Tékozló Homár

Ha lefagy a vámosok rendszere, fújhatod a csomagodat

2009.05.29. 13:18 | szily | komment

X. érthetően ki van borulva, mert napokig azért nem juthatott hozzá a külföldről rendelt csomagjához, mert a lerohadt a vámosok számítógépes rendszere. A Naiv Ügyfelet az készített ki különösen, hogy az ügyintéző abszolúte terméstes hangon közölte, hogy volt már emiatt kéthetes leállás is, Alant olvasható a levelezésünkből összeállított mix.


A sisakra rögzíthető kamerám még mindig nem kaptam meg, mert bár múlt hétfőn feladták, vasárnap délután be is jött az országba... és azóta csücsül a vámon. hívom naponta kétszer a postát, azt mondják, rossz a vámosok számítógépes rendszere, és MINDEN csomag áll és vár, hogy megjavítsák... hétfő, kedd, szerda... három napja, és nem tudják megmondani, mikor lesz jó megint. állítólag volt már kéthetes leállás is...

tényleg lehet ilyet? a XXI. században? magyarországon? az eu-ban? hogy "rossz a számítógépes rendszer" napokig/hetekig, és akkor senkinek semmi? se info se semmi? majd egyszercsak jó lesz, addig meg "várjá' paraszt"? amúgy még az se biztos, hogy fizetnem kell rá vámot, mert lehet, hogy átengedik vámmentesen, de ez nem derült ki, mert ugye rossz a rendszerük, és áll az egész vám. de még ha fizetni is kell: oké! fizetek! nem gond! de miért "tartják túszul" a csomagomat azért, mert annyira impotensek, hogy képtelenek egy számítógépes rendszert fejleszteni/működtetni/újraindítani? hogy lehet az, hogy napokig (látszólag) nem történik semmi? van -e erre jogszabály, és ha igen, mit mond, meddig ülhet a vámon egy csomag? kifizettem az árumat, a saját tulajdonom, mégse jutok hozzá, mert az állam, amit egyébként szintén az én pénzemből, az én (nem kevés) adómból működtetnek, ennyire impotens?


Akkor is kicsit furcsa, hogy ideér max. 5 napon belül a világ másik feléről a cucc, és aztán két-három hetet csücsül az elégtelen állami szolgáltatások miatt.

múlt hétfőn rendeltem, vasárnap délután érkezett be az országba, éjfélkor már a vámon volt. hétfő-kedd-szerda volt rossz a vámosok rendszere (állítólag), csütörtök reggel szóltak, hogy mehetek érte az Orczy térre. szóval, a vámon 3 nap veszett el (ezt egyébként írják is a weboldalon, hogy a vámolás még plusz napokat jelenthet...). végülis nem olyan vészes, akkor akadtam ki, amikor a nő a telefonban azt mondta, hogy nem tudja, mikor lesz jó a rendszer, és volt már, hogy két hétig is tartott, míg megjavították. (meg azt is mondták, hogy mióta a vámosok valami elektronikusra átálltak, azóta lassabb lett az ügyintézés és/vagy folyton lehal?) ezért mondom, hogy jelen sztori most épp heppiend, de talán megérne egy cikket, hogy utánamenni, hogy miért sz*r a vámosok rendszere, hogy ennyiszer lehal. gondolom, azért elég sok csomagot érinthet ez külföldről. (azért mentem bele full optimistán ebbe az amerikából való rendelésbe, mert pár héttel ezelőtt meg egy fülhallgatót rendeltem onnan, és az gond nélkül megjött. hétfőn adták fel, péntek reggel már várt a portán. ki érti ezt?)


Felvettük a kapcsolatot a gazdasági újságíró kollégákkal, akik utánanéznek az ügynek, az eredményt természetesen beposztoljuk ide.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ofélia . 2009.05.31. 21:49:01

@b[ALien] a kopasz baba: Neked van saját különbejáratu patkányod??

Irigyellek!!:)

Mylady 2009.05.31. 21:50:11

@b[ALien] a kopasz baba: engem nem neveltek
magamtól lettem ilyen
kívülálló

Ofélia . 2009.05.31. 21:52:10

@Mylady: Mi az, hogy nem neveltek és a fhrhaszhiakulcs az semmi:))

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 21:54:05

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a csöviről annyit mondanék, hogy a nagyi ijedten szállt át a másik kocsiba
az unokákkal
anyuka menekült a gyerekével
ez a kemény faszagyerek meg vonult végig a kocsin
mikor hozzám ért hangosan kérdezte: kit késeljek meg?
én mondtam engem, ha tudsz:)
aztán kapta a torkost
szerintem jogos volt, sőt méltányos:))))

neet 2009.05.31. 21:55:19

mikor legutóbb benéztrem, 200akárhány hsz volt. Visszaolvassam a másik 200at, vagy valaki 2 mondatban összefoglalja? kösz, ha igen.

aardwark 2009.05.31. 21:56:52

csak halkan jegyezném meg, hogy nékem volt 1 pár csuklyás patkányom (kisgeci-nőstény, nagygeci-hím) akikkel tök jól elvoltam esti foglalatosság közben (tv, vacsora főzés) macska meg a girnyó volt, utcáról befogadva, sajna tüdőgyulladásban itt hagyott minket anno, de nagyon bírtuk egymást, pedig allergiás vagyok minden állati szőrre

én csak ennyit akartam mondani, és most hozok egy sört ami jó hideg...

Ofélia . 2009.05.31. 22:00:03

@b[ALien] a kopasz baba: Ha túlélte nem volt méltányos:((((

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:00:54

@Mylady: szar, nem? elmegy melletted a világ, és nem érted...
miért
miért
miért

Ofélia . 2009.05.31. 22:01:11

@neet: te túúúúl sokat vársz az élettöl:)))

neet 2009.05.31. 22:03:03

aha, sörről volt szó. ugyan most sopronit iszom, azaz ittam, mert kiürült, du a sütögetéshez ittam egy GUINNESS-t, mert tegnap volt a kutyám szülinapja, ma a lányom gyereknapja, és kedden lesz a névnapom és mert megérdemlem és mert a Guinness isten császára!
sütögetés meg: faszenesen karajt, sikeres-e? asszem nem műemléki akörnyezet, de mivel esett, tüzet nem rakhattunk, ellenben a teraszon zuram beizzította a faszenet!! mire felkeltem a déli szunyából. Arany ember, nem-e?

Ofélia . 2009.05.31. 22:06:32

@neet: ki a franc fog néked 200 kommentet összefoglalni??? azér:)))

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:07:12

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: most erről megint eszembe jutott valami
egy igaz mese
Anyukám a Biológiai Intézetben dolgozott
volt olyan patkány, amit az egész intézetben csak Ő mert megfogni puszta kézzel (hatalmas)
1x ülök a konyhában
Anyu visít
Kérdem mi van?
Egér:))))
Hát kiszaladt egy egér miatt, miközben simán megfogott egy patkányt:)

neet 2009.05.31. 22:08:53

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: hátha. a remény hal meg utoljára. amúgy nem vagyok híve a kisbetűs írásmódnak, csak valami van a bal shiftemmel, a jobb meg nem esik kézre.

@b[ALien] a kopasz baba: haha. :D de van ilyen.

neet 2009.05.31. 22:11:41

Azon gondolkodom, h talán még sosem ettem busát. pedig nagy horgász-család vagyunk, az év maximálisan kihazsnálható részét a Balatonnál töltjük, néha füreden is megfordulunk, bár ott elég bizarr a vendégszeretet. legutóbb (Húsvét tájékán) arra jártunk, és a parti korzó vagy mi teljesen fel volt szedve, épp átépítették. viszont ittunk savanyú vizet, asszem épp 14.01-kor. Busa mire jó? paprikásliszt? rántva? halászlébe? tényleg még sose. Nem túl szálkás?

neet 2009.05.31. 22:13:36

amúgy ez hét eleji poszt is?

Mylady 2009.05.31. 22:13:43

@neet: halászlébe szokták
feleannyiba kerül, mint a ponty
szerintem finom

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:14:23

@aardwark: szegény cicuka:(
nekem 3 házipatkányom volt
pici rózsaszín
Ráraktam a radiátorra, mert szeretik a meleget
reggelre megfőttek:(

volt békám is!
őt elengedtem a mocsárban, mert nem evett, hiába fogtam neki legyet

aardwark 2009.05.31. 22:14:44

@neet: akkor hepppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppi névnapot neked (súgok a többieknek: Kármen vagy Anita)
és olvass vissza, érdemes, mint mindig..
:))
(ps.: a sör jó hideg, de sajna nem GUINNESS..., így jártam) és én ebben a hidegben még ha lenne is kedvesem a kedvéért se grilleztem volna ebben a hidegben, úgyhogy a pont az uradé asszem


és mossmá kérem kapcsojjanak ki...

Ofélia . 2009.05.31. 22:17:02

@b[ALien] a kopasz baba: Hasonló igaz mese:A honvédségnél(2 évet húztam le) volt eg őrmester aki mindig a hatalmas izmait mutogatta és a honvédek előtt játszotta az istent.

Egyszer ülök a stúdiómban és hallok egy hihetetlenül magas sikító hangot(ima sumac felső terjedelme) és többen rohantunk a tiszti szoba felé.

Na az őrmi az íróasztal tetején reszketve állt és mutogatott a sarok felé:EEEEEGÉÉÉÉÉR!!

Na utánna elment máshova:))))

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:18:47

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: túlélte, én azt hiszem nem tudnék direkt embert ölni:(
De ki vagyok képezve rá:))) (vicc!)
amúgy lehet megérdemelte volna
de annyi ilyen történetem van...

neet 2009.05.31. 22:20:03

@Mylady: hja, hát halat pénzért sose, majd anyu fog pontyot. de legalább megtudtam, mire jó a busa, kösz. :)
@aardwark: kööösz. :) Jut eszembe, a zuram mobiljába is be kell állítanom az emlékeztetőt, az a tuti, így legalább nincs durci fej, h elfelejtette... aznap csörög neki kb 10 perccel a munka lejárta előtt, így hazafele vesz még egy Guinness-t, és este mindenki boldog, remélem...
amúgy nem, nem Kármen, bár az is vicces lehet. (Az lánynév-e avagy fiú?)

Mylady 2009.05.31. 22:20:04

@aardwark: én azt hiszem, az Anitára tippelek :)

Ofélia . 2009.05.31. 22:21:51

@Mylady: A halászlébe inkább ponty-nyüvedvényeket teszek meg minden un. szeméthalat és utánna paszírozom.

De a kész halászlé alap a létező legfinomabb mivel abban az összes halfaj maradék egyede képviseli magát!

neet 2009.05.31. 22:22:52

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: nálunk rendszeresen szokott lenni ősz beálltakor egér. zuram szereti őket élve elkapó csapdával elkapni, és az dobja ki őket, aki észrevette, itthon van, ráér, stb. Azaz olykor én. Mindig sikítok amikor megfogom a dobozt ill amikor kiszalad a dög, sztem ez a normális. LOL

neet 2009.05.31. 22:24:59

@Mylady: na és azt is tudod-e, h a BK-ban a Tilda Matild vagy Klotild-e?

Ofélia . 2009.05.31. 22:25:30

@b[ALien] a kopasz baba: Azt láttad volna mikor a csőre töltött kalasnyikovval(ujjam a ravaszon) megfordoltam és megkérdeztem, hogy melyik táblára gondoltak??)))

Annyi tisztet hasalni még az életben nem láttam:)))

neet 2009.05.31. 22:26:03

enyémet is kapcsoljja kii... jóéjt mindenkinek, éljenek a sünök!

Mylady 2009.05.31. 22:26:09

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: én halászléalapból dolgozom
a franc fog kínlódni
és olyan halat teszek bele, amit kapni lehet szeletelve
most amur, ponty, meg busa van itthon
sajnos fagyasztva, mert 1-1 kilot vettem (úgy volt csomagolva), 3 kiloból meg nem főzök egyszerre halászlevet

neet 2009.05.31. 22:27:05

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: áááááááááááááááááá, demennyire hüjjje vagy! :DDDDDDD

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:29:37

@neet: nekünk a molylepkénél kisebb alkatrészt mind kinyírják:)

Ofélia . 2009.05.31. 22:30:06

@neet: A normális az, hogy nem sikítasz hanem a kezeden sétáltatod és simogatod:)

Tudom, hogy hihetetlenül nehéz de ha átlépsz a félelmen egy másik nagyon szép világ fog kitárulni előtted!!!!!

aardwark 2009.05.31. 22:31:13

wáááááá, mennyi p-é:))))
@Mylady: én is arra tippeltem:))
@neet: nincs mit, a homár közösség nevében követtem el tettem, és én kérek elnézést (és grat az ötletért, így kell megelőzni a gondokat...)

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 22:37:27

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: véges a szmájlikészlet, de ez kib.ott jó volt:)
most így elképzeltem az őrmit
tessék?
feküdj, katona!
TESSÉK? :)
én nem védtem amúgy a hont, mert bolond vagyok
még papírom is van róla:)

Ofélia . 2009.05.31. 22:39:17

@neet: Tessék a hüjét l-y-al írigálni:))

Majmász még leszól.

Ofélia . 2009.05.31. 22:40:28

Jó éjszakát az összes lököttnek!!.

Mylady 2009.05.31. 22:41:00

@aardwark: óóóó, pedig azt hittem, egyedüli a logikám :)

Ofélia . 2009.05.31. 22:42:36

@b[ALien] a kopasz baba: nálunk is volt ilyen papíros. legalább a szartalicska vezetője biztosítva volt:)))))))))))

Bugreport 2009.05.31. 22:54:42

@Smartass: Te bizonyára egy real bör szivar szopogató vagy. Egészségedre koma! ui: Elsőzni régi hagyomány... És mond a tiédnek, hogyn em adott múltkor vissza ;-)

aardwark 2009.05.31. 23:01:37

én most ezt hallgatom, ha esetleg érdekel valakit....

http://www.youtube.com/watch?v=JCIoL9dvcgk&feature=related

én kérek elnézést...

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:02:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az enyém nem teljesen volt kamu! kb. 5 független orvos állította
csak egyet felejtettek el: a sárga házban dolgoztam:)
simán utánoztam bármilyen diagnózist:)))
Fajkasházi az előbb ezt mondta: Mini Mimi
:)

Ofélia . 2009.05.31. 23:05:29

@b[ALien] a kopasz baba: Hallottam és két mimi közt beveszem(a sárgaházat):DD

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:08:39

@aardwark: és bocsi a spamért:)))
kóstold meg ezt by Tsabi
http://www.youtube.com/watch?v=00pRnGoYtY0

meg ezt by én
http://www.youtube.com/watch?v=DLIkM4wvcC8

aardwark 2009.05.31. 23:10:10

jimmy page-ről kijelenthetó, hogy egy "állat" a szó legjobb és maximálisan pozitív értelmében...

kérem kapcsoljanak ki

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:11:35

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :DDD
átálltam Pattira
szerintem próbáld ki:)
ezitt-e
http://www.youtube.com/watch?v=DLIkM4wvcC8

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:22:20

Baby was a black sheep. Baby was a whore.
Baby got big and baby get bigger.
Baby get something. Baby get more.
Baby, baby, baby was a rock-and-roll nigger.
Oh, look around you, all around you,
riding on a copper wave.
Do you like the world around you?
Are you ready to behave?

Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society, that's where I want to be.

(Lenny!)

Baby was a black sheep. Baby was a whore.
You know she got big. Well, she's gonna get bigger.
Baby got a hand; got a finger on the trigger.
Baby, baby, baby is a rock-and-roll nigger.

Outside of society, that's where I want to be.
Outside of society, they're waitin' for me.

(those who have suffered, understand suffering,
and thereby extend their hand
the storm that brings harm
also makes fertile
blessed is the grass
and herb and the true thorn and light)

I was lost in a valley of pleasure.
I was lost in the infinite sea.
I was lost, and measure for measure,
love spewed from the heart of me.
I was lost, and the cost,
and the cost didn't matter to me.
I was lost, and the cost
was to be outside society.

Jimi Hendrix was a nigger.
Jesus Christ and Grandma, too.
Jackson Pollock was a nigger.
Nigger, nigger, nigger, nigger,
nigger, nigger, nigger.

Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society, if you're looking,
that's where you'll find me.
Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society. (Repeat)

bocsi a spamért:)))

Ofélia . 2009.05.31. 23:23:39

@b[ALien] a kopasz baba: A zene nálam OK de ez a gebe egy rémálom:

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.31. 23:24:00

@b[ALien] a kopasz baba: Hehe, engem behívtak sorozásra, és utána 2 héttel eltörölték a sorkatonaságot.
Szervezettség és előrelátás. Gratuláltam :D

Amúgy a teszt része az tök volt. A többi meg unalmas.


Ja, hozzátartozik, hogy előtte kb. 8 évig még levél sem jött hogy menjek sorozásra. De úgy kopp semmi.

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Utána nem volt fogda vagy valami?
De amúgy ez jó volt :) :) :)

Ofélia . 2009.05.31. 23:26:28

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Nem volt mert az ezred-pk junosztyját csak én tudtam javítani.

Amugy nem volt rossz az a két év:)))

quack 2009.05.31. 23:27:37

kérlek szépen titeket, segítsetek a Puruttyásoknak azzal, hogy megnézitek ezt a videót!:
http://www.youtube.com/watch?v=UJVkB5KzTTE

köszönöm szépen:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.31. 23:28:01

@b[ALien] a kopasz baba: Hát ez a nevelés kurva furcsa. Kíváncsi lennék 1-2 emberrel mi történt közben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.31. 23:29:10

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ja, értem. Biztosított állásod volt :)

@neet: Ja, amúgy grat. a diplomához ám :)

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:31:39

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: nem nézni kell! Mandulával erre ittunk:)
Ez zseniális! A zene. Pont.

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: :)

nem tudok már írni:)
kapcsoljatok ki!!!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.31. 23:32:20

namost ha komolyan bezelgetunk akkor el kell mondan, a busa semmire se jo
tipikusan az a halamit kifogni se elmeny es tok xar
normalis horgasz idegbeteg ha a horgara akad
a honvedsegnel tenyleg igy volt
en ovatosabb voltam nem biztositottam ki a geppityut , fekve loves volt
de azert megfordultam, hogy zaszlos elvtars, hova kell loni?
hehe
vot izgalom

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:36:10

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: hát bevallom páran véreztek:)
de csak akik megérdemelték, TÉNYLEG!!!

aardwark 2009.05.31. 23:44:46

@b[ALien] a kopasz baba: spam????? miljen spam????????????:))))))))))))))
de ezt én már csak a söröknek tudom be:)))))))))))))))))))


@quack: megnéztem a linket, de ez akkor most mi is??????

@neet: grat a diplomához, én még az enyémet nem tudtam felvenni...

Ofélia . 2009.05.31. 23:46:50

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Igen stúdiós voltam a petőfi laktanyában és cinegét is hangosítottam az utolsó dísszemlén.

Na akkor azért féltem viszont a GELKA és A KFKI teljes rendszere kölcsön lett kérve de nem volt baj.

A legjobb javításom a tiszti étkezde mosogatógépe volt(25 méter hosszu) ami már egy éve nem működött.

A hiba egy beégett relé volt de kokom listás.

Telefon haver KFKI relé beszerel gép tökéletesen működik.

Na akkor híztam 8 kilót két hónap alatt de utánna sem volt gondom ,hogy a csodálatosan gömbölyű és örökre hálás szakácsnők(nem kellett tobb száz edényt elmosni)mit főzzenek nekem:))))

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:48:38

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: a nevelés amúgy annyi volt:
mit ne csinálj
mit csinálj
erre most nem térek ki
meg egy illemkönyvet is a kezembe nyomtak, hogy olvassam ki
(kiolvastam)
lényeg az illedelmes VISELKEDÉS
:)
ne cigányozzál szőke geci, ne cigányozzál, mer agyonszúrlak:)))))

aardwark 2009.05.31. 23:51:30

úgy szeretnék lenni biológiailag determinált sexuálisan felnőtt lenni


ezt most mondták nekem, mint nézőnek egy filmben a tévében

az a kérdés akarok-e az lenni????????
edeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hol vagy?

Ofélia . 2009.05.31. 23:53:06

@quack: Szivesen de mi a szent szar ez??:((

b[ALien] (törölt) 2009.05.31. 23:56:43

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a legjobb barátom ott volt
díszelgő
sajna annyira kicsinálták, hogy rádobta a kezére az üstöt
inkább
vágod?:(
na ezért nem szolgáltam a hazám:(
pedig szeretem

Tsabi 2009.05.31. 23:57:45

elore is elnezest kerek, zeneileg szeretnek beleszolni, de csak akkor, ha ez a hetvegi poszt-e?

http://www.youtube.com/watch?v=J8aSkUXqKpw&feature=related

bocsi, nem tudtam kihagyni, annyira rosszak, hogy az mar jo :)

Ofélia . 2009.05.31. 23:58:06

@b[ALien] a kopasz baba: A legjobban az tetszett mikor a kopasz a tizedesnek mesélte el, hogy a parancsnak miért nincs értelme:))

És amikor a dagi párnája alatt 2 zacskós tejet + egy szál gyulait és fél vekni kenyeret talát a hadnagy akkor a röhögéstöl még a végbelem is ökölbe szorult és vinnyogva bujtam az ágy alá:DDDD

aardwark 2009.06.01. 00:00:15

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: "Szivesen de mi a szent szar ez??:(( "
na ez az, én se értem..., öncélú, vagy mi?..., mert ha akarnám és szeretném már rég be linkeltem volna a 3 filmetűdömet...

Tsabi 2009.06.01. 00:00:35

@Tsabi: igerem, eldugulok, http://www.youtube.com/watch?v=e0YF1clHHYQ
ezt meg muszaj volt.

en nem votam katona, mire odaig jutott volna a dolog megszuntettek az egyletet.

Ofélia . 2009.06.01. 00:01:48

@b[ALien] a kopasz baba: A díszelgők egy külön kaszt volt és én is sajnáltam őket mert az egyszerüen embertelen volt.

De néhány lököttnek ez a siralmas izzadós bunkóság kifejezetten tetszett:((((

De ez nálam 1971.

Ofélia . 2009.06.01. 00:05:22

@aardwark: Nagyon nem szeretem az ilyet de legalább nem volt vírusos(vagy most basztam rá) Jőhetnek a filmetűdök!

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:06:27

@Mylady: szerintem nem lenne baj, ha ezt elmondanák a kölyköknek...
szeretem az állatokat
szeretem a gyerekeket
mégis, ha nem tanítod, a kutya torkon harap
a gyerek meg lelegeli a fejed

na jó, az utolsó soromtól elhatárolódok:)
a szőkéstől:)
az úgyis csak egy filmből van
uristen@menny.hu
zseniális egyébként
még az emilcím is létezik

aardwark 2009.06.01. 00:07:11

@Tsabi: ezt én voltam oly perverz és végig hallgattam..., hááát so, nem kellett volna így késő este, perverz...:)))

Ofélia . 2009.06.01. 00:08:57

@Tsabi: Nem szoktam goromba lenni de tényleg dugulj el:(((

Még egy ilyen cím és az ukrán maffia fog betonba ágyazni:)))

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:11:36

@Tsabi: neked már nem kell zeneileg
a Sonata vitt mindent:)
cserébe haluzd Pattit!
extrafasza

Mylady 2009.06.01. 00:14:13

@b[ALien] a kopasz baba:
sajnos sokan elégnek érzik, ha adnak a gyereknek egy távirányítót/számítógépet/mp3lejátszót...
mindegy

aardwark 2009.06.01. 00:15:11

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: mondom, ha akarnám és szeretném..., de inkább nem ezen a fórumon keresem meg azt amire szükségem van:))

(pl. nyilvánosság)

és most annnyira elhatárolódok magamtól, hogy megyek Edéhez (de minek amikor van saját birok, na erre senki, ismétlem senki ne kérjen normális választ)

Mylady 2009.06.01. 00:17:13

még van két hely a dobogón :)
csak szólok

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:18:14

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: később születtem:)
'76
A dagi párnája én vagyok!!:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.01. 00:18:59

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ez jóóó, főleg a mosogatógép :D Kíváncsi vagyok ki nézegette addig, ill. miért nem lehetett valakit ráállítani addig. Hadsereg na.

"a kopasz a tizedesnek mesélte el, hogy a parancsnak miért nincs értelme"
Pedig ezért már egy munkahelyen is halál jár esetenként :D

@b[ALien] a kopasz baba: A mit csinálhatsz és mit ne, az csak 1 dolog. Mit miért ne? Nekem ezt is elmondták :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:22:15

@Mylady: nem mindegy, és nem elég
de nekem nincs gyerik
könnyen magyarázok
ha lenne, lehet űrlény lenne ő is:)
és köszi a 2. helyért, és bocsi a spamért:)))

Tsabi 2009.06.01. 00:22:50

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: jovanna, latom nem szeretik itten a kutturat :)))

@b[ALien] a kopasz baba: nem, csak gondoltam maradok a skandinavok ajanlgatasanal, ha a multkor igy bejott :)


Jelentem Portimaoban van egy Villa Medici nevu hely. Nem tudom, hogy oroluk szabad-e irni.

Mylady 2009.06.01. 00:25:23

@b[ALien] a kopasz baba: nekem sincs gyerekem
és mindössze annyit tudok, hogyan NEM nevelném

76? hm... az jó évjárat...

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:26:06

@Tsabi: Sonataról szabad írni:) van új post!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.01. 00:32:41

@b[ALien] a kopasz baba: Ja :D

@Mylady: Te legalább tanulsz a negatív példákból :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.01. 00:35:44

@Mylady: ó-bor:)
nekem is van ilyen listám, hogy mit NEM tennék
mondjuk nem fullasztanám bele a kádba, mint engem majdnem...
thx fater
na megyek az új postba sokadikozni:))

Tsabi 2009.06.01. 00:36:47

@b[ALien] a kopasz baba: http://www.youtube.com/watch?v=OEiv0Wse9us

:) Ofeliatol meg mar most elnezest, ogerman nepdalokbol nem keszultem, tuodm, hogy azok a gyengeid :)

\m/

Tsabi 2009.06.01. 00:44:18

@b[ALien] a kopasz baba: az uristennek meg szerintem ne a menny.hu-ra irj, a nic.hu szerint nem az uristen regisztralt :)

anarch 2009.06.01. 10:53:12

No, ezért tud pl. a DHL megélni :)).

Azért kíváncsi volnék melyik hárombetűs nagy multi csinálta a vámosok rendszerét :))

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.06.02. 10:06:36

Sisakkamera bosszantó, hogy vámon pihen, de nem nagy katasztrófa. (gondolom nem a megélhetésedhez kell, vagy ha igen nem nagy veszteség a 3 nap késés) Velünk '95-96-ban a következő esett meg: megállt egy (talán kavics-)bányagép. Így megállt egy bánya termelése. Ez a tulajdonosnak óránként 1-2Mft veszteséget jelentett. Érthetően ideges és sürgető hangulatban kereste meg cégünket, hogy qrva gyorsan meg kéne javítani. A tönkrement alkatrész 1db kupplung volt: 5-10kg, akkora, mint egy cipősdoboz, DE olaszországból kellett behozni. DHL 1-2 nap alatt meghozta, bekerült a VÁMra. Ekkor mi elég sürgetős hangulatban bementünk a magasságos reptéri vámhivatalba, hogy ugyan: mikor szerelhetnénk be az alkatrészt,mert egy komplett bánya áll miatta. Mondá a(vámos) Úr: fizessenek 10en20 eft-ot és lésze sürgősségi vámolás.(95-ben egy 20-as nem annyit ért mint ma...) Gyorsan befizettük a pénzt, és kérdeztük: mikor vihetjük a cuccot? Mondá a (vámos) úr: sürgősségi vámeljárás max. 72 óra!!! Baszki, az folyamatos műszak esetén + 72Mft veszteség csak azért mert nem engedik, hogy hamarabb fizessem be a szaros vámterhet ezeknek a férgeknek! Ez senkit nem érdekelt ott, és ma sem érdekel. Amikor az EU közös vámterülethez csatlakoztunk, remélte, hogy munka hiányában legalább minden második disznót elhajtják kondásnak, vagy legalább vmit dolgozni, de nem: modvacsinált indokokkal átmentették őket ilyen-olyan léhűtő állásokba. Szar szemét féreg banda! Semmirevalók gyülekezete! Ezek még mindig ugyanott dolgoznak, így ne várjatok semmi javulást!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.02. 12:29:50

"de nem: modvacsinált indokokkal átmentették őket ilyen-olyan léhűtő állásokba. "
Nyugi. Átlagos nagyobb cégeknél is így folyik. Vezetőket nem rúgnak ki, csak áthelyeznek, és folytathatja a hülységét.
süti beállítások módosítása