Tékozló Homár

Svédasztalból is van féladag a Menta Terasznál

2009.07.28. 12:26 | jackyll | komment

Judit és 60 vendége tuti nem mennek többet a Menta Teraszba. Svédasztalos vacsorájuk első körben csak a csapat felére volt elég, a tulaj és a pincérek ugyanazt a pökhendi stílust hozták, a saláta meg homokos volt:

Nem vagyok egy kötözködő típus, nem szoktam visszaküldeni az ételt és nem szokásom panaszkönyvekbe sem írni. De a következő eset még nálam is kiverte a biztosítékot. Adva volt egy évzáró hastánc előadásunk, amire hónapok óta készültünk. Próba próbát követett és a legjobbat szerettük volna nyújtani a meghívott közönségnek. Rábukkantunk egy remek helyre, melynek adottságai tökéletesen megfeleltek az előadás helyszínének, ez volt a Margit körúton található Menta Terasz. Első ránézésre beleszerettünk, bár már akkor is feltűnt, hogy a pincér tüntetőleg jó sokáig nem szolgált ki. De azt gondoltuk, biztosan csak rossz napja van. Másnap találkoztunk az üzletvezetővel, leszerveztük az eseményt és kértünk tőle egy menüajánlatot, hogy kb. 50-60 főt hozunk az eseményre, vacsorával kedveskednénk a vendégeknek a tánc után. Küldtek is egy ajánlatot, lehetett választani 3 főétel és 2 desszert közül fejenként 2600Ft-ért. Az ajánlatot elfogadtuk. Mikor leadtuk a létszámot, hogy 59 fő érkezik a részünkről, akkor szóltak, hogy az már túl sok ember a felszolgáláshoz, így svédasztalra fogják kitenni az ételeket. Ezt is elfogadtuk, sőt leadtuk, hogy ki mit kér pontosan.

A megérkezés napján kezdődött minden azzal, hogy mi nyomtattunk gyönyörű  belépő jegyeket, és végighívtuk az összes vendéget, hogy azt majd átvehetik a pincérektől névre szólóan. Ettől a Menta Teraszon azonnal elzárkóztak, mert hogy erre a feladatra külön hosstest kellett volna szerződtetnünk, ők erre nem érnek rá. Ok, akkor megoldjuk mi. Utána levonultunk a pincébe átöltözni, készülődni. Kérdeztem a pincért, hogy rendelhetünk-e magunknak (a táncosoknak) italt, hisz ott leszünk lent kb. másfél órát, és nagyon meleg volt. Az első válasz: NEM. Kérdezem én, de miért? Nem lehetne megoldani? A válasz: Na jó, de attól függ mit és azonnal kiviszem egyben a számlát! Ki is hozta, és arra sem volt hajlandó, hogy tételesen megmondja nekünk, ki mennyivel tartozik. Fel volt háborodva, hogy elvártuk, ne fizessen ugyanannyit aki almalevet kért, mint aki pezsgőt.

Mindeközben a hastánc tanárunk fent rendezkedett, és kiejtette a pincér szót a száján. Ekkor az üzletvezető hölgy feldúltan kiosztotta, hogy hogy merészeli a pincért pincérnek szólítani, hiszen ő felszolgáló! Hozzátette, ez olyan, mintha téged nem hastáncosnak, hanem rúdtáncosnak szólítanálak!

Kérdezem én: mióta osztja ki a szolgáltató a megrendelőt és még inkább: mióta degradáló és bántó szó a pincér? Utána tanárunk jelezte (de már előre is e-mailben), hogy a várt 59 fő helyett 63 érkezik, tehát +4 főre kérünk ételt.

Ekkor az üzletvezető  beszólt a konyhára: - az 59 helyett 63-at kérünk!
Erre kiszól a szakács: milyen 59? 52-ről volt szó!
Üzletvezető: - Nem, 59-ről!
Szakács: - Nem, 52! (Ezt kiabálva a fülünk hallatára…)

Ekkor leellenőriztük a megrendelő e-mailt, amiben természetesen 59 fő állt. Ekkor azt mondja az üzletvezető: - rendben, akkor ok a 63, és azonnal beszedte a pénzt, de közben megjegyezte: - Ugye tudjátok, hogy ez svédasztalos menü, és senki nem fog kivenni a tányérjára 8db húst? - Persze senki nem fog kivenni 8db húst, de azért szeretnénk normálisan megvacsorázni, hiszen ebben állapodtunk meg, ezért fizettünk.

Ezek után rendben lement a táncelőadás (hozzáteszem, a táncok közben, bárki rendelt italt, azt abban a pillanatban kiszámlázták, így konkrétan anyukám nem látta az egyik produkciót, mert a pincér azonnal követelte a pénzt, arra hivatkozva, hogy különben ő össze fog zavarodni).

És innentől jött az igazi feketeleves. Az előadás után a vendégek a svédasztalhoz járultak, ahol kb. 30 főnek elegendő étel volt kirakva, így kb. 25főnek + a 8db táncosnak, már egyáltalán nem jutott semmi, holott kifizettük a 63főt!!! Akiknek jutott, azok pedig panaszkodtak, hogy nagyon homokos a saláta és recseg-ropog minden falat.

Szaladtunk az üzletvezetőhöz, hogy ezt mégis hogyan gondolták? Erre az üzletvezető válasza: miért, 2600Ft/főért mit vártatok? Láttuk, hogy volt aki többféle ételből vett, ezért nem jut a többieknek!

Mondtuk, azt vártuk amit ajánlottatok: vacsorát 63főre! Voltak akik el sem tudtak jönni, így ők alapból nem ettek, voltak akik rögtön az előadás után elmentek, így ők sem ettek, és még így is majdnem a fele társaság éhen maradt! Kérdeztük: - A grillezett sajttál elnevezésű étel abból állt, hogy 1db mozzarellát lehetett venni a homokos salátával? A harcsapaprikás pedig egy adag tészta 3 darabka hallal? Mikor már harmadszor mentünk oda az üzletvezetővel tárgyalni, nagy nehezen úgy döntöttek, hogy jó, akkor lefőznek még pár adagot. Persze mire ez már kikerült az asztalra, a vendégek nagy része már hazament, vagy elment a kedve az evéstől, nekünk pedig mindentől, hiszen annyira készültünk, és nem győztünk szabadkozni a vendégeink előtt, hogy a befizetett 2600ft-ért szinte semmit sem kaptak. A hangulatunk a béka feneke alatt volt, nem úgy sikerült az este, ahogy terveztük.

Ilyen megalázó, pökhendi stílust még sehol nem tapasztaltam, mint a Menta Teraszon, holott odavittünk 63 embert enni, és inni, úgy hogy az ital külön volt, tehát az plusz bevételt jelentett nekik! Egész végig azt éreztették velünk, hogy megtűrtek vagyunk, akik ennyi pénzért jobb ha befogják a szájukat, holott ők adták ezt az ajánlatot.
Amit pedig végképp nem értek: még ha nem is nagy bevétel nekik ez a pénz, nem számít, hogy 63 ember úgy megy haza és azt terjeszti majd: Soha ne tedd be a lábad a Menta Teraszra!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.28. 12:31:12

Én nem akarok elsőzni,de a téma jó,de már olvastam :)))

É2I 2009.07.28. 12:34:07

"O"

Ahh, mindig állni és várni, előkelő helyekről lecsúszni.

bagolybagoly 2009.07.28. 12:37:33

Az szerintem normális, hogy ahol ennyien vannak azonnal számláznak. Tényleg nem lehet egy étteremnek külön embere meghívóosztogatásra. A többi meg tényleg parasztság. Nincs ott egy felszolgáló sem, csak pincér! Az is pincér, aki az üzletvezető!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 12:41:05

en hastanc elott mindig eszek egy kis proteint

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.07.28. 12:43:26

lol...
Az étterem menüpontban zsiványpecsenye a hívószó...
Nem csodálom...

Bamba Barack 2009.07.28. 12:43:36

Tavaly arra mászkáltunk és oda mentünk enni.Én nem tudok semmi rosszat írni,marha jó volt a kaja,a kiszolgálás is normális volt.Mindenesetre az író által leírt dolgok szánalmasak a menta teraszra nézve...

Bamba Barack 2009.07.28. 12:45:02

Tavaly mászkáltunk arra és oda mentünk ebédelni.Hát a kaja marha jó volt,a kiszolgálással sem volt probléma.Mindenesetre amit írt az író az nagyon szánalmas,a menta teraszra nézve.

2009.07.28. 12:47:40

igazi homár téma, én már több rosszat hallottam erről a teraszról, sőt személyesen sem sok jót tapasztaltam. Mitől van ez a legenda, hogy ez jó hely nem értem.
De most már végképp a békafeneke alá kerültek nálam.

Ekkora taplóságot, hogy kioktatják a vendéget... pedig még csak nem is CINNAMONNAK hívta a pincért.

Miigeii 2009.07.28. 12:53:26

Én egyszer voltam ott, és a pincér (ejj, bocsánat, a Felszolgáló Úr) igen nehezen és baromi sokára vonszolta ki magát az asztalunkhoz.. Nem is kívánkozom oda többet, pedig jó kis hely is lehetett volna.

maincoon © 2009.07.28. 12:54:46

mind a két oldalt meg lehet érteni valamilyen szinten
viszont az, hogy nem képesek normálisan kommunikálni és kompromisszumot kötni egymással, az felháborító
az étteremnek biztos korábbi esetekből tanulva meg volt a rossz tapasztalata, a hastáncosoknak meg nem volt meg a korábbiakból származó nagyfokú bizalmatlansága = szar buli :(
hű, de értelmes lett :S

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 12:55:04

vendégkönyvbe már benne van. átbaszós hely, én oda akartam ma bemenni ingyen szarni, de ezek után máshova viszem a barna aranyat!

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 12:57:00

@maincoon: azért - ha elhangzott - ilyen 2600 forintért mit vársz elég súlyos beszólás egy étterem részéről. érdekes a kínai büfében 600 forintért kinyalják a seggem, úgyhogy valahol nem tudom sajnálni a magyar éttermeket, ahol mindenki csak lógatja a lábát és szarik az egészbe ilyen stílusban.

gelsystem 2009.07.28. 12:57:49

na vazzzzzze:
cekkkkcuálisan más orientáltságú volt a saláta?!?!
eszem megáll!
fölllllháborító!

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 12:58:34

@d.hardman: vendégkönyvből már törölték :)

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 12:58:37

@d.hardman: vendégkönyvből már törölték :)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2009.07.28. 12:59:51

Biztosan a Menta Terasz is megfogadta a tanácsot, hogy járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

homár molla 2009.07.28. 13:00:39

amikor legutóbb ott jártam, csak az az egy baj volt, hogy kurva ritkán járt a pincér (mifelénk is így hívják), egyébként minden teljesen rendben volt.

viszont cserébe annyira szép volt a pincérlány, hogy egészen zavarba jöttem, még a nejem is kiszúrta. (általában persze jól viselem a rendkívül szép nők látványát, hiszen a feleségem is az. ha esetleg olvasnád, bébi.)

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2009.07.28. 13:02:41

már akkor ott kellett volna hagyni őket amikor azt mondták hogy svédasztalos megoldással tudják csak megoldani, és keresni másik helyet.

Cím nélkül is már ott le lehet vágni a storyból hogy ez lesz a vége.

É2I 2009.07.28. 13:03:17

@maincoon:
Namost; a fele kaját meg a pincér-felszolgáló malőröket ez nem magyarázza.

A felszolgáló igenis pincér a köznyelvben, bármennyire is szeretne az ügyvizelő asszonyság tudományos lenni. (Tudom a vézgett szakmunkásoknak úgy van írva a bizonyítványukba.)
A svédasztal meg nem a batyusbálat jelenti. Sőt a vázolt tálalás még csak a svédasztalt sem.

staropramen 2009.07.28. 13:08:43

Kedves Judit Sztrovacsek!
nem fogok veletek gúnyolódni, inkább gyakorlatiasabb oldalról közelítem meg a kérdést.
8 feldühített hastáncoslány mekkora balhét tud csapni, ha akar és ha muszáj?Miért hagytátok, hogy egy idióta pincérfelszolgáló és egy főakárki szórakozzon veletek?Egy rövid de hatásos hisztérikus tömegjelenet szabadtéri előadása után +rövid érdeklődés a vásárlók könyve hollétéről biztosan helyre tette volna a kiszolgálást.
A rúdtáncos kiszólásért(ami lenge bájjal történő lekurvázás) pedig 10 körmös arcmasszázs jár.

norbi987 2009.07.28. 13:09:33

A szart is kivertem volna az üzlet vezetőből, ha meg nő volt akkor szétrúgdostam volna

Unbiased 2009.07.28. 13:09:37

Ez az egész a zavaros előzetes megállapodástól kezdve jól el lett szúrva. Én az ellenőrizhetetlen svédasztal helyett ragaszkodtam volna az egyenkénti, igénymegjelelölés szerinti kiszolgáláshoz.

kigyúrt állat 2009.07.28. 13:10:42

Mér' nem rendeltetek "Menta steak-et baconos parázsburgonyával, sült paprikával, egzotikus mediterrán salátával, illatos balzsamos öntettel" az étlapról, fejenként 6300 HUF-ért? Akkor a személyzetet akár le is garçon-ozhattázok volna!

maincoon © 2009.07.28. 13:14:05

@d.hardman: nem mondtam én sem mást, mint te, csak máshogy fogalmaztam. a második mondatom utalt arra, amit írtál. természetesen elítélem az ilyen beszólásokat.
nekünk például van egy kedvenc éttermünk - de kizárólag a kaja miatt. a pincér pasi (direkt nem felszolgálót írtam) annyira irritál, hogy az valami borzasztó. nem szeretem ha magáznak, sőt szinte 2 mondat után szoktam szólni annak aki szimpatikus, hogy tegeződjünk. de hogy felnőtt, családos nő létemre egy 60 körüli pasi letegezze az egész családomat és közvetlenkedve magánéleti dolgait és eseményeit ossza meg velem kaja közben - ezt már rohadtul utálom.
és unom továbbá azt az egészben, hogy sok helyen nem tudják az egészséges szintet megtalálni: ahol még nem bunkók, de nem is csöpögnek rád vacsora közben.

Szko 2009.07.28. 13:18:04

@d.hardman: Ez milyen vendégkönyv? Ha nem tetszik amit írnak bele, törlöm az egészet? Ilyen hozzáállással nem csodálom az előzményeket sem.

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 13:21:04

@Szko: kiv. vagyok, mikor jelennek meg az 1 hozzászólásos "én mindig jót ettem a családommal a mentában, a ruccola kifogástalan volt, a steak meg well-done, a kiszolgáló udvarias volt, de ott voltam amikor ott voltak a hastáncosok és mindeki 10 szelet húst vett, és amúgyis kurváknak néztek ki, és direkt összezavarták a fizetőpincért még örüljenek hogy nem lett rendőrségi ügy belőle" kommentelők :D

ugyan_pityu! 2009.07.28. 13:23:21

szerintem óriási a különbség van a "felszolgáló" és a "pincér" közt.
felszolgáló: kezébe adja a szakács az ételt, a pultos az italt, ő pedig felszolgálja.
pincér: fogadja az érkezőket, helyedre kísér, italt/ételt ajánl, tudja, hogy melyik fogás miből készül, milyen ételhez milyen ital passzol, segít ha valami észrevételed van, és aztán megköszöni, hogy ott jártál, és fogyasztottál, majd elköszön.
szerintem.

a fentebb leírtak fényében az üzletvezető hölgy roppant helytállóan fogalmazott az alkalmazottai megszólításával kapcsolatban

maincoon © 2009.07.28. 13:32:17

@É2I: a posztban nincs arról szó, hogy mennyit kap a pénzéért. azt olvastam csak, hogy lehetett választani 3 főétel és 2 desszert közül. és ugye azt meg már megtapasztalhattuk, hogy egyik étteremben rohadt sokat adnak, a másikban meg csak mutatóban van valami a tányéron, szóval (az étterem bunkósága ellenére) nem ártott volna azért tisztázni a dolgokat, csak a saját maguk védelme érdekében. bár lehet bennem van a hiba :S

euAgWzgmmtq7K 2009.07.28. 13:33:30

L E V E T T É K A V E N D É G K Ö N Y V E T!

21. század, Európa, ügyfélbarát étterem, stb.

EÖ (törölt) 2009.07.28. 13:34:34

@maincoon: még van egy olyan összefüggés is, hogy ha franciául van kiírva az étel neve és még akkor is két sorban fér el, ha krumplis tésztáról van szó, akkor ott bazidrágán kapsz egy kis adagot.
:)

Minc 2009.07.28. 13:39:19

továbbra sem értem, hogy a hp-kat (nem, nem harry potter :)) miért emlegeti mki "hölgyként", amikor a hf-okat sem emlegeti senki "úrként". a világ rejtélyei.

egyébként egyszer én is voltam a Mentában, a hétféle feltüntetett sörből nem volt egy sem, csak egy nyolcadik, amire a pincér (jajbocs, felszolgáló) olyat árat mondott, amilyet nem szégyellt.

dráma, e?

maincoon © 2009.07.28. 13:42:03

@1éÖ: jaa, igazad van! :D
de ha már itt tartunk: én a krumplis tésztáért egyetlen lépést sem tennék, de a káposztásért sem, esetleg ha az lenne kiírva, hogy kakasherepörkölt, meggondolnám ;)

É2I 2009.07.28. 13:43:22

@maincoon:
Ha ki van kötve mennyi adag jár és úgy is van porciózva, akkor nincs ilyen "félreértés".
Ugyanakkor a megfelelő leosztás az, lett volna, ha a szakács porciózza ki, mint a menzán. Netán 1-2 felszolgáló segítségével.
Mindazonáltal azt jött le, hogy a konstruktív megoldások felé még csak nem is voltak fogékonyak.
Mindegy, ez most ad nekik egy kis löketet, hogy visszaterelődjek a hejes útra. (Vagy sem, lsd: EDE múltkori MR1-s fellépése ;)

Ja még annyi, hogy 2600-ért erre fele már igen nagy adagot hoznak a fent említett étkekből és még csak nem is homokos. :)

É2I 2009.07.28. 13:46:21

@maincoon:
Hát aki tésztát étteremben eszik szerencsés ember nem lehet. Vagy csak nem tud főzni ;D

maincoon © 2009.07.28. 13:48:01

@É2I: nem tudom, hogy mi adna nekik löketet, de félek nem jó úton járnak egyenlőre :(
tegnap este meghallgattam az MR1-es adást. voltak benne számomra is új információk: pl. én nem tudtam, hogy Eszter kommentelt. ez igaz? mert én még akkor regeltem, nem emlékszem minden egyes szóra. ha lesz időm átolvasom újra.

gelsystem 2009.07.28. 13:51:01

@d.hardman:
deamatőőőőőőőőr:):)
.
josz te hozam eszel nalam! rendelsz szok, kapszol ajandek gyerekcipo! harantemelo nem erteni mi, boltozat mar kicsit! joni hozam nem bansz mek! eszel anyi ferni beléd... viz leni inygyen! hasz-tanc nemerteni! csinaltok somusor sokan, egyet fizet ketot kapol! ha te ismerni mo-so-gep-sze-re-lo hozni magadal, mosogatogep bekrepalni, kapol kedvezmeny! joni hozam nem atbacc!

É2I 2009.07.28. 13:55:12

@maincoon:
Igen volt Eszter komment, de hogy az irány mi volt már nem pontosan emlékszem. Annyira talán, hogy próbálta volna védeni a blogot a szólás szabadságra hívatkozva, meg arra, hogy EDE adatait nem ő tette ki, ráadásult az iwiw egy szabad felület. Minden EDÉk pechére.

EÖ (törölt) 2009.07.28. 13:58:26

@maincoon: a krumplis tésztát szeretem, főleg ha egy kicsit odakapott az alja
a káposztásat viszont még Abby nővér kedvéért sem enném meg.

b[ALien] (törölt) 2009.07.28. 14:05:43

Én szeretem a káposztás tésztát, és nagyon perverz módon eszem: porcukor+bors:)

Énbagoly 2009.07.28. 14:08:19

@1éÖ: Hé, írtam erre nem rakta ki.
Szóval mi ez az Abby nővéres rajongás? :)

maincoon © 2009.07.28. 14:08:51

@É2I: öregszem :D tényleg át kell olvasnom újra az egészet :D

@1éÖ: ennyit nem tudsz megtenni egy kedvelt hölgy kedvéért, hogy megegyed a káposztás tésztát??? :DDDD de hát mit is várjon az ember... :DDD

É2I 2009.07.28. 14:09:26

Én meg mindegyik félét szeretem. De a mákosat nem eszem, mert garantátlt két napos nospa injekció túra. ;( Akár még HP is felvehetné a listájára :)

maincoon © 2009.07.28. 14:11:02

@b[ALien] a kopasz baba: hello! :) képzeld, találkoztam a csajjal és megyünk capuccinozni! :DDD tudod, akit írtam ;) úúúgy örülök!! :)))
felénk is így eszik a káposztás tésztát :S

EÖ (törölt) 2009.07.28. 14:12:42

@Énbagoly: áh,semmi, csak egy buta példa volt. :D


@maincoon: azért van olyan, amit még sem teszek meg! :D például ha be lennék zárva egy tányér paradicsomos káposztával, akkor nagy valószínűség szerint éhen vesznék. pedig a paradicsomot is szeretem és a káposztát is.
de együtt...

É2I 2009.07.28. 14:14:50

@maincoon:
Leszbosz szigete sejlett fel előttem.
Csak nem?


:P

maincoon © 2009.07.28. 14:23:18

@É2I: gondoltam, hogy elírás volt, mert úgy illett a szövegbe :D
a mákos tésztától ilyen beteg lennél? :O
én a múltkor a nyers karalábé + sárgarépa mixtől hánytam egy egész éjszakán át :(
el is gondolkozom egy gyomortranszplantáción, mert teljesen kikészít ez a szervem :((((

második felvetésedre pedig: neeeeeem! nagyon neeeeeem!!!!! :DDDDDDDDD

@1éÖ: én talán életemben nem ettem meg 1 db nyers paradicsomot. viszont imádom a belőle készült ételeket. a paradicsomos káposztát viszont lehet én is kihagynám inkább :S

@b[ALien] a kopasz baba: úgy várom! :))

bekbórd! 2009.07.28. 14:28:27

A pincér szakmához kéne egy kis elhivatottság, így max. ételhordó.

Abby Nővér 2009.07.28. 14:30:01

Elnézést új vagyok itt!

Egyévest keresem! Ha látja valaki szóljon neki.
Sürgős lenne.
Köszönöm.

maincoon © 2009.07.28. 14:35:57

@Abby-Nővér: hüüülyeeee vagy, nem új :DDDDDDDD

É2I 2009.07.28. 14:36:02

@maincoon:
Valószínű, nem lennék jó ópiumista. Vagy van valami más a mákban, ami görcsbe rántja a gyonrom és el nem engedi amíg nem kap egy kis nospát.

Hát ilyenek ezek a mákok, még lehet, hogy Kennyt is ők ölték meg, a szemetek.

Abby Nővér 2009.07.28. 14:38:27

@maincoon: nem érteni minden magyar
lenni külhoni
keresni egyéves
hamar-hamar

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 14:44:58

Menta Teraszon voltam már én is. Aztán megfogadtam, hogy egy alkalom több is volt, mint a szükséges rossz... Egy tömény szerencsétlenség a hely, drága és ha már itt tartunk, az árak egyáltalán nincsenek összhangban a minőséggel. Szóval erre csak azt tudom mondani, hogy el kell kerülni a helyet...
Amúgy a gyávák időközben levették a vendégkönyvet. :-)

maincoon © 2009.07.28. 14:45:11

@É2I: próbáld ki a buscopant legközelebb, olyan hasra gyúrok, mint a reklámba van a csajnak! :DDD
de kijazakenny? már megint valami filmből való, amit én nem láttam? :D

@Abby Nővér: de sürgős drágám!? türelem, biztos éppen paradicsomos káposztát ebédel valami menta terasz nevű helyen :D

Énbagoly 2009.07.28. 14:50:24

@1éÖ: Kellett neked emlegetned. :)
Jött egy leápolni. :)

É2I 2009.07.28. 14:52:12

@maincoon:
Köszi! De nem kockáztatok, az otthoni gurulósok sz.rt se érnek. Mindig ügyeletes orvos és injekció lett belőle, miközben én az ágyon magzat pózban fetrengtem. :) Úgy hogy egy évtizede nem eszem mákos dolgokat.

South Park : sp.hostoffice.hu/

Énbagoly 2009.07.28. 14:56:40

@É2I: Azt hittem igazi South Parkot linkelsz be. De nem. :(
Pedig őket nagyon szeretem.
Meg a mákot is. :)

EÖ (törölt) 2009.07.28. 14:56:42

@Énbagoly: nem adom könnyen magam.
küzdeni fogok a végsőkig.
:DD

Énbagoly 2009.07.28. 14:58:52

@1éÖ: Most már csak az a kérdés, hogy ellene, vagy érte? :)

@Abby Nővér: Na tessék elárulni, kinek tetszik lenni?

eszenagy 2009.07.28. 14:59:07

ha megtudom mi ez az etterem es hol a feneben van, nem megyek oda a budos eletben, az biztos. foleg nem 63 fos tarsasaggal svedasztalozni, de amugy sem. ne menjen senki, a tulaj menjen tonkre es csinalja azt, amire szuletett, takaritsa a metro veceit

EÖ (törölt) 2009.07.28. 15:03:25

@Énbagoly: azt a helyszínen döntöm el. :D

Énbagoly 2009.07.28. 15:07:40

@1éÖ: Az új információk birtokában, megnézném azt a találkozást. :)))

maincoon © 2009.07.28. 15:08:01

@1éÖ: "ember küzd és bízva bízzál" :D

@É2I: balfi ásványvíz?

@Énbagoly: tipped sincs? ;)

Abby Nővér 2009.07.28. 15:08:03

@Énbagoly: a Magyarországon is méltán népszerű Vészhelyzet című sorozat egyik kedves, csinos nővérkéje. :DDD

Énbagoly 2009.07.28. 15:09:46

@Abby Nővér: Jóvan na tudom. :)
Akkor is Dr. Ross!

maincoon © 2009.07.28. 15:19:39

@Abby Nővér: b+ legalább az adataidat töltenéd jól ki :DD
www.sztarlexikon.hu/celeb/maura_tierney
szeretnéd te csak azt, hogy ha 1972-es lenne :D

okoska77 2009.07.28. 15:21:39

Újabb éhes vendéglátós. A lényeg, hogy minél kevesebb pénzből minél nagyobbat szakítson. Akkor is, ha a vendég soha többet nem jön vissza. Aztán 1-2 év múlva amikor elfogyott a balek majd elkezd sírni, hogy de nem megy a bolt, pedig ő mindent megtesz.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.07.28. 15:24:03

Normális helyen tudják, hogy a svédasztalról több fogy, mint porciózva, itt meg volt 52 fél adag?

Amúgy biztos sikeres hastáncos, aki 63 embert frekventált belvárosi helyre visz...

EÖ (törölt) 2009.07.28. 15:29:20

@maincoon: gyá! az a kép!!! :D
és ha 65-ös akkor mi van? :DDD
viszont vízöntő
egy világ omlott össze bennem :DDDD

Énbagoly 2009.07.28. 15:30:33

@1éÖ: miért, te csak a tűzöntőket szereted? :)

EÖ (törölt) 2009.07.28. 15:33:25

@Énbagoly: nem, de van olyan ismerősünk, aki azért nem járt valakivel, mert nem volt megfelelő a csillagjegye.
ez szerintem már az emberi butaság olyan mély bugyra, hogy még én se látok le addig. :D

maincoon © 2009.07.28. 15:33:40

@1éÖ: igen, ez a jó kép! ízlésből egyenlőre ötöst kapsz (tőlem) :D
nincs semmi baj, hogy 65-ös. már beérett, de nem poshadt. a lényeg, hogy nem éretlen és savanyú :D

Sallina 2009.07.28. 15:47:21

már a vendégkönyv se elérhető :)

Énbagoly 2009.07.28. 15:48:29

@1éÖ: Na ki vele, milyen csillagjegyű vagy?!
Nem állok én szóba csak úgy akárkivel!

EÖ (törölt) 2009.07.28. 15:59:27

@Énbagoly: a bagoly jegyében születtem ;)

Smacika 2009.07.28. 16:04:13

Mostan néztem meg a képeket, hát az udvari fotóknál, az első képen, a háttérben nem egy bérlakás 2-ik emeleti folyosója látható?
Szerintem de.
És ha a lakók beleköpnek a levesbe, mert utálják a cicnéreket?

Énbagoly 2009.07.28. 16:04:39

@1éÖ: Beszarás, a radaron már kinn volt a következő válaszod, itt meg nem látom. Érdekesen működik ma a Homár.
És hozzá kell tennem, én nem barátkozom baglyokkal! Csak egerekkel, pockokkal, újszülött mezei nyulakkal.
:)

EÖ (törölt) 2009.07.28. 16:12:32

@Énbagoly: na ilyen az én szerencsém... :)

Isaura 2009.07.28. 16:29:52

Szegény. Nem szabad sédasztalt elfogadni, az mindig átbacás.
Az a lényege, hogy lenyúljanak.

Sün! Rendeltek már tőled az egész személyzetnek? Légykedves, 3 körre a vendégeim!

Tiffauges 2009.07.28. 16:54:05

Nem ismerem ezt a teraszt, inkább ajánlanám a rakhmári Grand Hotelt, ahol esténként az úri közönség verekszik (kitűnő széklábak!) és Leila, az arab démon táncokat lejt.

illemvakond 2009.07.28. 16:58:31

@1éÖ: Egy számomra igen kedves ember sincs nagyon oda a horoszkópokért (bár együtt jókat tudunk szórakozni rajta).
Amikor ismerőseink csillagjegyekkel traktálják, és ő jelzi, hogy nem érdekli, a válasz: persze, hogy nem hiszel benne, mert bika vagy.
Erre nem tud mit lépni.

pisti11 2009.07.28. 17:42:31

Mottó:
Nem az a baj, hogy az emberek nem zudják, hogy mi van, hanem
AHOGY TUDJÁK NEM ÚGY VAN!
A blog szövege közel sincs az igazsághoz.
Nem véletelen, hogy az éttermet lejárató hozzászólóknak címzett válaszok visszajönnek, hogy kézbesíthetetlenek.
A blog tele vAn csúsztatásokkal, HAZUGSÁGOKKAL, félinformációkkal és féligazságokkal.

A megrendelő július 18-án érdekes módon még barátságosan elbeszélgetett az ügyeletes üzletvezetővel, és úgy váltak el, hogy rendben van minden. Az üzletvezető aki beszélt velük felém ezt az infót adta.
Aztán 21-én mégis elkezdődött egy lejárató hadjárat, amely a mai napra oly mértékben eszkalálódott, hogy a vedégkönyvet a beírt értelmetlen szövegek és trágárságok miatt, valamint a ráküldött angol nyelvű sex-hírdetések miatt - amelyek vírust tartalmaztak - kénytelen voltam időszakosan felfüggeszteni.
A beírásokból kiderül számomra, hogy rosszindulattól fröcsögő, elborult elméjű illetőknek fogalmuk sincs a valódi problémáról, csak balhét akarnak, és megvédeni a nagyot füllentő barátjaikat.
Néhány e-mail-ben felkináltam a telefon vagy személyesen történő helyzet-tisztázás lehetőségét, de eddig senki nem élt vele.
Úgy tűnik a balhé az fontosabb!

kispista2 2009.07.28. 17:53:35

@pisti11: És te ki a fasz vagy?

zauberpferde (törölt) 2009.07.28. 17:57:03

ajjaj, megjött a haragos tulaj

pisti11 2009.07.28. 17:59:13

Nem állítottam soha, hogy hiba nélkül dolgozunk. Csak az nem hibázik aki nem dolgozik.
De azért tegyük a dolgokat a helyére szépen....
Létszám ügye...... azért a Kállai kettős - egyet előre egyet hátra egyet jobbra egyet balra - az kutyafüle ahhoz képest ahogy a lányok a létszámot változtatgatták.
Ezeket a foglalási naplóban a menüajánlatban állandóan módosítani kellett. A végén már nem ment ki a konyhára a teljes kétoldalas ajánlat csak a második oldal a menü részleteivel. Erre az oldalra lett a konyhában rátűzve a korábbi előlap, ahol a létszám egy korábbi állapotot tükrözött, amelyen valóban 52 fő szerepelt még.
A vita nem a vendégeknek szólt, és elismerem, hogy szerencsétlen dolog volt részünkről a vendégek füle hallatára bonyolítani.

pisti11 2009.07.28. 18:01:23

@kispista2: magadról beszélsz fiam?
Váltsál stílust gyorsan!
Mert ez Téged minősit de elég karakteresen!

kispista2 2009.07.28. 18:01:41

13. A képviseletre jogosul(tak) adatai
13/3. Pápai István tisztségviselő (vezető tisztségviselő) (an.: Montvai Mária)
1094 Budapest, Ferenc krt 41. 3/12.

pisti11 2009.07.28. 18:04:01

A jegyekről:

Egyetlen szóval nem volt megemlítve, és ez a tevékenység ahogy ezt elképzelte a társaság meglehetősen naiv volt.
Egy csütörtök este ez nem fér bele egy pincér tevékenységébe. Valóban szerződtetni kellettt volna erre egy hostesst. Hoztunk is volna, ha tudunk a feladatról.

kispista2 2009.07.28. 18:04:01

@pisti11: A legelső hozzászólásod már minősített téged. Bűnőzőkkel úgy beszélek ahogy akarok!

pisti11 2009.07.28. 18:05:08

@kispista2: Akkor húzz el innen mert itt nincsenek az említett haverjaid!

kispista2 2009.07.28. 18:05:37

@pisti11: "Egy csütörtök este ez nem fér bele egy pincér tevékenységébe. "
Mit pincérezed le a felszolgálót?

kispista2 2009.07.28. 18:07:24

@pisti11: "Akkor húzz el innen mert itt nincsenek az említett haverjaid! "
Milyen haverjaimról beszélsz?
A vendégekkel is így beszélsz? Tipikus seggfej maffiózó, aki az emberek lehúzásából él!

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 18:09:40

Érdekes, hogy a vendégkönyvben - egy elnézéskérő bejegyzésnél - a "Menta Terasz" nevű, feltételezhetőleg cégképviseletet ellátó egyénke is "pincérként" említi a felszolgálókat. :-)

mr.guargumi 2009.07.28. 18:12:38

pisti: mindig szomorú látni, ha abszolút alkalmatlan, hozzá nem értő emberek tetszelegnek a főnök szerepben.

1. Bemutatkozunk, elmondjuk kik vagyunk, miért vagyunk itt, ELNÉZÉS kérünk a kellemetlenségekért, kifejezzük reményünket az eset rendezésére

2. Kulturáltan (nem dedós módon, ahogyan azt tőled láthattuk) előadjuk a mi álláspontunkat

3. Végezetül, érveink felsorakoztatása után, megint csak elnézést kérünk, utánjárást ígérünk, és újból megerősítjük, hogy szándékainak az eset tisztására valósak, szívünkön viseljük a problémát.

Az első lecke ingyen volt, a többit kiszámlázom.

pisti11 2009.07.28. 18:13:25

Ez a pincéres szöveg az nevetséges....
Én is pincérnek hívom őket...
Már a kommentben is az volt....

A táncosok itala:
A lányok csak öltözőt kértek, amelyet a pincében lévő klubhelységben meg is kaptak.
A Klubhelységben ez időszakban nem volt kiszolgálás, nem volt berendelt felszolgálőó és nem is tudtuk volna megoldani, hogy a földszintről figyeljen minden második percben valaki, hogy ki milyen italt akar rendelni a pincében.
A felszolgált italhoz tartozó számla tételesen kellett hogy tartalmazza az árakat.
Ha esetleg csak a pénztárblokk ment volna ki akkor is lehett volna kérni utólag részletes számlát.
Az egyébként mindig készül, csak esetleg a végén a szemétkosárban végzi, ha nincs rá szükség.
Ma is ki tudjuk nyomtatni az akkori fogyasztás részletes számláját.

kispista2 2009.07.28. 18:13:34

Adócsaló banda! Tavaly 257 e ft adófizetési kötelezettségük volt csupán! Az alkalmazottak meg jórészt minimálbéresek (tavaly 17 m ft/év bérköltség, most 14 alkalmazott van)

kispista2 2009.07.28. 18:17:53

"Vendég: Az ételek nyersek voltak

Kedves Mentaterasz étterem!

2009 .márc.21 én este voltunk az étterembe!

A Pincér nem jegyezte fel rendessen a kiválasztott ételeket , csak fejbe tartotta.

Az étel amit rendeltünk ahoz a krumpli nyers volt , nem volt megfőve.


Nagyxon rossz tapasztalataink lettek az étteremről.

Nme fogunk ebbe az étterembe menni többet! "

kispista2 2009.07.28. 18:20:08

Vendég: levelezés

A Menta Terasz egyik, nem bemutatkozott alkalmazottjával az alábbi levelezést sikerült lefolytatni:

Vendég:Sziasztok, február 20-án voltunk Nálatok és szeretném megkérdezni, hogy esetleg nem találtatok-e egy fekete Promodos kardigánt.Előre is köszi a segítséget! Üdv

Menta Terasz: Kedves Vendég! Sajnos nincs meg, pedig most is van nálunk pár gazdátlan cucc. Mindazonáltal ez kb 2 hete volt, kicsit hamarabb is eszedbe juthatott volna...Üdvözlettel

Vendég, aki megrökönyödött a válaszadás stílusán: Kösz a figyelmeztetést, legközelebb majd előre szólok ha elhagyok valamit. Üdv

Menta Terasz, aki úgy gondolta átlépi a bunkóság határát: ok, akkor majd figyelek! (semmi üdv vagy hasonlók)

Teljes mértékben felháborodtam ezen a levelezésen. Egy normálisan, udvariasan feltett kérdésre nem is értem miért nem lehet szintén udvariasan válaszolni a Vendégnek, aki azon a bizonyos 2 héttel ezelőtti napon 20 társával együtt nem kevés összeget hagyott a helyen. De úgy látszik az utólagos udvariasság nincs benne az árban.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 18:24:16

A vendégkönyvből lehetőség nyílik a nem kívánt tartalom eltávolítására. Mondjuk sajnos a negatív bejegyzések általában ebbe a kategóriába kerülnek. Bármibe le merem fogadni, hogy vissza fog kerülni a vendégkönyv előbb-utóbb, viszont csak a pozitív megjegyzések fognak maradni (valamilyen véletlen folytán).

Amúgy meg ha "lejárató kampány" indult a hely ellen, akkor feltételezem, hogy annak oka van. Vagy ilyen vagy olyan, de oka az van.

ordii 2009.07.28. 18:24:47

Svédasztalos rendezvénnyel megcsúszni kevés kajával elég amatőr dolog.60 főnél már + - pár fő nem szabad hogy gondot jelentsen.Aki kicsit is ért hozzá az úgyis tudja. Csak az étterem nagyot akart kaszálni a nyersanyaggal.Úgymond spórolt:) vele.A svédasztalos étkezésnél mindig ráhagyással kell készülni hisz nem lehet kontrollálni hogy ki mennyit eszik.De még így is gazdaságos az étterem részére.Ha nem akkor ott nagy gond van a konyhán......
Az azonnali fizetést minden ital után ELŐRE meg szokták beszélni a Vendéggel ha csak így tudják megoldani bár 60 főnél ez sztem megoldható utólag is hisz egy felszolgálónak ez a dolga/szakmája.De gyanítom ez a tulaj paranoiája lehet csak.
A felszolgáló valóban szebb megnevezése a pincérnek de hogy ez gondot okozzon és a vendégek fejére olvassa az üzletvezető....hááát érdekes üzletpolitika.

Megdobbent 2009.07.28. 18:24:58

Nem tudom, a postolot mar bigyoztak-e, de azert c-c, az ember 63 fore nem igy szervez. Eleve fenntartasos helyre vendegkent sem megyunk be, nemhogy rendezvenyt szervezzunk oda, de ha mar ott vagyunk, akkor nem engedjuk a svedasztalra valtast, mert nincs rtlmes indoka. Jah, es mindezt 3 hettel az esemeny elott, mert annyi minden beszarhat, hogy jobb ha felkeszult az ember B es C tervekre egyarant.

Btw a hely bunko, tehat rohadjon rajuk a szukmarku etelmennyiseg minden nap, aztan jojjon az ANTSZ es huzza le a rolot.

Amugymeg meleg van, es johogy ilyenkor kritikusabb az ember, weh-eh :>

pisti11 2009.07.28. 18:27:09

A svédasztal:

A kiajánlott ételek (a főétel és a sütemény)kalkulált étlapi ára 4000,-Ft lett volna (egész pontosan 3853.-Ft). Amennyiben normál éttermi adag megy ki.
Most nem tudom megkérdezni az üzletvezetőt, hogy személyesen és szóban miben állapodtak meg, mireföl adott ajánlatban 2600.-Ft-os ajánlatot, de el tudom képzelni, hogy a megrendelők sokallták az árat és inkább az adag normájának csökkentése mellet adta ezt az ajánlatot. Ha ez így történt akkor valóban csak 38 főre elég normál éttermi adag ment ki.
Ez pedig meg van tiltva általam, ha tehát ez az igazság akkor az üzletvezető hibázott többszörösen.
A tiltásom ellenére kisebb adaggal kalkulált.
Kétséges, de azért elképzelhető, hogy a csökkentett adagot nem hangsúlyozta ki a megrendelőnek. De s vendégek egészen biztosan nem tudtak róla.
Svédasztal esetén van mnég egy másik utasítás, hogy 20%-al több ételt kell kiadn. Természetesen ezt egyeztetni kell a megrendelővel, mert a svédasztalnál mindig gond van az adagokkal. Nagyon kulturált társaság kell hozzá, hogy ne legyen gond belőle.
A vendégek erről nem szereztek tudomást

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 18:28:27

@maincoon

"én nem tudtam, hogy Eszter kommentelt"

EDE szövegében annyi volt az elhallgatás,csúsztatás,hogy ezen kár is gondolkodni.

rennie 2009.07.28. 18:31:40

@pisti11: te tulajdonképpen milyen minőségben osztod itt az észt?
Be kéne már mutatkozni, nem?
Elnézést kéne kérni, nem?
Ez így elég gány, amit ide összehordtál.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 18:38:28

@illemvakond:


Szóval Egyéves bika.

Ha te mondod,biztos úgy van :-)

mr.guargumi 2009.07.28. 18:42:45

ej pisti, hová küldhetem a számlát?

Útmutató az internet rejtelmeihez, nagyfőnökök részére #2

Ha már megesett a baj, és céged felkerül a méltán híres Homárra, tedd az alábbiakat.

1. Mielőtt a számítógéphez lépdelsz, hogy felcsatlakozz az információs szupersztrádára (sicc), alaposan dühöngd ki magadat, vezesd le a feszültséged, légy nyugodt, ne akard lendületből bevenni a Homárt. Biztosíthatlak, ha ez a terved, nem fog sikerülni.

2. Gondold át a lépéseidet, tervezz előre. Kaparj elő egy szövegszerkesztőt, és udvarias, véletlenül sem kioktató stílusban írd meg a történetet a te szemszögedből.

3. Az elkészült irományt többször ellenőrizd, ne legyen benne fogalmazási és/vagy helyesírási hiba, te most a cégedet képviseled, és az ilyesmik -bár apró hibának tűnnek- elterelik a figyelmet a leveled valódi tartalmáról. Ha nem figyelsz oda, még Homáros szállóige is válhat belőled.

4. Az elkészült történetedet egyenesen a Homár e-mail címére küldd, biztos lehetsz benne, hogy rövid időn belül te is kikerülsz a főlapra, ez ugyanis egy bevett szokás. Soha ne a kommentek között próbálkozz, az igazad bizonygatására, mert egyre mélyebbre és mélyebbre fogod ásni magad, plusz széllel szemben pisilni nem túl bölcs dolog. A cél az, hogy elüljön a por a vállalkozásod körül, a hozzászólásokkal csak te magad szítod tovább.

Minden felmerülő vádra válaszolhatsz, tisztázhatod magad, levélben, főlapos cikkben. (lásd hármas pont)

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 18:50:53

@pisti11

"A beírásokból kiderül számomra, hogy rosszindulattól fröcsögő, elborult elméjű illetőknek fogalmuk sincs a valódi problémáról, csak balhét akarnak, és megvédeni a nagyot füllentő barátjaikat"


Tévedés.

Az internetes blogok nem így működnek.

Ide bárki beírhat.

Ne erőltesd a választékos stílust,mert nem az nem a te tereped!

Hogy gondolod,hogy helyreteszed a posztoló állításait,de még nem kérdezted meg az üzletvezetőt,de különben is ő a hibás?!

ordii 2009.07.28. 18:54:36

@pisti11:
Te vagy a tulaj vagy egy alkalmazott?

Normacsökkentést svédasztalon felnőtt embereknek egy étteremnek öngyilkosság és ez van belőle. Ha pedig sokallják az árat menjenek máshová.:)

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 18:56:00

@mr.guargumi:


EDE jobban járt volna a te tanácsaiddal,mint az általa választott úttal :-)

mr.guargumi 2009.07.28. 19:06:15

@jesszum: Na igen, vannak reménytelen esetek :D De úgy látszik, hogy még mindig sokan nem tanulnak mások hibáiból, azt hiszem lenne kereslet egy offline, lapozható útmutatónak. Fel is keresem a Mester kiadót az ötlettel, ők remekül tudnak termékeket promozni és megrendelőket szerezni :D

homár molla 2009.07.28. 20:06:24

na jó, jelentkezzen, aki olyan sex-hírdetéseket tett a vendégkönyvbe, amik vírust tartalmaznak!!! ez FONTOSCH!!!

(jótanács pistinek: pornólinkekre csak akkor kattints, ha atombiztos tűzfalad és víruskeresőd van - ilyen nem létezik -, vagy ha nem a saját gépedről netezel.)

a remek mottót pedig mától magamévá tettem és fennen fogom hirdetni.

kispista2 2009.07.28. 20:09:51

Acélfelni olcsóé'
Vagyétek, mert különben még kevesebb lesz a kajaadag!


Ford Focus kombi téli gumijaihoz használt hibátlan acélfelni eladó vagy elcserélhető KIA Cedd-hez alkalmas hasonló felnire. Eladási ár 24eFt Megtekinthető: II. Margit krt.14 Tel: 06-20-585-7776 A kép csak illusztráció, és a nyári gumikhoz használt alufelni van rajta! Nem a képen látható felni eladó!!!

kispista2 2009.07.28. 20:13:11

Olcsó hitelt tud valaki adócsaló kocsmáros barátunknak?

Vagyoni tanácsadó.
Pápai István Link | 2006. április 6., 00:20
Kedves Béla!

Engem érdekelne egy nagyobb összegű vállkozói hitel.
Ha aktuális még vegyük fel a kapcsolatot.
Tel: 06-20-585-7776
Email: pisti11@yahoo.com

Üdvözlettel

Pápai István

homár molla 2009.07.28. 20:15:09

úgy látom, ez most kemény lecke lesz az internet mint olyan működéséről és mibenlétéről.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 20:15:34

raadasul szerintem a svedasztal az ilyen hideg kajat jelent/lsd. sved/ delido elott ebredes utan
namost ha bufferol beszelunk, ott meg a szemelyzet do;ga az allando feltoltes
ha kulturaltan eszik valaki ha nem
ezt elotte mar az arban tudni kell kb 62 ember mennyit eszik
igen van hogy a fele szemetbe megy van hogy kell tobb
ez az elet
mifelenk igy tortenik

kispista2 2009.07.28. 20:35:14

@hagyma: Voltam már olyan helyen, ahol svédasztalos jellegű volt a felszolgálás, de ott olyan sok kaja volt, hogy még a végén is megmaradt.

mr.guargumi 2009.07.28. 20:39:55

kispista2: szerintem ennyi elég lesz, elhisszük, hogy tudod használni az internetet, nem kell hogy beposztold az illető orvosi leleteit, meg a családi albumát is:))

É2I 2009.07.28. 20:47:46

@hagyma:
Fentebb írtam; ennek a megoldásnak semmi köze nincs a "svéd asztalhoz".
Ez mindinkább "spúr asztal" ;(

EÖ (törölt) 2009.07.28. 21:07:58

@illemvakond: ez elég komoly érv ám, lásd be! :DDD


@jesszum: egyéves nem bika, hanem vízöntő, de amikor születtem a Szaturnusz éppen a Mosógépszerelő csillagképben volt. Az tehát az ascendensem.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 21:15:52

A svédasztal olyan, mint a mosógépszerelő szerintem. Vállalkozó jellegű. Valaki vállalkozik arra, hogy kielégíti 62 ember étkezési igényeit. Na most vagy sikerült ezt gazdaságosan megoldani, vagy nem. Utóbbi esetben így jártak. Amúgy meg valaki magyarázza már el nekem, hogy mi az a "kultúráltan étkezni", mármint ennek a történetnek a viszonylatában. Számomra a kultúrált étkezés azt jelenti, hogy valaki nem bassza össze a ruháját, képes késsel/villával enni és nem tömi tele a pofáját úgy, hogy megfulladjon. Feltételezem, hogy itt arra gondolt a tisztelt beírogató, hogy nem ott akarnak egy hétre előre jóllakni az emberek?

Én pl. haspók vagyok, elismerem, nincs benne semmi szégyen. Szeretek sokat és finomat enni és szerintem semmi rossz vagy megvetendő nincs ebben. Namármost, ha emiatt én kultúrálatlannak számítok, akkor legyen. Elég sűrűn szoktam pl. a Trófea Grillben kajálni, ami köztudottan svédasztalos hely. Megjegyzem, hogy nem kevés mennyiségű élelmet vagyok képes egymagamban elpusztítani, de még soha a büdös életben nem néztek onnan ki azért, mert sokat eszek. Ez a svédasztal. Úgyis behozzák azokon, akik kisebb gyomorűrtartalommal rendelkeznek, mint én... Ha meg nem tetszik, akkor lehet felszolgálni, pörögni, dolgozni, röviden tenni azt, ami egy pincér... pardon, elnézést, felszolgáló munkája egyébként és nem lustálkodni svédasztalos felszolgálással. Na de mindegy, ez csak az én szerényke véleményem...

kunkorcsiga 2009.07.28. 21:28:49

@mr.guargumi: olyan szépen, okosan és összeszedetten fogalmazol, egészen elandalodtam tőle:)

rózsarózsa (törölt) 2009.07.28. 21:34:13

@Egyéves

A Mosógépszerelő csillagkép az a Mosógépnemszerelővel szemközt helyezkedik el?

EÖ (törölt) 2009.07.28. 21:49:15

@jesszum: igen, közvetlenül a Fűnyíró és a Pincér együttállás zenitjén. Ha húzol egy egyenest a Fiastyúk farhátától a Nagy Medve Horálki változócsillagán át a Cefeidákig, akkor az pont kimetszi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.28. 21:50:23

@winyetta:
hat van azert kulturalatlan is
valljuk be
mikor kijottem tizeneve a teton dolgoztunk
a hiltonban
az ebed 1 dollar volt
volt 2 nagydarab debreceni gyerek
azok teleszedtek mindennel a tanyerjukat
de minden nap
es a vegen a felet ontottek a szemetbe
minden nap
na ez egy dolog ez nem vonatkozik a fizetos vendegekre
ott ha kivesz 8 hust es eszik egyet
hat igy jartak

/amugy hungrynak is hivtak minket hungary helyett, de ez mas tortenet/

Énbagoly 2009.07.28. 22:04:07

@hagyma: Belegondolva, szívás, hogy ez a két szó ennyire hasonlít egymáshoz. Hányszor értették félre az elején?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 23:53:11

@hagyma: a hungry-t azt én is megkaptam mindig. Pedig dagadt egy csöppet sem vagyok, még csak zsíros se. Csak sokat eszek. :)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.28. 23:55:18

@hagyma: mondjuk telelapátolni a tányért és utána kidobálni mindent, az tényleg parasztság, még akkor is, ha fizetővendég vagy.Mondjuk ha abból a szemszögből nézzük, hogy az éttermesek közül a sunyibbak így legalább nem fogják később/másnap ugyanazt a kaját felszolgálni, az kicsit elfogadhatóbb. Na mindegy, nekem azt tanították, hogy a tányérról mindent. Na nincs is bennem hiba. :-)

Megdobbent 2009.07.29. 01:28:38

A pincer az pincer. A mixer pedig mixer. Nem felszolgalo es tender. Hat hujek ezek, de gecire?

inmem 2009.07.29. 02:29:46

Hát, a Menta Terasz és Pisti elég hamar át fogja venni EDE helyét az internetes folklórban... vagy legalábbis összeborulva veszik majd át a Nagy Homár díjat :))

Sün, Sün, Sün...

Hajrá skacok, csak így tovább :))))

eami 2009.07.29. 06:38:14

Tehát hogy a célját is elérje a post: én soha be nem teszem eme vendég(nemszívesen)látó ipari egységbe a lábam :)

maincoon © 2009.07.29. 07:54:29

@eami: én is hasonló véleményen vagyok. sikeresen vizsgázott abból, hogyan kell elriasztani a vendégeket. ekkora hülyét, hogy egy ilyen ingyen reklámot nem tudott a saját oldalára fordítani ...
nem hallgatta meg az MR1-en a riportot, látszik :/

Mnofőnix 2009.07.29. 08:17:11

Egyszer egy étterembe szerveztem egy kb. 60 fős társaságot (osztálytalálkozó). Természetes volt, hogy előre nem tudhattam a pontos létszámot. Egy ilyen magára valamit adó étteremnek NEM LEHET gond + - néhány fő. A fenekünket is kinyalták, baromi boldogok voltak ebben a nehéz gazdasági helyzetben.
Lehet így is csinálni, vagy ede üzemmódra kapcsolni.

SLacc 2009.07.29. 10:38:55

Soha nem teszem be oda a lábam. Van még pár hely.

euAgWzgmmtq7K 2009.07.29. 14:04:35

@pisti11: "ráküldött angol nyelvű sex-hírdetések miatt - amelyek vírust tartalmaztak - kénytelen voltam időszakosan felfüggeszteni." gratulálok :) nem hogy beismernéd hogy a fogyasztónak akkor is igaza van amikor nincs, itt lököd a hülyeséget meg leveszed a vendégkönyvet. amúgy hazudtok a 404-es oldalon, minden fel van sorolva, de az nem hogy "sárosnak érezzük magunkat egy ügyben ezért félünk az igazságtól és a szabad véleménynyílvánítástól" (de azért: "Hiba történt a kérés feldolgozása közveb.").

euAgWzgmmtq7K 2009.07.29. 14:10:06

@pisti11: szted ki a faszt érdekel hogy a konyhában ki milyen előlapot tűz rá egy papírra?

Magam_a_Mondomét! 2009.07.29. 16:00:34

Menta terasz? Menta Hastáncos? Jötta Pisti? Elmenta Zeszem ?

Magam_a_Mondomét! 2009.07.29. 16:01:39

Menta Terasz? Menta Hastáncos? Jötta Pisti ? Elmenta Zeszem?

Répalaki Edömér 2009.07.29. 18:27:45

Ööö... nem véletlenül tartja úgy a mondás, hogy cipőt a susztertől (Batz papucsot a Decathlonból), svéd asztalt az IKEA-ból vásárolj!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.29. 22:02:49

@Énbagoly:
Ok nem ertgik felre
csak en ugy tanultam
es ugy mondom
hangeri
Ok meg kijavitanak oh from hungri
de az igazi hunfi/az ehes az arnyalattal mas, ez az az arnyalat amit sose lehet megtanulni
/a six-et is neha egesz jol eltalalom de olyan kozel ejtik a sex-hez hogy nem mindig
ezert igyekszem a hatra vegzodo szamokat kerulni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.29. 22:06:41

@winyetta:
hat Ok penzert jottek ki dolgozni feketen
mar tuti otthon vannak es ugy gondoltak hogy delben 1 dollarert meg is tudnak vacsorazni
nekem az volt fura hogy hetekig nem jottek ra, ennyit nem lehet megenni fel ora alatt
abban az idoben meg en is feketemunkas voltam
jo sracok voltak de nem emlekszem a nevukre
azt tudom az Imre baratnojerol kesobb olvastam
O tolta a bobot a rakos magyar nonek a teli olimpian
nem tudom mi van veluk

facsipesz 2009.07.30. 06:18:23

Hú de tuskó egy hely!! Pincérestül (bocs, felszolgálóstul), üzletvezetőstül. A tipikus fejétőlbűzlik. Egy újabb hely, ahova soha nem kell menni, kösz érte.

A "híres" magyar vendéglátás..

tyuty69 2009.07.30. 13:42:42

hat, nem mintha nagyon sziven utne a dolog, de a vicc kedveert meg mert nagyon raerek erdemes a mocskoladas moge nezni es kiszurni belole egyreszt a valos kritikat, masreszt a level irojanak a szemelyisegerol tanulsagokat levonni. az esetrol nem igazan tudok, viszont nehany mentas/vendeglatos hatterinformacionak a birtokaban vagyok.

"Utána levonultunk a pincébe átöltözni, készülődni. Kérdeztem a pincért, hogy rendelhetünk-e magunknak (a táncosoknak) italt, hisz ott leszünk lent kb. másfél órát, és nagyon meleg volt. Az első válasz: NEM. Kérdezem én, de miért?"

gondolom azert nem, mert a pincernek, akinek az etteremben van sok dolga es folyamatos rohangalnivaloja, alapvetoen nem feladata az alagsorba valo lemaszkalas a vendegek utan. ugyanakkor a pincertol elvarhato lett volna, hogy kedves mosollyal azonnal beleegyezzen a plusszmunkaba. szerencsere az elso hiba utan javitott, es ezt megtette.

"Nem lehetne megoldani? A válasz: Na jó, de attól függ mit és azonnal kiviszem egyben a számlát!"

a "na jo, attol fugg mit"-et nem tudom ertelmezni, mintha a pincernek nem lenne tokmindegy, hogy mit visz ki. ez szerintem a tortenet szinesitese, esetleg a pincer nyeglesegere utal, amit hat valoban el tudok kepzelni.
az "azonnal kiviszem a szamlat" dolog tobbszor elojon kritikakent. sajnos az ilyen nagyletszamu, svedasztalos, maszkalos, szetfolyos buliknak gyakorlatilag mindig az a vege, ha nem azonnalfizetos rendszerben csinaljak, hogy a vegere komoly osszeg marad meg kifizetetlenul, amit vagy a vegere maradottaknak kell fizetniuk, vagy a szervezok kaukciojabol vonjak le. akkor viszont az jonne, hogy a mentaban tobbet utnek fel a pincerek es ugy akarjak atbaszni az embert.

"Ki is hozta, és arra sem volt hajlandó, hogy tételesen megmondja nekünk, ki mennyivel tartozik."

igen, ez egy szokasos konflikt, hogy a pincernek sok a dolga, a vendeg meg jogosan varja el, hogy megmondjak szamara, hogy mennyit kell fizetni. de azert vegyuk eszre, hogy itt nem a vacsoraszamlarol van szo, hanem egy-egy piarol. en azt csinaltam volna a pincer helyeben, hogy aszondom, itt a reszletes szamla, mindenki nezze le rola, hogy mennyi a piaja, dobjatok ossze, kesobb meg visszajovok felmarkolni a penzt. ezutan pedig rohantam volna vissza az etterembe dolgozni. szerintem ez az adott szituacioban elfogadhato magatartas, ugyanakkor a fentebb idezett kritikat erre is lehet mondani.
namost a reszletes szamlat biztosan kivitte a pincer, mert o is arrol tudja, hogy mennyit kell fizetni, es szerintem a pincer kedvesseget, hogy leviszi a piakat, lehetett volna azzal honoralni, hogy nem varjak el tole, hogy egyenkent megmondja, kinek mennyi a piaja.
gondolom a pincer rosszul kommunikalt es nyegle is volt, a csajok meg besertodtek erre, tehat az egyuttmukodes mar ezert sem johetett letre.

"Mindeközben a hastánc tanárunk fent rendezkedett, és kiejtette a pincér szót a száján. Ekkor az üzletvezető hölgy feldúltan kiosztotta, hogy hogy merészeli a pincért pincérnek szólítani, hiszen ő felszolgáló!"

ez konkretan visszatero viccelodes az egyik uzletvezeto reszerol, aki amugy egy mindig mosolyogo, kicsi, fiatal csajszi. ilyenert mar engem is kiosztott tettetett felhaborodassal, majd mindketten nevettunk. valoszinu a hastanc tanarral is ezt jatszotta, aki valoszinu ertette is a poent, mig a beszelgetest tavolrol meghallo leveliro meg nem. egyebkent ha egy kicsit jobban belegondoltok, es mondjuk elkepzelitek a szituaciot, akkor erezhetitek, hogy ez teljesen abszurd, es igy, ebben a formaban nem tortenhetett meg.

"Kérdezem én: mióta osztja ki a szolgáltató a megrendelőt és még inkább: mióta degradáló és bántó szó a pincér?"

hat igen. a humortalan vendeggel tilos a viccelodes.

"Utána tanárunk jelezte (de már előre is e-mailben), hogy a várt 59 fő helyett 63 érkezik, tehát +4 főre kérünk ételt.

Ekkor az üzletvezető beszólt a konyhára: - az 59 helyett 63-at kérünk!
Erre kiszól a szakács: milyen 59? 52-ről volt szó!
Üzletvezető: - Nem, 59-ről!
Szakács: - Nem, 52! (Ezt kiabálva a fülünk hallatára…)"

ezt bizony nagy hiba volt igy lejatszani a vendegek elott.

"Ekkor leellenőriztük a megrendelő e-mailt, amiben természetesen 59 fő állt."

annyiban ugye csusztat a leveliro, hogy a megrendelo e-mailben 52 fo allt. aztan azt modositgattak. ettol meg az uzletvezetonek rendelkeznie kell azzal a tulajdonsaggal, hogy a modositasokat atvezeti.

"Ezek után rendben lement a táncelőadás (hozzáteszem, a táncok közben, bárki rendelt italt, azt abban a pillanatban kiszámlázták, így konkrétan anyukám nem látta az egyik produkciót, mert a pincér azonnal követelte a pénzt, arra hivatkozva, hogy különben ő össze fog zavarodni)."

nem. a level irojat mentette meg a pincer, hogy masok tulfogyasztasat kelljen kifizetnie.

"Az előadás után a vendégek a svédasztalhoz járultak, ahol kb. 30 főnek elegendő étel volt kirakva, így kb. 25főnek + a 8db táncosnak, már egyáltalán nem jutott semmi, holott kifizettük a 63főt!!!"

abban biztos vagyok, hogy a szamokat illetoen tulzassal allunk szemben. higyjetek el, hogy a mentanak nem szokasa sporolni a svedasztalon. megvan mindenbol 1 adag mennyisege, melyet felszoroznak a letszammal, es annyit tesznek ki. az okokat inakbb mashol kene keresni, amely bizony ki is derul alabb. csak ugye a hibat jobb masban keresni.

"Szaladtunk az üzletvezetőhöz, hogy ezt mégis hogyan gondolták? Erre az üzletvezető válasza: miért, 2600Ft/főért mit vártatok? Láttuk, hogy volt aki többféle ételből vett, ezért nem jut a többieknek!"

ebben bizony igaza van az uzletvezetonek. ha valaki ajanlatot ker fejenkent egy foetelre, sot, leadjak azt is, hogy ki mibol ker, de a tarsasag fele "svedasztal! gyerunk zabaljunk mindenbol!" alapon fogyaszt, akkor sokaknak nem fog jutni.
a leveliro holgy minden bizonnyal egy francia etteremben, ahol a mentas, kicsinek titulalt adagok felet kapja ketszeres aron, nagyon meg lett volna elegedve.

"Akiknek jutott, azok pedig panaszkodtak, hogy nagyon homokos a saláta és recseg-ropog minden falat. "

hat, homokos salatat sajnos en is ettem mar a mentaban.

"Mikor már harmadszor mentünk oda az üzletvezetővel tárgyalni, nagy nehezen úgy döntöttek, hogy jó, akkor lefőznek még pár adagot."

ez nagyon kedves dolog volt az uzletvezetotol, hogy a hulye vendeg faszsagat a "vendegnek mindig igaza van" alapon korrigalni probalja. ennek celja pont az, hogy a hulye vendeg is elegedett legyen, es ne irjon faszsagokat a homarba, csak ugye nem mindig jon be.

"Ilyen megalázó, pökhendi stílust még sehol nem tapasztaltam, mint a Menta Teraszon,"

szerintem a holgy mar tapasztalt ennel megalazobb es pokhendibb stilust az eleteben, de hajlamos a tulzasokra.

"Egész végig azt éreztették velünk, hogy megtűrtek vagyunk, akik ennyi pénzért jobb ha befogják a szájukat,"

most igazan, a plusszban lefozott kaja nem erre utal. a csoro de onerzetes vendegekkel mindig nehez.

"holott ők adták ezt az ajánlatot. "

igen, 1 foetelre.

vegul pedig az leveliro szemelyisegerol a fentiek alapjan: valoszinuleg o egy humortalan, sznob, hastancos picsa. nyilvan azt sem szabad viszont elfelejtenie a mentanak, hogy ilyenekbol el, es hogy nem kifejezetten a szimpatikus, empatikus emberekre alapozzak az uzletmenetet.

pöcsevanalégynek 2009.07.31. 22:41:30

Én is ott voltam ezen a hastáncbulin.

A saláta homokos volt. Meg is jegyeztem a pincérnek, aki elnézést kért érte (bár kétlem, hogy tehetett róla, mindamellett tuti, hogy sz@rt rá). Gondolkoztam is a panaszkönyvön (jajj bocs vásárlók könyve (volt már boltos, aki ezen is megsértődött!!)), de rögtön eszembe jutott, hogy melyik országban vagyok és, hogy ha itt minden jogos sérelemért reklamálnánk, akkor nem maradna idő megkeresni a pénzt, amit aztán homokos salátára költhetnék (a 22-es csapdája).

És igen, a vendégek is hozták a formájukat: a társaság harmada két és félszer annyit szedett a tányérjára, mint ami az eredeti választékban szerepelt. Még jó, hogy nem jutott a hastáncosoknak! Köszönet a saját rokonaiknak. Volt olyan bunkó is, aki a vaníliasodót levesnek nézte, a csoki mousse-t pedig májgombócnak bele (ez két külön választandó desszert volt egyébként).

Ez picit olyan szitu volt, hogy mi volt előbb: a paraszt vendég, vagy a paraszt vendéglátós.

Mindenesetre a Menta nálam bukta. Nem erősítem magamban a tudatot: igenis a Balkánon vagyunk. Megyek máshová. Jobb helyre, jobb vendégek közé. Hová is?! ;)

A hastáncos lányok szépen táncolnak, a mentában homokos a saláta, a vendég vályúnak nézi a svédasztalt, pöcse van a légynek. Mi a probléma? Minden a rendes kerékvágásban halad itt, a Balkánon...

pöcsevanalégynek 2009.07.31. 23:39:17

Ja és azt írta más valaki, hogy ezen az ominózus svédasztalos hastánc partin a csirkeszárny kokszosra volt égetve?! De komolyan! Mondjuk a homokos salátához pont ez passzolt, úgyhogy rendben is van a dolog, volt benne koncepció. ;D Még egy "piros pont" a Mentának!

pöcsevanalégynek 2009.07.31. 23:59:59

Jut eszembe: a fél literes limonádéért (ebből 2 dl jégkocka) pedig kis híján ezer forintot fizettem - drága aranyom! Jaj, csak úgy törnek fel a Mentás emlékek... inkább abba is hagyom.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.02. 15:12:16

@tyuty69: te olyan régi nick vagy itt, és oylan sokat írtál, majd biztos nem gondolom azt, hogy kispityu vagy ki a tököm vagy új néven.

euAgWzgmmtq7K 2009.08.02. 15:16:01

@d.hardman: főleg h te is hadilábon állsz a hejesírással

Pepe masnit köt (törölt) 2009.08.02. 17:04:01

Tán akkor senki se járjon oda... majd akkor ki kell rúgdosni azt a sok fa..kalap pincért is, és a helynek annnnnnyiii... eheheheh

puhamoha 2009.08.04. 14:43:53

Szánalmas a kaja a Menta Teraszban. Grillezett sajtot ettem baracksalátával és rizzsel, a sajt szénné volt égetve, a rizs ragadós és egyben kemény volt a saláta pedig egy adag gyümölcsíz volt. Nem vagyok egy finnyás fajta, de ezt nem ettem meg, bármennyire éhes voltam. A felszolgálók pedig nem igazán álltak helyzet magaslatán, minden egyes rendelésünket összezakeverték másokkal. Kínunkban röhögtünk, úgyhogy a végén jól sikerült a buli.

Vajmaci (exHajjakend) (törölt) 2009.08.09. 08:08:22

Ez deszar hely lehet...legközelebb tessenek a Mongol Étterembe menni, a Márvány utcába!
Ott van rendesen kiszolgálás, és a kaját-piát sem spórolják ki az ember képéből!:D

SimonG 2009.10.12. 16:42:40

A Menta Terasz regen kellemes hely volt, de borzasztoan leromlott.
Multkor anyammal mentunk oda enni.
Elso meglepetesunk az volt, hogy az arak igencsak felmentek.
A nagyobb gond viszont, hogy a konyha csapnivalo volt. Anyam hatszint kert (3 ezer korul), amiert egy olyan ragos, inas biztos nem hatszin hust kapott, hogy a felet ott kellett hagynia. Az en kajam csak tokeletesen izetlen volt.
A kiszolgalassal nekunk nem volt gondunk, de mi se megyunk soha tobbet oda, mert miert akarnank dragan, rosszat enni.
Kar erte, regen egesz jo hely volt.
süti beállítások módosítása