Don brada Fibernetes kalandjának minden mozzanata igazi kincs, a legszebb mégis az, amikor a telefonos megrendelés online megerősítése restartolja egész folyamatot. A sztori vége sem lesz meglepetés: a naív ügyfél végül feladja és másik szolgáltatót választ.
Én év elején a Fibernettel szívtam 3 hónapig. Január első hetében telefonon megrendeltem a 'Midi' csomagjukat, ami hosszas nézelődés, számolgatás után a legideálisabbnak tűnt. Minden adatomat elkérték (még a SzIg számomat is) Közölték, 60 napon belül vállalják a bekötést. (kicsit sokalltam, de a csaj megnyugtatott, max. 2-3 héten belül cakpakk meglesz a cucc) 1 hónap hullacsönd, finoman érdeklődni kezdtem.(a robothangok és automatikus menük szövevényén most inkább túllépnék, az egy külön posztot megér) A kolléga a vonal végén közölte, hogy a telefonos megrendelések feldolgozása elég lassan megy, és különben is jobban tenném ha interneten megerősíteném a megrendelést. Megtettem. Kár volt.
Újabb egy hónap csönd, már március elejét irtunk. Ismét jól nevelten érdeklődtem, hajlandóak lennének -e végre lehetővé tenni hogy havi 3000 ft-ot fizethessek nekik. És különben lejárt a vállalt 60 nap, úgyhogy menjenek a francba. A vonal végén kis csönd, majd közli, hogy nem-nem kedves uram, a megrendelés február elején érkezett, tehát még csak 30 napnál tartunk. Mondom miafranc január első hetében kértem telefonon. Igenám de a februári netes megrendelés felülírta az előzőt, tehát sajnos újra hátrakerültem a listában és ismét elkezdődött a 60 nap. Na ekkor küldtem el a bánatosba a drága fiberes tagot. Erre türelmet kért, és gyors intézkedést ígért, pár napon belül felkeres a műszakis kolléga.1 hét újabb semmi. (már március közepe, vagyis két és fél hónapja vártam) Megin telefon. A kolléga intéz, szervez, utánanéz. Előveszi a "munkalapomat". Közli, hogy a műszakis kolléga kint járt nálam és rögzítve lett az internet bekötése. Na itt durrant el az agyam.
Kérdeztem azért ugye számlát nem fognak küldeni, mert énnálam ugyan nincsen bekötve semmi. Kértem a csoportvezetőjét a telefonhoz, akire úgy 20 percet kellett várnom. Meghallgatott, elnézést kért, közölte, hogy rengeteg a megrendelésük, kicsi a kapacitásuk és nem bírják a tempót, (akkor miért kamuznak 2-3 hétről, meg egyáltalán 60 napról)és megígérte, hogy a vétkes kolegát felelősségre vonják. Azonnal intézkednek és aztán mostmár télleg bekötik a zinternetet ahogyan azt rendesen kell. Napokon beül felkeres a fantomként várost járó műszakis kolléga. Talán hihetetlen de egy hétig újra semmi nem történt, így kerek 3 hónapot vártam, hogy igénybe vehessema Fibernet internet szolgáltatását, 3000 Ft havi ellenérték fejében.
Pohár betelt, szép hétfői reggelen izomból felhívtam az első eszembeötlő net szolgáltatót (jóöreg júpíszí). Hihetetlen profizmus, felkészültség és 3 hónap kietlen, aszaló vágyakozás után felfrissítő erővel ható a reakció. Szerdán délelőtt jó lesz -e a bekötés. Hát mondom ha nem október valamelyik szerdája akkor ok. Muhahah. És tényleg jöttek szerdán, és tényleg bekötötték, és tényleg van azóta internet. 200 ftal drágább de VAN!!! Nemmondom, hogy a júpí tökéletes, de legalább dolgoznak.
Ja és azóta is várom a műszakis fantom kollégát. Muhhhahhhaaa!
www.fibernet.hu:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Milyen további lépésekre számíthat?
· Kollégáink a szolgáltatás aktiválás időpont egyeztetése
érdekében napokon belül telefonon felhívják Önt.
· Műszaki kollégáink (fantom) az egyeztetett időpontban elvégzik
a szolgáltatás kiépítését. Felhívjuk figyelmét, hogy az ön ingatlanában
esetlegesen felmerülő rendszerkiépítési költségek Önt terhelik, melynek
pontos összegéről munkatársaink előzetesen tájékoztatják.
· Ön előfizetői szerződését a rendszer kiépítése előtt műszaki
kollégánknál fogja aláírni.
Az Ön megrendelése fontos nekünk, mindent megteszünk, hogy megrendelt
szolgáltatásaink minőségével elégedett legyen!
Hosszú távú kapcsolatot kívánva:
FiberNet"
Az utolsó 100 komment: