Tékozló Homár

Mandulaízűre sikerült a pisztáciás puding?

2009.10.09. 07:55 | ge | 154 komment

Ha valaki hasonlóan kísérletező kedvében van, mint Dr. Tenyérnyi Pók, az kommentelje már ide nekünk tapasztalatait a joghurttal pudinggal, mert Pók szerint az a legkevésbé sem pisztáciaízű, mint inkább mandula.

Hát én megkóstoltam ezt - és rohadjak meg papírzsákban - de ennek mandulaíze van! Tisztára, mint a marcipán! Gondolom elővettek valami mesterséges aromát, na, milyen néven adjuk el a következő limitált szériát, legyen mondjuk pisztácia! (Lásd az "És megint dühbe jövünk c. film ide vonatkozó jelenetét Bud Spencerrel és Terence Hillel.)
 
DE ETTŐL EZ MÉG KESERŰMANDULA-ÍZ, AZ ANYÁM IDEGES ÚRISTENIT!

Próbaképp vettem az ismeretségi körömben néhány lánynak, kóstolják meg és mondjanak véleményt, hátha egyúttal könnyebben lejön ettől a bugyijuk, kellemest a hasznossal ugyebár, de mindegyik azt mondta, hogy ez mandula!
 
Üdvözlettel:
Dr. Tenyérnyi Pók

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurora Tussand 2009.10.09. 11:18:21

Nekem is inkább mandula-hatású volt. A marcipánt imádom, a pisztáciát csak sósan. Nekem nem jött be az új Danone. A csokis a tuti. :-)

Koky_ 2009.10.09. 11:20:13

Úgy bírom, mikor az "okosok" meg akarják mondani, hogy ne edd, mert jobb a főzős, saját, stb.... Mindenki azt eszik, amit szeret és ízlik neki. 99 Ft egy dobozzal, ami bőven elég nekem, és ha megkívánom, megveszem.

staropramen 2009.10.09. 11:23:23

Sztrovacsekek!
Ízlésbeli dolgokról nem lehet vitatkozni legfejebb ordítozni.Ami neked pisztáciaíz az másnak mogyoró.Nagy szám.!
Kérdezd Egerszegi Krisztinát, ő majd megmondja a frankót.
Utána keress egy Aldit mosolygós polcfeltöltőkkel és hagyd az egészet a francba.

Komment Elek 2009.10.09. 11:26:13

Joghurt ízű joghurtot mikor fog gyártani a Danone?

elwood 2009.10.09. 11:28:32

én joghurtot és pisztáciát csak őstermelőtől veszek

a kármintetűt és is a szemem láttára keveri bele, így legalább tudom mit eszem

Der Beste 2009.10.09. 11:30:22

@Koky_: Végre egy értelmes ember.
Tökéletesen igazad van.

Artie 2009.10.09. 11:30:58

Magyar Danone=szar. De csak nálunk! Ettem már cseh Danone-t, az jó.

Egyébként a joghurt ott kezdődik, hogy Landliebe, ami 3,8%-os tejből van.

Lee&a 2009.10.09. 11:33:25

Szerintem ha fél kanálnál többet eszik belőle az ember, akkor totál vanília íze van.
Mivel én attól rosszul vagyok, a Danonnak köszönhetően Vuk is benézett hozzánk.

Ez a puding a legrosszabb, amit valaha kóstoltam.

Egyéves Önkéntes 2009.10.09. 11:35:13

@elwood: arra kell csak figyelni, hogy nehogy import (brazil) kármintetűt tegyen bele, hanem eredeti kiskundorozsmait. :)

Don Bolesz 2009.10.09. 11:37:48

@EÖ: a kármintetű nem is kiskundoroszmai. ott csak a csomagolóüzem van, a nagy kárminföldek kiskunlacháza környékén vannak ott terem a kármintetű.

Zsuuli (törölt) 2009.10.09. 11:42:46

GABRISESZTER!..lécci javítsuk ki a dolgot. NEM JOGHURT, hanem PUDING..:) tökre nem mindegy. :)

Bamba Barack 2009.10.09. 11:43:08

Én is vettem ilyen pudingot,de még nem kóstoltam meg.A pisztáciát imádom,fagyiban is csak azt meg a fahéjasat kedvelem.Természetesen egyiket sem lehet kapni vödrös kiszerelésben...anyjukat.Egyébként a mogyorónak és a pisztáciának eléggé különböző íze van.Nem tudom ,hogy sokan hogy keverik össze.

gorillka 2009.10.09. 11:45:46

@Koky_: nekem az édes-keserű-savanyú-sós négyesből a savanyúba fér be a joghurt.
Igazad van, mindenki egye, ami ízlik neki.

Deneware. 2009.10.09. 11:46:12

Egyébként a Danon kapja be... A legundorítóbb, legvisszataszítóbb reklámjuk óta gyűlölöm őket. Konkrétan az a spot vágta le a biztosítékot, ahol úgy próbálták eladni a szarukat, hogy "minden doboz után 1 Ft-ot adunk leukémiás kisgyerekek gyógyítására". Vagy valami ilyesmi. Hát a jó k..va anyátokat! Más lelkiismerétével üzleti haszonszerzés céljából visszaélni, enyhén szólva bunkóság. Mert ha azt mondják ( az apróbetűs részben ) hogy 200x-ben 100 millióval támogattuk X kórház gyermekosztályát, az nagyjából rendnben is lenne.

heh 2009.10.09. 11:47:02

Akkor aezért volt fura íze. épp a héten ettem ilyent, és mondom ez romlott, vagy mi? Most már tudom :)

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.09. 11:55:03

Aki az "izű" miatt reklamál: szerintetek van még olyan élelmiszer a hazai boltokban, ami valóban az, ami? Nekem úgy tűnik, már a gyümölcs is csak "izű", ennek megfelelően nem sok köze van az eredeti gyümölcsökhöz. Hogy a kenyérről, tejről ne is beszéljek.

Tepi · http://tangram.hu 2009.10.09. 11:55:33

Két hete ettem. Először és utoljára. Beszorult a fogam közé a sok E-betű, mikor megettem. Attól féltem, hogy világítani fogok a sötétben.

mikipeti 2009.10.09. 12:04:11

A Danone termékek jó részére lassan rá sem írják, hogy tulajdonképpen micsoda. Ha jól látom ezen is csak annyi van, hogy pisztácia ízű + 80% Milk. De gyakran még az ízesítést is napokig kell keresni a joghurtokon, valószínűleg úgy gondolják, hogy a sok analfabéta úgyis csak a gyümölcsök képét nézi.

Montezuma 2009.10.09. 12:13:21

Ezt kóstoltam a multkor. Ritka rossz íze van. Hogy pisztáciára nemhasonlít az íze az tuti.

doktor.dikhed 2009.10.09. 12:13:53

Az ötlet jó, de sajnos gyenge az íze. Nem rossz, csak alig érezhető, pedig én a mandulát és a pisztáciát is nagyon szeretem...szeretném...

Firefly81 (törölt) 2009.10.09. 12:14:46

Tessék mindennek a címkéjét elolvasni mi van rajta, vásárlás előtt. És ha azt látod hogy "aroma" akkor visszatenni a polcra. Mert az szintetikus vegyi anyag, amit sose vennél mnagadhoz ha nem lenne ilyen szépen becsomagolva. Pudingport is lehet egyébként házilag készíteni, ugyanis nem másból áll mint kukoricakeményítőből és aromából. Tehát veszel kukoricakeményítőt, közértben lehet kapni, levesek és egyebek sűrítésére használják, hozzáadsz két ek-nyit fél liter tejhez, beleturmixolsz egy marék epret, adsz hozzá 3 ek cukrot, felfőzöd és voilá. Hogy ízre mennyivel másabb mint a bolti szutyok azt elmondani sem tudom,arról nem is beszélve hogy kidüllesztheted a melledet hogy ez házi puding és a Te remekműved.

Miss Marple 2009.10.09. 12:15:01

@há zé: Káptalantóti, Liliomkert piac: Viki kecskesajtja, Dezső juhsajtja, Marika néni szörpje és még sorolhatnám. Nem ízű, hanem jóízű. Megkockáztatom, a bp.-i piacokon áruló kistermelők még hasonlóan jók.

OK, tudom, az ember ritkán ugrik el Káptalantótiba egy pohár Danone-ért. De piac mindenhol van, a legtöbb helyen néni is van, aki rendes holmit árul.

_laze_ 2009.10.09. 12:15:12

sohan nem veszek semmit, amire rá van írva, hogy "danone"...

gorillka 2009.10.09. 12:17:36

@Firefly81: Köszi. Én is már régóta nézegettem a pudingpor tasakját, hogy mi a fene van benne, de még sosem mertem megcsinálni otthoni hozzávalókból.
Sima liszt nem jó bele?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.10.09. 12:23:42

Basszus, tényleg mandula! :DD Párommal rágtuk a körmünket, h mi a fenére hasonlít az íze... Köszönöm a felhomályosítást :)

Mogyoró007 2009.10.09. 12:26:50

Legalább finom? Mert akkor elég ha a danone átkereszteli mandula ízű danette-re. :D

anarch 2009.10.09. 12:28:38

Hmm, a keserűmandula illat ciánra utal. Igaz, Dr Watson? :). Az íznél fene tudja hogy van, nem kóstoltam.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.10.09. 12:30:08

Ezt még nem kóstoltam, csak a kakaósat. Ami viszont okádékszar, nem tudom, hogy kerülhetett gyártásra, senki nem mondta meg nekik, hogy ehetetlen?

gorillka 2009.10.09. 12:31:36

@mikipeti: azért nem írják rá, mert nagyon szigorúak az előírások és a meglévő kategóriákba nem fér be.
Átveszik a tejet, kivonják belőle a zsírt, fehérjét (értékes anyag), marad a permeátum (ami egyébként jó izotóniás ital) és azt utókezelve, egy kis ezt-azt hozzáadva készül a TERMÉK.

elwood 2009.10.09. 12:38:44

- Édesanyám ez a joghurt nem elég savanyú
- Nem joghurt az te, puding !
- Ja, ... annak elég savanyú ...

Firefly81 (törölt) 2009.10.09. 12:39:24

@gorillka: én még sima liszttel nem próbáltam, de állítólag kukoricaliszttel meg lehet csinálni.

redriot77 2009.10.09. 12:42:46

Én nem tudom miből van, de nekem ízlik ez a szemét. :)

Koky_ 2009.10.09. 12:45:30

@Zka: Csoki ízű van, és annyira nem lehet "okádékszar", ha már évek óta gyártják.

milike47 2009.10.09. 12:45:58

@gorillka: az rézgálic volt, amit a nagyi használt :))) ...tudományosan CuSO4. Jajjj...milyen okos vagyok :))

Der Beste 2009.10.09. 12:49:07

@Firefly81: Remélem a saját magad által tenyésztett tehén tejét adod hozzá, s a magad termelt epret teszed bele. Mert ha nem, akkor a te cuccod is csak gyári műkaja.
:)

gorillka 2009.10.09. 12:49:35

@milike47: Tényleg az volt! (permetezésre használták)
És milyen finom volt.

Firefly81 (törölt) 2009.10.09. 12:50:06

@gorillka:
Na, felhajtottam a kukoricalisztest :-)
60g cukor + 1 ek kukoricaliszt + 35g kakaópor ( nem instant ) + 2 ek forró víz -> hozzáadsz 2 tojássárgáját, összemelegítesz 250ml tejet 125ml tejszínnel, majd melegen a tojássárgájás keverékhez adod és az egészet folyamatosan kevergetve felforralod, kis lángon. Amikor elkezd sűrűsödni belekeversz 60g reszelt étcsokoládét és lehúzod a tűzről. Kész.

lOc (a pasztafáriánus) 2009.10.09. 12:51:08

Ez semmi esetre sem joghurt. Max puding, de már annak sem merik nevezni.

gorillka 2009.10.09. 12:51:18

@Der Beste: ne essünk át a ló másik oldalára! Az aroma, természetazonos színezék és a bio, saját termény között vannak fokozatok.

Firefly81 (törölt) 2009.10.09. 12:52:35

@Der Beste: erre csak ennyit mondok: "ennyi erővel..."

:-)

hex.kelly 2009.10.09. 12:52:53

@milike47: tényleg, kémiaórára az volt a házi, hogy rézgálicot kellett forró fazékba szórni, és szép kék kristálykövület képződött belőle. Vagyis csak ilyen lapos izé lett, mert a tanár elfelejtett szólni, hogy lassan kell szórni, nem beleborítani. De apu nem engedte, hogy újracsináljam, mert permetezni kellett a szőlőt.

pantlikaskiralylany 2009.10.09. 13:01:19

Meg lehet csinálni sima lisztből is (inkább mint kukoricalisztből)
a lisztes recept egyébként úgy szól, hogy fél liter tejhez 3 ek liszt és kakakópor, nem instant na meg cukor persze
semmivel sem tart tovább elkészíteni mint a zacskós pudingport :)
a vaniliás meg igazából macerásabb, mert az tojásos, de gyümölcsöst simán lehet csinálni, legfeljebb a gyümölcs leve miatt picivel több liszt vagy keményítő kell :-)
egyébként a békebeli Horváth Ilona féle szakácskönyvben benne van (amit jelenleg is lehet kapni, sokadik kiadásban)

Zzoorroo 2009.10.09. 13:01:28

A danonenál szarrágóbb tejipari céget nem ismerek idehaza, az egyik ismerősöm dolgozott náluk és sokat mesélt - na azóta dacból sem veszek danone terméket. Ár/érték hányados tekintetében a lista legvégén állnak szerintem: kurvadrágán adják a közepes minőséget.

Egyéves Önkéntes 2009.10.09. 13:02:39

@bolesz: ennyire pontosan nem tudom.
azt tudom, hogy tokajhegyalján is vannak kármintetű ültetvények.

ReTeTTeTe 2009.10.09. 13:03:29

En ettem ilyen cuccot, es mivel ra volt irva, hogy pisztacia, igy elfogadtam.
Hozzatartozik, sok esetben, hogyha nem lenne rairva az adott cuccra, milyen izt probaltak utanozni, akkor ki nem talalnam.

milike47 2009.10.09. 13:07:39

@hex.kelly: nem szórni kell lassan hanem kihűteni, akkor lesznek szép kristályok. Egész nyáron rézgálicot kerestem a permetezéshez de azóta megettük a szőlőt :)

anarcho78 2009.10.09. 13:10:03

ja, marcipános íze van. kicsit. bár se marcipánt, se pisztáciát, se mandulát nem látott még.

milike47 2009.10.09. 13:15:35

Nem veszek ilyeneket a multiknál. A Lehelen szoktam "házi" tejet, tejfölt, túrót, joghurtot venni .Tényleg van benne barack meg eper. (vagy az is csak valami fakéreg aroma?)

Don Bolesz 2009.10.09. 13:22:30

@EÖ: látod ezt meg én nem tudtam. köszi az infót.

Egyéves Önkéntes 2009.10.09. 13:23:15

@bolesz: én is sok minden okosat tanultam már itt a homáron. :)

johevi 2009.10.09. 13:23:38

Multkor én is így jártam az egyik piával: rá volt írva, hogy Lime, aztán közben meg citromízű volt!!!!
Egyébként Egér mintha ráadásul azt mondaná a reklámban, hogy a valami ízverseny győztese lett ez az íz ( több uj közül kellett választani, hogy melyik legyen termelésbe ). Bár azt senki nem mondta, ki szavazott...

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.10.09. 13:24:10

Szerintem is finom a pisztáciás puding, bár az íze tényleg inkább a manduláéra emlékeztet. Azt, hogy a pisztáciának milyen íze van, nem tudom felidézni, de szerintem az éleselméjű levélíró sem.

Az meg nagyon vicces, hogy egyrészt megy itt a képmutató sírás az E-betűkről meg az aromákról, de fogadjunk, hogy a sírók nagy része pl. a cukrászdában vett fagyit vidáman nyalogatja, és eszébe se jutnak az E-betűk.

gorillka 2009.10.09. 13:29:00

@Ön: Danone-nál tetszik dolgozni?
Amíg a reklám, hú de egészséges tiszta tej-ként égeti be a gyerekek agyába ezt a szánalmas tejipari mellékterméket, addig lehet fikázni a homáron.
Ez így igazságos. :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.10.09. 13:30:15

@johevi:

Szegény Egérke, amióta ott erőlködik (valami borzasztó tehetségtelenül) a Danone-reklámokban, eléggé leamortizálta magát sokak szemében...

Ha már feltétlenül rászorul, miért nem reklámoz olyasmit, amiben hiteles, legalább egy kicsit..?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.10.09. 13:31:33

@johevi:

Én meg a matrózízű alkoholos itallal jártam így: megkóstoltam és semmi matróz-íz...

nácivadász tűsarkúban 2009.10.09. 13:32:36

most hogy mondod tényleg mandula, viszont nekem nagyon ízlik :-)

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2009.10.09. 13:32:47

Szeretnék egy bejegyzéssel válaszolni erre a postra.

magyarasztal.blog.hu/2009/09/29/eperizu_fermentalt_keszitmeny

Csak én ugye nem kerülhetek ki a főoldalra...

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.10.09. 13:33:20

@Koky_: Amire én gondoltam, az JOGHURT és valóban KAKAÓS, mostanság jelent meg, "ínyenceknek"... Nem Danette, hanem Könnyű&Finom, de ugyanaz a gyártó és megérne egy postot :)
Ld itt legalul: www.danone.hu/Markaink/?c2_7_goarticle=2292

gorillka 2009.10.09. 13:34:10

@tiboru: mégis miben? példát kérek.
inkább az a kérdés, hogy jobban fogy-e, mert ő mondja, hogy milyen szuper, vagy egy rajzfilm, esetleg ismeretlen színész is elérné ezt a forgalmat.
Specko én immunis vagyok rá. De nem csak rá, ha bármilyen ismert személy reklámban szerepel, inkább az merül fel bennem, mit keres ez itt? miért adja hozzá a nevét?
Vágótól Egerszegiig.

Andoron 2009.10.09. 13:37:21

Ez tényleg egy rendkívül fontos probléma... ezzel most jól átvertek minket, pisztácia helyett mandula ízű a puding....
Gratula a tudatos fogyasztónak, aki ennek ellenére - csak hogy bizonyítsa igazát - még jól be is vásárolt az "átverésből", és még terjeszti is a terméket :) Ejha, ez már döfi :)

heszusz 2009.10.09. 13:39:59

épp most eszem :) nem tudom milyen ízű, de fincsi háhá :P

Silent Bob 2009.10.09. 13:40:53

Fú de durva!!!
Egyébként meg kolbászt kell enni, nem ilyen szarokat.

Der Beste 2009.10.09. 13:41:40

@tiboru: Mit reklámozzon, amiben hiteles?
Uszodát?

Kacagójancsi 2009.10.09. 14:02:14

@akikaztmondjákni: Nekem az volt szomorú, hogy nem írták rá még azt sem, hogy legalább 0,1% pisztácia. Akkor jobban próbáltam volna rá összpontosítani. Műanyag szar.

megadeth1 2009.10.09. 14:12:26

Engem is jócskán felingerelt, mikor megláttam, h 0 pisztácia van benne. Ha Egerszegi tényleg ezzel mérgezi a kölykeit, akkor ránézhetne a gyámügy. Amúgy is, annyi pénzből, amennyibe ez a kis szar pohár kerül, tízszer ennyi rendes pudingot csinálhatna, biztos nem ér rá a nagy dolgától. A helyében én nem tipornám porba a nevem ilyen ócskasággal.

Der Beste 2009.10.09. 14:34:50

@megadeth1: De nem vagy a helyében, így nincs neved sem, amit a porba tiporhatnál.

megadeth1 2009.10.09. 14:54:48

@Der Beste: azt nem tudhatod, mennyit ér a nevem ;-) de valóban gondban lennék. 20-25 év emberfeletti munkáját és eredményét teheti tönkre az a 30 másodperc.

Nomante 2.0 2009.10.09. 15:29:48

Már nem azért, de ki olyan perverz beteg állat, akinek egyáltalán megfordul a fejében, hogy pisztáciás joghurtot emésszen? Egyáltalán melyik kretén dannone mini rudinak fordult meg a fejében, hogy pisztáciát keverje a joggival. kb mintha tonhalat cukroznánk.

Ez beteges dolog. és ősi román szokás is.

(Persze ALDI-ban ilyen joghurt nincs.)

Novi bácsi 2009.10.09. 16:50:31

@tiboru: És ha tudnátok, hogy mit könyörgött érte... Szánalmas.

elwood 2009.10.09. 16:56:23

ha visszaküldöd nekik, hogy nem ízlett akkor kapsz egy engesztelő ajándékcsomagot tőlük, kármintetűízű joghurttal, ami nyomokban epret tartalmazhat

Novi bácsi 2009.10.09. 16:58:00

@gorillka: Vágót én sem értem... Vagy mégis: éhes a pénzre. Egeret megértem: nem ért semmihez, és próbál kis tőkét kovácsolni a régmúlt dicsőségéből.

Ezért tartom "rendkívül értékes" életcélnak a versenysportot: egymilliomod részük el is ér valamit, a többi rajtunk, az államon élősködve bénázik évekig, hogy a "kispöcsű" nép kompenzálhasson a "nagy nemzetközi sikereken" recskázva.

Tudom, ez elég OFF: de sportot és egyházat NE támogasson az állam egy valag olyan embernek a pénzéből, akiket az kurvára nem érdekel.

ON. Meg nem kóstolom ezt a szart.

Metál -e a bimetál? 2009.10.09. 18:11:43

@Imre Laci: csak a szily cikkei kerülnek ki a főoldalra. mindig.

Leadfoot 2009.10.09. 19:01:03

Most komolyan arról van cikk a homáropn, hogy valakinek nem ízlett egy termék? Ízlésről hallott már az illető?

Bakker, ha nem ízlik, nem kell megvenni, és kész.

Egyébként pedig akkor legyen egy kis tisztacsokoládé pisztáciával...

Leadfoot 2009.10.09. 19:03:47

Ja, és egyébként ez a mandulaízű joghurt kurvára puding...

/tno+DA= 2009.10.09. 21:41:01

Ittam pisztáciás forrócsokit, és minő meglepetés mandula ízű!
Szerintem aki anno ezeket fordította elbaszta a fordítást. :)
No egyéb hozzáfűznivaló

szbszig 2009.10.10. 02:40:28

Igazából leszarom, milyen ízű (próbál lenni). Én egyszer kóstoltam, és egész finom volt szerintem.

Bár most jut eszembe, hogy a minap ettem pisztáciás csokoládét, és ott én is hiányoltam a pisztácia ízét. Most akkor vagy ilyen nehéz mesterségesen előállítani, vagy mi nem vagyunk tisztában vele, hogy milyen ízt is kell várnunk pontosan...

Az viszont érdekes, hogy a Danone termékek szidása valahogy mindig divat:
magyarasztal.blog.hu/2009/09/29/eperizu_fermentalt_keszitmeny

gorillka 2009.10.10. 06:46:27

@szbszig: mert nagyon változatos sz@rságokkal jönnek ki.
A többi cég csinálja az alap, ízesített joghurtokat és kész. Nem ilyen-olyan tejkészítmény... csak, hogy 0 selejttel dolgozzanak.
Szidjuk a Milli-t is, vagy kihez tartozik az ízesített krémtúró.
Megszüntették az alapváltozatot (citromos) és már kekszes is van. Még mazsolásat néha vettem, de már arról is leszoktam...

steflac 2009.10.10. 08:24:26

Fura, de a a már-már sose látható, egyik kedvencem házi "mandula-szem" süteményt juttatja eszembe a durván erős aroma.

Egyébként se tudom milyen ízű a pisztációa, talán poros?

Répalaki Edömér 2009.10.10. 22:01:07

Na, ti nyavajás rinyagépek!
Azt kellene tudnotok először is, hogy milyen a pisztácia íze! Le merném fogadni, hogy ha darált - állagáról felismerhetetlen - pisztáciát, édes mandulát, török- és földimogyorót, kesu- illetve pekándiót löknék elétek, mindenki diót mondana rá, ja. Azon sem lepődnék meg, ha mindenki a sózott, pörkölt ízt várta volna. Jó hogy nem szalonnás pudingot akartok, bugylibicskával fogyasztva, bázé... Hát, kérem szépen lehetett szavazni, azt hiszem nem is egyszer, mert talán az a "fosatós" karamellás ízesítés is a "tömegek" akaratára került a polcokra.
Szerintem a felújított receptúrás vanilia ízű egy-két éve nagyon jól sikerült, nem kevés (szintén előgyártott élelmiszeripari termék formájú) goffri-hoz toltam, flakonos habtejszínnel. Ebből is látható, hogy az e-tábla útvesztőjébe ragadt felhasználóknak bizny ízlik a fenti termékcsoport. Sajnos idejét sem tudom, mikor ittam tehéntől eltérő háziállat tejét, de még azt sem, hogy gépi csomagolást nem látott kisdednedűt mikor fogyasztottam - bár rémlik, hogy az anyám csecséből származót leszámítva, valahol az elemi iskola elején-közepén lehetett ezen eset, mely nem tesz egyebet: egyenest vederbe fejt, meleg kecske tejet lefetyelt e gyerek.

Na, egy a lényeg, inkább legyen mandulára hajazó pisztáciás, mint paksimogyorós...

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.10.11. 14:17:08

@Zzoorroo: danone haldoklik, azért csinál szarabbnál szarabb cuccokat.
szerintetek miért van 600 féle kiszerelésű, ízű, és egyéb kotyvalékuk?
egyszerüen eladhatatlan a régi aromájuk.
mindig kitalálnak valami erős izeket a romlott vackokhoz. aminek erős az íze, az már gyanús.
Húsiparban amelyik felvágott túl csípős, vagy fűszeres, csak azért, hogy ne érezd a döglött hús szagát.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.10.11. 14:18:43

@gorillka: inkább vizet reklámozzon az egerszegi. (abban jobban uszik)

Jegkoko 2009.10.11. 17:16:11

@richy0609: te talán élő húst szoktál enni?:D

Mice007 · http://kutyazzunk.blogspot.com 2009.10.11. 22:47:45

Tényleg mandula íze van, semmi köze a pisztáciához a feliraton kívül. Amúgy nem rossz ettől függetlenül, de a kedvencem nem lesz :) Viszont aki erre áldását adta vagy nem kóstolta meg, vagy célszerű lenne olyan munkakört keresnie, ahol a nyelvét nem kóstolásra használja.

renugard 2009.10.12. 06:51:00

Hát nemtom...nekem a lengyel aroma+PUDING combo jobban ízlik, mint a francia és az e betűket is jobban elrejtik a csomagoláson.
@Deneware.: Na végre valaki, akinek rajtam kívük szúrta a szemét ez a mocsokság. Ja, és a reklámkampányuk belekerült annyiba, mint az átutalt dobozonkénti 1 Ft.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.12. 10:34:02

@Miss Marple: A kategóriában mindent visz a PéterPál gyártmányú vodkaIZŰ szeszesital.
Készült finomszesz és aroma felhasználásával. Ércsük, vodkaaroma. Azmiaz?

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.10.12. 13:45:29

@Jegkoko: ha nem is élőt, de lagalább frisset (gondolok arra, hogy elözö nap még csipogot/röfögött/stb)

Kraszavcsik · http://godollokoli.blog.hu/ 2009.10.12. 13:50:07

limitált szériás kaják, piák mindig fosok ennyi.
a limitált vaniliás kóla volt a number van:D az feloldotta a fugában a 20 éves mocskot amit a Mr. Proper mégcsak halványítani sem tudott, azt igyá' kólát paraszt

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.12. 17:13:04

Hát nem tudom, elég furcsa ez az új íz. A pisztácia vagy sósan vagy fagylaltban, nekem édes ízzel nem megy, de ennek a pudingnak inkább műanyag íze van, mint pisztácia, vagy mandula.

Répalaki Edömér 2009.10.12. 17:15:46

A kóla (egyik) alapanyaga a foszforsav. Töményen igen erős maróanyag. Ezt felütik adalékokkal és szénsavval, azt persze, hogy a '80-as években a bisztrók előtt takarítottuk a kemping bicajaink krómozott/nikkelezett felületeit a 2 dekás Coke-kal vagy a 2,5 dl-es Pepsi-vel. Szépen letisztult, picit ragadt, delegalább csillogott a kormány, sárvédő, kutyafüle... 4-5 forintért. (Literes üveges Pepsi volt 14 + üvegbetét.)

Pannóca 2009.10.12. 17:51:12

Ja, ez mandulás, de nem baj, finom.

davidson (törölt) 2009.10.12. 18:57:52

sok köcsög pestinek sok a szabadideje úgy látom,nem kell ásózni...

jajjj nem pisztáciás hanem mandula ízű a jogcsííí,jajjjjjj

akikaztmondjákni 2009.10.13. 14:54:40

@Zetor: Szerintem a vaníliás finom ebből:S de most komolyan:)

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.13. 17:23:46

szerintem finom! na jó, nem lesz a kedvencem, de nekem akkor is ízlett!

U.N.A.B. 2010.01.02. 23:41:36

+egy felesleges pattogás..már mindenért nyavalygunk vagy mivan?
nekem az is mindegy lenne ha paradicsom ízt írnának rá,akkor is finom :D nem pisztáciás,de finom :D
süti beállítások módosítása