Már épp kérdezni akarta a Homár a tegnapi parkolási mítinggel kapcsolatban, de szerencsére a vicces nyilatkozatairól ismert parkolási szabadságharcos EMPAMO hamarabb és rutinosabban összegezte kétségeit a tervezett módosításokkal kapcsolatban:
Tisztelt Hagyó Úr!
Autósbarát parkolási rendeletet ígért - erre megszületett egy korrupcióbarát, visszaélésbarát, kifosztásbarát parkolási rendelet! Idézünk a rendelettervezetből a díjemelésen, és az övezetbővítésen felül!:
„-A parkolójegy bemutatás lehetőségével naptári hónaponként legfeljebb egy alkalommal élhet a gépjármű üzemben tartója
-azon járművekre, amelyek legalább 3 darab 30 napnál régebbi nem vitatott várakozási díjkülönbözettel és pótdíj tartozással rendelkeznek a közterület-felügyelő e rendelet szerint kerékbilincset alkalmazhat
-A lakossági várakozási hozzájárulás éves várakozási díja az adott területen fizetendő egyórai várakozási díj 250-szerese.
-a parkolás üzemeltető jogosult a várakozási díjkülönbözet, a pótdíj, adatlekérési díj és az igazolható költsége iránti igényét bírói úton érvényesíteni.”
Tisztelt Hagyó Úr! Ha a fizetőparkolás forgalomszabályzás, és a fővárosnak nincs pénze a közlekedés korszerűsítésére, miért kell üzleti vállalkozásoknak profitálniuk a közpénzünkből, közterületünkből?
Miért kell a parkolási rendelet koncepcióját az üzleti érdekek szerint, és nem a használók, és Budapest érdeke szerint alakítani?
Miért nincs látszata a 14 éve beszedett parkolási pénzeknek, a fuvarosoktól beszedett behajtási pénzeknek?
Miközben állandóan arra hivatkoznak, hogy kevés a parkoló, a lakóknak is ezért kell fizetni, eközben évente több száz parkolóhelyet szüntetnek meg a belvárosban átépítésekkel ( Zrínyi utca, Szt. István tér, Herczeg prímás u. stb., és jelenleg is ez készül a belváros főutcája programban).
Tisztelt Hagyó Úr! Mielőtt parkolási díjat emelnek, mielőtt övezetet bővítenek, mielőtt parkolók ezreit megszüntetik, mielőtt BKV járatokat törölnek, illendő lenne az alternatívát megteremteni, és a P+R parkolók számát jelentősen bővíteni. Mielőtt a lakóparkok építésére engedélyt adnak, mielőtt fontos közlekedési utakat lezárnak, (Piarista köz, Pozsonyi út, Nagymező utca, Felső rakpart az MTA-nál, Szabadság tér, Nyugati téri balra kanyarodás, Opera környéke) illendő lenne a forgalom elvezetésére a közúti hálózatot fejleszteni. Talán ha ésszerűen szerveznék és bővítenék az úthálózatot, nem lennének forgalmi dugók, és szmogriadóra, behajtási díjra sem lenne szükség! Vagy talán pont ez a cél? Hogy ebből is profitáljanak?! Hogy újabb bőrt nyúzzanak le az autót munkaeszközként használókról!
Tisztelt Hagyó Úr! Mik a tervek a sarcoláson kívül az úthálózat fejlesztésére Budapesten, az áruszállítás, a karbantartók, a kisvállalkozók, a munkához autót használók közlekedésének megoldására? Mert nekik a BKV és a kerékpár nem alternatíva! Megköszönnénk szíves válaszát!
betépett felhasználó 2009.04.21. 11:55:13
staropramen 2009.04.21. 11:56:00
szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.21. 11:57:31
Bödönfejű káderelvtárs.
staropramen 2009.04.21. 11:59:00
Ha valaki valaha azt mondta, hohy Lobelt ledfold egy LABLÓ akkor az nem ismerhette Hagyó Miklóst és a többi hasonszőrűt. Ez a rablás, nem a nagy angol vonatkipucolás.
kispista 2009.04.21. 11:59:31
-Gyöngyibaba- 2009.04.21. 12:01:57
kispista 2009.04.21. 12:02:49
"Élelmes" emberek arra használták, hogy a Lánchíd előtt álló sorba betolakodjanak.
Nyugati tér: A kedves idióta balra kanyarodó és beragadó autósok miatt rendszeresen többperces várakozásra kényszerült a villamos.
"Talán ha ésszerűen szerveznék és bővítenék az úthálózatot, nem lennének forgalmi dugók"
Dózeroljuk le minden második házsort, hogy legyen hely az utaknak.
Netuddki. 2009.04.21. 12:04:06
Impega 2009.04.21. 12:04:54
m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.04.21. 12:12:06
MaXIP21 · http://www.regia-soft.hu 2009.04.21. 12:12:38
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:14:20
Smacika 2009.04.21. 12:14:43
Járjon a pesti ember galambbal.
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 12:14:48
Tényleg! Hová tűnt a 14 éve fizetett parkolási díj? Hagyó úrnak tudnia kellene!
Meg az összes önkormányzatnak!
Don Bolesz 2009.04.21. 12:16:25
Smacika 2009.04.21. 12:16:29
Pedig én teáskannára költeném, és a vadsparkban innám meg belőle a disznósajtot.
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:16:36
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:18:33
Don Bolesz 2009.04.21. 12:18:55
Don Bolesz 2009.04.21. 12:20:57
Boo 2009.04.21. 12:21:08
Smacika 2009.04.21. 12:23:07
Metrót sem 12millárdból csinálnak, hanem 3x annyiért.
Ha ők vehetnek értelmetlenül drága dolgokat akkor én is.
A hsznot meg megfelezzük zed koby-val.
Számla nélkül okosban.
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 12:25:09
Az avatarommmal a szürke tübbségbe akartam belesimulni, ha már állatkert van itt (avatarilag), akkor én is beszállok egy önarcképpel...
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:25:40
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:27:39
telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.04.21. 12:33:00
Circus 2009.04.21. 12:33:17
14 éve tűnik el a parkolásért fizetett pénz, és azóta elszaporodtak a galambok!
GYANÚS!
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:36:31
Don Bolesz 2009.04.21. 12:36:35
É2I 2009.04.21. 12:38:27
Hát így elsőre mégse sikerült a poszthoz hozzászólnod. :P
Igaz én se tudok.
Sokadik.
májgeriberi 2009.04.21. 12:38:39
pfff....
Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2009.04.21. 12:40:15
Don Bolesz 2009.04.21. 12:42:50
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:43:47
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.21. 12:50:58
betépett felhasználó 2009.04.21. 12:51:05
rnmr (törölt) 2009.04.21. 12:52:16
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 12:52:33
Egyébként teljesen nyilvánvaló, hogy itt 14 éve az önkormányzatok, és a parkoló autósok lerablásáról van szó. Igen nagy egyetértésben.
Még a kezdetek kezdetén láttam egy ilyen parkolótársasági szaralakot nyilatkozni. Azt mondta, hogy a parkolási bevételek 80 %-a megy el a saját működési költségek finanszírozására... Ja, még jó, hogy nem kell őket támogatni...
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:53:00
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 12:54:23
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 12:55:27
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 12:56:44
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 12:58:35
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:00:09
É2I 2009.04.21. 13:04:43
Eléggé. Mivel ennyit beírni sanszos, hogy ctrlc+ctrlv kombóval lehet.
Magáról a posztról meg nem szól. :)
Egyébként meg szeretem a nyers stílusod.
Engem már nem kell torpedózni. Idén elértem a kitűzött célt, aza háromszor voltam már ELSŐ :P:D Többet nem akarok.
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 13:04:52
maincoon © 2009.04.21. 13:08:56
AlulírottFentemlített 2009.04.21. 13:09:05
Jóra Való 2009.04.21. 13:09:57
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:14:22
maincoon © 2009.04.21. 13:14:49
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:22:12
Secnir 2009.04.21. 13:23:45
tehát egy ember egy parkolójegyet egy hónapban egyszer mutathat be?
csak én érzek némi visszásságot, a parkolóőrök fotózz-és-fuss módszereit ismerve? ha egy hónapban csak kétszer teszi meg, hogy lefotózza, ed csomit nem hagy rajta, akkor kétszer van az ember rákényszerítve, hogy bemutassa a parkolójegyét. mivel csak egyszer lehet, ezért a második automatikusan bünti.
ügyesss, naggyonn üggyess.
csak nehogy egyszer az istenadta nép bemutasson a CP kft-nek és dr hagyónak...
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:25:25
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.04.21. 13:25:44
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:27:36
betépett felhasználó 2009.04.21. 13:28:45
A nyers-esseg meg tanulas kerdese, anno meg tulsagosan emelkedett, akademia hangveteluek voltak beszolasaim,de rajottam, haladnom kell az arral...
Ha maris 1 tagot szamlal a fánklubom, megerte a treningezes.
amugy csak nekem tunik ugy , hogy a homar piszokul felhigult? es nem a kommentezokre gondolok,hanem a nyersanyag tul semmilyen. szinte nem is eri meg elsozni... es ez mar a leheto regrosszabb szcenario, Ha elsozes nincs, mi van?
Secnir 2009.04.21. 13:33:23
mi az hogy nem vitatott? a közterület-fenntartó honnan tudja egy rendszámról, hiogy vitat-e egy tartozást, ismerve a CP kft. brutális adatbázisát (2db excel file)?
-A lakossági várakozási hozzájárulás éves várakozási díja az adott területen fizetendő egyórai várakozási díj 250-szerese.
ezmegmiezmeg? várakozási hozzájárulás? fizessen a jónép ezért, hogy várakozhasson?
-a parkolás üzemeltető jogosult a várakozási díjkülönbözet, a pótdíj, adatlekérési díj és az igazolható költsége iránti igényét bírói úton érvényesíteni.
na ezt nem értem. ez egy fővárosi rendelet? vagy ez a CP kft. működési szabályzatának módosítása? ha ez egy fővárosi rendelet, akkor tessék mondani, ugyebár vidékiekre nem vonatkozik?
EmPaMo. rlz
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 13:38:22
moli 2009.04.21. 13:40:44
megmondom: csokkenteni az utak terheleset azzal, hogy mindenkit atkenyszeritenek bkv-ra, akinek az alternativa (maganemberek munkabajarnak).
es ezzel melyen egyetertek.
mivel a jelenlegi autozasi koltsegek meg mindig alacsonyabbak a toleranciaszintnel, hiszen tovabbra is rengeteg ember utazik egyedul az autojaban minden nap, igy emelni kell. dugodijat!
staropramen 2009.04.21. 13:45:28
A parkolóház építés nem jó alternatíva, a multkor is mennyit küszködtünk azzal a qrva mercivel mire lehoztuk azokkal a kis görgős bigyókkal.
Bezlapat 2009.04.21. 13:52:27
Editor Bob 2009.04.21. 13:54:30
A lakossági várakozási díj ilyen mértéke is szvsz csak az adott lakásba regisztrált második autóra elfogadható szvsz. Ilyen brutális megszorítások mellett nem hiszem, hogy egy átlag panelprolinak lesz még pénze arra, hogy a család Thalicskájára havi 4-5 ezer forintot kifizessen. (meg a panelkájára havi 10 ezret ingatlanadóként, de ez egy másik történet)
húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2009.04.21. 13:59:52
Elküldeném az összes döntéshozót egy évre, kényszermunkára, tanulni Japánba.
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 14:10:18
Merthogy a BKV kapacitása nagyjából arra elegendő jelen pillanatban, hogy az épp meglévő utasszámot a csúcsidőkben el tudja szállítani.
Tudom, kerékpár...
Ofélia . 2009.04.21. 14:10:38
Ja a belvárosi parkolódílyat a londonihoz emelném a behalytási dílyal együtt!!!!!
Curval 2009.04.21. 14:10:49
absztraktor.blog.hu/
CyberPunK 2009.04.21. 14:11:55
Átlag panelproli nem a belvárosban leledzik, hanem a havannán, békáson, etc...
Balance Of Power 2009.04.21. 14:15:52
Nem hiszem el, hogy ennyi autoval jaro sales-es van a varosban.
Vegyuk ugy, hogy nekunk a szar levegoert kompenzacio a parkolas, a jo levegon elok meg csak fizessenek a parkolasert, he he.
W Joe 2009.04.21. 14:18:48
"Budapest, én így szeretlek!"
CyberPunK 2009.04.21. 14:21:59
Azért ez sem ilyen egyszerű. Ha van gépkocsi-költségtérítés, akkor a bérlet nem adható. A megoldás az lenne, ha eltűnne onnan a sok iroda, kormányépület, etc. Vagy az összes lakó. Amíg ennyire összemosott a belváras, addig erre jó megoldás nem lesz.
ChPh 2009.04.21. 14:25:21
spec nem pesten lakom, kiköltöztem, de ide kell visszajárjak, mert itt van munka, pech
lókupec 2009.04.21. 14:25:21
Tényleg! Meséltem már a sztorit?
Balance Of Power 2009.04.21. 14:28:34
☺ágica (törölt) 2009.04.21. 14:29:01
hotten totta 2009.04.21. 14:29:39
T. Betépett Úr/Hölgy,
Szíves figyelmébe ajánlom kormányztati és uniós támogatással üzemeltetett blogomat, ahol méltányos 800,000,-Ft+ÁFA megfizetése mellett olyan prémium szolgáltatást is igénybe vehet, hogy teljes posztot is írhat.
Ofélia . 2009.04.21. 14:29:50
Egyszer menj ki tokyóba ott van aztán csak tömegközlekedés a betaposóemberes metróban:)))
Fogadd el a buszon az embertársaid szagát és a bacillusait is!!!
Ja hogy nem így neveltek??? SAJNÁLATOS!!!
ChPh 2009.04.21. 14:30:59
de örülnék egy értelmes P+R-nek
vagy egy jobb volánnak is...
Balance Of Power 2009.04.21. 14:32:29
májgeriberi 2009.04.21. 14:34:06
Följebb ment az köcsög parkolóőrök cipőkopásának az ára, vagy deficitesen sok zacsit kúrtak el a fentebb említett f.kalapok?!
ChPh 2009.04.21. 14:35:06
CyberPunK 2009.04.21. 14:36:19
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.21. 14:40:15
P = Pocsay család
R = Ráckeve
P+R = Pocsayék Ráckevére mentek disznósajtért, ahonnan üdvözletüket küldik a homározóknak 2010-re.
Orizatriznyák 2009.04.21. 14:48:51
2009.04.21. 14:58:26
W Joe 2009.04.21. 15:00:07
2009.04.21. 15:00:47
Addig nem.
SzL
Editor Bob 2009.04.21. 15:04:27
Most az Alkotmányt lusta vagyok átnyálazni, de a Pp. 3. § (5) kimondja: "Ha törvény másként nem rendelkezik, a bíróság a polgári perben alakszerű bizonyítási szabályokhoz, a bizonyítás meghatározott módjához vagy meghatározott bizonyítási eszközök alkalmazásához nincs kötve, szabadon felhasználhatja a felek előadásait, valamint felhasználhat minden egyéb bizonyítékot, amely a tényállás felderítésére alkalmas. E rendelkezések nem érintik a törvényes vélelmeket, ideértve azokat a jogszabályokat is, amelyek szerint valamely körülményt az ellenkező bizonyításáig valónak kell tekinteni"
Namost nekem elég furcsa, ha egy szaros kis önkormányzati rendelet ellentmond a Pp-nek, hogy nem használhatom fel egy hónapban a második esetben a teljesen szabályos parkolójegyemet a parkolómaffia által kreaált pótdíj elleni védekezésben.
Márpedig ugyebár tudjuk, hogy alacsonyabb rendű jogszabály nem ellenkezhet a magasabb rendővel.
Annak meg sok értelme nincs, hogy a bemutatást tiltjuk, aztán egy esetleges perben úgyis elbukja a maffia a pert az érvényes parkolójeggyel védekező autós ellen.
histar007 2009.04.21. 15:07:27
vajon 1 autónyi parkolóhely mennyi bevételt generál 1 óra alatt? Első ránézésre biztos 1 óraánnyi tarifának megfelelőt. Ha üres nyilván kevesebbet, de ha tele van folyamatosan akkor nyilván SOKKAL többet. mert ugye van minimál összeg, illetve mindenki túlfizet? Ez ki és mikor kompenzálja nekem? Ha modjuk bedobok 80 percet, de 58 után végeztem, akkor az nekem még ki van fizetve 22 percre. Amit meg nyilván nem várok meg. Vagy odaadom az utódomnak, vagy az odaálló ismét kifizeti ezt az időt.
Ezzel a pénzzel pedig elszámolni innentől LEHETETLEN, mert abszurditás azt feltételezni, hogy egyszerre 2 autó parkoljon 1 helyen...
tripanek (törölt) 2009.04.21. 15:17:22
Semmi gond, megy feleségem, gyerekem, nagymamám, pitbullom.
Hogy szocikonform legyek: nagy paraszt ez a hagyó.
májgeriberi 2009.04.21. 15:17:50
májgeriberi 2009.04.21. 15:23:11
és megtette
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.21. 15:25:33
tehát, ha naponta parkolok és frankón bedobom, poénból megpótdíjaz a vadparaszt minden nap, mivel hozni kell a tervet, akkor havi egyszer eltörlik a többi napon hiába volt érvényes jegyem be kell nyelnem...
hogy b***ná meg egy talicska bantunéger a hagyó urat, meg a demszkyt...
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 15:30:39
Szofia 2009.04.21. 15:42:05
parkolj és lovagolj...ha a románok nem lopták volna el a lovakat...
Szofia 2009.04.21. 15:45:45
parkolj és lovagolj...ha a románok nem lopták volna el a lovakat...
juhaszcs 2009.04.21. 16:03:10
Nem lehet közlekedni ebben a kibaszott városban az idióta elképzeléseik miatt.
Beszarás,hogy 300 méteres szakaszokat 20-30 perc alatt lehet megtenni mert a buzeráns politikusok sétálóutcákat csinálnak egy forgalmas útszakaszból.
Mindet fel kellene akasztani a faszságaik miatt!
PR32 (törölt) 2009.04.21. 16:04:29
PR32 (törölt) 2009.04.21. 16:05:29
juhaszcs 2009.04.21. 16:06:34
Vombatus Ursinus 2009.04.21. 16:21:13
Ofélia, ez nem neveltetés kérdése.
25 éve szagolom az utastársaimat. Ha kétszer annyian lennének,akkor fel sem férnénk a buszra.
Nem a szagolással van a gondom, nem is a neveltetésemmel, csak ezzel az egész elbaxott parkolási mizériával, amikor próbálják megideologizálni azt, hogy miért kell nekem kétszer annyit fizetnem egyik napról a másikra.
Ha egy normálisan működő rendszer lenne, akkor egy szót sem szólnék.
Ez az egész parkolási társaságos történet a pártok zsebének a tömködéséről szól, akinek van látó szeme és halló füle, az látja és hallja.
Üdv: Vombat
Tomi from There · http://fotobolt.blog.hu 2009.04.21. 16:31:33
moli 2009.04.21. 16:33:08
moli 2009.04.21. 16:43:43
-1 bkvval jar, ujpesten lakik (3-as metro, 4-6-os)
-1 autoval jar egyedul, zugloban lakik (7-es busz)
-1 autoval jar a felesegevel, kapmegyer2-n lakik (busz, 3-as metro, 2-es metro), felesege dozsagyorgynel dolgozik
-1 autoval jar egyedul, normafanal lakik (21-es busz)
-1 autoval jar egyedul, Pest melletti faluban lanyik (vonat/volan kelenfoldre, onnan 40-es busz, de eleve nem kellett volna kikoltoznie)
-1 bkvval jar, oktogonon lakik (4-6-os)
-1 autoval jar egyedul, sashegyen lakik (gyalog)
-1 autoval jar egyedul, zugloban lakik (7-es busz)
moli 2009.04.21. 16:51:16
effective 2009.04.21. 17:44:14
salty 2009.04.21. 18:35:29
és még egy kérdés : mi lesz, ha tegyük fel az autósok 50%-a visszaszokik ? valószínűleg káosz, a BKV nem bírná el ezt a tömeget
juhaszcs 2009.04.21. 18:41:24
Igaz a buzeránst nem zavarja a dugó hiszen nem csinál egész nap semmit tök mindegy mikor ér oda a szarházija.
Hogy dögölne meg az összes politikus.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.21. 18:45:10
Majdnem, de nem pontosan. Inkább a Fővárosi Önkormányzat nemes tagjainak zsebeiről lehet itt szó. Hagyó Miklós egyébként is pontosan úgy néz ki, mint a nottinghami városbíró az összes autentikus illusztráción, mi a bánatot várunk hát tőle?
Lovak 2009.04.21. 18:47:46
Lókupec, merre jársz?
Nyiha.
Phrascarica 2009.04.21. 18:58:21
Ez tök jó megoldás, de az árú hogyan jut el az üzletekbe, mert az üzlet előtt ha megállok másodiknak akkor anyázol, ha 150m-re és onnan hordom a cuccot 2 órán át akkor meg az 1160Ft?
BASSZÁK MEG ANYUKÁJUKAT A TETVES PARKOLÁSI CÉGEK! Egyszerübb lenne és olcsóbb ha megemelnék BP-n a gépjárműadót évi 3 millió Ft-ra akkor sem lenne autó ROHADT GECIK!
Phrascarica 2009.04.21. 19:04:09
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.21. 19:09:38
:-(((((((((((
Küldök egy sünt!
Phrascarica 2009.04.21. 19:16:11
megmondom: az utak terhelése nemhogy csökkenni nem fog hanem inkább nőni fog mivel ennyiért inkább nem állok meg, vagy ha igen akkor jön a rendszám le, esetleg ukrán rendszám fel :), interneten 80 dollár bármilyen (magyar rendszám is) Ezt akarják? MEGKAPJÁK! Esetleg jó üzlet lesz a "forgatható" rendszám mint a James Bondnak!
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.21. 19:17:05
A politikusok szállítsák őket a Mercijükkel!
Cornucopia 2009.04.21. 19:34:09
zapkorte (törölt) 2009.04.21. 19:45:32
zapkorte (törölt) 2009.04.21. 19:50:44
zapkorte (törölt) 2009.04.21. 20:12:46
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.21. 20:17:05
Költözz el Pestről, az az alternatíva. Olcsóbban kijössz, és kevesebb macera van.
zapkorte (törölt) 2009.04.21. 20:18:33
zapkorte (törölt) 2009.04.21. 20:28:11
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 20:56:34
i hate the police (törölt) 2009.04.21. 21:09:13
Bit Rot 2009.04.21. 23:34:29
Balance Of Power 2009.04.22. 09:38:41
- Szena tertol Ulloi-Kalvin terig kocsival, majd ezt kovetoen rokikartyaval parkolas, noha a berletet minden honapban a kezunkbe nyomtak
- Jokai utcabol Moriczra kocsival
Sok ertelme van mindkettonek reggel fel 9kor!
@zapkorte:
Neked sokmindenben igazad van, de valljuk be, a legtobb egyedul autozo a fent emlitett kategoriabol kerul ki.
moli 2009.04.22. 10:17:45
hat ilyenek vagytok ti, mindannyian.
Mikk^ 2009.04.22. 10:35:52
Míg BKV-val jártam nálam is rendszeres volt az ilyenek lerakása. Meg hogy beszóltam az ellenőrnek mikor jött:
"Jegyeket bérleteket!" válaszom - ott a csöves mellett jött el és van képe még engem zaklatni? hőbörgés stb, vagy a másik kedvenc "a kis barna 2fős banda mellett miért jött el? ne azzal foglalkozzam. Hát az anyátokat :D
Áttértem kerékpárra/autóra.
Menetidő: BKV 45-60 perc. Kerékpár 25-35 perc mikor hogy tekerek. Autó 30-40 perc és asszonyt is elvittem munkába kisebb kerülővel.
Szóval a BKV felejtős szerintem ebben a formában.
Emléxik valaki még a 84-es buszra?
Árpád híd pesti hídfőtől Moszkva térre.
Megszüntették, mert párhuzamos járat. Persze, hogyne inkább csak 1 jegy (ha a jegyet számoljuk), alertnatíva: 1-es villamos, 6-86-os busz, 4-6 villamos vagy kékmetró, 4-6 villamos.
Áhh inkább tényleg ki kéne költözni vidékre, melóhelyen úgyis bent parkolok ingyé.
zapkorte (törölt) 2009.04.22. 11:01:05
Adott esetben meg ez a "forgalomkorlátozás" dolog igazán csak ürügy, hiszen valójában a fizető parkolás éppen hogy forgalmat generál! Régebben eszembe sem jutott volna kocsival bemenni a belbe nap közben, mert biztos lehettem benne, hogy az uticélom 5km sugarú körén belül nem találok szabad parkolóhelyet! Amióta a fizető parkolást bevezették, biztos, hogy 50m-en belül találok! Az autók jönnek-mennek, folyamatosan cserélődnek a parkolóhelyeken, és a korábbi reggeli és délutáni csúcsból folyamatos csúcs lett! Szerintem a legjobb forgalomkorlátozás a fizető parkolás azonnali teljes eltörlése és az autórabló brigádok visszahozása lenne! Csak hát az évi 5-6 mrd Ft kiesést jelentene a centrum kft-nek... és ki tudja, hogy ebből a pénzből még ki mindenki kap kupper andris cégtulajdonoson kívül...
Silent Bob 2009.04.22. 11:55:35
Gratulálok, ez kiváló hozzáállás. Ezaz, üljön mindenki autóba, lehetőleg külön külön, betonozzunk le mindent a gecibe és legyen belőle parkoló.
Környezetvédelemre és egyéb úri huncutságokra meg szarjunk nagyívben. ;)
moli 2009.04.22. 14:13:42
zapkorte (törölt) 2009.04.22. 14:20:24
Amit itt tenni lehet: akadálymentesíteni a várost, aluljárókat és felüljárókat építeni, hogy a járművek minél gyorsabban átjussanak rajta. És bizony ha a sub-urbanizáció folytatódik, hosszú távon szükség lesz az úthálózat szélesítésére is. Nem lesz nagy újdonság, Podmanyiczkyék sem voltak szívbajosak, ha komplett házsorokat kellett lerombolni, hogy a Nagykörutat vagy az Andrássyt kialakíthassák. A város van az emberért, nem fordítva, tehát a városnak fel kell fejlődnie a megváltozott igényekhez. Különben el fog néptelenedni, és egy nagy gettó lesz a közepén vadplakátozott üres üzletekkel, kivert ablakú romházakkal. Ez a folyamat már elkezdődött, egyebek közt pont azért, mert a belvárosi lakosok a sok szirszar sétálóutcától meg buszsávtól nem tudnak megállni a saját autójukkal a saját házuk előtt. Hát elköltöztek a fenébe! Maradtak a vén nyanyák meg a legszegényebb (és legigénytelenebb) cigányok, akiknek nincs ilyen problémájuk. Mert az autó fontos dolog a mai fiataloknak.
AlulírottFentemlített 2009.04.22. 15:40:45
Köszi :-))
Balance Of Power 2009.04.22. 16:53:30
De akkor beszelek a te nyelveden: a belvarosban lakom, itt is dolgozom, gyalog/BKV-val jarok, ne jojjenek be a kulvarosi autosok az en eletterembe! Ugyanis eszem agaban sincs innen elkoltozni. Viszont az auto nekem is fontos es zavar, hogy nem tudok a haz elott megallni, ha nagybevasarlasbol jovunk.
Nahat!
juhaszcs 2009.04.22. 18:51:39
Gratulálok Rogán és a többi idióta városvezetőnek.
Dögöljetek meg de elötte szarjatok sünt!
i hate the police (törölt) 2009.04.22. 21:20:04
i hate the police (törölt) 2009.04.22. 21:31:08
zapkorte (törölt) 2009.04.22. 22:33:48
i hate the police (törölt) 2009.04.22. 22:52:00
rexter 2009.04.23. 06:47:59
Balance Of Power 2009.04.23. 08:58:01
Nezd csak meg az europai nagyvarosokat: a kulvarosiak ott is kinn hagyjak az autot vagy a gatyajukat rafizetik parkolasra. A belso keruletek lakoinak pedig ugyan legyen mar ennyi privilegiuma, hogy kap egy parkolohelyet, ha a sajat onkormanyzatanak fizet egy csomo sulyadot es egyebet.
zapkorte (törölt) 2009.04.23. 10:46:53
Az én nézetem szerint senkinek ne legyenek privilégiumai! Nehogy má! Ha a belvárosiak kisajátíthatják a közterületet, és belépési sápot szedhetnek, akkor a cinkotaiak vagy a békásmegyeriek miért ne tehetnék meg ugyanezt? És akkor majd sorompótól sorompóig fogunk közlekedni és minden kerülethatáron vámot fizetünk? Ez egy akkora hülyeség, hogy aki kitalálta, annak szarvakat kéne kötözni a fejére, és kitenni az erdőbe körvadászat idején! Egyébként már Londonban is rájöttek, legutóbb polgármesteri választást lehetett ott nyerni a behajtási díjas zóna szűkítésének igéretével! Le is szűkítették. És lehet, hogy nemsokára teljesen meg is szüntetik.
Balance Of Power 2009.04.23. 11:56:58
Londonban is kapnak a lakok parkolasi lehetoseget. Nyilvan fizetnek is erte, nyilvan annyit, amennyi az ottani viszonyok kozott meltanyos. Ez van.
Ha en kimegyek kulvarosba, mert ejjel hazaviszem a haveromat egy szokoevben egyszer, vagy mert athajtok a Vaci uton a telekre lefele az azert nem ugyanaz a kategoria, hogy valaki az ellenkezo iranybol mindennap bejar munka vagy egyeb dolog celjabol. Fizessen. Arrol nem tehetek en, mint bentlako, hogy sokan kenytelenek bejarni es szopni, de arrol sem, hogy nekem nem kell fizetni, ha a csepeli/ujpesti/rakosborzasztoi/kobanyai lakotelepen leparkolok. Ha ugy vesszuk, a szombati nap is eleg nagy benefit, amikoris egesz nap nem kell fizetni sehol. Ne feledjuk, hogy regebben delig kellett es hogy videki nagyvarosokban most is kell.
zapkorte (törölt) 2009.04.23. 13:47:09
Balance Of Power 2009.04.23. 14:17:28
Te Podmaniczkyekra hivatokozva siman ledozerolnal utcakat, ez ellen ugyan hadd emeljem mar fel a szavam. Valo igaz, hogy a belvaros a szazadfordulos kozlekedesi igenyek szerint lett tervezve, de a megvaltozott igenyeknek miert a szazeves epiteszeti remekmuvek essenek aldozatul? Igy is tul sok hazat bontanak le.
zapkorte (törölt) 2009.04.23. 20:50:53
Őszintén szólva nem tartom az építészet remekének az egykaptafára készült eklektikus meg neoklasszicista bérházakat. Nem mondom, hogy ne lenne köztük egy-két igazán érdekes és szép darab (ezek természetesen máris műemléki védelmet élveznek), de a többség építészeti szempontból nem képvisel nagyobb értéket mint mondjuk a közutálatnak örvendő "spenótház." Most arról nem beszélve, hogy a "leválasztgatások" milyen lakásnak csak alig csúfolható odukat eredményeztek? Belépek a gangról, és a konyhába kerülök, ahol a gáztűzhely mellett ott a wc kagyló, majd egy ablaktalan helyiségen át (talán egy egykori folyósó szelete) bejutok a pöttöm szobába, ami a nagy belmagasság miatt kb. olyan érzést nyújt, mintha egy tejfölöspohár alján üldögélnék, és a felét betölti a páncéltőkés bécsi zongora, amit még az egykori nagypolgári család vitetett be 90 évvel ezelőtt, de kivinni már többé már falbontás nélkül nem lehet. Jártam ilyen helyeken, és éppenséggel nem volt építészeti katarzisom! Azt elismerem, hogy egy belvárosban lakni, és este lesétálni a színházba, moziba, presszóba az királyság, na de hogy ezeket az épületeket kár lenne ledózerolni? Ugyan már!
i hate the police (törölt) 2009.04.23. 23:37:05
Balance Of Power 2009.04.24. 08:39:49
A 100 eves hazakrol meg nem erdemes vitat nyitni. En koztuk/bennuk nottem fel, koztuk/bennuk elek, teljesen mashogy latom oket. Nekem szemely szerint kurva nagy elmeny a belvarosban setalni - a hazak nagyon sokat meselnek.
zapkorte (törölt) 2009.04.24. 10:32:54
zapkorte (törölt) 2009.04.24. 10:46:34
A házak dolgában tényleg nehéz objektív értékítéletet mondani. De nem is kell, mert érzelmi kötődés kialakulhat teljesen értéktelen és érdektelen tucatáruk iránt is, pl. ott a trabant klub. Azt hiszem, senki sem vitatja, hogy a trabant nem volt az autóipar korszakalkotó eredménye, mégis aki egy olyan hátsó ülésén nőtt fel, előfordul, hogy ma is könnybelábadt szemmel őrizgeti a családi ködgépet (vagy annak hű mását), amiért a hasznaltauto.hu-n meghirdetve esetleg még 30e-t sem kapna... De ez nem egy objektív érték, hanem szentimentalizmus, amivel tényleg nincs sok értelme vitázni.
i hate the police (törölt) 2009.04.24. 12:42:33
zapkorte (törölt) 2009.04.24. 19:49:46
i hate the police (törölt) 2009.04.24. 20:50:47
zapkorte (törölt) 2009.04.25. 09:07:33
Budapesten az empamo azonos tárgyu kezdeményezését Tiba Zsolt főjegyző alkotmányellenességre hivatkozva elutasította, az empamo fellebbezett, és a főv bíróság a fellebbezést szintén elutasította, és ezzel lehetőségek ki is merültek. Úgy látszik, Budapesten másik alkotmány van, mint Dunaújvárosban. Mellesleg nagyjából ezzel egyidőben a főváros a saját közvéleménykutató cégétől (szonda ipszosz vagy mifene) rendelt egy kutatást a fizető parkolás társadalmi elfogadottságával kapcsolatban, no hát kaptak ott is hideget-meleget. Szerencsére egy "demokrácijában" a városvezetésnek egy fikarcnyit sem kell törődnie a többség véleményével és érdekével, mindössze annyi a dolguk, hogy rendeletileg kötelezzék a lakosságot arra, hogy melyik havernak köteles odaadnia a pénzét minden ellenszolgáltatás nélkül. Ez az igazi demokrácija!
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.25. 10:45:07
i hate the police (törölt) 2009.04.25. 12:35:31
zapkorte (törölt) 2009.04.25. 18:53:11
zapkorte (törölt) 2009.04.25. 19:04:03
Persze lehetne kérni az Alkotmánybíróságtól jogértelmezési álláspontfoglalást, lehet, hogy nem is tartana 2-3 évig, de semmi értelme nincs, mert az Alkotmánybíróság már többször állást foglalt a parkolással kapcsolatosan különböző jogi kérdésekben, a budapesti tanács meg egyszerűen leszarja a Magyar Köztársaság Alkotmánybíróságát. Lám, a kerékbilincselést is visszacsempészték, pedig az ellen is van AB határozat... Ez a söpredék azzal szórakozik, hogy hoz egy tudottan alkotmányellenes rendeletet, és addig is, amíg az AB meg nem semmisíti, tűzzel-vassal betartatja. Ha megsemmisítette, hoz egy újabbat. Ugyanezt volt a Brüsszel kontra regadó kérdésben is. Ezek még a saját szabályaikat sem tartják be, de te persze zokszó nélkül fizess a maffiának a semmiért, mert ők fostak erről egy rendeletet. (Inkább sünt fostak volna...)
i hate the police (törölt) 2009.04.25. 21:56:48
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.04.25. 23:22:14
zapkorte (törölt) 2009.04.26. 10:10:51
Véleményem szerint egyébként maga az önkormányzati tv a hibás, amely a közterületet a tanács magánterületeként definiálja. Véleményem szerint ezt meg kéne változtatni: a közterület legyen tízmillió magyar osztatlan közös tulajdona, amelynek a tanács csak kezelője, és mint ilyen, semmi olyan intézkedést ne hozhasson, amely a tulajdonosok érdekeit sérti! A jelenlegi szituációt leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a társasház folyósóját a házmester magántulajdonaként definiálnánk, és díjat szedne tőled, ha kint hagyod a gangrácshoz lakatolva a biciklidet. Hát nem abszurd? :)
i hate the police (törölt) 2009.04.26. 14:03:46
zapkorte (törölt) 2009.04.26. 14:44:54
i hate the police (törölt) 2009.04.26. 22:47:27
zapkorte (törölt) 2009.04.28. 08:36:05
i hate the police (törölt) 2009.04.28. 13:54:02
zapkorte (törölt) 2009.04.29. 08:29:11
eschpé 2009.06.01. 12:32:25
Álljunk keresztbe és akadályozzuk a parkolást !!!!!!!!
Alf (törölt) 2009.06.03. 11:33:06
Mindegy a jobb vagy baloldaliság, a radikalitás vonzza az embereket. Mert a folyamatos arconköpködést csak egy ideig lehet elviselni.