Csaba a Vidanet egyre csalódottabb ügyfele. Sem a cég ügyfélszolgálata, sem a vezetősége nem foglalkozik a panaszával, előbbi ráadásul teljesen hülyének is nézi minden alkalommal. Mi a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot ajánljuk.
(Update: a poszt eredetije májusban jelent meg a panaszfal.hu-n, ahol a történet folytatása is olvasható. A lenti sztorit nem tudjuk miért és ki küldte be nekünk, vagy mi ez az egész, de ilyet többet nem kérünk, köszönjük.)
Több mint egy hónapja előfizettem itt Mosonmagyaróváron netre, telefonra, tv-re a Vidanet nevű szolgáltató cégnél. Az első két hétben 4, azóta mindössze 1 alkalommal járt nálunk szerelő. 4 alkalommal beltéri egység (set top box) csere, egy alkalommal (a 4.-nél) apróbb javítás volt. A hiba nem oldódott meg sajnos. A beltéri nagyon sokszor újraindítja magát, van hogy 15-20 percenként. Aztán van hogy jó 1-2 napig, de egyszer csak lefagy; nem érvényes kártya, ön nem előfizetője a csatornának, ellenőrizze a csatlakozókat, hívja ügyfélszolgálatunkat feliratok mindennaposak a tv-n.
A 3. csere után beírtunk a vásárlók könyvébe ennek már elmúlt egy hónapja. Válasz semmi. Szolgáltatóváltással jutottunk a céghez tudatosan. A beltéri működési hibáit a 3. csere óta rögzítem, mert valami azt súgja jól fog jönni még. A szerelők azt mondták nem tudnak mit tenni, csak boxcsere lehetséges mert más hibát nem találnak. Persze elismeremm ami elromolhat az el is romlik de ennyiszer?! A cég válaszlevelét hiába várjuk. Leírtuk benne, hogy kompenzálják a ráfordított időnket mert az eljárás/szolgáltatás számunkra nem értékarányos ha állandóan haza kell rohangálni a boxcsere idejére. A másik probléma az volt, hogy az utolsó hibabejelentés után nem tartották be a 48 órás javítási időt sem. Ez szintén rögzítésre került a vásárlók könyvében. Azért nem jelentettem több "hibát" feléjük mert ki akartam várni a reakciójukat (és mert felesleges), hisz a probléma orvoslását kértük elsősorban mert szükségünk van a szolgáltatásra. Csak ne kellene úgy negyed óránként újra indítani a boxot.
Próbálták távgyógyítással az ügyfélszolgálatnál javítani ami a következőképpen zajlott. Variációk egy témára:
1. "Uram, volt áramtalanítva a készülék?" Ha nemmel feleltem: "akkor kérem kapcsolja ki és kapcsolja be, magyarán indítsa újra, uram."
2. "Uram,volt áramtalanítva a készülék?" Ha igent feleltem, akkor azt mondták ez volt a hiba.
Na de kérem, ha az első variáció szerint a ki-be kapcsolás megoldja a problémát akkor miért lenne baj, ha áramtalanítanám a készüléket?
3. Elmagyarázta a hölgy, valszeg az volt a gond, hogy olyankor lett áramtalanítva (DE NEM VOLT!) a box, mikor épp frissítést küldtek rá fentről. Hagytam had mondja el az ilyenkor idevágó mondókáját és a végén visszakérdeztem. Ha esetleg áramszünet volt a frissítés idején és visszakapcsolják az áramot én pedig bekapcsolom a boxot akkor letölti automatikusan a frissítést? A válasza igen uram természetesen. Na de kérdem én akkor miért lenne baj, hogy ha én saját magam áramtalanítom esetleg?Egyszóval nem értem miért próbálkoznak ha egyszer tudják a hiba okát. Erre én rájöttem mikor két alkalommal személyesen voltam bent az ügyfélszolgálaton. Kb. 15 ügyfélből 8-9 vitte vissza a boxot sokadszori cserére.
Arról már nem is beszélek, hogy a net és a telefon állandóan szakadozik, 5 percenként.
Írtam egy levelet a győri központjukba az irodavezetőnek, de ő sem méltatott válaszra.
Most, hogy leírtam a sirámaimat már csak egy kérdésem lenne? Hova tovább? Szükségem van a szolgáltatásra de működő állapotban. Hová fordulhatnék, hogy megoldják ezt a rejtélyesnek tűnő ügyet?
Üdv: Csaba
Az utolsó 100 komment: