Tékozló Homár

A káresetnél megszűnő Allianz-biztosítás

2009.10.09. 00:01 | jackyll | 73 komment

Viktor rögtön a megkötés után elfelejtette befizetni a Cascót, ami csak akkor jutott eszébe, amikor ellopták a kerekeit. A biztosító szerint még élt a szerződése, ezért pótolta a mulasztást, és azóta is fizette a csekkeket. Szeptember végére derítették ki, hogy igazából május óta már nem él a szerződése, így júniusi kárát nem fizetik ki. Brutálisan hosszú volt a levél, ezért húztam belőle, de még így se kevés, úgyhogy, aki csak a lényegre kiváncsi, innen olvassa:

Szeretném megosztani veled, és olvasóiddal, hogy min kell keresztülmennie annak, akinek van Casco biztosítása, de mégsincs, és akinek ellopják a kocsijáról a kerekeit, aztán csak pislog, mikor 3 hónap ügyintézés után közlik vele, hogy nem fizetnek, mert nem él a biztosítása.

Idén márciusban kötöttem egy casco biztosítást az Allianz-nál. Múltak a hetek, és sajnos nem jutottam el odáig, hogy átutaljam a biztosításom havi díját. Költözés, sok munka, "most másra kell a pénz" stb. Júniusban hívtam fel az ügyintéző hölgyet, hogy legyen oly bűbáj, súgja meg nekem, él-e még a szerződésem, mert ha igen, akkor átutalnám amivel tartozom. Nagyon kedves volt, és mondta, hogy még él a szerződés, utaljam át nyugodtan az elmaradásomat. Átutaltam az összeget, és beállítottam a bankomnál, hogy minden hónapban utalják át a megállapított havi díjat a megadott számlaszámra.

A biztosításom lopásra és elemi kárra szólt, és reméltem, hogy nem arra megyek ki reggel a kocsihoz, hogy össze-vissza van törve. Nem is törték össze, viszont lelopták róla a kerekeket, a frissen vásárolt gumikkal együtt. A rendőrség érdekes módon kezelte a dolgokat. A lényeg, hogy nálam semmilyen papír nem volt az ügyről, ellenben megtaláltam a kerekeimet az interneten rögtön másnap, amit jeleztem a rendőrség felé, és vártam, hogy mi történik. Mivel ott volt előttem a monitoron az én tulajdonom, reménykedtem, hogy vissza fogom kapni, így eszembe se jutott, hogy biztosítóhoz rohangáljak. Mivel nem sikerült visszaszereznem a kerekeimet, júliusban elmentem a biztosítóhoz bejelenteni a káromat, még mindig rendőrségi papirok nélkül. Vittem magammal a gumikról számlát, hiszen nem rég vettem őket.

Teltek a napok, majd megcsörrent a telefonom, és egy kedves, közvetlen magánnyomozó érdeklődött, hogy az Allianz megbízásából szeretne néhány kérdést feltenni. Elmondtam neki mindent, majd megnyugtatott, hogy nem tart biztosítási csalónak, és ezt fogja a biztosító felé is lejelenteni.

2 hónap után, mikor már a rendőrségtől is megkaptam a nyomozást felfüggesztő határozatot, és azt az Allianznak is bevittem személyesen, visszajeleztek egy elérhetetlen osztályról (ahol a biztosítási csalókat próbálják lebuktatni), hogy rendezhető a károm, nem vagyok csaló. Ez sem volt egyszerű menet, elég sokat kellett telefonálnom, és ezt is a kárügyintéző hölgynek köszönhetem, ugyanis Ő 2 hónap után is azt mondta nekem, hogy nem kapta még vissza az aktámat ettől az osztálytól, és nem is tud adni semmilyen elérhetőséget, mert ez olyan nagyon titkos osztály, hogy nincs nekik olyanjuk, hogy telefon. Néhány telefonálás után sikerült őket mégis elérnem, minek köszönhetően a telefon másik végén lévő Úrral együtt döbbentünk meg, mikor a rendszerből kiderült, hogy az akták már rég vissza lettek küldve. A kárügyintéző hölgy még aznap hívott, és mintha a fogát húzták volna mondta is, hogy fizetnek. Mikor rákérdeztem, hogy OK, de mennyit, azt mondta, majd visszahív másnap. Nem hívott, csak egy héttel később, de akkor is csak azért, hogy tudassa velem, mégsem biztos, hogy fizetnek, mert volt valami gond a díjfizetésemmel év elején. Megintcsak megigérte, hogy visszahív másnap, amiből megint nem lett semmi. Ezúttal én hívtam Őt egy hét múlva, de hiába, mert szabadságra ment. A helyettese viszont elárulta, hogy a kifizetés el lett utasítva, és ha akarom elküldi faxon az indoklást.

Meg is tette, közben beszéltem az központi telefonszámon elérhető ügyfélszolgálatosokkal, hogy mégis mi a helyzet, hogy lehet ez. Ez volt október elsején. A beszélgetés alkalmával elhangzottakat lásd alant azon levelemben, melyet a PSZÁF-nek küldtem még aznap:

 

Érdeklődni szeretnék, hogy jelenleg a biztosítókat jogilag hogyan szabályozzák a casco biztosítások díjának beszedését illetően. Van-e joguk, káresemény bejelentését követően, visszamenőleg díjkésedelemre hivatkozva megszüntetni a szerződésemet úgy, hogy közben minden hónapban kiküldték a számlát, amiket én be is fizettem.

Most (2009.10.01 14:50) beszéltem az Allianz biztosító telefonos ügyfélszolgálatával, ahol a következőket mondták el kérdésemre:

2009.03.25-én megkötöttem a casco szerződést.
2009.06.18-án szintén az egyik ügyfélszolgálatos hölgy jóváhagyó válaszára, miszerint a szerződésem él-e még, átutaltam 24.600 forintot, amely fedezte addigi elmaradásaimat.
2009.07.20-án bejelentettem, hogy autómról ellopták a nagy értékű könnyűfém felniket.
2009.09.01-én az ügyet vizsgáló osztály fizethetőnek minősítette a káromat, miután magánnyomozót megbízva megbizonyosodott róla, hogy nem biztosítási csalásról van szó.
2009.09.29-én a kárügyintéző főnöke elutasította a kárrendezést.
2009.09.29-én bejegyezték a rendszerbe, hogy 2009.05.25-ei hatállyal megszűnt a szerződésem díjnemfizetés miatt, mivel 2009.06.22-én érkezett csak be a díjelmaradásom pótlása.

Az ügyfélszolgálatosok elmondása alapján, a rendszerben rögzítve van, hogy azóta 3x küldtek számlát a havi díjról, amit én be is fizettem, ez havi 7.660 forintot jelent. Így összesen jelenleg 47.580 forint túlfizetésem van.

Nem vitatom, hogy díjnemfizetés esetén a biztosítónak joga van a szerződést felbontani, és ezt esetemben meg is tehette (volna?). Ám azzal nem értek egyet, hogy miután többször is megbizonyosodtam róla, hogy a szerződésem él, az elmaradásaimat rendeztem, a biztosító pedig a szerződés meglétét részemre kiküldött számlákkal elismervén, utólag szünteti meg a szerződésemet, mikor káromat rendeznie kéne.

A fentiek alapján kérem Önöket, legyenek szívesek állást foglalni, hogy jogilag helytálló-e az Allianz biztosító intézkedése.
 

 

* * *


A vicc kiteljesedése érdekében csatolnám a biztosító által küldött indoklást, amiben leírják, miért is nem fizetik ki a károm, illetve a számlát, aminek a keltezése 2009.09.28, ami pont a szerződésem felmondásának rögzítésre kerülésének megelőző napja.

Tudjátok, létezik olyan a PSZÁF-en kívül, hogy: Biztosítottak és Pénzintézeti Ügyfelek Országos Érdekvédő Egyesülete

Hozzájuk megyek holnap, aztán ha úgy sem megy, akkor ügyvédhez, fogyasztóvédelemhez, akárhova, de nem hagyom, hogy ilyen szinten az arcomba köpjenek. Felmerül bennem a kérdés, hogy hányan fizetjük úgy biztosításainkat évekig, hogy az már "gyakorlatilag nem is létezik" (zárójelben, hiszen ez csak a biztosító álláspontja), illetőleg a biztosító nem is rögzítette, hogy mit biztosít.

Sajnos nem tudom még, hogy mi lesz az ügy vége, de ha esetlegesen valakinek lenne valami használható tanácsa, hogy mit tegyen ilyen helyzetben az ember, annak nagyon örülnék.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.09. 00:05:17

Akarom mondani elsőre kicsit tényleg hosszú

sish 2009.10.09. 00:06:54

de legalább péntek van

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.09. 00:11:13

A biztosítók nekem eddig sem voltak szimpik, ezután sem lesznek. Azért biztosításom van. Csak ne legyen rá szükség...

Rejtélyes 2009.10.09. 00:19:45

ÜF hanganyagot kikérni, asztalt verni, hogy ezt a tájékoztatást kaptad, ergo élt a szerződésed. Nekem vodával volt hasonló, rossz tájékoztatást adtak, és emiatt nem tudtak rajtam behajtani cirka 50 ezer forintnyi beszélgetést :) (páros opciónál ingyen beszélhet egymással a 2 telefonszám, hűségnyilatkozat lejárta előtt 1 nappal kérdeztem, marad-e az opció akármeddig, azt mondták igen. 2 hónapra rá megszünt az opció, kiszámlázták... és bebukták :) )

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.10.09. 00:24:27

@Rejtélyes: pláne, ha fa testápoéoval teszed...
Nekem is volt a vodával dolgom, netes kapcsolat miatt

kispista2 2009.10.09. 00:41:50

"és sajnos nem jutottam el odáig, hogy átutaljam a biztosításom havi díját."

Fizetni luxus?

Bemegyek majd a teszkóba, telepakolom a bevásárlókocsit majd a kijáratnál szólok hogy nincs időm most fizetni, ugye megértik. Költözök, meg másra kell a pénz.

csikóhalacska 2009.10.09. 00:44:16

@Rejtélyes: Nem biztos hogy jól tudom, de úgy rémlik, hogy 90 napig 'illik' tárolni a hangfelvételt.

kispista2 2009.10.09. 00:44:32

"
2009.06.18-án szintén az egyik ügyfélszolgálatos hölgy jóváhagyó válaszára, miszerint a szerződésem él-e még, átutaltam 24.600 forintot, amely fedezte addigi elmaradásaimat."

A káreset is aznap történt a biztosító levele szerint.

Tehát te egyáltalán nem fizettél semmit, majd amikor ellopták a kereket úgy gondoltad, hogy olcsóbb befizetni 2 hónap díját mint új kereket venni?

Ez nem így működik, mert mindenki csak a lopás után fizetne és várná a többszörös kártéritést.

kispista2 2009.10.09. 00:46:00

A pszáf egyedi panaszokkal meg azt csinálja, hogy elküldi a biztosítónak.

fazsolt 2009.10.09. 00:51:27

Na jah kérem. Igaz a káresemény bejelentése júliusban történt. De az Allianzos papíron tényleg megegyezik a nap azzal, amikor a telefonos ügyfélszolgálattal történt beszélgetés volt. (ahogy kispista2 is írta)
Azaz szerintem nem jogos az ügyfél panasza.
Nem fizeted be a biztosítást, csak abban az esetben, ha azonnal ki is vehetsz onnan pénzt.

Én még arra is kíváncsi lennék, hogyhogyan ismerted fel a te kerekeidet a neten. Egyedileg legyártottak voltak, vagy bele volt gravírozva valami?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.09. 01:03:01

Én végig sem olvastam, csak odáig, amikor kiderült az elmaradás és hogy lelopták a kerekeket, már akkor tudtam, hogy kamu szaga van a dolognak... Nekem is pontosan az a véleményem, mint egy-két előttem szólónak, hogy csak akkor vette rá magát a fizetésre a panaszos, amikor megtörtént a baj, hiszen úgy olcsóbban megúszta volna a dolgot. Viszont, a biztosító akkor MÉG NEM mondta fel a casco-t, ergo, a követelés jogos. Az egy dolog, hogy nem fizetett, akkor egyszerűen fel kellett volna ténylegesen is mondaniuk a szerződést ÍRÁSBAN, nem pedig utólag közölni, amikor kárigény érkezett, hogy "ja de kérem, ez a biztosítás már nem is él". Eléggé erőteljesen feltételezhető mindkét oldalnak a rosszhiszeműsége, lásd:

Ügyfél: csak akkor fizetett, amikor megtörtént a baj

Biztosító: ha nem történik meg a baj, akkor nem hivatkoztak volna soha sem arra, hogy a szerződés már megszűnt, hanem zsebre teszik a pénzt zokszó nélkül...

Ergo, a biztosító is legalább annyira elkúrta, mint az ügyfél, viszont jelen esetben Allianz van szopóágon, mert elfelejtették közölni, hogy a szerződés megszűnt köztük és elrakták a pénzt. Ennyi, innentől kezdve tiszta sor, még akkor is, ha az ügyfél is sumákolt egy sort...

Biyb 2009.10.09. 01:06:38

1 hónap a türelmi idő tudomásom szerint.
Költözhetsz stb., kit értekel. Figyelj oda!!!! És ne reklamálj!

Bambuló Házisárkány 2009.10.09. 05:01:52

Íme egy újabb Boldog Ügyfél.

renugard 2009.10.09. 05:21:43

Az első 3(!!!) hónapban nem fizetett??? Egyértelmű, hogy egy köcsöggel van dolgunk. Illetve kettővel. A biztosítónak kötelessége lett volna értesítenie a gyökeret, hogy nem fizetett és ezért nincs biztosítása. A gyökérnek meg kötelessége lett volna befizetni a biztosítási díjat, ha azt akarja, hogy biztosítva legyen.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2009.10.09. 06:02:01

én az autóm totálkárossá zúzását követően fizettettem be a párommal a casco-t. a biztosító vita nélkül fizetett (pedig allianz volt), sőt az évfordulóig visszalévő öt havi díjat is levonták a kiutalásból. akkoriban ugyanis (most nem tudom, így van-e) a casco biztosítás évfordulóig mindenképpen élt. sőt még harminc nappal túl is... igaz, előtte fél évig szorgosan fizetgetve volt.

de a "károsult" tényleg görény lehet. talán azért találta meg a net-en másnap, mert tudta, hova kerülnek fel az ilyen tételek...

Fuxika 2009.10.09. 06:46:04

Kicsit zavaros, de ha az Allianzos levél igaz, akkor a kár után fizette be a díjat a Zügyfél. Viszont akkor még a 30 napos respirón belül volt. Kivéve, ha a megjelölt 05.25. –ei fedezet már a 30 napos respiróval együtt volt értelmezve.
Első esetben sűnt a Zallianznak.
Második esetben plüssünt a Zallianznak :-)

pt_tomi 2009.10.09. 07:42:31

X nem fizette be a biztosítás összegét, ez a biztosítónál ok a szerződés megszüntetésére. Akkor miért is szedték tőle utána? Persze hülye volt az ügyfél, miért nem fizetett, de azért a biztosító sem tiszta teljesen!

Egyébként biztosítás megkötésnél nem kérnek el egy bizonyos összeget, hogy már az adott naptól érvényes legyen a szerződés?

Látványpékség 2009.10.09. 08:13:45

A posztíró nyugodtan forduljon a PÁSZF-hez meg mindenhova... legalább kiderül hogy a kerekek eloppása után fizette be a cascot - ezt magyarul biztosítási csalásnak hívják és keményen büntetik :))

Ugyandehogy (törölt) 2009.10.09. 08:30:32

2009.06.18-án szintén az egyik ügyfélszolgálatos hölgy jóváhagyó válaszára, miszerint a szerződésem él-e még, átutaltam 24.600 forintot, amely fedezte addigi elmaradásaimat.
2009.07.20-án bejelentettem, hogy autómról ellopták a nagy értékű könnyűfém felniket.
--------------------
ennek alapján igazad van. ne hagyd magad.

SziIu 2009.10.09. 08:34:55

2009.03.25-én megkötöttem a casco szerződést.
2009.06.18-án szintén az egyik ügyfélszolgálatos hölgy jóváhagyó válaszára, miszerint a szerződésem él-e még, átutaltam 24.600 forintot, amely fedezte addigi elmaradásaimat.

Innen valami lemaradt...
06.18-an elloptak a kerekeidet. Gondolom ezt nem mondtad a biztositonak. At akartad verni oket, ok is at akartak verni teged, de te estel a foldre, mert kar ert. Cserebe most mar van 50k-d a biztositonal, az sem rossz, egy felni talan kijon belole.

Ha meg a neten megtalaltad a kerekeidet, en tuti visszavettem volna. (telefonban penzert, vasarlaskor baratokkal...)

SziIu 2009.10.09. 08:38:04

Szinten nem ertem, hogy ha a szamla szerint...
7660 Ft egy honapi dij,
akkor mit fizettel egyaltalan, hogy 03.25-tol 06.18-ig
24.600 Ft hatralekod volt?

komitacsi 2009.10.09. 08:41:25

Az ügyfél messze nem korrekt. Köt egy biztosítást, amire csak akkor fizet, ha többet kap vissza. Ha mindenki ezt csinálná, akkor automatikusan minden biztosítás többet hozna a konyhára, mint amennyit elvisz. Magyarán hulljon alá a nagy semmiből a pénz. Persze nyilván csak béna volt, letojta a casco-t, de valaki okos megmondta neki a tutit, hogy menj a biztosítóhoz, majd az kifizeti.

Ennek ellenére be kell menni ügyfélszolgálatra, és meg kell kérdezni él-e még a szerződés, mikortól meddig áll(t) kockázatban a biztosító, illetve hogy mi van a befizetett díjakkal. Olyan nincs, hogy a biztosító elveszi a pénzt és nem áll helyt semmilyen kockázatért. Nyugodtan lehet ezután panaszt is tenni, és persze ha akkora sem történik semmi, akkor a felügyelethez fordulni.

Neménvótam 2009.10.09. 08:45:06

Ha valaki nem érti:
márciusban megkötötte a biztit és nem fizetett
júniusban ellopták a kerekeket, elkezdett fizetni
júliusban bejelentette a lopást és a kárigényt

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.09. 08:50:11

Nem védeni akarom a postolót, de pár dolgot azért hozzá kéne tenni a dologhoz...

1.) Rendőrségi feljelentés történt-e? annak mi a dátuma?
2.) Netre mikor került? kép, dátum?
3.) Casco káreseményt asszem 3 napon belül be kell jelenteni
4.) teljesen más egy szerződés teljesítési és pénzügyi oldala. A pénzügyi csúszást szintén szabályozza a szerződés, mi a kamat, mikor van bontás nemfizetés miatt. Amíg nincs bontás addig a szerződés él szerintem - így max. ügyeskedés, de semmiképp nem nevezném biztosítási csalásnak.

SziIu 2009.10.09. 09:02:26

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:

1.) benn van a levelben, hogy tortent. a biztosito levelebol kiderul, hogy 06.18-an volt a karesemeny.
2.) Masnap talalta meg. Hogy mikor kerult? jo kerdes, de az biztos izgi lenne ha tenyleg az o gumijai hamarabb kerultek fel, mint hogy elloptak volna :)
3.) Egesz pontosan 2 nap: "A kárt a bekövetkeztétől számított két munkanapon belül be kell jelenteni az Ön lakhelye (székhelye) vagy a kárese -
mény helye szerint területileg illetékes gépjármű-kárrendezési
helyen." Ezert sem fognak fizetni...
4.) Kerdes visszamenoleg bonthatjak-e a szerzodest, hiszen eltitkolt informacioval rendlkezett az ugyfel, amikor a kesedelmes fizetest kervenyezte. Eleve erdekes, hogy a biztositonak ez nem tunt fel, hiszen hany ugyfel akar visszamenolegesen casco-t fizetni?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.09. 09:26:01

Nekem kérem lelopták a akerekeimet. Gyorsan, még 30 napon belül kötöttem biztosítást, de nem akar fizetni a biztosító.

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.09. 09:36:41

3 hónapig nem fizeti a biztosítási díjat és utána még van pofája kártérítést követelni? Elég komolytalan az ügyfél...
A polgárjenő hivatalban majd segítséget nyújtanak...

The Good Boy 2009.10.09. 09:54:15

"Múltak a hetek, és sajnos nem jutottam el odáig, hogy átutaljam a biztosításom havi díját. Költözés, sok munka, "most másra kell a pénz" stb. Júniusban hívtam fel az ügyintéző hölgyet"

Idáig jutottam az olvasással,tovább már nem rabolom az időmet, mert nincs értelme. Csak egy kérdés:
Posztolót már lehet?
Ha igen, akkor üzenem, neki, hogy kár volt irnia, mert ő volt az elsőszámú láma az ügyben (biztositókról meg alapvetően udjuk, hogy azok).
Érdekes módon nekem még soha semmilyen céggel nem volt ilyen jellegű gondom. Tán csak nem azért, mert mindent időben fizetek? Aztán lehet, hogy én vagyok a naiv ügyfél?

kispista2 2009.10.09. 10:24:51

Ezért sem szabad cascot kötni.

A befizetett díjaknak kb. a felét fizetik ki kárként. De a kárkifizetés legalább 70% az ilyen csalókhoz jut.
Ezzel nem a biztosítót, hanem a többi embert károsítja meg.

És persze a szövegből kifelejtette azt, hogy pont a lopás napján hívta fel a biztosítót! Addig nem volt pénze, nem ért rá, de a lopás után már azonnal sikerült fizetni?

zooDoo 2009.10.09. 10:27:05

Nekem Generáli nem akar most fizetni, mert azt állítják, retusálva lett a kép, amit a casco kötésnél az ügynök csinált.
Az ügynök meg azt mondja, ő nem nyúlt hozzá. Na ilyenkor legyen okos az ember, mit csináljon :O

Azért így elég sok ügyfelet le lehet rázni ezzel, hogy ne kelljen fizetni.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.10.09. 10:45:21

Bár a post írója több helyen is hibásan járt el, de a biztosítón nyugodt szívvel le lehet verni a kárt. Hasonló ügyem volt pár éve amikor ellopták az autómat. A lényeg. Ha a biztosító elfogadja a befizetett díjat és nem küldött külön levelet a biztosítás megszűnéséről akkor az nincs megszűnve.

A megszünésről kötelező értesítenie az ügyfelét, valamint a díj elfogadása ráualó magatartásnak számít ergó ők is úgy gondolták h él a szerződés. Ha nem jutsz velük dűlőre akkor menj nyugodtan bíróságra, mert ez a két dolog a te igazadat mutatja...

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.10.09. 10:56:25

Biztos, hogy ellopták a kerekeket?
Nem valamelyik jóbarátnál figyel...? :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.10.09. 10:58:26

Amúgy meg ha megtalálta az interneten a kerekeit, akkor mi a baj? Töltse le, és kész. :)

Granty 2009.10.09. 11:00:57

Aki Allianz-nál köt biztosítást az szerencsés ember nem lehet.

Én is az első kocsimnál Allianznál kötöttem. Volt egy kis koccanásom.
Papíroztunk minden ok. 1 hét elteltével hív a másik fél hogy nincs bizosításom.
Mondom micsodaaa? Nem volt Allianz szerint mert nem fizettem.
Bankszámláról volt fizetve, papír nem jött róla hogy nincs befizetve.
Sőt még igazolás is volt amit küldtek hogy van érvényes biztosításom. Egyszer nem tudtak levonni 1-2 Ft miatt mert a bank nem engedte másodszorra nem próbálkoztak...Megszüntették és még fel is akartak jelenti hogy nincs kötelezőm.

Ennyit róluk egy k*cs*g banda akik drágán adnak el biztosítást de amikor ki kell fizetni hirtelen mondvacsinált indokból megszűnik a biztosítás.

sertésmájkrém 2009.10.09. 11:20:53

Kimaradt egy fontos dátum...

Mikor lopták el a felniket?

Látványpékség 2009.10.09. 11:27:44

@Granty: A bankszámla kivonatodon látszik hogy nem teljesült a csoportos beszedés a biztosító felé tehát - " Bankszámláról volt fizetve, papír nem jött róla hogy nincs befizetve" - azért ez így nem igaz.

sertésmájkrém 2009.10.09. 11:40:23

@sertésmájkrém: Na összefoglalva akkor van itt néhány elég fura dolog amin bukni lehet:

1. Véletlenül pont aznap jutott eszébe fizetni mikor ellopták a felniket...
2. A biztosítónak nem jelentette be a kárt a megadott időn belül.

Vannak rá indokok, de sajnos tipikus utánmagyarázkodás, elég erős kamuszaggal, ráadásul ezek nem teszik semmissé azt,h hogy pl nem jelentette be határidőn belül a dolgot.

Azon kívül érdekes lenne látni a fizetés dátumát és a rendőrségi feljelentését is.

sertésmájkrém 2009.10.09. 11:42:16

@Granty: Beszarás azért, egy picit sem érzed hibásnak magad? Nem a biztosító tehet róla, hogy nem volt elég pénz a számládon, meg arról sem hogy a bank nem engedte nekik átutalni az összeget.

oisparasztenisparaszt 2009.10.09. 11:44:03

Sziasztok,

Én írtam ezt a levelet, és szeretnék pár dologra reagálni.

Legelőször is szeretném leszögezni, hogy egy percig sem állítottam, hogy nem hibáztam. Ettől függetlenül, a biztosító több alkalommal is úgy tájékoztatott, hogy a szerződésem él. Felmerül bennem a kérdés, hogy azon kommentelők, akik a fentiek alapján azt mondják, hogy márpedig sünt a seggembe, hasonló helyzetben mit tettek volna?

Ha kiderül, hogy él a casco biztosításod, azt mondod:
"Á, nem fizetem be az elmaradásom, hiszen az rohadt nagy pofátlanság lenne részemről, és abszolút inkorrekt"

Valóban így gondoljátok? Vagy inkább úgy, hogy ha él a biztosítás, befogadják a havidíjat, akkor befizetitek, és éltek a szerződés által nyújtott biztosítás lehetőségével?

@kispista2: Nem érzem egy kaliberűnek a Tesco-s hasonlatodat, ne haragudj. A fenti kérdést Te is felteheted magadnak, és attól függetlenül, hogy mit írsz le, eldöntheted magadban, hogy Te melyik utat választottad volna :)
Későbbi hozzászólásodban már egyenesen csalónak titulálsz, aki Téged, és a többi ügyfelet károsítja meg. Kérdem tőled, hogy ha érvényes biztosításom volt, miért vagyok csaló?
Teljesen lényegtelen, hogy mikor kezdtem el fizetni, abszolút más kérdés, hogy miért, picit sem érdekes, hogy mennyit. Hangsúlyozom, a biztosító érvényben lévő szerződés alapján
bekérte a havi díjat, erről minden hónapban számlát küldött. Az első három hónapot leszámítva, fizettem rendesen. Miért vagyok csaló?

Te bementél volna a biztosítóhoz, hogy ugyan kérem, nekem van Önöknél egy biztosításom, azt mondták fizessem nyugodtan, de én inkább azt szeretném kérni Önöktől,
hogy szüntessék meg a szerződésemet, hiszen eddig nem fizettem, és most Önök járnának rosszul, ha befizetném?

@fazsolt: Az, hogy miért nem fizettem be időben, jelen esetben teljesen lényegtelen, nem is szeretnék védekezni, és hülyeség is lenne, ezt belátom.
Csak akkor fizetsz, mikor ki is vehetsz onnan: Ha erre a biztosító a magatartásával maga ad rá lehetőséget, akkor természetesen. Ha ők a nem fizetésem ellnére azt mondják,
hogy él a szerződésem, akkor lelkük rajta, viszont ne csak akkor minősítsék a szerződésemet élőnek, mikor be kell szedni a pénzt, hanem akkor is, mikor fizetni kell.
Nem mondom, hogy ez részemről teljesen korrekt, viszont úgy érzem, hogy csak a lehetőségeimhez képest cselekedtem, megbizonyosodva arról, hogy mik azok.

Hogy ismertem fel a kerekeimet? Olyan alufelnikről van szó, amit mai napig nem láttam még a neten használtan eladásra kínálva, csak újonnan. Ehhez hozzá tartozik,
hogy a lopást követő másnap került fel az internetre, és pont ugyan olyan gumikkal, amilyeneket én vettem. Ezen kívül a gumikon véletlenül pont ugyan olyan
sérülések voltak, amilyenek az enyéimen is voltak (egy korábbi balesetnek köszönhetően)

@renugard: Lehet, hogy köcsög vagyok, lehet, hogy a kötelezettségemnek nem tettem eleget, viszont a biztosító munkatársa megerősített benne, hogy ez nem jelent problémát,
és továbbra is befogadta a havi díjat. A biztosítónak nem lett volna kötelessége értesítenie, hogy megszűnt a szerződésem? Tovább megyek, a biztosítónak nem lett volna
kötelessége azt mondania, hogy megszűnt a szerződésem, és kössem újra ahelyett, hogy beszedi a pénzt?

@anyádbogár: Biztos nagyon jól tudom, hogy hol kell keresni az ilyen dolgokat: Igen, mivel gyakorlatilag az emberek lassan már az interneten élnek, elég nagy esélyt láttam rá, hogy majd ott is akarják eladni amit tőlem elloptak. Hol találtam rá? Az apronet.hu oldalon. Ha ez egy alvilági oldalnak számít, akkor igen, jól ismerem az alvilágot ;)

@Látványpékség: Nem lehetek biztosítási csaló, hiszen előzetesen megkérdeztem a biztosítót, hogy van-e még élő szerződés köztünk. Mivel azt mondták igen, ezért befizettem az elmaradásom, és bejelentettem a kárigényemet. Ezt figyelembe véve, teljesen lényegtelen, hogy mikor tettem ezt meg.

@Szilu: A káreseményt 3 napon belül be kell jelenteni: Ez teljes mértékben igaz akkor, ha töréskárról beszélünk, hiszen ebben az esetben ha a kocsi állapota tovább romlik, esetleg valamit megjavíttatsz, azt a biztosító hogyan számolja el?
A vizsgálatot folytató osztály a 3 napos bejelentési kötelezettséget szintén így látja (ahogy egy üygvéd is), emiatt aztán ebbe senki bele sem kötött részükről.

@atpijkamo: A káresemény előtt kötöttem a biztosítást, így a hozzászólásod egy csöppet sem kapcsolódik a témához :)

@R.T.: Neked is figyelmedbe ajánlanám a fenti két kérdést, és döntsd el magadban Te is, hogy Te melyiket választanád. Ha esetleg azt, amit én, akkor szégyeld magad, pofátlan vagy :)

Összegezve a dolgot mégegyszer: Nem szerettem volna senkivel elhitetni egy percig sem, hogy én nem hibáztam. Hibáztam, és ezt le is írtam. A PSZÁF előtt sem titkoltam, nekik is leírtam.
Viszont fordítsuk meg a dolgot: 3 hónap után kezdem el fizetni a biztosítást annak tudatában, hogy érvényes szerződésem van. 4-5 év múlva bekövetkezik a kár, és akkor közlik, hogy
már 3-4 éve megszűnt a szerződésem. Ez így korrekt lenne? Ha a biztosító azt mondja, hogy elfogadja a pénzemet, függetlenül attól, hogy késtem az első három havi díj befizetésével, akkor én miért mondjam azt,
hogy nem fizetem be, inkább szüntessük meg a szerződésem? Ha már befizetem a díjat, miért mondjam azt, hogy nem igénylek kárrendezést, mert nem lenne korrekt.
Nézzetek kicsit magatokba, és gondolkodjatok el ezen. Valóban úgy csináltátok volna, ahogy leírtátok? Esetleg Ti is fel lennétek háborodva a körülményeket figyelembe véve?

Mindent összesítve, érdekes olvasni néhány hozzászólást. Az álszentség és a mutogatás némelyekből spontán előtör, gondolkodás és Önértékelés mentesen.
Mégegyszer leírom, hogy legyen min csámcsogni: Igen, hibáztam én is. És te? :)

Látványpékség 2009.10.09. 11:55:11

@oisparasztenisparaszt:
"Mindent összesítve, érdekes olvasni néhány hozzászólást. Az álszentség és a mutogatás némelyekből spontán előtör, gondolkodás és Önértékelés mentesen."
Ezt a személyeskedést ne vedd elö a bíróságon mert nem fogják értékelni :)

Én hiszek neked de komolyan reméljük a bíróság is elhiszi neked hogy nem azután fizetted be a cascot miután ellopták a felniket és próbálod a pénzt beszedni :)

kispista2 2009.10.09. 12:11:36

@oisparasztenisparaszt:
"Teljesen lényegtelen, hogy mikor kezdtem el fizetni, abszolút más kérdés, hogy miért,"
Te csaló, addig nem fizetted a díjat, amíg nem volt károd!
Miért lenne lényegtelen?

"Nem lehetek biztosítási csaló, hiszen előzetesen megkérdeztem a biztosítót, hogy van-e még élő szerződés köztünk. Mivel azt mondták igen, ezért befizettem az elmaradásom, és bejelentettem a kárigényemet. Ezt figyelembe véve, teljesen lényegtelen, hogy mikor tettem ezt meg.
"
Megtörtént a kár. UTÁNA kérdezted meg őket és utána fizettél! Mégis miért lenne lényegtelen? Ha nem történt volna káresemény, egyáltalán nem fizettél volna!

"
Nézzetek kicsit magatokba, és gondolkodjatok el ezen. Valóban úgy csináltátok volna, ahogy leírtátok? Esetleg Ti is fel lennétek háborodva a körülményeket figyelembe véve?"
HA megkötök egy szerződést, akkor kifizetem a díját! Mégis milyen szöveg az hogy nem értél rá meg más dolgod volt! A szerződéskötéskor nem tudtad ezt?

kispista2 2009.10.09. 12:12:42

@Látványpékség:
"
Én hiszek neked de komolyan reméljük a bíróság is elhiszi neked hogy nem azután fizetted be a cascot miután ellopták a felniket és próbálod a pénzt beszedni :)"

A dokumentumokból egyértelműen kiderül, hogy a lopás után fizetett.

Látványpékség 2009.10.09. 12:19:58

@kispista2: "A dokumentumokból egyértelműen kiderül, hogy a lopás után fizetett. "
Melyik dokumentumból? én nem látok rendörségi bejelentő lapot amit a biztosító küldött azon az a dátum szerepel amit a poszotló bediktált telefonon attól még nem biztos hogy tényleg akkor is történt mert Ő azt mondta.

The Good Boy 2009.10.09. 12:22:52

@oisparasztenisparaszt: bocs, de te komolyan gondolod, hogy visszatérsz újra a pofonfát megrázni?
Akkor menjünk visszafelé:

"Valóban úgy csináltátok volna, ahogy leírtátok?"

Igen, én speciel az a fajta láma vagyok, aki, ha köt biztositást (márpedig az elmúlt sok-sok év során mindre köötöttem, mert nálunk rengeteg a vadbaleset), akkor azt első perctől becsületesen fizetem, nem hónapok múlva amikor kár ér (szerencsére eddig csak szélvédőkáraim volt, azt meg önrész és bónuszvesztés nélkül rendezte a bíztositóm minden esetben, pedig 1-1 alkalommal több volt a költség, mint az éves biztositásom összege -88.000/58.000. Ft). Ha nincs rá pénzed (te irtad), akkor vállald a cascomentesség következményeit!

"4-5 év múlva bekövetkezik a kár, és akkor közlik, hogy
már 3-4 éve megszűnt a szerződésem"

És ha csak 3 év múlva történik káreseményed, akkor pedig majd 3 évet akarsz egyben kifizetni?

"lehet, hogy a kötelezettségemnek nem tettem eleget"

Ez igy van!

"viszont a biztosító munkatársa megerősített benne, hogy ez nem jelent problémát és továbbra is befogadta a havi díjat."

Sajnos, ez is így vagy, ez mutyiország, amit én így szeretek:)

"Teljesen lényegtelen, hogy mikor kezdtem el fizetni"

Ezt mondjuk próbált az áram-, gáz-, vagy a vízszolgáltatódnak is megmagyarázni, amikor éppen szerelik le a mérőórádat!

"Felmerül bennem a kérdés, hogy azon kommentelők, akik a fentiek alapján azt mondják, hogy márpedig sünt a seggembe, hasonló helyzetben mit tettek volna?"

Belevertem volna az okos buksimat párszor erősebben a falba, hogy megjegyezzem az életben, milyen láma vagyok, és nem a homárhoz futok sírva, hogy a nagy biztositó hülyére vett.Sajnos megérdemled, akkor is, ha a biztositó tényleg nem korrekt.
Egyébként én vettem a fáradságot helyetted, és kimásolom az idevonatkozó ASZF részt:
"Mikor kell fizetni a díjat?
A biztosítás első díja az ajánlat aláírásakor, illetve halasztott
fizetés esetén a kockázatviselés kezdetének időpontjától
számított 30. napon esedékes. A további (folytatólagos) díj (díjrészlet) annak az időszaknak (hónapnak,
negyedévnek, félévnek vagy évnek) az első napján esedékes, amelyre a díjfizetés vonatkozik. A folytatólagos
díjat az esedékesség napjától számított harminc napon
belül kell megfizetni.
Figyelem! Lehívással történő díjfizetés esetén szíveskedjék gondoskodni arról, hogy a számláján elegendő összeg legyen, és az esetleges limit se legyen akadálya a biztosítási díj megfizetésének. Különösen fontos erre ügyelni a biztosítás
első díjának lehívásakor, mert a banki ügyintézés
esetleges elhúzódása miatt előfordulhat, hogy a biztosító
egyszerre két díjrészletet kénytelen lehívni."

kispista2 2009.10.09. 12:33:32

@Látványpékség: A biztosító által küldött lapon 06.18. szerepel, ezt szvsz a rendőrségi jegyzőkönyvből vették. A lopás aznap hajnalban történhetett, és emiatt bizonyított hogy csak utána telefonált és fizetett

@The Good Boy:
"bocs, de te komolyan gondolod, hogy visszatérsz újra a pofonfát megrázni?
Akkor menjünk visszafelé:
"
Hiába is magyarázunk neki, nem fogja fel.

SziIu 2009.10.09. 12:59:48

@kispista2:
"A lopás aznap hajnalban történhetett, és emiatt bizonyított hogy csak utána telefonált és fizetett."

Ez nem bizonyitott, csak az, hogy mindketto ugyanazon a napon tortent.

Valo igaz, hogy a te altalad felallitott sorrend az ugyfel szamara hizelgobb (es szerintem is ez a valos).

SziIu 2009.10.09. 13:16:07

@oisparasztenisparaszt:
"3 hónap után kezdem el fizetni a biztosítást annak tudatában, hogy érvényes szerződésem van. 4-5 év múlva bekövetkezik a kár, és akkor közlik, hogy már 3-4 éve megszűnt a szerződésem"

Ez esetben neked lenne igazad, de sajnos jelenleg nincs, hiszen egy mar megtortent esemenyt biztositottal be ujfent (!), csak az ugyfelszolgalatos hibaja miatt volt ez folytatolagos. Valoszinuleg ezert dont tobb ember egy ugyben, a telefonos segitseged meg kap majd egy fegyelmit.

(En pont itt vagyok amugy cascora biztositva)

SziIu 2009.10.09. 13:19:22

Valszeg amugy a telefonos segitseget sem fogjak megdicserni, hogy az ugyfelet abban a hiszemben hagyta, hogy egy mar megtortent karesemenyre biztositast tud kotni. (egy nem fizetett biztositas folytatolagossa teve)

Valoszinuleg ezert dont tobb ember a kifizetesrol. Ebbol a a tarsasag is tanulhatott :D

(amugy nekem is itt van cascom)

sertésmájkrém 2009.10.09. 13:41:39

Azzal a ténnyel kezdjen vki vmit, hogy a kár meg történte után x napon belül (2-3?) be kell jelenteni az eseményt.

Innentől miről beszélünk?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.10.09. 14:34:09

tanulság? nem kell sajnálni 5 rugót kerékőrre esetleg garázsra :DD ha valaki "nagy értékű könnyűfém felniket." tart akkor erre is telik! tudom a garázs nem olyan májer mint a tuningfelni :D

Бабаяга 2009.10.09. 14:38:33

Hasonló esetem volt nekem is a nagy kék biztosítóval: 2 hónapra kivonták a forgalomból az autót, mert a kettővel azelőtti tulaj valami olyat tett, ami nem tetszett a hatóságoknak. (Akkor álltak át számítógépre, így csekély 3-4 éves késéssel sikerült megcsípni az autót, majd 60 nap után újra forgalomba helyezni.) Ügyintéző elmondta, hogy ez alatt az idő alatt függesszem fel a biztosítást, igazolást is adott hozzá. Én nem rohantam azonnal a biztosítóhoz, hanem amikor újra forgalomba helyezték, akkor kértem jóváírást a biztosítótól, minden papírt mellékelve. Biztosítós nene mondta, hogy minden rendben. Rá két hétre a párom koccant, bevállalta, hogy ő a hunyó. Két hónap múlva (folyamatosan átutalással fizettük a biztosítást)kaptam egy levelet, hogy én kértem a biztosítás megszűntetését, így nem volt kötelező az autón a káresemény időpontjában. Az ügyből per lett, ahol első fokon is mi nyertünk (persze minden jogi segítség nélkül, mert az ügyet egyetlen ügyvéd (autóklubot is ideértve) se tudta megérteni. Másodfokkal is próbálkozott a biztosító, de sajnos ezt is elbukták. A százezres kárból így lett évekkel később milliós kár.
Tehát kedves posztíró, kitartást, türelmet, józan észt és a jogszabályok, biztosítási feltételek alapos tanulmányozását kívánom neked!

kispista2 2009.10.09. 14:42:57

@RosszQtya: Tanulság? Felesleges az alufelni, csak ellopják, meg sérülékeny.
Van valami haszna azon kívül hogy jól néz ki?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.10.09. 14:45:19

most mégegyszer elolvastam :)

tehát a biztosítást felmondták/megszűnt 2009. 06. 25.

rendben! lezárák rendben!

tehát egy lezárt szerződésre küldtek neked számlát hónapokon át! na ez a biztosítási csalás, illetve adócsalás, hiszen itt ezek után megáll a "teljesítés nélküli számlakiállítás" a biztosító részéről!

ha te eladsz számlákat és nincs mögötte teljesítés megfeszít az apeh! de de ha a biztosító csinálja ez (mégpedig a fenti 2 kép ékesen bizonyítja!) akkor mi van! meg kell nekik jegyezni hogyha kifizetik a felniket, akkor "esetlen" nem küldöd el az anyagot az apeh-nek :-)

soseleszekelső 2009.10.09. 15:18:53

Azért a biztosító sem volt korrekt, hogy nem közölte időben, hogy megszűnt a biztosítás.
Mi van, ha két hónappal később az egész autót ellopják? És a júzer abban a tudatban él, hogy van casco-ja?

Nomante 2.0 2009.10.09. 15:19:21

Nevetséges, hogy ebben az országban, ilyen dolgok történnek! Az ALDI-ban ilyen nem történhetne meg!

Látványpékség 2009.10.09. 16:52:05

@The Good Boy: "A biztosító által küldött lapon 06.18. szerepel, ezt szvsz a rendőrségi jegyzőkönyvből vették. A lopás aznap hajnalban történhetett, és emiatt bizonyított hogy csak utána telefonált és fizetett"
Nem ezen a papíron az a dátum szerepel amikor az zügyfél betelefonált és bejelentette a lopást.

Elképzelem a beszélgetést:
Biztosító: Rendörségi feljelentés van?
Zügyfél: Izé olyan nincs vagyis igen igen persze van

ziffy 2009.10.09. 17:43:50

@Nomante 2.0: úgy van! Nekem ALDI Safe Plus cascom van, és még önrész sincs és zoxó nélkül fizet!

The Good Boy 2009.10.09. 18:48:19

@Látványpékség: ezt miért nekem szántad?
én nem irtam a lopással és a bejelentéssel kapcsolatban semmit...

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.10.10. 09:17:44

A biztosító szépen vissza fogja adni a befizetett összeget és beint a kárrendezésre.
Lehet, hogy jogi értelemben nem biztósítási csaló (az bűncselekmény!!!), a polgári peres eljárásban pedig sanszos, hogy a panaszos, mint felperes igényét nem fogja jogosnak tekinteni a bíróság.
Ugyanis a panaszos, miként itt is elismerte, megpróbálta megtéveszteni a biztosítót, hogy a szerződése tovább fusson. Amennyiben a dátumokból, rendőrségi jegyzőkönyv, hátralékos díj megfizetése az derül ki, hogy az elmaradt díjat a káresemény megtörténtekor, vagy azután rendezte, akkor kárigénye a fentiek alapján jogtalan.
Édesapámat idézem, aki gyakorló bíró:
"Ügyvédként nem vállalnám az ügyét. Bíróként pedig a dátumok jelenlegi ismeretében nem a panaszos számára ítélnék kedvezően".

Megpróbáltad, nem jött be. Buktad. A díjat vissza fogják fizetni, a többit benyeled.

2009.10.11. 22:42:11

Ez mekkora ongol volt a posztolo reszerol...

Cascot kot, de szarik ra, felnire jut, de biztositasra nem. Ezek utan lenyuljak a kerekeket, se biztositas, se kerek, nem jo ez igy, ki kell talalni valamit. Hoho, megkerdezzuk be lehet-e gyorsan fizetni 25e Forintot, es hogy ne legyen feltuno, egy kicsit kesobb jelenti csak be. Mivel ket kulon ugy a fizetesi elmaradas meg a kar, sokaig a biztositonal sem tunt fel, de aztan a vegen a fonok ranezett, KOPP!

Ez most nem jott be, nice try...

2009.10.11. 22:45:20

Ja, es a kommentek kozott, a gumi seruleseibol ismerte fel a kerekeket a neten.

A postban azt olvastam, hogy leloptak a kerekeket a frissen vasarolt gumikkal egyutt. Most akkor hogy is van ez? FAIL!

labi 2009.10.12. 12:05:57

Nem fizet biztosítást, csak akkor jut eszébe amikor megtörténi a baj.

Miről is beszélünk? A szerződés "élése" az egy technikai dolog, azt jelenti hogy még nem törölték le, ami szintén egy technikai dolog. Amíg még "él" addik kevesebb a macera, nem kell újat közni, reaktiválni, stb, ha mégis eszébe jut valakinek hogy fizetne.

A kockázatbanállás meg egy másik, amit a Ptk határoz meg mint 30 nap minimális, szerződés szerint ennél lehet több.

De a kettőnek nem sok köze van egymáshoz. Kár után fizetésnél bizony coki van.

Ügyfélszolgálatos kislányt ezért nem kell baxogatni. Ha elmondta volna neki a postoló, hogy "volt egy károm ezért most már szeretnék fizetni" akkor megkapja a pontos tájékoztatást. Sunnyogni próbált a kár után fizetéssel, de nem jött be.

=Ford Prefect= 2009.10.12. 20:12:54

Felmerült már a szó: mellékszámla?

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.10.14. 14:10:03

Egy havi Casco kb 10 ezer huf.
váltózár kb 20 ezer huf.
pajzs technológia: kb 90+áfa.

cascot fizetni nem bölcs dolog

Biyb 2009.10.14. 23:59:04

Ajánlanám mindenki szíves figyelmébe a biztosítási közvetítőket,de nem a kokler típusból.

Tapasztalat: Díj fizetés nincs 6 hónapon kersztül. Károkozás: saját hibából és másnak is kár. Folyamat: elmaradt díj befizetése, biztosítás reaktiválása, károsultak kifizetése, károkozó önköltség.

Nagyon pozítiv.

Tanúság: vannak jogaink, de vannak kötelezettségeink is. A jogainkat csak akkor tudjuk érvényesíteni, ha a kötelezettségeinket betartottuk

gande 2009.11.16. 02:27:08

érdekes gondolkodásmódot fedezek itt fel.

1.
a biztosítás egy fogadás a jövőben bekövetkezendő eseményekre.

2.
kötöttél egy szerződést, nem teljesítetted a bevállalt kötelezettségedet és fel vagy háborodva, ha a másik fél sem teljesít.

3.
a szerződés és a fedezet két külön dolog. a szerződésed életben volt, mert a biztosító még nem mondta fel. de fedezeted nem volt, mert nem fizettél.

azáltal, hogy elkezdted fizetni, ismét fedezeted lett. A JÖVŐRE NÉZVE!!! tehát, ha június 23-án a jég elverte volna az autódat, akkor a biztosító fizetett volna annak ellenére, hogy közel 3 hónappal később fizettél.

4.
te csalni akartál. és most fel vagy háborodva, hogy nem jött össze. és mást szeretnél hibáztatni, mert nem jött össze. hogy is van ez???

5.
te egyáltalán nem fizettél volna semmit, ha nincs felnilopás (aminek a körülményei eléggé "érdekesek")

szerinted kinek kellene viselni a szerződéskötés, kötvényesítés, adminisztrációs költségeket?

az egyetlen hibát ott követte el a biztosító, hogy nem a fedezet vizsgálatával kezdte a kárrendezést.

a PSZÁF és a fogyasztóvédők mit reagáltak? most már eltelt egy kis idő. magukhoz tértek a röhögőgörcsből?

de szerintem nyugodtan pereld be az allianzot, majd akkor a bíró elmondja neked ezeket a dolgokat és lehet, hogy büntetőeljárást is indít ellened.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.22. 12:05:39

Nme rossz! kedves poszt-toló hasonlóképp jártál (biztosító nem fizet), mint én.
1998ban tihanyban tartózkodtam átutazólag. megállatunk ebédelni.
mire visszaértünk az autómhoz az romokban hevert. ne röhögjetek!
egy lovashintó átment az elején.
hozzáteszem, őrzött parkolóban álltam a mittoménmár milyen köz, az apátsághoz vezető lépcsővel szemben egyirányú ucca a postánál. szóval a járművem elején átment a megbokrosodott ló a szekérrel (hintónak nem nevezném azt a Cziráki típusú valamit) és ott tálltam a nyaralásom közepén totálkáros autóval.
a tulaj lakásbiztosítója nem fizet, mert a károkozó JÁRMŰ volt.
a károkozó az autója kötelezője alapján nem fizet, mert a károkozó nem GÉPjármű volt.
a szekérre az a büdös görény biztosítást nem kötött, így...
...ma sem vagyok pízemnél.
ja, poén! ember asszonggya, megcsináltatja BONTOTT alkatrészekből az autómat, vagy ad 30(!!!)ezer forintot.
ennek most 10 éve... :D

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.22. 12:11:16

@Bodzaszedő Manager: 20ropiért acc nekem is váltózárat? 36-ért szerelem a legócsóbb macist (bearlock), amit nem is ajánlok az üffeleimnek mert pikkpakk hatástalanítható.
pajzs (meg az autovéd) mobilt használ. 16ropi egy mobilfreki blokkoló, amivel 15-20méteres körzetben még telcsizni sem fox tudni, nemhogy az autó jeleit fogni.

egy ügyfél-szerelő közt megbeszélt "okosságnál" ami nem az elektromos AC-t vagy az önindítót blokkolja nincs jobb. én a computert tiltom, még a sjaát kulcsát sem ismeri fel ótó, míg az okosságot nem hatástalanítod. riasztó csak ényelmi cuccnak van.
Hmmm? ;)

nordbee 2009.12.16. 21:57:41

Öcsém. Tök mindegy, hogy mennyit beszélünk az ügyről,a lényeg, hogy ha 03.25-én kötötte meg barátunk a cascot, a szerződési feltételek szerint 30 nap respiró van előírva (mondjuk, ha halasztott díjas, akkor 30 nap alatt nem fizetsz, törölve a szerződés.) Az már mindegy, hogy nem vették észre, nem törölte a rendszer, vagy "tévesen" tájékoztatnak, a feltételek szerint nem teljesítetted a kötelezettségeidet... még ha 3 vagy 15 napot késtél volna a díjjal, szerintem még 35 napnál se húzták volna a szájukat, mert mindenkinek kell a pénz, de 3 hónappal, egy lopással a hátad mögött... kicsit komolytalan a hozzáállás... és mi van, ha mondjuk 3 évig nem történik semmi és tegyük fel, akkor sem veszik észre a díjnemfizetést? 3 év múlva is felhívod a központot, hogy megkérdezd él e a szerződés? a pszáf meg nem sokat fog szerintem foglalkozni ezzel... hagytál takarózni valót az allianznak. amúgy is korai kárnak minősül...

2009.12.28. 10:40:54

engem is megszopatott a zallianz...
de már csak röhögök rajta. :D

idén, kötelező váltás időszak.
bemegyek felmondani a szerződést, mert a kalkulátor szerint pofátlanul magas díjam lesz 2010-ben.
aszongyák nyugodjak meg, a meglevő biztosítás díja NEM FOG MEGVÁLTOZNI.
hát megváltozott.
úgyhogy a f.sz kivett a zsebemből némi, akár másra is fordítható összeget...

azon még gondolkozok, hogy befizessem-e?
süti beállítások módosítása