Tékozló Homár

Lehet röhögni: Oscar-díjas a Magyar Posta

2009.05.08. 00:05 | szily | 156 komment

Ennek a posztnak a célja a sátáni nevettetés. A minősthetetlen szolgáltatást nyújtó, arrogáns kommunista maradvány, amelynek alkalmazottai annyi csomagunkat ellopják, hogy egy rakás komoly webáruház régóta nem szállt Magyarországra, most díjat kapott. Nem is akármilyet, hanem az "átalakulás" kategóriában, egy olyan pályamunkával, aminek nem merem idézni a címét. MTI-hír alant, minden mondatát érdemes ízlelgetni, az utolsó mondat a bajnok talán.

"Oscar-díjas" lett a Magyar Posta

    Budapest, 2009. május 7., csütörtök (MTI) - A legmagasabb postai elismeréssel díjazták egy kategóriában a Magyar Postát a postai szolgáltatók nemzetközi seregszemléjén Németországban. A magyarok a libanoni és a dél-afrikai postát előzték meg.

    A postai szakemberek az Átalakulás elnevezésű kategóriában a Magyar Posta "Bürokratikus postai szervezetből vevőorientált szolgáltató" című pályamunkáját választották a legjobbnak az idei World Mail Awards versenyen, a postaszolgáltatók müncheni világtalálkozóján. Tavaly az új-zélandi, az azt megelőző évben a szaúd-arábiai, 2006-ban pedig a belga posta nyert ugyanebben a kategóriában. Soha még ilyen sok pályamunka nem érkezett a postai Oscarnak számító versengésre: 12 kategóriában 17 ország 37 vállalata jutott a jelöltek közé.
    A szakemberek szerint - a filmvilághoz hasonlóan - már az is komoly nemzetközi elismerést jelent, ha egy társaság felkerül az úgynevezett rövidlistára, a három legjobb közé. Tavaly Budapesten rendezték meg a világtalálkozót. Akkor a házigazda Magyar Posta a Biztonság témában kapta meg a legjobbat illető elismerést.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EÖ (törölt) 2009.05.08. 08:26:13

@kötsög: jobb ez mint egy főzősblog!
:)

kötsög 2009.05.08. 08:27:07

@☺ágica:
én már megáldottam. attol lesz pupos

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.08. 08:37:17

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
most beszéltem az örmény származású, Belga-kongói nagybácsikámmal,aki nem mellesleg informatikus és tagja a Judea Népe Frontnak. Na ő mondta, hogy tegnap alacsonyan röpködtek a faszomok, ezért nem árt óvatosnak lennünk. A receptet sünbe varrva holnap viszi egy futár, tibeti mutáns lovon (ezeket használja a posta is!) a ráckevei strand parkolójába.

É2I 2009.05.08. 08:38:19

Vót röhögni?
Jelentem vótam!
Akkor nyomjon le négy posztot, de azonnal!!!!

☺ágica (törölt) 2009.05.08. 08:46:36

@É2I: szreintem ez lesz a hétvégi;)

Édesapám 2009.05.08. 08:47:26

A jó édes anyádat!

Az a Júdeai Népfront!

"Én isz veled megyek, Pilátusz! Szegítszégedre lehetek váratlan kríszisz eszetén!"

EÖ (törölt) 2009.05.08. 08:50:27

@Nelson Mandula: ott foglak várni igy ifa platóján Sparos törpillának öltözve, Te csak lökd le dulván a padlóla a leceptet!

kötsög 2009.05.08. 09:02:08

@☺ágica:
a fostát, de nagy áldás volt, jut belöle a sora is

kötsög 2009.05.08. 09:04:51

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
csak vigyázz, nehogy elektronyika legyen benne, mert akkor még elolvasás elött megsemmisiti önmagát

elwood 2009.05.08. 09:05:12

az elbíráláshoz panaszokat gyűjtöttek levélben. Ebből az országból érkezett a legkevesebb

OkoskaTo:rp 2009.05.08. 09:05:46

Szerintem a többi jelöltre leadott szavazatot is a Magyar Postán keresztül küldték, és azt meg (mint szinte minden külföldről érkező küldeményt) ellopták a postások.

Frucsasz 2009.05.08. 09:08:51

A Magyar Posta Zrt (leánykori nevén Magya Posta Vállalat) a Bak jegyében született. A Bak csillagjegy mottója: "Minden dolognak megvan a maga ideje". A Bak általános jellemzése: >>Céltudatos, kötelességtudó, dolgos, és állhatatos típus. A hagyományokhoz, az adott struktúrákhoz vonzódik, nem szeret gyakran változtatni. Önfegyelme óriási, ahogy felelősségtudata is. Testileg és lelkileg is szívós alkat. Egy kissé magának való, hajlamos a munkájába menekülni az érzelmei elől. Sokat ad mások, a "társadalom" véleményére. Gyakran nincs elég önbizalma. A szabályokat és a törvényeket mindig betartja, a kötelességet és a teljesítményt sokszor többre tartja mint az önmegvalósítást. Az idő, a tapasztalatok valódi bölccsé tehetik.

-Gyöngyibaba- 2009.05.08. 09:12:04

Hallattam gyöngyöző sátáni kacajomat, melynek receptjéért a lovak is sírva könyörögnek.

Pepe masnit köt (törölt) 2009.05.08. 09:25:08

"A magyarok a libanoni és a dél-afrikai postát előzték meg."

Mindig viszonyítani kell, srácok... ebben a mezőnyben lett első.

Nekem folyton bedubják a tértis vagy ajánlott csomagot, ha nem fér a ládába, akkor meg értesítő helyett csak úgy mellérakták, nem érdekes, hogy én azért fizettem jó sokat és az utcáról bárki elvihette volna (ugyanis a ládika kívülre esik). Egyszer panaszt is tettem, de már nem volt meg a rag-szám, így elutasították nagy sajnálkozás közepette. Mikor next time leírtam az ajánlott címke számsorát, hogy akkor megnézném, kinek az aláírása virít az enyém helyett, arról nagy kussolás van azóta (január!!).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.08. 09:26:51

Most már ezek után remélem, hogy a MÁV, a BKV, a Volán, a Centrum, valamint az összes bank, mobil- és internet-szolgáltató befizet a cég költségéből egy-egy "nemzetközi konferenciára", ahol adóoptimalizálásként végre nyugodtan szét lehet kúrni a titkár(nő) formás seggét, jókat lehet inni meg zabálni, és ünnepélyesen átvenni azt a díjat, amire befizettek. Az ilyen konferenciákra való jelentkezés feltétele, hogy vegyen egy díjat is magának a "pályázó".
Tényleg: a T. Homár nem akar egy fasza kis plakettet még ebben a hónapban? Barcelonában talán ilyenkor még előszezoni kedvezménnyel lehet szerezni. (Lehet, hogy már késő, de október-novemberben még olcsóbb.) Milyen jól mutatna a honlapon pl. valami bronzból kiöntött tenger gyümölcsei tál, "A legjobb fogyasztóvédelmi bérblognak" felirattal! Csekély felárért egyedi bőrkötéses almanachba is be lehet kerülni...

Delfinci 2009.05.08. 09:34:03

Hát ez tényleg röhejjjjjjj! :)
Én viszont hétfő óta nem tudok aludni, mert láttam a postán egy plakátot. Valami postai szolgáltatást reklámozott, már nem emlékszem mit, de a fotó mély nyomot hagyott bennem ... Postás Józsi típusú snájdig postás legény, zöld egyeningben, oldalán táska ... idáig rendben lenne. Nade hogy folytatódik lefelé jóképű postásunk??? Kockás szoknya, piros bojtos fehér zokni és bakancs!!!!
Fel sem merem tenni a kérdést, hogy mire lehet ebből következtetni a postásokkal kapcsolatban ... Inkább azon rágódok azóta, hogy MIÉRT????

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.08. 09:42:31

sokfelé laktam már, de az a postás, aki kihozta a házhoz a leveleket, csomagokat, MINDIG nagyon tisztelettudó, korrekt, kedves volt! semmi bajom a kézbesítőkkel!

persze ettől még a logisztikai központban dolgozó cigányok tolvaj szemétládák lehetnek.. és ez is a posta felelőssége, természetesen.

egy csomagom nekem sem ért ide sohasem külföldről. de gyanítom, hogy a külföldi postások sem szentek. sohasem fog kideülni az igazság.

egy barátom feladott csomagja meg azóta is az atlanti óceán fenekén ázik, lévén, hogy elsüllyedt a hajó. de erről legalább értesítették.

papugaja 2009.05.08. 09:44:25

Ha rajtam múlna, jövőre is megnyernék, mert úgy átalakítanám az egész tolvaj tetűfészket, hogy nem ismerne rá senki.

Frucsasz 2009.05.08. 09:46:18

Elgondolkodtam. Én még soha, egyetlen csomagot sem kaptam külföldről. Belföldről se igen. Eddig mindig a világ kegyetlenségét okoltam. Hogy engem senki se szeret, hogy nekem soha senki nem küld semmit. Lehet, hogy valójában küldtek, csak a Posta nem hozta ki?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.08. 09:52:53

multkor beszélgettem a motoros postással, a kisboltban, miközben szakadt az eső. párbeszéd:
én: hogy a szütyők a motoron vízállóak?
postás: nem.
én: nem ázanak el a levelek?
postás: ki nem szarja le, nem az én leveleim...

Miigeii 2009.05.08. 09:56:25

Azért nekem ez kevés ahhoz, hogy reménykedni kezdjek, hogy az egy éve részemre potára adott, soha meg nem érkezett, azaz ELLOPOTT Columbia gatyámat visszaadja a Magyar Posta.

Smacika 2009.05.08. 09:58:27

Ehhez szerintem nincs mit hozzáfűzni.
A postára is begyűrűzött a politika szele.
A posta is egyre jobban hazudik.
Ezek is el tudják hitetni, hogy milyen faszagyerekek.

zapkorte (törölt) 2009.05.08. 10:03:23

@Bukowszky: A logisztikai központ be van kamerázva, és a kapunál motoznak, ott egy légy sem repül ki. Nem az a baj. Hanem amikor a kerületi postádon odaadják a kézbesítőnek, aki beül egyedül a furgonba, távolodik néhány sarkot a hivataltól, az utána azt csinál, amit akar. És ez ellen senki semmit nem tud tenni, max ha sok a panasz, kirugják az illetőt. Szóval ajánlva kell küldeni mindent, és akkor meg is érkezik. Vagy post restante kérni, és bemenni érte. (Általában végül úgyis be kell, hiszen a postás nap közben jár, amikor az ember a munkahelyén van.)

moli 2009.05.08. 10:08:56

HAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAAHAAHAAHAAAAAA!!!!!!

-Gyöngyibaba- 2009.05.08. 10:10:22

@zapkorte: Szeretném megkérdezni, hogy honnan szedted hogy a log.központ be van kamerázva?

Dr. Kix 2009.05.08. 10:17:51

hogy rohadna rájuk az összes épületük egyszerre...

kötsög 2009.05.08. 10:18:55

@Kitalátor feljegyzete:
küggyetek engem barcelonába átvenni a dijjjat. és persze küggyetek valami joseggü fiatal pitshát is (ak. titkárnöt). igérem átveszem, elhozom, jelérzem magam, megkur.om a mellékelt...
léccciiiiiii, léccciiiiiii, léccciiiiiii

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.08. 10:21:12

@zapkorte: az ajánlott nem jelent semmi jót, ugyanúgy lenyúlhatja, ugyanis lehetősége van bedobni a postaládába, ha biztonságosnak ítéli meg.
és ha te nem találod ott akkor mondhatja hogy ő bedobta.

én már kaptam villanyborotvát a postaládába. a lukon nem fért be, szóval esélyes hogy kinyitotta a ládaajtót (rossz a zár, kulcs nélkül nyílik). de ezt ezekszerint biztonságosnak ítélte, ha ő kinyitja kézzel, akkor a többi 12 lakó nem fogja tudni csak én.

kötsög 2009.05.08. 10:22:24

@Frucsasz:
nem. Te azon kevés kivételek közé tartozol akinek tényleng nem küdenek senki-semmit.
ha véletlenül, tévedésböl valaki mégis küdene, akkor azt természetesen ellopja a fosta mert ugye a szabáj az szabáj.

betépett felhasználó 2009.05.08. 10:23:12

Gratulalok a Magyar Postanak a rangos helyezesert, bar igazan megerdemelt volna egy életműdíjat is.
talan majd posztmortem...

raly 2009.05.08. 10:25:47

petíciót kellene írni a díj visszavonásáról, hivatkozva a szolgáltatással való általános elégedetlenségre

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.08. 10:29:28

Hát átalakult! Épp a gazdasági tárca élére jelölt váltamási gárda metszette bé az intelligenciát a régi tumorba. Mint közismert, régi jó szokás szerint lefizették a főkádereket, és máris volt lé mindenre, amit a fentiekre NEM költöttek. :-) Bevezették az SAP-t riendzsinéring nélkül. Hát hogy ez micsoda fejlődés volt! Akarom mondani fejlövés. Semmi átépüléssel megcukrozták a taknyot. Maga a kanaán! Hát nem örültök?

májgeriberi 2009.05.08. 10:29:31

ja, Ők tudják legbiztonságosabban ellopni a cuccosokat.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.08. 10:31:22

(Fentieket a "Káderek, káderek örvendezve" betlehemes nótára énekelhetjük. Tamásék trükkje az volt, hogy mindenfele fizettek, mint a postabankvezér és a KHB-s csudabróker. S lám, bukni így csak fölfele lehet!)

raly 2009.05.08. 10:40:42

hát én írtam World Mail Awards publikus címeire, fapados angolom miatt nem másolom ide, hogy mit, de a lényege az volt, hogy ez a díj nevetséges, a magyar posta az egyik legrosszabb szolgáltatás, megbízhatatlan, híres az elveszett és ellopott levelekről és csomagokról, belinkeltem az itteni kommenteket, és kértem a díj felülvizsgálatát.

Őket lehet bombázni:
varoujan.tekerian@triangle.eu.com
nigel.ashton@triangle.eu.com
sandy.pocock@triangle.eu.com

2009.05.08. 10:41:59

A Átalakulás kategóriában külön díjat nyert a Magyar Posta a "Hogy lesz az mp3as lejátszóból vascső" című pályamunkájával. Gratulálunk a díjazottaknak.

májgeriberi 2009.05.08. 10:42:00

"Tavaly Budapesten rendezték meg a világtalálkozót. Akkor a házigazda Magyar Posta a Biztonság témában kapta meg a legjobbat illető elismerést."

persze, ha nem az MP nyerte volna az otthon tartott versenyt, az olyan lett volna, mint "azzal szerepelni egy pornófilmben, hogy tied a lakás."

2009.05.08. 10:43:37

@raly:
Ez jó !
Írsz a Szendi Pocoknak, meg a Teketória Varjúnak... te az állatkerttel levelezel ?

zanzibear 2009.05.08. 11:12:28

@-Gyöngyibaba-:
"Farkas Kálmán a küldeménykezelés megbízhatóságát javító technikai és technológiai fejlesztéseket ismertette. Az intézkedések, illetve eszközök között említette a megfigyelő kamerák és beléptető rendszerek telepítését az OLK-ban és a feldolgozó üzemekben, új típusú küldemény detektáló rendszer alkalmazását, rádiófrekvenciás detektáló kapuk létrehozását, valamint biztonsági címkék elhelyezését. A hiányosságok kiküszöbölését szolgáló intézkedések közül a zárt technológiai rendszerek kialakítását és a technológiai elemek szigorításának különféle elemeit emelte ki."

posta.hu/object.10efce3f-b3d7-4623-8a16-fcf45fab98e0.ivy

Labancz 2009.05.08. 11:24:06

Bezavarnám a díjat odaítélő embereket egy este a Nyugati postára, csak úgy sorbaállni...
Abnormálisak!

it was not sikerült 2009.05.08. 11:24:35

- Így van! -mondta.
- Vagy mégsem? - gondolta.

Összekapta magát, majd sietve ottmaradt.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.08. 11:29:37

Gondolom, jól értem, hogy PÁLYAMUNKÁT díjaztak - tehát nem a megvalósult, jelenlegi állapotot, hanem a víziót. Remélem, tényleg annyira értékelhető is, amilyen előkelő ez a helyezés, mert ez ami most van, szimplán geciszar.

oszkarsag.blog.hu/2008/12/22/sorban_allas_es_posta
"Ha bekövetkezne az a szomorú esemény, hogy Budapest utcáit újra forradalom lepi el, akkor azt nem kávéházban elmélkedő poéták fogják indukálni, hanem egy postán robban ki."

zigzeg 2009.05.08. 11:31:22

Biztonság? Vevőorientáltság? Átalakulás? MUHAHA :DDDDDDDDDDDD

doktor.dikhed 2009.05.08. 11:34:55

Elég gáz. A vezetők meg szépen hátradőlnek, hogy milyen jók vagyunk, és általában azok a dolgozók érzik meg a kritikát, akik rendesen végzik a dolgukat...

Bleki · http://href.hu/x/8x8l 2009.05.08. 11:36:09

Szállítanak Magyarországra, csak nem postával, hanem bármilyen más csomagküldő szolgálattal.
href.hu/x/8x8l

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.08. 11:47:36

Megállapítom, hogy az ide postolók (haha, érted, POSTolók) legalább 66%-a funkcionális analfabéta. NEM a Psota nyert SEMMITSE NEM, hanem egy tanulmány.
Ééértitek... Postás Béla leírta, hogy szerintem milyen fasza dolog lenne, ha ez így-meg-így menne. Mondjuk nem úgy van, de ez egy másik kérdés.
Szóval tanulmány nyer.
Nem a rögvalóság.
Ércsük?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.08. 11:53:41

@Kulabácsi: A számítógépesítéssel nincs probléma. Mari nénivel van probléma, aki 40 éve ugyanannál az ablaknál ül, és nem sikerül beleverni ezt a fránya új módit.

- Marinéni, menni fog?
- Nem hiszem, aranyoskám.
- Akkor kezicsókolom, a viszontlátásra.
- Jenő, menni fog?
- Ja.
- Fel van véve.

Az állami cégeknél valahogy csak a beszélgetés második mondatáig szoktak eljutni, és annyiban is marad a dolog.

-Gyöngyibaba- 2009.05.08. 12:00:33

@zanzibear: Te kis naív :) Nem kell ám mindent elhinni.
Megsúgom neked, hogy postaforgalim suliba jártam 5 évig. Láttam ezt meg azt. Nem véletlen nem lettem postás.

tuby smith · http://tuba-honlap.blog.hu/ 2009.05.08. 12:10:19

Tekintve, hogy kiket előzőtt meg :))

Bar Kochba 2009.05.08. 12:35:25

Végigolvasva a kommenteket egy kérdésem van: miért nem örülünk annak, hogy valami díjat nyertünk, ahelyett, hogy azon sírunk, hogy miért nyertünk valamit?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.08. 12:35:49

@Bukowszky: az atlanti óceán fenekén ázik, lévén, hogy elsüllyedt a hajó. de erről legalább értesítették. "
Beszoptad ezt a fedősztorit?
:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.08. 12:56:19

@Bar Kochba: eh, neked sem nagyon van dolgod a postával, rájönnél.

deputy sheriff 2009.05.08. 12:56:22

"Lehet Röhögni..." ,,, rohogtem is egy jot rajta.
Egy vicc.

escéhá 2009.05.08. 12:58:36

Ne bántsátok a postát! Nekem a családi pótlékot egyenesen ide hozzák, a kocsmába!

plb2009 2009.05.08. 12:59:45

A magyar Posta:

- mindig hosszú sorok vannak
- dézsmálják a csomagokat
- a legtöbb postafiok nyorultúl néz ki

Egyébként minden rendben van vele. Ez egy tipikusan olyan cég, hogy ha nem lennének ügyfelei, akkor kíváló vállalat lenne.

n_gery 2009.05.08. 13:02:59

A postán lévő sorokat szidóknak. Szerintetek mennyibe kerülne még egy ablakot kinyitni? Mekkora lenne mondjuk csak a bér vonzata? Ja amúgy a csekkek nagy részénél át lehet térni elektronikus beszedésre. Aki meg inkább a csekket választja, állja ki a sorát, és ne rinyáljon.
Hogy milyen a kézbesítés minősége? Tudjátok mennyi a kézbesítő fizetése? Lehet vele helyet cserélni. Inkább az a siralmas, hogy ilyen az erkölcs azon a bérszinten. Természetesen minden tiszteletem a megbízható, korrekt kézbesítőké. Ahol ekkora a fluktuáció, ne csodálkozzunk már azon, hogy nehéz jó munkaerőt találni.
Természetesen a Magyar Postán is lenne mit javítani, mint sok magyar cégen. De közel sem annyira szar a helyzet mint ahogy sokan ecsetelik.

_tracky 2009.05.08. 13:03:26

A Conficker miatt pedig IT- és biztonságtechnikai díjat is adnék nekik (ha már szakembereik nincsenek), mivel a világon nem volt még egy cég, ami lekapcsolta volna magát a netről a brutális vírustámadás miatt :D

Ők megcsinálták, a díj az övéké.

Angelus 2009.05.08. 13:07:00

Ez tényleg vicces, az én kárigényem másfél hónapig intézték. Kaptam ez idő alatt 2 levelet is, hogy minden ok, meg van ítélve, mégse fizetik ki, majd csak ha Pesten is jóváhagyják. Legalább egymillió agysejtem elpusztult, mire a 7425 Ft-ot végre fizikailag is megkaptam. Ez ám a gyorsaság!

Amúgy, amikor még vonattal szállítottak sokkal pontosabb és gyorsabb volt, mint most.

◄ViZion 2009.05.08. 13:07:23

Istenem... a magyar posta biztonságos?
Külföldi cégek NEM szállítanak ide, mert eltűnnek a csomagok, marad a drágább futár...

Átalakult? Lófütyikét. Az épületeket kivakolták, de belül ugyanúgy rohad az egész. Lassú, kevés az ablak, fáradjál a másikhoz...

De azér kaparósat veszele?
Kapják be.

Édesapám 2009.05.08. 13:10:50

gyöngyibaba: miért jártál 5 évig?

(Irányi?)

Kudee 2009.05.08. 13:12:29

A pofam leszakad :D:D:D Ez a legviccesebb dolog amit itt eddgi olvastam... majdnem kiegett a viccrelem :D:D

-Gyöngyibaba- 2009.05.08. 13:29:30

@Édesapám: kellett valami szakma.
persze a szakvizsgám nincs meg... nem jöttünk ki túl jól a szaktanárral :))

janikahhh (törölt) 2009.05.08. 13:34:23

Megy a képmutatás mindenhol. Ezen is csak szánalmasan nyüszítek, amikor a Budapesten feladott, budapesti címzésű levelem még két hét múlva sem érkezik meg... Mostanában, ha valamit küldeni kell, akkor inkább nem is, hanem elviszem kézben.
dom.ir/0tipli

Mokele-Mbembe 2009.05.08. 13:46:45

Az átalakulás alatt a head-office átköltöztetését értik? Mert mást nem látok rajtuk.

Konkrétan a lakhelyemen a hányinger kerülget a postahivatalnak nevezett szétpusztult lepratelepen. Százezer éves pultok, hámló vakolat, kosz, toldozott vezetékek a falakon... ha postás lennék, sírva járnék dolgozni reggelente. Viszont fotocellás az ajtó. Mer az muszáj volt.

zapkorte (törölt) 2009.05.08. 13:47:23

@-Gyöngyibaba-: ott dolgoztam egy ideig mint levélszortírozógép-karbantartó. (Sajnos enni kell... de azóta már találtam komolyabb melót.)

@Hurrá Torpedo: Az ajánlás nem garancia arra, hogy meg is kapd, ez igaz, de ha nem kapod meg, akkor meg lehet állapítani, hogy kinél tűnt el. Egyszer-egyszer persze mondhatja a kézbesítő, hogy bedobta a ládába, de az n+1-edik eset után már nagyon feltünő...
Egyébként az ajánlott levelek eltünése esetén a feladási díj többszörösét fizeti vissza a posta a feladónak. Asszem 6 vagy 8x-át. Évek óta nem volt már ilyen ügyem (szerencsére), de egyszer már volt, utánanéztek, és valami 3e HUF-ot kártérítettek, ami pont több volt, mint az egész küldemény értéke.

elwood 2009.05.08. 14:06:26

@n_gery: "A postán lévő sorokat szidóknak. Szerintetek mennyibe kerülne még egy ablakot kinyitni? "

mennyibe kerülne egy ablakot kijelölni a hivatásos levélfeladóknak, hogy a betérők 90%-a normál idő alatt végezzen, és csak az állna ott sorba akinek ez a dolga ?

Ez ugyanis semmmibe nem kerül csak munkaszervezés kérdése, de hát kit érdekel hogy ott anyázik pár ezer ember naponta.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.08. 14:19:42

@n_gery: a csekkben 100% igazad van. miért nem egyszerűbb ebankolni? a bátrabbak meg beállíthatják hogy minden hó x. napján automatikusan megy az összeg.

a másik nem túl sikeres posta dolog a nyugdíj: egész európában nincs már ilyen, hogy a postás berak a táskájába pármillió forintot, aztán szépen körbejár a nyuggerek között. mi a faszért nem lehet ezt szépen bankszámlára utalni? "vidéken nincs bankautomata, az emberek nem értenék, így szokták meg": 1. fizessen a boltban kártyával, legalább nem rabolják el a pénzét, a boltban meg vezessenek be kártyás fizetést, egyébként pedig elég sok ATM van az országban 2. értsék meg, a mi generációnk egy életen át fog tanulni, úgyhogy nem kívánunk olyan kvázi szociális ellátórendszereket, amit a debilek foglalkoztatására hoztak létre (posta, máv) eltartani, ami szolgáltatásait ki lehetne váltani azzal hogy x. nyugdíjas elolvas kétoldalt a bankkárta használatairól, és hogy a készpénzt nem a párnacihában kell tartani otthon. 3. leszarom, ebben az országban minden szokásos, meg eddig is így volt, nem lehet megváltoztatni mert tiltakoznának. suck my cock

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.05.08. 14:59:07

HHÁHÁHÁHÁHÁHÁHHHHÁÁÁÁÁÁ. De kb. ennyi.
Egyszer küldtek el egy klubtagsági kártyát postán, max. a címzés volt rajta. Gondolom azt hitték, hogy bankkártya, mert felbontva érkezett meg.

A szolgáltatóktól kaptam régebben sárgacsekkes leveleket, hogy fizessek be lóvét, mondjuk jan.20-ig. És mikor találtam a postaládámban? Jan. 23.-án.

És a legfrissebb: egy emberke akarta visszaküldeni az egyik kütyüt, mert valami oknál fogva meghibásodott. Feladta, 4 hét alatt nem jött meg. Ez utóbbiért hálás vagyok, mert így egy csomó problémától mentett meg bennünket, úgy, hogy ő jobban is járt (ajánlott csomagnál 15x-ét fizeti vissza a posta a feladás díjának)! Úgyhogy kedves mindenki, figyeljetek oda, ha valamit postán küldtök, csak és kizárólag ajánlva adjátok fel, mert annak díját a posta bőségesen megtéríti, ha olyan cucc. Amúgy meg inkább használjatok futárszolgálatot, megbízhatóbb, pontosabb, és egy árban van a psotával.

greggrant 2009.05.08. 15:52:34

miért nem lehet szavazni? simán 5/5-ös hír, mindig és mindörökké látni szeretném az oldalsávban!

Nick-son 2009.05.08. 15:55:06

"Amúgy meg inkább használjatok futárszolgálatot, megbízhatóbb, pontosabb, és egy árban van a psotával. "

Nem tudom, hogy te melyik bolygón élsz.

Amit nekem a MPL törékeny időgarantált csomagként szállít 1.980 forintért, az az agyonsztárolt futárszolgálatoknál 8-10ezer forint lenne.

Több év, több száz időgarantált csomag utáni mérlegem:

Egyetlen egy sem tűnt el, idáig mind célbaért.

Ha csak csomagonként 6.000 Ft megtakarítással és évi száz csomaggal számolok, idáig évente 600ezer forintal olcsóbb nekem a fika tárgyát képező posta.

Ja, igen. Ebben az árban benne van 50.000 Ft -ig az értékbiztosítás is, ha mégis valami történne, de még sosem volt szükség rá.

Valaki győzzön meg, hogy mért kellene váltanom valamelyik futárcégre?

Ui.: mindig mindenki a postát szidja elsőre, aztán sokszor kiderül, hogy a feladó elfelejtette feladni, az átvevő letagadta, hogy kivitték, a csomagolás nem volt megfelelő (pl. anyacsavarok borítékba - valaki azért hőbörgött itt korábban), stb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.08. 19:58:46

@Nick-son:
neked nem kell valtanod de amerikabol ne kuldjel agyonbiztositas nelkul semmit

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.08. 20:51:28

@d.hardman: 2. értsék meg, a mi generációnk egy életen át fog tanulni, úgyhogy nem kívánunk olyan kvázi szociális ellátórendszereket, amit a debilek foglalkoztatására hoztak létre (posta, máv) eltar"

Kijafasz az a te generációd?
Mennyél dógózni, hogy több nyugdijacska gyűjjön nekem. Ne itt homározz!

CernaGeza 2009.05.08. 21:25:26

Hát én nem olvastam végig a kommenteket most, de csomagom még nekem nem tünt el ezidáig.
Viszont ami krva felháborító, az a postákon tapasztalható min. félórás sorbanállás egy darab levéllel vagy csekkel. Ja hogy a fele ablak zárva? Ja hogy a nyugdíjas korú néni papiron számol gyökkettő sebességgel?
Internetbankot mindenkinek, és eltünne a sorok háromnegyede. (A posta meg végre csődbemenne)

super sharp shooter (törölt) 2009.05.08. 23:03:28

szerintem a posta sebességével nincs gond (belföldön 2-3 nap simán okés lenne), de a hibaszázalék amivel dolgoznak eléggé durva. legutóbb például egy levelünk azzal jött vissza, hogy "a címzett elköltözött". természetesen nem költözött el, tizenakárhány éve ugyanott lakik.
ezután a saját magának feladott próbalevél is sikeresen elkallódott :)
rendelni külföldi csomagküldőtől egyszer szerettem volna, sajnos mo fekete lyukként tátongott az összes környező ország között. (még romániába is szállítottak!)
megbízhatatlan, esetleges szolgáltatás az, amit a posta nyújtani tud így 2009 táján :(

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.05.09. 10:21:40

Nem olvastam kommenteket, de volt-e már?

"Legjobb Sci-fi" Oscar :)
vesszen a posta.

Bekuldenek az irodabol, hogy váltsak appróbbra 100.000.- forintot, és a 18 ablakos postában azt mondják a főpénztárnál, hogy nem tudják megoldani, menjek ahova akarok...
átmentem a bankba, az ügyintézőt fel kellett mosni a röhögéstől.

trónkövetelő 2009.05.09. 12:01:28

-----------------------------
"Akkor a házigazda Magyar Posta a Biztonság témában kapta meg a legjobbat illető elismerést."
-----------------------------
Biztosan elvesznek a csomagok, és biztonságban megérkeznek a postai alkalmazott garázsába.

Há'-e hülye a posztíró?

bolhaplaza.hu 2009.05.09. 13:05:11

Az olasznál mindenképpen jobb a magyar,mert olaszországba már az ebayről nem is küldenek csomagot a lopós postások miatt.
Nekem egy ezüst gyűrűmet lapították ki leutóbb,de legalább megkaptam.Különben semmit nem változott 30 év alatt a magyar posta,legfeljebb pár helyen van plazmatévé és ennyi.

bolhaplaza.hu 2009.05.09. 13:06:27

Mellesleg az egyetlen gigászi profitot termelő állami vállalat a magyar posta.

Secnir 2009.05.09. 16:21:12

A magyarok a libanoni és a dél-afrikai postát előzték meg. [...]
12 kategóriában 17 ország 37 vállalata jutott a jelöltek közé.
tehát a magyarok a 35. helyen végeztek. Ez valószínűleg egy olyan verseny volt, ahol a meghívottak mindegyike nyert (szokott ilyen lenni gyerekeknek, hogy legyen sikerélményük). valószínűleg a libanoni nyerte a golden globe-ot, a kaukázusi az arany tevét, stb.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.10. 02:48:08

Citromdíjat meg tőlünk kapják, nem kell hozzá rendezvény se. :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.10. 13:23:55

Valószínűleg nem postán küldték el a pályamunkát...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.05.10. 15:35:42

@n_gery: "A postán lévő sorokat szidóknak. Szerintetek mennyibe kerülne még egy ablakot kinyitni?"

Erre csak azt tudom mondani, hogy a mi körzeti postánkban kb. másfél éve a 7:00-20:00 nyitvatartást leredukálták 10:00-18:00-ra. Ez azt jelenti, hogy aki normális időben jár dolgozni (én nem, de ezzel kisebbségben vagyok), az a zárás előtti kb. egy órában jut el a postára. Ennél már az is jobb volna, ha inkább dél körül bezárnának pár órára, pl. egy 7:00-11:00 + 15:00-19:00 nyitvatartás.

Bugyburuggy 2009.05.10. 17:44:37

Múltkor feladtam egy fontos levelet ajánlottan, aztán visszaküldték, mert a címzett hivatal elköltözött.
A visszaküldött boríték össze volt firkálva, fel volt tépve, aztán különfelé plecsnikkel vissza volt ragasztva.
Ráadásként azt írták a borítékra, hogy felbontva érkezett... mintha én adtam volna fel úgy... TALÁN INKÁBB: SAJNÁLJUK, HOGY FELBONTOTTUK!!!
Ezt még mindig nem tudom megemészteni... Így ezt az Oscar-díjat sem

Cuncimokus 2009.05.10. 20:36:50

Baszki
Két eset lehetséges:
1. Ez az egész valami beugratás --> szar vicc, sírok tőle
2. A hír igaz --> hányok

Rohadt enyveskezű görények. Díjat nekik? Sün-díjat, esetleg. A holló megfelelő részeit pedig fehérrel átfesteni, így lesz az új embléma, a szarka!

boldii9 2009.05.11. 19:51:02

Nekem a postán levő sorokkal a legnagyobb bajom, hogy szarul szervezettek. A távoli Amerikában szinte minden többablakos sor
úgy működik, hogy van egy kordon, azon belül kell állni, aki a legelső, az odamehet a felszabaduló első ablakhoz.

Itthon? Beállsz egy sorba, aztán 25 perc várakozás után kiderül, hogy az előtted levő 200 levelet hozott és még egy órába telik a feldolgozása.

(Egyébként ez általános, kint nincs "jó" sor, meg "rossz sor", nincs jó sáv és rossz sáv, mert mindkettőben megy a forgalom, általában rendesen)

moli 2009.05.12. 10:02:19

eddig 4 hongkongban feladott, sima ertekbiztositas NELKULI kutyut tartalmazo levelbol 4 megerkezett.

megdobbento es varatlan.

(igaz, ceges cimre)

Mourinho már nem a király 2009.05.12. 12:20:34

Szeretném megismerni a Magyar Posta "Bürokratikus postai szervezetből vevőorientált szolgáltató" című pályamunkáját!

Ennek valahol nyilvánosan is meg kell jelennie nem? Mekkora hazugságok lehetnek benne, te atya ég.

Angelus 2009.05.12. 12:32:51

A posta ajánlott küldemények elvesztése után a feladási díj 15x-ét fizeti ki kártérítésnek. Ezzel én is jól jártam, mert a Vaterán eladott naci ára 3000 volt, én meg 7425-ös kaptam vissza :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.12. 13:02:57

@Angelus: akkor 495-ért adtad fel!!! :)))))

Én írtam tavaly egy 10 oldalas házidolgozatot a Postáról, szolgáltatásmarketing témában, nagyon komoly vízióval, ha azt adták be pályamunkaként, nyerhettek Oscart. De nem tettem közzé csak egy részét. Szívesen rendet vágnék ott vezetőként, de megmondom őszintén lassan már jobban esne, ha egy másik cég lemosná az egész intézményt a picsába a piacról, és csak részfeladatokat szolgálnának ki aprópénzért, azokat, amelyek
1. eddig is tökéletesen teljesültek, és értenek hozzá
2. ahol ügyféllel nem érintkeznek

Vagy mondjuk csináljanak egy szolgáltatásinterfészt, azaz elviszik néhány megszabott formanyomtatvány alapján bárhonnan a leveleket, ahol azt valaki gyűjti. Lenne egy rakás magánposta, ahol szabad áron mindenki úgy szolgálna ki, ahogy gondolja, és a legeredményesebb országossá nőné ki magát.

Tényleg azon kívül, hogy eBayről ne rendelj, meg néha Budapest-Budapest levélen Füzesabony feliratú bélyegzőt találni, illetve a kocka alakú dobozból távolságtól függően előbb-utóbb mindenképpen rögbilabda lesz, A-ból B-be elég jól el tudnak juttatni dolgokat. Ezt csinálják! A legszarabb oldalukat viszont kiszervezhetnék.

Ha én megpályáznék egy postahivatal üzemeltetési jogot, egy hónap múlva A NYUGDÍJASOK ODA JÁRNÁNAK BINGÓZNI AZ EMÓKKAL...

Tarackos Sül (törölt) 2009.05.15. 08:31:39

Teljesen jogos, hiszen én tegnap is KAPTAM levelet.

Ergo a posta SZÁLLÍT, KÉZBESÍT levelet, legalább időnként (a csomagok más tészta, de abból sem lopnak el mindent).

Vagyis lényegében működőképes, szóval alapjában véve megy az, csak nem olyan, mint mondjuk szomáliában, ahol feladod, oszt' jónapot. Bár nem tudom, hogy ezen az "eredményen" sírjak vagy nevessek . . .

Tarackos Sül (törölt) 2009.05.15. 08:33:33

@Tarackos Sül:

Offkúrsz a szomáliai posta (vagy tetszőleges fejlődő csúnya szegény gonosz országbeli) postára mint lehetséges alternatívára gondoltam, ahol mondjuk a postaládába dugás után téged is seggbe*ugnak, vagy a nyugdíjat eleve elissza a postát, szóval sosem látod, illetve teljes természetességgel nem érkezik meg semmi.

Tehát ehhez képest ez a szar, ami nálunk van, eredmény.

Antigoné 2009.05.21. 14:49:24

Naszóval:
-Postás vagyok, jár nekem a Postás Magazin, és amikor megláttam a címlapon ezt a díjat, ki se csomagoltam a nejlonból. Amúgy sem szoktam elolvasni saját idegpályáim kímélésének okán, akkora masszív hazugságok vannak benne úgyanis, hogy ha Pinocio átka érte volna a szerzőket, simán át lehetne sétálni az orrukon Európából Amerikába.
Legjobban a biztonságért nyert díjazás tetszett: korábban hivatali kézbesítésen dolgoztam (ahol kifizetik a neked küldött pénzt) kamera nem volt, a biztonsági őrök közül három év alatt volt szívbeteg, hájpacni, bájgúnár, buzi, öreg vagy ezek keveréke. Ráadásul külön teremben voltunk, ahová sose jött be. Rendszeresen elküldtek minket a ...-ba, meg lekurváztak, megfenyeggettek meg ilyesmi. Azért mert a kézbesítő nem csengetett fel (aztán ha odajött a kézbesíő majdnem le nem szopták, meg havi 30-40ezer forint borravalókat adnak neki, nekem meg egy kanyit se, így eddig 60-80ezer forintot kerestem napi többmillió forintos készpénzforgalom mellett).
A levelek tényleg összevissza mennek, ha tehetném (lenne más szolgáltató sima levélre) soha semmit nem adnék fel postán. Ennek okait a következőkben látom: vannnak akik tényleg lopnak és felelőtlenül kezelnek (pl rúgdalják a törékeny csomagot is - mert a minőségellenőrzés és a munkaerőkiválasztás tényleg a béka segge alatt van, hogy miért,arra még visszatérek) Megszűntették a gyorsabb és környezetkímélőbb vasúti szállítást, állandóan összevonnak és leépítenek, tehát egy emberre három másik munkája jut, a központosítás miatt minden levél (sokszor a helyi is) felmegy Pestre vagy valamelyik központba és minden ilyen újabb hibalehetőség. Azért dolgozik sok debil a postán, mert épeszű ember (hacsak nincs szükséghelyzetban) vagy nem is jelentkezik oda, vagy gyorsan elmegy. Amikor engem felvettek, az első két hónapban öt ember ment el. Az utóbbi háromnegyed évben kéthetente jelentkeztek emberek kézbesítőnek és mentek el ! (alacsony fizetés, fizikai terhelés - pl az ajánlott leveleket elvileg kötelező vállon hordani: nálunk mind az ötven kézbesítőnek gerincferdülése és/vagy sérve van és volt már gyomorfekélye és/vagy embóliája-, egyenlőtlen körzetek, állandó basztatás a vezetők részészéről, életveszély. Az utóbbi fél évben három kézbesítőnk került kórházba munkahelyi ártalom következtében, egyikük haldoklik.
Mellesleg az a kb 15-20 ember két hét alatt megkapta az összes ház névsorát, kapukódját, megismerte a belső biztonsági szabályokat, épületet stb- kurva biztonságos!
A vezetők hozzáállása olyan, hogy akinek diplomája és/vagy esze van, azt vagy kicsinálják vagy vér megalázó pozícióba nyomják le, halvány gőzük sincs arról milyen munkafolyamatokat is irányítanak, az alkalmazott élete, testi- lelki épsége a szemükben trágya. (pl nem mehetsz el táppénzre, szabidat lemondják két nappal elutazás előtt, nem mehetsz ki ablakból wc-re, enni , országosan elterjedt az osztott szolgálat vagyis bemész délelőtt 4 órát dolgozni aztán délután is 4-et, műszakpótlék, pénzkezelési pótlék 1500-3000 ft, nyelvpótlék csak ha be vagy nyalva a főnöknél.
Bármilyen változás volt eddig, az osztályvezető szabit vett ki, külföldre utazott vagy egyszerűen úgy írta ki a saját munkaidejét, hogy még csak ne is lássa, milyen lehetetetlen és képtelen feladatokat tűztek ki elénk.
Nálunk pl volt egy pilot időszak, aminek során hetekig ott voltunk este fél kilencig, fél tízig: év végén nem kaptunk jutalmat, márciusban megkapták a középvezetők (fejenként félmillió), májusban pofa alapján osztottak max nettó negyvenet.
Ja és a sorsjegy meg biztosítás-ajánlásról: aki nem teszi az alkalmazottak közül az fegyelmit kap, számos anyagi és egyéb szankcióban részesül; aki pedig teszi az kap 200 forintos kajajegyet, plüssrókát (Fundamenta) vagy sorsoláson vehet részt, ahol az ország összes dolgozója között újságelőfizetést vagy 20.000ft-ot sorsolnak ki. Arról nem is beszélve, hogy a PostaBiztosító milyen munkát végez, ill a banki szolgáltatások szép igéretei meg az apróbetűs részek.

facsipesz 2009.11.03. 15:08:51

Ez a pofátlanság csimborasszója!

Viszont pályázatot iratni nagyon tudhatnak!
süti beállítások módosítása