Tékozló Homár

Mobilparkolásra miért nincs türelmi idő?

2009.07.31. 11:01 | jackyll | komment

Tudta-e Ön, hogy mibilparkolásnál nincs türelmi idő? Nem egészen világos, hogyan képzelik a Centrumnál és a fővárosban a 0 perc alatt elindított mobilparkolást. Vezetés közben már nyomogassa az autósa telefonját vagymi?

A Fény utcában parkoltam az automatától nagyjából száz méterre. Vettem jegyet, és mire visszaértem megbüntettek, kettő perccel újabb volt a jegyem, mint a büntetés. Munkaidőben vannak nyitva, így eltartott pár hétig mire eljutottam az ügyfélszolgálathoz. Sokat lendített ügyintézési hajlandóságomon, hogy közben a csajomat is megbüntették, amíg elment az automatához, hogy leolvassa a telefonszámot a mobilparkoláshoz, és elindítsa a parkolást.

Együtt intéztem a két ügyet. Előbb a sajátomat, mert ott mégis a kezemben volt a papír, nem mondhatták, hogy a nyilvántartásukban máshogy szerepel. Elismerték a jegyem érvényességét, csupán a 2210 forintos postázási díjat kellett kifizetnem, mert közben küldtek egy levelet.

A mobilparkolás nem ment ilyen könnyen, sőt egyáltalán nem ment. Szintén két perccel a büntetés után indult el ez a parkolás is, a mobilparkolásnál nincs türelmi idő. Az automatához mindkét esetben el kell menni, de csak a jegyet vásárló teheti ezt meg.

A rendelet vonatkozó szakasza:
"A türelmi idô – a start-stop rendszerû mobiltelefonos díjfizetés kivételével – egy óránál rövidebb idôre történô díjfizetés esetén 5 perc, egy órára vagy annál hosszabb idôre történô díjfizetés esetén 15 perc."

A rendelet teljes szövege

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Énbagoly 2009.08.01. 21:27:31

@1éÖ: A palóclevest nagyon szeretem. Attól nílusi, hogy krokodilból csinálod? :))

szalontüdő 2009.08.01. 21:33:39

@Énbagoly: És mivel élő krokija nincs, a csizmáját főzi bele. :))

Tudod, mint a kőleves.:D

EÖ (törölt) 2009.08.01. 21:36:35

@Énbagoly: én is imádom (teszkós krokodilból a legjobb, a csomagoláson csibefalatok van írva, de ez ne tévesszen meg!) :))

(volt egy poszt, abban nílusi palócozták le a kedves posztolót)

@szalontüdő: én kérnék, de allegiás vagyok rá
add nyugodtan másnak, majd megadom :)

szalontüdő 2009.08.01. 21:45:07

@1éÖ: Ok, csak ne kamatostól.:D

Hogy lehet kiérdemelni a Sün-díjat? Sündörögni kell érte?

Énbagoly 2009.08.01. 21:46:20

@szalontüdő: Jó lehet a bukéja! :))

@1éÖ: Még jó, hogy nem járok a tecsóba. :)))
Na, erről a nílusi palócozásról is lemaradtam! :)

EÖ (törölt) 2009.08.01. 21:46:50

@szalontüdő: jobb, ha nem tudod meg
szomorú történet

szalontüdő 2009.08.01. 21:47:15

Jó éjt! Megkezdődik a szemhéj nézése belülről.:)

EÖ (törölt) 2009.08.01. 21:57:04

@Énbagoly: van egy homárszleng oldal valahol
ismered-e?

homarszleng.gportal.hu/gindex.php?pg=30173222

bár az oldal valamiértnem megy...

Énbagoly 2009.08.01. 22:04:42

@1éÖ: A sün a leptopon a legjobb. Csak ne ugrana az ember arcába az a ronda avatar rögtön. :)))

Énbagoly 2009.08.01. 22:10:36

@1éÖ: Ja, és mennyit fizettél azért, hogy ott is téged idézgessenek? ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.01. 22:33:51

azt mar mondtam Mary mennyire orult hogy az a magyar srac nyert 200 mellen?
pedig amerikai elott
jo hirunket keltem:)

Énbagoly 2009.08.01. 22:43:16

@1éÖ: gondoltam! :)))

@hagyma: Közöld Maryvel, hogy szeressük ezért. :)))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.02. 00:00:35

Sün ! Dél van :)) na jó itt éjfél:)) Hireket mondunk :))
Hireink: ma vasárnap van !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 00:30:56

@Énbagoly:
de tenyleg
jo erzes
2 eve megsegedfogalmas em volt hol van magyarorszag es mi az
szerintm europt is csak gondolta hogy valahol messze
most mar felismeri a himnuszunkat a zaszlonkat a nyelvunket
sot az arcunkat azt mondja a magyaroknak tipikus fejei vannak
jo mondjuk a mu;tkor osszekeverte a magyar zaszlot az olasszal de ez megbocsajthato

EÖ (törölt) 2009.08.02. 07:26:06

@Énbagoly: magamra sosem sajnáltam a pénzt! :))))

Impega 2009.08.02. 08:03:55

Jo reggelt! Ma csak egyeves kelt korabban. Biztos legoznia kellett mennie.

Mi 2 ora milva indulunk Vakaciozni. Hurra nyauarlunk; Aki marad, annak kitartas! Aki elutazik, aannnak jo pihenest. Majd jelentkezem.
Es nem elfeledni; utolsokbol lesznek az elsok444444444444

maincoon © 2009.08.02. 09:35:14

na jó reggelt!
senki nem ébredt fűnyíró zajára?
mert akkor ez egy jó nap :)

@1éÖ: szerinteeeem .... ha rám hallgatsz, akkor személy szerinti meghívásokat eszközölsz a pandúrlevesedhez. praktikusabb, biztonságosabb, kellemesebb, stb...

@ColT: hogy vagy??????

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: jó pihenést! :)

huhh, nekem a tegnap délutáni unalmas grillezésből igazi éjszakába nyúló túlélőtúra lett. eredménye egy pár szúnyogcsípés és egy céges kocsi mosás.
még jó, hogy holnap viszem anyámat orvoshoz, mert tuti maradandó sérüléseket szenvedett lelkileg.

ma pedig elvileg valami kertészetet mondott a férjem, majd nike nagyker, és egy olyan csárda, ahol a férjem a főnökömmel már volt és azóta is visszavágyik, azóta emlegeti ;)
de ezek csak terv formátumúak :S

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 10:28:19

@maincoon: jó reggelt!
ez aztán a mozgalmas hétvége:)

EÖ (törölt) 2009.08.02. 10:38:06

@maincoon: ja, majd könyögök, hogy gyertek! :DDD

felfújható bográcsom van, bármennyien jönnek is megoldom :))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.02. 12:00:10

Dél van (mondaná a Sün) :))))
Harangszó bim-bam-bim-bam-bim-bam
Híreket mondunk majd
Jó Ebédhez Szól a Nóta
13.45 Időjárás és Vízállás jelentés utána
2-5-ig Slágerekmindenkinek,
kívánságműsor :))

Mylady 2009.08.02. 12:07:29

naaa, miért nem jött át a képem?

Énbagoly 2009.08.02. 12:20:09

@1éÖ: Valamikor biztos. :)))

@Mylady: Ez az avatár is helyes, de hova lett a kutyusom? :(

Énbagoly 2009.08.02. 12:27:06

@Mylady: @Énbagoly:
Oké, megvan a kutyusom. :)))
Le is mentettem. :)

Mylady 2009.08.02. 13:59:04

Mamapicilánya merre van? Érdekelne, hogy áll a futásprojekt...

maincoon © 2009.08.02. 14:13:10

@1éÖ: hát én csak jót akartam és nem is azt mondtam, hogy könyörögj bárkinek is :(
de az az előző meghívás, hogy aki jön jön, aki nem nem - hát nem volt túl szívélyes :DDD

@b[ALien] a kopasz baba: és még a mai napomat el sem meséltem :D

a kertészet és a cipő vásárlás kipipálva, de a csárdába nem volt kedveeem elmeeenni, így az emberemet lebeszéltem róla.

Nelsonnak meddig tart a szabi?
Voltam egy koncerten pár napja és ott is rá hivatkoztak. Az énekes azt kiáltotta be a koncert elején, hogy: "Indul a Mandula!" :)

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 14:34:21

@maincoon: azt nem tudom meddig tart neki, de figyelnek továbbra is!
Majdnem minden nap látok ifát:)
Múltkor láttam egy kék platóst tele földdel, akartam is kérdezni, hogy nekem szánták-e 1éÖ-vel
amúgy ofélia is el van tűnve
mindenki nyaral, csak én megyek holnap dolgozni a lepukkant derekammal?:(

Ofélia . 2009.08.02. 14:36:51

Na sziasztok homár egy kicsit eltüntem de a bumeráng még 40 fokban is visszatér:))

Néha belenéztem de egy sajnálatos esemény miatt még irkálni sem volt kedvem.

Ha valakinek kell EDE 5200 kommentel ujra lehet kérelmet írni a jaraio@freemail.hu -ra mivel előkerült az a nyűves cd is amire lementettem:((

@Mylady: Ha mamapici ebben az időben futkározik akkor a projekt végeredményét a kerületileg illetékes kórház sürgösségi osztályán lehet megérdeklődni.

Ja és átúsztam a balatont is révfülöp és boglár között!!!(az, hogy a kelén nevü motoroshajó volt a seggünk alatt semmit nem von le a teljesítményböl) a fogyasztásom 2 sör és egy rántottás szendvics volt kilóméterenként:DD

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 14:44:37

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: bmeg, te parafenomén vagy? Ilyen Uri Geller? 2 perce emlegettelek:)))
Kiscicám is ilyen. Néha. Rágondolok, és jön
Yoda Mester meg puma emblémát játszik a földön:)

Mylady 2009.08.02. 14:45:28

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: miért, én tegnap délben lenyomtam 6 kilométert, igaz, azt hittem, meghalok a végére :(

én is kérem edét, majd kűdök egy mélt mingyá'

remélem, a sajnálatos esemény után jobbra fordulnak a dolgok...

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 14:47:25

hű de rég ettem rántottás szendvicset
sok hagymával (lehet mindjárt ő is jön:))
most nagyon sok kaja van
de ezt észben tartom, hogy ilyet kell majd ennem

Ofélia . 2009.08.02. 14:48:40

@b[ALien] a kopasz baba: Részemröl sörösdobozzal játszok jobban csúszik a benne lévő mint a pamutgombolyag. mindig. ja és hétfőn én is megyek dolgozni hajnalban de a derekam legalább nem fáj:(

Mylady 2009.08.02. 14:51:18

krumplistészta
csak mondom

Ofélia . 2009.08.02. 14:55:10

@b[ALien] a kopasz baba: Ez a fajta szendvics legjobban a hajón esik révfülöp és boglár között mert ott a büfés csinálja és még mosogatni sem kell:))

Elvileg a balatonátúszás hajóval a legköltséghatékonyabb:))

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 14:56:33

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: én meg sörösüveggel:)
asszem,ha ezt az ebéd utánit kivégzem szuszulok (co. mpl) egyet

Ofélia . 2009.08.02. 14:56:53

@Mylady: Túróscsusza (sok) tepertővel.
Csak mondom:))

Ofélia . 2009.08.02. 14:58:42

Akkor én is szuszulok egyet (co. mpl)

maincoon © 2009.08.02. 15:07:27

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: szia, jó látni, sajnálom, hogy valami rossz történt :(
rántottás szendvics :)

@b[ALien] a kopasz baba: még azóta is fáj a derekad? macskaalom cipelés? :DD

EÖ (törölt) 2009.08.02. 15:22:18

@maincoon: tudom, hogy jót akartál
úgy is vettem
ülhetsz majd Nelson mellett :)

maincoon © 2009.08.02. 15:29:48

@1éÖ: de jóóó!!! komolyan? ez annyira rendes tőled! :D remélem Nelson sem lesz ellene, bár én azt is sejtem ki ül a másik oldalára :D

EÖ (törölt) 2009.08.02. 15:35:54

@maincoon: akartam is írni, hogy mellé ülhetsz, ha lesz még hely. :)
és ha jön

maincoon © 2009.08.02. 15:43:48

@1éÖ: és ha nem a zalában laksz :D sok a HA :(

Ofélia . 2009.08.02. 16:04:58

@maincoon: Dehogy cipelte a macskaalmot.

A dagadton fekütdt egy hétig, hogy fogyassza:D

maincoon © 2009.08.02. 16:22:11

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Dagi puha, elvileg nem tud komolyabb deréksérülést okozni :D vagy éppen ezért tud? :O

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 16:46:51

Helló ám :)

@maincoon: Köszi, éjjel majdnem kiharaptam az egyik fogam a helyéről :D Szóval ma is a fogászaton kezdtem :( De most OK, csak a tegnap reggelig beszedett atom sok fájdalomcsillapító miatt görcsöl a gyomrom.

Látom jó éjszakád volt :) Helyes, kellenek a kalandok :)

Van ám a kutyáknak / macskáknak olyan tulajdonsága, hogy kitalálják, hova lépjenek, ahol a legérzékenyebb része van az embernek :D

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ésúszni hajóval a legkényelmesebb is :D

Derékfáás? Az is jó :8 Nem irigyellek :(

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 16:57:40

@maincoon: aha, de már javul:)
már a buszon nem kell kapaszkodnom a leszállásnál:)
a derekamat utálom a legjobban
állandóan becsípődik egy ideg
az elmúlt 3 évben pedig békén hagyott
az oldalamon kéne aludni,csak úgy nem tudok
Dagi ártatlan!:)

maincoon © 2009.08.02. 17:25:29

@ColT: @b[ALien] a kopasz baba:
áhh, férfiak! az egyiknek a foga meg a gyomra, a másiknak a dereka... :S
látszik, hogy csak a nőkre lehet számítani! :DDDDD
velük egyetlen probléma lehet: PMS ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 17:45:45

@maincoon: :D Na azért az exem elég rendesen tudott vinnyogni amikor neki is beindult a gyomra :( Szóval nem csak férfibajok!

@b[ALien] a kopasz baba: Huhh, nekem régen végigtombolt koncertek után volt hogy nem tudtam mozogni :D
Az akkor Nő volt hogy végig rajtam vigyorgott a buszon (rázott, nekem meg fájt mindenem :D )

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 18:11:59

@maincoon: még a hét elején tök vicces volt, ahogy lépcsőztem
mint egy birodalmi lépegető:)
javul,javul

@ColT: a nők már csak ilyenek
gunyulnak, meg kinevetnek:)
(nem ám)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 18:31:24

@b[ALien] a kopasz baba: Nem baj, nem tudta, mi a jó! Én előző este széjjel headbangeltem magam, megérte, ő meg nem tudta mit hagyott ki :D

maincoon © 2009.08.02. 18:35:52

@ColT: @b[ALien] a kopasz baba: remélem nem sikerült egyetlen hölgy miatt tévesen megítélnetek a nőket :DDDD
egyébként már sejt korunkban sokkal strapásabbak vagyunk, mint a férfiak :)
és erről közeli saját tapasztalatom is van ;)
de mi nők így is szeretjük őket, úgyhogy ne adjátok fel a reményt :)

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 18:52:16

@maincoon: én igyekszem nem ítélni, hogy ne ítéltessek
és most, hogy ilyen bölcs voltam iszok egy...-t:)
amúgy akkor hozol macskaalmot?;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 18:57:31

@maincoon: Hm, nem ítéltem semmit :) De mondjuk mind a két félnek megvannak a maga hisztijei + nyafogása.

@b[ALien] a kopasz baba: Én már nem vagyok bölcs. Legalább -2 -vel vagyok bölcsebb mint mások :D

maincoon © 2009.08.02. 19:03:23

@b[ALien] a kopasz baba: persze, hogy viszek. a Dagival való találkozást ki nem hagynám :D

@ColT: megvannak mindkét félnek, de ne vedd már ilyen véresre. ha csütörtökön tudnád milyen voltam, hálát adná istennek, hogy csak a fogad fáj :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 19:57:00

@maincoon: Hajjaj, nekem az elmúlt pár évben kijutott :D Mondjuk egy, az átlagosnál sokkal hisztisebb nőtől.

Amúgy nem vettem véresre :) Max. a foghúzást, de az tényleg véres :D :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 20:06:59

Eden tul vagyok thx mindenkinek es ne felejtsuk
en zartam:)
most hosszu katinkat korozom
lehet hogy meg nincs fent de hogy en nem talalom az tuti
a napkeltet viszont megneztem
olyan szep a gyarfas monolog vegen az a magyar es amerikai zaszlo egyutt

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:08:26

@ColT: nekem olyan volt, hogy letört a fele
aztán mikor a maradékot ki akarták húzni, beletört
kb. 1 óra vésés:(
az nagyon dulva volt

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:13:23

én meg 5555 voltam
FONTOSCH!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.02. 20:14:43

Jó estét!

Voltam a patakparton wellnesszezni.
Szuper jó volt.
A nyúllal fogadtunk, h ki úzzsa át gyorsabban a patakot.
Nyertem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 20:17:46

a nyul meg belefulladt gondolom
amugy a trefat felreteve miert kell minden nap otthon nyaron valakinek vizbe fulladnia?

Impega 2009.08.02. 20:20:00

Bréking news:
Parizsban az ido nem rossz de nem is jo. A sör 7-8 EUR kozott van. :( Vagy csak nagyon atvertek. Viszont fonom volt :)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.02. 20:36:47

@b[ALien] a kopasz baba:

A 4.macsakfelkutató-expedíció sikertelen volt.

Ezek után új családtagunk van.


Zsömle cica,3 hónapos,kandúr.

Mostmár a macska is fiú a családban.

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:36:56

@hagyma: egy kis mjuzik:)
www.youtube.com/watch?v=WD8HAiYYcwU
a vége nagyon dulva
már csak azt szeretném tudni, ki a borz

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:38:36

@jesszum: :((
lehet szabad akart lenni...
az új jövevény meg biztos nagyon aranyos:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 20:44:05

@b[ALien] a kopasz baba:
hat a borz a z szemuveges csavo aki enekel
ugy hivjak lovassy

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:47:17

@hagyma: thx
tuti?
a nevét vágom csak a jutubon Lovasi-nak írják
csak azt nem tudtam, hogy ő az
lehetne a dobos is
vagy valami

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 20:52:58

Ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világon, s édes
Lenne a halál, hát ilyen értelembe'
Énekeljük el azt, hogy vége
Nem járunk ki többet rétre
Nem úszunk többet a strandon és
Nem borozunk már többet a gangon
Nem mondjuk nõknek, hogy szép vagy
Õk a farkunkra azt, hogy de szép nagy
Nem süt a nap be az ágyba
Mint az athéni hotelszobába
Nem mosol bugyit, hogy tiszta
Legyél, az Akropoliszra
Felmegyünk és ott a csikket
A városra pöccintjük, és ha viccek se
Lesznek már, a nevetések is
Rövidülnek, ahogy az élet se
Kéne már a halál után
Énnekem úgy igazán
Ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világban, s édes
Lenne a halál, hát ilyen értelembe'
Énekeljük el azt, hogy vége
Nem járunk ki többet rétre
Nem úszunk többet a strandon és
Nem borozunk már többet a gangon
Nem mondjuk nõknek, hogy szép vagy
Õk a farkunkra azt, hogy de szép nagy
Nem süt a nap be az ágyba
Mint az athéni hotelszobába
Nem mosol bugyit, hogy tiszta
Legyél, az Akropoliszra
Felmegyünk és ott a csikket
A városra pöccintjük, és ha viccek se
Lesznek már, a nevetések is
Rövidülnek, ahogy az élet se
Kéne már a halál után
Énnekem úgy igazán
Ha az életben nincs már több móka
Meghalunk, mintha nem volna
Több dolgunk a világban
Édes lenne a halál

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 20:54:53

@b[ALien] a kopasz baba: Uhh, hát én inkább öngyilkos lettem volna :D
Altatásban fogászást akarok :D

A Kispál és a borznak azért az a neve, mert a lovasinak + a Kispálnak volt egy zenekara, valami Vadkans asszem?
Aztán mikor alault volna ez, akkor Borz lett volna a neve, de a Kispál kijelentette hogy ő többet nem játszik olyan zenekarban, aminek állatneve van :D


@Sün‼: A nyúl túlélte? :)

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: Hát, kínzás ilyen drágán adni a sört! :D

maincoon © 2009.08.02. 21:02:37

az óriáscicus is elfáradt mára
jó éjt mindenkinek

a "betegek" gyógyuljanak
az kiscica szokja meg új gazdiját
nelson hagyja végre abba a lazsálást
impega pedig érezze jól magát
a palóclevesfőző készüljön a megmérettetésre
mary és hagyma érezze jól egymást
a fűnyírógépek 10 előtt ne indulajak be
és holnapra sok érdekes posztot kívánok, én majd csak kedden leszek
pussz.

maincoon © 2009.08.02. 21:04:34

és akiket kihagytam, azoktól bocs, már félálomban vagyok ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 21:05:14

@b[ALien] a kopasz baba:
hat akkor lovasi andras
kicsit megnemesitettem
mondjuk van egy dupla cd-juk valami jubileumi
de nem talalom a tokjat
igen az enekes az lovasi es szovegiro
a gitaros kispal es a zeneszerzo
a tobbieket en sem tudom
ez van

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 21:06:21

@ColT: hát ne tudd meg
annyi csili kellett, hogy utána nem bírtam nyelni
egyik pillanatban igen, aztán nem
tök beparáztam
aztán rájöttem, hogy ha vizet iszok kis kortyban akkor tudok
magamtól nem
aznap este sokat pisiltem:)

a borzinfót meg köszi:)
én régen nem bírtam
most kaptam rá:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 21:07:12

@maincoon:
thx
mary 5-kor jon haza
alig varom
mer ehes vagyok es meg lusta is lemenni a mekibe

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 21:12:21

@szalontüdő: szép:)

@maincoon: ez szép összefoglaló volt, és hívhatsz ezentúl Keresztapunak:)
gudnájt!

@hagyma: 2007 Pécs:)
jutubon darabokban fent van
azt hallgatom épp:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 21:14:18

@b[ALien] a kopasz baba:

en regi fanatikus vagyok
nincs is kedvenc szamom toluk
mindet szeretem

tegnapelott Mary rendezgette a papirjainkat es az eyik dosszieban talalt 400 dollart

es fogalmunk nincs hogy hogy kerult es mikor oda
nem egy vagyon de nem jott rosszul
foleg a meglepetes

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 21:19:43

@maincoon: Kitartás, ha melóznál :)

@b[ALien] a kopasz baba: Uff, szép kör :( A Borzot meg olvastam valahol :) Az a gáz, hogy pécsi volnék (már) és talán 1-2 koncertre tudtam elmenni :(

@hagyma: Ez a hosszú távú megtakarítás. Addig sem költöd el, amíg nem tudod, hol van :D

Amúgy a Kispálban úgyis mindig cserélődnek a dobosok pl :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 21:19:54

@b[ALien] a kopasz baba:
ja valami 20 eves jubileumi
a masik meg a csendes ulos
most is bent van a hifiben mind a ketto csak a tokja nincs meg
a pulp fiction meg a videjoban
nalam ez alap
de a sose halunk meg is benne van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 21:23:28

@ColT:
ja tenyleg a legnagyobb mozgas dobos teren volt
emlekszem valami lovasi interjura
elmondta kit miert csereltek
egyikre aszondta
mer lusta volt
kesz

amugy tenyleg ez tortent
annal ez tobb penz hogy fogalmunk se legyen a szarmazasarol
es nincs
mert tulajdonkeppen nem is igen hasznalunk penzt
itt figyel az asztalon
lehet egyszer kiderul
holnap azert beteszem a bankba, ma mar lusta vagyok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.02. 21:28:41

@hagyma: Na ja, én is csak pár ezer ft-ot tartok magamnál, a többi kártyán.

A zenészek meg ja. Haveroméknál amikor már sokadszor ment berúgva színpadra az egyik gitáros, akkor őt is kidobással fenyegették :)

b[ALien] (törölt) 2009.08.02. 21:34:53

ha elutazol, el vagy utazva.
kéne mi, zed?
vagy 50x láttam:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.02. 21:50:47

@hagyma:
Nem fulladt bele.
Nagyon jól úszik.
A haverom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 22:15:34

@b[ALien] a kopasz baba:

most neztem eloszor magyarul
hu de szar
koze sincs az eredeti stilusahoz
@Sün‼:

nem uszhat olyan jol ha Te nyertel
400 vegyest nyomtatok?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.02. 22:17:28

@b[ALien] a kopasz baba:
\
feltetlen nezd meg eredetiben
nem tudom tudsz-e angolul, de ha nem akkor is
hat eg es a fold, higgyel nekem

Dr.Traktor 2009.08.03. 11:47:30

tbh a ponyvaregény szinkronja top kategória, még akkor is ha eltér az eredeti stílusától. :)

persze szvsz.

pd: a ravasz szinkronját is imdáom "na de kutyaa" hahahaha

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.03. 16:00:28

@Dr.Traktor:
jovan biztos en vagyok a hulye, de nekem megdobbento volt magyarul hallani
legalabb a fuck-ot hagytak volna benne
ah nem tudom
lehet ha eloszor magyarul latom, mas a vlemenyem
süti beállítások módosítása