Tékozló Homár

Végbélkommunikációs stratégia a Vértes Volánnál?

2009.09.03. 00:13 | szily | komment


"Most kaptam ezt a kedves kérést bemutató képet a Vértes Volánnal járó ismerősömtől. Vajon mit mondhat a diszpécser - akinek a telefonszáma ott van a kép tetején - a témáról? Remélem nektek is szellemes perceket szereztem! ;)" - írta Bozsi, mi meg nagy bátran felhívtam a számot éjfél előtt pár perccel, merthogy azt azért lecsekkoltam a cég weboldalán, hogy ez tényleg a nonstop diszpécser száma. Szóval egyáltalán nem voltam olyan bátor.

Örömmel jelentem, hogy Horváth Mihály diszpécser nemhogy nem aludt, hanem szinte azonnal felkapta a kagylót, és nagyon segítőkész volt. A plakátról semmit sem tudott, de csütörtök délelőttre választ ígért. A fotó lehet ugye eleve manipulált, és az sem biztos, hogy ha tényleg létezik ilyen kiragasztott plakát, akkor azt a Vértes Volán, és nem mondjuk egy tatabányai Kétfarkú Kutya-klón rakta ki. De hátha kiderül, mert olyan jó azt képzelni, hogy ez a valóság, és a Vértes Volán a legőszintébben kommunikáló cég a földkerekségen.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KenSentMe 2009.09.03. 10:09:25

Buszon az a legjobb kombó, amikor valkinek hugyszaga van, és csirkecomb-csontjáról húst szopogat.. még 10 méter távolságból is képes arra, hogy a gyomromat kifeleindulásra parancsolja.. de azt én tényleg nem értem, amikor valaki pikniket csinál a buszon, ráadásul nem ám szolid kajákból, hanem csak olyanokból, amiknek szaguk van.

Blogpont Huba 2009.09.03. 10:22:24

Ebben az általam is szeretett országban ez a plakát teljesen helyénvaló és szükséges. Sajnos.

Irgun 2009.09.03. 10:28:30

Teljesen jogos...lehetne értelmesebben kommunikálni...de ami a köcsögségi közlekedésben megy, az gusztustalan..

Picitures doktor 2009.09.03. 10:52:58

@Sün‼: nem tok óvasni!fénképes mégegy bagoly kell!!!!!!brühühűűűű

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.03. 11:00:48

@fucksatan: "kurvan raertek bazdmeg"

ott éppenséggel nem érünk rá, mert időre megy.

Picitures doktor 2009.09.03. 11:11:13

Akartam avatart,sünöst,má van 2.Akartam bagolyot,má az is van.Legyen mongyuk volános-fingós alsótestes?De az meg azé nem jó,mert se szaga,se hangja.Akkó meg minek.Télleg ....szagosavatar kérhető ??Talán má eljutott közbe az informatika olyan szintre ,hogy ilyen csekélység megódóttnak tekinthető.

Picitures doktor 2009.09.03. 11:24:52

@idelle: időre????aszittem darabszámra.

Énbagoly 2009.09.03. 11:25:08

@Picitures: légyszi, ne legyen baglyos avatarod! :)

Énbagoly 2009.09.03. 11:29:46

@Picitures: hálám örökké üldözni fog. :)

Miigeii 2009.09.03. 11:30:31

Ráadásul azt a bajszos buszsofőrt teszik oda (a neten jobb minőségű kép kering), - ez egyébként a normál kommünikéik arculata - , szóval a képen látható bajszos ember egy teljesen korrekt sofőr, milliószor utaztam vele, miért kell őt belekeverni a tirpákságba...

Picitures doktor 2009.09.03. 11:35:53

@Énbagoly: vagy sünös3

2009.09.03. 11:37:23

drága sztrovacsekek !
a fingás nem akaratlagos tevékenység: vagy jön vagy sem. Előre egyösszegben sem lehet fingani. Csak akkor amikor jön az érzés. Akkor viszont muszáj !
Szóval ez az egész egy tautológia.

füredi (törölt) 2009.09.03. 11:37:29

@changebug:
Fingani a mozgólépcsőn felfelé az igazi. Aztán közönyösen hátrabámulni.

Énbagoly 2009.09.03. 11:38:20

@Sün‼: szaporodik a nemzetségem. :) De miért jön mindegyik a homárra? :))

@Picitures: a sünösről, kérdezd a sünöket. :)

Picitures doktor 2009.09.03. 11:38:45

@Miigeii: A szellentés az emésztés szükséges,mondhatni kötelező!!!velejárója.Miért vindikálod ezt a jogot a tirpákoknak.Ezt,mint kirekesztő magatartást,mélységesen elítélem.

Énbagoly 2009.09.03. 11:40:08

@Picitures: ember és jogvédő vagy? :)

Énbagoly 2009.09.03. 11:48:06

@Picitures: most csak simán állat, vagy állatvédő? :))

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.09.03. 11:53:30

Szerintem ilyet egyetlen Volán-társaság se ír ki.
Szellemes kamuplakát.

Komolyra fordítva: bár ez lenne a legnagyobb probléma az utazás során. A bliccelés, firkálás, üvegkarcolás, üléshasogatás, maratoni szemetelés sztem égbekiáltóbb.

Picitures doktor 2009.09.03. 11:56:50

@bandeenator: most mé kell szembesülnünk a való világ szaraival,amikor ezen a fingon már órák óta olyan jól elvagyunk????

Énbagoly 2009.09.03. 11:58:06

@Picitures: szóval fingon élő állat vagy? :))

Picitures doktor 2009.09.03. 11:59:12

@Kitalátor feljegyzetei: nem tuttam hogy a janslota a volánnal utazik.....

worm · http://worm.blog.hu 2009.09.03. 12:02:23

a plakát nyilván fake, de szellemes. hehe

apuc 2009.09.03. 12:03:15

Ennyi bele kell hogy férjen-szvsz.
A Volán(okkal)szemben is,hiszen a sofőrök nagy része lop,miért ne legyen olyan utas aki fingik és olyan aki ezzel/ezen/ (akár kínos is ez a volánnak)akár viccel??

Egy kifordult erkölcsű világ Hölgyeim és Uraim ilyen ugyebár..
amilyen az adjisten olyan a fogadjisten..

Picitures doktor 2009.09.03. 12:05:14

@Énbagoly: ha Te így,én is így.Azéis bagoly leszek/3

Énbagoly 2009.09.03. 12:08:26

@Picitures: De miért? Neeeeeeee. :)))

Picitures doktor 2009.09.03. 12:08:54

@apuc: most értettem meg!!!!!!!azé fingik némely utas,mert lop némely sofőr.Amikor a vezetőség lop,meg szabotál,meg végkielégíti magát,olyankor mi a teendő az utazóközönség részéről ????

Picitures doktor 2009.09.03. 12:12:47

@Énbagoly: de nem ám ilyen puccos hóbagoly,mint Te,hanem lápi retkesbagoly,amelyik cuppog,ha tököt tesznek elé. :-))))Most keresem a képét a láp madarai című fóliánsban.1 gyors szkennelés,és mehet.

Énbagoly 2009.09.03. 12:15:13

@Picitures: nemrég nőttem csak fel (tegnapelőttig kicsi szürke bagolyka voltam), aztán máris le puccos hóbagolyozol? És most sírok...

apuc 2009.09.03. 12:16:40

@Picitures: olyankor szó szerint sz@rja össze magát minden tolvaj-csak ez nem lenne jó,mert térdig járna benne az ország..
;o(
Egyébként ez a lelkiismeretük szava fingba öntve-hiszen az igazság mindenkiből kikívánkozik-kiből hogyan..
De most legalább már én is értem miért van olyan büdös a tömegközlekedési eszközökön .

Picitures doktor 2009.09.03. 12:19:59

@apuc: eddig aszittem,hogy borban az igazság,de mostmá látom,hogy buszban....

Picitures doktor 2009.09.03. 12:22:10

@Énbagoly: szépvagy,szép vagy ,szebb a napnál......ne ríjj má,hagymavágó,visszavonva a vád.Nem vagy szép.

Énbagoly 2009.09.03. 12:26:30

@Picitures: na, most fogalmam sincs, hogy örüljek, vagy megsértődjek. :))

apuc 2009.09.03. 12:27:22

@Picitures: Mindenhol ott van-csak meg kell látni(vagy ki kell szagolni)

Valami bűzlik Hunniában..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.03. 12:28:54

@Picitures: Nem "végkielégíti magát", hanem végönkielégít.

Picitures doktor 2009.09.03. 12:32:57

@Kitalátor feljegyzetei: és akkó fix,ha ez a vég,hogy aztán sose többé????de nekünk,ez akkó se érte meg....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.03. 12:37:25

@Picitures: Azért, mert az ilyen plakátok sértik emberi jogaimat.
A (még) Hangosan Fingók Szövetsége nevében

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.03. 12:38:22

@Picitures: Nem tartana itt az ország, ha inkább felakasztják magukat?

Picitures doktor 2009.09.03. 12:41:22

@Kitalátor feljegyzetei: mé aranyos sün a még hangosan fingani merők avataraja?Szerintem ez képzavar.Egy jó nagy randa kandisznyó inkább?????Mongyuk egy buszon?

Énbagoly 2009.09.03. 12:42:27

@Picitures: na, sosem lesz avatarod? :)

Picitures doktor 2009.09.03. 12:45:54

@Énbagoly: Megtaláltaaaaaaaam!Őzike leszek,azaz Rudolf a rénszarvi.Most kis szünet,mert odaég a pitém.:-)))))

Pettyes Szfinx 2009.09.03. 12:59:24

Olvasgatom a hozzászólásokat, és nem állom meg, hogy ne tegyek egy apró észrevételt (mint ugye nem törzsközönség, úgyhogy sorry).
Olyan jó tehát olvasni, hogy mindenki elpusztul meg hányik az ilyen-olyan szagoktól. Ezzel szemben...
Azt tapasztalom, hogy mikor éppen elájulni készülök egy vaskosabbtól, vagy a múltkoriban egy repedezett lábú bácsi eregette a nyitott szandáljából a kibírhatatlan lábszagot, mindenki áll a tömegközlekedési eszközön nemhogy rezzenetlen, de egyenesen üdvözült arccal. Beszélgetnek, vigyorognak, néznek ki a fejükből elégedetten... Én meg közben haldoklom. Ráng az arcom, az öklömet beletömöm az orromba, és próbálok azért némi levegőhöz is jutni mellette. Van, mikor átszáguldok a kocsin az egyik végéből a másikba. És mindeközben úgy nézek ki, mint egy idegbeteg, ellentétben a többiekkel...
Hol vagytok hát sorstársaim? Csak itt, ilyenkor? És a buszon, a villamoson, a metrón hol...??? Mikor terjeng a bűz, és mindenki nagyon jólnevelt...???

Nagyvakond 2009.09.03. 13:03:49

Bringán jókat lehet phingani...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.03. 13:05:03

@Picitures:
Az jó.
Rénszarvas ismerősöm még nincs.
Nálunk az erdőben csak sima szarvas van.

Picitures doktor 2009.09.03. 13:14:25

@Pettyes Szfinx: Tudod,én azé vigyorgok,mert két éve itthon tengődöm,mint nyugdíjas ,és tömegközlekedési eszközt csak akkor látok,ha néha-néha portörlés közben véletlenül bekapcsolódik a tv.Azelőtt viszont,mint kijáró "szerelő",szintén röhögtem különböző élettani vegyifegyverek miatt,amikor láttam,hogy valaki úgy néz ki mint egy idegbeteg.
Ha mindenki jólnevelt,csak annyit kell mondani,hogy:AZTAQRVAAAAAAAA,és kitör a bandán az elmebaj.Tudom,mert próbáltam :-)))))))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.03. 13:16:13

@Nagyvakond:
Üdv vakond.
Úgy látszik, ma mindenki előkerül.

Picitures doktor 2009.09.03. 13:16:34

@Kitalátor feljegyzetei: nem,mert ritkán iszom annyit,hogy hasmánt közlekedjek a rekettyésben,ami tudvalevőleg a sün rejtekhelye.....

Énbagoly 2009.09.03. 13:17:27

@Picitures: na és hol van bambi, vagy rudolf, vagy valaki?

@Sün‼: idegyűlik az egész erdő. :)

Nagyvakond 2009.09.03. 13:19:43

Régó évődöm azon, mennyivel jobb ill. korrektebb lenne, ha az egyes ember szellenete nem csak átható, hanem LÁTHATÓ lenne - mondjuk kissé emlékeztetne a szappanbuborékra.

Ennek két pozitív eredménye lenne:

1.) A tettes egyértelműen lelepleződne.
2.) Az elsőből következőleg a feszült helyzetben lévő panaszos kénytelen lenne az illemhelyre távozni, ahol egy vákuumos szerkezet közelében elengedhetné a gázt, amely azonmód be is szippantaná - mint egy porszívó.

Picitures doktor 2009.09.03. 13:27:34

@Nagyvakond: Remélem nem kívánod a 3.)-as fejezetben,hogy meg is lehessen fogni?Mert akkor én kiszállok...

Énbagoly 2009.09.03. 13:28:15

@Sün‼: teljesülnek szép reményeid. :)

Nagyvakond 2009.09.03. 13:31:31

@Picitures: Nem, hát AZ bekerül a Rendszerbe a Többivel együtt, aztán lesz, ami lesz...

gazficakó 2009.09.03. 13:31:44

lehet, ismeritek: papa és a mama átszellemülten hallgatják a misét, mikor mama odasúg a papának: mondd papa! egy halkat pukítottam.. megharagszik érte a Jóisten? Mire a papa: a Jóisten nem haragszik meg érte, de amikor hazaérünk, cseréld már ki az elemeket a hallókészülékedben!

Nagyvakond 2009.09.03. 13:33:10

(Amúgy - jut eszembe - ezt buszokra is fel lehetne szerelni, ahol van vécés kabin.
Stipi-stopi, ezennel le is védem!)

2009.09.03. 13:44:31

na de felebarátaim a kutya ! az aztán tud fingani ! nyolcvankilkós bernáthegyi... akkora kulákat rak mint egy tankcsapda, hókotró kell ami felszedi, nem ám kis nájlonzacsi.

Énbagoly 2009.09.03. 13:45:04

@Picitures: teccel. Aranyos vagy. :))

Picitures doktor 2009.09.03. 14:05:12

@Sün‼: ez gyógyítható???ez a haszta vagy mi?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.03. 14:07:17

@Picitures:
A kollégák még keresik rá a választ.

@galicius:
Vagyok!

Martian (törölt) 2009.09.03. 14:07:59

A Vértes Volán járataira félelemkeltésre alkalmas etnikai bőrszínt felvinni tilos!
:)

Picitures doktor 2009.09.03. 14:13:37

@galicius: Rossz hírem van.....Martian szerint Te nem fogsz szellenteni a vértes volán járatain.Mécc gyalog,vagy cifindlán.....ennyi

Sicc 2009.09.03. 14:26:42

Ne már! ....
Ez egy gagyi gyenge photoshop hamisítvány.

Ezen élvezkedi az Index?
Én a vértes Volán helyébe úgy valagba rúgnám az Indexet, hogy végigfinganá az egész járatot oda-vissza százszor!

Mi értelme van ilyen baromságokat írni, közzé tenni?

Picitures doktor 2009.09.03. 14:37:47

Macska óvassál.Mindenki tuggya hogy fotóssop,de jól alátett egy jó beszélgetésnek.
Rossz hírem van.Apjukom aszonta,hogy mint eredendő helyemre,visszamászhatok a fára,nem bánja....de az indáról jöjjek már le,mert egész délelőtt magába beszélt,és eddig észre se vette..... :-))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.03. 14:51:59

@Picitures: Hát azért Hófehérkével szívesebben találkoznék az erdőben...

Picitures doktor 2009.09.03. 15:00:10

@Sün‼: Ha nem vetted vóna észre,én az egyetlen veresorrú rén vagyok(ha szarul is,de láccik avatarul),és fán élek.Profán....És neme vagyok buszkalajuz.Nyugdíjas vagyok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.03. 15:05:25

@Picitures:
Nyugdíjas rénszarvas?
És fán él?
Haszta...

Picitures doktor 2009.09.03. 16:13:18

@Sün‼: December 5-6-án alkalmi kiskönyvvel foglalkoztat a téli Mikulás.Akkó le is KELL jönnöm a fárúl.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.03. 16:41:01

@Picitures: A debrecenben letartóztatott "négyeket" is úgy foglalkoztatták, úgyhogy ideje elhatárolódnod...

Picitures doktor 2009.09.03. 17:09:28

@Kitalátor feljegyzetei: nem debrecen,december!!!!!!!!Tudod,amikó gyön a mikulás.

Picitures doktor 2009.09.03. 17:50:48

Na ezé küzdöttem az avatarral,mindenki alszik.Affene....

kispesti 2009.09.03. 20:50:57

fingani kell faszkalapok,mert különben bélcsavarodást kaptok,más:a hetvenes években vízumra vártam a francia konzulátuson,és a francia hivatalnokok úgy szartak az ügyfelek előtt mint az ökör,ó francia kultúra!

lódarázs 2009.09.03. 23:35:49

Apám ló volt, anyám darázs...

Nekem ez a plakát úgy tűnik, mintha MKKP-s lenne. Bár a honlapon jobbak is vannak
mkkp.hu/

Picitures doktor 2009.09.04. 08:10:07

@lódarázs: fix,hogy nem fordítva???Így is,úgyis érdekes.......ha elképzelem..

Picitures doktor 2009.09.04. 08:13:44

@kispesti: te is kispesti?Mi bajod a francia kultúrával?Te-Te kirekesztő.A magyar ne kapjon bélcsavarodást,a francia kapjon!!!!Tiltakozom ezennel a francia hivatalnokok nevében.

nofenyő 2009.09.06. 10:53:10

A plakát baromság, de egyeseknek jogos. Miután kielemeztük a szellentés minden módját, le kell szögezni, hogy szükséges ugyan, de ennek is van némi intimitása, ha lehet ennek megfelelően tevékenykedjünk ilyenképp. Tehát a "büdösbogaraknak": REPÜLÉS!!!!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.07. 11:59:00

Tapasztalataim szerint azok finganak a legkevesebbet, akiknek folyamatosan büdös a szájuk.

blockbuster 2012.01.05. 16:07:43

Tisztelt Bloggerek!

Először is üdvözletem küldöm mindenkinek.
Másodszor, tudatom mindenkivel, hogy én voltam a Vértes-Volán-plakát szerzője .
A dolog úgy történt, hogy egy alkalommal megláttam a buszon egy táblát, melyen arra kérik az utasokat, szíveskedjenek kéznél tartani a jegyeiket, hogy ellenőr érkezése esetén fel tudják mutatni.
Erre valamelyik nap elmentem egy buszmegálló mellett, és egy az egyben eszembe jutott a szóban (és blogban) forgó plakát.
Napokon belül nekiestem a számítógépnek, és megcsináltam. Köszönöm a szíves feltételezéseket, nem Photoshoppal, az adott gépen nem volt, meg nem is értek hozzá.
Ez egyszerű Word dokumentum, helyesebben Open Office, mert az volt a gépen. (Nincs saját gépem)
A sokat emlegetett fotót maga a Vértes-Volán rakta fel a Netre.
Valaki gyengének nevezte, nem én tehetek róla, a Google-képkeresővel találtam.(Nehogy most ezért levegyék!) A többi csak szövegszerkesztés.
Már akkor meglepődtem, mert jártomban-keltemben vagy tíz helyen kiragasztottam, de már másnapra el szoktak tűnni mindenünnen.
Volt, ahol hihetetlen szorgalommal az utolsó cafatig levakarták, volt, ahol-erős ragasztóval raktam föl-megelégedtek azzal, hogy csak az olvashatóságát szüntették meg.
Mégiscsak lehetett valami ebben a plakátban, néhányan kezdettől érintve érezhették magukat?
Egy maradt meg, Tatabánya-Újvárosban. Nosztalgiával fedeztem fel, hogy egy hét múlva még megvan, mert én már lemondtam róla. Igaz, a többit a megállók oszlopaira, vagy az üres menetrend-táblákra ragasztottam, nincs kizárva, hogy a sofőrök közül indítottak néhányan irtóhadjáratot.
Ez a plakát azonban a megálló végében kapott helyet, egy lámpaoszlopon, ahová már a csuklósok hátsó ajtajából sem lehet odalátni.
Időnként arra mentem, és megnéztem.Meg voltam hatva, hogy hónapok múltán is fönn van még.Lassan el is felejtettem.
Aztán egyszer kellett a Vértes Volán-menetrend, rákerestem a Google-lal, de véletlenül a képekre kattintottam, és szembetaláltam magam a plakáttaL.
Mi ez? Fönt van a Neten? Ennek már utána kellett néznem,és megtzaláltam a Homárt. Nem olvastam már régen, nem gondoltam volna,hogy ez lesz a következő alkalom.
Se azt, hogy ilyen nyilvánosság és népszerűség jut osztályrészül a plakátomnak.
Örülök, hogy ennyi embernek ilyen szórakozást nyújtott.
Végigolvastam az összes blogokat.Meg kell mondanom, tanulságos volt. Rengeteget röhögtem, és istenbizony rengeteget tanultam. Olyan ötletekkel találkoztam, amik minden elképzelésemet. felülmúlták. A Homár-bloggerek éles észről és eredeti gondolkodásról tettek tanúságot. Köszönöm mindenkinek.

A fotón szereplő sofőröktől azt kérem, bocsássanak meg, ha sértve éreznék magukat. A nagybajuszútól is,aki akaratán kívül vált kiemelt szereplővé, és akit valaki vakondbajszúként említett. (Én a magam részéről örülnék, ha nekem ilyen bajszom lenne).
Az igazgatótól azonban elhatárolom magam, és nem árt, ha ezt teszik a jobb érzésű volánosok is. Sőt a rendőrök is.
Ilyen ügyekben a testület, feladatából és a Szolgálati Szabályzatból adódóan, sajnos, nem utasíthatja vissza a feljelentést, sőt, nem is minősíthetik annak megtevőjét, csak egymás közt.
Mindenesetre az említett úr valóban vaskalaposan, agresszíven és (nem is olyan túl rég) elmúlt időket idézően reagált a helyzetre.
Egyébként a rágalmazás, mint jogi alakzat-ahogy ezt szakberkekben emlegetik-nem áll helyt. A bloggerek erre is helyesen reagáltak:

-senki nem mondta, hogy ő fingott;
-senki nem mondta, hogy a VOLÁN fingott.

Ha úgy érzi, hogy a cégbe belegázoltak, maximum valami olyasmiről lehetne szó, mint cégarculat-rontás, vagy hasonló (liliomtiprás?), de nehogy már én adjak ötleteket. Ennyi idő alatt valószínűleg már le is zárták t a nyomozást.

Egyébiránt levonható a tanulság, hogy a plakát valódi igényeket tárt fel, és közszükségletet elégített ki a buszokon való utazás körülményeivel kapcsolatban , beleértve az izzadság-láb-fokhagyma-pálinkaszagot,és a szellentést is.
Valaki helyesen látta meg, hogy ilyet egy közlekedési társaság le nem írna. A fingás szót pedig egyébként sem alkalmazná. Igen, a megfelelő szó a szellentés,-látszik, olyan ritkán használjuk, hogy az embernek olykor se jut az eszébe.
(Közbevetőleg: miért van az, hogy, ha egy buszon nyitva a tetőszellőző, meleg az idő és nem esik az eső, valaki mégis mindig fogja, és kérdés nélkül lerántja? Harckocsizó volt, és fóbiája van?)
Mindenesetre maradt még néhány plakátom, meg hát a gépben is megvan. A sérelmezett szót ki is javítottam már az említett sz e l l e n t é s r e ... Nem a Volán fenyegetésére mondom, csak arra az esetre, ha néhol esetleg, így a történtek után valaki még találkozna vele...
Még annyit, hogy a hasonló profilú vállalatok közül a MÁV sokkal toleránsabb...
süti beállítások módosítása