Gabriella hónapok óta keményen küzd a Fibernettel, most végső elkeseredésében a Fogyasztóvédő és Érdekszövetség Alapítványhoz és a A tévé ügyvédjéhez, na meg a Homárhoz fordult. Az ügyfélszolgálat töketlenkedése/félretájékoztatása/ostobasága miatt tartozásra hivatkozva kikötöttek nála mindent, miután azt tanácsolták neki: ne fizessen.
Tisztelt Hatóságok!
2008/10/15-én felkerestem a Fibernet Zrt budapesti ügyfélszolgálatát, mert időben akartam megkötni 2008 november 21-én lejáró 2 éves hűségnyilatkozatos kábel tv + internet szerződésem után egy másikat. Szerződést kötöttem 1 év hűségidővel KIT-profi csomagra, 15,500 Ft/hó díjjal. (szkennelt csatolások). Az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy 1-2 hónapig jöhet majd magasabb összegű csekk, mintha nem lenne szerződésem, de ez ne aggasszon, ezt nem kell befizetnem, mert hamarosan kapok majd egy elszámoló számlát a tört hónapok miatt, majd azon lesznek a kedvezményes összegek, azokat kell befizetni.
A csekkeket még 2009 februárban is 23,279 Ft-ról kitöltve küldték. Telefonon minden hónapban jeleztem, eleinte azt mondták, átmeneti a probléma, ne aggódjak az átállás miatt van. Később mindig megígérték, hogy intézkednek, aztán nem történt semmi.
Azaz, 2009. március 31-én még volt tv adás és internet, de 2009. április 1-jén este mikor hazaértem, dühöngve hívhattam mobilon a Fibernetet, hogy miért nincs se tv, se net, se telefon.
Azt válaszolták, hogy kikötési munkalap van, ez alapján kikötötték a szolgáltatást.
Kérdeztem, miért van kikötési munkalap. Azt mondták, mert tartozásom van.
Kérdeztem, hogy nem zavarja-e a Fibernetet, hogy a tartozásom azért van, mert nem jó csekkeket küld? Hogy túlszámláz?
Érdemi választ nem kaptam, csak papagáj módjára ismételgették, hogy én vagyok a hibás, mert az lehet, hogy ők nem jó összegű csekkeket küldenek, de nekem kutyakötelességem minden hónapban bemenni a bankomba, és onnan átutaltatni a pénzt a szerintem jó összeggel, őket egyáltalán nem zavarja, hogy nekem ez plusz idő, plusz pénz (átutalások díja), plusz idegesség, és szerintem az nincs benne az előfizetői szerződésben, hogy ha ők csekken vállalták a szolgáltatás teljesítés ellenértékének befizethetőségét, akkor utólag megváltoztathatják az elvárásukat, és köteleznek engem arra, hogy nyissak folyószámlát, amiről utalhatok.
Kérdeztem, hogy mikor küldtek nekem pI. Fizetési Felszólítást, vagy tájékoztatást arról, hogy nem tudnak jó összegű csekkeket gyártani, ezért behajtó céget küldenek az én nyakamra, vagy küldtek-e bármiféle tájékoztatást, hogy ha nem fizetek x ideig akkor kikötik a kábelt.
A telefonos ügyfélszolgálatos beismerte, hogy semmilyen felszólítást nem küldtek!
(Gondolom, minden szó visszahallgatható, hiszen minden beszélgetést rögzítenek!)
Kérdeztem, ha rajta van a szerződésen a mobiltelefonom száma, mikor hívtak fel bármiféle adategyeztetésre, hogy kikötik a szolgáltatást?
A telefonos ügyfélszolgálatos beismerte, hogy soha nem hívtak, de készségesen segített, hogy ha nincs időm bankba menni, kényelmesen otthonról is utalhatom a pénzt :):):)! Nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek, mondtam neki, hogy szívesen megtenném, de kikötötték a netet, és azért telefonálok mobilról, mert a telefont is kikötötték!!!
Sok-sok telefonálás után feladtam, és belementem, hogy ha a tartozás általam jogosnak tartott mennyiségének legalább 20 %-át befizetem, és befaxolom a befizetett csekkeket, akkor visszakötik.
Befizettem, 2009-04-07-én befaxoltam(csatolva), hívtam őket, még nem látják, hogy beérkezett; 3 nap múlva már látják, de még nem dolgozták fel; 16-án ELTŰNT A RENDSZERBŐL, faxoljam újra!;
2009-04-16-án faxoltam újra, 3 nap múlva hívtam, még nem látják; 21-én már látják, de már nincs benn a számlázáson senki; de faxoljam a számlázásnak közvetlenül.
2009-04-22-én faxoltam, 2 nap múlva még nem látják, 3 nap múlva már látják, de nem értik, ott a visszakötésre a munkalap, mégse történik semmi.
Aztán egyszer csak az egyik ügyfélszolgálatos, azt mondta, hogy nincs is szerződésem!
Picikét kiakadtam!
Ám ő nem látott semmilyen szerződést, ezért kérte, hogy menjek be személyesen. Kérdeztem, minek? Én keressem meg? Nem, mondta, csak vigyem be az én példányomat. Ekkor már kiabáltam: a XXI. században, egy internetes cég miért kéri, hogy vegyek ki szabadságot, és fáradságot nem kímélve órákat utazzak faxolás / e-mailezés helyett.
Kérdeztem, hogyan veszhet el egy szerződés, az ő irodájukból. Nem tudta.
Miért nem mondta eddig nekem senki? Nem tudta.
Miért nekem kellene szabadságot kivennem és az igazamat bizonygatnom? Nem tudta.
Miért kötötték ki a szolgáltatást, ha sorozatosan a Fibernet Zrt hibázik? Nem tudta, de azonnal intézkedik.
Miért adták át a Bross Holdingnak az ügyet, anélkül, hogy velem egyetlen egyszer is megpróbálták volna felvenni a kapcsolatot? Nem tudta.
Miért nem jutok tovább ezeken a „nemtudomkákon”?
Miért nem lehet elérni egyetlen feljebb valót, aki tud is tenni valamit, nem csak ígérget?
A legújabb csekken már nem is a mostani címem a fogyasztás helye, hanem az előző lakásom, ahonnan 1,5 éve elköltöztem.
Kérdésem a következő Tisztelet Hatóságok:
Tényleg muszáj hűségesnek lennem egy ilyen céghez? De hát nincs is szerződés a birtokukban?!?! Mihez legyek hűséges, ha nem is szolgáltatnak? Azokra a hónapokra is fizetnem kell a csekkeket amelyikben nincs szolgáltatás?
Már teljesen elvesztettem minden bizalmam irányukba.
Én vagyok a hibás mindenben, a Fibernet makulátlan?
Úgy látom, a problémámmal nem vagyok egyedül.
Ezeket saját költségen, internetkávézóban találtam, ahonnan ezt a levelet is írom. Ezt is ki fizeti meg nekem?
Tegnap volt az utolsó, hogy telefonáltam a Fibernetnek, én többet nem tudok mobiltelefonszámlára költeni (ki fizeti meg az eddigi telefonszámlát? Legalább15000 Ft!!!), tegnap (2009-05-20) is azt mondta a fiatalember, hogy beérkeztek a faxok, de nyitott állapotban vannak, fogalma sincs mi lehet az oka, hogy a 30napos ügyintézési időt ilyen sokkal túllépve sincs semmilyen fejlemény, nagyon sajnálja, de annál többet nem tud tenni, mint hogy megsürgeti az ügyet. Köszöntem, de ezt már az összes kollégája is megígérte, ezért nem igazán hiszem, hogy bármi is történne, ezért fordultam T. Hatóságokhoz, remélve, Önök segítségemre lesznek.
Nem akarok egy ilyen megbízhatatlan partnerrel üzletet kötni, ezért nem is kérem már, hogy visszakössék a szolgáltatásokat (kábel tv+internet+telefon), csak azt szeretném, hogy vége legyen minél hamarabb ennek a kellemetlenségnek.
Szeretném kifizetni azokra a hónapokra a 15500,- Ft-ot, amelyekben kaptam szolgáltatást (2008-11-19-től 2009-03-31-ig), de a többi hónapra, nem kaptam és ezután már nem is kérek szolgáltatást, ezekre nem is akarok fizetni semmit!
Kérem, hogy a Bross Holding, a neki átadott behajtási követelést az ügy befejezéséig ne akarja behajtani rajtam, mert a Fibernet túlszámlázása miatt nem valós összeget adott át behajtásra.
Budapest, 2009-05-21
Gabriella
ügyfélszám:
telefon:
e-mail:
utóirat:
A BAON.hu cikke:
"Fogyasztóvédők szerint törvény- és ügyfélsértő a Fibernet Zrt.
Amit ígértek, megtették. A bajai fogyasztóvédelmi iroda a FiberNet Zrt. vezérigazgatójánál tett panaszt a cég cseppet sem fogyasztóbarát lépései miatt. Bár sok kifogás éri a szolgáltatásokat a városban, a felvetésekre fülük botját sem mozgatják.
A fogyasztóvédelem hete alkalmából szervezett fórumra hiába hívták meg a zrt. képviselőjét, még csak nem is reagált a társaság az egyesület megkeresésére. Így a felmerült reklamációk – kábel-
tévé- és internetszolgáltató ajánlatai áttekinthetetlenek, gyakran módosul az ár és a csomagok tartalma, rossz a számlázási gyakorlat, szünetelnek egyes szolgáltatások, valamint pénteken zárva tart a bajai iroda – megválaszolatlanok maradtak a fórumon.
– A számunkra érthetetlen és sérelmes magatartás nem tekinthető fogyasztóbarátnak, továbbá sérti az erről szóló törvényt is. Kértük a
vezérigazgatót, mielőbb tájékoztassa a bajai irodát, miért kerülik a találkozást az egyesülettel, illetve az emberekkel. Arról is beszámoltunk levelünkben, hogy megdöbbentően sok panaszos jelentkezik tanácsadó irodánkban, tehát érdeke lenne velünk kapcsolatot tartani a cégnek – tudtuk meg Horváth József alelnöktől. Hozzátette: természetesen a legutóbbi fórumon feltett kérdéseket, észrevételeket is mellékelték a beadványhoz.
BAON"
Smacika 2009.05.22. 10:15:44
Kudee 2009.05.22. 10:19:42
syleecon 2009.05.22. 10:20:44
Smacika 2009.05.22. 10:21:06
Pár nappal ezelőtt írtam, hogy nekem minden rendben van a fibernetes előfizetésemmel(kopp-kopp), de úgy látom ez egyedi.
Frucsasz 2009.05.22. 10:25:22
Kudee 2009.05.22. 10:29:54
Mylady 2009.05.22. 10:31:17
Mondd meg nekik, hogy mivel nem álltok szerződésben (nem tudják bizonyítani), nincs mi alapján követelniük és nem kell fizetned.
Keress másik szolgáltatót, oszt jónapot.
syleecon 2009.05.22. 10:34:06
Tavaly októberi új szerződéskötés után 4 hónappal sikerült a nagy semmit bekötni (KIT Profi) többszöri felszólítás, telefonálás után (ez nagyjából 1.5 hónapba került.)
Mindezt úgy, hogy még szivatni se tudjanak, egy esetleges ordenáré viselkedés miatt, amit igazán megérdemeltek, és megérdemelnének most is.
A mai napig nem sikerült a cégnek a számlát átállítaniuk. Minden alkalommal ahogy jön a csakk, úgy megy nekik vissza kísérőlevéllel együtt, legközelebb sünt is küldünk használati útmutatóval.
É2I 2009.05.22. 10:35:40
bogec 2009.05.22. 10:36:01
Ezeknek ninsc ügyfélszolgálati irodájuk, ahova az első sikertelen telefon után lehet menni asztalt kettéfejelni?
Vagy van, csak lehetetlen bejutni a kígyózó sor miatt?
Kobe 2009.05.22. 10:37:38
Az más kérdés, hogy "net" végezetű céggel elvből nem állnék le, fibernet, externet, vivanet, drávanet, elmennek a sunyiba, az összes ugyanilyen tróger. Externetnél pl ismerősnek még a több mint 10 írásos és telefonos megkeresésre sem reagáltak, hogy jó lenne már elhárítani a problémát....
Saját tapasztalatom, hogy idehaza még mindig a legnagyobb multik a legmegbízhatóbbak, volt nekem is problémám a T-Home mal, ellenben mindig volt ügyfélszolgálatos akivel beszélni tudtam volna....Ha szarul is küldtek döntést a szolgáltatáskiesés miatt érvényes kedvezményről, volt kinek visszaírnom, és lám, második körben megoldódott a dolog, adtak egy teljes ingyen hónapot. Nem mondom hogy nem volt hogy nem kellett telefonálnom, ellenben mindig sikerült megoldanom. Na, ez az, ami ezeknél a balkáni barlangi gondolkodásuaknál még nem megy.
Kobe 2009.05.22. 10:40:55
Énbagoly 2009.05.22. 10:41:04
Túl meleg van ehhez...
azize 2009.05.22. 10:43:00
A többi rész egyébként elképesztő, és a legrosszabb a tehetetlenség érzése lehet.
Anno a UPC-s üzletkötő azt mondta, az első számla az új szerződés megkötése után később fog kijönni. Annyival később, hogy nem is jött, csak a második számla, plusz egy felszólítás, hogy az előző nincs kifizetve. Ügyfélszolgálat szerint én vagyok a hibás, ha nem szólok, hogy nem kaptam számlát, és nincs olyan, hogy később számláznak, az üzletkötő tévedett. Csakhogy sem előtte, sem azóta nem tűnt el számla, csak épp az az egy. És e-mailben egy internetszolgáltató nem tud számlát küldeni. Még akkor is, ha az eredeti a hiteles, neki is érdeke, hogy NE a királyi postára legyen bízva a tartozásom rendezése, és esetleg elküldje előre e-mailben a számlát. Ha másképp nem: pdf-be nyomtat, küld, szolgáltatói e-mail címre.....
É2I 2009.05.22. 10:50:13
"ellenben hibamegoldáshoz és egyebekhez annyit ért a kiskosztümös 30as asszonka, mint Quasimodo az atomfizikához"
Ez jó lett:) És meg tudom erősíteni ;) Úgy általában hárman kellenek hozzá + 2-3 telefonos segítség. :O
Ofélia . 2009.05.22. 10:51:53
staropramen 2009.05.22. 10:55:14
Bár ha meggondolom talán szegény szomáliaiak nem ezt érdemlik.
Legyen inkább az Antarktisz legeldugottabb része.
Mylady 2009.05.22. 10:58:41
viszont az illető személyesen fáradt be és kötöttek szerződést
(attól persze még nem biztos, hogy igazam van)
én azért lehet, hogy megpróbálkoznék azzal, hogy bizonyítsák be... ha csak annyit lehet elérni vele, hogy érdemben foglalkozzanak velem, már megérte
Lajszlo 2009.05.22. 11:06:45
Hörcsög 2009.05.22. 11:11:02
Lxxxx 2009.05.22. 11:16:03
Itt a sün a seggbe: englishrussia.com/?p=2771#more-2771
Végre!!!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.22. 11:17:14
me'r? a 2 forintoson se IV. Bela volt megis belas volt
köpőcsésze 2009.05.22. 11:18:38
Pedig nem tudom sajnálni azt, aki 15500- at költ havonta netre, telefonra meg tévére. Én erre 3000 szánok, talán ezért is vagyok sikertelen.
Miigeii 2009.05.22. 11:22:53
Ofélia . 2009.05.22. 11:26:43
bogec 2009.05.22. 11:31:32
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.22. 11:33:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.22. 11:34:33
Csak utána a büntit?
Ez mekkora gáz magában is! A számlázórendszer vajon mi? Hogy lehet így működtetni egy céget...?
"16-án ELTŰNT A RENDSZERBŐL, faxoljam újra!;"
Eltűnt a rendszerből, ezt annyira bírom, milyen rendszerből a faxolt papír? Vagy ha egyből PC fogadja a faxot akkor letörölte valaki? Ha igen, akkor biztonsági mentés a mesében?
"Aztán egyszer csak az egyik ügyfélszolgálatos, azt mondta, hogy nincs is szerződésem!"
Ez kész.
Remélem atomra basszák a fogyvédesek a céget...
mnandy 2009.05.22. 11:41:18
Két éve a unix-os portálon volt egy poszt róluk, meg a műszaki kompetenciájukról, meg a hiba kezelési kultúrájukról:
http://hup.hu/node/45040
Manyizga (törölt) 2009.05.22. 11:42:48
Persze próbálkoztak azzal, hogy internetet-telefont is náluk fizessek elő, de messzire elhajtottam őket.
Számlázni nekem se tudtak mindig pontosan. Éves átlagban azért összehozták, de ugyanannak az előfizetésnek hullámzott az ára rendesen. :)
eszteranyu 2009.05.22. 11:58:15
http://www.youtube.com/watch?v=8Qnoh3h6JD8&feature=related
UFF
májgeriberi 2009.05.22. 12:02:00
kb fél évembe került mire sikerült megtalálni a megfelelő szolgáltatót.
addig 3 netes céggel kötöttem "csak" szerződést.
hihetetlen...
de Gabriella sztorija mellett az enyém elmehet a pecsába.
Gabriella üzenem, gágogni fogsz mire ennek vége lesz.
Fingasd meg Őket! :)
Palkovics Ede 2009.05.22. 12:14:42
Latin vagy mi: kilo1000, centi100, deka v. deci10. Egy bőcsészmérnök is nyilatkozhatna már végre. :D
Frucsasz 2009.05.22. 12:18:33
A szerződést főszabályként szóban, írásban vagy ráutaló magatartással is meg lehet kötni (Ptk. 216. § (1) bekezdés). Ilyen ráutaló magatartás pl. amikor az áruházban a polcról levesszük a kiválasztott árucikket, és beállunk a pénztárhoz fizetni; vagy ha felszállunk a BKV valamelyik járatára. A nyilatkozattétel elmulasztása – ha az nem ráutaló magatartás – csak akkor minősül elfogadásnak, ha ezt jogszabály rendeli, vagy a felek ebben állapodtak meg (Ptk. 216. § (2) bekezdés). Ha például a vállalkozó nem válaszol ugyan az ajánlatra, de a megrendelt árut leszállítja, a címzett pedig azt átveszi és felhasználja, akkor a vállalkozó hallgatását az ajánlat ráutaló magatartással történő elfogadásának kell tekinteni. A jogszabály a szerződésre meghatározott – többnyire írásbeli – alakot írhat elő. Az alakiság megsértésével kötött szerződés semmis (Ptk. 217. § (1) bekezdés).
Az, hogy pl. a Fibernet egyszer csak, anélkül, hogy kértem volna, bekapcsolja nálam a netet, mert ők úgy gondolják, még nem jelenti azt, hogy én leszerződtem velük. Ha én nem kapcsoltatom ki, attól még nem jött létre szerződés, és így fizetési kötelezettségem sincs. Tudom, hogy itt nem erről van szó.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 12:21:11
májgeriberi 2009.05.22. 12:21:54
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.22. 12:22:41
Amúgy, pl. mi középiskolában (műszerészek voltunk :) ) az ellenállásokat mértük "súlyra".
Pl. a 100 kilogrammos ellenállás az 100kohm volt.
A 15 grammos meg 15ohm. Ebben az esetben muszáj volt helyesen használni a váltószámokat, de jól hangzott :)
Palkovics Ede 2009.05.22. 12:28:33
Ezzel teljesen tisztában vagyok, hiszen én vetettem fel ezt a dolgot az előző posztban. :) Köszönöm a megerősítést. :)
(amúgy középiskolában én is elektronikus voltam, de mi nem használtuk a grammos szlenget)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.22. 12:31:11
(A megohm az már tonna :) )
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 12:31:15
Kobe 2009.05.22. 12:39:51
10 kmes körzetben biztos nincs ilyen ember errefelé.
Az, hogy ezekből a szóban kötött megállapodásokból végül szóban kötött megállapodások maradnak, mert a szerződés elveszik postán (nem meglepő), vagy az ügyfélszolgálaton nem küldik ki (nem meglepő), az csak a folyamat velejárója. Ettől függetlenül ugyanúgy érvényes. Itt erről lett volna szó, nem arról amit mondtál. Gondolom a postolót ez nem vigasztalja, de mindenesetre érdekes példája annak, hogy nagy cégek még telefonon keresztül is teljesíteni ugyanazt, amit a kicsik még személyesen sem, noha az ember mindig a személyes találkát feltételezi hatékonyabbnak.
Palkovics Ede 2009.05.22. 12:46:24
@Legelő Őse: :) Elektronikus: ez volt a hivatalos elnevezése a szaknak.
"igaz csóknál zavaró ", hmmm... És közvetlenül behatolás előtt meg villámLIK? :D
Frucsasz 2009.05.22. 12:46:59
staropramen 2009.05.22. 12:47:18
Ez már a hétvégi poszt?
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 12:50:42
amúgy egy 4,5 v elemet nem tudnék összekötni egy 1,5 v égővel...
moli 2009.05.22. 12:53:20
JOL ERTEM, HOGY EGY MAGANSZEMELY OTTHONRA 15.000 AZAZ TIZENOTEZER FORINTOT FIZET TRIPPLEPLAYRE?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!
?!?!?!?!?!?!
?!??!
?!?!
??
!
?!
Lesből Támadó Szárítókötél 2009.05.22. 12:53:28
"Fogyasztóvédő és Érdekszövetség Alapítvány"???
"Tévé ügyvédje"???
WTF???
A kedves ügyfelek mikor veszik már a fáradságot, hogy reklamáció kapcsán elolvassák a szolgálatójuk szájbavert ÁSZF-jét???? Mert jelen esetben pl. talán beleütközne a 12.2-es pontba a kedves levélíró, mely szerint díjreklamáció kapcsán az NHH-hoz fordulhatnak. Márpedig a fogyasztó által megcélzott fórumok annyira nem fogják izgatni a szolgáltatót, azonban az NHH-tól kicsit már idegesebbek lesznek...
Esetleg Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság???
Valami??? Hahó!!!! Józan ész, merre jársz???
Frucsasz 2009.05.22. 12:57:12
Meklén és Tamara 2009.05.22. 12:58:06
Frucsasz 2009.05.22. 12:58:18
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 12:58:43
Fairy Girl 2009.05.22. 13:06:14
És még szidjátok a T-t? :)))
Palkovics Ede 2009.05.22. 13:07:52
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:11:06
gyilkoshód 2009.05.22. 13:12:25
Én még mindig nem tudom. : )
Mylady 2009.05.22. 13:12:56
ha valaki magasabb csomagokat választ, simán összejöhet a 3-ra együtt 15ezer
szerintem
akos147 2009.05.22. 13:13:10
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:14:49
Mylady 2009.05.22. 13:17:16
É2I 2009.05.22. 13:22:39
Hátha már csak azt, akkor hagyd meg legalább neki azt a kis örömöt :D
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.22. 13:24:36
Magyarorszag a csomagok orszaga, rajottem
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:25:15
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:26:56
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.22. 13:30:02
Anettnak van hereje?
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:33:22
elwood 2009.05.22. 13:36:28
ilyen hosszan nem szabad egy céggel foglalkozni
szereld magad akció keretében fel kell mászni az oszlopra és bekötni, csak meg ne repedjen
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:44:01
metal · http://electric.blog.hu 2009.05.22. 13:44:26
Palkovics Ede 2009.05.22. 13:53:17
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 14:02:05
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.05.22. 14:05:22
Egyébként meg vérlázító, ahogyan a magyar piacon jelenlévő szolgáltatók viszonyulnak az ügyfelekhez... Évekig éltem Belgiumban, ahol minden egyes ügyfélpanasszal úgy foglalkoztak, mintha az a cég megszűnéséhez vezetne, vagy legalábbis hatalmas veszteséget eredményezne.
Ezzel szemben Magyarországon úgy állnak hozzá, hogy: "Ki a f@szt érdekel, van még kismillió másik ügyfelünk, ha nem tetszik, bekaphatja".
Ehhez a hozzáálláshoz persze tevékeny segítséget nyújt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság álnéven működő, illetve inkább úgy fogalmaznám, hogy működésképtelen, gyakorlatilag 0, azaz nulla (zéró, semmi, lófasz) jogkörrel és hasonló mértékű elhivatottsággal és érdeklődéssel rendelkező állami felügyelet (felügyelet... ugyan kérem, hagyjuk már, mit felügyelnek...).
Sokszor felmerült már bennem a kérdés, hogy mi a büdös nagy lóf@szért kell az adófizetőknek pl. az NFH-t és a hozzá hasonló tehetetlen szervezeteket szponzorálni? Azoknak a millióknak nem lenne jobb helye? Áh, teljesen reménytelen az egész, szóval abba is hagyom a szájtépést...
Frucsasz 2009.05.22. 14:19:47
Amúgy egyetértek. Itthon az ügyfél megszerzése a fontos. Megtartani már nem kell. Ez azért fordulhat elő, mert mindegyik szolgáltató tudja, hogy a többi is hasonlóképp áll hozzá, így az ügyfél úgyis körbe-körbe fog keringeni. Aki Vodánál kezdett, átmegy Pannonba, a Pannonosok T-be, a T-sek Vodához...A UPC-sek T-het, a T-sek UPC-hez. Nincs kockázat, mert tudják, hogy a másik sem jobb, ott is lesznek elégedetlen ügyfelek...
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 14:26:32
kötsög 2009.05.22. 14:46:40
a képlet kurva eccerü!
ha nincs szerzödés, nincs szoláltatás sem, ugye mert senki nem ad semmit szerzödés nélkül. és persze igy nincs semmiféle tartozás sem. akár bross akár nem. mi alapján adták át a nemlétezö tartozást a nemlétezö szolg.ra.
ha szerzödés nélkük szolgáltatnak, mond, hogy nem kérted és nem is fizeted ki.
kutymorgo 2009.05.22. 14:52:27
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 15:00:08
gyilkoshód 2009.05.22. 15:20:44
Jutalmad 1éves fibernet előfizetés.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.22. 15:24:25
kutymorgo 2009.05.22. 15:28:02
béluka · http://www.ashole.hu 2009.05.22. 17:12:51
vidéki kisvárosban fibernet egyeduralkodó
(hűségszerződéses net, telefon, kábeltévé, ügyfélszolgálat 30km-re)
megjelenik a digitv
(nincs belépés, nincs hűség, minden szolgáltatás fele áron [net ráadásul 5x gyorsabb], ügyfélszolgálat helyben)
vajon hány ügyfél marad a fibernetnél év végére?
a tippelők között laptopot sorsolunk ki...
Nw8 2009.05.22. 17:13:30
Bikicsunáj Bój 2009.05.22. 18:18:47
Csak nem OTP-s vagy?
A poszthoz annyit, hogy Fibernettel ne mállunk szóba, net vagy lopott wifin, vagy digi!
Csá!
buksikutya 2009.05.22. 21:05:21
ennel meg matav is jobb
*kopp-kopp*
Pitta2 2009.05.22. 22:26:54
Tértivevényes, ajánlott levélben visszaküldtem a számlát egy reklamáló levéllel. Levezettem, hogy szerintem mekkora lenne a helyes összeg és kértem, hogy küldjék meg a számlát. Megküldték. Befizettem.
Mylady 2009.05.22. 23:19:05
ha meg nem válaszolnak, akkor ugyanott vagy, mint a poszter...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.22. 23:34:09
Szarjon dünt a Fibernet, a Jupíszí, a Digi, a Tré.
Ezt már régesrég megállapítottuk, összhomárilag. Szar minden úgy, ahoigy van.
Ugorgyunk...
Pitta2 2009.05.23. 09:08:24
Jegkoko 2009.05.23. 16:30:37
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.24. 23:57:47
Na ott ilyen problémák nem voltak...
zoku 2009.05.25. 12:04:05
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2009.05.26. 13:22:50
Csak azon a helyeken él meg, ahol az ügyfél nem jut másik szolgáltatási lehetőséghez.
A múlt évben hoasszas levelezgetésben voltam a kábel TV szolgáltatásukkal kapcsolatban.
Nehezményeztem, hogy nekünk nincsen szükségünk sem a kínai, sem az orosz TV adókra, nem érdekelnek bennünket a reklám csatornák, de igényt tartanánk a sorozatosan létesülő új érdekesebb csatornákra.
Nevezetesen pl.:
- a Filmmúzeum csatornára
- a Film+2
- az MGM
- a ZONE szolgáltatási lánc teljes választékára
és még egyéb a szórakoztatást szolgáló több új csatornára.
Szégyen, hogy az egyetlen nívós filmeket sugárzó adó - a ZONE EURÓPA - az ilyen tehetségtelen szolgáltatók érdektelensége miatt kivonult Magyarországról.
Bezzeg olyan - ingyenesen is fogható - kifejezetten csak reklámokat sugárzó adók, melyeket soha az életben nem fogunk nézni, mivel bőségesen ellátnak bennünket reklámmal a nem csak reklámot sugárzó adók is.
Egyszóval hosszas levelezgetésünknek nem lett eredménye. Piszkosul nem érdekli a Fibernet szolgáltatót, hogy mi az ügyfelek igénye.
Ez abból is leszűrhető, hogy megkerestem a ZONE csoportot igényemmel és közölték, hogy a Fibernettel folyamatos üzleti kapcsolatban vannak, tehát teljességgel a Fibernettől függ, hogy milyen csatornákat tesznek be a választékba.
Ezennel kijelentem, hogy innentől nem érdekel a Fibernet szolgáltató. Hamarosan megkötöm a szerződést a T-Home tányéros szolgáltatóval, mivel műsorválasztékuk - és nem utolsó sorban a szolgáltatási áraik - jobban megfelelnek az igényeinknek.
A Fibernet jelenleg 5000,- Ft-ért szolgáltat kb. 50 csatornát.
A T-Home 72 csatornás szolgáltatása sem fogja elérni az 5000,- Ft-ot és legalább olyan adókért fogunk fizetni, melyek érdekelnek bennünket.
Remélem hamarosan eljön az idő, amikor ezek a magukat "nagy" szolgáltatónak nevező cégek rájönnek, hogy nem elég megszerezniük az ügyfeleket, hanem azokat - ha nem akarnak "kis" szolgáltatókká válni - meg is kell tartaniuk.
(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy Budapest zöldövezeti részében lakunk, ahol a környéken jóformán mindenki ismeri egymást. Egyetlen kínai, vagy orosz szomszédunk sincsen. Nagy a valószínűsége, hogy egyhamar nem is fognak ide betelepülni tömegesen, valamint szándékunkban sincs sem kínai, sem orosz nyelvet tanulni, illetve azokba az országokba kitelepülni. Kár erőltetni a dolgot.)
Még csak annyit tennék hozzá, hogy a fentiekből világosan kiderül, hogy nem fogjuk a Fibernet szolgáltatót népszerűsíteni, hiszen ez a cég egy vesztes cég, hiszen saját maguk ellen vannak...
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2009.05.26. 14:00:46
Pl.: a Nemzeti Hírközlési Hivatalra?
Az a banda egy csődtömeg. Élősködők az adófizetők hátán.
Lakossági bejelentés alapján nem dolgoznak. E-mail bejelentést nem fogadnak el, csak a saját nyomtatványukon (honlapjukról letölthető)lehet beadni a panaszt.
Természetesen, ha nem fizeted be a 2.000,- Ft illetéket, akkor nem is foglalkoznak az üggyel, mintha ezen a pénzen múlna az, hogy jogosan reklamálsz, avagy sem. Ergo, ha jogosan ágálsz, de nem róttad le a suskát, akkor hiába jogos a panaszod nem foglalkoznak az ügyeddel.
Szerintem valamennyivel több pénz megy el ennyi léhűtő fizetésére, mint az az egyenként befizetett 2.000,- Ft-os illeték, sőt nagy a valószínűsége annak is, hogy nem az éves illeték befizetésekből tartják el magukat.
Ráadásul egymáshoz küldözget az állítólagos érdekképviselet.
A fogyasztóvédelem a NHN-hez és fordítva. Ezt azért van, hogy ugyan látszatra foglalkoztak az üggyel, hiszen a létüket és persze a poziciójukat igazolniuk kell, de a problémákat is tovább kell gerjeszteniük, hogy a létük és poziciójuk továbbra is biztosítva legyen.
Csináltunk valamit, oszt mégsem.
A kecske is jól lakott és a káposzta is megmaradt. Azt, hogy a káposzta közben kukacos lett, ki a fene bánja.
Jól kirúgnám az egész társulatot. Kidobott pénz.
Mint ahogyan kidobott pénz az is, hogy a főváros 23 kerületének feje fölött egy "vízfej" hepciáskodik. Ez a Fővárosi Polgármesteri Hivatal.
Mi a fenének van rá szükség? Egy az egyben megszüntetném. Vagy maradna a 23 Polgármesteri Hivatal önállóan, vagy lenne egy a 23, illetve 24 helyett.
Micsoda takarékosság lenne.
Csuhas 2009.05.27. 14:02:23
Fibernet: tudni kell hozzá, hogy itt, Szilasligeten vagy invitel van, vagy fibernet. Invitelhez viszont kb 50 méternyit fel kellene biontani a díszköves járdát. Ergo marad a Fibernet.
Ezév, azaz 2009 02. 25-én (igen, február) rendeltem meg az internetet, kabeltevcet, kutyafülét, mindenből a maxos csomagot, az újonan bérelt házba. Ma 05. 27.én még mindig nincs bekötve, ezzel kapcsolatban nem is kerestek. Arról nem beszélnék , hány telefonom , mennyi időm, pénzem fekszik a dologban.
Arról sem regélnék hosszan, hogy az NHH-nak csúfolt hatóság megkeresésemre azt válaszolta, hogy tegyek panaszt annál a szolgáltatónál aki ellen panaszom van, és ha ezen panasz beadása után 30 nappal sem történik semmi, akkor battyogjak be hozzajuk, illeték kutyafüle, és majd megnézik az ügyet.
Miután percekig kerestem az állam, valamint elszámoltam kétezerháromnszötvenháromig, lenyogodás céljából, úgy döntöttem szarok bele, és mobilnetezni fogunk... Méghogy annál tegyek panaszt aki ellen panaszom van... Normális ez a hatóságnak csúfolt képződmény? Ezért fizetem az adót, hogy ilyen balfasz hivatalokban lévő seggfejek kihúzzák nyugdíjig?
Elég annyi, hpogy mivel internetes cégem van, és innen dolgozunk 3-an, mindenkinek 10GB mobilinternet csomag havonta 36 szépen csengő magyar forintocska.
broker81 2009.05.27. 17:26:00
Havi alig 1000 forintot fizetek 3 tv csatornáért, mégis van több, mint 60 adó, amit fogok, benne sport csatornák, és HBO.
Nem tehetek róla.
Betettem a tv-t a helyére, amikor beköltöztem a lakásba, és kiderült, hogy "szarul" van kötve. nem kérdezték, nem mondom... :-) Engem nem zavar.
Szóval, Hajrá fibernet! Pfff...