Tékozló Homár

Mától még nagyobb parkolási nyomor várható a Belvárosban

2009.04.06. 00:25 | szily | 38 komment

Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét: hétfőn kezdik építeni a Belváros új főutcáját, bármit is jelentsen ez, emiatt a Kecskeméti utca-Petőfi Sándor utca-Október 6. utca-tengelyen egy rakás helyen mostantól nem lehet parkolni. A Petőfi Sándor utca, a Kecskeméti és még pár egysávos lesz, nyárig, aztán teljesen lezárják őket 2010-ig, vagyis megkezdődött az autók kiszorítása az ötödik kerületből.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunny Days 2009.04.06. 00:31:41

ELSŐ körben én örülnék, hogy megcsinálják azokat az utcákat... (persze, könnyű nekem, nincs autóm)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.06. 02:15:57

büszke vagyok, hogy a homárra is kikerültem! :))

Secnir 2009.04.06. 06:53:15

senki nem parkolhat ott
kivéve a gyevi bírót

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.06. 07:45:34

Ráckevén pl van egy hatalmas parkoló, így senkinek nem jut eszébe, hogy autóval menjen be a strandra. (Én mondjuk ettől még behajtok a képlatós ifámmal, mert nem tudom elviselni, hogy 10 métert kelljen gyalogolnom a csúszdáig.)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.06. 08:00:02

ez így nem is lenne rossz, ha ezzel arányosan növelnék azon közteresek számát, akik a kutyaszaratókat (szabadság tér, bazilika, hercegprímás) jól megbüntetnék

az egész belváros egy össznépi kutyavécé

a szabadságtéri parkoló tetején lévő gyöp aknamező annak ellenére, hogy ki van írva, hogy kutyásoknak nem. a játszótérre is gond nélkül hagyja befutni a kutyuliját a hülyéje, ma reggel is. ha meg szólsz, hogy ez itt játszótér, még nekiáll feljebb. és nem szedi fel a szart, á dehogy. szervestrágya.

deák tér dettó. szemben a polgármesteri hivatallal.

ha odamegyünk, nem kutyagumit akarok kerülgetni, hanem leteríteni egy plédet a fűbe, azon ücsörögni és élvezni a napsütést. kizárólag munkaidőban.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.06. 08:07:36

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: kifúrja az oldalamat a kíváncsiság: mit csináltál hajnalban a jáccótéren?

warcry83 2009.04.06. 08:08:29

Prágában laktam két hónapig, és ott a belvárosban nagyon kevés autót lehet látni. Viszont ettől függetlenül vannak olyan kis utak, hogy a város többi részében tuti kis dugók szoktak lenni.
De all in all jobb a helyzet.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.06. 08:09:38

@Nelson Mandula: azt játszottam, hogy megyek dolgozni, és mivel volt még pár percem, hintáztam egyet

nyolc_mini_vese 2009.04.06. 08:28:43

Én itt lakom a környéken és tökre tudtam, hogy ez lesz (kapott mindenki levelet + a házban ki is függesztettek egy plakátot róla - szerintem ez elég korrekt tájékoztatás). Nem akarok semmi rosszat mondani az autósokról, annak ellenére, hogy én megrögzötten gyalogolok, bkvzom, de azért azt elég elkeserítőnek tartom, hogy folyamatosan dugó van a környéken, az építkezésektől függetlenül. Sok helyen a járda és persze a buszmegálló is úgy tűnik az autósoké, de már megszoktam, azt is, hogy egyedül a korrupt parkolós bácsi grasszál erre, olyan ember nem, aki mondjuk mindennap 3-4 alkalommal megbüntetné a tilosban parkolókat. Nem tudom egyébként, hogy mit értenek itt sétáló utca alatt, mert ugye a Ráday is annak indult, de az én fogalmaim szerint nem az és azt hiszem, hogy a Király utcával is ez a helyzet. Én pártolom, hogy a Belvárosból legyenek kvázi kiszorítva az autósok, szerintem az teljesen logikus, persze kérdés, hogy az Október 6. utca mennyire számít még szorosan a Belvárosnak? Mármint az én fogalmaim szerint nincs ott semmi.

Mondjuk vannak itt sokkal érdekesebb dolgok, pl a a körutat félév alatt asszem kb ötödszörre fúrták szét, állítólag legutóbb azért, mert előző alkalommal ELFELEJTETTEK letenni valami vezetéket. Ez milyen már? :-) Valamint: a Károlyi kertben, a régi placcon, ahol a srácok rúgták a bőrt építettek egy új játszó tér részt, ami tök faszán néz ki, csak éppen körbe van kerítve, le van zárva, szerintem már egy féléve. Állítólag azért, mert az sosem fog megnyílni a köz előtt, hanem azt a részt kibérelte / megvette / bánom is én mit csinált vele valaki (egy óvoda talán, legalábbis hallottam ilyet) és azt sosem fogják megnyitni a hétköznapi emberek előtt. Lehet, hogy ez szóbeszéd csak, de tény, hogy azóta sincsen nyitva az a rész. Most kérdem én, tényleg létezik ilyen, hogy megveszünk egy részt egy parkból (ami azért valljuk be, igen kicsi) és kizárjuk onnan az embereket? Egyébként fogalmam sincs, hogy azóta a kiskrapekok hol fociznak, mert itt ugye azért nincsen túl sok lehetőség arra, hogy oké, ezt lezárták, akkor átmegyünk a másik utcába.

Bezlapat 2009.04.06. 08:39:46

Budapest, én így szeretlek!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.06. 08:45:23

Miért baj az, hogy kiszorulnak az autók a Belvárosból?

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: én azt imádtam, amikor a rádióban hallottam, hogy hány kiló kutyaszar van a Belvárosban. Kérdeztem is magamban, hogy az egészet összeszedték, majd lemérték, vagy gondoltak egyet, hogy kb. 20 dkg egy kaki, aztán csak megszámolták, hogy hány darab volt?

Tisztább Belvárost, élhetőbb környezetet, sünmentes ánuszrózsákat és hideg sört!!!

Tron65 2009.04.06. 08:53:18

Én valamit nemértek. Szerintem a többség símán elsiklik felette, de javaslom mindenkinek: figyelmesen nézze meg az utcasarkokon elhelyezett táblarengeteget.
Az esetek többségében VÁRAKOZNI TILOS-sal kezdődnek. De láttam már MEGÁLLNI TILOS-os változatot is.
Alatta meg egy másik: fizető övezet.
Namármost: ha tilos várakozni, akkor mért is akarnak pénzt beszedni?

Dervenkál Egon 2009.04.06. 09:26:40

Én csak egyet nem értek. Ez a főutca dolog úgy volt kitalálva, hogy akkor lehet megcsinálni, ha mellette megoldják az üllői útról beérkezők elvezetését. Most aki onnan jön, az csak a körútra mehet majd, mert a Kecskeméti utca ki lesz csukva. Nem mondom, hogy eddig jó megoldás volt, de valamiért a bözse hídra csak így lehetett feljutni. Blahán, Astorián ugye nem lehet balra fordulni.
A petőfi híd permanens dugók helyszíne lesz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.06. 10:18:26

Még jó hogy nem Pesten lakok. Szerintem ez a sikeresség első jele :D

Aztán meg. Ez egy csúnya helyzet, mert hely amúgy sem volt elég, de felújítani meg muszáj.Hát ez van...
Én amúgy Bp. belvárosának egy jó részébe csak a taxikat, buszokat, ott lakókat engedném be. Akkor talán el lehetne férni.

Így meg a Zentrum paradicsomává változik az egész környék.

TH 2009.04.06. 11:10:50

@hagyma: Én most is ott vagyok. :) De nem onnan, hanem innen. :)

Baluci 2009.04.06. 13:39:22

ÉN NEM ÉRTEM! Mindig arra járok haza - nevezetesen Erzsébet-hid, jobbja le, majd balra, aztán Petőfi Sándor utca és József A. utca - tehát már előre anyáztam. Viszont: most egy órája jöttem arra. MINDEN A RÉGI! Közlekedés, parkolás stb. Most én hülyültem meg, vagy mi a túró? Valaki magyarázza már meg!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.06. 14:08:07

@TH:
az
"innen" az a homar
nem az USA
hat en vagy 16 eve voltam de szerintem jobban meg van oldva a dolog
azota valtozhatott

Edömér 2009.04.06. 14:44:32

@ColT: Csak nehogy azon siránkozzanak pár autómentes év után, hogy nincsenek bérlők az üzlethelyiségekben, meg az irodákban. Mert hogy a népek inkább olyan helyre mennek, amit meg lehet közelíteni autóval.

i hate the police (törölt) 2009.04.06. 14:50:23

@Edömér: ebben van valami.Egyébként az egész autómentesitési ötletre csak nagyon csúnyát tudnék irni,ezért nem teszem:)

i hate the police (törölt) 2009.04.06. 14:53:32

@hagyma:látod,ezért is jobb az USA,ott minden az autóra épül ,ja és Ausztráliában is

i hate the police (törölt) 2009.04.06. 15:05:16

Most ugrott be,kitől jöhetett ez a .... ötlet,hiszen az 5.ker polgármestere ,,rapper,,Rogán Tóni.No comment

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.06. 16:28:38

Baluci 2009.04.06. 13:39:22
én meg ott dolgozom.. de hétfőn pihenik ki az emberek a hétvégét... nézt meg majd holnap reggel 7kor a sor vége a vágóhídnál lesz...

az feltűnt, hogy 2-3 hete ki van téve az irányi-vérespálné sarkán a nagy sárga tábla, hogy "a reáltanoda utca lezárva a szép uccánál" a kossuth felöl a táblák szerint a szép utca zsák utca! de csak tábla szerint... egyébként minden a régi...

i hate the police (törölt) 2009.04.06. 19:35:00

@Baluci: szerintem,2 alternativa van:1,szokás szerint ,,késéssel,,kezdik a munkálatokat 2,rájöttek,hogy még nincs költségvetése Bp-nek:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.06. 20:11:56

@i hate the police:
hat arra
es a parkolasert is fizetni kell
itt a belvarosban rengeteg van
viszont az izletkozpontok MAL, wal mart target stb, az kint a turoban de azert jol elerheto helyen es ingyen parkoloval katyu nelkul legtobbszor

TH 2009.04.07. 11:21:42

@hagyma: csak tréfáltam. :)
Igen, itt egész jó a helyzet, és elkészültek a tervek a belvárost átszelő utak egyikének föld alá vitelére
de már jelenleg is több alagút van,
és egy épül is éppen...

i hate the police (törölt) 2009.04.07. 13:37:35

@hagyma: itt igy sem kellene megoldani,ezt a kérdést.PL.értelmetlen/gyakorlatilag üres/mélygarázsok helyett ,,főld alá,, lehetne vezetni az autóforgalmat 1-2 helyen,stb.Azért arra majd kiváncsi leszek,hogy néhány dolognak,hogy fognak örülni szegény ottani lakók,pl:több szórakozóhely nyilik majd ergo több éjszakai részeg randalirozó,zaj lesz,hol fog parkolni,stb.

nyolc_mini_vese 2009.04.07. 14:27:41

@i hate the police: Hát ez szerintem azért nem állja meg a helyét, mert én, amikor ide költöztem, pontosan tudtam, hogy ez nem egy csendes villanegyed, szóval feltételezem, hogy más is tudja. Amúgy az autók akkor is több zajt csinálnának, ha 50 diszkó nyílna a környéken. Csak az emberek lusták még ebben a szép időben is. Bah....

i hate the police (törölt) 2009.04.07. 22:50:47

@nyolc_mini_vese: és mi lesz a mozgássérültekkel,pl?Ők majd gyalogolhatnak vagy ölben viszik őket?Ezzel az erővel közlekedjünk ezentúl gyalog,vissza az ókorba..egyébként,ha tudtad,hogy nem egy csendes villanegyedbe költözől,akkor ezzel az autózaj is együttjár,ezt is tudnod kellett..az 5o diszkó hasonlattal pedig enyhén kételkedem

nyolc_mini_vese 2009.04.08. 10:07:52

@i hate the police: Én vagyok az utolsó, aki a mozgássérülteket bármiben gátolná, de ez hogy jött ide a zajhoz? Egyébként itt van egy csomó utca, ami igen szűk, babakocsival nem lehet elférni a parkoló autósok miatt, nemhogy kerekesszékkel, az sem túlságosan szívderítő.
Szerintem azért a közlekedjünk gyalog az nem egyenlő az ókorral, inkább szerintem pont fejlettebb gondolkodás lenne, ha környezettudatosabbak lennénk. De ennek ellenére senkit nem akarok meggyőzni semmiről. Ha valaki úgy érzi, hogy muszáj kocsival járnia és ezt persze meg is tudja indokolni magának, akkor tegye. Az ötven diszkó meg nem túlzás, most ugyanis mondjuk reggel 6-tól este 10-ig zajolnak az autók (már annyira zajosak, hogy az ablakot nem lehet kinyitni) és nem csak a zaj, de büdös is meg poros is. Egy diszkó azért ennyire nem rossz. De mondom, nem panaszkodni akarok, van egy csomó előnye is a belvárosi létnek, ezeket mind számba vettem, amikor ideköltöztem és az előnyök nyertek.

i hate the police (törölt) 2009.04.08. 13:26:03

@nyolc_mini_vese: félreértettél,én nem arra gondoltam,hogy te akarod gátolni a mozgássérülteket.Ha-ebből sétálóutca,lesz,remélem,nem-maga az a tény gátolná a mozgássérültek közlekedését.Mert oda még roki kártyával sem hajthatnak be,ha pl. lakó-pihenö övezet,akkor igen.A környezettudatosság eléréséhez elöbb megfelelő infrastrúktúrát kellene kiépiteni,a szennyező bkv buszokról már nem is beszélve.Abban teljesen egyetértünk,ha valaki mondjuk 2o-n x éve autóval jár,mint én,az ezután sem fog kocsi nélkül menni sehova,max.elkerülik a környéket,ergo nem fognak ott vásárolni,stb,tehát a boltosok,stb.,majd lehúzhatják a redőnyt.ui.:egyébként,már 9o-ben tervbe vették a Madách-sétány kialakitását,miért nem azt csinálják?

nyolc_mini_vese 2009.04.08. 16:14:08

@i hate the police: Értem én, de szerintem emiatt feleslegesen aggódsz. Maximálisan pártolom, hogy a mozgássérültek bárhova eljuthassanak, ami mondjuk a belvárosban eleve nonsense, mert ugye vagy aluljáró van vagy nem fér el az ember a járdán - szóval szerintem ez messze nem azon múlik, hogy be lehet-e hajtani kocsival vagy sem. Egy ideig toltam babakocsit, úgyhogy szerintem tisztában vagyok a dologgal.

Az, hogy nem fogsz ide járni boltokba szerintem annyira nem nagy fenyegetés mert leszámítva egy-két kisboltot + kávézót, itt a környéken főleg antikváriumok vannak, szóval szerintem aki könyvet akar adni / venni, az akkor is ide fog járni. Amúgy meg a Kecskeméti utcán / Október 6-án tipikusan átmenő forgalom van, úgyhogy igazából szerintem rohadtul nem lesz itt forgalom visszaesés, max növekedés, mert szívesebben fognak itt sétálni az emberek, a turisták, stb. beülni kávézni. Szóval üzlet szempontjából szerintem sokkal jobb lesz így.

A BKV busz meg persze szennyező, de egy rohadt nagy kocsisornyi ember ráfér, még akkor is, ha szellősen állnak.

Én mondjuk sosem jártam igazából sehova kocsival, egyszer örököltem egyet, rögtön eladtam és tök prímán eljutok bárhova, pedig sokszor vonszolok magam után egy gyereket is.

Legyen Madách-sétány is! Igazából az lenne jó, ha itt egy kis Párizs feeling lenne, sok parkkal, most alig van valami zöld és szerintem ez szomorú.

i hate the police (törölt) 2009.04.08. 20:38:18

@nyolc_mini_vese:én nem fenyegetőztem,csak de facto közöltem,hogy az autósok-általában-el fogják kerülni a környéket.Én ritkán járok arra,amióta-4 éve-ezek az idióta útfelújitások vannak ,igyekszem csak akkor átmenni budáról pestre,ha feltétlenül szükséges/igaz a budai közlekedést is rendesen hazavágták/.A Madách-sétány pedig,azért lett volna jó,mert akkor az lett volna a gyalogosoké,az autósoknak meg megmaradt vna a többi környékbeli út.Szerintem ebben a kérdésben nem fogunk egyetérteni,mert te gyalog jársz,én pedig autóval:))

nyolc_mini_vese 2009.04.08. 23:31:26

@i hate the police: Persze, mondom én elég öreg vagyok már ahhoz, hogy ne akarjak meggyőzni senkit. De azért ettől függetlenül még örülhetek annak, ha a lakókörnyezetemben kevesebb lesz az autó, ugye? :-)
süti beállítások módosítása