Tékozló Homár

Miért nem cserélik a javíthatatlan telefonokat?

2009.11.24. 11:16 | jackyll | 129 komment

Sándor szomorúan tapasztalta, hogy az LG márkaszervizeiben addig frissítgetik elromlott telefonja szoftverét, amíg be nem telt a garanciális lap. Cserélni viszont nem cserélik, pedig a 3. sikertelen javítás után ez kellene hogy legyen a következő lépésük:

Segítségüket szeretném kérni az LG Magyarország Kft-vel szemben. Panaszom a következő: 2009 07. 22.-én vásároltam egy LG KF510 típusú mobiltelefont 36999 Ft-ért. A telefon 08.02.-án elromlott, ezért bevittem a Mammut üzletházban található márkaboltba 08.03.-án, amit ők 11.-én(!) továbbítottak a Telemax szervizbe. A készüléket 27.-én kaptam vissza, majd ugyanazzal a mozdulattal vissza is adtam, mivel a hiba továbbra is fennállt. Ezután a telefon 09. 01-én jött vissza azzal, hogy SW-t frissítettek rajta. A telefon 1(!) nap működés után újra elromlott ugyanazzal a hibával.

Ezek után már inkább a másik márkaszervizbe, az Orion-Oktogon Teréz körúti boltjába vittem. Itt újra SW-t frissítettek, mondanom sem kell, hogy a telefon újra 1 napot működött, majd ugyanazt a hibát produkálta, mint előtte. Újra szerviz, de már jeleztem, hogy nem kérem a javítást, hanem cserét, amit a szerviz rá is vezetett a munkalapra. Ennek ellenére újra SW frissítést csináltak rajta. Elhoztam, a telefon 3 napig bírta. Ekkor már felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, ahol azt tanácsolták, vigyem vissza a szervizbe a készüléket, mert a garancialevél teljesen betelt, így kötelességük kicserélni. A szervizben elég agresszív hangon felvilágosítottak, hogy azt majd ők döntik el, hogy meg tudják-e javítani. (Azt nem tudom, hogy hova tüntetik fel a javítást a betelt garancialevélen.)

A telefon 2009 07.22.-e óta összesen 3 hétig sem volt nálam, jelenleg is szervizben van. Közben az LG ügyfélszolgálatán panaszomra jegyzőkönyvet vettek fel, amiről szintén semmi hír nincs, Mivel másik telefont nem tudtam vásárolni és a rendkívül hosszú javítási idők ellenére cserekészüléket sem biztosítottak, így anyagi károm is keletkezett (elmaradt állásajánlatok, üzleti megbeszélések, stb.) Ezt az LG-n bíróságon megpróbálom behajtani. Kérem szíves intézkedésüket. Ezt a levelet Önökön kívül elküldöm az LG ügyfélszolgálatának és a Tékozló Homár nevű internetes portálnak is.
Segítségüket előre is köszönöm.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akikaztmondjákni 2009.11.24. 11:57:14

@májgeriberi: Igen,én is szeretném tudni.

Hovatovább,oké,h posztlavina van,de egyik se ér sz**t se:)Könyörögni kell a botrányosakért,gusztustalanokért.Bár amiota megtudtam mi az a paksi mogyoro,semmitöl se leszek rosszul:)

torma99 2009.11.24. 12:02:31

Azzal állsz szerződésben akinél vetted. Ez így van, de mennyivel jobb, hogy még átmegy két emberen az egész, akinek semmi köze és érdekeltsége nincs abban, hgoy a szervízbe épségben jusson el a telefon?

Más:
HOgy miért nem cserélnek. Hardveres ügyben pont most futom a köröket és azt az információt sikerült kapnom, hogy a magyar nagykerek, képviselet, elvállalják a központtól a gariügyeket, így több pénz marad náluk a termék árából. De ugye a magyar ember azt a pénzt úgy veszi, hogy az övé, ezért foggal körömmel ragaszkodnak ahhoz, hogy semmi esetre se kelljen cserélniük, mert ugye az már az ő zsebükre megy...

Fénnyel teli esernyő 2009.11.24. 12:05:28

Persze, hogy nem cserélik. Kellett neked a Plusban koszos telefont(sic!) venni!

esef 2009.11.24. 12:05:51

Haha! Vettem 7e Ft-ért full fapad Nokiát, ha elromlik, eldobom. Ja, már két éves és semmi baja, ellenben telefonálásra tökéletes... Minek is a sok csicsa a telefonba? Jut eszembe, a polcon van egy 2000-es évjáratú N3210 is, annak sincs semmi baja... Miért is kell LG (lánykori nevén: Goldstar) "telefonnal" bohóckodni?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.24. 12:08:13

Mostanaban rovidlato vagyok. Foleg a kolbaszbol latok egyre rovidebbeket.

májgeriberi 2009.11.24. 12:12:01

@Kitalátor feljegyzetei:

gondolom, most jön az, hogy állat
meghogy asszony csak verve jó..

az igaz, hogy nem vagyok 100 kg, de egy normál parapet-magasságú ablakon még én is kiteszem (monnyuk más a póz)

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.24. 12:13:59

@akikaztmondjákni: es a csibesztaller? vagy a betyarkorte??

most tenyleg ketszer kell posztolni, hogy elmenjen mindketto? vagy mi?

fiatka 2009.11.24. 12:22:24

@nzo:
Ez érdekes!!!???
Nekem a második javítás után cserélték a nokiámat, még gagyi cserekészüléket is kaptam:-)
Igaz akkor még Westel volt,azóta biztos változtattak a dolgokon, persze nem jó irányba....

nzo 2009.11.24. 12:26:21

@fiatka: sajnos ez van. Az biztos, hogy több lg telefont nem veszek, pedig a készülékem, arena, amúgy egész jó kis darab. Nálam már elvesztette az lg a bizalmat. És a t-mobilenál sem veszek többet. Ez volt az első és az utolsó.

Secnir 2009.11.24. 12:26:31

T-sztelt T-kozló Homár!

Legyetek olyan kedvesseb ezt a kibaszott szar T-scos szervert (vagy blogmotort) lecserélni szíveskedjetek, mert nem normális, hogy minden kommentet kétszer kell beírni kétszer kell beírni!
réadésul gondolom az adatvonal meg a T-kábelből jön, azért szakadozik, igaz??

"Ezt a levelet Önökön kívül elküldöm [...] a Tékozló Homár nevű internetes portálnak is."

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.24. 12:31:10

@májgeriberi: Aztat megnézném!
Sőt: "Alá állok kedves édes anyám
Hogy" meg- "ázzak alatta!"

Normál parapet-magasság azt hiszem 90 cm, + falvastagság, + párkány...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.24. 12:33:56

@Clearvoyance: Köszönöm, bár arra továbbra sem kaptam választ, hogy milyen nyelven van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 12:43:47

Küldd a "csokker"-t @jackyll-nek a 1766-ra!

töklámpa 2009.11.24. 12:46:38

@Kitalátor feljegyzetei:
Ha elárulod mi az a parapet, megyek és kilógatom a farkam az ablakon.

esef 2009.11.24. 12:48:28

@fiatka:
Még a Westel-érában nekem egy Siemens-et cseréltek újra. Kaptam helyette egy ugyanolyat, csak kártyafüggetlent... Rögtön el is adtam.

betépett felhasználó 2009.11.24. 12:56:39

nem ertem mi a gond?

koztudott h. az uj telkokat mindig naprakeszre kell upgradelni.
ezt a bunko juzer otthon nem tudja megtenni, ezert programoztak ugy, h. naponta kell a szervizbe vinni,ott rateszik a 24 oraig ervenyes szoftot, oszt masnap lehet kezdeni elolrol.

csak igy fejlodik a vilag

es most "komment kuldes"nyomas elott kontrolA majd, kontrolcé!!!!

betépett felhasználó 2009.11.24. 12:59:05

annak ellenere, h. most 1bol elkuldte, bekopizom meg egy parszor, ha mar tele a klipböóárdom
tehat:
kontrolCÉÉÉ

nem ertem mi a gond?

koztudott h. az uj telkokat mindig naprakeszre kell upgradelni.
ezt a bunko juzer otthon nem tudja megtenni, ezert programoztak ugy, h. naponta kell a szervizbe vinni,ott rateszik a 24 oraig ervenyes szoftot, oszt masnap lehet kezdeni elolrol.

csak igy fejlodik a vilag

es most "komment kuldes"nyomas elott kontrolA majd, kontrolcé!!!!

fiatka 2009.11.24. 12:59:14

@esef: Igen akkor még Ők voltak értünk és nem fordítva,azóta bevezettek faszságokat...de én nem panaszkodok,mert nem kellett még csalódnom bennük(12 év) Viszont ezt már nem lehet elmondani a többi T-ről: home,com, kábel...stb., na nekik még van mit tanulni

É2I 2009.11.24. 12:59:20

@nzo:
Az a T-ré mobilos nem egy viszont eladó volt? Ők szoktak sz.rakodni.
Errefelé van egy nagyobb T-pont, ott még szervizesek is vannak (történetesen ismerek is két emberkét)akik bügyörgészik a betojt telókat.
Bár azt tudom, hogy ha gyári hibás a készülék és azt nem ismeri el a gyártó, nehéz dolguk lesz és akkor megindul az ügyfél hülyítés.
Viszont a harmadik javítás után _kötelesek_ cserélni. Amennyiben a javítás ideje meghaladja a harminc napot _kötelesek_ cserekészüléket felajánlani.

betépett felhasználó 2009.11.24. 13:00:35

es akkor mielott floodolasert kizarnanak meg egyxr utojara cééézek 1et.
annak ellenere, h. most 1bol elkuldte, bekopizom meg egy parszor, ha mar tele a klipböóárdom
tehat:
kontrolCÉÉÉ

nem ertem mi a gond?

koztudott h. az uj telkokat mindig naprakeszre kell upgradelni.
ezt a bunko juzer otthon nem tudja megtenni, ezert programoztak ugy, h. naponta kell a szervizbe vinni,ott rateszik a 24 oraig ervenyes szoftot, oszt masnap lehet kezdeni elolrol.

csak igy fejlodik a vilag

es most "komment kuldes"nyomas elott kontrolA majd, kontrolcé!!!!

ez utobbi, csak h. edezben legyek, ilyen homarszervermuxes mellett soha nem tudni meddig kell ezt a ctrlcctrlvt hasznalni

nzo 2009.11.24. 13:04:00

@É2I: Nem viszont eladónál vettük és szervízeltük. Utoljára már a kiemelt partnerek szervízébe kellett vinnem a telót az LG kérésére, mert ott van az lg-s embernek ismerőse. Persze a hibát a t-s szervízes is látta, a szervízlapra már ez is rákerült, hogy tapasztalta a hibát. Mindenki a másikra mutogat, én meg pattogok az lg, a márkaszervíz és a t között. Ez Magyarország. Én (nem) így szeretem.

nzo 2009.11.24. 13:06:13

@É2I: És a t-nél mindig kaptam cserekészüléket. Ennyi pozitívum azért van. Plusz a telemaxban nagyon segítőkészek, megpróbálnak mindent, de azt mondják, meg van kötve a kezük. Hiába tudják, hogy hibás az Arena (és itt nem egyedi hibáról beszélek, az Arena wifi része gyárilag problémás), ha az lg, a megbízó, nem mondja azt, hogy csere, vagy nem ismeri el, hogy hibás, ők nem írhatják le, mert abból bajuk lesz.

malenkij robot 2009.11.24. 13:15:18

Ilyen rövid távlatokban amúgy készülnek szoftware frissítések, ezzel is előhozakodhatsz a nagy tudású javítóknak.

malenkij robot 2009.11.24. 13:17:21

Ilyen sűrűn software frissítés amúgy se készűl, ezt is jelezd a nagytudású javítóknál.

malenkij robot 2009.11.24. 13:19:47

Ez hibásan jelent meg sajnos.
malenkij robot 2009.11.24. 13:15:18
Ilyen rövid távlatokban amúgy készülnek szoftware frissítések, ezzel is előhozakodhatsz a nagy tudású javítóknak.

parapali 2009.11.24. 13:25:18

én le nem írom mégeccer a hozzászólásomat:Z vazze

parapali 2009.11.24. 13:27:20

WWW.panaszfal.hu !!!!
Na ide lépj be és ott csak a 45dik komment után fikázzák a mobilod!:-) ja addig is adnak tanácsot(ott még nem ismerik annyira a batz papucsos megoldást bár javasoltam nekik:-)!Na ott kinyomtatva a jogaidat elmész a bótba oszt intézkedel!:-):-) Kártérítést azt úgy ahogy van feljtsd el szerintem:-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 13:34:37

@parapali:
Én se!
Soha nem tudja meg a világ, micsoda nagyszerű (sicc!) megoldást ajánlottam.

Blogmotort a MÉH-telepre!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.24. 14:00:43

Eddigi LG gepeink:
Mikrohullamu suto - masfel ev utan magnetron hiba, tsere.
scanner - Kalandtura volt drivert szerezni hozza, vagy 8 kiprobalasa utan, ocrt a vilag minden kincseert se, elajandekoz, vesz hp nativ ocr.
elemes fogkefe - 3 honap utan szethasadt az elemfedel
monitor - na ezzel semmi baj nincs

.. szoval az LG vagy jo, vagy nem ..

É2I 2009.11.24. 14:19:14

@nzo:
Erről (is) beszéltem. A gyártó nem ismeri el a hibát mert kismillió készüléket kellene visszahívniuk.
Mivel keretszerződésük van a T-vel, az ottaniaknak hivatalból van tiltva olyan információ kiadása ami a LG-t gyalázná.

A Fogyasztóvédelmi Hatósághoz kell eljuttatnod az összes melléklettel a panaszod, cc-zve a T-nek, LG-nek. Ha egyikük sem kívánja lenyelni a készüléked árát, majd lenyelik a bírságot. (Több lesz, mint a telód ára.)

@vazsmegyeigerdezsház:

Az LG termékeknél a monitorok, tv-k az "elmennek, még szerencsénk is lehet" kategóriába tartoznak. A többi termékük az "erősen a rádaszás lehetősége" kategóriába.

nzo 2009.11.24. 14:21:38

@É2I: Gondolod, hogy a fogyasztóvédelem még bírságol? Én úgy tudom, hogy ez esélytelen.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 14:23:40

Az volt már, h új post (sicc!) mikor lesz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.24. 14:38:27

a Wst Endben meg ninics is Tesco

É2I 2009.11.24. 14:43:10

@nzo:
Egy-két infót hallva dolgozgatnak.
Egy próbát megér, ha küldöd az ügyed (csak egy levél) nekik hivatalból vizsgálódniuk kell.
Már az adatkikérés után is van egy két cég, akik hirtelen meg kívánnak egyezni az ügyféllel.

az a másik eb 2009.11.24. 14:51:44

@Sün‼:
A stresszinterjú megfizethetetlen
:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.24. 14:52:52

amugy tizeneve LG-t hasznalok, 2 evente cserelve, es eddog mindig kibirta problemamentesen a 2 evet
markahu vagyok
es sikeres-e?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.11.24. 14:57:06

Az ilyet annyira bírom!

Nincs 3 ezer forintja egy eldobhatós samsungra, vagy vodafone sajátmárkás telóra, de neki elmaradt állásajánlatai és üzleti tárgyalásai vannak...

(bocsi ha már vki. írta)

Nem vagy sikeres, az zicher.

2009.11.24. 15:04:18

Azért az tényleg szegénységi bizonyítvány, hogy egy hibás mobiltelefonra hivatkozással akar elmaradt állásinterjú miatt kártérítést a posztoló. Totál nincs tisztában a magyar jogrenddel ezek szerint.

Különben sem tett meg minden tőle telhetőt a posztoló a kárenyhítésért... igen 3-4 ezerért lehet használt mobilt vásárolni ami beszélgetéshez kiváló még.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 15:12:26

@az a másik eb:
Amikor a medve steresszinterjút szokott adni a vadásznak, na az is egy megfizethetetlen élmény.
Pedig csak egy kérdése szokott lenni.

Manci néni, a szomszéd 2009.11.24. 15:38:31

Kezdő! Mobiltelefont betesszük mikrosütőbe 2 mp-re, utána visszük szervizbe!

nzo 2009.11.24. 15:45:01

Most kaptam infót a szervíztől. Engedélyt kaptak az LG-től a készülék cserére.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 15:46:39

@nzo:
Ez megdöbbentő, és teljesen hihetetlen.

nzo 2009.11.24. 15:48:50

@Sün‼: Ne tudd meg, mennyit kellett intézkedni. Mindenhol ismernek már, lg, t, telemax. :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.24. 15:56:19

@nzo:
Csak óvatosan!
Lehet, h téged akarnak a karácsonyi reklámakciójukhoz felhasználni!

nzo 2009.11.24. 16:01:16

@Sün‼: Engem aztán nem hiszem. Ráfizetnének. :-)

É2I 2009.11.24. 16:27:08

@Manci néni, a szomszéd:
De előtte vedd ki az akkut. Már ha nem akarod jobb esetben a mikród, rosszabb esetben a lakásod is kidobni.

@nzo:
Ahhahha. Nem tán LG is olvas homártot?
Érdekes egybeesés.
Na nem baj, a lényeg, hogy cserélik a telót :)

Nyúlcipó 2009.11.24. 16:30:44

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:

Na akkor én nem vagyok sikeres ember, mert a feleségem, Mercédesz most hozott haza egy üveg Nokia sört a LG kútról.
:D

Nyúlcipó 2009.11.24. 16:37:52

A west-endben lévő Tescoban vettem egy doboz libatepertőt és a dobozában volt egy ájfon. Undorító volt. Szerencsére csak az Ultimate Chopperben derült ki, amikor salsát késtítettünk a gyerek szalagavatójára.

Nyúlcipó 2009.11.24. 16:39:50

@The Larch: korrigálnék: nem ájfon volt benne, hanem ájfon (sic!)

LG INFO 2009.11.24. 16:43:45

Nagyon sajnáljuk, hogy Kedves Ügyfelünket kellemetlenség érte telefonja
szervizelése miatt.
Szerviz partnereink és mi magunk is igyekszük mindent elkövetni, hogy -
amennyiben szükség lenne rá - a lehető legrövidebb időn belül és kiváló
minőségben gondoskodjunk a készülék szervizeléséről. A kérdéses esetben
egyébként (jelen post megjelenése előtt) közvetlenül felvettük a
kapcsolatot személyesen a Kedves Ügyféllel és tájékoztattuk, hogy
lecseréljük készülékét.
Ügyfeleink elégedettsége számunkra nagyon fontos, ezért a történtekért
elnézést kérünk, házon belül megtettük a megfelelő lépéseket a további
ilyen vagy ehhez hasonló esetek elkerülése végett és még egyszer
elnézést kérünk.
Reméljük, hogy az új készülékkel Kedves Ügyfelünk elégedett lesz.
Üdvözlettel:
LG Electronics Magyar Kft.

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.11.24. 16:45:22

Nekem is LG van, többszörös garanciális szervizes szintén, soha többé.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.24. 16:49:24

@LG INFO: Harakirit csak nyilvánosan, élőben fogad el a Homár közössége teljes bűnbocsánatként. Vagy úgy sem.

Eric_Cartman 2009.11.24. 17:06:11

Aki 4 hónapja nem tud venni magának 5ezerért egy gagyi mobilt (ÁLLÁSINTERJÚ VÉGETT), azt kérném, hogy lehessen szidni 100 előtt.
Ctrl-C

2009.11.24. 17:38:45

Kacérkodtam magam is LG telefon vásárlásával, szépek nagyon (főleg az új tapis csoki), de valahogy nincs bizalmam minőségi téren az LG-felé. Talán igazam van. Főleg h a szervizelés ilyen tré. Telefonból Nokiát, Samsungot.
Mellesleg a poszt toló tényleg marha, gondolom ezt az elmaradt állásinterjút valamilyen dilettáns kiokosítás eredményeképp erőlteti, de ez nem Amerika, szóval ez a rész bukó.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.24. 18:11:04

@shitgun:
ez amerikaban is buko megnyugtatlak
1/ 2 perc alatt kicserelik
2/ ha az en hibam, eltortem megfurdettem stb. veszek egyet izibe
3. allasinterjura meg kell adni vonalas telefont is e-mail cimet stb.
4./ meg ahol meg elerheto vagy /parod, anyad, stb./
igy aztan mehetsz a levesbe az elmaradt allasinterju miatti komplenolassal/sic/

az LG meg nekem tokeletesen jo
itt van vagy 5 a szerenybe valahol es egy kivetelevel mind mukodokepes, de 2 evente lecserelem
ez hagyomany
hehe
szeretem a hagyomanyaimat

XCat 2009.11.24. 18:36:58

"A szervizben elég agresszív hangon felvilágosítottak, hogy azt majd ők döntik el, hogy meg tudják-e javítani. (Azt nem tudom, hogy hova tüntetik fel a javítást a betelt garancialevélen.)"

Ilyenkor még agresszívabb hangon tolvajcsalózd le őket, és kérj panaszkönyvet, meg a központot. Ha a fogyasztóvédelmet emlegeted, kiröhögik. Mindig, mindenütt központot, felettest, főnököt, akármit, olyat, aki nem ott van, hanem máshol, és nem közvetlen ember, hanem 2-3 lépcső fel. Aki ha nem is csinál semmit, de jól seggbe fogja őket rúgni, hogy a szerviz hülyesége miatt picslicsáré dolgokkal zaklatják.
A szerviz ezt tudja, és nem várja meg amíg eljutsz odáig, pláne ha még igazad is van.

Próbáljátok ki, működik.

XCat 2009.11.24. 18:38:16

Telefonból meg sony ericssont.. ütésálló, vízálló, a tiszta erőből falhozvágás után is működik (csak rakd össze előtte), szal jó cucc.

XCat 2009.11.24. 18:43:43

@LG INFO: ez biztos kamu.
Ha meg nem kamu, minek kellett hozzá homár?
Most vesztettek el pár száz potenciális vásárlót, gratulálok.

Briguszka 2009.11.24. 19:14:09

@csabiartur:
százhetvenezerérét már gondolkodhatna is helyetted a telefonod :)

Briguszka 2009.11.24. 19:15:35

eccáz is régen voltam itt :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.24. 19:59:04

@Briguszka:
hej brigusz
en ezt vettem utoljara 14 ev huseggel
de Mary beleejtette az Ohioba
www.fahad.com/pics/1.3_million_dollar_cell_phone.jpg

Briguszka 2009.11.24. 20:15:14

nekem sunyi erikszon van, de szeretem

Briguszka 2009.11.24. 20:16:25

de a sakkos telód is teccik Hagyma

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.24. 20:21:35

@Briguszka:
es 2 lepesbol matt lett volna
de elhagyta
ez van

Briguszka 2009.11.24. 20:22:46

Méri megmaradt az a lényeg

Briguszka 2009.11.24. 20:26:05

Még szerencse hogy a Méri megmaradt :)

Briguszka 2009.11.24. 22:47:05

nem tanult meg úszni a teló? Ha előkerül vidd be garanciára :)

Pistolero 2009.11.25. 06:54:56

Nem sok mindent vennék meg, ami Goldstar! Vagyis LG!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.25. 08:19:44

mi az az LG? :O koreából még kayát sem, nemhogy elektromos kütyüt!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.25. 08:28:50

@LG INFO: velem nem jártatok volna ilyen barátságosan. tizenéve 180ezrembe került egy garis akksi nem kicserélése a bécsi úti shell kútnál... ennyi volt a bünti meg a portálüveg amin átrepült a makrancos akkumulátor.
kicserélitek. mire? egy újabb ugyanolyan szarra? kinek van bizalma ezek után?

de kezdem szép szavakkla az elején:
miért nem lehet első szóra így tenni, mielőtt a K.Ü. trilliárdnyi neuronja elhal?
ezért veszek én nokiát. nem mondom, elég kiterjedt ügyfélkörömben és ismerőseim közt volt már 1-1 probléma, de mindent korrekten, 1 héten belül elintéztek a nokija hángerinél.

Fénnyel teli esernyő 2009.11.25. 08:42:37

Lenni pici homapówe. Érzödni posztoló óccó jócándék.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 09:03:13

A homár szabadságon volt az éjjel?
Mind a három?

Tökös Veréb 2009.11.25. 09:18:28

na mi van Mucsácsók még mindig ez a poszt? látom hagyma már szétcsetelte.

Nyúlcipó 2009.11.25. 09:23:04

@Tökös Veréb:

- Csoki ne beszélj spanyolul!
- De miért?
- Mert nem tudsz!
:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 09:27:08

Ezentúl havonta lesz egy homárpost.
Az is BÜ lesz.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.11.25. 10:02:26

ennyi az lg telefonbiznísz be fog dőlni

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.25. 11:27:41

@Clearvoyance: Szleng az anyjuk? Azok rosszabbak, mint a pirézek, vagy pláne a kazohinok.
@májgeriberi: Hiszem. Ha látom... ( Utóbbi esetben természetesen meg leszel hívva a régóta tervezgetett határfolyó-áthugyozási demonstrációra is.)
@Sün‼: Majdnem biztos Veres Janinak a tőle pénz- és adóügyekben elmebetegen is járatosabb barátjához?
@Pistolero: A mosógépük nem rossz. Bele kell tenni a telefonjaikat, és gyors programon felfrissíteni.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.25. 12:17:44

@Kitalátor feljegyzetei: A parapet tovabba az a megoldas, mikor az ablak alatti konvektor fustelvezetese vizszintesen a falat attorve, kivulrol egy perforalt, negyzet alapu csonkagula vedolemezzel van megoldva. A kihugyalas igy nem is olyan veszes, hacsak nem vagy alacsony, es a konvektor jo forro:DD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.25. 13:39:13

@Tökös Veréb:
kikerem magmnak
5 teljesen szakmai mellett harom valsz mert mekkszolitottak
es en meg sose irtam le azokat a szokat, hogy
"bunti"
"rokikartya"
parom
az utolsot igen, de viccbol

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2009.11.25. 20:39:46

@CatMother:
SonyEricsson? Nekem volt 2, egyik tönkrement, másiknak csak a gombjai meg a joystick-ja nem ment 1 év után(utána evesztettem az erdőben). Szerintem egyáltalán nem a strapabírásról híres márka. Olcsó Nokiákat tényleg úgy vágom a földhöz ahogy akarom.
süti beállítások módosítása