Tékozló Homár

Megoldhatatlan stornóval szívatta vásárlóit a MOL

2009.06.09. 11:30 | ge | 243 komment

Vanabble a mogyoródi MOL kútnál autópálya matricát és benzint vásárolt, nem is először. Ahogy írja, azt már megszokta hogy a számlájukon sosem szerepel a benzinen kívül semmi egyéb, amiért fizettek, most mégis felkészületlenül érte őket, ahogy a kutas kezelte a készpénzes-kártyás fizetésüket.

Megérkeztünk, ahogy szoktunk, kiszállok tankolni, a párom besiet, hogy minél gyorsabban haladjunk, néz ki az üzletből, hogy mennyi benzint rakok a tankba, a benzinkutas közben kérdezi hogy készpénz vagy kártya? Na itt beütött a krach, a párom szórakozottan rávágta, hogy készpénz, majd azonnal korrigált, hogy ja nem - kártya.

Ezt az apró elszólást már büntette a benzinkutas:

-         Direkt kérdeztem, hogy mivel fizetsz (így tegezve)

-         Igen, bocsánat, de elbambultam, mégis kártya lesz

-         AZT MÁR NEM LEHET – mondja a kutas

-         ????? hogyhogy nem lehet?

-         A főnököm megtiltotta, hogy stornózzak, mert visszaélésre adhat okot

-         Jó, és most akkor mi lesz?

-         Szerezz (így tegezve) készpénzt

-         Honnan?

-         A faluban (kb 5 km) van autómata

-         Bocs azt azért már nem

Ennél a pontnál megfagyott a levegő a benzinkutas látva a helyzet megoldhatatlanságát felajánlotta, hogy felhívja a főnököt, hátha megengedi a Stornót(??), sajnos a főnök kinyomta a telefont  így a helyzet még kilátástalanabbá vált. A benzinkutas mantráza, hogy ő megkérdezte hogy mivel akar fizetni , és hogy még egyszer fel nem hívja a főnököt…
Ekkor  a párom kérte a panaszkönyvet hozták is nagy dirrel dúrral, majd lecsapták elé , „direkt megkérdeztem, hogy mivel akarsz fizetni, és különben is „MI TESZÜNK NEKED SZIVESSÉGET, HOGY FELHÍVTUK A FŐNÖKÖT” 

Ekkor én már egyre türelmetlenebb voltam az autóban ülve, gondoltam megnézem, mi történik. Bennt a fent leírt kép fogad, a párom a panaszkönyvbe ír, a benzinkutasok meg a megoldhatatlan stornó problémával küszködve vázolták a helyzetet külön kiemelve, azt a kétségkívül fontos tényt „hogy ők megkérdezték”.

Én:

-         Értem én hogy nem nyomhatsz stornót, de akkor mi a megoldás?

Ő:

-         Szerezzek készpénzt a faluból, mert ő, ha a fene fenét eszik, akkor sem nyom stornót, mert fegyelmivel elküldik, ha hozzáér a gombhoz.

Én:

-         Oké akkor lelépünk a fenébe, a panaszkönyven meg jelezzük ,hogy nem hagytatok fizetni, az elérhetőségünk ott van majd megkerestek, ha sikerült zöldágra vergődni a stornó gomb használatát illetően

 

Ő:

-         Azt nem lehet, mert akkor neki kell kifizetni a tankolásunkat, menjek el készpénzért 

Ekkor lassan a 25. percet töltöttük ezzel az irtózatos, megoldhatatlan stornó problémával, és elszakadt valami bennem.

Felemeltem a hangom, hogy ha 1 percen belül nincs megoldás, akkor leborítom a pénztárgépet a rágópulttal együtt. Ez elég hitelesre sikerülhetett, mert félszegen felajánlotta a kutas, hogy akkor lehet, hogy megpróbálja még egyszer a főnököt.

Csoda történt felvette, és engedélyezte, hogy megnyomja a gombot a kutas és egyúttal azt üzente nekem, hogy legközelebb máshol tankoljak.

Kifizettük a kifizetnivalót, majd konstatáltuk, hogy a vásárlók könyvéből sajnos nem kaptuk meg a példányunkat, így annak megírása valószínűleg hiábavaló fáradság volt.

Már csak kérdéseim maradtak:

 

-         Vinnyog a MOL, hogy, jajj gonosz labanc OMV fel akar minket vásárolni, de a szolgáltatás, amit nyújtanak finoman szólva is mérsékelt színvonalú

-         Nem értem ezt a Stornó problémát, ha nem bízik a MOL a saját alkalmazottaiban miért a vevőt, blokkolják 30 percig egy ilyen nevetséges problémával?

-         Hogyan ellenőrzi Franchise feltételeket a MOL, ha ez megtörténhet, és a vevőorientáltság abban nyilvánul meg, hogy tulajdonosnak annyi megjegyzése volt, hogy máshova menjünk tankolni – ezt mondjuk magunktól is megtettük, volna-.

-         Ha nem kezdek el üvöltözni, akkor még mindig ott állunk tehetetlenül?

-         Tényleg normális, hogy a betérő nőket simán letegezzük, és a nyakukba akarjuk varrni a saját tehetetlenkedésünket?

-         A MOL tesz szívességet nekem, mert ad benzint és hagyja kifizetni?

 

Üdvözlettel:

Vanabble

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.06.09. 12:01:48

talán...
tankolni ésszel
dobogó-e?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.09. 12:07:13

Aszongya: Benzinkutas főnök 1db.

Fölírva, jovő héten tiszteletemet tszem!

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.06.09. 12:08:05

Ugyanezért ugyanitt 2 éve rendőrt hívtak rám, mert közöltem, hogy ha nincs stornó, én lépek, és nem fizetek.
rendőr kijött, elkezdett ijesztgetni, hogy rablásnak minősül, meg bevisznek, biztos koma volt, de kiröhögtem, kértem a panaszkönyvet, meg ment as levél a fogyasztóvédelemnek. (látom, hiába)
ezért nem járok mol kútra. (sem.)
amúgy köteles stornózni, neki nincs döntési jogköre. akkor mit csinál, ha nem tudja lehúzni a kártyát?

☺ágica (törölt) 2009.06.09. 12:10:05

Nem értek hozzá, de miért ekkora probléma sztornózni? Csak mert máshol sem szeretik. Persze, gondolom plusz meló, de biztos nem óriási. Vagy igen?

É2I 2009.06.09. 12:11:13

A benzinkutas, a tulaj és a mol is tehet egy szívességet!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.06.09. 12:11:27

NEMÉRTED BAZZEG??? Ők tesznek neked szívességet, hogy kiszolgálnak!! Értsd már meg, te csak a vevő vagy akiből élnek! Majd ők megmondják, mit csinálhatsz, csak így tegezve.

Remélem az ilyen cégek és azok vezetőik becsődölnek a válság miatt. Ráférne erre az egészre egy tisztogatás....

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.09. 12:11:36

@Bodzaszedő Manager: "akkor mit csinál, ha nem tudja lehúzni a kártyát? "

Emlékeim szerint a vasúton tudták kezelni ezt a problémát. A kaller farpofái között volt a kártyaolvasó. Lehet, h a benzinkúton is be kellene vezetni ezt a megoldást.

kutymorgo 2009.06.09. 12:15:08

@☺ágica: papírmunkát jelent a műszak/üzletvezetőnek, ezért utálja mindenki, legyen szó pl. étteremről, bármiről. de ettől függetlenül meg kell tenni, ha úgy esik. nem hinném, hogy minden 10. vásárlásból 9-et sztornózni kellene, inkább fordított az arány, vagy annál is kedvezőbb a kép...
no comment, paraszt benzinkutas, jó nagy gyomrozást érdemelne

Frucsasz 2009.06.09. 12:18:33

@Sün‼: ne csak a tulajt látogasd meg, kérlek. Jár a kutasnak is, aki élből tegeződik az ügyféllel, és kb. a béka segge alatt van az együttműködőkészsége.

☺ágica (törölt) 2009.06.09. 12:18:51

@monsterdog: köszi. És igazad van, nem kitolásból csinálja a vevő. Bár egynéhányról el tudom képzelni, de azért nem ez az általános.

Layosh 2009.06.09. 12:18:59

Az APEH-nál kell felnyomni, hogy nem jól használják a pénztárgépet... Majd küldenek ki egy ellenőrt, aki jól megbünteti őket, ha nem sztornóznak. Ha szerencséjük van még a gépet is szétszedik a kútoszloppal együtt, na akkor lehet nagyot bukni.

É2I 2009.06.09. 12:19:02

Szerintem a benzinkutaknál külön kitétel, hogy a főnök bunkónak kell legyen.
Már az elmúlt posztok alapján, na meg egy-két személyes tapasztalat.

Ja és Vanabble! Küldd el a fogyasztóvédelemnek is. Kimennek és megnézik azt a bejegyést.

É2I 2009.06.09. 12:21:28

Ja és hívni kellett volna rendőrt, hátha kifizeti.

dr. Aullah 2009.06.09. 12:22:22

"Csoda történt felvette, és engedélyezte, hogy megnyomja a gombot a kutas és egyúttal azt üzente nekem, hogy legközelebb máshol tankoljak."

Na ez az ami odabasz!!! Remélem lehúzza a rolót hamarosan.

Frucsasz 2009.06.09. 12:28:58

Amúgy az utóbbi egy hétben ez az első poszt, aminek tényleg, úgy istenigazán homáron a helye. Szerintem.

É2I 2009.06.09. 12:31:10

@Aullah:
Hát lehetne vissza is üzenni, hogy őt meg tankolja meg húsz kan gorilla, hátulról.

dr. Aullah 2009.06.09. 12:35:46

@É2I:

Szerinted miért nyomta ki először a főnök a telefont? :P

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 12:37:08

@É2I:jó ötlet, ezt akartam javasolni én is, küldje el a fogyasztóvédelemnek. A MOL-kutak primitiv és tegeződös stílusa saját személyes tapasztalataim alapján is tény.Szerintem azt hiszik, hogy aki bemegy hozzájuk tankolni/vásárolni az nem ügyfél, hanem a pajtásuk:)

VilMarci 2009.06.09. 12:37:33

Miért kell külön mondani, mivel szeretnék fizetni? A kutas mondja az összeget, látja, hogy mit nyújtok felé, aszerint nyomja meg a megfelelő gombot.

neked ugatok 2009.06.09. 12:42:51

szerencsére én sosem szoktam molnál tankolni, úgy látszik helyes az előítéletem
egyébként sztem a legtöbb kutas tahó, tisztelet a kivételnek
nem köszönnek, feltűnően nem akarnak segíteni (nem mintha akarnám, de a szándék hiányzik), miután nem akartak segíteni, és kiérek sunyi módon lemossák (összebasszák) a szélvédőt és tartják a markukat
szerencsére még soha nem tudtak átbaszni, mert bemegyek, tankolok 3ezerért (nem röhög, 200 kilómétert megyek vele, motorral meg 400at), leteszem a pénzt oszt jónapot :P

effective 2009.06.09. 12:47:39

Elmondom, hogy néz ki egy sztornó a szállodában, ahol dolgozom.
Számla elkészül, pecsét, aláírás, vendég benyögi, hogy nem i-vel hanem y-nal írja a nevét, és így ő nem viszi el a számlát, javítsam ki. Ekkor a következő történik: a gépben számlaszám alapján megkeresem a számlát, nyomok egy sztornót, amin feltüntetem, hogy miért sztornózok, a tételek visszaállnak a vendég számlájára, újra beírok minden adatot a számla címzettje, cím, stb, és újat nyomok, majd a sztornó számlára kézzel ráírom az új javított számla számát!
Hát ennyi.
Ehhez képest egy sztornó feliratú gomb megnyomása nem tűnik túl nagy feladatnak.
A MOL szarjon sünt. Csak így egyszerűen.

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 12:48:12

@neked ugatok: sajnos, jogos az előítéleted.Én is csak akkor tankolok a MOL-nál, ha muszály.Az is igaz, hogy a legtöbb kutas ilyen, de a MOL a numero 1-es közöttük

b[ALien] (törölt) 2009.06.09. 12:49:29

@Sün‼: szerintem ezek most kapjanak V8-as blokkot! Te is kihúzhatsz 2 látogatást, meg stílszerűbb is:)

staropramen 2009.06.09. 12:54:01

VilMarci 2009.06.09. 12:37:33 Sztrovacsek!
Azért mert mást kell a kasszába ütni, ha kp vel fizetsz és más a metód, ha kártyával.Jól kell válaszolni.Olyan ez mint a jobb-bal, bár azt sem mindenki érti.
VilMarci 2009.06.09. 12:37:33
tudod ez kölcsönös.ha bemegy egy nagyarcú tizenéves a papa mercijével és letegezi a kutast az nem mondhatja, hogy a vevők primitívés tegeződős stílusa személyes tapasztalata alapján is tény.Azt sem, hogy az élet által rugdosott frusztrált vevők egy része azért jár egy-egy kútra, hogy kidühöngje magát.mellesleg megtankol.

☺ágica (törölt) 2009.06.09. 12:54:54

@Sün‼: bírod még? Szerintem is legyen most egy kicsit kopasz baba javaslata, hogy pihenhess egy kicsit:)

GHud · http://izesmagyar.blog.hu 2009.06.09. 13:04:31

Húú apám, de kurvára felment bennem a pumpa, már csak azzal is, hogy elolvastam ezt.

Ha a fele igaz ennek, már akkor is a bicska nyílik a zsebemben.

Alkalomadtán én is beugrok és majd nem fogom tudni eldönteni, hogy mivel fizessek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.09. 13:05:31

@☺ágica: A sajtos posztnál úgysincs melóm, mert a PM-nek nincs megfelelő testrésze. Ezt a két pasast leküzdöm, ha már egyszer felírtam a listára.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.09. 13:13:33

Csak azt tudnám, mi köze van az egészhez az izraeli-orosz többségi tulajdonú MOL-nak.
- Van az üzemeltető, aki fizet a MOL-nak, hogy hasznéálja a kutat, a dekorációt, stb., meg ő fizet a petróér' is, meg ő fizeti(?) az alkalmazottakat is. Általában minimálbéres kisvállalkozó, 600-as BMW-vel megy a segélyért, ha gyereke is van.
- Vannak a melósok, akik szintén üzemeltetők szeretnének lenni, ezért a főnök példájából okulva mindent igyekeznek ellopni.
-Vannak a hatóságok, főleg a VPOP és az APEH, amelyek különböző kötelezően előírt kütyükkel igyekeznek elérni, hogy se a tulaj ne árulhasson zsebre csempészett/lopott üzemanyagot, nekik rendre a tulaj sógorának víkendházánál telik meg üzemanyaggal az autójuk, persze tudtukon kívül.
Vannak persze bankok is, amelyeket néhány jól álcázott merénylettel sikerült világszerte leszoktatni a banktitok őrzéséről.
stb...

É2I 2009.06.09. 13:25:54

@Kitalátor feljegyzete:
Mondjuk a molt zsigerből útáljuk. Az én indokom a pofátlan árképzésük.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.09. 13:29:29

@É2I: (Pfuj, rászista!;)
Én valahogy nem is várok tőlük mást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 13:35:52

itt oszt meg nem kerdezik mivel fizetek
mer mikor fizetek/ ha egyaltalan bemegyek es nem az oszlopon huzom le a kartyat/ akkor vagy kp-t adok vagy a kartyat huzom le azon az izen
de eleg keves benzinkutat lattam ahol nincs ATM
hat igy

É2I 2009.06.09. 13:39:50

@Kitalátor feljegyzete:
Az hát! :D

@hagyma:
Én meg kp. Sajnos itt nem lehet megbízni a kutasokban, a kúton meg általában nincs önkiszolgáló atm.

kötsög 2009.06.09. 13:59:40

bár én nem tankolok molkutnál, tudom sikeres még lehetek, de a tipikus madzsar hozzáállás feltolta bennem a pumpát. (vagy a wc mellé ültem)
igy hirtelen felindulásbol ráugrottam a mol.hu ra és találtam 3 e-mail cimet ahová elküldtem e blog-post cimét.
csak a joszándék vezért. és a korrekt tájékoztatás.
ugymint Mo-i kommunikácios/sajto igazgato és Befektetői kapcsolatok igazgató.
remélem ök is jot derülnek a poson. vagy nem?
ez persze PHONTOSCH!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 13:59:59

@É2I:
ugy errol szerettem volna beszelni
en ha csak tankolok be se teszem a labam
es ki se jon senki
es ennyi
mondjuk tegnapelott taxiznom kellett es ott is kartyaval fizettem
hat ez van

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 14:10:05

"A MOL tesz szívességet nekem, mert ad benzint és hagyja kifizetni?"
Pontosan!

Igazából szerintem nekik az is megfelelne hogy csak úgy adsz nekik pénzt. Szegények, hát olyan sokat dolgoznak értünk.

staropramen 2009.06.09. 14:28:14


kötsög 2009.06.09. 13:59:40
Sztrovacsek szívből gratulálok!
Sikerült kirúgatnod a kutast.A bérlő meg jót röhög a markába.Neki a zsebében a közvetlen főnökség, majd jól kitárgyalják egy baráti sörözésen.Szép volt fiú!Fejlődj tovább, mást is fel lehet jelenteni, máshol is.
Mégegyszer gratula!

É2I 2009.06.09. 14:28:29

@hagyma:
Én is magamnak tankolok. Csak olyan kútra járok, ahol nem ugrik rögtön a "mennyit tölthetek ?" gyerek. De még be kell menni fizetni. Addigra már kezemben a kp jól láthatóan. Oszt' jónapot!

VilMarci 2009.06.09. 14:34:49

@staropramen: nem védeni akartam a posztolót. Úgy gondoltam, hogy a folyamat így néz ki: tételek beütése - fizetési mód kiválasztása - fizetés.
Nos, ha itt a második lépés alapja nem bemondás, hanem vizuális megerősítés (mit tol a vevő az orra alá, illetve normálisabb országokban a vevő saját maga lehúzza a kártyáját a terminálon), akkor nem lenne több ilyen incidens. Szerintem.

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 14:36:01

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: hoppá, itt valamit nem értek, lehet hogy valaki irogat a nevemben-a 14:19:27-es hsz-t nem én írtam..??

kötsög 2009.06.09. 14:47:15

@staropramen: talán mégsem.
ha igen, legyen igazad.

ez az! hajrá! kussoljunk, huzzuk be fülünk farkunk és lapitsunk mint szar a füben.
egyáltalán ide mi a f@szért ir bárki bármit és persze miért is olvassa el a sok birka (köztük én is)
megirjuk, elolvassuk, sirunk-röhögünk, aztán elmegyünk, hogy megszivassanak ujra és ujra.
bocs, de én nem vagyok mazopista.
ha Te vagy más ugy érzi jol magát ha szopatják uton utfélen akkor hajrá.
nyitok botot. bunkoleszek sokpézé és nem is adok mást. ja és persze lehuzlak.
tuti a meggazdagodásom, amiböl majd benzikutat nyitok. nektek. a homárosoknak plusz szopatás és extra lehuzás jár.
hogy legyen mit irni/olvasni a blogba.
lépni ugysem fog senki. mekkora királyság. madzsarisztan! hurrá!

staropramen 2009.06.09. 14:59:27

kötsög 2009.06.09. 14:47:15
Sztrovacsek!
Itt egy másik verzió
Beliffen egy hölgy -szevasztok, szevasztok! A párom tankol ahogy szokott, tudjátok!(mert törzsvendég és tegeződnek)
Kutas -Mivel fizetsz?
Hölgy -Tudod, kp....jaj bocs nem , kártya.

Innentől szív a kutas, mert a főnöke őt cseszi le, és ha sok a storno akkor a főnöknek több a papírmunkája, meg ilyesmi.Azt pedig ezek az urak nem szeretik.A srác már csak bukhat, te meg feldobod a nagyfőnökségen.
A további menet: valaki leszól a MOl középvez. -ek közül-Te Sanyi rúgd ki a kutasodat , már leírtuk a válaszlevélben. Ja ráérsz este ?Sörözünk a haverokkal.
Ez a B verzió.Akár így is történhetett.
madzsarisztán hurrá!

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 14:59:27

@staropramen: @kötsög: nem akarok beleszólni a vitátokba, csak azt nem értem, hogy ilyen személyzetet minek alkalmaz a bérlő/tulaj-hiszen válogathat, elég nagy a munkaerő-kinálat?Ezt nemcsak a MOL-ra értem, hanem általánosságban

jpmjpm 2009.06.09. 15:01:02

Üdvözlöm a funkcionális analfabétákat és a többieket is!

Nekem az jött le, hogy a kutasnak alapból tök mindegy lett volna, hogy stornózik vagy sem. De mivel a főnöke MEGTILTOTTA a stornózást (nem az adminisztráció miatt, hanem mert ha sztornóznak, az visszaélésre ad lehetőséget és lehet, hogy elege volt már abból, hogy néha lenyúlják sztornó címén), ezért nem akart sztornózni, mert nem szerette volna ha kirugják. És meg is kérdezte, hogy mivel szeretne fizetni az ügyfél, aki készpénzt mondott először. Mire a kutas beütötte a készpénzt. Utána már lehet mondani, hogy: "Jajj, bocsi mégsem KP, inkább kártya!", késő, mert csak sztornóval lehet változtatni (amiért kirúgás jár, ugye).

Ti mit csinálnátok a kutas helyében? Azt mondtátok volna, hogy: "Persze bébi, simán kisztornózom, igaz, hogy megkérdeztem mivel szeretnél fizetni, és nem gond, hogy kirúgnak ezért, hiszen mostanában úgyis olyan könnyen lehet munkát szerezni, sőt mivel ilyen paraszt vagyok, ezért még kaptok 10 liter benzint is ajándékba." Vagy mi a fasz?

Én is megkértem volna a helyében, hogy többet ne jöjjön ide, mert ha nem érti meg, hogy ha sztornózok, akkor kirúgnak, és tovább nyomatja, hogy DE IGEN, akkor én is elég ideges lennék rá.

Meg a vevőt sem értem. Van egy szitu amit elcseszett és 2 megoldás van. Az egyik a vevőnek kicsit kellemetlen (elmenni pénzért), a másik a kutasnak kellemetlen, nem kicsit nagyon, mert kirúgják. Miért gondolta, hogy az a jó megoldás ha kirugatja a kutast??? Főleg, hogy több mint 25 percet töltöttek a helyen, panaszkönyvírás, veszekedés, anyázás stb-vel? Hamarabb lett volna meg a bankautomatás megoldás mint ez.

EÖ (törölt) 2009.06.09. 15:04:45

nekem egyszer ezen a kúton dízelt számláztak, pedig gázolajat tankoltam
ezé' tart itt ez az ország!

anarch 2009.06.09. 15:05:01

Már nem azért de az a jajj-gonosz-labanc OMV eladta az EGÉSZ MOL-csomagját az oroszoknak úgy ahogy van :).

staropramen 2009.06.09. 15:08:10

i hate the police 2009.06.09. 14:59:27
A "sértett" vevő mindig a saját nézőpontjából ír.A másik fél nem védekezhet itt.
Szegény sráccal ordít a vevő ordít a főnök.
A bérlő a legolcsóbb embert alkalmazza mert ő is jövedelemmaximumra játszik.Az idősebb rutinos kutasok már elmentek a tapasztalatlan srácok meg éhbérért gályáznak.Tellene a bérlőnek drágább emberre is, de akkor ő nem keresne annyit amennyit akar.
Persze szarháziak mindenütt vannak, de az általános helyzet valami ilyesmi.

staropramen 2009.06.09. 15:10:40

jpmjpm 2009.06.09. 15:01:02
Erről szól a dolog, Sztrovacsek!

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2009.06.09. 15:20:22

tankolok, bemegyek, mondom, hányas kútnál, mondja az összeget, előszedem a kártyát vagy a pénzt, ő a tátvány alapján nyomja a gépbe, milyen jellegű a fizetés. nem kérdez, néz, és lát...
nincs vita...
igaz, nem molnál tankolok...

jpmjpm 2009.06.09. 15:20:45

@staropramen: Örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel.

staropramen 2009.06.09. 15:22:40

jpmjpm 2009.06.09. 15:20:45
Ahogy számolom vagyunk vagy ketten.:-))

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2009.06.09. 15:23:42

ja, a faluban, 5 km-re van automata?
és odamehet gyalog? vagy elengedik az autóval? elmehet fizetés nélkül? vagy feleség/férj/barát/barátnő ottmarad zálogba?

kötsög 2009.06.09. 15:23:55

@staropramen: már bocs, de én mégsem sajnálom szegény letegezös éhbérért gürcölö, és minden valoszinüség szerint ha tudna átvágna benyakutas srácot.
amig bele nem tanul a lehuzos szakmába, ocson dolgozik, ha beletanul, majd többet keres.
igy sem ugysem ussza meg a tanulást.
vagy itt vagy ott (pl. föiskola, egyetem, stb)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 15:24:14

@jpmjpm:
nem vagyok analfabeta
a problemam egyaltalan mi a kerdes?
tolem sose kerdezik meg ha egyaltalan bemegyek fizetni
vagy kp-vel fizetek vagy a terminalon lehuzom a kartyam es kesz
es ha a FONOK bevezeti nem lesz storno meg lopas stb.
understand?
mindenki erti, nem a kutas hibaja, O alkalmazott
thx

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 15:28:23

a tegezeshez nem szolnek hozza, mert itt nem nagyon van magazas, de ugy tudom otthon bunkosag egy ismeretlent, plane ha no
evek kellettek meg ki mertem mondani egy 70 evesnek hogy havarju
mondjuk meg azt nem ertem, hogy ha valaki tankol az odabent a computer veszi hany liter, azt meg nem lehet stornozni csak a pezt
ezek utan stornozom es utana bekerul a rendszerbe ugyanolyan osszeg kartyaval, akkor mi a gond?

ReggieHammond 2009.06.09. 15:30:58

@jpmjpm: szerintem TE vagy a funkcionális analfabéta:

1. A kutas tegezett.

2. A főnök üzente hogy ne menjenek többet arra.

3. Az autóval nem mehettek el mert az ugye már vitára adhat okot valóban, 5km oda vissza, summa 10km, mondjuk ha nagyon kilépsz 1:45p ......

médinhángöri 2009.06.09. 15:32:30

Az én számomra a történet a következő:
1. Vevő bemegy, kérdésre rosszul válaszol, majd korrigál.
2. Kutas bunkó, letegezi. Nem korrigál.
3. Törvény és eszköz adott a korrekcióra, de nem korrigál. Mert fél, hogy kirúgják. Azért rúgják ki, mert olyat tesz, amit a főnök megtiltott. Azért tiltotta meg, mert nem bízik a kutasban, hátha lopós (gondolom, általános tapasztalat, nem elővigyázatosság...)
4. Főnök szava szent: bunkó kutas hátha lopós fajta -> nem korrigálhat törvényesen -> vevő szívjon, ha már egyszer tévedett...
5. Főnök enged, de még bunkóbb: ne is jöjjön többet a vevő, akiből él...

... na ezért tart itt...
Nekem is kedvem lenne ott tankolni, de a tegezéstől újrakezdeném a párbeszédet.

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 15:38:07

@staropramen:
Attól hogy valahol szoktál tankolni még nem leszel törzsvendég szerintem.
És szerintem mindenkinek joga hülyének lenni,a hölgy elb@szta ja.De a letegezés ill. az hogy nincs megoldás nem valami jó problémakezelés.

@jpmjpm:
A helyet történetesen ismerem 1 db autómata( mert az egy falu) kb 5 km kellemes séta időben úgy 2 óra.
te lesétálnád?

Amugy meg a kutas és a főnöke viszonyáról nem kell a vásárlónak tudomést szereznie. tankol fizet távozik. ha közben bambul akkor is ő fizet és ő tartja el a kutat a vásárlásával.

Mnofőnix 2009.06.09. 15:38:08

EDE már benzinkutat is üzemeltet?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 15:38:10

@ReggieHammond:
naja igaz
nehogy mar nekem kelljen elnezest kernem ha meggondolom magam es kp helyett kartyaval fizetek
azert mert a fonok megtiltotta a stornozast
es van aki bologat
mert szegeny kutas
kutyat nem erdekli a belso ugyuk
valahogy fizetek legyen eleg
hihhetetlen

É2I 2009.06.09. 15:40:18

@jpmjpm: @staropramen:
Így is van. Viszont a tulaj meg számvitelileg nem tilthatja meg a stornózást. Egyértelmű, hogy ő a hunyó. Ha ennyire faszari, akkor alkalmazzon olyan embert akiben megbízik. Vagy éppenséggel tartsa ott a seggét az üzletben és stornózzon _ő_!
Ja, hogy melózni derogál ;P

jpmjpm 2009.06.09. 15:47:04

@ReggieHammond:
Az 1. ponttal nem értem, hogy mit akarsz mondani.

A 2. pontban igazad van, tényleg a főnök mondta, nem a kutas. Így méginkább nem értem, hogy mi a baj a kutassal.

A 3. pontról pedig nincs is értelme beszélni, mert odáig nem jutott a sztori, hogy a kedves vevő mégis elmegy a bankautomatához. Sztem. elengedte volna a kutas, ha azt mondja, hogy OK elmegyünk pénzért a faluba.

A dolog inkább erről szól:

1. Te a kutas helyében sztornóztál volna?

2. A vevő helyében, ha felfogod a helyzetet, hogy hibáztál, nem lehet már sztornózni, akkor elmész-e készpénzért vagy vered az asztalt, hogy: "Sztornózz geci, mert akkor kirugnak!"?


@hagyma:
Nem mondtam, hogy analfabéta vagy. Ha szted. sem hibás a kutas, akkor ugyanaz a véleményünk.

Hozzá Szóló 2009.06.09. 15:47:29

A vásárlók könyve azért van, hogy bejegyezz oda valamit, majd megkapd a példányodat, nem azért, hogy egy hiszti keretében játszd a bazári mackót. Akkor bele se kellett volna kezdeni a kitöltésbe...

Benber 2009.06.09. 15:48:19

Ez azért van mert:
Bemész a kútra tankolni.
kutas-kp?
te-igen
kutas-számla?
te-nem
fizetsz, nyugta, puszi-puszi...kimész utána kutas sztornóz kp áfás számla az ismérős hanernak aki megveszi 6-10 százalékért mert a céges autóra leírja.
A fönök ezt tudja és persze ideges hogy megint megy a számlagyártás és kirúgással fenyegeti meg az alkalmazottat. Az meg vagy sáros, vagy nem.
Én csak MOL kúton tankolok.

Zahal 2009.06.09. 15:51:16

a legnagyobb csaló és bunkó rohadékok a Shell kutaknál vannak, ez tuti, tapasztaltam!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 15:53:14

@jpmjpm:
lehet nem a kutas a hibas
OK de ne magyarazzuk mar meg innen
nem erdekel mit mondott a fonoke
egyszeruen itt elkepzelhetetlen az egesz szituacio
kezemben a kartya es azt mondjak mennyek 5 km-t hogy vegyek ki penzt, mert a fonok.....
a fonok is meg a kutas is mennyen a picsaba
ez mar szinte orkeny 1 perces lehetne

jpmjpm 2009.06.09. 15:54:00

@É2I:

Az nem kérdés, hogy a főnök a legnagyobb ludas a dologban, azzal, hogy megtiltotta a sztornót.

A furcsa nekem az, hogy van egy szitu, amiben a vevő kicsit hibás, a kutas nem hibás, csak végrehajt egy utasítást, és a főnök a legnagyobb hibás, de ő nincs ott. Szóval ha felfogja vki. a szitut, akkor miért áll neki genyózni vki.-vel, aki nem tehet az egészről, hiszen a vevő mondta, hogy KP-ban fizet, a főnök meg, hogy nem lehet sztornózni.

jpmjpm 2009.06.09. 15:57:53

@hagyma: Pheww, ne hasonlítsuk már az ottani helyzetet az ittenihez. Csak feleannyira működnének jól a dolgok mint ott már örülnénk neki. De azért nálatok is van Homárnak megfelelő oldal, ugye?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 15:58:49

@jpmjpm:
de a vevo NEM HIBAS
lehet csak meggondolom magam stb.
hat milyen penztargep az amugy amit nem lehet visszaallitani kartyara
amugyis mit kell rajta allitani?
ezt en nem ertem es tenyleg nem arcoskodom de nem ertem
ha nagyon kis boltba megyek maximum en kerdezem meg elfogadsz-e kartyat?
de tolem minek kerdezik?
ahhh
haggyuk

nem_hiszem 2009.06.09. 15:59:41

@staropramen: Szerintem te meg minidg felreertesben elsz. Abban igazad van, hogy nem az egyetemet vegzett dragabb munkaerot fogjak alkalmazni a kutakon -ami talan ertheto is-, de ettol miert kell parasztnak lennie. Vagy ha az vagy, akkor rugjanak ki. Azert mert a fonok egy barom, az alkalmazott is legyen az? Bizony a vilag igazsagtalan, de az alap felallas: kutas a szolgaltato (koszonom, hogy itt tetszett vasarolni), a vevo meg akibol el (talan megint ide jovok legkozelebb, ha jol bannak velem).
En is voltam kutas es meg ezer dolog, de mindig probaltam ugy vegezni a munkamat, hogy buszke lehessek arra amit csinalok.

ReggieHammond 2009.06.09. 16:05:08

@jpmjpm:

1. benézetem. ok

2. ok

3. Azt írtad, hogy 25p alatt fordulnak. Valószínüleg ha a kutas stornózni nem stornózhat akkor biztos elengedi a ki nem fizetett benzinnel a hölgyet/férjét.De ez persze merő spekuláció.

De a lényeg: Ő egy szolgáltató, te megveszed a szolgáltatását (ugye ebből él) és ilyen szempontból tök mindegy hogy a kutasról a főnökéről vagy a MOL-ról van szó.

Technikailag mint ugye kiderült simán lehet stornózni, csak a vevő szempontjából teljesen lényegtelen okokból a főnök ezt nem engedi. Azért ha ott a fogyasztóvédelem (mint ahogy nincs) simán megbüntethetik ha nem engedik kártyával fizetni storno ide storno oda.

De ha már stornó no mert fél a főnök a lopástól: leltár. ha valóban stornó volt stimmel.

A szegény kutasról meg annyit, hogy akkor sem kell bunkó módon letegeznie senkit (még akkor sem ha a vevő "hibázott" ) mert nem ittak pertut, és innét kezdve nemigen érdekel az egyéni sorsa. Tescoban mindig van "pénztárost felveszünk"

Amúgy gyors szösszenet 5nappal ezelőttről: kávéház/étterem fogyasztok számla ki, kártya le, és ezután esett le egyből hogy a (már kifizetett számlán) két ital szerepel egy helyett. Pincér azonnal: elnézést semmi gond ( meg se kérdezte a pincért aki felszolgált hogy valóban csak egy italt fogyasztottam vagy sem, ezt valami bizalomszerűségnek nevezik) szól a kasszás hölgynek aki kp-ban visszaadja a különbözetet. 1 percen belül visszakaptam a pénzt, a felszolgáló pincérnő meg 3X elnézést kért mert a mögöttönk lévő asztalhoz is ugyanazt az italt vitte ki de oda valóban kettőt.
Nem tegeztek, nem rinyáltak stornóval, nem vonták kétségbe a szavamat....pedig én is annyira hoibáztam mint ők.

hun-guard 2009.06.09. 16:07:24

jöjjünk össze egy páran és tegyünk tiszteletünket a kútnál, az ilyet nem lenne szabad annyiban hagyni, mert legkölebb is leszarnak! Legyetek önérzetesek és mindig mondjátok ki a véleményeteket. Rövidesen jön a változás!!

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 16:08:34

@jpmjpm:

Te amúgy tankolár már valaha? vagy csak láttad amikro apa csinája?

Tök normális dolog egy tranzakción belül megváltoztatni a szándékot.
Velem is előfordult már, hogy kpval akartam, de közben kiderült hogy a nejem kizsebelt reggel és egy vas sincs nálam. soha az életben nem volt ilyennel problémám. gombot nyom mosolyog, és kiegyenlítem a számlát.

Amugy meg szarom le hogy a főnök mit mond a kutasnak, a kutas meg legyen udvarias, és próbálja megoldani a helyzetet, és ne motyogjon, hogy ő fel nem hívja a főnököt mégegyszer.

Nem hiszem el hogy itt is a posztoló a hülye, mert nem gyalogolt 10 km-ert mert a kutasnak megtiltották a gombnyomást.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 16:08:36

@jpmjpm:
itt is van sok szopas
ajjjaj
de ez a karya kerdes es fizetes es blokkadas mar olyan regen siman mukodik
nem hiszem el hogy otthon megoldhatatlan
nem hiszem el

vizigot 2009.06.09. 16:09:02

Miért érdekeljen engem, hogy milyen billentyűt kell lenyomnia a pénztárosnak
ha kártyával fizetek és milyet ha kp?

Neki kell értenie a pénztaárgéphez. Vagy nem? Fizet nekem azért a MOL, hogy ismerjem az ő infrastruktúráját?

És nagyívben teszek arra, hogy hányan tegezik le a kutast. Ha valaki élből tegezi tegezze vissza.

Staropramen, te még a szocilizmus gyermeke vagy szegénykém.

S1lver 2009.06.09. 16:11:46

@jpmjpm: nincs olyan, hogy a főnök megtiltsa a stornozást. A számviteli törvényben benne van a storno lehetősége, innentől fogva mondhat akármit a büdös parasztja, akkor is javítania kell, nem bírálhatja felül a jogszabályokat. Tessék felnyomni az APEH-nál.

ave 2009.06.09. 16:13:11

A MOL kutak nem franchise-ok?
Csak a rend kedveert.

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 16:15:06

@ave:
szerintem de, dehát erről nem kell tudnia a vevőnek.
Ha molos pulcsiban paraszt a kutas, akkor a MOLt utálja.

vizigot 2009.06.09. 16:18:19

Az, hogy a MOL kút franchise min változtat? A franchise-nál is szokás formai és minőségi követelményeket állítani. És szokás ellenőrizni is.

Gondolom a MOL sem engedi, hogy a franchise-olt kút mondjuk SHELL-ed design-al (piros-sárga) jelenjen meg.

É2I 2009.06.09. 16:21:57

@jpmjpm:
Mert lehet, hogy a vevő nem vágta, miért nem lehet stornózni. Az nem érv sehol, hogy a "főnök aszonta". A főnök szolgáltat és nem mehet ellene a törvénynek. PONT
Pl: Beméssz egy kútra, fizetnél, a kutas előkap egy shotgunt azzal a mondandóval, hogy most átadod az összes pénzed, mivel a főnök ezt mondta.
Gondolom érzed. ;)

Kotto · http://efonyomda.hu 2009.06.09. 16:22:58

Nekem is volt már ilyen Diósdon.

Isaura 2009.06.09. 16:24:27

@staropramen: Hárman vagyunk.
Egyik bótba se engedik a beosztottat sztornózni.
Én jártam így, elbakteroltam, beültem, elmentem pénzért, úgyis felvettek kamerával, visszamentem, fizettem. Hullafáradt voltam, este 9-kor munka után, elbaktam. Van ilyen. De nem a kutast anyukáztam, hanem magamat.


Én is dolgoztam olyan helyen, ahol a pénztáros nem sztornózhatott, csak mi. Milyen már, hogy lesztornózza a cuccot, aztán meg zsebre vágja a zsetont. De még nekünk is jegyzőkönyvet kellett írni, mert skubizták ezerrel, hogy mit sztornózgatunk. Ha egy nap kettőnél több volt, jött a razzia.

Szerintem ez elég gyenge sztori.

vizigot 2009.06.09. 16:25:57

@jpmjpm: Hogy van az, hogy a Lajtán túl sosincs olyan, "hogy van egy szitu, amiben a vevő kicsit hibás"???

Vajon ott a vevők az összes szolgáltatő minden belső előírását naprakészen kívűlről befelé fújják?

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 16:29:53

@Isaura:

jó nagy balek voltál mindenesetre.

csak gratulálni tudok a sétádhoz:)
még szerencse hogy nem ajánlották fel hogy természetben is fizethetsz, mert szegény kutast meg kell vigasztalni.

Isaura 2009.06.09. 16:38:37

@ThenSziaÓping: Te biztos nekiálltál volna a kutassal bakakodni. Én meg ehhez gratulálok neked.

Mondom, dolgoztam olyan helyen, ahol sok volt a pénztárgép, jártam már hipermarketben, kisboltban. SEHOL sem sztornózhat a beosztott. Ez ennyire baromi egyszerű.

Nem kívánom, hogy egyszer legyen egy kutad (bár azért az gondolom, nem sz.r pénz), ahol a kutasod sztornózgat.

Vagy ne legyél kutas egy olyan helyen, azt sem kívánom, ahol baromira nem sztornózhatsz, és leugatják a fejed...

Big-B 2009.06.09. 16:40:24

Fizetni kizárólag fanszőrrel! Cartman-nek bejött ;-)

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 16:41:46

GABRIS E!

0 Én soha ilyet nem tapasztaltam MOL ill. OMV kúton, pedig jó pár 100.000km-t levezettem - NyE-ban és még sok földrészen is, sőt a magyar kutak világszínvonalúak kb., mint a németek...

Gondolataim az üggyel kapcsoltban:

1 Proli a párod (nem is olvasom vissza a cikket), mert mielőtt még nem végeztél beállt a pénztárhoz (illetve fordítva). Gondolom a sorban is úgy áll, h a másik sarkára lép, közben pedig liheg az előtte álló nyakába így lökve előrébb.
2 Mit vicceskedsz, ezt sehol nem díjazzák, főleg nem egy félbalkáni országban
3 Igen, a magyarok ált kevésbé kulturáltak (a probléma megoldóképességükről ne is beszéljünk), mint a nyugatiak, de erre te most jöttél rá?! Én már 10 évesen tudtam - ergo looser vagy
4 Csak egy még nagyobb looser kéri a panaszkönyvet... És úgy sejtem a párod sem volt épp úriember az ügyben
5 A probléma megoldásod pedig épp annyira gyenge, mint a kutasé, akit épp úgy nem mentek fel.
6 Láttam én már hozzád hasonló okoskodó hülyét, mind így járt...

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 16:44:23

@Isaura:
érdekes, hogy soha sehol nem volt még ebből problémám mármint a jajj inkább kártyával fizetnék dologból.

És valószínű simán leállok a kutassal, tudod ki gyalogoljon 10 kmert mert ők nem tudnak megoldnani egy problémát.

És ok, a kutas ne sztornózzon, akkro legyen ügyeleti telefon vagy bármi ami ilyen esetben a rendelkezésre áll, minthogy a vevőjét 10 km-es sétára küldje.

Nem mondom hogy a kutas az ősgonosz, csak azt hogy a vevő azert mert utközben meggondolta magát a fizetést illetően nem lehet hibás.

A kutas ne tegyen szivességet hanem oldja meg mert azért ven ott.

jpmjpm 2009.06.09. 16:45:18

@É2I:
"A főnököm megtiltotta, hogy stornózzak, mert visszaélésre adhat okot."

"... mert fegyelmivel elküldik, ha hozzáér a gombhoz."

Nem tudta? Biztos?

@ThenSziaÓping:

"Te amúgy tankolár már valaha? vagy csak láttad amikro apa csinája?"

Ezt most nem értem. A tankolással nem volt baj, a fizetéssel igen. Vagy felétek csak a benzinkúton lehet kártyával fizetni, a sarki talponállóban a reggeli tiplidet, a BÓT-ban az izompólódat és a Művházban a szőke kóládat már nem tudod csak KP-ban kifizetni? Szar lehet.

"Amugy meg szarom le hogy a főnök mit mond a kutasnak..." Szarhatod, csak abból ilyen galibák lesznek mint ez is. Nem egyszerűbb gondolkodni és a kisebb rosszat választani? Igazából itt 2-en szívtak, a vevő és a kutas, a főnök nem, pedig 90%-ban miatta volt az egész.

@vizigot: Nem kell kívülről fújni. A posztoló sem kívülről fújja, mondták neki. Nekem pedig a posztoló "mondta", szóval tudott róla. Pont ezért nem értem, hogy miért kell direkt gecinek lenni vkivel aki nem tehet az egészről, és miért kell saját magukat is szopatni.

@lberes: Igazad van, de mit tud ezzel kezdeni a kutas, amikor verik a pultot?

QAQ 2009.06.09. 16:45:22

Nem kene legyen egy Manager allandoan a kutnal ???
Aki pl. az ilyen Stronokat is engedelyezi... meg sok minden mast iranyit, meg panaszt kezel.

Ne keljen mar egy penztarossal veszekedni mert igy csak egymast hatraltatjak....

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 16:45:51

Ez is milyen kis pálya: "az ablakból nézi mennyit tankolok"... Rakd már tele azt a szerencsétlen autót egyszer :D, vagy addig ne állj a pénztárhoz, amíg nem végeztél, te szerencsétlen looser.

Isaura 2009.06.09. 16:48:12

@ThenSziaÓping: Nekem nem kellett gyalogolnom. 5 kilométer még az én kis verdámmal is kábé pár perec...

Simán elmentem az autómmal, majd visszamentem, és fizettem.

Volt ügyeleti telefon, és igazad van, hogy a kutas gügye volt, hogy állt, mint a málám szamara, megoldás nélkül, de akkor sem álltam volna ott 30 percig (!!!) ahelyett, hogy elmenjek pár perec alatt pénzt venni.

Ettől én nem érzem magam baleknak...

1piréz 2009.06.09. 16:50:27

Magyarországon ez az üzemanyag üzletág egy "vicc". Keveréke az 50-es évek tervgazdaságának, a sorkatonaságnak és a maffiának. Mondjuk úgy 10 éve még durvább volt.

Mérgező Hulladék 2009.06.09. 16:52:39

Jönnek ezzel a hülyeséggel sokan (mint szinte mindig), hogy ugyan értsem már meg a bunkó szolgáltatót/kiszolgálót, mert az ő szempontjából logikus a viselkedése.
Igen, magánemberként nagyon sajnálom, hogy ilyen szar munka jutott neki, de vevő-eladó viszonylatban magasról szarok rá, hogy neki milyen gondjai vannak, hogy milyen viszonyban van a főnökével és az milyen faszságokra veszi rá, kényszeríti bele. NEM ÉRDEKEL.

Isaura 2009.06.09. 16:55:04

A Peniben öccá forint a sajt, ki jön? Én megyek, közben beugrom tankolni. Üzentek?

Mérgező Hulladék 2009.06.09. 16:57:19

@MogmondomZazOszintet: jól kiosztottad gabrisesztert meg a párját... Te "looser".

vizigot 2009.06.09. 16:58:06

@jpmjpm: Aha... Szóval tegyük fel, hogy én vagyok a pénztáros és nem lehet stornózni. Akkor meg minek kapkodok a billentyűkkel? Miért nem kérdezek vissza, hogy "akkor tehát kártya lesz?". Vagy miért nem iratja ki JÓ NAGY BETÜKKEL a tulaj tucatnyi helyre, hogy aszongya: "T. vevő, stornó az nincs, gondold meg előre mit akarsz!". És máris nem kerül sem a pénztáros sem a vevő cikis helyzetbe.

Amúgy abban igazad van: "hogy miért kell direkt gecinek lenni vkivel aki nem tehet az egészről, és miért kell saját magukat is szopatni.". Valóban a vevő tényleg nem tehet semmiről. Miért szívatja a kutas? Akkora gáz, hogy valaki évekre előre nem dönti el, hogy mikor fizet kártyával és mikor kp?

The Good Boy 2009.06.09. 17:01:27

Azért lehetett volna egy alternativ harmadik megoldás is... Velem történt sok éve (persze mol kuton):
Tankolás után, fizetésnél vettem észre, hogy az egyik ismerősöm áll a pult másik oldalán, majd miután fizettem, váltottunk pár szót, de mondtam neki, hogy sietek, mert dolgom van, meg még pénzt is akarok levenni elötte. Erre megkérdezte, hogy sokat akarok-e levenni, mert ha nem, akkor várjak pár percet és nem is kell atm-et keresni. Ekkor láttam meg, hogy a bodzatermesztők akkor még nemlétező céhének tagja tankol az egyik kútnál valami előitéletes fekete német (nem volks)wagennel. Én meg vártam, hogy lesz nekem pénzlevétel...
Szóval bejön az indiai, kezében a köteg frissen megadózott jövedelmével, majd hanyagul pengeti ki belöle a kp tankolást. Réti elhúz, haver meg kéri tőlem a kártyámat, lehuzza róla az adóalany tankolását, majd a kezembe nyomja az összeget azzal, hogy igy spóroltam neked egy tranzakciós dijat (persze a cégének meg csinált egyet).
Szóval, ha annyira gáz a sztornó, akkor az alatt a fél óra alatt okosban a kp-s vásárlásokat le lehetett volna húzni kártyára a panaszosnál is (legfeljebb, ha nagyobb összeget tud csak lehuzni, akkor még kb.-t is kapott volna a kezébe...

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 17:03:48

@MogmondomZazOszintet:

kedves barátom:)
A shop kongott az ürességtől, mi meg siettünk , ugye nem bűn bemenni a shopba, hogy minél gyorsabban haladjunk?

A párom hozzáállását jól jelzi, hogy elég sokáig várt a megoldásra. amugy nem ő szokott bemenni fizetni , de mire végeztem volna hivtak telefonon,így én azt intéztem.
(Igen csúnya dolog a kúton telefonálni, még jó hogy nem robbant fel)

A kultúrált hozzáállában meg biztos vagyok, közel 20 percig várta, hogy majdcsak megoldódik az ügye.
A benzinkutasok pedig természetesen visszaéltek azzal, hogy csak egy nő nekem kellett bemennem , hogy megoldódjon az ügy 5 perc alatt ordibálás hatására.ez mondjuk jellemző.

Az autó amugy pont azért nem lett teletankolva mert siettünk, a terv gyors tankolás volt és rohanás.

Bocs hogy okoskodó hülye vagyok, csak kívánni tudom neked, hogy vegyen palira az összes szolgáltató, és ha hasonló helyztebe kerülsz sétálj 10 km-t bár nem hiszem hogy te hasonló helyzetbe kerülnél,hiszen olyan okos vagy:)elnézést minden looser nevében:)

vizigot 2009.06.09. 17:03:57

Talán az a legjobb megoldás ha a tulaj (ha már b*szik ellenőrizni a saját alkalmazottait) jő nagy betűkkel arra az oszlopra ahol az aktuális árak vannak azt is kiírja, hogy: "nincs stornó, de van bunkó kutas". És mindenki eldöntheti, hogy ott akar-e tankolni vagy pár kilométerrel messzebb.

És egyetlen vevő sem fogja szívatni a szegény semmiről sem tehető pénztárost.

Blog.hu-s nickname 2009.06.09. 17:10:20

Aki a környéken lakik, az járjon oda tankolni... egy darabig. De csak pár litert (2-3), és bátran legyen tanácstalan, hogy mivel szeretne fizetni... Megérdemelné a kutas is és a tulaj is.

vizigot 2009.06.09. 17:11:52

@QAQ: Valóban igaz. El lehet menni a mekdöncibe. Ott van manager. Mivel szegény pénztárosok ott sem Nobel-díjas atomfizikusok ezért tényleg gyakran mellé ütnek. De van, hogy én gondolom meg magam, és akkor kell módosítani. Simán stornó. És még soha senki sem nem szólt be ezért nekem a mekiben. A dönci ennyivel kultúráltabb? Persze tudom, a hambi számlával nem szokás bűvészkedni.

sm33 2009.06.09. 17:15:17

Akik a MOL-nál tankolnak, megérdemlik.

É2I 2009.06.09. 17:17:36

@jpmjpm:
Még mindig nem jött le?

Le kell szarnod, mit mondd a főnököd, ha az _törvénybe ütközik_. Te mész a börtönbe, a főnököd azt is letagadja, hogy csillag van az égen, ha rákérdeznek.
De tudod mit, tedd meg, már várják bent az új húst.

QAQ 2009.06.09. 17:17:38

@vizigot:

Itt nem a meki a kulturalt hanem a MOL probalja megsporolni a managerek fizeteset igy hogy magara hagyja az "uzletet" manager nelkul aztan mindenki mindent intez.

Ha mar atveszunk valamit nyugatrol (procedurat,kasszagepet) akkor tegyunk rolla h kello menyisegu es minosegu ember dolgozik ott.

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:18:09

@Vanabble:

1 kúton nem szoktam telefonálni, mert bunkóság, úgy sem, h a vállammal odaszorítom a fülemhez és közben fizetek :D.
2 Te adtál esélyt arra, h a benzinkutasból kijöjjön a tuskó
3 Én is szoktam sietné, képzeld (...), de még soha nem csináltam meg azt, h miközben a párom tankol, én már ott lihegek a benzinkutas arcába; mondjuk NYE-ban egyszerűen leszartak volna és otthagynak mint egy darab botot, és úgy néznek át feletted, mintha meg sem születtél volna
4 Találkozott 2 magyar :DDD ennyi, nem kell ebből akkora ügyet csinálni - de tudom, kell a flekk díj :).
5 Én tuti előbb futok 10km-t, vagy hívom föl az egyik haveromat, ha ez megtörténik velem (nem hiszem, h ez pontosan így történt - mert hülye azért nem vok ;), minthogy leálljak egy állítólag bunkó kutassal. :D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.09. 17:18:52

Az nem jó megoldás, hogy vesz csokit, kétszeres árban mint a tankolás azt viszont kártyával fizeti, de a gépbe' csak a felét ütik be ?

Persze akkor a pénztár stimmelni fog, de a raktárkészlet nem.

Azt meg leírja selejtbe :)

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:19:51

Egyébként tipikus szívatás szaga van az egész ügynek, és elég elegánsnak tűnik, egy bunkó kutashoz képest... :)

É2I 2009.06.09. 17:21:35

@Vanabble: Hagyd, ezek szeretnek szívni.;P

médinhángöri 2009.06.09. 17:21:35

Az, aki azt mondja, hogy háppersze, bevágódott frissen megtankolt kocsijákba, oszt elhajtott pénzért, azzal vissza a kútra, oszt fizetett, nem-e fotosopp-e? Hiszen amikor azt olvasom, hogy szegény kutasok saját járgányukkal állják el az első kutakat, hogy ne legyen eccerű fizetés nélkül meglógni, a kamera+rendőrség meg sz@rt se ér - azok majd jól elhiszik a kedves vevőnek, hogy istenbizony visszajön fizetni?!

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 17:23:15

@MogmondomZazOszintet:
Hát igen NYEből biztos más a világ:)
bár annyira nem lehet fenékig tejfel, ha mégis ide irogatsz NYE-ből.
NyirEgyháza? amúgy?

vizigot 2009.06.09. 17:31:37

@MogmondomZazOszintet:
Aha, de azért vezetés közben már te is mobilozgatsz?

És mivel adott esélyt a kutasnak, hogy bunkó legyen? Mert úgy indított, hogy "bocsánat, elbambultam...".

Mi az, hogy NyE-ben nem szokás előre berohanni a pénztárhoz? Dehogynem.

Két magyar találkozik... hehehe és véletlenül a legközelebb amikor egy másik magyarral találkozol az jó orron b*sz akkor is ilyen himi-humoros csávó leszel? Abból se lesz nagy ügy?

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:34:18

@Vanabble:
Ez elég gyenge sértés akart lenni baby :D, de leírom az adómból. És képzeld még csak szabolcsi teherautó-sofőr sem vagyok. (azért a stílusomból sem tudsz következtetni, na ez már azért megvilágít egy-két dolgot :D) Csókoltatlak, azért nyaralásaid alkalmával próbáld meg legalább egyszer elhagyni a Balatont ill. Bécset :D, kedves Bp-re felköltözött szerencsét próbálni?! :)

Egyébként ez is olyan tipikus kispálya magyar, h mond az ember - építőjelleggel :) -, egy-két dolgot, aztán jön ez a telefonálós segítséges mű indok, meg a kong az ürességtől hovatovább :D, majd ez a: NYE-s- ELTE-s kategóriájú "vicceskedősös" ajánlat.
napá

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:36:02

@vizigot: Jól megmondtad te naaaaaagy magyar :D, azért ne vedd biztosra, h erősebb vagy ;)

vizigot 2009.06.09. 17:40:12

@MogmondomZazOszintet: Nem modtam, hogy ki vágjon orrba. Ne szívd annyira magad, próbáld a rád jellemző nagyvonalúsággal kezelni ezt is. A klasszikus példaképem szavaival "nem kell ebből akkora ügyet csinálni"!

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:45:33

@vizigot: Sajnos ismerem a magyar virtschaftot (főleg külföldön), ezért nem tudtam magamat türtőztetni :D (fogadni mernék, h ez nem pont így történt ;)

fagzal 2009.06.09. 17:47:18

Szánalmas, hogy ez az ország olyan, hogy ha nem ordítozol valahol, akkor leszarnak.

Érdekes módon amint fel akarta borítani a pultot az ügyfél, hirtelen mégiscsak lehetett sztornózni. Szóval akkor mégis lehet? Nahát!

vizigot 2009.06.09. 17:50:00

@MogmondomZazOszintet: Mint külföldön élő magyar írod: "Sajnos ismerem a magyar virtschaftot (főleg külföldön)". Ez valami önkritika?

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 17:54:42

@vizigot: Látom kissé te is gyengeelméjű vagy, de ne aggódj, a technológia fejlődése ismét felgyorsult, ezzel párhuzamosan az orvostudományé is. :D Nem áll módomban tovább élvezni nagyszabású poéntengeredet, ezért ha megbocsátasz kedves barátom, most elmegyek halért, midőn arra gondolok, milyen nehéz élete lehet a MC-ben punnyadóknak, h olyat találjanak, amitől 2 órán belül nem lesznek rosszul...:D

É2I 2009.06.09. 17:56:33

@vizigot:
Az mindig tetszik, hogy aki kimenekült megmondja a tutit. Sőt, ott kint már mindent tud.
Hah, itthon képtelen, de kint plusz fikázza a sajátjait.
Csak gratulálni tudok.

vizigot 2009.06.09. 17:59:23

@MogmondomZazOszintet: Látom van mit tanulni tőled is, nem csak a posztbeli kutastól.

b[ALien] (törölt) 2009.06.09. 17:59:49

@É2I: mosmé, legalább leereszkedett hozzánk a főnök!:)))))

vizigot 2009.06.09. 18:03:55

@É2I: Igazad van, ez az ősi tapasztalat. És ahogy meg mondta az őszintét: "Egyébként ez is olyan tipikus kispálya magyar". De legyünk pozitívak, legalább van neki önkritikája.

ladislaus 2009.06.09. 18:07:56

Én egyszer Huvosvolgyben MOL kuton kertem vissza 20 forintot mert visszajart a 11980 forintos tankolas utan (15ezret adtam), erre cicceget a hulye picsa, mert vissza adott 3ezret a 15bol. En allok ott tovabb es mondja hogy 3ezret adott vissza annyi jar nem? Mondom meg 20 forint. Es meg en szegyenljem magam???

Finta Ede, FONTOS!!! 2009.06.09. 18:14:02

@MogmondomZazOszintet:

Figyi, ha ilyen gyakran használod, miért nem tanulod meg helyesen leírni azt a szót, hogy "loser"?

Egy kis segítsék:
loseloose.com/

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 18:15:05

@É2I: Itthon is fikáztam őket :D vállalom. A többi, ahogyan Móricka elképzeli. Kint szinte csak tanulni lehet, mint mondtam én ismerem a magyar virtschaftot (mi szartuk a spanyol viaszt effektet), de látom az IQ-d nem vitt el messzire az írás értelmezésben - ergo én nem így viselkedem, a gyengébbek kedvéért. Azért az furcsa, h minden magyar tengeri Leviatán-t 8-)képzel minden építőjellegű fikamika mögé. Na most már elég, így is túldimenzionáltam a cikket, ezzel ártva/átvéve annak népszerűségi mutatóját... Elnézést a zavarásért kedves megmondóemberek, napá

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 18:16:13

@Finta Ede, FONTOS!!!: mert nekem így tetszik, tudod, reformálom az angolt ;) (tudod, magyarization)

É2I 2009.06.09. 18:18:35

@Finta Ede, FONTOS!!!:
Jajajj, én is kaptam már ezért ;(
Igaz én nyertem, mert utánna Rékuc egy hónapig nem látogatta a homárt.
Mea culpa, mea maxima culpa.
(Ha nem így kell írni lesz@rom ;)

É2I 2009.06.09. 18:26:26

@MogmondomZazOszintet:
Hát én nem. Ettől biztosan sz@rabb ember vagyok.
Biztos hogy evidencia, ki keveredik külhonba? Az csak jellemezheti a népet. ;(

IQ? Ez nem az, hanem hazaszeretet, de Te biztosan tudod. Elvégre nem így viselkedsz. Bár ide osztod az észt. Tükröd van?

A55ho1e 2009.06.09. 18:31:10

@jpmjpm: Agyam eldurran, te ennyi ésszel születtél, vagy az ország tett ilyenné???
Ez az eset meg se történhetne, mi az hogy stornó kell ahhoz, hogy kp helyett kártyával fizetek??? Meg h főnöki engedély, ha meg nem teccik húzzak el ATM-t keresni???
Te vagy a magyar birka díszpéldánya, mondjad hangosan beeeeeeee

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 18:48:38

@É2I: Én sem szeretem Adyt és Petőfit sem - sőt, utálom - (ettől még kurva nagy magyarnak tartom magamat) ;), és ettől még néha eldurran az agyam - a NAIVA láttán. Ez is ilyen tipikus honi szöveg, h hazaszeretet, na ne röhögtess, h jön ez ide?! Aki külföldön van, annak nem lehet hazaszeretete?! Na itt kezdődnek a problémák... Jó szándékkal fikázok itt, néha alpárian, és ennyit veszel észre?!:D Mea culpa :D József Attila, Weöres Sándor, Karinthy Frigyes (így írtok ti - ezt ajánlom, Faludy György ect olvasd őket és megérted miről beszélek...

nahát-nahát 2009.06.09. 18:51:57

1, Nem tegezzük a vendéget!

2, Nem érv, hogy a Főnök azt mondta, mert a Főnök a nem írja elő a fogyasztóvédelmi törvényeket! Ahogy a multiknál sem érv, hogy így a belső szabályzat, meg úgy a kézikönyv. a Magyar Köztársaság területén, a törvények vannak és azokat be kell - kéne - tartani.

3, Valóban illik figyelni, mit és kérdeznek tőlünk!

öregmogyi 2009.06.09. 18:52:19

@jpmjpm: Már bocs de ezen csak röhögni lehet. Aki ennyire idióta, hogy a főnöki dorgálás miatt egy nagyobb balhét csinál (ez az eset ugyanis elég kellemetlen nekik) az örök életére a Mekiben, vagy ilyen szaros benzinkutakon fogja lesni, hogy mit mond a "mindenható főnökúr". Ez a csávó nem autista volt véletlenül?

Amerikanizálódik a társadalom. Egyre több biorobotot termelnek a nyugati típusú "menedzserek". Alázza a melósokat, akik pedig egy idő után kikapcsolják az agyukat, és mutogatnak fentre. Nyugaton is találkoztam ilyen barommal: Shell kutaknál szoktam tankolni, de aznap egy OMV-hez sikerült beállnom. Shellnél még sosem volt gond, hogy 500 euróssal fizetek, de itt nem akarták elfogadni. (valóban ki volt írja a pénztárhoz, hogy 500-ast, 200-ast nem váltanak, de csak tankolás után megy az ember a pénztárhoz. 10 percig néztük egymást, hogy akkor vagy hozzanak egy benzinszivattyút, vagy fogadják el a lóvét, mert nekem mennem kell. Ott is meg kellett várni a mindenható főnökasszonyt, aki nagy kegyesen visszaadott 150 euróból. Egyébként mondtam nekik, hogy ha kell levásárolom az 500-at, (hátha a visszajáró a probléma) de az sem volt jó. Sőt! Ezzel még gyanúsabb lettem, mert biztos hamis a pénz. ((ha ennyire félnek a hamisítástól, akkor minek van ilyen címlet?))


A benzinkutas érve: "kérdeztem mivel akarsz fizetni" gyerekes. Mert mi van ha van kártya, de rossz? Akkor mivel védi magát a kisköcsög?

MogmondomZazOszintet 2009.06.09. 18:57:30

@öregmogyi: Neked volt olyan, h elfogadtak 500E-t külföldön?!, hát vagy nagyon agresszív fejed van, vagy hazudsz :). A franciák/hollandok/belgák tuti kiröhögnek vele, a németek sem szeretik. Talán a kaszinóban :)
Egyébként egy csomó kúton előre kell fizetni - ne kamuzz :)

jpmjpm 2009.06.09. 18:59:00

@A55ho1e: BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

"Ez az eset meg se történhetne, ..."
Ennek elennére mégis megtörtént. És a helyzetet meg kellett oldani. Ami sikerült is a hazai trendeknek megfelelően.

"...mi az hogy stornó kell ahhoz, hogy kp helyett kártyával fizetek??? "
Valószínű így működik a pénztárgép, kassza stb...

"...ha meg nem teccik húzzak el ATM-t keresni???"
Ilyet senki nem mondott, illetve, nem ilyen stílusban.

"Te vagy a magyar birka díszpéldánya..."

Azért mert, nem akarok kirugatni vkit., hanem inkább elmegyek pénzért és 15 perc alatt lerendezem a problémát?
Akkor vagyok hozzád hasonló raj gyerek, ha kirugatom a kutast, panaszkönyvezek, meg leborogatom a pénztárgépet a rágópulttal? És mindezt 2x annyi ideig teszem mintha elmennék pénzért. Nekem fontosabb a saját kényelmem, mint nyilvánosan műsorozni fél órában.

Aztán ha eljöttem fizetés után, még mindig ráérek eldönteni, hogy legközelebb jobban ügyelek, hogy mit mondok fizetéskor a kutasnak. Esetleg nem is jövök ide többet, mivel akkora birka vagyok, hogy számomra leküzdhetetlen akadály eldönteni, hogy mivel fizetek.

six76 2009.06.09. 19:09:10

@öregmogyi: atyauristen...látnád miket írsz...

öregmogyi 2009.06.09. 19:09:29

@MogmondomZazOszintet: Igen. Hazudtam, de hálistennek lebuktattál.

halihalo 2009.06.09. 19:12:01

Azért elég humorosak azok a vélemények, hogy a vevőnek kellene alkalmazkodnia a nagyságos MOL teljesen törvényellenes szabályaihoz... Persze, lehet, hogy egy év múlva már csak a MOL lesz, és akkor majd ez lesz az etalon...

halihalo 2009.06.09. 19:13:18

@jpmjpm: Azért gratulálok -neked, ha te 15 perc alatt legyalogolsz 10 km-t... Indulj maratonon, biztos nyerő leszel...

six76 2009.06.09. 19:14:28

@öregmogyi: 200 es 500 € bankjegyet tőlem sem fogadnak el sehol, mintahogyan szazdollarost sem az usaban, ezt kapd ki. Gondolom csak ezért hohg velem kikúrjanak. Nemde?

halihalo 2009.06.09. 19:14:38

@hun-guard: Jön bizony... Csak MOL lesz, mert a többit elüldözik...

carlo74 2009.06.09. 19:16:13

a mol mindig egy szartalicska volt. egyszer hasonló esemény után kb 8 éve lekapartam az i love mol-os matricát a kocsim üvegéről (úgy vettem)..

É2I 2009.06.09. 19:17:48

@MogmondomZazOszintet:
Tipikus honi szöveg? Ja, az!
Hazaszeretet? Ja, hogy ez röhögnivaló, mert hogy jön ez ide. Tudod mit, maradj kint, az arcoddal együtt.
Mindenkinek lehet kint is hazaszeretete, de akinek valós, az nem fikázza.
Senkit nem érdekel melyik írót, költőt szereted, nem szereted. Na ez hogy jön ide?
Én még ajánlanék Kazinczyt, Balassit stb, már hogy legyenek nekem is érveim ;P

six76 2009.06.09. 19:18:46

@carlo74: Nagy észrevétel..nem tünt föl hogy attól lett nagy, mert nagy genyó, és nem attól mert jó fizetést ad, jófej, lojális stb?

jpmjpm 2009.06.09. 19:25:44

@öregmogyi:

"...Aki ennyire idióta, hogy a főnöki dorgálás miatt egy nagyobb balhét csinál ..."
Ez szted. főnöki dorgálás:"...mert fegyelmivel elküldik, ha hozzáér a gombhoz."? És akkor egyben választ is kaptál az autista kérdésre is.

Jó a sztorid egyébként. Ezek szerint ott sem mennek másképpen a dolgok. Ha van valami utasítás, akkor azt az alkalmazott betartja, illetve a vevő -ha magyar- nem tágít és szúrósan néz. Ezt megunván jön a mindenható főnök és megoldja a problémát.

A MOL-os sztoriban megkérdezték a lányt, hogy mivel fizet. Persze jó lenne, ha lehetett volna sztornózni és ez elvárható is. De ebben az esetben pont nem volt erre lehetőség. És ő nem látta be, hogy ő kérte a KP-s fizetést és mivel nem lehet sztornózni -nem fizikailag, hanem főnöki utasításra-, ezért menjen el KP-ért. De elmenni nem lehetett, mert sietnek, inkább rúgjanak ki vkit. A sietésnek némileg ellentmond, hogy 25 perc múlva még a panaszkönyvet írta. HEEEEEEE???

jpmjpm 2009.06.09. 19:27:39

@halihalo: Miért kéne gyalogolni? Ki mondta? Kocsival voltak.

halihalo 2009.06.09. 19:28:26

@jpmjpm: Gondolom, Te is a szolgáltatóiparban dolgozol... (ha egyáltalán dolgozol). A hozzáállásod pont ezt mutatja.. A vevő leszarva...

six76 2009.06.09. 19:28:32

Tipikusan magyar mentalitás az, hogy abba rúgsz aki a létra alján áll, mert a dolgok mögé nem akarsz, és nem is tudsz látni (deszépvolt), feljebb pedig nem ér a kezed (lábad), és ezt akkor is megteszed ha az illető munkáját ezzel veszélybe sodrod, holott neki is lehet hitele, gyereke, beteg anyja stb,stb...de ez gondolom nem számít ,csak az a marha nagy egód!

halihalo 2009.06.09. 19:29:25

@jpmjpm: Szóval fizetés nélkül el lehet menni a kúttól... Akkor holnaptól én is azt teszem, ha a MOL-nál lehet... Ez az egeytlen ok lenne, amiért érdemes ott tankolni.

jpmjpm 2009.06.09. 19:30:28

@halihalo: A választ megtalálod 2-vel feljebb.

halihalo 2009.06.09. 19:31:26

@six76: Aki ott dolgozik, az felvállalja azt a céget. Ő képviseli. Akkor az egész cég szemétségéért (ha az a cég) neki (is) kell viselnie a felelősséget, mivel nem kényszerítették rá, hogy odamenjen...

halihalo 2009.06.09. 19:32:25

@jpmjpm: Erre is kettővel feljebb a válasz...

halihalo 2009.06.09. 19:33:36

Illetve eggyel, de így már kettővel... :)

six76 2009.06.09. 19:33:51

@halihalo: NANA! Ezt csak akkor állíthatod ha most azonnal mutatsz neki alternatívát..

six76 2009.06.09. 19:35:28

Hagyjuk az egészet megjött a gyps busz látom...

jpmjpm 2009.06.09. 19:44:20

@halihalo: Sztem. ebben az esetben a kutas simán elengedte volna, hiszen elvileg visszajöttek volna a pénzzel. De az fel sem merült a párban, hogy elmennek.

Egyébként az az igazság, hogy nem is tudnak mást tenni, minthogy elengedik őket a kocsival. Vissza nem tarthatják őket erőszakkal, mert akkor ők kerülnek bajba (személyes szabadság korlátozása).

Egyébként a múltkor véletlenül eljöttem fizetés nélkül egy Shell-kúttól. Szerencsére eszembe a dolog nemsokára, úgyhogy visszamentem, 10 perc sem telt el. Mondtam, hogy sorry, elfelejtettem, de most visszajöttem. És kérdeztem, hogy mi lett volna, rendőrség, feljelentés stb...? Mondta a pénztáros, hogy nem, mert a rendőrség nem foglalkozik 20.000 ft alatti ügyekkel, hiába van meg a videófelvétel. Úgyhogy nekik kell kifizetni ilyenkor, ügy nincs belőle.

Szóval nyugodtan el lehet menni fizetés nélkül egy kútról ezek szerint. Nyomathatod holnaptól!

Qwertz man 2009.06.09. 19:45:45

Skacok!

Irány a mogyoródi MOL, - Készpénz vagy kártya? - KP. Jaj nem, kártya? - Nem tudunk stornózni. - Semmi gond, panaszkönyv.

halihalo 2009.06.09. 19:49:08

@six76: Mi köze az alternatívának ahhoz, hogy nem kényszerített senki, hogy épp oda menjen... Vagy már kényszermunka van a MOL-nál?

halihalo 2009.06.09. 19:50:17

@jpmjpm: Kösz a tippet. De akkor sem a MOL-tól, mert azért már szolgáljanak ki rendesen... :))

six76 2009.06.09. 19:52:13

@halihalo: ha nem akarod(tudod) megérteni úgysem fogod nem?
azilyenek mérnemköltöznek egy lakatlan szigetre?

six76 2009.06.09. 19:53:29

valamiből élni kell nem baszod? (jajaj gondolom senki sem fogott pisztoly a fejéhez)

öregmogyi 2009.06.09. 19:53:49

@jpmjpm: én így is kirúgnám a gyereket a "Főnök" helyében.
Három bűne is volt:

1: mégiscsak sztornózott (igaz, hogy engedélyt kér, de mit mondhattam volna?)
2: beütötte a készpénzes fizetést, pedig nem győződött meg róla, hogy van-e kártya
3: balhét lett az ügyből. Rossz híre lesz a cégnek.

Hehe... Olyan szívesen lennék ilyen degenerált állat és közben nézném, ahogy a biorobot hasztalanul igyekszik betartani az ellentmondó szabályokat.

öregmogyi 2009.06.09. 19:57:43

jav: "nem győződött meg róla, hogy van-e kártya"

helyett: hogy van-e pénz...

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 20:00:39

@jpmjpm:

A kutas nem ajánlott fel olyat hogy menjünk el a pénzért autóval, de a lényeget tekintve nem hiszem hogy elmentünk volna.

Nem hiszem hogy bárki komolyan gondolja, hogy nekem a dolgom autokázni mert ő nem nyomhat egy stornót.
Oldja meg ahogy akarja, ez nem az a pont amikor nekem mint ügyfélnek külön kellene kocsikáznom/gyaloglonom azért mert ő nem akar megnyomni egy nyomorult gombot.

Nyilván ha történik valami amitől nem tudok kártyával fizetni ,leesik a műhold, vagy a gprs központ a fáról, és nincs megoldás szó nélkül beszállok a megoldáskeresésbe.
De már bocsássatok meg azért mert nem nyom meg egy gombot nem vagyok hajlanó szívni.

Egyébbként a pingvinező(vállrángató) kutasoknál sokkal de sokkal jobban idegesített a tulaj akinek az egészhez annyi hozzáfűznivalója volt hogy legközelebb nem kell odamenni.

halihalo 2009.06.09. 20:03:06

@six76: Tudsz egy jót valahol? Szívesen... Ami ebben az országban folyik, az már úgyis egy nagy vicc... Mindenki csak a nagy állambácsitól vár mindent, de maga nem tenne semmit azért, hogy jobb legyen neki, mag a körülötte lévőnek... Nézd csak meg, kik kaptak most 70 százalékot? Akik azt ígérik, hogy majd az állam mindent megold... Ja, biztos úg lesz. Meg ahogy a Móricka elképzeli...

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 20:05:22

@jpmjpm:
igen 20 percig állt a kutassal szemben úgy hogy a kutas 2 dolgot mantrázott:
1. én megkérdeztem.
2. mégegyszer nem hívom fel a főnököt.

És itt írta valaki hogy a tranzakció közbeni váltás kötelező minden szolgáltatóra nézve, nem úri hobbi.

És valahol sajnáltam a kutasokat, de SEMMIT sem tettek a megoldás érdekében, csak rángatták a vállukat, és hajtogatták hogy így is szivességet tettek hogy egyáltalán felhívták a főnököt.

Tőlem megvédhetitek a kutas srácokat, meg a tulajdonost is, de ugye senki nem gondolja hogy ez normális egy ekkora cégnél? ez azért nem a sarki kisbolt.

öregmogyi 2009.06.09. 20:09:21

@halihalo: én meg a 17 százalékot sokallom ilyen hét év után.

É2I 2009.06.09. 20:11:12

@Vanabble:
Nem kell vacillálni. Hívd a jardot legközelebb, és majd kiderül ki, milyen gombot nyomhat, nem nyomhat.
Mondjuk, ha sietsz ez gáz.

É2I 2009.06.09. 20:18:18

@Vanabble:
A nagy cég szharik bele. Frendcsájz, vagy mi a tosz.
Ők csak a nevüket adják, aztán felelősség nincs, mert azt "bár be szeretnék tartatni, sajnos nem mindig sikerül" mögé bújnak.
hát én oda baccnán nekik a büntetést, oszt' frendcsányzolja le, ahogy akarja.

rinya 2009.06.09. 20:19:53

Hívd a yardot, vagy a MOL központot.
Különben minden kút ki van adva és az úgynevezett főnöke, az a saját kis bérlő bt-jének a főnöke.
Ennyi.
Az ilyene bérlőket szokták lecserélni.

jpmjpm 2009.06.09. 20:20:05

@Vanabble: "A kutas nem ajánlott fel olyat hogy menjünk el a pénzért autóval, de a lényeget tekintve nem hiszem hogy elmentünk volna."

De az ellenkezőjét sem mondta. Meg egyébként is, ez nem felajánlás kérdése, hiszen teljesen természetes, hogy nem tart ott senkit erőszakkal, mert nincs kedve börtönbe menni.

"Oldja meg ahogy akarja,..."
Ez jellemző az egész sztorira, emiatt is lett ilyen.

Egyébként sztem. is a főnök hülye utasítása volt a hibás, nem lehet ilyen helyzetbe hozni se vevőt, se alkalmazottat. Persze lehet, hogy ha elmondja, hogy ő azért hozta ezt a döntést, mert havi sokszázezret lenyúltak tőle a sztornózási trükkel, akkor megértjük őt is. És sajnáljuk magunkat, hogy itt élünk.

six76 2009.06.09. 20:20:18

@É2I: jard ezt eldöntheti? nahát mik vannak...

csahos 2009.06.09. 20:24:35

Nekem Gyálon ott kellett hagyni a telefonomat a Mol kúton biztosítékul.
Automatából vettem fel pénzt, és kifizettem.
A panasz levelemre elhajtottak.
Azóta nem tankolok a Molnál, és a kagylósnál sem, ahol Vecsésen több került a tankba mint ami fizikailag belefért, bár az negyedig volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 20:24:48

@jpmjpm:
kentuckyban es asszem mindenhol az allamokban
ha elmegy fizetes nelkul bevonjak a jogsidat
kimegy a rendor megnezi a felvetelt leolvassa a rendszamot es a rendszamhoz valo jogsit bevonja a birosag

six76 2009.06.09. 20:24:55

@jpmjpm:a tulajtól a kutas semmilyen trükkel (storno) nem tud lenyúlni százezreket, merthogy 100%-os leltárfelelősséggel tartoznak a shopért és az üzemanyagért!

six76 2009.06.09. 20:29:38

Tehát: ha a kutas elad vmit, majd stornozza, az a vmi visszakerül a leltárba, de már nincs jelen fizikailag, ergo ki kell hogy fizesse! nem a világ legngyobb biznisze!

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 20:32:21

@jpmjpm:

Nem érzem azt hogy nekem vevőként meg kellene oldanom a kút adminisztratív problémáit.

A kutasok semmit sem tettek az együttműködésért ez azért számít, csak flegmán hajtogatták a leírtakat, ez nem az a helyzet amiben az ember segítőkésszé válik.

ZomborGee 2009.06.09. 20:33:33

Én mogyoródon lakok, volt már nekem is ilyen azon a kúton. Szépen megtankoltam s mentem is volna utamra, csakhogy egy francia uriember több dohányterméket vett mint amennyi pénze volt, és ugye egy franciának nehéz azt mondani, hogy "...azt monda a főnököm..."

(főleg teszem hozzá úgy, hogy a kút két alkalmazottja közűl egyik sem beszél idegen nyelvet,de minek is a Hungaroring főbejárata mellett 50 méterre, ahol éjjel-nappal külföldiek róják a köröket???)

Na a lényeg, hogy kb egy húsz perces program volt mire sztornóztak, de a legdúrvább, hogy azt se tudták, hogy kell csinálni, de szerncsé(mre)jükre volt valami telefonos segítségük....

É2I 2009.06.09. 20:34:58

@six76:
De legalább odabökhetné, hogy a stronó az előírt lehetőség. Annak ellenére, hogy vannak sokan akik szerint a demokrácia a törvények megdaszását jelenti.
Bár tudom, hogy bezonyos rendőrök azt se tudják, mik a saját kötelességük. (A tisztelete a kivételnek mindig játszik :)

six76 2009.06.09. 20:35:42

@ZomborGee: gáz ha nem beszélnek nyelvet, viszont nem is várhatod el minimálbérért.asszem..

halihalo 2009.06.09. 20:36:55

@öregmogyi: Nem a 17 százalékról van szó (amúgy 30%, mert 100 a teljes). Látom nem akarod megérteni, hogy ez a mindent fentről várok mentalitás az, ami ide juttatja az országot. Mert ebben a tekintetben amúgy nem is 70, hanem 87 százalék aki csak a sült galambra vár...

six76 2009.06.09. 20:38:30

aztapolitika van..na tipli..

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.06.09. 20:40:06

Egyéként nem értem, hogy miért jó úgy megcsinálni a szoftvert, hogy előre kell eldönteni a fizetési módot. Mit csinál akkor, ha részben kártyával, részben készpénzzel akarsz fizetni? De anno láttam már olyat egy könyvesboltban, hogy két részben fizettük a könyveket, mert az egyikről áfás számla kellett, és a másodiknál már nem lehetett kártyával fizetni, mert hogy nem húzhatja le két egymást követő fizetésnél ugyanazt a kártyát.

Nody 2009.06.09. 20:40:22

Azért nem engedik a kutasokat sztornózni, mert ez valóban visszaélésre ad okot, amit természetesen ki is használnak. Ha az ügyfél számlát kér, majd távozik és a kutas sztornózza a számlát, ki tudja állítani más névre ,ez esetben bizonyos %-ért a számla új "tuajdonosának" továbbadja. Ez elég kiábrándító. Van ismeretségem e körben, de nem mindenki ilyen!!!

jpmjpm 2009.06.09. 20:40:32

@Vanabble: OK. Ez van. Mindenki hibás. End of story. De hamarabb is vége lehetett volna. Ehhez vagy a kutasnak kellett volna azt mondania, hogy OK sztornózok, mert jófej vagyok és bevállalom, hogy esetleg kirúgnak vagy nektek, hogy OK, elmegyünk pénzért.

@hagyma: Jaja, de tudod, hogy itt több joga van a bűnözőknek, mint a becsületes embereknek.

@six76: OK, elméletben persze, így működik, igazad van. De minden rendszernek megvan a gyengéje. És ha valaki rájön, akkor lehet belőle húzni saját zsebre. Lehet, hogy itt is ez volt, nem hiszem, hogy véletlen volt az utasítás.

halihalo 2009.06.09. 20:41:19

@six76: Az emberek mentalitása nem politika, az sajnos a véres valóság...

halihalo 2009.06.09. 20:43:23

@Peti817172M: Bármelyik hipermarketben egy számlán belül lehet készpénzzel, utalvánnyal és kártyával fizetni, sőt, még az üvegvisszaváltó bónt is be lehet számíttatni. Egy fizetésen belül!! Ők vajon hogy csinálják? Az ő szoftverüket vajon ki írja?

halihalo 2009.06.09. 20:44:26

@Nody: Nagyszerű... És akkor szívassuk a vevőket! Ez aztán a mentalitás...

six76 2009.06.09. 20:46:36

@Nody: NEM LEHET, NEM ÉRTED?
aztakurvamajomfaszát...fizikai képtelenség, nem engedi a szoftver, képtelenség, nem lehetséges, hányféle képpen írjam le még?

nyu 2009.06.09. 20:47:28

"Ez az eset meg se történhetne, mi az hogy stornó kell ahhoz, hogy kp helyett kártyával fizetek???"

APEH eloiras, hogy a penztargeppel kiallitott nyugtara ra kell irni a fizetes modjat, igy rogzul az adomemoriaba, ezen utolag nem lehet valtoztatni.
Negativ vegosszegu nyugtat meg nem adhat a gep.

Ilyenkor egy dolgot lehet tenni: kiallitani megegy ugyanolyan osszegu nyugtat a masik fizetesmodra, rontott nyugtat meg lefuzni az erre a celra kaphato nyomtatvanyba, kisregenyt irva melleje, hogy miert lett stornozva.

Aztan hovegen a konyvelo anyazik egy kort, hogy vonhatja le kezzel a penztargep altal kimutatott forgalombol a nyugta storno tombben szereplo teteleket.

A55ho1e 2009.06.09. 20:47:44

@jpmjpm: Na végre, ez a BEEEEEEEEE volt az egyetlen értelmes megnyilvánulásod!
A többiek már nagyrészt leosztották neked az észt, uh sok hozzáfűznivalóm.
Max annyi, hogy amíg fizetsz, ne kérj elnézést. Nagyjából teljes egészében lesz@rom, hogy a kutas csávó hogy oldja meg a kp helyett kártya problémát.

alternat 2009.06.09. 20:48:20

Mi a fasznak küldöd előre a sötét feleségedet? Ha tankolás után te mész be fizetni kb. 20 perccel hamarabb végzel.

A mamát meg otthon vágd homlokon!

ZomborGee 2009.06.09. 20:48:56

@six76: én azt hiszem, hogy ez így szégyenteljes, hogy két süket hülye van ott, nem tudom lehet, hogy az F1 idejére mások vannak ott..

Ez az ÖMV előnye, hogy azért ott más a színvonal, minden téren, még a bolgár vagy a szerb kutas is tudott angolúl vagy németűl.

De ha már benne vagyok témába, egyetlen egyszer sikerül többet beletankolni a kocsiba mint amennyi belefér, pedig a "műszer" szerint majdnem 70 km-re elég benzin volt benne. Az a kistarcsai MOL kút volt.

É2I 2009.06.09. 20:51:36

@Peti817172M:
Na itt van az eb hantolva.
Valami nagyon el van daszva a rendszreben, ha a stornóval vissza lehet élni.
Nem kellene ezt megbaccogatni illetékes elvtársoknak?
Ja, hogy akkor ők se nem...

nyu 2009.06.09. 20:55:53

"Bármelyik hipermarketben egy számlán belül lehet készpénzzel, utalvánnyal és kártyával fizetni, sőt, még az üvegvisszaváltó bónt is be lehet számíttatni."

Az oke, hogy a penztargep le tudja kezelni azt az esetet, hogy a vevo nyolcfelekeppen egyenliti ki vegosszeget, ez ra is vezetodik a nyugtara, aztan amikor vegleg leokezza, akkor veglegesitodik a tranzakcio, es onnantol mar NEM LEHET visszavonni/modositani.

Itt meg ilyen lezart nyugtarol van szo.

halihalo 2009.06.09. 20:59:05

@nyu: Többször fordult elő velem is lezárt nyugtánál, hogy e pénztáros kisasszony felkapta a telefont, üyelets vezető Gizike előugrott a kulccsal, és már kész is volt... Idáig a MOL nem terjed, mert ő még a magyar ugaron uralkodik...

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 21:01:37

@alternat:

bár feleannyira lennél értelmes mint ő, akkor nem írkálnál látatlanban hülyeségeket.

Vanabble (törölt) 2009.06.09. 21:03:27

@nyu:
A bűvös gomb megnyomása után a pénztárgép kinyomtatott egy strornó bizonylatot, amit a páromnak alá kellett írni.
Ez nem tudom minek számít.

nyu 2009.06.09. 21:14:09

"A bűvös gomb megnyomása után a pénztárgép kinyomtatott egy strornó bizonylatot, amit a páromnak alá kellett írni."

Tenyleg, erre is van valami hulye eloiras a penztargep rendeletben, de annyira kacifantos, hogy inkabb lemondtunk a geppel storno lehetosegrol, igy is szopatott minket a bizottsag eleget, mire megkaptuk az engedelyunket.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.06.09. 21:16:41

Kútnál kártyával fizetni... hát kell hozzá némi bátorság.

mildi 2009.06.09. 21:34:51

bakker, én meg kifejezetten szeretek a molhoz járni, udvariasak, meg is tankolnak, soha nem kérdezték még meg, h mivel fizetek, mondom 3-as kút, adom a kártyát, és kész. anyámat még sose tegezték le, engem a fiatalabb srácok igen (azt is udvariasan), de az idősebb kutasok már nem. szal csupa jó tapasztalat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 21:36:52

@bécsi pszicho: hat en kizarolag kartyaval fizetek es kint
asse tudom ki dolgozik bent

blekkecc 2009.06.09. 21:59:48

Ez nagyon nem így van. Hirtelen betegség miatt a feleségemnek vidékre kellett utazni és amíg ő összekészülődött én elugrottam megtankolni az autóját. Más járt a fejemben, elfelejtettem fizetni, utólag sem jutott eszembe. Két hónap múlva rendőrségi idézés, én vagyok-e a képen. Hiába mentem akkor már vissza kifizetni a cehet egy üveg whisky-vel együtt, a rendőrség vádemelési javaslattal küldte az ügyet az ügyészségre (13 E Ft). Ügyészségi megrovással zárult az ügy. Most nemrég megint jártam a rendőrségen, mert betörtek a házunkba, az adataimat a gépbe beírva a rendőr már kérdezi is: és mi volt ez a lopásos ügye?!?

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 23:29:20

@hatea: jogos a kritika, mea culpa.Max.annyit hozhatok fel a mentségemre, hogy örülök, hogy egy ujjal tudok gépelni, igy a helyesírás itt néha hibádzik.@nahát-nahát: bizony a tegezésre nincs mentség, ezt én is utálom a kutasoknál-néha viccel vágok vissza és a fickó hirtelenjében nem tudja hova tegyen, azt hiszi, valami régi haverja vagyok:)

i hate the police (törölt) 2009.06.09. 23:35:00

@blekkecc: ez mikor volt?Csak azért kérdem, mert régebben nem 2ooooft, hanem 1ooooft volt a szabsértési értékhatár

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.10. 08:07:38

Speciel a pénztárost most nem bántanám. Nekem is volt ilyen hülye főnököm...

staropramen 2009.06.10. 08:54:01

i hate the police 2009.06.09. 23:29:20
Sztrovacsek!
A vevők nagyobb része élből letegezi a kutasokat, függetlenül attól, hogy ki hány éves.Nem értem, hogy miért a tegezésen vagytok kiakadva.
Étteremben is nem egyszer hallom, hogy a betérő vendég helyből letegezi a nála évekkel idősebb pincért.
Ez egyébként azért van -mert ahogy ez a kommentekből is lejött-ha valakinek lett egy autója ,és ezer ft-ja tankolni, vagy kajálni az már felsőbbrendűnek képzeli magát annál aki a kúton , boltban, étteremben dolgozik.Tisztelet és megbecsülés a kb 25% kivételnek akik emberszámba veszik a kutasokat, egyéb kereskedőnépet.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.10. 11:46:45

Majdcsak betéved arra a kútra egy kissébbségi piros Zsiguli, vayg Audi terepjáró a népes családdal, lehet kisebb lesz az arca a kutasnak + a tulajnak is

Nody 2009.06.10. 12:10:58

Sztem nem azt írtam, hogy ez jogos, de mivel a kutasok visszaélnek bizonyos dolgokkal, próbálják gátolni őket ebben. Persze ha jogos akkor sztornózni kell, mint pl. ebben az esetben, a főnök és a beosztott toleranciája egyenlő a 0-val. Minden számla sztornózható, nincs olyan rendszer amiben nem lehet, ez APEH előírás, de sok helyen kell hozzá egy vezető általi engedély.
Amúgy pedig "kedves" six76, ha egy számlát sztornózol arra a névre állítod ki amire akarod!
A stílusod pedig téged minősít.

i hate the police (törölt) 2009.06.10. 12:31:47

@staropramen: Szerintem itt azért van mindenki -jogosan-kiakadva a tegezésen, mert ők nem tegezik a kutast, amikor köszönnek/én sem teszem/.Ha én megedom neki a tiszteletet, ő is adja meg nekem.Én ott ügyfél vagyok, nem a haverja.No, ezért vagyunk kiakadva-nem ez a legnagyobb probléma, csak bosszantó,ennyi

i hate the police (törölt) 2009.06.10. 12:42:33

@staropramen: Még valami.Én emberszámba veszek mindenkit, amig úgy viselkedik.Soha nem azt nézem, hogy mi a foglalkozása, van-e diplomája, stb.,hanem azt, hogy milyen ember.Viszont, én éttermekben nagyon ritkán tapasztalok tegeződést a pincér részéről, pedig hetente többször is járok

staropramen 2009.06.10. 15:02:33

i hate the police 2009.06.10. 12:42:33
Akkor Sztrovacsek itt csak a 25% kivétel kommentel. Meglehet.

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.10. 15:21:24

@staropramen:
Az a szörnyű hogy a kedvenc sörmármkámmal vagy fafejű.
A bentzinkutas is ember, ugyanakkor szolgáltató, ha nem tud szolgáltatni, akár csak a normális hozzáállással akkor ne csinálja.
Pl tök jól keresnek a duguláselhárítók, de nincsenek sokan mert elég szar a munka.aki bírja csinálja aki meg nem az ne.
Olyan csak ebben az országban van hogy a pénz meg a munka kellene a szar meg
büdös.azzal foglalkozzon más.
Aki elmegy pincérnek vagy kutasnak számoljon vele hogy idejön a paraszt és letegezi, vagy lekezeli, nmosolyogjon és akkor kap pénzt, ez a munka.
Az nem megy hogy duzzogok mert idejön a paraszt aztán meg duzzogok mert nem ad borravalót.

Alikam 2009.06.10. 15:40:18

Egyszer már nekem is pampogtak, egy CBA-ban, hogy jaj, miért nem szólok, ha kártyával fizetek.

Elmondtam, hogy sehol sincs kiírva, hogy előre kell jelezni, úgyhogy leszarom...

i hate the police (törölt) 2009.06.10. 19:19:19

@staropramen: hát,erre most mit mondjak?Én a többi kommentelőt nem ismerem, de nem feltételezek rosszat róluk.@ThenSziaÓping: na, ebben van valami-mármint, ahogy szokták mondani, a vendégnek mindig igaza van

Tipikusbalek 2009.06.11. 11:08:45

Namost azért nem ilyen egyszerű a dolog. Ugyanis hogy megy el szegény szerencsétlen a faluba ATM-et keresni? Gyalog? Mert a kocsiban ott a benya, v. gázolaj. Ha pedig 10 000 HUF-nál több értékben tankolt és kiteszi a kútról a lábát a kocsival, azonnal bűncselekményt követ el. Tehát az nem járható út még akkor sem ha a kutasok megengedték volna, hogy elguruljon pénzért majd vissza, mert azonnal feljelenthető lett volna. Lehet, hogy az ATM előtt a rendőrök már le is kapcsolták volna, és akkor magyarázhat, hogy épp most akartam pénzt kivenni, meg kifizettem volna csak a kártyám nem fogadták el stb… Vagy ha gyalog mennek a faluba, akkor addig nincs új tankolás a pénztárgépbe amíg vissza nem érnek. Mert akkor, ha ki akarok számlázni újabb tételt vagy a folyamatban lévőt ki kell számlázni, vagy stornó, de ugyebár az nem lehetséges. Tehát ősgyökér a kutas az már biztos. Büdös paraszt rendőrt kellett volna rá hívni, jegyzőkönyv, fogyasztóvédelem, jövedéki hivatal, MOL hálózatigazgatóság stb… Szemétládák

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.11. 11:38:12

@MogmondomZazOszintet:
Ja az, vihar.

Gondolm akkora ember vagy, hogy téged a mindennapi dolgok nem érintenek meg:)
Még jó hogy mégis itt vagy, és kommentelsz:)

Szerintem te vagy a kutas:)vagy a tulaj:)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.11. 12:21:33

@ThenSziaÓping: Szinte lehetetlen. Ez tud fogalmazni, nem szolgáltaóiparra vall. Sajnos.

albgab 2009.06.11. 12:39:21

Tegnap voltunk tankolni.
- Kutas: ártya vagy készpénz.
- Én: kárty.
- (Beütötte készpénzesre)van nálam készpénz?
- nincs
- akkor egy kicsit várjunk mert kell írnia egy minuszos számlát
2-3 perc és lám megvan.
Kártya lehúz és mentünk is.

aachi2 2009.06.12. 11:33:25

nem kell stornózni. nyom egy visszárut és kiüti kártyára. 10 másodperc max. ismerem a MOLos kasszákat. sajnos itt nem tudják hogy kell használni.

snicli 2009.06.12. 17:39:54

ha már kiütötte kp-re sincs nagy gond mivel kezében van blokk kb 10 másodperc a tranzakciót újra felhozni visszavenni és fizetőeszköz módosítással kártyára kiütni, a visszárus blokkot vevővel aláiratni és megfelelő mappába lefűzni

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.06.12. 22:19:32

Megint furcsa, hogy sokan a posztolót (vagy a párját) csesztetik. Atyavilág, hirtelen eltévesztette, ilyen bárkivel megtörténhet. Utána rögtön korrigálta is. Emiatt aztán lehet bunkóskodni, parasztkodni, stb. Mikor nyújtom a kártyát/pénzt, nem látszik egyiken sem, hogy mik azok??? Minek kell - kis túlzással - már az ajtóból megkérdezni? Nem tudja a kutas, mi a különbség egy műanyagkártya és egy darab bankjegy között? Elveszi a kártyát/pénzt, majd a megfelelő gombot megnyomja. Ilyen egyszerű. Még egyszer: előfordulhat, hogy valaki téved. (Jelen esetben a fogyasztó.) Az, hogy szegény tahó kutas ABBAN A PILLANATBAN már be is vágta a gépbe, hogy készpénz, kurvára nem a vevő hibája. Emellett: a szolgáltatóiparban olyat is bele kell kalkulálni az ügyintézésbe, hogy _emberi tényező_. Ti. nem előre betáplált robotok veszik igénybe a szolgáltatásokat. Ekkora purparlét kell csinálni ebből? Jaj, szegény (tahó) kutasfiú, nehogy bántódása essen! Nanee, ez röhejes.

jani9 2009.07.01. 10:47:23

Beszéljünk már a tahao vevökröl is ha lehet!!!!

Garage87 2009.07.05. 22:28:53

Elég hülye rendszer...Nálunk vissza lehet menni a programban, kivéve az utolsó lépésnél. ha kp-ra van kiütve, el lehet adni terminálon keresztül, de az hosszú és bonyolult, csak céges kártyánál használjuk, ahol fontos, hogy mit vettek vele. Sima bankkártyánál egyszerűbb módon csak az összeget húzzuk le utólag (majd egy visszáru a második tranzakcióról, de azt később is meg lehet csinálni, ha sokan vannak), de ez úgy tudom nem szabályos, úgyhogy nem fejtem ki. De anyagilag rendben van, és a vásárló ellenőrzi az összeget természetesen. (legalábbis a lehetőség meg van rá adva, de sokan nem is nézik a terminál kijelzőjét, csak mereven bámulnak a gombokra...nem tudom miért...)Ez a mi rendszerünk, és nem lehet visszaélni vele (céget most nem mondok...aki ott dolgozik, rájön sztem). Amúgy a visszáruzást az irodai szgépen is látni lehet, valamint papír is van róla. Ez a fent említett rendszer nem egy mai darab lehet.

Ha pedig kérdeznek, tessék odafigyelni. Nem hülyeségből teszik. Pl. az én hibázási arányom semmi ahhoz képest, hogy hány vevőnek HALVÁNY FOGALMA SINCS arról, hogy hányas kúton tankolt, miből, mennyiért, valamint nem tudják a saját rendszámukat, telefonszámukat,pin kódjukat, és nem értik azt, hogy "zöld gomb, pin kód és zöld gomb". Na meg ugye azok, akik azt sem tudják, hogy mit akarnak venni, és végigállják a sort, majd a kasszánál eszükbe jut valami halaszthatatlanul fontos vásárolnivaló, amit 5 percig keresgél a boltban, amíg ugye áll a sor.

Erre lehet azt mondani, hogy nem muszály odamenni dolgozni, de akinek ez a véleménye, az bek@phatja, vagy elmehet egyetemi tanárnak is felőlem. Amúgy sztem minden melóban van min bosszankodia az embernek.

Na amikor ilyeneket kezdek írogatni, akkor kell elmennem szabira.

Garage87 2009.07.05. 22:30:07

Amúgy tényleg bunkó volt a kutas, de a rendszer, meg a főnök se kutya.

HemiCuda 2009.08.08. 17:41:07

Milyen kurva rendszer ez? A shoppos elk üldi az ügyfelet atm-et keresni?
Ilyen nincs de mégis van!!! Próbálta volna meg ezt a stílust előadni vácon, vagy szödligeten , vagy esetleg zuglóban egy szép megtermett túlsteroidozott állat csajának.
Na azt megnéznéztem volna.
Egyébként én is dolgoztam kúton kútkezelőként, és shop eladóként is de ilyet sőt hasonlót sem csináltunk soha.
Ez egy egyszerű köcsög volt aki próbálta szopatni a vevőt mert szar napja lehetet stb. A kártyás fizetést alapból utálják kutakon mert azzal nem tudnak később okoskodni.

Ffranky (törölt) 2010.03.15. 02:07:15

az f@sza. nem gyenge. nekem csorna körül volt afférom egy f@sz kutassal akinél káryával fizettem de mivel a gépe szarakodott lehúzta még egyszer. csakhogy a zsetont kétszer vonták le és nem akarta sztornózni a tranzakciót. flhívattam a főnökét aki közölte hogy a tranzakció csak egyszer történt meg ha a kollégái csak egyet látnak. ja csak nekem kettőről jött sms. onnantól kezdve nem akartak foglalkozni velem. hát ja csakhogy a fogyasztóvédelemtől még ők is fosnak. ahogy ezt benyögtem már volt is megoldás. köcsög kutasok.
süti beállítások módosítása