Tékozló Homár

Preparált volt a Flórián téri automata

2009.11.02. 14:00 | ge | 83 komment

Nemrég megírtuk, hogy két Indexes is megszívta a CIB-es kártyájával, de nem voltak ezzel egyedül: Etele személyesen érdeklődött a bankban és kiderült, hogy az új székházunkhoz legközelebbi fiók automatáját buherálták meg a trükkös csalók.

Na, szoval nekem nem vettek le vegul a 10 rugot a kartyaletiltasra, de azt nem tudtak megmondani, h a kartyaszakosztaly leveszi-e vegul, de meg lehetett reklamalni most, h adjak visza ha leveszik.

Ma tobben voltak meg rajtam kivul (haromra emlekszem) ugyanezzel a problemaval, es azt mondtak, h a Florian uzlekozpont aljaban az utcai automata volt preparalva. Nagy Zoli is ott vett fel penzt ket hete a kartyajaval amivel ugyanigy jart, enis ket heten belul hasznaltam az automatat.

Amugy elnezest kertek a kellemetlensegert es tok korrektek voltak a bankban.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.02. 14:07:03

Hogyan lehet egy ilyet megbuherálni egyáltalán?

Eric_Cartman 2009.11.02. 14:07:23

Vigera rúzsa, vipera púder, vipera kölni, pirere álom, vipera leszek én is, ha magamat velük, ki pra-pre, kipra, én ezt nem tudom kimondani…

Ládatündér 2009.11.02. 14:07:52

nekem a jómúltkorában hamis 10ezres jött ki a cib-es automatából, az autómosóban fordítottak vissza vele, előtte egy kanyim nem volt...

betépett felhasználó 2009.11.02. 14:08:03

szerintem a kartyaosztalyon melozo alulfizetett berrabszolgak buheraljak a kutyuket...

mr.guargumi 2009.11.02. 14:09:02

hm, az elvileg kamerás, asszem. Egyébként tessenek felgyalogolni a Flórián emeletére, ott is van CIBes ATM, az jobban szemmel van tartva;)

Curval 2009.11.02. 14:17:54

Nekem ezt nem akarja megtanítani valaki?

absztraktor.blog.hu/

napalm 2009.11.02. 14:19:15

annyira rossz ez a post hogy már biztos a hétvégi.

indapass90210 2009.11.02. 14:23:32

Azt nem lehetne, hogy a bank, amint észreveszi a buherálás tényét, automatikusan letiltja az összes kártyát, ami ott használatban volt az utolsó ellenőrzés óta? Közben automatice indítja gyorsítottan az új kártya elkészítését és közben ingyenessé teszi a kp.felvételt bankfiókban?

bekbórd! 2009.11.02. 14:27:19

Ez most csak egy ilyen gyorshír, vagy rendes poszt? Mintha smsben küldték volna be.

Andie 2009.11.02. 14:27:58

Nekem az imént itt a SztJános kórház előtti Spar oldalában lévő OTP automata irta ki az összeg beadása után (10 mp kérem várjon), hogy müszaki okok miatt a müvelet mexakadt, elnézést.
És 2 sms jött, egyik a levonásról másik a stornóról.
Ezután "müszaki okok miatt az automata átmenetileg nem üzemel"...
Bementem a boltba, majd jövök ki, és megint jó. Nosza mondom, próba. De a végeredmény dettó, ugyanúgy terhelés+stornó.
Hogy most aztán ez machinálva volt-e, vagy sem, nemtudom.
Ha nincs benne elég pénz, akkor mást szokott kiirni, az biztos.

Don ZOZI 2009.11.02. 14:37:11

Velem is előfordult pár hónapja. CIB-es vagyok és hajnali fél háromkor hívott a cég birtonsági részlege - vagy valami ilyesmi -, hogy Romániában tartózkodok-e, mert két sikertelen PIN után a keretemen felüli összeget akartak felvenni. Amikor mondtam, hogy éppen itthon alszok, közölte, hogy rendben azonnal tiltják a kártyámat és két héten belül kapok egy újat. Egy fillérembe nem került, és szerencsére nem is vontak a számlámról.
Azóta még a kezemet is takarom, nehogy sejthető legyen a PIN.

kakamatyko 2009.11.02. 14:40:24

10000 HUF a bank hibajabol kompromitalt kartya letiltasa/csereje? VISA mit szol ehhez?
Jo, persze, Magyarorszag...
Regebben, de mar EU tagsagunk idejen probaltam penzt EUn belulrol hazautalni (1 EUR/tranzakcio...) A "Budapest Bank" nevo bankba erkezett volna a penz, epp csak kicsit levontak belole. Ezt persze igy kozveltlenul elegge nigeriai szintu dolog lenne, tilos is, ugyhogy nem a beerkezo osszegbol vontak le, hanem csakugy, utolag, csoringer fogado fel EUR szamlajarol, mint "koltseg".
Ahogy a pesti vicc is mondja: "Ugyes..."

J.G. 2009.11.02. 14:44:18

CIB-nél korrektek? Ez meglep. Nem véletlenül szüntettem meg a számlámat náluk...

Fedup Sári 2009.11.02. 14:47:07

@kakamatyko: Ez már csak így megy, ráadásul előre nem is igazán lehet megmondani, hogy mennyibe kerül az utalás, attól függ, milyen bank(ok) van(nak) a "feladó" és a "címzett" bank között.

Tron65 2009.11.02. 14:48:38

@Andie:
Pénteken és pont CIB:
Kártya be, PIN be, összeg be, majd: Műszaki okok ...
Kiderült, mindössze annyi lehet a probléma, hogy lefogyott a gépből a 10.000-res, de a programozónak nem sikerült beállítania azt, hogy akkor kisebb címletben adjon.
9 db 1000-rest végülis kiadott.

Az ős kaján 2009.11.02. 14:51:15

@Don ZOZI: Hasonló esett történt egy ismerősömmel is,az ő kártyájáról is Bukarestben vettek le egy közepes nagyságú összeget. A bank minden további nélkül visszatérítette a pénzét,elismerte sajnos működnek erre specializált szélhámosok. Egy utcai automatánál nehéz őket tetten érni.
Csodálkozom,hogy néhányan kételkednek,hogy ilyen létezik.

Andie 2009.11.02. 14:54:02

@kakamatyko: Már 20 éve Németországban élő rokonaim nyitottak itt az ERSTE-nél egy számlát, úgy 5 évvel ezelőtt, az itthoni pénzügyi tranzakciókhoz. Volt rajta 1-2százezer ft, hogy ha jönnek, simán tudjanak kivenni belőle.
No, tavaly, hogy itthon voltak, nézik a számlát, hiányzik róla 30valahányezer ft. Bemennek, kérik a magyarázatot, hát ilyen meg olyan költségre, dijra, kezelési erre-arra levonogatták. 30ezer ft-ot!! 1 év alatt.
No, ezen bepöccentek kicsit, de jó, szent a béke, állitsák már be ugyan legyenek kedvesek, hogy ezzel a kiba.ott számlával 1 fillér költség se legyen, csak ami nagyon muszáj. Oké oké, az ügyfélszolgálatos szépen be is állitott mindent, és szentül igérte, hogy 0 ft költség lesz a számlával a jövöben, ha nem csinálnak tranzakciót. Még a kártyát is lemondták, visszavonatták, a pénzt kivették róla, hagytak 5000 ftot, csak hogy ne szünjön meg a számla, mert az még kellhet.
Oké. Idén szeptemberben legyártottak nekik egy új kártyát, kipostázták, és levonták az 5000 ft-ot kártyagyártás cimén.
Na ekkor lett megszüntetve a számla, besózva a helye, és az erste bank nagyivben elkerülve. De asszem ez nem csak náluk egyedi.

Trójai 2009.11.02. 14:55:01

Nem értem miért csak a CIB-es automatákat buherálják meg? A többinek jobb a biztonsági rendszere? Vagy pár alkalmazott biziszel? Vagy ki akarnak tolni a CIB-bel?
Miért csak az ő automatáikat?

Amúgy ez tény, amit egy ember kitalált, azt egy másik ember előbb-utóbb megfejti...azaz megbuherálja.

Andie 2009.11.02. 14:57:19

@Tron65: Hoppá, látod ez lehetséges.
De micsoda módszer má, hogy minden automatánál egyesével álligatja egy programozó(!), hogy mit hogy csináljon a gép? Aszittem a GBC-nél már kiforrott rendszer van erre, amit csak ráhúznak az ATM-ekre...

Trójai 2009.11.02. 14:57:32

@Ládatündér: remélem tettél feljelentést. Az automatából kikerülő hamis tízezresek elvileg lehetetlenek. De ugye az emberi tényező...

@Don ZOZI: Ellopták a kártyádat? Vagy hogy?

EMP 2009.11.02. 14:59:42

Anglia, Barclays bank:
kartyamat bevette a bank falaba beepitett automata majd nem adta ki vegul kozolte hogy muszaki problema, a kartyamat bevonta. Mindez szombat este 10 korul.
Mondon ok, majd hetfon bemegyek es felveszem, (bank weblapjan ott volt hogy ha a bank sajat automataja csinal ilyet akkor kovetkezo munkanapon kiadjak ha igazolom hogy az enyem.)
Hetfon a no a bankban kozolte hogy meg nem nyitottak ki az automatat menjek kedden. Jo.
Kedden kozoltek hogy nincs benne es soha nem is volt a log szerint. Remek.
Kertem kimutatast, addigra mar tobb szaz font hianyzott a szamlamrol.
Kartya azonnal letilt, bunugy bejelent banknal stbstb.
Mivel egy csomo tranzakcio meg folyamatban volt nem tudtak minden letiltani azonnal es a vege az volt hogy 3500 font (kb 1 milla) ugrott a szamlamrol.
Kb 6 het utanajarasal meg telefonalgatassal meg minden a bank visszautalta az osszes levett penzt beleertve a negativba atcsuszas miatti bunteteseket is es azok levont kamatat is..
Korrekt bank, bar kisse lassu..

Don ZOZI 2009.11.02. 15:02:21

@Trojai: Biztos, hogy nem lopták el, mert a tárcámban pihent. Ahogy már írták egy páran, valószínű valamelyik ATM volt hekkelve, ahol megszerezték az adataimat.

Kis kiegészítés, hogy nem csak a kártya nyálásába tesznek leolvasót, hanem kamerát is elhelyeznek a kódért. Régen évekkel ezelőtt volt egy simlis ismerősöm. Ő mutatott is ilyen felvételt, és még meg is kért, hogy segítsek neki, hogy élesebb legyen a videón a kép. Na azóta nem ismerem.

Trójai 2009.11.02. 15:04:13

@Don ZOZI: :DD lehet pont ő volt... bosszúból, mert nem segítettél. :)

MP 2009.11.02. 15:05:57

Nem vagyok szakértő de szerintem a buherálást észre lehet venni ha valaki veszi a fáradtságot. Annak idején amikor az automatákra rakott leolvasók leragasztott pénznyílások dívtak még felhívás is volt hogy mire kell figyelni. Ha pedig kívülről nem látható akkor valaki csak benne van.

Don ZOZI 2009.11.02. 15:06:06

@Trojai: Legutolsó infók szerint tavaj óta sitten ül drogcsempészésért, valahol külföldön. De valamelyik haverja még lehetett. :(

Mindenesetre jó vigyázni az ATM-ekkel.

2009.11.02. 15:11:15

Mai világban nagyon meg kell nézni az automata nyílásait és egyáltalán az egész berendezést. Ha bármi buheráltnak tűnik, el kell kerülni jó messzire.

XCat 2009.11.02. 15:14:16

@Dövan: Ez cukiiiiii.
Végre egy ötletes hirdetés. Tetszik.

kicsi bogár 2009.11.02. 15:17:06

Mindenkinek üzenem,indexeseknek is, főleg, mert még nem annyira ismerősök ott az óbudai körzettel...ha muszáj a Flóriánba menni, nagyon óvatos legyen, mert így is bent is lopnak,minden boltban, közértben ott vannak, lopnak, mint az állat, az egész áruház és környéke veszélyes. Legyen az a boltokban a tolvajok, szarkák, parkolókban sötétben a támadók, de fényes nappal is, akár egy válltáskát, szatyrot letépnek és kitépnek az ember kezéből! Honnan, tudom? Ott dolgoztam évekig!!! /de nem mint tolvaj :)/ És fényes, nyári nappal az első emeleten az elektronikai boltból a kirakatból eltudtak lopni egy nagy plazma TV-t, kivinni az áruházból, kamera ide vagy oda...akkor még meséljek? Tehát, vigyázni az értékeinkre, zsebekre, táskákra, kártyákra! Piacon is!!!!
Ezeket nem én találtam ki! Ez a valóság, de mindenki mélyen hallgat...

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.11.02. 15:21:49

Bitos a kurucinfósok szopatják a zindexeseket.

Lopicy 2009.11.02. 15:22:16

Régi mániám tankkal átmenni romániááán...

Lopicy 2009.11.02. 15:26:12

ATM-ekben vindoz van simán, valami alap védelemmel. A "programozó" beállít 5 checkboxot a visual basic-ben írt frontend alkalmazásban, címlet leosztás, címlet priorizálás stb. Ennyi. Ezekből milliárdos a ballmer meg a gécc, nem (csak) a home userekből.

XCat 2009.11.02. 15:40:03

@Lopicy: A tankok elég kényelmetlenek pedig. nincs légkondi sem benne, meg ilyenek. Az újabbakban mondjuk már lehet hogy van.

Van köztetek tankszakértő?

kalnoki 2009.11.02. 15:51:36

1 a kártyacsalás nem új módszer...

2 a bank minden esetben visszafizeti a pénzt.. vagyishogy köteles

3 ne parázz az atm-től... sokkal inkább parázz ha kártyával fizetsz étterembe benzinkúton stb...

4 amit te bankártyamítoszként kezelsz az egy darab műanyag lap a mágnescsíkon rajta az információiddal...

egy mágneskártya leolvasó legálisan bárki számára hozzáférhető kereskedelmi forgalomban kapható termék...

5 ha leolvasták a mágneskártyát azzal 5 perc alatt elő lehet állítani egy klón kártyát..

egyszer kell hozzá egy műanyag kártya ez kb 100FT kell hozzá egy gép ami képes dombornyomású kártyák nyomtatásáar és előállítására ez kb 1200 dollár szintén kereskedelmi forgalomban kapható, valamint kell egy számítógép amivel ráírják az uj mágneskártyára az adataidat és már mehetnek is shoppingolni:)

az ilyenkor keletkező kár minden esetben a bankot terheli gyakorlatilag ez a chargeback.

ha van rá igény szivesen inditok egy blogot olyan témákkal hogy hogy ne veszítsd el a pénzed:)

kalnoki 2009.11.02. 15:52:58

vagy kezdő bűnözők tanulmányozzák ötleteket merítsenek:)

XCat 2009.11.02. 15:53:11

@CatMother: ismi azt mondja, nincsen. :(

Bálnavadász 2009.11.02. 16:03:52

"Preparált volt a Flórián téri automata"
Sok preparált dolgot láttam már (kutya, madár, hörcsög stb.) de automatát még nem. Azt hogy csinálják? Kitömik pénzzel?

nemezisazis 2009.11.02. 16:10:00

énis rábasztam. a héten kivettem onnan pénzt, erre szombat este f10kor sms hogy 190€-t vettem ki valami szlovák városban.

természetesen meglepődtem, mert legutóbb 2004ben jártam szlovákiában, akkor meg még meg sem volt ez a kártyám.
a szóbanforgó pedig a pénztárcámban lapult az asztalomon a teám mellett.

úgyh egyből tiltás ma reklam, és már nyitás után 10perccel tele volt a fiók hozzám hasonló problémájú ügyfelekkel.

aszonták 2-3nap és visszafizetik mer ők is látják hogy nem ügyfélhiba és elnézést. meglátjuk..
azért 53e HUF ide vagy oda, nem mindegy

2009.11.02. 16:13:26

@EMP, es a tobbiek: Nektek tenyleg NINCS LEKOTVE minden lehetseges filler a kartyatokon??? 3500 font ott hever??? Nekem ahogy bejon penz mar le is kotom, nem nagyon van mit ellopni azon a parezren kivul ami a napi dolgokra kell..... Fura, fura....

Xmas 2009.11.02. 16:15:26

@Andie:

Ez jófajta Erste szokás. Én 7 éve szüntettem meg náluk a számlámat. Az ingyenes számlavezetés hirtelen lett x forint, majd pedig még postaköltség is. És negyedéves kamatjóváírásról szóló levelükben a postaköltség több volt a negyedéves kamatjóváírásnál, úgyhogy gondoltam, kár fenntartani a számlát. Megszüntettem. Aztán következő hónapban jött megint a számla, hogy számlavezetési díjat levonták... Szépen visszavittem nekik, hogy erről a számláról ugyan biztos nem vontak le semmit, mert már nincs...

Nagyon szép emlékekkel búcsúztattak :D

champy 2009.11.02. 16:22:33

Ámberek.
Nem ida tartozik, de Hagyma merre van? Furi, hogy nincs ki OFFoljon. :)

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.02. 16:23:25

És legalább a bank utánajárt a dolognak, vagy leveszi a lóvét, aztán kalap, kabát, így jártál öcsém!?

RIO 2009.11.02. 16:40:20

sztem meg az indexeseknek el kéne takarodniuk innen a flóriánról

raszt@ · http://stoppolas.blog.hu/ 2009.11.02. 17:05:41

Magyarország nagyhatalmi pozíciója veszni látszik, ellenségeink összefognak ellenünk. Szükségünk van az újoncokra, hogy visszaverhessük a támadásukat. Ne hagyjuk hogy hazánk ismét román föld legyen.

Kattints ide a regisztrációhoz:
www.erep ublik.com/en/referrer/raszta

Egy kis segítség az első napokhoz:
sites.google.com/site/ereptutorial/elsonapok

emzéperiksz 2009.11.02. 17:15:15

Ezek a CIB-es ATM-ek űbergagyik lehetnek, mert folyton ezeket buherálják. Egyis ismerősöm kp-t akart felvenni pár hete, és nem jött ki pénz, viszont sms a levonásról jött. Felhívta a CIB-et, erre közölték, hogy valószínűleg meg van buherálva a gép. Valami ragasztó volt beletéve, ami a pénzt nem engedte ki, és visszahúzni sem persze. Szerencsétlennek ott kellett várnia éjszaka a hidegben először a CIB-esekre órákon át, majd a rendőrökre, majd a helyszínelőkre. Ahelyett, hogy a hülye CIB megcsinálná buhera-biztosra az ATM-et.

indapasssucks 2009.11.02. 17:18:32

@MP: "Nem vagyok szakértő de szerintem a buherálást észre lehet venni ha valaki veszi a fáradtságot. "

Da, csak van egy kis baj, hogy ezt a userek 30%-a csinálja, és ők is csak az esetek 10%-ban. Aki nem paranoiás, az .. hogy is mondták a filmben...

Előbb utóbb mindenkinek nullára csökken az esélye...

emzéperiksz 2009.11.02. 17:27:16

@indapasssucks: User nem veszi észre, de nem ártana a bankból valakinek naponta ránézni az ATM-ekre, illetve meg lehet csinálni, hogy ne lehessen se kártyaleolvasót, se pénzberagasztót az ATM-re szerelni.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.11.02. 17:30:50

@indapasssucks: Én pl. minden alkalommal benézek a kis résen, hogy ül-e bent kis emberke, aki esetleg a zsebre rakja a kártyámat.
Pl. ha szalonna szag jön a gépből, akkor gyanús!

johevi 2009.11.02. 17:34:24

A preparált ATM azt jelenti, hogy valami plusz kütyü volt a gépre téve. Namost azok az indexesek, akik ilyet nem vesznek észre, ne osszanak ezentúl olyan ügyfeleket, akiket máshol, mások mással vernek át...

hipeter · http://kotelezobiztositas.net 2009.11.02. 17:35:14

Kéne tenni automatákra egy teszt opciót, kifizetés előtt, egy üres papírt kinyomatni vele és csak azután megerősíteni a tranzakciót, ha működött a dolog, kijött a papír a gépből.
Persze ezt eléggé utálná mindenki egy idő után :)

Matiz Papa (törölt) 2009.11.02. 17:42:46

Tessék az Aldiban ppénzt kienni. Ha mosolyogsz a kamerába, még vissza is mosolyognak.

zsof.berg 2009.11.02. 17:44:53

Nna én kb ezért óvakodom az ATM-től többek között. Ahol tehetem, kártyával fizetek!
Ráadásul a kártyás fizetés nem nekem kerül pénzbe, míg az ATM pénzfelvét a legtöbb banknál nem igyenes. Arról nem is beszélve, amikor a kártyás fizetéshez jótékonysági akciók társulnak, mint most pl a Raiffeisennél. Pont azt a bannert látom az oldalon, ahol a kozosen.hu programot reklámozzák!

johevi 2009.11.02. 17:51:40

@hipeter:
Minek? Mit érsz el vele? Működik a kifizetés, rendesen használod a kártyád, csak közben "lemásolják".

johevi 2009.11.02. 17:54:11

Én a kp.felvét első képeként egy képet tennék ki, amin a jó ATM első frontja látható, hogy le tudják ellenőrizni az ügyfelek, hogy a valódi eltér-e valamiben. Már pedig ha preparált, akkor eltér. Dupla a kártyabeszívó, vastagabb a billentyűzet, oda nem illő csatorna felül stb

manya48 2009.11.02. 18:06:20

Lehet, hogy bennem van a hiba, de alapból utálom az ATM-eket. Egyszer Egyiptomban nyelte be a kártyámat a valószínűleg megbuherált gép, de még a pénzfelvétel előtt szerencsére. Bementünk a bankba, hogy próbálják meg kiszedni, de azt mondták, hogy ők nem tehetik (Sharm el Sheik-ben), csak az anyabankjuk tehetné meg (Kairóban), ami ugye lehetetlenség, ezért azonnal letiltattuk. Még szerencse, hogy volt annyi kp-nk, hogy kitartott az utazás végéig. Azóta irtózom az ATM-ektől, ha lehet inkább a bankban veszek fel kp-t, ha rá is számolnak kezelési költséget. Biztos, ami biztos...
A hamis pénzről pedig: Pont a bankomnál voltam, amikor valaki betelefonált, hogy az imént felvett összeggel akart valahol fizetni, és volt benne egy hamis 20-ezres. A banki ügyintéző nagyon sajnálta, de közölte, hogy semmit nem tud tenni, pénztártól való távozás után nincs lehetőség reklamálásra. Ez erősen megijesztett, mert ha már a banknál sem ismerik fel és tök nyugisan kiadnak hamis pénzt, akkor hogy ismerjem fel én, hogy tényleg valódi-e, amit egy "erre szakosodott, megbízható" banknál felveszek.

portis · http://www.online-szallas.com 2009.11.02. 18:12:24

Nem kell pánikolni... nekem 1700$ vettek le a számlámrol, szépen bementem a bankba, kitöltöttem egy reklamációs nyomtatványt, hogy nem én kezdeményeztem a tranzakciót , és szépen visszaszedegettek mindent.

Illetve ha jól értettem nem is hagyták teljesülni a tranzakciókat , van rá asszaem 10 nap , és még utána is jóeséjjel visszaszedik a lóvét.

És még ez után van hogy a bankom fizeti ki az elopott pénzt nekem.

Mindenesetre jobb mintha a zsebemből nyulják le a villamoson!

queenga 2009.11.02. 19:10:57

Nem kell cibes kártyát tartani, nem aranyos jószág az. amúgy is: hasitasi nem kér kódot

Gulyás G 2009.11.02. 19:28:09

@ericcartman: "Vipera rúzsa, vipera púder, vipera kölni, pirere álom, vipera leszek én is, ha magamat velük, ki pra-pre, kipra, én ezt nem tudom kimondani…"

Nem tudja kimondani! Kiprapreprápáááááá!!!

hipeter · http://kotelezobiztositas.net 2009.11.02. 19:41:22

@johevi: ahh, igazad van, félreértettem a szituációt, bocs.

Kivancsi 2009.11.02. 20:25:55

Mi csoda!!!!
Korrektek a bankban????
Nem vontak le 10.000ft-t a kartyaletiltasert????

HOL ELTEK TI?????

EMBEREK ebredjetek!!!!
TITEKET hulyenek neznek a magyar bankok!!!!

Nekem tobb europai orszagban van magan bankszamlam!!!!
A kondiciok:
- ingyenes bankszamlavezetes
- ingyenes internet eleres
- ingyenes bankartya dij (nincs eves dij)
- ingyenes es NO limites ATM penzfelvetel
- ingyenes es NO limites kezpenz felvetel a penztarban

ERTITEK???
EZ EUROPA nem az ami MO-n megy!!!

Megvalami!!!
Nezzetek at a kondicios listat...
PL.. bevisz az UGYFEL 5000Euro cash-t egy Magyar bankba 1 honapos lekotesre..
ami kb 1-3 eurot jelenthet..
Majd mikor elhozza a "kedves" ugyfel a bank kezebe nyom 4950-4980Eurot..
levonva a koltseget!!! (bank fuggo osszeg)
????????

A bank egy honapig hasznalta az ugyfel penzet a sajat maga hasznara gyarapodasra es utana van pofaja kevesebb penzt visszaadni mint amit kapott!!!!!!!!!!!!!!!!

EMBEREK az nem BANK es szolgaltatas!!!
Ez a kondicios listaba bujtatott:
LOPAS, CSALAS, RABLAS, ATBASZAS!!!!!!

Ilyent EUROPABAN NEM ismernek!!!
HOGY!!!!
Kevesebb penzt adnak vissza az ugyfelnek mint amit kaptak!!!!!!!!!

CSAK Magyarorszagon es akar kelet-europaban lehet ilyen....

SZOMORU :(:(:(

James Hunt 2009.11.02. 20:27:22

Én nem egészen fél órája vettem ki pénzt az említett ATM-ből, és ezután olvastam csak a blogot. Amikor én használtam akkor is meglehetett buherálva? Tegyük fel, hogy lemásolták a kártyámat és valaki pénzt vett fel róla, én hogyan tudom bizonyítani a bank felé, hogy nem én vettem fel a pénzt hanem valaki más? Most tiltassam le a kártyámat elővigyázatosságból?

cso zsi 2009.11.02. 21:07:27

@Gulyás G: Művésznő! Mondja azt, hogy kikenceficélte magát.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.11.02. 21:11:19

hát velem márciusban konkrétan az történt, hogy nálam volt a kártya, és közben egy atm-ben (amit a bankban nem tudtak megmondani, h hol és milyen bank atm-e, ami nc) valaki levette róla az ÖSSZES pénzem (nem titok, kb 200ezer forintot, diák vagyok), úgy, h vszeg lemásolták vagy egy fizetés vagy pénzfelvétel során, de persze sose tudom meg, hogyan... mondjuk ilyen esetben a bank a felelős, és kötelessége visszatéríteni a pénzt, úgyhogy a panaszlevél beadása után kb fél évvel visszakaptam a banktól a pénzem, de azért elég para, h ilyen megtörténik, mikor állítólag biztonságban van a pénzed
(ja a bank erste, ha vkit érdekel)

Kivancsi 2009.11.02. 21:24:15

Nagyon egyszeru "sult paraszt" vedekezes van.....

Mivel altalaban JO esetben a szamlavezetesi dijban benne van, hogy akar tobb szamlat is nyithatsz...
Ezert nyiss egy masik szamlat amihez NINCS kartya a penzedet vagy legalabb is nagyreszet tartsd azon!!
Mikor tudod hogy nagyobb kiadasod lesz akkor elotte par oraval vagy legalabb is elozo napon tolj penzt a kartyas szamladra majd vedd fel vagy hasznald!!!

Ez a vedekezes INGYEN van es akkor nincs nagy para!!!

stewe357 2009.11.02. 21:37:24

A spektrum nevezetü tv csatornán volt egy jo kis sorozat. Csalok volt a cime. Nem tudom ki látta ki nem de érdekes dolgok voltak benne. Angliában forgatták a dolgokat. Volt benne sok sok olyan történet hogyan is lehet a bankkártyákkal trükközni hogyan lehet lemásolni 1másodperc alatt és volt egy nagyon érdekes történet. Kiraktak egy "bank automatát" egy igen forgalmas keresztezödésbe. Az automata tök üres volt csak egy érintöképernyö volt meg bellül annyi hely hogy a csaj (3 ember csinálta a kisfilmeket) belefért. Az ember bedugta a kártyát a csaj bentröl elvette majd a laptoppal egyböl lemásolta és kiiratta a képernyöre hogy meghibásodott a készülék és visszaadta a kártyát. Vagyis ezzel mindent lemásolt és ha felirta egy nyers kártyára máris tudott fizetni vele! De sok sok buherált ATM volt a filmekben!

patye 2009.11.02. 21:39:36

@CatMother: Persze, amatőr tankszakértőként egyből felismerem, hogy Lopicy hülyeséget írt. Valójában a szöveg az volt, hogy Régi mániám 1 tankkal végigmenni ...
Egy totalcar-os cikk címe volt, ami az új diesel Dacia alacsony fogyasztásáról szólt.

napazapa 2009.11.02. 21:41:47

@Kivancsi
ha még egy felkiáltójelet teszel, levonom belőled a kezelési költséget

Gulyás G 2009.11.02. 21:43:41

@cso zsi: Gyógyfürdőink vize csodás. Izlelje meg aromáját! S áztassa e csodás vízben.... milyét áztassa kérem... ? Kérem nem tudom elolvasni, micsoda...

Sopánka!

K4rch1 2009.11.02. 21:43:50

:)

Csak nem visszasírjátok Újpestet?

Kivancsi 2009.11.02. 22:09:15

@napazapa: Bocsi ;)
Kerdojelet akartam de vagy 12-t..
hogy az ado, TB es afa levonas utan is maradjon vagy 7 ;);););)

Mrs.E 2009.11.02. 22:09:50

@stewe357: Igen, ez még most is megy minden vasárnap délután. Érdemes nézni.

hegelaci 2009.11.02. 22:16:48

Kiírjuk a szavakat. Sms-nyelvet használjunk kizárólag sms-ekben! Engem baromira zavar a cikkben, hogy minden "hogy" helyett pusztán egy "h" betű szerepel.

xenuka 2009.11.02. 22:30:38

Faszomat már köcsögök!

VOLT MÁ EZ A TV-BEN: csak nem a Móunika meg cigány gáááspáár műsorát kéne éjjel-nappal bámulni:

szóval:
ember odamegy és a banjegykiadóautomata kártyanyílására rátesz kívül egy keretet. Ezen van egy ici-pici kamera is a pin-nek.
Jön madarunk betolja a kártyáját, ami átmegy ezen a kereten is ami mint a bankautomata kiolvassa a kártya adsatokat ÉS az ici-pici kamera meg felveszi amint madár begépeli a pIN kódot. Madár felveszi a pénzt és vidáman távozik.
Nap végén rosszarcúak leszedik a keretet, amiben megvan néhány kártya minden adata és megvan mindegyikhez a pinkód is.
Ekkor beindul a klóne kártya készítés. Az elkészült klónkártyával és a pin-kóddal meg elmennek vásárolni.

Ennyi vótt a tv-ben, Londonban szívatták a népet vele.

Persze az is lehet, hogy mindezt az automatán BELÜL is megcsinálják, ha a megfelelő ember az automata karbantartó cég alkalmazottja.

Pista bá 2009.11.02. 23:09:57

"Az a baj, hogy sok itten a kocsog."

Na, hogy pontosítsuk az ismereteket:

1. Kártyamásolásos visszaélések mindenféle automatán, minden banknál előfordulnak.

2. Kártyás fizetéskor legalább olyan könnyű másolni, vagy akár card not present tranzakcióknál, tehát az ATM-ek elkerülése nem old meg semmit se.

3. Az ATM gyártók manapság már mindenféle védelmeket kitalálnak a másolás megakadályozására, de persze ez egy örökös macska-egér harc.

4. Jelenleg a legelterjedtebb módszer, hogy a kártyaadatokat vagy a 24 órás zóna bejáratán lévő olvasónál, vagy az automata kártyaolvasójánál egy előolvasó fejjel lemásolják, a PIN-t pedig valamilyen kileséssel - tipikusan a PIN billentyűzetre rálátó apró, valamilyen plusz sínbe rejtett, akkumulátoros, micro-SD kártyára rögzítő pin-hole kamerával rögzítik.

5. Védekezés:

Az alapelv az, hogy amíg nincs meg az elkövetőknek a kártyaadatod és a PIN-kódod egyidejűleg, addig nem tudnak visszaélni. 2 dolgot lehet megtenni. Az egyik, hogy az ember felülről takarja a kezét kódbevitel közben. A másik, hogy nem azzal a kártyával tranzakciózik az ATM-en, amivel bement az zónába.

6. Nyilván az a helyes és elvárható, ha a bankok is mindent megtesznek a visszaélések megakadályozása érdekében. Jelenleg a leghatékonyabb a kártyaolvasó nyílásra szerelt átlátszó polikarbonát védőcsőr, melyre eddig még nem tudtak a csalók előolvasó fejet tenni - legalábbis olyat, ami nem feltűnő, semmiképp. Ilyet többek között a CIB épp mostanában telepít a gépeire. A másik kézenfekvő megoldás a gép elvárható megjelenésének fényképe az üdvözlőképernyőn, hogy a kártyabirtokosnak legyen összehasonlítási alapja. Némely skimmer eszköz (ez a szakmai neve a szóbanforgó adatlopó cuccoknak) ugyanis annyira jól álcázott, hogy még a szakmabeliek közül is sokan simán letranzakcióznának anélkül, hogy észrevennék.

Na, üdv.

Tom$ 2009.11.02. 23:30:48

Amúgy az otp-s gépeknél nem ezért villog zölden a kártya nyílás? pl ha vmit csinálnak ott egyből pirosra vált.

Pista bá 2009.11.02. 23:43:06

@Tom$: Az OTP-s gépek nagyrészt buta NCR-ek, azoknál csak 1színű a kártyaolvasó LED-sor, a többszínű LED-sor a Diebold gépek jellemzője. Azok a LED-ek a berendezés státuszának jelzése mellett azért is vannak ott, mert az feltűnőbb, ha az átlátszó és hátulról megvilágított nyílásra tesznek valami idegen eszközt.

Na persze manapság már igen szép kézműves darabok léteznek ennek a problémának a kezelésére is. Ezért van az, hogy még mindig a kiálló plexicsőr a tuti védelem.

Szántó Attila 2012.11.04. 16:43:07

Etele elég nagy seggfej :-)
süti beállítások módosítása