Lenyűgöző, hogy a T-nél ilyen magabiztos és a munkáltatójában ennyire bízó szerelők dolgoznak, akik szerint kizárt, hogy a hiba náluk legyen, mert náluk hiba soha nincs. Ez a hozzáállás sajnos a levél végére kicsit megrendelül, a szerelő tegezésbe és leszaromozásba csap.
A történet még 2008 november körül kezdődött, szerettem volna külön telefon és tv előfizetésemet összevonni és csekk helyett átutalással rendezni a számlát. Hosszas ügyintézés majd idéd márciusra siker. Jöttek, lett egy újjabb villogó doboz és hurrá együtt van tv+telefon. Közben nem voltam túl sokat otthon mert festés, fúrás, faragás miatt lakhatatlan volt és valóban nem néztem meg a postát sem. Kiderült egy felszólítás után, hogy számlatartozásom van, és ha nem egyenlítem a pokol sötét bugyrai várnak rám (határidő 2009.04.19).
Ismét ügyfélszolgálat várakozás majd befizetés (2009.04.14). Ekkor szóltam az ügyfélszolgálaton, hogy szeretném a számlákat átutalással fizetni, jelezte minden ok, nincs több csekk, és lerendezve minden tartozás. Hazaérve azt tapasztaltam hogy a settop boxnál nincs adás, de a norm.kábelen van. Telefon: ügyfélszolgálatos zenehallgatás, várom a hiba javítását. Majd másnap ismét csekk az aktuális hónapról.
1. pontban itt nem értettem, mert előző nap voltam a multinál és azt hittem rendeztem a számlámat.
Telefon ügyfélszolgálat érdeklődés, személyesen menjek be. Mindez hétköznap nem volt kivitelezhető ezért halasztottam a témát.
Eltel pár nap állítólag megjavították a hibát de aznap este már a kábelen sem jött adás.
Másnap (2009.04.24) pont volt idő irány a III. kerület, Kórház utca partnernél ahol egy KEDVES ÉS UDVARIAS (VALÓBAN ) hölgy segített. Elmaradt részlet befizetése, gyors telefon, még aznap jön valaki és kijavítja a hibát. Kiderült, eltévedt a cégóriáson belül a befizetés és kikapcsolták a tv- JOGTALANUL és ezt szerencsére az ottani munkatársak is mondták. Annyit kértem, 16 óráig ha tudják intézzék, mert nem tudok tovább maradni.
És ekkor lett igazán mély a válság. Kijött egy úriember (15:20körül) és kellemes tegeződéssel közölte, nem tudja most bekötni mert nem fér hozzá valamilyen kapcsolóhoz és intézkedjek.
Én sem vagyok egy matuzsálem, de hát nem őriztunk együtt libát ezért maradhatunk a magázásnál. Megemlítettem, hogy jogtalanul lett kikapcsolva a tv, amit persze kommentekkel illetett. "Ilyen biztos nem fordul elő, mert nincs hiba a rendszerben." Miután mondtam, hogy nem tudok neki segíteni de szeretnék tv-t nézni eldurvult a viszony és azt mondta: velem te nem fogsz keménykedni én ezt amúgy is lesz@rom... (a többi leginkább a párkapcsolatra buzdított) majd elviharzott a helyszínről. Pedig csak annyit mondtam nem tudok neki ebben segíteni és idő se maradt sok. És persze se munkalap, se név vagy azonosító.
Ismét ügyfélszolgálat, érdeklődtem mennyit kell várni a javításra és miért is volt ilyen megértő a munkatársuk. Azóta várom a szerelőt és a T-csoport válaszát is, de amíg friss a sztori átadom nektek is.
Az utolsó 100 komment: