Tékozló Homár

Re: Kinyomta a telefont a feledékeny ügyfélszolgálatos

2009.11.17. 10:25 | ge | komment

Szerettük Gábor levelét, aki olyan szépen és finoman küldte el a francba az A1 Mosógépszervizt, amilyet ritkán látni. A többször is hiába hívott szerviz viszont most szépített: elnézést kértek és egy ingyenes javítással is kedveskedtek a csalódott ügyfélnek.

Az alábbi - múlt héten kelt - levelem elküldése után a történet szerencsés fordulatot vett. Nem sokkal később (de még a Homáron való megjelenés előtt) ezt a levelet kaptam emailen a szervíztől:

"Az elmúlt 10-15 évben még nem volt szerencsém ilyen kedves, és korrekt ügyféllel találkozni!

Borzasztó rossz érzés volt olvasni az igen kedves hangvételű levelét, ez úton szeretném kárpótolni az önt ért sérelmekért! Tisztelettel megkérném, engedje meg hogy megjavítsuk készülékét, természetesen most már teljesen díjtalanul!

A holnapi nap folyamán én 12-14h körül tudnék önhöz ellátogatni, a reggeli órákban hívni fogom hogy ez az ön számára megfelel e!

Az elszenvedett hibák nagyrészt az én hanyagságomnak és mulasztásomnak köszönhető, kérem ezért szíves bocsánatát!

Őszinte tisztelettel: XY a szerviz vezetője! "

Neve is volt, az XY-t én írtam be.

És valóban: másnap délután teljesen ingyen megjavították a mosógépet! Ha lehet, kérem ezt is írjátok meg, hadd lássák az emberek, hogy a rossz dolgoknak jó végük is lehet.

üdv

Gábor
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betépett felhasználó 2009.11.17. 12:19:56

az osszes szolgaltato kiirhatna a cegtablaja ala, hogy:
"ismerve, hogy milyen pancser szolgaltatast nyujtunk es azt is qrva dragan, tisztelettel megkerem a kedves ugyfelet, hogy sziveskedjen megengedni,hogy ....."

lehet folytatni

akikaztmondjákni 2009.11.17. 12:20:30

@Sün‼: Reméljük nem,de hasonló lehet.Hovatovább.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.17. 12:30:02

@akikaztmondjákni:
Mindamellett a kommentjeid remélhetőleg nem vírusosak.
Éppazonáltal még elkapja valaki.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 12:46:30

Na!Valami hovatovábbos posztot,nyomorgom:)

Pepin bácsi 2009.11.17. 12:51:22

@akikaztmondjákni: ennyire rajtad van a kórság ?
El kellene menned az ALDIba gyógyszerért

Pepin bácsi 2009.11.17. 12:59:19

@Sün‼: az volt már, hogy ELSŐ ?

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:02:57

@Pepin bácsi: Csssssssss!Nem szabad!

Van bogyóm,aspirin c,immunerősítő ilyenek...

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.11.17. 13:03:28

Jéé, ilyen is van? Valamit ingyen? Magyarország fejlődünk...én így szeretlek:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.17. 13:03:54

@Pepin bácsi:
Volt, de a gabriseszti kigyomlálta.
Ámbátor figyeltem rá, h ne aranyat írjak.
Nemmellesleg még így is két dobogós helyem maradt.

Trójai 2009.11.17. 13:14:12

@Sün‼: irigylem a problémáid :)
Az erdőben nem lehet elsőnek lenni? pl a pataknál elsőként mosakodó, vagy a bokorban elsőként kakiló, vagy ilyenek. :)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:16:02

Mit kell tenni egy új hovatovábbos posztért?

KolomparVinetu 2009.11.17. 13:17:30

@plony: Köszi, jó hogy ezt elmondtad, most már tudom, mi a baj! Köszi még egyszer! Én rád fogok szavazni! (irónia)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.17. 13:22:33

@Trojai:
Dehogynem.
A nyúllal pl rendszeresen futóversenyt rendezünk.
Éspediglen ott is voltam már első.

Pepin bácsi 2009.11.17. 13:23:38

Na, ennyi vót mára.
Megyek az okmányirodába.
Odaszóltam, hogy beteg a nagyi meg az ápolónő és net sincs.
Azt mondták, előre vesznek.

MosoMasa 2009.11.17. 13:26:59

@Trojai: Így van barátom, dőljünk be a szolgáltatónak, hátha legközelebb még jobban leszív....

Nem tudom feltünt-e, hogy még a panasszal sem foglalkoztak, nemhogy a megrendeléssel. És még ezután ők a fszagyerekek? Uggyanmá!
Amíg ez az általad lefestett mentalitás a jellemző, addig úgy szopatnak ahogy akarnak és mindeddig az lesz a felállás, hogy ők a császárok, te pedig kis féreg!
Hát te tudod, de megintcsak azt tudom mondani, biztos akad még néhány szolgáltató, aki hajlandó dolgozni és szívesen foglalkozik a kuncsafttal, vagy a leendő kuncsafttal.

Secnir 2009.11.17. 13:28:49

ne szidjátok Kovácsovics Lajos. Antalovics Antal egy kókler, vele ellentétben tudja, hogy a vízkő nem tudja megfogni a csapágyat egyből, mert van útközbe egy simmering. Ha azon átküzdi magát a víz, akkor folyik a mosógép, és akkor már hívni kell a mosógépszerelőt.
De Kovácsovics Lajos is kókler (ő a kiskókler), mer'szondja, hogy a vízkő tönkreteszi a csapágyat.
ez akkor igaz, ha benne áll 5 hónapig. Pedig nem.
sorrend (nem gépészeknek) egy tengelyen:
mosgép dobja - simmering - csapágy - mosógép belseje, elektronyikával esetleg.
szóval ha a víz elindul, tanálkozik a simmeringgel. simmering mondja állj! oszt víz megáll.
ha simmering kaput, megy tovább víz. csapágy nem mondja állj, víz megy tovább. visz magával ajándék csapágyzsír. víz kifolyik (mosogépbe befolyik).
namármostan
amelyik mosógépszarelő azt mondja, hogy a vízkő tönkretette a simmeringet = igazat mond.
amelyik mosógépszarelő azt mondja, hogy a vízkő tönkretette a csapágyat = hazudik.
amelyik mosógépszarelő azt mondja, hogy kalgonnal mindez megelőzhető = hazudik.

(hozzá kell tenni, ahhoz, hogy a simmering és a csapágy élettartamilag és vízügyileg tönkremenjen, ahhoz kell kb 15.000 üzemóra. ennyit bírnak)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:36:45

Szerintetek miért kell egy tűzoltókocsi tele tűzoltóval egy szőnyeg elszállításához?

Trójai 2009.11.17. 13:41:41

@magampista: "Nem tudom feltünt-e, hogy még a panasszal sem foglalkoztak, nemhogy a megrendeléssel. És még ezután ők a fszagyerekek? Uggyanmá!"

Te most azt hol olvastad, h a panasszal sem foglalkoztak? Első posztban tényleg leszarták a posztolót, de megírta levélben a _panaszát_ és választ kapott rá. Ez a nem foglalkozás? Vagy az a nem foglalkozás, hogy tökingyen megjavították a gépét, bocsánatkérésként?

"Amíg ez az általad lefestett mentalitás a jellemző, addig úgy szopatnak ahogy akarnak és mindeddig az lesz a felállás, hogy ők a császárok, te pedig kis féreg!"

Igen? Tényleg, milyen szar mentalitás is, a posztoló elért vele egy ingyen szerelést. Most tényleg azt mondod, hogy az a mentalitás jó, ahol nem szólsz a problémádról, kussolsz, és esélyt sem adsz a probéma orvboslására? Aztán ahova meg átpártolsz, ott is pont ilyen problémával találkozol (vagy másmilyennel) megint megszívod, megint nem szólsz, csak átpártolsz máshova. És így tovább.

Ez szerinted mentelitás?
És ezzel a másmilyen mentalitással, amit szerinted kéne csinálni, ezzel mit érsz el? Hm? Vagy elértél már vele valamit? Tudsz rá példát hozni?

Vagy fejtsd már ki nekem azt, hogy szereinted milyen mentalitás kell, és azt is, hogy szerinted miért gúnyos a válaszlevél. Nem gúnyolódom, komolyan érdekel.
Ha már belejöttél azt is kifejthetnéd, hogy szerinted miért baj, h ingyen megszerelték az ügyfél gépét?

De ne csak a szokásos frázisaid puffogtasd.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:41:49

@Sün‼: Sztem itt nem ez a magyarázat:)Az imént láttam az ablakból,h jött egy tűzoltókocsi,hopp kiugráltak belöle a tűzoltók,bementek abba a NAGY szőnyegboltba.Mondom,huha,itt tűz van?!Erre kijönnek egy bazi nagy szőnyeggel és bepakolják és elhuznak:O 2 tűzoltás közt beugrottak egy szőnyegért?:D:D:D

Trójai 2009.11.17. 13:48:01

@Secnir: :DD
Tetszett a leírás, én nem értek hozzá, viszont:
"(hozzá kell tenni, ahhoz, hogy a simmering és a csapágy élettartamilag és vízügyileg tönkremenjen, ahhoz kell kb 15.000 üzemóra. ennyit bírnak)"

A mai fogyasztói társadalomban sztem mindent úgy terveznek,hogy pont a garanciaidő lejárta után 1 nappal (héttel, hónappal, évvel) tönkremenjen. Mert abból van profit. Ez olyan, mint a 20 éves akármi még mindig jó, a ma vett akármi már csak 1-2 évig. Mert ilyen időtartamra gyártják. Ha jól tudom háború idjeén is csak az oda távolságra tervezték a tankok lánctalpát, visszafelére már nem. :)

Amúgy az én módszerem nem Calgon, hanem vízlágyító golyócskák ilyen kis tartályban a víz befolyásánál. Vagy üveg ecettel öblítőprogramban kicsit megjáratni a gépet. (meg aztán még egyszer, ecet nélkül, h kitisztuljon belőle a büdös lötty)
Persze az ecetes taktikát nem fél cm vastag vízkőre kell ráereszteni, de szintentartásnak jó ha rendszeresen csinálja az ember.

Secnir 2009.11.17. 13:52:47

@akikaztmondjákni:

verziók:

1. emeleti oltáshoz kell repülőszőnyeg, mert a létrájuk rövid
2. tönkretettek egy oltásnál egy drága szőnyeget, és így kárpótolják a tulajt
3. nem akarják tönkretenni a drága szőnyeget, és visznek magukkal egy olcsó padlószőnyeget, amit leterítenek maguk előtt
4. a főcsővezetőnek születésnapja van, és kedveskedni akarnak neki egy új szőnyeggel, berohannak az üzletbe "Tűz van! Tűz van! felkiáltással, és hozzáteszik: "Mentsük, ami menthető!" és kivisznek eg szőnyeget
5. mi úgy tanultuk, hogy pl. avartüzet, vagy égő embert pokróccal is el lehet oltani, rádobásos technológiával, nos ők egy 8x6 méteres darabot választottak, kézi csomózásút, mert az nehezebben ereszti át a zoxigént

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.17. 13:53:29

@akikaztmondjákni:
Vagy egy szőnyegnek látszó tárgyba csavarták az esti betevő sörüket.

Mindazonáltal éljen a megbontható dobozos sör.

Ficak 2009.11.17. 13:55:55

Nekem egy mosógépszerelő azt mondtta, hogy kalgon helyett évente 1X öntsek a mosógépbe egy ecetet és úgy mossak egyet magas hőfokon. Itt jegyezném meg, hogy ez ruha nélkül értendő, hacsak nem szeretnén kifejezetten ecet illatú alsóneműben flangálni.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:55:55

@Secnir: Kimerítő a válasz,köszi:D:D:D:D:D:

Secnir 2009.11.17. 13:55:59

@Trojai:
hát nemtom hogy tervezik, ha veszel SKF csapágyat, ott a 6000 üzemóra a minimum tervezésnél úgy emléxem (20 év távlatából). hogy milyen lehet egy whirlpoolban, fingom sincs. hajdú mosógépben pl. nincs is csapágy, hanem egy bronz perselyben fut. ki is kopik 5-6 év alatt. tmk műhelyben anno mindenkinek újítottunk fel, igaz, rendes talpcsapágyakat raktunk be a helyére. gondolom, azóta is működnek...

Secnir 2009.11.17. 13:57:34

@Ficak:
"hacsak nem szeretnén kifejezetten ecet illatú alsóneműben flangálni."

hidd el, ha ecet illatúban fingasz, egészen más eredményt kapsz, mintha lenoros volna az alsógatyád. nem is néznek rád csúnyán, hanem inkább érdeklődve...

akikaztmondjákni 2009.11.17. 13:58:48

@Ficak: Én szoktam!Csak multkor az volt a baj,h véletlenül ment a dobba is és elindítottam aztán láttam,h folyik ki valami a mosogép aljábol:S Befostam,de rájöttem,h az az ecet volt:)
Amugy nekem semmit se ér.Legalábbis a látható helyeken.
Valakik kiszámolták,h ha 5 éven keresztül veszel calgont,össze jön egy mosogép ára:)

Trójai 2009.11.17. 13:59:30

@Secnir: 6. új technológiájú, tűzálló szőnyeg volt, és csak abban a boltban volt akciós. :)

Nekem olyan kicsi hajdúm van, nemtudommár hány éves, de még sosem volt baja. Lehet ez is lett újítva még valamikor.

Amúgy ez a mocskos fogyasztói társadalom csak a szemetet termelteti, megjavítani sokszor több pénzbe, meg energiába fáj, mint egy újat venni. :/
Na jó, nem moralizálok.
:)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:00:17

@Sün‼: hovatovább lehet elrabolták benne az egyik eladó lányt és vitték az esti legénybúcsúra.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:01:43

@Secnir: Nekem wörpúl van,utálom,mint a sz**t.Amikor centriz,olyan a hangja,mintha egy rakéta szállna fel.Iszonyat hangos.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:04:10

A mai fogyasztói társadalomban sztem mindent úgy terveznek,hogy pont a garanciaidő lejárta után 1 nappal (héttel, hónappal, évvel) tönkremenjen. Mert abból van profit. Ez olyan, mint a 20 éves akármi még mindig jó, a ma vett akármi már csak 1-2 évig."
ÓÓÓ anyukám jó öreg Tatramatja is vagy 20 évig tuti birta.De 18ig 100%.

Ficak 2009.11.17. 14:05:19

@akikaztmondjákni: Én még soha nem próbáltam.

Miután a 20-25 éves ajándékba kapott NDK csoda tönkrement (ekkor volt az egyetlen mosógépszerelő a praxisomban) akkor a szerelő tanácsára - túl drága lett volna mehjavíttatni - vettünk egy másik gépet. Ennek is van már vagy 9 éve, de se kalgont se ecetet nem látott, azóta sincs vele semmi gond. Lehet, hogy csak szerencsém volt nemúgy, mint a TV-vel. Ha minden tv-m jó lenne amit vettem, akkor egy kisebb kereskedeést is nyithanék..

Ficak 2009.11.17. 14:12:14

Pont gonolkodtam, hogy 100-azni ér-e???!!!!

Ficak 2009.11.17. 14:14:38

@akikaztmondjákni: Nem csoda, hogy egy rendőrségi tevékenységet is róla neveztek el.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:17:25

Új poszt!(mé' csak mindig este vannak?)

Trójai 2009.11.17. 14:18:03

@akikaztmondjákni:
"Trabatba szállni élvezet...
Gyorsabban száll mint a képzelet...
Döcög, és pöfög, húdekafa.
Orrod alá dörmög a kispofaaaaaa" :)

Mi trabantunkat Rozinak hívták. (lelke van!)

Aztán beesett egy szakadékba, összetört és váltottunk ladára.
:)

MosoMasa 2009.11.17. 14:19:07

@Trojai: Tehát szerinted ez a dolgok normális menete, és annyi a lényeg az egészben, hogy a posztoló "elérte célját"?
Szóval neked mindegy, hogy kiszolgált helyett kiszolgáltatott vagy.
Sajnos ne tudok egyetérteni veled, és azzal sem, hogy egyszerűen nem vagy képes dolog és dolog között különbséget tenni.
Örülj akkor ennek a sikernek és legyél boldog megalázott.
Szevasz! nem érdekel a véleményed.

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:19:45

@Trojai: Nem Trabant!Tatramat!:)

Csak Ladánk volt anno,különben is:)

Trójai 2009.11.17. 14:26:00

@magampista: "Szevasz! nem érdekel a véleményed."

Te vagy aztán az optimális vitapartner! Elmondja a magáért, aztán lelép :D Akkor minek jársz fórumra kommentelni? :D Vagy minek írsz válszkommentet? Mindenki le van szarva, csak te vagy helikopter, ugye? ;)

Nem, nekem sem mindegy, hogy kiszolgált vagy kiszolgáltatott vagyok. De ha utóbbi lennék, tennék érte, hogy ne legyek. Érted?
Mert ha mindenki kussol, nem változik semmi. De ha mindenki picsog a problémája miatt, előbb -utóbb megváltoznak a dolgok.

A posztoló elérte célját igen. Kérdésem: a te módszereddel is lehet elérte volna célját, ha más szerelőt hív ki. Meg lenne szerelve a gépe így is úgy is. De mi an ha a kihívott másik nem profi, szarul szerelt, szintén hibát vétett, stb.

Szóval?
Vagy szooja ki mindenki a kisujjából, hogy kit érdemes kihívni? Tapasztalat alapján dönhet az ember a reklámok és lehetőségek közül.

"Sajnos ne tudok egyetérteni veled, és azzal sem, hogy egyszerűen nem vagy képes dolog és dolog között különbséget tenni."

Sajnos te nem vagy képes dolog és dolog közt különbséget tenni. Nem szar szolgáltatásról volt szó, amit nagy kegyesen kijavított ingyen a cég, hogy befogja vele az ügyfél száját. Hanem adminisztrációs/ bejelentési hibáról, azaz hibasorozatról. Baki mindenütt előfordul, de ilyen sorozatban eléggé gáz. És remélhetőleg igyekeznek kijavíani a kommunikációs technikájukat, ha mindenki megreklamálja nekik!

Trójai 2009.11.17. 14:27:21

@akikaztmondjákni: jé tényleg, nanédda tényleg félreolvastam. :) Megesik még velem is. :)
De azért hajrá trabi!

:)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:30:21

@Trojai: Me' bele vagy merülve itt a gondolataidba:)Relax:)mint én,pedig én cucuflu.(a la sün)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.17. 14:31:46

első! *

*abban az esetben ha az előttem lévő 107 kommentet kimoderálják :)

Amúgy szüleimnek Hajdú van, Apu már kicserélte mind a 4 lábát, dobját, csapágyát és most legutóbb olyan kicsi szétégett elektronikát az oldalán. 25 éves a masina és ahogy elnézem most lehet élete derekán... EZ AZ amit nem fognak tudni az új kütyük. Rendes mosógépszerelő még nem is látta... de sztem addig jó :)

Trójai 2009.11.17. 14:32:06

@akikaztmondjákni: nem vagyok belemerülve, csak nem koncentrálok eléggé. :) Hiába na, kommentezés közben dolgozni is kell. Ha siet az ember, akkor meg agyobb a hibaarány. :)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:33:50

@Trojai: Hát igen,detto.Egyesek meg okmányirodákba rohangálnak munkaidöben!:):)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:34:58

14.40kor mindenki irja le,h uj poszt.Mert egymagamnak nem sikerült elintézni.Pedig fizettem is volna.

AlulírottFentemlített 2009.11.17. 14:35:51

Küld a mosógépszerelő szót a 17634-re!

Mindenkinek Boldog új évet kíván a Pocsay Család!
Hovatovább!

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:37:43

@AlulírottFentemlített: Háh!Vagy a mosni szót!És akkor félmeztelen lányok mossák le a képernyődet.

Trójai 2009.11.17. 14:38:18

@akikaztmondjákni: Tényleg? Ilyet meg lehet ebben az országban csinálni!?! Felháborító! :) Ménem hétvégén mennek okmányirodába? :))

És aki éjjel dolgozik, annak éjjel van a munkaideje nem? Akkor délelőtt mehet?
És ha csak du-nos akkor mehet délelőtt nem? Vagy a délelőttös munkaidejű mehet délután?
Vagy az rá van írva az emberekre, mikor van a munkaidejük? :P
És ha ebédszünetében ugrik el okmányirodába? Az nem munkaidő, hanem szünet. :)))))))

Ej no.
Csak vicceltem amúgy.
:D

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:40:13

@Trojai: Te sose pihensz?:D:D Pörög az agyad egyfolytában:)
Nem a posztolóról bubogtam.

Trójai 2009.11.17. 14:43:15

@akikaztmondjákni: Nem róla? :) Azt vlahogy sejtettem. Valahogy azt sejtettem, hogy okmányirodában dolgozol, és a sok genya a munkaidőben (munkaidődben, munkaidejükben) megy okmányirodába. :) És ezzel nem hagyják, hogy komoly munkádat odaadással végezd. (kommentelés) :P

Ha tévedtem, bocs.

Amúgy naná, h pörög, jobb mintha állna. :))

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:45:07

@Sün‼: VAN!!!
Meghallgatták imáimat:)

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:46:08

@Trojai: Amúgy naná, h pörög, jobb mintha állna. :))
Ezzzz...hozzá állás kérdése:):)

Jesszus,még az kellene!Okmányiroda...már felvágtam volna az ereimet.

Trójai 2009.11.17. 14:48:26

@akikaztmondjákni: "Amúgy naná, h pörög, jobb mintha állna. :))
Ezzzz...hozzá állás kérdése:):)"

UGye még mindig az agyról beszélünk? Vagy már másról? :)

Okmányiroda szép dolog. Nem értem mi bajod vele. :))

Na mentem ebédelni, viszlát estig

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:49:47

@Trojai: Sikeres emberek a gép elött ebédelnek:) mint pl. én is per pill.

MosoMasa 2009.11.17. 14:50:26

@Trojai: Hiszékeny vagy koma. Az a fajta, akinek a szemét kiszúrják egy Cicamaca dvd-vel a késlekedésért és rögtön elégedett ügyfél válik belőled -lám milyen fajin csávók ni!
Aszondod "ha mindenki kussol"..akkor...
Hát épp te kussolsz, mikor lenyeled, hogy a fejedreszartak, meg kimagyarázzák, hogy adminisztrációs hiba... pffff.... nyolc alkalommal egymásután, mi!?
Mondom koma, te dolgod, de az biztos, hogy a legszarabb cégek miattad és a te fajtád miatt tudnak még mindig létezni. Hozzáteszem, vígan és sajnos jó nagy nyereséggel!
Nézz már körbe a világban apa!
Ne menjünk el a politikába, de vedd már észre, hogy ugyanezzel a metodikával manipulálnak szanaszét egy országot, a birkák meg csak bégetnek: kirúgjuk alólad a széket , de adunk egy tábla tibicsokit családi támogatásként... ne!

akikaztmondjákni 2009.11.17. 14:59:08

@AlulírottFentemlített: Esküszöm,tényleg van ilyen:)Multkor láttam azt hiszem a cool-on.Egy óráig röhögtem.

AlulírottFentemlített 2009.11.17. 15:04:49

@akikaztmondjákni:
Hát cool-on minden megtörténhet :-)
Egyébként az a hanghordozás is észvesztő, ahogy beszélnek az ilyen reklámokban :D

akikaztmondjákni 2009.11.17. 15:06:41

@AlulírottFentemlített: Váááááá ne is mondd:S
Megvan még valami,amin nagyon röhögtem,annyira gáz...de mi volt az?
Nem jut eszembe.
De a legidegtépöbb az a "akarod ezt az aranyos cicadalt a telefonodra?":S:S:S:S

Trójai 2009.11.17. 17:42:37

@magampista: Anyám borogass!
Ne fárassz már öreg.
Jólvan Pityu?

Amúgy nem szoktam kussolni, meg épphogy a posztoló sem kussolt, hanem reklamált.
Ha ebben az alapvető kérdésben nem értünk egyet (hogy, akkor most kussolt e a posztoló vagy sem) akkor kár tovább vitázni.

"Mondom koma, te dolgod, de az biztos, hogy a legszarabb cégek miattad és a te fajtád miatt tudnak még mindig létezni. Hozzáteszem, vígan és sajnos jó nagy nyereséggel!
Nézz már körbe a világban apa!"

Azért nem kell ilyen stílusban írni a másikról, csak mert más véleményen van mint te.

A politikába tényleg ne menjünk bele, mert tökre nem arról szól a poszt, meg amúgy se.

Amúgy manipulálás...az tényleg van.
Mégsem iszom kólát, nem járok mekdonáldszba, moziba se, nem veszek kéthavonta új telefont, és nem veszek vízkőoldót 2000 ft-ért, amikor ott az ecet. És még sorolhatnám.

Meg olyan izé cd-t sem vettem még soha, igaz, ha akadt más dolog vásárlásakor problémám, azt jeleztem, és esetek 99%-ában megoldódtak.

De persze minek vásárolok multinál, miért azt vásárolom meg épp, meg egyáltalán minek vásárolok, hiszen csak a fogysztói társadalom hazugságában élek én is.

EZ kb olyan, mint a homáron megmondták már a posztolók, hogy aki az Aldiban, Tescoban, Lidl-ben, Penny-ben, Spar-ban, CBA-ban, C&A-ban, Plázában, Mammutban, stb-ben vásárol, sikeres ember nem lehet. Szal bárhova mész, mások úgyis leszólják, de akkor azt nem tudom, h ők hova járnak?
Biztos fényevők.

Amúgy öreg, épp az a baj, h mindegyik lehúz, akár bolt akár szolgáltató, te nem vagy látnok, hogy tudjad melyik.

És csomószor előfordul, hogy korrekt, vagy jó cégek, boltok, szolgáltatók éppen vétettek egy hibát. Ezért van fogyasztóvédelem, hogy a fogysztó szól, és helyrehozzák a hibájukat. És ezért van a homár is, hogy segítsen érvényesíteni a fogyasztók jogait, követeléseit.

Ha már ezzel az alapgondolattal nem értesz egyet, ami egy fogyasztóvédelmi blog lényege (ti. reklamáció és reklamáció után a hiba kijavítása) akkor mit keresel itt kérlekszépen????

Meg amúgy tudom, neked mindenki hülye, az is aki szól, meg az is aki nem.

Trójai 2009.11.17. 17:46:55

@akikaztmondjákni: Amikor sikeres vagyok én is a gép előtt eszem, de azért ma nem akartam telefröcskölni a monitort meg a bill.-t. :)

Meg tudod néha fel kell állni a gép elől, és megcsodálni a szék mintáit.

Meg néha érdemes élő emberekkel is beszélgetni, valahogy jobban szocializálódik tőle az ember. :)))

MosoMasa 2009.11.17. 18:04:31

@Trojai: Óriási tévedésben vagy azzal kapcsolatban, hogy a fogyasztóvédelem azért van, hogy ha "hibáznak" azt helyrehozzák!
Az azért van, hogy azokat bepanaszold, akik nem tisztességesen, elvárható módon, korrekten járnak el!
Elvileg ha hibáznak és felveted a saját ügyfélszolgálatukon ugye akkor arra egy tisztességes cég reagál. És nem várja meg, míg fogyvédelemhez fordulsz vagy közzéteszed.
Ugyebár?
A többi meg merő szájtépés.
Az is amiket írtál.

Trójai 2009.11.17. 18:19:15

@magampista: Hát attól, még hogy van egy hiba, nem biztos, hogy az tisztességtelenségből fakad...A fogyasztóvédelem arra való, hogyha problémád van valamilyen céggel, szolgáltatással, akkor legyen valami ami megvédi a jogaidat. :)

És a kedves posztoló, meg a posztolók általában egyszerre írnak a cégnek is, meg a blogoknak is. (nem várják meg a választ a cégtől, és utána írnak a blognak.)

Szóval elkerülte a figyelmedet egy aprócska fontos momentum a posztban:

"Az alábbi - múlt héten kelt - levelem elküldése után a történet szerencsés fordulatot vett. Nem sokkal később (de még a Homáron való megjelenés előtt) ezt a levelet kaptam emailen a szervíztől:"

El kéne olvasni a posztot is Ugyebár? :)))

MosoMasa 2009.11.17. 18:31:50

@Trojai: Hát fantasztikus! Ejakuláltál-e?
Gondolom közölte velük hogy ő olyan fajincsávó és kiteteti ide.
De ha nem akkor is: hány telefon , hány nap ment el egy szaros mosógép miatt?
Uggyanmá!
Te akkor azzal is meg vagy elégedve, ha a vonat amire felszálltál 6-7 óra késéssel érkezik meg, ugye? Mert a lényeg az, hogy megérkeztél! És akkor már korrekt is lett a cég ugye?

És egyébként is: szerinted az a normális, hogy úgy kelljen elintézni valamit, hogy a homárra, vagy valahová fel kelljen nyomni? Vagy akár fogyvédelemnek? Ez lenne a normális?
Hülyegyerek. akkor éld így az életed, birka módjára, oszt árulkodjál hogy megmondod őket a bátyádnak!

Rendjén van akkor az is, mi, hogy a corás posztban milyen készségesen kijavították a hibájukat , és még adtak ajándékot is, mi? Az hogy a többi x hasonló delikvenssel mi lett az le van szarva mi? Nem az lett volna a normális, hogy akkor huha, szólunk a többieknek is? Nem akkor rendes egy cég egy szolgáltató? Hanem akkor ha felnyomják és ad ajándékot?
Elmész te a bélbe a hülye okoskodásoddal együtt. Nem vagy te a mosógépesek embere?

és mégegyszer: a fogyvédelem arra való, hogy az olyan szarházi cégeket, akik szarnak az ügyfeleikre azokat felnyomja oda az ember.

Trójai 2009.11.17. 21:16:51

1. "Hát fantasztikus! Ejakuláltál-e?"

Nem. De normális hangnemben nem tudod folytatni a vitát? Mert akkor inkább szüntessük be. Vagy a vesztedet érzed, és átváltottál taplóra?

2. "Te akkor azzal is meg vagy elégedve, ha a vonat amire felszálltál 6-7 óra késéssel érkezik meg, ugye? Mert a lényeg az, hogy megérkeztél!"

Te jobb vagy, mint egy börleszkíró, komolyan mondom. Te honnan szeded ezeket a hülyeségeket? A posztolóról van szó. Nem vagyok boldog, de elégedett, hogy a reklamációja után bocsánatot kértek tőle, és kompenzációt is felajánlottak neki. De sztem sokan vagyunk ezzel így, a kommentelők között.

A vonatot meg minek kevered ide, ha a posztoló sorsáról nem értünk egyet?

3. "! És akkor már korrekt is lett a cég ugye?"

Hm, nem tudom, ezt én nem írtam, ezt te írtad kérlek, idézem az előző kommentedből:

"Elvileg ha hibáznak és felveted a saját ügyfélszolgálatukon ugye akkor arra egy tisztességes cég reagál. És nem várja meg, míg fogyvédelemhez fordulsz vagy közzéteszed."

A posztoló meg azt írta, amit már másoltam: ". Nem sokkal később (de még a Homáron való megjelenés előtt"

Szóval? Akkor ez most logikai hurka, amibe belekeveredtél? Vagy a tisztességes nem = korrekt? Csak kérdezem. :]

4. "És egyébként is: szerinted az a normális, hogy úgy kelljen elintézni valamit, hogy a homárra, vagy valahová fel kelljen nyomni? Vagy akár fogyvédelemnek? Ez lenne a normális?"

Olvasd el mégegyszer a poszt elejét: A posztoló azt írta, még azelőtt megkapta a választ, hogy a dolog megjelent volna a homáron. HAHÓ!

Nem, szerintem nem ez a normális és nem is ezt írtam. De nézzél már szét a homáron. Elég sok szolgáltatóról született itt már poszt. És sokan is írták, hogy nekik semmi bajuk nem volt azzal a bizonyos szolgáltatóval, mások meg azt, hogy nekik meg meggyűlt velük a baja.

Szóval attól, hogy valaki szerencsétlenül járt, lehet hogy másik 2000 ember, pedig elégedett volt. A lényeg az, hogy orvosolják a problémát.

A BÜ posztok is erről szólnak te szerencsétlen, h van valami baki, de kulturáltan, gyors ügyintézéssel, elnézést kérve kijavítják.

5. "Elmész te a bélbe a hülye okoskodásoddal együtt. Nem vagy te a mosógépesek embere?"

Na most te ezt most komolyan írtad? Akkor a többi 100 kommentelő is mind mosógépszerelő? :DD Sztem neked írónak kéne menned...

(milyen érdekes, a multkor meg abba kötöttél bele, hol szereztem én a diplomámat, mert le mertem írni, h otthon és az egyetem közt ingáztam vonattal. :o)

6. "és mégegyszer: a fogyvédelem arra való, hogy az olyan szarházi cégeket, akik szarnak az ügyfeleikre azokat felnyomja oda az ember."

Nem a fogyvédelem arra való, hogy írott és rögzített szabályokkal, előírásokkal szabályozzák a szolgáltatók működését, és ha kell -ha a cég nem tette azt meg - orvosolják a fogyasztó problémáját.

A felnyomás a fogyasztóvédelmi blogokon lehetséges, a fogyasztóvédelemhez pedig bejelentést szoktak tenni. :))

Amúgy azért magampista a neved, mert mindig a magadét mondod? :)

Trójai 2009.11.17. 21:22:35

@magampista: Ja és mégvalami. A posztolók _űltalában_ egyidőben küldik ide is a panszukat, meg a szolgáltatónak is. Tehát meg sem várják az ügyintézést, a reakciót, és ha az nem fer, vagy korrekt, azuátn írnának ide.

A másik, h a posztírók többsége meg egy arrogáns faszparaszt, aki azt hiszi ő szarta a spanyolviaszt,- a mostani posztolónk kivétel- de a posztolók meg is mondják nekik a dolgot. (rémlik valami a dress kódról, és szóakozóhelyre be nem engedésről, edzőcipőről, valamint a középvezetői pozíció sokszori emlegetéséről).

MosoMasa 2009.11.17. 21:52:26

@Trojai: Ezért kár volt.
Csak egyet: "Szóval attól, hogy valaki szerencsétlenül járt, lehet hogy másik 2000 ember, pedig elégedett volt.... " Namost akkor ezek szerint, ha 2000 ember "örül"m vagy mert birka, akkor nekem el kell tűrnöm mindent és nekem is örülnöm kell, mert akkor nekem nem lehet kifogásom? Én akkor már nem mondhatom el hogy szerintem szar, de legalábbis én csalódtam abban a cégben?

És hiába idézgeted a dolgokat. először is nem tudod, hogy odabiggyesztette-e a mondandója végére jószokásként, hogy ezt elküldi a homárra is....
De egyébként sincs jelentősége.
Apa! 8x telefonált vazze, le sem szarták, nem tudom hány napon keresztül!
Ha neked ez szolgáltatás, akkor mondtam már: örülj az ilyeneknek, gyűjts ilyen szolgáltatókat sokat magadnak. Nem mondom többször.
Sajnos én nem tudok joviális lenni egy ilyen céggel. Ha kétszer, netántán véletlenül 3x-i telefenolás ra nem csinálnak semmit, akkor kapják be, én keresek mást, máshová viszem a pénzem.
Csak egy példa: a matáv hasonlatosan bénázott, folyton csak "hibáztak" (ahogy te mondod - hadd ne meséljem már el, hogy egy tetves megrendelést sem tudnak megcsinálni, stb, stb...).
A házban megjelent a konkurencia, másnap reggel ment a telefon a matávnak, hogy akkor kérem megszüntetni az előfizetésem. Még meg merte kérdezni, hogy most akkor miért?...
Ennyi koma. Szar valaki, akkor keresek mást. Találtam. Mindenre. legyen szó netről, szerelőről, abc-ről, bármiről...

és erre nem megoldás, hogy nagykegyesen utólag egy ingyenes szereléssel elkenjük mint a szart a problémát, főleg egy cinikus levél kíséretében
Méltányolandó, hogy legalább reagáltak, de az azért kevés.

Én a posztíróra is kíváncsi lennék. Az hogy egyszer (!) már javítottak náluk valamit, abból messzemenő következtetést levonni, hát nem túl jó dolog - mint ahogy be is igazolódott. oké, hogy őket hívta, érthető, de a harmadik telefon után feltűnhetett volna már valami, hogy mégsem olyan fasza banda!
Na meg hát hogy lekenyerezték egy ingyen javítással (- minusz telefonok).

És a cég azért kenyerezte le, mert ők a valóságban vastagon szrtak a megrendelésre, mert egy 3 perces meló nekik nem olyan nagyon éri meg. Mit kérhet érte? egy ezrest + kiszállás, esetleg anyag, de azon meg nincs haszon. Viszont a munkásukat ez a buli lefoglalja egy órára, ami alatt hasznot is hajthatott volna.
Nem kérlekszépen, ők erre tojtak. Aztán meg be voltak reccsentve.
Ez nem korrektség, hanem alamusziság és genyóság.

Te is beszoptad, azért ájuldozol, hogy milyen korrektek, hú de rendesek - na meg hogy ingyen! Ez is apa, hogy ingyen! Nem tűnik fel valami ezzel kapcsolatban?
Egy frászt korrektek!

Na én itt befejeztem, mondom, ha neked ez a módszer bejön, hajrá, bajlódjál az ilyen bandákkal, adjál nekik kisjézust is, de én inkább megbízható tarsaságot keresek. Ha nem elsőre, akkor harmadikra. És hidd el, vannak.
Csá.

MosoMasa 2009.11.17. 21:54:07

@Trojai: Örülj akkor ennek is.
És higgyél el mindent.

Trójai 2009.11.17. 22:06:32

@magampista: Feladom, hozzád egytlen dolog sem ér el. Ha meg elér, kisarkítod, úgy forgatod, amíg újra és újra azt nem hozod ki belőle, h mindenki birka.

CSak te nem persze. :)

Te hol is vásárolsz? Tudsz nekem ajánlani egy üzletet és egy mosógépszerelőt, akikkel még soha senkinek nem volt semmilyen baja?

Előre is köszönöm.

MosoMasa 2009.11.17. 22:28:42

@Trojai:
1. nem mondtam, hogy mindenki birka, de aki benyel mindent és egyszerűen hülyeségből, lustaságból, beszariságból nem hajtja a el a svindlert és nem keres másikat, na az valóban birka.
Most meséljem el azokat a sztorikat, amik arról szólnak, hogy a kőmíjjes mester egy svihák, drágán dolgozik és még szarul is? És nem hajtják el a bélbe, hanem vesznek neki még sört is!
Minek is???? He?
Utána meg évekig javítják a házat vagyonokból ( már ha lehet), mert balfékek voltak! Konkrét példákat tudok, sok-sokat!!!
Ez ugyanaz, mint barátunk példája, csak kicsit nagyobban.
De más területről is sorolhatnék. Ezt szerintem te is nagyon jól tudod, hogy így van! Ez egy jelenség.
Eészen konkrétan egy olyan jelenség ami a múlt rendszerből hozódik még mindig!
Emberek! Demokrácia van, piacgazdaság!!!! Szabad válogatni, és kell is - hadd hulljon a férgese!

2. nem az volt a kérdés - nem azt mondtam, hogy soha senkinek nem volt baja valakivel. Azt mondtam, hogy ha én odahívok valakit, akkor nekem(!) ne legyen bajom vele!
Én sajnos nem tudok neked ajánlani, mert magam csinálom a mosógépem, ha meg vége akkor kivágom, vagy megjavítom (esetleg csak adok alkatrészt hozzá) és odaajándékozom valakinek - bárkinek, aki rászorul. Oké?
Üzletet sem ajánlok. Olyan listát tudok adni, hogy mi van nálam "bojkott" alatt. Elsőként a matáv ( vagy micsoda ma már... :D ), és a máv! És vannak boltok, termékek. Da hát az meg kinek mi.
Láthatólag van olyan, akinek minden jó.

Trójai 2009.11.17. 22:39:55

@magampista: MÁV? és mit csinálsz modd csak, ha muszáj ingáznod két pont között, de nem telik kocsira? Na most légy okos nagyokos! :)

Viszont mondhatnál nekem egy mosógépszerelőt mondjuk szegeden, aki tisztességes, és még senkit nem baszott át.
No?
Vagy lutrizzam ki én? Aztán ha megszívom birka leszek, tudom én.

"Azt mondtam, hogy ha én odahívok valakit, akkor nekem(!) ne legyen bajom vele! "

Ej, te kis önző. :)

Az emberekről meg ne általánosíts, mert valaki csak ismerőssel, rokonnal épített, vagy nagyon megbízható emberrel. És nem, utána nem költ vagyonokat rendebehozni a házat. Persze van olyan ember is, mint akit te írtál, de ne mondd már mindenkire, h hülye, mert van okos is.
:)

"Láthatólag van olyan, akinek minden jó."

Ilyen emberrel még eggyel sem találkoztam, általában mindig az van, h méga kákán is csomót keresnek, és találnak az emberek.
De mindenképpen szoktak panaszkodni, jó sokat. Hogy jogosan e vagy jogtalanul mindegy, de inkább panaszkodnak, mint tegyenek vmit.

Amúgy meg túlliheged a témát, már ne haragudj. :)

mindig akkora felháborodással írsz, mintha én tehetnék arról, h ilyen a világ, amilyen. Legalábbis innen úgy néz ki, h rám haragszol azért, mert te mindent egy rakat szarként látsz.

MosoMasa 2009.11.17. 22:48:05

@Trojai: Hát barátom, szövegértésed nulla.
Azt mondtam: ÉN nem utazok mávval. Ha neked szükséged van rá, az a te dolgod, én ebbe nem szólok bele, főleg ha szükség van rá.
A mosógépszerelőt is elmondtam.
Aztán: Nem általánosítottam, azt mondtam, hogy egy halom konkrét példát tudok arra, hogy így dolgoztatnak kőművessel! Ezek élő példák öcsém, de szó sem volt általánosításról.
A világ olyan, amilyennek nézed és hiszed. Ha balsfsz vagy akkor abban a körben találod meg a helyed. Ha élhetetlen akkor ott, ha ügyesebb és életigenlő, akkor ott. Ezt már ki ki döntse el.
Azonban ha valaki nem képes messzebbre nézni az orránál és saját nyomorúságán, és engedi hogy átlépjenek rajta, az ne sírjon.

Trójai 2009.11.17. 23:21:05

"Ha balsfsz vagy akkor abban a körben találod meg a helyed. Ha élhetetlen akkor ott, ha ügyesebb és életigenlő, akkor ott. Ezt már ki ki döntse el."

hát inkább ne te döntsd el, h ki a balfasz, és ki nem. :)

"Azonban ha valaki nem képes messzebbre nézni az orránál és saját nyomorúságán, és engedi hogy átlépjenek rajta, az ne sírjon."

Te mindig ezt a birkaságot, meg azt emlegeted, h szarba sem vesznek, meg átlének rajtad, mi az, történt valami veled régebben, és emiatt van lelki törésed?
Vagy aki nem ért veled egyet vmiben, más véleményen van, és nem érti miért vered a nyálad, az mind nem lát tovább az orránál?

Oké, köszönjük.
Leülhetsz.

MosoMasa 2009.11.18. 00:13:32

@Trojai: Fu bazzmeg, te tényleg ennyire nem fogod fel, mi van odaírva?
"hát inkább ne te döntsd el, h ki a balfasz, és ki nem. :)" - mondtam én, hogy el akarom dönteni? Azt montam ki ki döntse el - azaz maga döntse el, hová sorolja magát...
Meg azt sem mondtam, hogy rajtam lépnek át, és a többi, és még az orránál továbblátást sem velem kapcsolatban mondtam!
Épp az olyanokról beszéltem mint te mag a posztíró, akik ilyen helyen sírják el, hogy jajj de csúnyán bántak vele, jajj, 754x telefonáltam bazzmeg és, jajj, nem csináltak semmit...
Na ezek vagytok ti.
És még olvasni sem tudsz, de megérteni amit olvasol azt biztosan nem.
SF!

MosoMasa 2009.11.18. 00:34:04

@Trojai: Látod koma: Ott az új poszt, az uszodás.
szerinted ilyen színvonalon ennyi pénzért niért tud működni egy ilyen uszoda?
na azért mer a birkák lenyelik a megaláztatást, befogják a pofájukat, és szépen beletörődnek, hogy ez a sorsuk.
Pedig csak egsszerűen nem kellene odamenni. Senkinek. Nyilván észbekapnának.
Vagy lehet hogy államitámogatott az uszi és akkor nekik még jó is....
És ezt írhatod a homárra "megfele", ezek nem fognak a sítlusukon javítani semmit.

Trójai 2009.11.18. 11:03:13

@magampista: Te koma, ha nem a te tiszted eldönteni h ki a balfasz, akkor miért frecsegsz? Folyton azt emlegeted, h minden ember hülye, birka, én duplán, met nem értek veled egyet, stb.

Amúgy jellemzően eltérsz a témától, már összehordtál itt hetet-havat, csakhogy bizonygasd a kis igazadat. Már 3 kommenttel előreébb is untalak.

Tudod mit, éljél csak a kis világodban. A szemelllenződet feltetted, és csak a saját kis elméleteidet szajkózod, meg sem próbálnád megérteni, h én mire világítottam rá.

Élj csak abban a hitben, h a válaszlevél írója gúnyolódott a reklamáló posztolóval. (hogy lehet ekkora baromságot leírni?)

HA átbasz egy szolgáltató nehogy reklamálj! Ha kompenzációt ajánlanának fel nehogy elfogadd!
De veled ilyen úgysem történik, h átbasznának, mert te nagyon de nagyon de nagyon okos ember vagy.

Befejeztem veled.

Trójai 2009.11.18. 11:14:33

@magampista: Ja, még annyit, hogy itt sneki NEM annak örül, h a posztoló 8-szor hiába hívta fel a céget.

Hanem anak, h a cég utána korekten járt el, nem csak bocsánatot kért, hanem ingyenes javítást.

És EZ nem nagy szám. Ez alap, természetes dolog _kell_ hogy legyen, de ugye Mo-on nem. Más országokban ez alap dolog, és senki nem böfög ilyen sértett önérzettel egy bocsánatkérő levélre, azt gondolva, hogy csak gúlyolódnak rajta, mint te.

Elárulom neked, hogy minden másik normális országban egy ilyen dolgogért _elvárják_ a bocsánatkérést, és azt mindig meg is kapják. Az ingyenes szolgáltatást is, és utána max következő alkalommal nem azt a céget/szolgáltatót hívják, az már az ő döntésük. De nem problémáznak rajta, megesik az ilyen, letisztázzák, megbeszélik, és annyi. Téma lezárva. Nem emésztik magukat rajta hetekig. Mert ott még kulturáltak az emberek.

Vagy miért gondolod, hogy gúnyolódnak? Hol szocializálódtál te, ahol nem termésetesnek venné az ember, hogy a rengeteg kellemetlenségért amit neked okoztak, minimum egy őszinte bocsánatkérés jár?

Szóval megsúgom, hogy itt annak örülünk sokan, h kis hazánkban akad olyan szolgáltató, aki a szar ügyintézés után nem tapló magatartást tanúsít, és még neki áll felljebb, mint ahogy sok -sok homár RE posztban láthattad. Hanem teszi amit kell, amit szokás, és 1-el bívítette a normális hozzállású cégek névsorát.

És örülünk, mert _EZ_ az eljárás nem dicsőség másik országban. (bocsánatkérés + kompenzáció)
De otthon még IGEN.

Lassan írtam, h megértsd.
Bár ha 5-ször nem értetted meg, hatodjára sem fogod.

MosoMasa 2009.11.18. 11:15:59

@Trojai: Ritka egy értetlen állat vagy, az biztos.
Zsír felesleges neked bármit is mondani, mert egyszerűen nem jut el a tudatodig.

Szóval ha azt állítom, hogy az én tisztem eldönteni, hogy ki a barom, akkor fecseghetek? Ajajjj!
Egy szóval sem mondtam azt, hogy aki nem ért velem egyet, az hülye! Ezt te állítod rólam, nekem ez eszembe sem jutott.
Ostoba fajankó!

Trójai 2009.11.18. 11:19:57

@magampista:
1. te frecsegesz így is úgy is. Nem csak most, már eleve magas C-n kezded meg lehülyézel mindenkit, ezt már észrevettem.
A többi (birka, fajankó, stb) csak a szókincsed csökevényes megnyilvánulása.

2. Még mindig nem érted. :/
Lehet a szar foas uszodába nem menni, mert szar. A hülyék pedig mennek, fietnek sokat, és az uszoda fennmarad.

Nem érted, h re hiába nem mész, ha mindig akad olyan hülye, aki igen???

Viszont: Ha az összes ember aki elégedetlen beír a panaszkönyvbe, elvelet ír az igazgatónak, feljelentést tesz, kihívja a köjált, APEH-ot, stb-t a mocskos medence, a bunkó stílus, vagy akármi miatt, na akkor talán lesz változás!

Mert ha szar, akkor egyszerűen ne menjünk oda, milyen kényelmes megoldás is az. A parasztok meg csak kapják a fizetésüket a semmiért?

Ne röhögtess már.

Na további szép napot, a szádat azért mosd ki.
:)

MosoMasa 2009.11.18. 13:07:03

@Trojai: Tulok vagy bazzmeg, okoskodsz itt és semmit nem értesz.
Írkáálj öcsém a panaszkönyvbe! 60 éve nem történt azzal ott semmi!

MosoMasa 2009.11.18. 13:10:26

@Trojai: Látod, megint ott vagy: nylejünk le mindent... írkáljunk szorgalmasan a könyvbe, de közben tűrjük szép csendben a megalázást, szopjuk be a retket, fizessünk a semmire.....
Ők meg vidáman tesznek rád - oszt ahogy mondtad: felveszik röhögve e fizetésüket!
Bazzmeg, rendkívül korlátolt vagy, ha az egész sztoriból a fizetés jön le összesen, meg az INGYENES szerelés!
Gratulálni lehet a beszűkült világlátásodhoz - te hozakodsz elő a szemellenzővel? Ugggyenmá! nevetséges vagy.

Trójai 2009.11.18. 18:29:14

@magampista: Majd szólj, ha már végeztél azzal, h mindennek lehordtál és elmondtál engem.

Érvekkel nem hatottam rád, nem akartad megérteni, vagy nem értetted meg őket.

Neked eddig sem volt érved, ahogy jómodorod se, hát jó lenne már ezt a bögöfést befejezned, mert csak lejáratod magad.

Csók
süti beállítások módosítása