Tékozló Homár

Önkényeskedik az Erste bank, vagy nem?

2009.07.14. 10:08 | szily | 71 komment
Kiküldött az Erste egy értesítést, miszerint augusztus 1-től bizonyos esetekben egyoldalúan módosíthatja a köztünk lévő szerződés feltételeit. Gondolom nem csak én, hanem az összes lakossági ügyfél hasonló levelet kapott. Eleve nem értem, mért lehet szükség egy jól működő üzleti környezetben ilyen intézkedésre, illetve, hogy milyen épésszel felfogható érvvel lehet ilyen lépést indokolni. Ugyebár a bank és én közöttem üzleti kapcsolat van, amely során mindketten vállalunk némi kockázatot - ez így fair. De a pláne a dologban az, hogy a felsorolt bizonyos esetek kb. a valószínűségszámítás szerinti összes lehetséges kimenetelt lefedik, ezért én úgy értelmeztem, hogy ezentúl akkor változtatnak majd a feltételeken, amikor kedvük szottyan. Brave New World.
Csatoltam a levelüket, kellemes olvasgatást,

Üdv,
Peti


Kedves Peti,

az egyoldalú szerződésmódosítás sosem kellemes dolog, főleg ha az ember nem a feltételeket diktáló bank. Az azonban meglep, hogy Ön szerint a magyarországi Erste "jól működő üzleti környezetben" tevékenykedik. Mi, félek kimondani, egyfajta gazdasági válság jeleit érzékeljük a csápjainkkal. Ettől persze még nem szép erőszakoskodni az ügyfelekkel, de ez azért talán "épésszel felfogható érvnek" számít. A bankok pedig, válságtól függetlenül, nálunk mindig is akkor változtattak a feltételeken, amikor kedvük szottyant.

Az Erste levele hajtás után olvasható.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.07.14. 10:15:43

Akartam kérdezni, minden szart be lehet már küldeni, amit papírra nyomtatnak, mert akkor beszkennelem a tegnapi blikket, vagy a tegnap előttit, vagy...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 10:17:18

ezt a CIB is kiküldte, jogszabályváltozás okán.

előírta nekik valami Tv. vagy pszáf, hogy ezt kell csináln, le kell írni, hogy lásd, miért szopatnak.

hát leírták.

Énbagoly 2009.07.14. 10:17:19

Végre megint itt!
Hú de hiányzott! :)

balapety 2009.07.14. 10:18:51

Basszus.Nem jelentek meg a kommentek.:( Azt hittem én leszek az első

Énbagoly 2009.07.14. 10:19:11

Különben ezt eddig is csinálták, de te csak utólag értesültél róla. Én még nem kaptam ilyet a bankomtól. Lehet, hogy fogok?

májgeriberi 2009.07.14. 10:19:30

tehát a szerződés arra való, hogy a bank találjon hülyét arra, hogy eztán úgy húzzák ahogy csak akarják?!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 10:20:25

@balapety:

de ott voltak, csak nem láttad a seresüvegtől, ami eltakarja a monitort.

ja, és ne igyál kommentelés közben, ha nem serálló a billentyűzet!

EnZsolt 2009.07.14. 10:20:38

Kérdem én, mi van akkor, ha én mint ügyfelük, nem vagyok hajlandó ebbe belemenni. SZeretnék az ügyfelük maradni, de nem akarom, hogy egyoldalúan változtassanak bizonyos dolgokon, mivel az számomra hátrányos lehet, és ez sértő. Akkor azt mondják váltsak bankot?

Vagy mit tud tenni ilyen esetben a Fogyvéd?

Ez nekem sehogy sem tetszik.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 10:23:28

@EnZsolt: szerintem az ügyfél is ki kell, hogy adjon ilyen silabuszt a bankjának, hogy mikor mi a helyzet.

és kész.

balapety 2009.07.14. 10:24:19

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Majdnem.De dobozos sört iszok.A billentyűzetbe meg nem öntöm mert az pazarlás.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 10:25:16

Én a Kispárna Takarékszövetkezet ügyfele vagyok.
Még soha nem módosítottak egyoldalúan szerződést.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 10:25:51

@balapety: jaj, az a kezedben egy doboz?

fel kell vennem a szemüveget....

elwood 2009.07.14. 10:26:16

kimaradt belőle:

a bank jogosult a törlesztőrészlet egyoldalú emelésére:

- a napi középhőmérséklet növekedése, vagy csökkenése

- a Duna vízállásának csökkenése, növekedése

esetén

Smacika 2009.07.14. 10:26:36

Vissza kell nekik írni, hogy:
A háztartásomhoz benyújtott dokumentumok átvétele, iktatása és feldolgozása illetékköteles, melynek összege 15000 Ft.-/alkalom.
Indoklás:
Mivel nem rendelkezem többszáz léhütő ügyintézővel, mint önök, ezért az én drága időmből vesz el minden ilyen baromsággal való foglalatoskodás, hasznosabban is el tudom tölteni ezen perceket.Ha mégis úgy döntenek, hogy próbálkoznak, akkor be kell csengetniük a lét a pénztáramba.
Figyelem!
Amennyiben 15 napon belül nem fizetik be a számlámra a kesst, nem áll módomban az üggyel érdemben foglalkozni.
Fellebezésnek helye van, de halasztó hatása nincsen, és ráadásul pontleszarom.
Amennyiben nem rendezik a tartozásukat, úgy kénytelen leszek leszarni a pofájukat, és az intrum jusztíciával jól picsánrúgatni önöket.

vape 2009.07.14. 10:28:16

Úgy látom, régen volt már ez év márciusa, amikor ettől a témától volt hangos a sajtó. Miszerint a PSZÁF (vagy GVH?) azt akarta elérni, hogy a bankok ne módosíthassanak bármikor egyoldalúan szerződést. Valamint, hogy az ügyfél ilyen módosításkor (bizonyos esetektól eltekintve) díjmentesen előtörleszthesse és lezárhassa a szerződést.
Ez lett a torz és nehezen értelmezhető dolog lett az eredménye.

Részletek pl. itt: www.fogyasztok.hu/cikk/20090325/gvh_nem_dragitja_bankhiteleket_az_uj_jogszabaly_nincs_tobb_egyoldalu_szerzodemodositas/

Énbagoly 2009.07.14. 10:29:21

@elwood: még több ilyet!
Szerintem a hajadat is kitépik helyetted, ha elunod magad.
Különben is örülj, hogy az ügyfelük lehetsz!

elwood 2009.07.14. 10:29:51

az OTP "úgyis megszivatlak mert megtehetem" Banknál van lakáshitelem amit
0%-os előtörlesztéssel vettem fel

egyszer csak látom 4%-ra emelték az előtörlesztést, mert megérdemlem

a törvények szerint jogukban áll a kamatot évi 100%-ra, egyúttal az előtörlesztést 200%-ra emelni, ezzel elvenni házam. De nem teszik mert jó fejek.

balapety 2009.07.14. 10:31:53

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Az üveg.De mivel fenntartom a jogot,hogy bármikor egyoldalúan változtassak a saját szabályaimon,most dobozost iszok.:)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.14. 10:32:04

@elwood:

Küld be ügyintézni a szőrnyet!

Ha nem használ,akkor Horálki mestert.

illemvakond 2009.07.14. 10:34:36

Ez mindig is így volt, nem?
Tudom, itt nem (csak) hitelről van szó, de – tudomásom szerint – minden hitelszerződésben benne van, hogy a bank egyoldalúan módosíthatja a szerződési feltételeket.
Ez szépen meg is történt tavaly év végén.
Jelentkezzen, akinek hitelszerződése van bármelyik bankkal, és nem módosítottak a szerződésén.
(Nekem mindössze egy levelet küldtek, hogy ezt csináltuk, és milyen jófejek vagyunk, hogy nem követeljük vissza egyben az egészet, vagy nem adjuk el a fejed fölül a lakást.)
Itt legalább előre szólnak… Hm.

elwood 2009.07.14. 10:37:26

én kifüggesztettem az ajtómra, hogy mostantól csökkentem a törlesztőrészletek összegét, és a bank még nem jelezte, hogy kifogása lenne ellene

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 10:42:27

Azt szeretném kérni, hogy a blog.hu számítógépeiről vegyék le a téglákat.
Túlterhelt a rendszer.

Frucsasz 2009.07.14. 10:51:00

És még mindig forog a Föld... Mik vannak.

Fairy Girl 2009.07.14. 10:59:45

Ezt minden bank kiküldte, nem? (Nekem is küldött az Unicredit.)

elwood 2009.07.14. 11:11:08

kiküldte igen, attól még játsszanak a dorongomon

homár molla 2009.07.14. 11:17:56

az van, hogy korlátozták a bankok egyoldalú szerződésmódosítási gyakorlatát. tulajdonképpen leegyszerűsítve elvileg most mi jártunk jól. rendes bankok ezt ennek megfelelően kommunikálták, azaz azt írták, hogy a jövőben önt már egy pinaszőrszálnyival nehezebben tudjuk átbaszni, kérem, örüljön velünk. az erste ezzel szemben dörgedelmes levelében nem azt írta le, hogy mi az, amit a továbbiakban már nem tehet meg az ügyfelekkel, hanem azt, amit továbbra is csuklás nélkül megtehet, ha kedve tartja.
szóval a levél a tájékozottabbaknak arról szól, hogy bár egy pár dolgot valóban kivettek a kezünkből, de azért ne tessék nagyon elkanászodni, mert úgyis lófasszal az ánuszban tetszik majd távozni tőlünk.

Tsabi 2009.07.14. 11:18:24

Skandallum, mostmilesz. Torvenyt hoztak, ennek ertelmeben a bank kikuldte, tudomasul lehet venni es/vagy mas bankhoz menni. Ez ugye nem a hetvegi poszt?

Tsabi 2009.07.14. 11:28:53

BTW a mai posztok alapjan a lampabura is jobb fogyaszto vedo mint Szily nagyur.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 12:04:14

internálszervererror és hanyattsün legújabb barátja:

Warning: file_put_contents(/var/local/www/blog.hu/bloghu2/../log/slog/slog20090714.short.txt) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Bloghu/Slog.php on line 138

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.14. 12:06:11

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Már írtam, h szedjék le a téglákat a számítógépekről.
Túlterhelést okoznak.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 12:08:40

@Sün‼:

a homárnak írjál hogy szar a blog!
remélem kiteszik:))

Zsiber 2009.07.14. 12:10:04

A bankok eddig minden esetben módosíthattak egyoldalúan a szerződéseken. Ezután csak a felsorolt esetekben. Mi ezzel a gondod? Ez az egész csak látszatintézkedés, mivel ha nem módosíthat egyoldalúan, majd emelni fogja a kamatot, kezelési költséget...stb. Aki hitelt vesz fel, az ezt vegye tudomásul, és ne sírjon! Mindig az diktál, akinél a pénz van. Egy hitelszerződés nem szívesség, hanem üzlet. Kockázat a banknak, ha nem fizetsz, kockázat neked, ha változnak a feltételek.

staropramen 2009.07.14. 12:11:55

Sztrovacsekek!
Figyelmetlenségből kimaradt a levélből a következő szakasz
e.Egyéb okok
-hajóvontáknak Engellharzellnél tiltás ellenére történő találkozása esetén.

Mylady 2009.07.14. 12:21:30

Na, végre egy igazi naiv ügyfél. Vagy hősünk 20éves csipkerózsika-áloból ébredt a minap? Vagy hogy?

Impega 2009.07.14. 12:50:00

na jo, en mentem gombaszni.

A blog szar

Sir Mortzosch 2009.07.14. 12:53:21

öhm
emmá a hétvégi ?

johevi 2009.07.14. 13:00:49

Bár az Erste van nevesítve, ez az ÖSSZES PÉNZINTÉZETRE igaz. A törvény módosult nem az erste találta ki, ő csak kiküldte az ügyfeleknek. Én más bankoknál vagyok, azoktól is megkaptam.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.14. 13:31:17

@Sün‼: igen

de izgibb lett volna,ha szily rakja ki vagy a gábriseszter

tényleg

írjanak inkább önostorozó posztot, hogy milyen szar a blog, micsoda hibák a rendszerben és mennyire sajnálják, hogy nekünk itt milyen nehéz kommentelni és különböző hazug ígéreteket is tegyyenek, vagy legalább írják oda, hogy kivizsgálják és előre is elnézést kérnek

elwood 2009.07.14. 14:07:53

@Zsiber: "Aki hitelt vesz fel, az ezt vegye tudomásul, és ne sírjon! Mindig az diktál, akinél a pénz van. Egy hitelszerződés nem szívesség, hanem üzlet. Kockázat a banknak, ha nem fizetsz, kockázat neked, ha változnak a feltételek."

öööö ... a hitelt felvettem, tehát a pénz nálam van. de nem én diktálok, sőt.

ez egy üzlet lenne amiben közlik a feltételeiket, én pedig eldöntöm, hogy belevágok vagy nem. De nem úgy hogy közlik a kedvező feltételeket, majd miután belevágok megváltoztatják !

Sőt kiszállni sem tudok hiszen pl. az előtörlesztési díj emelése pont ezt teszi lehetetlenné.

kockázat nálam az hogy közben megváltozik a szerződés ? He ? És most ezt így hogy ?

uckmuckfuck 2009.07.14. 14:18:31

Zsiber- ez nem csak a hitelszerződésre vonatkozik, a sima lakossági számlára is.
Tehát ha akarnák a kezelési költséget megemelhetnék 200 Ftról 20000-re. És lehet hogy 20 éve így működik már, de attól még felháborító, nem?

EnZsolt 2009.07.14. 15:07:27

@uckmuckfuck: nem Oszkárnak hívnak egészen véletlenül???

homár molla 2009.07.14. 15:29:23

hádde mint mondtam volt, ez most pont arról szól, hogy megszigorították az egyoldalú szerződésmódosítás feltételrendszerét. ilyenek vannak benne pl:

"A szerződés egyoldalúan nem módosítható új díj vagy költség bevezetésével."

további részletek:

www.complex.hu/kzldat/t0900013.htm/t0900013.htm

mint mondtam, továbbra is az ügyfél áll a szopott fasz rosszabbik végén, de ez most pont nem egy olyan változás, amin siránkozni kéne. azon lehet, hogy az erste ezt is úgy adja el, hogy az egyszeri jóskabácsi lehetőleg azonnal összecsinálja magát, és a biztonság kedvéért befizesse az utolsó ötezresét, ha még megvan, sose lehet tudni-elven.

homár molla 2009.07.14. 15:30:42

ja és juteszembe, ma megyek az erstéhez számlát megszüntetni, mondjuk más okból kifolyólag, de nem lesz rossz érzés az se.

Agyalap 2009.07.14. 15:31:54

"Ugyebár a bank és én közöttem üzleti kapcsolat van, amely során mindketten vállalunk némi kockázatot"
Na itt tévedsz. A bank nem vállal semilyen üzleti kockázatot. Ha jelzálogkölcsönt veszel fel, és közjegyzővel szeretné kiállítani a papírt arról, hogy két hét alatt elveheti a fedezetül felkínált ingatlanodat - bár ez a banknak kell, Te fogod kifizetni az ingyenélő közjegyző díját is.

uckmuckfuck 2009.07.14. 15:32:36

@EnZsolt: Nem. Mért hívnának annak?

májgeriberi 2009.07.14. 16:21:40

ha azt mondom erste az elsőzésnek számít?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.14. 20:06:29

Nekem semilyen részletem nincs,ezért kérdem
Van-e olyan kitétel a szerződésekben, hogy az ügyfél egyoldaluan nem modosithatja a szerződés bármely pontját?

elwood 2009.07.14. 21:52:45

az ügyfél szabadon módosíthatja a vazelin mennyiségét a seggbek*s előtt

corrado 2009.07.14. 22:31:48

@Agyalap:
"Na itt tévedsz. A bank nem vállal semilyen üzleti kockázatot."

Nem, aha, persze...

Naív lélek 2009.07.15. 08:33:55

Én is kaptam ! A levél első részében nem csak a hitelesekről van szó, hanem a számlavezetési szolgáltatásról is ! Tehát nem csak mi hitelesek vagyunk érintve, hanem mindenki akinek számlája van. Ja és hogy eddig csak a Cib-ek és az Erstesek kaptak?! Ami késik nem múllik !
Egyébként naiv ügyfélként becsörtettem a bankba, megkérdeztem az ott ülő fiók vezetőt, hogy ez mi és most miért is meg mit is? Hát nagy tanácstalanul rám nézett és csak ennyit mondott, hogy Ő még ilyet nem látott. Aztán megegyeztünk, hogy egyetlen egyértelmű dolog van a levélben az augusztus 1-je. Addig várjak és majd kiderűl, hogy miért és mit akar a bank. Hát ennyi, így jártam én a nem sikeres hiteles ember. A héten már hallottam hogy miniszter elnökünk a szönyeg szélére kérette a bankvezetőket ez ügyben ! Én naivan még reménykedem, hogy szétcsap közöttük :) ( Mert ugye a remény hal meg utoljára )

dinyus 2009.07.15. 09:48:02

azért a posztnak ahhoz a részéhez, miszerint az Erstét is nyomja a válság, egy kis adalék:
www.profitline.hu/index.php/hircentrum/hir/127592

emzéperiksz 2009.07.15. 13:08:36

@Zsiber: A hitelnél nem az diktál, akinél a pénz van, mert az az adós. A hitelnél az diktál, aki kölcsönadta: a betétes, illetve a közvetítő, a bank.
És ez így logikus. Nem a betétes nyafog, hogy de szeretne kölcsön adni Tóthéknak új kocsira, hanem Tóthék nyafognak, hogy jajj de kéne a pénz új autóra. Ha a betétes fél év múlva magasabb kamattal ad kölcsön, akkor bizony fél év múlva több kamatot is kell fizetni.

emzéperiksz 2009.07.15. 13:10:58

@Agyalap: Van kockázata a jelzálogon is. Talán nem akkora, mint a fedezetlen hitelen, de ott a kockázat. Ha egy tömeges hitelbedőlés során lemennek az ingatlanárak, mint Amerikában, itt is a csőd szélére vagy csődbe sordódnak a bankok, mint odaát.

emzéperiksz 2009.07.15. 13:17:52

@Zsiber: Ha nem módosíthat egydoldalúan, nem lesz banki szolgáltatás: se hitel, se betét. Leszerződnek a bankkal az ügyfelek 20-30 évekre, ezek előre beláthatatlan időtávok.
Ha a péknek azt mondod, 20 évig nem módosíthatja egyoldalúan (vagyis nem emelheti) a kenyér árát, vissza fogja adni az ipart, és azt mondja, szerezzen magának kenyeret mindenki onnan, ahonnan akar. A bank is ezt fogja csinálni: nem lesz hitel hosszú távra, azt csókolom.

Meridian74 2009.07.15. 14:28:06

A CIB BANK IS pont ugyanezt a levelet küldte... várhatólag a többi bank is ugyanezt fogja küldeni.

Aminek értelmében úgyis akkor emelnek kamatot amikor csak kedvük szottyan. EZ ellen csak az tudna segiteni ha agusztus 1-től valamennyi hitelt igénylő nem fizetné a törlesztőrészletét be - de ilyen itt ugysem lesz.

memberjoe 2009.07.15. 14:42:50

Nem értem. Mindezen körülmények ugyanúgy befolyásolják az ügyfeleket is (köztehernövekedés, makrogazdasági mutatók romlása, postai díjak növekedése, bankokhoz fűződő kockázatok /USÁ-ban eddig több mint 50 bank ment csődbe/).

Én miért nem módosíthatok egyoldalúan szerződést?

ojio 2009.07.15. 23:55:52

Módosíthatsz, ez majd a banknak nem tetszik, ezért felbontja a szerződést, és fizesd ki egyben a hitelt.

ciluvagyok 2009.07.17. 00:21:58

Szerintem:
1: nem szabad olyan dolgot megvenni, amit ne tudnál max 2 éven belül visszafizetni
2: BÁRKI aki hitelt vesz fel, rohadtul tisztában kéne lennie azzal, hogy MINDEN bank ilyen genny pénznyelő sóher intézmény, lényegében diktatorikus hatalommal...

bbt62009 · http://www.pannon.info 2009.07.17. 20:06:01

"Szégyenlistán" a CIB Bank
A CIB Bank Zrt.-t elmarasztalta a Budapesti Békéltető Testület

A CIB Bank Zrt. egyik ügyfele 2008. november 7.-én internet bankon kezdeményezte a CIB Ingatlan Alapok Alapja befektetési jegyeinek visszaváltását amit a bank nem hajtott végre és az ismert PSZÁF felfüggesztés miatt ez a fogyasztónak kárt okozott. A bank telefonos beszélgetésekben kártalanítást ígért de később ezt változó indokokkal megtagadta.

Az ügy a Budapesti Békéltető Testület elé került, amely BBT/6/2009. számú határozatában kötelezte a bankot az ingatlan jegyek 2008. november 24.-i árfolyamon történő visszaváltására (megtekinthető: www.pannon.info).

Ezen túlmenően megállapította a következőket:
• Az bank az Ingatlan alapját a fogyasztókat megtévesztő módon reklámozta és vonzó befektetésként tüntette fel még 2008. november 7.-én is.
• A Bank nem tagadhatja meg a fogyasztókkal készült hangfelvétel kiadását, és azt adja ki az ügyfélnek.

Ezzel szemben a CIB Bank Zrt:
• A megtévesztő reklámozást még 2008 végén is folytatta és a fogyasztókat megtévesztette mivel az ingatlan alapot az állampapírokhoz hasonlóan vonzó és biztonságos, de annál nagyobb hozamot ígérő befektetésként mutatta be akkor amikor azok árfolyama már folyamatosan csökkent. Kockázatát az állampapírokéhoz hasonlónak állítja be.
• A Bank nem hajlandó kiadni az ügyféllel készült hangfelvételt.
• A CIB Bank nem rendezte az előírt árfolyamon a jegyek visszaváltását és azokat csak 2009. áprilisában váltotta vissza az előírtnál jóval alacsonyabb árfolyamon ami a fogyasztónak jelentős kárt okozott.

A fentiek alapján a CIB Bank Zrt. joggal szerepel azon cégek "szégyenlistáján" amelyek a a Budapesti Békéltető Testület (BBT) honlapján is helyet kaptak. Ezen azon cégek szerepelnek akik nem hajtják végre a BBT határozatát és a fogyasztó jogokat semmibe veszik.

További információ a www.pannon.info oldalon!

zokoni 2009.07.18. 23:32:38

@Naív lélek: A bank szerződésmódosítást kezdeményezett ez mindenkinek elkerülte a figyelmét. Én már olvastam más banktól olyan levelet ahol tájékoztattak az új törvény lényegéről. Ez a levél nem ezt jelenti hanem gerinctelen válasz a törvényre. Ha pedig nem fogadod el a kezdeményezését a módosításra gondolom kifizetheted előtörlesztési díj nélkül a hiteled: hoppá miből is? Tehát kedves kurmányunk adott megint egy pofont a szarnak a bankok meg csípőből átjogászkodták magukat a kiskapun megint. De sebaj majd jön az etikai kódex:)

Lutzy Fery (törölt) 2009.07.20. 01:30:12

Nezzetek mar magatok kore! A magyar bankok azert ilyen pimasz, pofatlan tragyadombok, mert megtehetik...
Nekem mar legalabb 10 eve egyetlen szamlam nincs magyar "bank" kezen, nem is szivok folyamatosan sem hitel, sem barmilyen egyeb penzforgalom tekinteteben. Ja, es az egyenleg elszamolason sem szerepel 39 fele ilyen-olyan "koltseg"...

Kar a sunokert, ugyhogy egyenek tuparnat...
süti beállítások módosítása