáj volt elfogadnunk, mert ezek a rendszeres késők jelentős pénzt hoztak. Való igaz, hogy a rendszeres késők miatt gyakorlatilag egy adott összeg "le volt kötve", de azért még igy is megérte. Sokat azért is választottak minket, mert tudták, hogy esetlegesen 1-2 hét csúszás nálunk belefért. Nagyobb ügyfeleknek még több is.
Ha minden későnek kamatot számitottunk volna föl, megnézhettük volna magunkat. Nyilván késni nem erény és mi is szivtunk emiatt, utáltunk is utánuk szólni, hogy mikor szándékoznak fieztni, de ez igy ment.
Itt most egész másról van szó. Benézte, rossz csomaggal telefonált. A céget semmiféle veszteség nem érte, ha harmadolja vagy felezi az összeget még úgyis igen jelentős haszonra tesz szert + megtart egy ügyfelet.
Én biztosan méltányos lettem volna, ez pont az a szitu, amikor alkalmazni lehet.

C

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 20:07:21

hat........
ha importaltok, akkor talan nektek kene fizetni
vagy otthon mar ugy van hogy az elado fizet
es meg az is kesve?
teljesen megkavartok

menny be egy etterembe egyel aztan mondjad nekik, hogy felezzunk mert meg igy is lesz hasznotok rajta
es holnap is itt eszek felaron\
sot veszek 1 tanyert is

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.03.31. 20:14:04

szopóág sajnos.

etikus-e vagy sem? milyen üzlet etikus?

a T azt mondja, hogy ha te 80 megabyte-os csomagra fizetsz elő olcsón, akkor ha azt túlléped, akkor megbüntet. azért, hogy fizess be 3 gigabyte-osra, drágábban, és fizesd akkor is annak az árát, ha csak 800 megabyte-ot netezel. éppen ezért nem fogják neked a 15 gb-s csomag áráért beszámítani a büntit, mert akkor nem érné meg drágább csomagokat összeállítani: mindenki előfizet a legolcsóbbra, aztán ha túl lépi kicsit, akkor kicsi büntetést fizet. hát nem: ők nagy büntetéssel riogatnak, hogy inkább a nagyobb csomagot vedd... hát ennyi kb.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.31. 20:17:02

voltam csekket beváltani

nem ment

ha lenyugszom, megírom

Impega 2009.03.31. 20:18:51

@mamapicilánya/mpl: nyugodj meg kerlek, igyal valami eroset es ird le. A csekket nem bevaltok meg szarjanak sunt!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 20:19:29

ja ez
@herk:
az elobbi erre volt valasz
@mamapicilánya/mpl:

idegesen jobb irni
valamint legjobb muzsa a lapzarta
mondjak meg okosat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 20:21:56

@mamapicilánya/mpl:

en nem savaztam
mert megerdemelte
de ezek a cegek tul dragan dolgoznak
szoval az etikusnal nagyobb haszonkulccsal

de mongyuk az a taska se olcso meg hamisitva se
hat ez van

fatality666 2009.03.31. 20:24:04

kösz a leírást, elég sokat gondolkoztam, hogy kellene egy 4fős előfizetői flottát összehozni valamelyik szolgáltatónál, eddig Tmobilos (prepaid kártyás) voltam, gondolkoztam rajtuk is, de az előfizus részébe nemigazán láttam bele, csak max akkor amikor 15 éve a faternak volt náluk előfizetése, na ott volt olyan hogy havi 15-30e -s számla, na utána tért át a prepaid-re. Na akkor ezexerint nekem marad az érmefeldobás a voda és a panon között.

fatality666 2009.03.31. 20:26:48

a net miatt meg majd részletes meglesem a másik 2 szolgáltató tarifatáblázatát, de alaposan. Ha tényleg igaz a felfelé automatikus váltás a pannonnál, akkor igencsak ők lesznek a befutók

Impega 2009.03.31. 20:28:04

amugy a minap lattam, hogy egy gepjarmuvet szallitottak eppen elfle es ilyen kiskeres, gordeszka-szerusegu izet raktak a kerekek ala. Ezt a mercis poszthoz szantam, de nem tudom jar e meg oda valaki

Impega 2009.03.31. 20:33:51

Magassarkuban vasalni kenyelmetelen. Jelzem, papucsban se jobb :/

Sz.G. 2009.03.31. 20:39:47

Az ügyvédemmel történő konzultáció végeredménye:
Álláspontom szerint a T-Mobile - mint jelentős piaci erővel rendelkező szolgáltató - internet árképzésével megsérti a A Tpvt. 21. §-a és g pontját, és a EKSZ 82.cikkely szerinti túlzó árazást alkalmazza.
Indoklás: A mobilinternet díjcsomagokban foglalt adatforgalmi korlát túllépése esetén nincsen semmilyen felső határ, amelyet elérve megáll a számlázás.
Az én esetemben konkrétan azt jelenti, hogy 74.771 10kb-os egységnyi adatforgalom 68749 Ft-ba került, de a napokban kaptak már ennél irreálisabb összegről szóló levelet is.
A T-Mobile jelenlegi internet díjcsomagjait figyelembe véve, ebből az összegből csaknem 80Gb adatforgalmat bonyolíthatok le mindenféle szankció nélkül, szemben az általam megvalósított 800Mb-tal. Így semmilyen reális gazdasági indoka nincs a T-Mobile-nak az ekkora összeg kiszámlázására.
A nekem küldött számla végösszege egy általam hibásan kezelt díjcsomagváltás következménye, nem győződtem meg róla, hogy valóban megtörtént-e csere, és teljesen jóhiszeműen használtam a szolgáltatást. Egy ilyen hiba más esetben (például ha a 15GB-os csomagra váltanék, és annak megfelelően használom az internetet) akár 1,5M forintba is kerülhet a jelenlegi Általános Szerződési Feltételeik szerint.

Kérem, határozatban állapítsák meg a jogsértést, és kötelezzék a szolgálatókat egy reális felső korlát felállítására a mobilinternet csomagok esetén.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 20:40:42

nekunk se magassarkunk
se vasalonk
de telleg

Impega 2009.03.31. 20:45:56

@hagyma: az ingeid a hotelben vasaljak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 20:46:05

ugyvedem az van
es qrwa draga
de kell
vasalni nem

petne 2009.03.31. 20:51:48

Nem kellett volna annyit inni és akkor nincs gond. :) :) :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 21:03:58

hat nem tudom majd kesobb visszajon -e'

de csak azt irtam
@Impega:
hogy szarito, vallfa es OK, meghogy

@Sz.G.:

hat igen akar 1.5 miller is
ez a magyar vadkapitalizmus, amerikat is sikerult tulszarnyalni
ez van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 21:06:20

ja meg az egyenruhamat valoban a Hotelben...

azt tovabbra is fenntartom vagy a posztolo vagy a haverja a hibas es azt is a cegek konnyen dobaloznak 100 ezrekkel

Secnir 2009.03.31. 21:11:02

beszarás mégegyszer.
80 Mb-os csomag?
mi az? adnak 25 doboz kisfloppyt ajándékba tele internettel vagy mijafaszom?
hogy képzeli ezt egy cég? tud mutatni olyan embert, aki egy hónapban mobilon csak 80 megát tölt le? beleértve azt is, hogy ugye 10k/kapcsolat a minimum.
még ha azt mondom, hogy az indexet is úgy nézem, hogy index.hu/vakbarat (hogy ne töltsön le képeket meg reklámokat), akkor is pár nap és megvan.
namármost.
ha valaki hetente 1 napot netezik, ahol 2* megnlzi az indexet, meg havonta kap 25 levelet - annak minek mobilnet? az használja a népszabadságot meg a magyar postát...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 21:11:08

de tudjuk kiket fog a forradalom elsonek falhoz allitani

mar ugy elottem van\
\le az irrealisan magas megabajtokkal
felelos szabad internetet
szabad felelos magyar telefontarsasagot
ingyen parkolast!!!
stb. meg hianyzik 8 pont tudom
es a vicc
meg jogos is lenne

Sz.G. 2009.03.31. 21:15:17

@Secnir: Általában elég, akkor tudtam, hogy kevés lesz, és próbáltam váltani.
Amúgy zömében ADSL-t használok, mobilinternetet pedig inkább havi egyszer-kétszer, egy menetrendet megnézni, vagy ilyesmi, ha épp úton vagyok.

É2I 2009.03.31. 21:15:22

@Sz.G.:
Na ugye montam én, hogy elhinni semmit se szabad látatlanba.
A jóhiszeműség viszont támadható a vázolt sörözés miatt.
Azt vondd vissza, mint a politikusaink szokták és akkor nyert ügyed van ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 21:17:53

@Secnir:
azt tudjuk
Te lebicajozol a postara es Aaranka mindent elmond mikozben megfeji Riskat, aki biofuvet legel
ezek utan hazilag kicserelsz egy ontottvas mosogepmotort
dehat nem mindenki Leonardo
/:)/

Sz.G. 2009.03.31. 21:19:44

@É2I: Attól még tök jóhiszemű voltam. :) Amúgy a beszámíthatatlanság nem enyhítő körülmény? :)

É2I 2009.03.31. 21:22:31

@Sz.G.:
Hát kérdezd meg ezt a nulltoleranciás bagázst.
Nem lesz hosszú mondandójuk. ;P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 21:22:36

@Sz.G.:
ez az egyetlen enyhito korulmeny amit kultivalok

Impega 2009.03.31. 21:56:10

@Sz.G.: alvas elott meg annyit hogy:
Elcseszted. Valatni akarsz, felvarrol teszed, nem nezel utana, megerdemled. De mert en joszivu vagyok es emberbarat, ugy itelem hogy kapd meg azt az engedmenyt, mert ki az aki még nem ebredt ruskos foggal, budosen masnaposan? Felejtunk el ennel fontosabb dolgot, mondjuk, hogy krisztian vagy tamas fekszik mellettunk:)
Van ez igy. Na jo mostmar tenleg joetszakat mindenkinek.

egyebkent n.ö.

Bezmag 2009.03.31. 22:03:41

Egyébként, nem a kedves posztíró Sz.G haverja kúrta el? Nem meg lett kérve, módositson csomagot, de az alkoholmámorban elfelejtődött és ő meg elfelejette megcsinálni Jazz-ben?

Szar ügy. Szóljon neki, hogy öcsi, vagy bulizd ki, hogy engedjék el vagy fizedsd ki, ha a jutalék tetszett volna, a kárt is álld.

Bezmag 2009.03.31. 22:11:03

@ Sz.G.

nem egészen értem: "Ez így is történt, megkértem a régi kollégámat a nagyobb csomagra váltásra. Ő meg is próbálta, de nem sikerült, és EZT közölte a bizonyos szombat reggeltájt.
Természetesen ha tudatában vagyok, hogy nem sikerült csomagot váltani, eszemben sincs annyit használni a netet."

Tehát közölte veled, de nem voltál tudatában. Kár volt talán annyit inni. :)

Nem értem mire fel rimánkodsz méltányosságért. Igénybe veszel egy szolgáltatást, a haverod elkúrja, vagy nem sikerül neki, és te nem vagy hibás, hanem a társadalom meg a t-mobile... És erre kivülről akarsz minden szarba belekapaszkodva változást elérni.

Egyébként, arra gondoltál, hogy ezután a poszt után mennyi jóindulatra számithatsz?

Szanalmas.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.31. 23:28:38

iszok is egy hazilag facsart 100 szazalakos flordai narancslevet
mar szauna elott
woodstock dolgozik
most ekkor ez az ofelia poszt lesz 7vegere telleg?

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.04.01. 00:10:14

@hagyma: mi megy ott amarókásban? csapjál rendet!

Ja, fizessen! Aki 800 megabájtot elmobilnetel, az gondtalanul kiköhög 227 eurót. És akkor most elolvasom a posztot is.

Bezmag 2009.04.01. 00:17:09

@ Sz.G. értő figyelem, és értő fizetés.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.04.01. 00:18:39

Már nem azért, de ez az iromány elég zagyva. Ezek után igazán megoszthatnád melyik díszüzem. Ha a szolgáltató ebből nem tudja, akkor semmiből.

Másrészt bekerülési költségen a disznóidat sem őrzi senki. Miért mondana le egy cég a hasznáról. A 15K-t kicsit túlbecsülted. Elég a fele is. Attól még, hogy 1000%-okat írsz, nem fog a dolog megváltozni. De kifelejtetted a járulékos költségeket. Ha azokat megfizetnéd, akkor biztos belekerülésin adnák neked. Pl: a teljes architektúra, személyzet, helpdesk ésatöbbi.

Tudom, hogy paraszt vagyok. De azért 800 megányi roaming mobilnetért a 70k igen baráti. És itt még belejön, hogy a tékom nem belekerülésin kapja a külföldi szolgáltatóktól a számlát.

Az a baj, hogy fáradt vagyok. Ezért nem nagyon van kedvem összehordani neked az infót. 800MB-ért 70K baráti. Ezt is csak az Eu-s szabályozásnak köszönheted.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.04.01. 00:21:25

@hagyma: ott tényleg kell az ügyvéd, mert hamar szénnéperlik az embert. egy haverom nemrég települt haza onnan és őt azért beperelték, mert megbotlott és leöntött egy bizniszment a kávéjával. idióták.

Sz.G. 2009.04.01. 00:42:47

@Andreisen: "De azért 800 megányi roaming mobilnetért a 70k "

Azért igen. De mivel mindez itthonról történt, úgy már necces.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 01:18:55

@Andreisen:
urbanlegend
ha valaki leont valakit valahol/ szalloda, etterem, kavezo, stb./ azert a szalloda etterem. kvzo felel
nem az alkalmazott
nalunk is lofirdult hogy vorosborral egy pincer leontott valakit
a hotel kitisztitta a tuhajat, ingyen volt a vacsora, kapott meg 2-300 dollart es par napot ingyeb
akarhpogy perel sose kapott volna tobbet
ha meg mint maganember botlok meg es ontok le valakit valahol, akkor semmi
IJ
az ember nem tehet rola ha megbotlik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.01. 01:31:16

@Andreisen:
ja ugyvedem nekem is csak azert van mert az allampolgarsagra hajtok
na ilyen papirrengeteget...
az en eszemmel es a Mary perfekt angoljaval/mivel amerikai volt mar az uk-ukannya is/ is kevesek vagyunk

a kerdesek zomet nem ertem
a masik zomet meg nem tudom miert fontos?
volt-e cubai a csaladban?
stb...
kb 30 kilo papirnal tartunk
a mindenfele befizetesekrol es az ugyvednek fizetett dij osszegerol nem merek irni semmit, mert a homar kitagad egy eletre

kozeprfolyamon is egy igen igen jo kocsi

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.04.01. 02:18:17

@Horatius: "Nem kell a cégnek kapkodnia az ügyfél után. Kötött vele egy szerződést és ő aszerint jár el. Ez teljesen jogos."

Pontosan.

"Ha meg nem etikus a szerződés tartalma, akkor mi a pöcsért kellett megkötni?"

Én inkább úgy fogalmaznék: a GVH miért engedte meg, hogy ilyen szerződést egyáltalán publikálni lehessen? Miért védik meg a nagy cégeket a fogyasztó ellenében olyan szerződéseknél is, amelyek nyilvánvalóan "elfogultak", hogy finoman fogalmazzak. De hát van devizahitel meg autólízing meg mittoménmi, aminél egyszer a kisbetűs - és kevésbé kis betűs - részek egyszer csúnyán befigyelnek. :-(

@Sz.G.: "Álláspontom szerint a T-Mobile - mint jelentős piaci erővel rendelkező szolgáltató - internet árképzésével megsérti a A Tpvt. 21. §-a és g pontját, és a EKSZ 82.cikkely szerinti túlzó árazást alkalmazza."

Hoppá, a magyar "jog"rendszerben ilyen is van? Mi a fene! Én neked szurkolok!

Ofélia . 2009.04.01. 07:45:33

@hagyma: Minek azoknak szurkolni?? jönnek maguktol:))

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.04.01. 10:10:42

@hagyma: egy havercsajszi most kapta meg pár hónapja az állampolgárságot. haverom is közeleg hozzá, eddig az költségei ezer dollárokba mérhetők (3-4). de ha már állampolgárság, akkor növessz nagy segget és zabálj gyorskaját, plusz butulj meg. különben nem passzolsz majd a képbe :)

Persze a T-Csoport szarjon sünt.

kadaj01 2009.04.01. 11:35:55

Érdekes post.

A cikkiró megbizhatatlanul fizet minden hónapban, néha fizet, néha nem. Jelenleg is tartozása van/volt.

Alkoholista.

Miután piásan a sok pornó oldal bámulása után pár héttel, mikor megjött a csekk, kitalálja ezt a történetet, teljesen fel van háborodva, hogy bizony ki kell fizetni a szolgáltatás árát.

Mi a fenét képzelnek egyesek?????

Öszintén, miért kell ilyen baromsággal terhelni a Fogyasztóvédelemet és az NHH-t?

neet- 2009.04.01. 14:06:57

Nekem sokkal jobb sztorim van tésekkel. Nagy nehezen sikerült csomagot váltani, 2x olyan gyors net, és elvileg 2000 pénzzel olcsóbb. Ma kijött az első normális, új számla (közös net és teló) (nem sok mindent tudok kivenni belőle, de nem törthavi)és hát nem ugyanannyi, mint csomag váltás előtt? Tán 200 huffal olcsóbb. Vagy örüljek, hiszen 9000-ért van netem, meg valamennyit telefonáltam is?

Agyalap 2009.04.01. 14:42:24

Nem bírtam végigolvasni a sok kommentet, de a posztból kimaradtak a tények: mennyibe kerül a kereten felüli plusz forgalom?
Attól tartok teljesen jól számoltak T-ék, és mivel a szerzőnek nem a 16GB-os csomagja van, ne is álmodjon annak a díjáról...

Tipikusbalek 2009.04.01. 15:39:09

Sajnálom szegény postert. De nagyon nagy lábon él, ne csodálkozzon. Nekem 2005 előtt(nem elírás) nem volt netem. Miért? Egyszerűen azért mert qrva drága volt. 9000 Ft és csak 2 Giga forgalom. Aztán hirtelen jött egy új szolgáltató EMKTV, 2900Ft és korlátlan adatforgalom. Na ekkor beköttettem, azóta orrba szájba használom. Miért? Mert már ekkor megérte. Tudom, hogy nekem is lesz mobil netem, de csak majd 2012 környékén. Miért, mert sacc per kb. ekkor lesz majd megfizethető, szerintem. Addig meg aki használni akarja az fizessen mint a katonatiszt!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.01. 16:59:16

Bizonyára meg van irva mennyi tullépés esetén a fizetendő Ft/Mb.
Tullépted? Igen
Figyelmetlenségedböl? Igen
Berugtrál legalább? Igen
Régen partnered a szolgáltató? Igen
És??
Nekem is az ELMÜ-Gázmű stb. oszt' mégse enged el semmit.

Ezé' tart itt az ország, meg mé' szavaztak a Zemeszpére

hatesz 2009.04.02. 16:48:40

Regebben nekem is volt ilyen elöfizetesem a magentänäl, valami GPRS internet vagy mi, De ott ugy volt, hogy ha tulleptem a megadott adatforgalom-keretet, automatikusan ugrott a következö tarifära. Mondjuk ez vagy 4-5 eve volt, es ha jobban belegondolok, lehet hogy Voda volt. Akkor ezt hivtak mobil internetnek, vagyis laptop összeköt mobillal es valami tetülassan lehetett netezni, de a voda megoldotta ugy, hogy azert hasznalhato légyen, hogy a böngeszöt ugy allitotta be, hogy a kepeket elösször csak sz@r minösegben töltötte le, hogy sporoljon az adatforgalommal. Na ja, azok meg mas idök voltak...

tapmancs 2009.04.03. 13:09:37

Sziasztok,

Gondoltam én is megosztom a véleményemet a dologgal kapcsolatban. VIszonylag hozzáértő vagyok, hisz egy másik szolgáltatónál dolgozom, és naponta sok ilyen esettel találkozom.

A gond az, hogy ha jogi-fogyasztóvédelmi-kutyafüle és farka szempontból nézzük, nem pedig humanitáriusan, akor a szolgáltatónak van igaza. Sajnos.
Világosan ismert az adott csomagban való adatkorlát-túllépés díja, és sajnos nem állja meg a helyét jogilag az a kifogás, hogy dehát be voltam rúgva amikor tájékoztattak. A hívás nyilván rögzítve volt, tehát a szolgáltató bizonyítékkal rendelkezik azt illetően, hogy tájékoztatta az ügyfelet.

Az a baj, hogy értem a szituációt, és totálisan rendben van, hogy emberileg nem szabadna ezt beterhelni, de egy szolgáltató mittoménhánymillió ügyfélből pl 10-zel kivételt tesz és nem alkalmazza rá a szerződési-törvényi feltételeket. Ennyi erővel bárki megcsinálhatná azt, hogy valamire hivatkozva azt mondja, nem emlékszik x tájékoztatásra és számlapanaszt vetet fel.

El nem tudjátok képzelni milyen érzés naponta minimum 10 embert meghallgatni, ahogy kétségbeesetten panaszolja: kapott egy 20-30-70 ezres számlát, mert túlforgalmazott a csomag adatkorlátján. És ilyenkor hiába sajnálom, nem tehetek mást, közlöm vele, hogy ezt be kell fizetni. És fordulhat vele sajnos az atyaúristenhez is, akkor sem fogja azt neki senki jóváírni.

Csúnya meg rossz a nagy multinac szolgáltató, de sajnos egytől egyig mindegyik ilyen emberke elismeri, hogy igen, tudta, mibe kerül túlforgalmazni, de azért kapjuk be a faszát.

tapmancs 2009.04.03. 13:14:56

Az előbbi komment közepén kihagytam pár szót: szóval úgy értettem, hogy egy xmilliós ügyfélkörű szolgáltató nem teheti meg, hogy 10 emberrel kivételez, és nem alkalmazza rá a feltételeket.

Egyébként meg a kedvencem az, amikor jön a nagymami:
- Hádehát meggyütt a számla, osztán itten van hogy 40ezer. Dehát nekem csak ez az egygigás csomagom van, drága.
- Túl tetszett forgalmazni 1,5 gigával.
- Óóó kincsem, hát én csak recepteket tűtök le, nem nézek én filmet meg pornót!
- Ne használta esetleg más a számítógépet?
- Hmmmm jaj hát múltkor jött az az aranyos unokám, és egy kicsit odaült, azt mondta, hogy leszed valami játékot, dehát az csak nem lehetett olyan sok!
- Sajnos minden bizonnyal mégis sok lehetett, de ez kiderül egy adatforgalmi részletezővel.
- ÁZÚRVÉRJÉMÉGMÁGUKÁT, EZ IS A GYÚÚCCSÁNY HIBÁJA MÉG A VÁSSÁGÉ A KUVÁÁNYUKAT NEMFIZETEMBE!

nap mint nap

moli 2009.04.03. 14:39:26

@tapmancs: """kapott egy 20-30-70 ezres számlát"""

:D

crow 2009.04.03. 15:27:42

Véleményem...
Egy ismerős, konkrétan szomszéd gépét láttam. Informatikában jártas lévén utána néztem a dolgoknak. Ö egy kb 2 órás netezésért fizetett 400 e ft -t ebből max 25 mb volt amit letőltött.A kártyát az első 2 óra után letiltották.
A T -tisztelt társaság nem adott a későbbiekben semmilyen felvilágosítást, sem indoklást. A max amit fizetni kellett volna 100-120 e ft a legrosszabb esetben is..
Én kimentettem a gépen található oldalakat és időpontokat konkrétan holjárt mit csinált de ezt nem fogadták el. Ezek alapján számoltunk , indokolatlanul sok nagyon sok volt amit kiszámláztak.

moli 2009.04.03. 21:45:39

errol jut eszembe:
newslite.tv/2009/03/16/man-gets-22000-bill-for-watchi.html

a lenyeg: """A spokesperson for Vodafone said they had agreed on this occasion to waive the fee."""

Navarone 2009.04.03. 22:25:42

Basszus, tarkólövés!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.04. 03:39:31

en tovabbra se ertem mi az a tulorgalmazas
hat van internet es hasznalom
mint a tv-t

judit74bp 2009.04.05. 04:45:58

1, Aki igénybe vesz egy szolgáltatást annak tudni kell: számlafizetési kötelezettsége van .
2, A díjszabás publikus, választék van , amit választasz az alapján fog történni a számlázás.
3, A net80-nál tudnod kellett volna hogy a túllépés díja 1ft/10KB .
4, Azt is tudni kell, hogy iszol, vagy díjcsomagot váltasz .
5, Ill, hogy nincs olyan szolg, hogy a forgalmat figyelembe véve a neki legolcsóbb szolgáltatást és annak számlázását alkalmazza.
6, Net15GB=14990.-
7, Akinek sara van az nem a hatóságokkal szokott fenyegetőzni, hanem icipicit összehúzza magát és segítséget kér.

Folytathatnám, de nem teszem, mert nem haragszom rád és senkire sem. Nem kioktatni szerettelek volna , hanem leírt és általad választott szabályok betartására hívnám fel a figyelme(d)t.

Ha a t-mobile-nál dolgoztál, akkor tudnod kell azt is , hogy számodra idegen emberek nem fognak szabályokat áthágni, mert mint mindenki akinek még van munkahelye igyekszik azt megtartani. Nem fogja megkockáztatni , hogy másnap azt kelljen hazudnia a gyermekeinek otthon, hogy a víz diétás kakaó.

herk 2009.04.06. 00:21:29

Azért az mennyivel tisztább megoldás lenne, ha az adott Giga fölött letiltaná a hozzáférést, nem?
Vagy az abszurdum pl 5 Gigás csomag 5 ropi, akkor 10 Giga után tiltsa a szolgáltatást, és az összeg legyen monduk 15 ropi. Közötte arányosan, kivéve ugye 5 Giga alatt, akkor fixen 5 ezer.
gy.k:
5 giga alatt = 5e
6 giga = 7e
7 giga = 9e
8 giga = 11e
9 giga = 13e
10 giga = 15 ropi + letiltás

Ja, hogy akkor nem tudnának a szerencsétlen nyuggereken / csomagot elnézőn / félreértőn / bénán / jóhiszeműn / stb. szakítani?
Az más. Akkor értem.
C

Deuce Bigalow 2009.04.06. 16:44:42

az is valami?? nekem 280 ezret (!!!!) kellett fizetnem kétszázhetven-valamennyi megáért! igaz pannon volt, a qrva anyjukat!
és csak telefonon keresztül interneteztem...

sanpedroy 2009.04.14. 23:58:02

Beszarás :) Miért nem győzödtél meg arról, hogy mit használsz? Jogos a számla! Sőt , az ilyennek még kiszámláznám a felesleges elrabolt munkáját is az ügyintézőinknek! ... He he he !

judit74bp 2009.09.22. 14:24:34

Ha ügyvédre van pénz akkor a számlára is kell legyen
süti beállítások módosítása