Tékozló Homár

Három hónapja tart a gyors ügyintézés a Fibernetnél

2009.08.11. 15:04 | ge | 109 komment

Don brada Fibernetes kalandjának minden mozzanata igazi kincs, a legszebb mégis az, amikor a telefonos megrendelés online megerősítése restartolja egész folyamatot. A sztori vége sem lesz meglepetés: a naív ügyfél végül feladja és másik szolgáltatót választ.

Én év elején a Fibernettel szívtam 3 hónapig. Január első hetében telefonon megrendeltem a 'Midi' csomagjukat, ami hosszas nézelődés, számolgatás után a legideálisabbnak tűnt. Minden adatomat elkérték (még a SzIg számomat is) Közölték, 60 napon belül vállalják a bekötést. (kicsit sokalltam, de a csaj megnyugtatott, max. 2-3 héten belül cakpakk meglesz a cucc) 1 hónap hullacsönd, finoman érdeklődni kezdtem.(a robothangok és automatikus menük szövevényén most inkább túllépnék, az egy külön posztot megér) A kolléga a vonal végén közölte, hogy a telefonos megrendelések feldolgozása elég lassan megy, és különben is jobban tenném ha interneten megerősíteném a megrendelést. Megtettem. Kár volt.

Újabb egy hónap csönd, már március elejét irtunk. Ismét jól nevelten érdeklődtem, hajlandóak lennének -e végre lehetővé tenni hogy havi 3000 ft-ot fizethessek nekik. És különben lejárt a vállalt 60 nap, úgyhogy menjenek a francba. A vonal végén kis csönd, majd közli, hogy nem-nem kedves uram, a megrendelés február elején érkezett, tehát még csak 30 napnál tartunk. Mondom miafranc január első hetében kértem telefonon. Igenám de a februári netes megrendelés felülírta az előzőt, tehát sajnos újra hátrakerültem a listában és ismét elkezdődött a 60 nap. Na ekkor küldtem el a bánatosba a drága fiberes tagot. Erre türelmet kért, és gyors intézkedést ígért, pár napon belül felkeres a műszakis kolléga.

1 hét újabb semmi. (már március közepe, vagyis két és fél hónapja vártam) Megin telefon. A kolléga intéz, szervez, utánanéz. Előveszi a "munkalapomat". Közli, hogy a műszakis kolléga kint járt nálam és rögzítve lett az internet bekötése. Na itt durrant el az agyam.

Kérdeztem azért ugye számlát nem fognak küldeni, mert énnálam ugyan nincsen bekötve semmi. Kértem a csoportvezetőjét a telefonhoz, akire úgy 20 percet kellett várnom. Meghallgatott, elnézést kért, közölte, hogy rengeteg a megrendelésük, kicsi a kapacitásuk és nem bírják a tempót, (akkor miért kamuznak 2-3 hétről, meg egyáltalán 60 napról)és megígérte, hogy a vétkes kolegát felelősségre vonják. Azonnal intézkednek és aztán mostmár télleg bekötik a zinternetet ahogyan azt rendesen kell. Napokon beül felkeres a fantomként várost járó műszakis kolléga. Talán hihetetlen de egy hétig újra semmi nem történt, így kerek 3 hónapot vártam, hogy igénybe vehessema Fibernet internet szolgáltatását, 3000 Ft havi ellenérték fejében.

Pohár betelt, szép hétfői reggelen izomból felhívtam az első eszembeötlő net szolgáltatót (jóöreg júpíszí). Hihetetlen profizmus, felkészültség és 3 hónap kietlen, aszaló vágyakozás után felfrissítő erővel ható a reakció. Szerdán délelőtt jó lesz -e a bekötés. Hát mondom ha nem október valamelyik szerdája akkor ok. Muhahah. És tényleg jöttek szerdán, és tényleg bekötötték, és tényleg van azóta internet. 200 ftal drágább de VAN!!! Nemmondom, hogy a júpí tökéletes, de legalább dolgoznak.

Ja és azóta is várom a műszakis fantom kollégát. Muhhhahhhaaa!

www.fibernet.hu:

"Tisztelt Ügyfelünk!

Milyen további lépésekre számíthat?
·        Kollégáink a szolgáltatás aktiválás időpont egyeztetése
érdekében napokon belül telefonon felhívják Önt.

·        Műszaki kollégáink (fantom) az egyeztetett időpontban elvégzik
a szolgáltatás kiépítését. Felhívjuk figyelmét, hogy az ön ingatlanában
esetlegesen felmerülő rendszerkiépítési költségek Önt terhelik, melynek
pontos összegéről munkatársaink előzetesen tájékoztatják.

·        Ön előfizetői szerződését a rendszer kiépítése előtt műszaki
kollégánknál fogja aláírni.

 Az Ön megrendelése fontos nekünk, mindent megteszünk, hogy megrendelt
szolgáltatásaink minőségével elégedett legyen!

Hosszú távú kapcsolatot kívánva:
FiberNet"

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucecitaGonzales 2009.08.11. 15:21:30

a telefonos ügyintézésnél azon csodálkozom mindig, hogy tényleg vajon van olyan ember, aki így akarja megismerni az "aktuális ajánlataink"-kat. szétszed az ideg, mire eljutok a menüpontok útvesztőjében a célba. És mennyi felesleges információval szennyezik a fejemet, amit egyáltalán nem akarnék hallani..

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.11. 15:23:43

@EnZsolt_______konyvevo.blog.hu:

máris!

inmiorkjfjklfjklfjfjklfejekjdkjdkjdskjkdi4894il4uki4i4ji

kicsit nehezen találom a helyem

hhjslhdhdsuhzuzhiu8urhnuijhurtguhjrij

na, így most kényelmes.

EnZsolt 2009.08.11. 15:24:04

hmm, hova lett a kommentem többi része???

Na mindegy, a lényeg, hogy billentyűzeten aludni nem kényelmes.

Én inkább beverek egy sört, aztán egy szunyát.

EnZsolt 2009.08.11. 15:25:19

@Nelson Mandula: emberek és pofonok, na meg a papné...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 15:25:37

@BestOff: tegnap aktiváltam egy kártyát telefonon. előtte kötelező volt meghallgatni, hogy mi mire való, mikor mit kell csinálni és mivel. és nem volt más opció.

15 percig volt kihangosítva a telefon, közben mosogattam, főztem.

aztán egyszer csak meghallottam, hogy billentyűzetén adja meg a négyjegyű faxom tudja milyen kódot. rohantam mint az állat nyomni:))

és kék szám volt, tehát a felét fizettem.

rohadjanak meg.

van ahol egyből megnyomom a 0-ás gombot. néhányan viszont rájöttek erre szerintem, és nem engedik, hogy egyből továbblépj.

szemetek.

nekem is kéne egy kávé vagy valami lórugás ....

maincoon © 2009.08.11. 15:27:38

várlak benneteket egy kávéra. van itt egy jó kis hangulatos hely :)

morgo55 2009.08.11. 15:32:11

Én április 2 án akartam csomagot váltani a fibernetnél . Felhívtam az ügyfélszolgálatot ott azt a tájékoztatást adták ,hogy ajánlott levélbe kérjem mivel olcsóbb csomagot kértem. Itt elkell mondani hogy nindenkinek megéri a sport1 et sugározni csak a fibernetnek nem, azért váltottam csomagot. Közbe beköttettem a z UPC-t. a mai napig nem csinálták meg, de a 6400 ft ot minden hónapba kiszámlázzák .
Hát ugy gondolják hogy majd fizetek. De én beintek nekik .

helianthus 2009.08.11. 15:33:08

@EnZsolt_______konyvevo.blog.hu: most látom, hogy már tudsz róla, úgyhogy nem szóltam.
Remélem más is kedvet kap ehhez és nem nekem kell egyedül ellátni a blogodat témával! ;)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.11. 15:34:11

@maincoon: megkínálhatlak az enyémből?
finom kapucsínó, kis fahéjjal a tetején. hmmm.

morgo55 2009.08.11. 15:34:12

Mellesleg megkell jegyeznem hogy a kép minősége között igen nagy a különbség a UPC javára .

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.11. 15:39:12

4-5 napot itt is kell varni amikor koltozom, de most inkabb visszaalszok
mert Mary dolgozik en meg nem
hehe
valoszinu Vician is dolgozik
ilyenkor a legjobb aludni
ps, ha nekem valamilyen ceg aszongya hogy 60 nap
legyen az barmi
mar el is menekultem

maincoon © 2009.08.11. 15:39:45

@Nelson Mandula: meg hát! :D cinnamon: jelezni akartam hibádat :D

staropramen 2009.08.11. 15:41:44

@Nelson Mandula:
Na azért Sztrovacsek.Már megijedtem, hogy parasztosan iszod a kapuccsinót.
Igy cinnamonnal persze más.

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2009.08.11. 15:43:04

Ez az ügyintézési metódus jellemző rájuk. Én tavaly októberben rendeltem tőlük digitális kábeltévét alaposan rákérdezve, hogy ugye lehet ezen a címen létesíteni, aztán vártam és hívogattam őket karácsonyig, de nem volt set-top boxuk. Itt untam meg és adtam fel az elveimet, hogy nekem nem kell tányér. Végül nem sokkal kevesebb szopással T-Home Sat TV-m lett (nem volt benn az utca az utcanév adatbázisban és így nem lehetett rendelni, de betenni sem tudták mert azt alvállalkozó csinálja ).
A szomszédom is próbálkozott a Fibernettel. Ő analóg csomaggal próbálkozott, így hamar kijöttek megcsinálni. Ekkor derült ki, hogy nincs is bekábelezve az utca.

Frucsasz 2009.08.11. 15:43:05

Egek!
Uram, adj nekem annyi türelmet, amennyit a posztolónak adtál!

Egyébként kicsit mintha hiba lenne a mátrixban, mert deja vu-m van. Ilyen poszt már volt idén. Szerintem.

A gépem meg döglődik, mire a tálcán egyik ablakból a másikba vált, én simán megebédeltem. Mikor rákattintottam a poszt címre, még senki nem volt, mire ide is értem, már több, mint 20-an...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.11. 15:43:42

@maincoon: nálunk is van egy kellemes kis hely a fénymásoló mögött! oda járok én is az Eszti...izé... kávézni.

maincoon © 2009.08.11. 15:50:29

@Nelson Mandula: a főnököd tudja, hogy ott szoktál kávézni? vagy őt hívják Esztinek? :D

májgeriberi 2009.08.11. 16:01:22

aztán szerződést kötöttél-e egyéves hűséggel?

rózsarózsa (törölt) 2009.08.11. 16:10:06

Kávéztok,és engem kihagytok?

Sir Mortzosch 2009.08.11. 16:12:12

lassú víz partot mos.
fibernet upc-bérenc, mert odaüldözi a Zügyfelet.
Úgykellneki. Következő poszt a posztolótól: hogyan (nem) mondtam le az úpécét ...

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 16:15:01

@Nelson Mandula: inkább tankold meg az ifát
este megyünk újpestre 30dekáshoz,nem?:)

Frucsasz 2009.08.11. 16:16:34

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: ööö. ... megfogtál. Ezt msot nem értem. De nincs tévém. Ha ez segít :D

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.11. 16:20:56

"Hosszú távú kapcsolatot kívánva" nálam is a 3 hónap már hosszútávú s elég is ennyi:)))

DaM 2009.08.11. 16:23:23

FIBERNET?! Imre, hagyjad.. Bazme, egy hónapig vártam arra az apró infóra az ügyfélszolgálatuktól, hogy adott címre tudnak-e szolgáltatni vagy sem. Persze SEMMIT NEM VÁLASZOLTAK! Nullák ezek vaze, nem szolgáltatók. Lehet tenni felejtősbe.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.11. 16:25:48

Én is kérhetek egy fórró feketét, 90-60-80,nem értek a méretekhez:)))ha jól emlékszem 90 milliója legyen 60napja hátra és 80 éves:))))

DaM 2009.08.11. 16:27:56

@Nelson Mandula: Youtube, "Ifa megy a hegyen"? :)

Kabeka 2009.08.11. 16:29:46

Én tavaly februárban elköltöztem, lemondtam a Fibernet TV/internetszolgáltatását faxon, ahogy kérték. Ezután minden hónapban megjött a számla a régi címre, akkor én mindíg felhívtam őket, hogy hahó én már nem... Persze az ügyfélszolgálatos minden esetben elmondta, hogy látja a faxomat a rendszerben, nem tudja miért nem intézkedtek még, de küldjek megint egy faxot és akkor majd ő elintézi. Márciusban már az új lakó is kötött szerződést velük (ott csak ők szolgáltatnak), és látták a rendszerben hogy 2 szerződés van ugyanarra a címre, de ez sem izgatta őket túlságosan. Na mikor az augusztusi számlát is megkaptam, akkor hagytam abba a hivogatásukat, szóltam az új lakónak, hogy dobja ki a számlákat. Aztán egy idő után leszálltak rólam.

EnZsolt 2009.08.11. 17:23:53

@helianthus: bezony, és ha megnézed a csodálatos konyvevo.blog.hu oldalt, más csodát is láthatsz és láthattok ti is kedves kommentelők ;)

Sőt még a Fibernet is, ha sikerült a sünöket kiapplikálni magukból, vagy kiszarni...

Ofélia . 2009.08.11. 17:48:49

Gyerekek mia szar az a fibernet???

Már megint az óccó de szar szindróma!

Ez itt nem a reklám helye de az upc 6 év alatt kétszer produkált kimaradást 1x 5 perc és egyszer fél nap de akkor a fémgyüjtők (nem tudom, hogy most hogyan írjam a szakiparosokat)ellopták az üvegkábelt mert olyan jó vastag volt:))

Amiért fizettem mindig és minden időpontban teljesítve volt és inkább 10 százalékkal felülröl.

Ja , hogy nem a legóccób?:)))

Ofélia . 2009.08.11. 17:50:52

@Nelson Mandula: Szép nagy fénymásolótok lehet vagy eszti picúrka??:))

maincoon © 2009.08.11. 18:02:41

@jesszum: dehogy hagyunk ki! megtisztelnél, ha eljönnél velünk! :)

@DaM: de jó, hogy eszembe juttattad! :DDD
www.youtube.com/watch?v=l3Wa9KP2iYs

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: ejnyemánna!!!

Ofélia . 2009.08.11. 18:02:54

@Nelson Mandula: Sok kifejezést hallottam már a csajozással kapcsolatban de kávézni...

Még a 30 dekás is kérdés. Az 15 két dekás alias LÁMPÁS??:)))

Ofélia . 2009.08.11. 18:07:25

@maincoon: Szóval a meghitt hely a fénymásoló mögött van:))

Tudok én itt jobbat is nagyobbat is:))

maincoon © 2009.08.11. 18:16:46

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: 'há én nem tudom!! a fénymásoló mögötti helyet idáig én személy szerint még kihagytam :) amúgy sem Esztinek hívnak :D
és milyen jobb helyet tudsz egyébként?

kávézni eljöhetsz velünk ;)
gyűlik a csapat, úgy látom :D

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 18:18:54

@maincoon: úgy tudtam mi megyünk hozzá! Dekasimire (co. Frucsasz) Nem tudom Nelson hol késlekedik, én már bepakoltam mindent
Mikrofon+erősítő+aggregátor a szerenádhoz
Kecsketej, ha nem aratnék sikert
Cicatej, hogy harmincdekáshoz se érkezzek üres mancsokkal
Bandinak meg jesszumnak sör

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.11. 18:19:38

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
csajozás?! családos ember vagyok. én kérek elnézést! (a feleségemtől, ha netán olvassa.)

és küldeném az ádzsászkót a sztivi wondertől mindenkinek, aki szereti.

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 18:26:27

@Nelson Mandula: kívánságműsor helyett inkább induljál értünk, mer aztán 30dekás bealszik:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.11. 18:27:43

@b[ALien] a kopasz baba:

Bandi is otthon lesz? Vigyázzunk! Lehet még ebből ablakpucolás is, meghitt iszogatás helyett. Vagy kéktúra. Kezdek megijedni.
Nem tudok még indulni, mert egyelőre a tükör előtt gyakorlom a dalomat. Nem vagyok valami profi előadó. A Kellene ma éjjel egy kis haccárét fogom énekelni fekete titokzokniban, de úgy érzem, a mozgásom még nem elég kidolgozott.

Ofélia . 2009.08.11. 18:30:06

@maincoon: Na szóval hova menjek és mikor??kávézni??:))

Alien már hozza a tutit én esetleg egy hordó sört.
Talán a mikrofon nem kéne mert ha itt valaki énekelni kezd mint delila az arab démon az összes két fogával hát simán lelövöm.

A generátor az kell mert fel kell forralni a kecsketejet:DD

maincoon © 2009.08.11. 18:31:49

@b[ALien] a kopasz baba: én meg már elvesztettem a fonalat régen, biztos a koffeinhiány miatt :D
szóljatok mikor és hol kell lenni :)


valaki töltse már le nekem azt az ifa-dalt és legyen kedves küldje már át, mert nem boldogulok az öreg géppel :( rá akarom tenni az mp3-ra, mert csak azzal tudok főzni...

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 18:33:29

Hát akkor meglocsolom a virágokat, aztán nyitok egyet
Bár Dagi is fellépett volna
A Macskadalban a vokált nagyon tudja

maincoon © 2009.08.11. 18:34:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a munkahelyeden van kávéautomata? mert egyszer meghívlak egy olyanra, ha arra járok. hmm?

Ofélia . 2009.08.11. 18:35:07

@Nelson Mandula: Ablakpucolás az jöhet.

A hozzávaló kellékeket viszem( üvegvágó nagyfejsze parabellum stb.)

A mozgásod ugyis a karton sör után lessz kidolgozott:))

Éneklés esetén gyilok mint fent:))

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 18:36:54

@maincoon: úgy volt Nelson jön értünk, de lámpalázas
És kifordítva vette fel a fekete titokzokniját
(most lenéztem a lábamra, és elkezdtem röhögni, esküszöm az van rajtam:))

Frucsasz 2009.08.11. 18:37:43

Két és fél órája őrlődöm, hajam hollólilából hófehérbe kezd hajlani, fogaim citeráznak, de még mindig nem tudom a választ mamapici kérdésére.
Esetleg 42? Elvileg az A VÁLASZ.

Emberek, én úgy összeomlottam a feladat súlya alatt, hogy már énekelni se tudok.
Egyébként is épp most tudtam meg, hogy koldus vagyok. Lopnom kell egy autót, mert amíg nincs autóm, nem is vagyok ember, na.
Tévém sincs. Lehet, hogy erre akart mpl utalni? Hogy nem vagyok ember, mert nincs tévém? :D

Ofélia . 2009.08.11. 18:38:27

@maincoon: Van vagy 14 meg sok nagyméretü pecó ahol el lehet bújni!

Tudod ez egy szép nagy épület ahol a budi 14 méter magas:))))

Megdobbent 2009.08.11. 18:39:14

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

"és kék szám volt, tehát a felét fizettem.
"

Weh, utolso informaciom szerint a kekszam csak annyi, hogy barhol is csorog, te csak annyit fizetsz, mintha helyi hivas lenne. Szal fizetted vegig, mintha helyben hivtal volna valakit/mit :)

Frucsasz 2009.08.11. 18:40:40

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: hűha. Te tudsz valamit,ami tén nem. Nem, még nem voltam, vagyis amin voltam ,az teszt volt, és nem hívtak forgatni. Még. De szerintem nem is fognak. Elkövettem egy bődületes hibát: megkérdezték, hogy miért akarok szerepelni a tévében. Erre én azt válaszoltam, hogy nem akarok szerepelni a tévében. Én 1. játszani akarok, mert játszani szeretek 2. pénzt akarok nyerni. A tévében szereplés csak e kettő járadéka. Na, hát azt hiszem, nem most kapom meg a 15 perc hírnevemet...

Ofélia . 2009.08.11. 18:42:26

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Autóbol a ferrarit ajánlanám ha már ember akarsz lenni:)))

A szám 73 nem tudom miért de ez szimpatikus.

És őszülj tovább békével:)))

maincoon © 2009.08.11. 18:42:46

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: tudom, jártam már ott, nem is egyszer :D

JESSZUM! lemaradtál a palócleveses poszt első helyéről, pedig azt neked tartogattam! de mamapicit sem fogom kimoderálni, úgyhogy így jártál! :)

Frucsasz 2009.08.11. 18:44:30

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a 42 Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak c. örökbecsű művéből készült. Ami a világ leghosszabb trilógiája, mivel 5 részes.
Javasolnám is a könyvesblogotokra.

Frucsasz 2009.08.11. 18:46:09

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: hüjje vagyok már teljesen. Nem készült. Hogy hangzik már ez... A 42 D.A. örökbecsű művéből származik. Mint a válasz az emberiséget leginkább foglalkoztató kérdésre.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 18:48:34

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:

óóóóóóóó, pedig megnéztelek volna, és szurkoltam volna neked, ha elmondod az eredményedet előre, akkor is.

@Megdobbent: komolyan? én aszittem, hogy a felét csak. és a zöld az milyen?
á mindegy is. a tömlő végén van a fogyasztó/ügyfél így vagy úgy, miért én lennék kivétel?

@maincoon: hát már ne is haragudj! ezeknek? recept? két hete felraktad, oda se bagóznak. egyenek menzán. vagy norbit.

Ofélia . 2009.08.11. 18:57:50

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: A norbi az goromba volt!!!

Aki ilyet kíván lopásban megőszült kommentelőknek az egyébb aljasságra is képes:)))

Ofélia . 2009.08.11. 19:00:38

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:
"Mint a válasz az emberiséget leginkább foglalkoztató kérdésre."

Ugymint dugás a zongora alatt, vagy a fénymásoló mögött:)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 19:02:22

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

övön alul talált?

ne haragudj, kérlek. nem akartalak megbántani. nekem jobban fájna, ha a szaporafosástól nem tudnátok kommentelni:))

az aljast pedig elismerem. igen. ez éltet. jó zsöszinek lenni (ne kérdezd meg mi a zsöszi, egyszer már leírtam)

Ofélia . 2009.08.11. 19:06:49

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Övön felül volt!!! norbi névre a gyomrom szorul őkölbe:DD

Szaporánfosni a tejtöl szoktam de csak akkor iszok ha nem megyek sehova:))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 19:21:43

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: tisztára mint azuram. az a katonaság előtt több tejet ivott, mint vizet. elment (vitték) szolgálni, nem látott tejet három évig. azóta van ez a baja nekije.

na, most hogy kitárgyaltuk a hasmenéseinket, ugorgyunk.

hétvégén megfőzöm a @maincoon: által kiposztolt receptet. asszem jó lesz.

Ofélia . 2009.08.11. 19:27:50

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Áruld el, hogy hol lelem??

Volt most elég bajom nem láttam mindent de asszem valamiröl lemaradtam:((

Ofélia . 2009.08.11. 19:28:55

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: De az lenne a legjobb ha te keresnéd meg és bemásolnád ide Lééécccci:)))

akos147 2009.08.11. 19:33:50

nekem is fibernetem van, rendben bekötötték 6 éve, az első években sokat szarakodott, mostanában jól müxik. ez már hétvégi?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 19:35:05

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

ne légy már béna ofi. kattints @maincoon: hozzászólása felett a nevére. így látod, hogy ő milyen aktív, hány ezeret szólt hozzá. és ott látod, hogy van blogja. na ottan van a fincsi.

EnZsolt 2009.08.11. 19:35:35

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: ne javasolj, írj :)

Most akkor kihez kell mikor menni kávét inni, sört vedelni, Bandival lenni, sünt szarni, Norbi tornázni, fénymásolót mosógépszerelővel daszni, IFA-val parkolóórákat kitörni????

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 19:40:29

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: ezek az opciók leggyorsabban a szigeten érhetők el jelenleg:))) T. Maci már nyomja:)))
és én is megyek hétvégére.

ja, egy dolog hibádzik. a norbi torna. de gondolom ez érthető. minden más megvan.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.11. 19:42:48

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: ofi busza meg egy pusztulat. csak dísz a kertben.

Ofélia . 2009.08.11. 19:44:47

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Jól van nu naná, hogy megcsinálom és most ennem kell valamit:)))

Ofélia . 2009.08.11. 19:47:51

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Mi az, hogy pusztulaaat???

Mióta kicseréltem a kerékcsapágyakat már hárman is el tudják tolni.

És a wc vödörnek is van már teteje iso-9000 szerint nahát!:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.11. 19:51:50

fenymasolo mogott??????
van valaki aki meg nem dugott fenymasolon?
hihhetetlen

rózsarózsa (törölt) 2009.08.11. 19:59:44

Bátran gyertek!

Harmincdekás éppen estére ébred fel az alvásból,és vágyik egy kis mozgalmasságra :-)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.11. 20:01:10

@maincoon:


Ilyen társaságban a 4.helyezés is szép hely.

maincoon © 2009.08.11. 20:09:13

@jesszum: igazad van. talán majd egy másiknál. vagy holnap egy itteni újnál ;)

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 20:11:42

@jesszum: Nelsont várjuk, de lámpalázas
Én meg rájártam a sörre:)
Most megetetem 8 kilóst
+6-4-3 kilósakat
dagadt disznók!:)

Megdobbent 2009.08.11. 20:46:47

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Na azaz, a zold a te baratod, elvileg ingyenes, mert a szam gazdaja fizeti a minden dijat.

De azert csak ovatosan a mobilrol hivassal, azok neha furan ertelmezik az ingyenesseg fogalmat.

Igaz, elvileg a zold/kekszam gazdaja rendelkezhet, hogy milyen korzetbol fogad hivasokat, szal van, hogy azt kapod "ez a telefonszam az on korzetebol nem hivahato" vagy ilyesmi...

Megdobbent 2009.08.11. 20:48:02

@hagyma: Asszem en bevallalom ezt a szegyent. Egyszeruen sosem ott dugtam, ahol dolgoztam, plane nem ilyen kis asztali z30-as fenymasolokon :( Szegyen, de elviselem!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.11. 20:50:56

@Megdobbent:
nem baj hogy me nem dugtal fenymasolon
buuuuuuuuut
torekedni kell ra

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 20:54:36

@jesszum: én szívem szerint ezt szerenádoztam volna: www.youtube.com/watch?v=WD8HAiYYcwU
bár már párszor belinkeltem:)
hihetetlen, hogy eddig nem bírtam
most meghallgatom hatszázhuszonegyedszer finomutalásféleképpen:)

YZ 2009.08.11. 20:54:36

Én alapból a UPC-hez mentem, amikor költöztem, mert ez van a házban. Aztán mikor rendeltem, kérdezi a csaj, holnap jó lesz a bekötés?

Hát mondom nem, azért nem ártana szabadnapot kérni, hogy otthon legyek.

Akkor holnapután?

Aztán megegyeztünk a következő hét hétfőjében... addigra sikerült szabadnapot szereznem.

Azóta sincs velük semmi bajom, remélem ez így is marad...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.11. 20:59:45

@YZ:
hatha nekem azt mondjak holnap es nincs idom nyitva hagyom az ajtot, vagyis nem zarom kulcsra
ha nincs offom

Ofélia . 2009.08.11. 21:13:52

@hagyma: Vétkeztem atyám de ez a fénymásolódolog nekem se jött be.

Közöld bűhődésem mértékét:))

b[ALien] (törölt) 2009.08.11. 21:28:28

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: ezt el kell szerenádoznod jesszumnak: www.youtube.com/watch?v=xxVqDZcLSyY
és csak kecsketejet ihatsz, semmi sör:)))

réééészegen
múltját sem sejtő kék ruhás nőknek

Mylady 2009.08.11. 22:40:55

szép jó estét!
ez már a hétvégi?

érdeklődnék, hogy nálatok napközben nincs gond a blog.hu-val? már jónéhány napja azt tapasztalom, hogy
- behívom a homárt - 5 perc homokórázás, háttérben fehér lap, közben az egész explorer áll, semmire nem reagál
- ráklikkelek egy posztra - 5 perc homokórázás, háttérben fehér lap, közben az egész explorer áll, semmire nem reagál
- elkezdem görgetni lefelé - 5 perc homokórázás, háttérben fehér lap, közben az egész explorer áll, semmire nem reagál
- ráklikkelek a "szeretném látni az összes kommentet" mondatra - 5 perc homokórázás, háttérben fehér lap, közben az egész explorer áll, semmire nem reagál
aztán már lehet is olvasni

hozzászólás:
- ráklikkelek a belépés (vagy mi) linkre - 5 perc homokórázás, háttérben fehér lap, közben az egész explorer áll, semmire nem reagál
- beírom az emailcímem, jelszavamat, erre kiírja, hogy hibás - akkor is, ha nem beírom, hanem bemásolom
na, legkésőbb itt feladom...

és ezt úgy regisztrálja nálunk a rendszer, hogy félórát interneteztem (lassan főbe lőnek), közben meg egyetlen sort sem olvastam :(((

Frucsasz 2009.08.11. 22:44:13

@Mylady: de, nálam egész nap gond volt. De mivel az egész gépem rossz volt (amíg a tálcán egyik ablakról átváltott a másikba, én kényelmesen megebédeltem...), így feltételeztem, hogy maga a gép rosszalkodik.
Itthon estefelé meg kifagyott, mikor kommenteltem. De aztán megjelenítette a kommentet, nem veszett el az éterben. Csak bent tapasztaltad, vagy otthon is?

Mylady 2009.08.11. 23:24:42

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: néha itthon is döcög, de messze nem annyira

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.08.12. 08:40:48

Asziszikezekhotymonopólyhelyzetbenvagynakpedignemis.

apuc 2009.08.12. 21:21:28

A DIGI a nyerő,nem ez a sz@r.3500 ft/hóért korlátlan net,25M/10Mega,de 4500-ért van 50/20-as net is,és tudja is

Most sajna lassú:

[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/538514641.png[/IMG][/URL]

apuc 2009.08.12. 21:24:44

Bocsánat,ez a jó link-remélem...
@apuc:

www.speedtest.net/result/538514641.png

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.13. 15:28:33

UPC viszonylag stabil és megbízható, de a P2P adatcserét nagyon nem szereti, főleg nem nappal.

szbszig 2009.08.13. 23:21:47

Én az ilyen sztorikban csak azt nem értem, hogy képes az ügyfél három hónapig várni. Nekem nem három hónap, hanem egy hét után durrant volna el az agyam, és hívtam volna a következő szolgáltatót. Vagy aki képes három hónapig várni, annak nem is kell annyira az az internet...

ariadne_9 (törölt) 2009.08.29. 19:50:51

A Fibernettől tavaly októberben sikerült megválnom két év keserves hűség után. Illetve, ekkor mondtam fel a szerződést,még hónapot ültek rajta, utolsó hónapot még kifizettem, bár már nem használtam. Ezután még három számlát küldtek, különféle összegekről, mindegyik után elküldtem őket melegebb éghajlatra. Már érvényes szerződésem se volt. Megfenyegettem őket ügyvéddel meg mindennel ami eszembe jutott.
A harmadik csekk több mint 30ezer forintról szólt, na akkor tényleg eldurrant az agyam. Ez már ez év elején volt. Magyarázat: könyvelési hiba, nem tudják hogy történt, számítógépes hiba stb. Magyarán széthazudják magukat.
Még az elején megkérdeztem, mi lesz az modemmel, mert hát az a Fibernet tulajdona? Majd kimennek érte (1. válasz), adjam postára (2.), vigyem ki a 22. kerületben található egy (!) darab budapesti ügyfélszolgálatra (3.). Itt már nagyon pipa voltam, közöltem, hogy ha eddig nem jöttek ki érte én nem fogom kivinni, időm sincs rá, a 10. kerületben lakom, a 3. kerületbe járok dolgozni. Túrót fogok én mászkálni! Azóta is ott áll valamelyik szekrényben. Több számlát nem kaptam.
Közben már bekötettük a Digit, azzal elégedett vagyok. Ár/érték indexe elég jó. Nem túl drága, a net néha nem akar elindulni, de a telefon és a tévé elég jó. Hűség nincs. Külföldre (Szerbia) olcsóbb a hívás, mint a mobilom percdíja :)
süti beállítások módosítása