Vanabble a mogyoródi MOL kútnál autópálya matricát és benzint vásárolt, nem is először. Ahogy írja, azt már megszokta hogy a számlájukon sosem szerepel a benzinen kívül semmi egyéb, amiért fizettek, most mégis felkészületlenül érte őket, ahogy a kutas kezelte a készpénzes-kártyás fizetésüket.
Megérkeztünk, ahogy szoktunk, kiszállok tankolni, a párom besiet, hogy minél gyorsabban haladjunk, néz ki az üzletből, hogy mennyi benzint rakok a tankba, a benzinkutas közben kérdezi hogy készpénz vagy kártya? Na itt beütött a krach, a párom szórakozottan rávágta, hogy készpénz, majd azonnal korrigált, hogy ja nem - kártya.
Ezt az apró elszólást már büntette a benzinkutas:
- Direkt kérdeztem, hogy mivel fizetsz (így tegezve)
- Igen, bocsánat, de elbambultam, mégis kártya lesz
- AZT MÁR NEM LEHET – mondja a kutas
- ????? hogyhogy nem lehet?
- A főnököm megtiltotta, hogy stornózzak, mert visszaélésre adhat okot
- Jó, és most akkor mi lesz?
- Szerezz (így tegezve) készpénzt
- Honnan?
- A faluban (kb 5 km) van autómata
- Bocs azt azért már nem
Ennél a pontnál megfagyott a levegő a benzinkutas látva a helyzet megoldhatatlanságát felajánlotta, hogy felhívja a főnököt, hátha megengedi a Stornót(??), sajnos a főnök kinyomta a telefont így a helyzet még kilátástalanabbá vált. A benzinkutas mantráza, hogy ő megkérdezte hogy mivel akar fizetni , és hogy még egyszer fel nem hívja a főnököt…
Ekkor a párom kérte a panaszkönyvet hozták is nagy dirrel dúrral, majd lecsapták elé , „direkt megkérdeztem, hogy mivel akarsz fizetni, és különben is „MI TESZÜNK NEKED SZIVESSÉGET, HOGY FELHÍVTUK A FŐNÖKÖT”Ekkor én már egyre türelmetlenebb voltam az autóban ülve, gondoltam megnézem, mi történik. Bennt a fent leírt kép fogad, a párom a panaszkönyvbe ír, a benzinkutasok meg a megoldhatatlan stornó problémával küszködve vázolták a helyzetet külön kiemelve, azt a kétségkívül fontos tényt „hogy ők megkérdezték”.
Én:
- Értem én hogy nem nyomhatsz stornót, de akkor mi a megoldás?
Ő:
- Szerezzek készpénzt a faluból, mert ő, ha a fene fenét eszik, akkor sem nyom stornót, mert fegyelmivel elküldik, ha hozzáér a gombhoz.
Én:
- Oké akkor lelépünk a fenébe, a panaszkönyven meg jelezzük ,hogy nem hagytatok fizetni, az elérhetőségünk ott van majd megkerestek, ha sikerült zöldágra vergődni a stornó gomb használatát illetően
Ő:
- Azt nem lehet, mert akkor neki kell kifizetni a tankolásunkat, menjek el készpénzért
Ekkor lassan a 25. percet töltöttük ezzel az irtózatos, megoldhatatlan stornó problémával, és elszakadt valami bennem.
Felemeltem a hangom, hogy ha 1 percen belül nincs megoldás, akkor leborítom a pénztárgépet a rágópulttal együtt. Ez elég hitelesre sikerülhetett, mert félszegen felajánlotta a kutas, hogy akkor lehet, hogy megpróbálja még egyszer a főnököt.
Csoda történt felvette, és engedélyezte, hogy megnyomja a gombot a kutas és egyúttal azt üzente nekem, hogy legközelebb máshol tankoljak.
Kifizettük a kifizetnivalót, majd konstatáltuk, hogy a vásárlók könyvéből sajnos nem kaptuk meg a példányunkat, így annak megírása valószínűleg hiábavaló fáradság volt.
Már csak kérdéseim maradtak:
- Vinnyog a MOL, hogy, jajj gonosz labanc OMV fel akar minket vásárolni, de a szolgáltatás, amit nyújtanak finoman szólva is mérsékelt színvonalú
- Nem értem ezt a Stornó problémát, ha nem bízik a MOL a saját alkalmazottaiban miért a vevőt, blokkolják 30 percig egy ilyen nevetséges problémával?
- Hogyan ellenőrzi Franchise feltételeket a MOL, ha ez megtörténhet, és a vevőorientáltság abban nyilvánul meg, hogy tulajdonosnak annyi megjegyzése volt, hogy máshova menjünk tankolni – ezt mondjuk magunktól is megtettük, volna-.
- Ha nem kezdek el üvöltözni, akkor még mindig ott állunk tehetetlenül?
- Tényleg normális, hogy a betérő nőket simán letegezzük, és a nyakukba akarjuk varrni a saját tehetetlenkedésünket?
- A MOL tesz szívességet nekem, mert ad benzint és hagyja kifizetni?
Üdvözlettel:
Vanabble
Az utolsó 100 komment: