Szerettük Gábor levelét, aki olyan szépen és finoman küldte el a francba az A1 Mosógépszervizt, amilyet ritkán látni. A többször is hiába hívott szerviz viszont most szépített: elnézést kértek és egy ingyenes javítással is kedveskedtek a csalódott ügyfélnek.
Az alábbi - múlt héten kelt - levelem elküldése után a történet szerencsés fordulatot vett. Nem sokkal később (de még a Homáron való megjelenés előtt) ezt a levelet kaptam emailen a szervíztől:
"Az elmúlt 10-15 évben még nem volt szerencsém ilyen kedves, és korrekt ügyféllel találkozni!
Borzasztó rossz érzés volt olvasni az igen kedves hangvételű levelét, ez úton szeretném kárpótolni az önt ért sérelmekért! Tisztelettel megkérném, engedje meg hogy megjavítsuk készülékét, természetesen most már teljesen díjtalanul!
A holnapi nap folyamán én 12-14h körül tudnék önhöz ellátogatni, a reggeli órákban hívni fogom hogy ez az ön számára megfelel e!
Az elszenvedett hibák nagyrészt az én hanyagságomnak és mulasztásomnak köszönhető, kérem ezért szíves bocsánatát!
Őszinte tisztelettel: XY a szerviz vezetője! "
Neve is volt, az XY-t én írtam be.
És valóban: másnap délután teljesen ingyen megjavították a mosógépet! Ha lehet, kérem ezt is írjátok meg, hadd lássák az emberek, hogy a rossz dolgoknak jó végük is lehet.
üdv
Gábor
Az utolsó 100 komment: