Tékozló Homár

Hogy rázzuk le a kitartó telemarketingest?

2009.01.20. 13:05 | ge | 209 komment

Gábor kétségbeesett, mert úgy érzi bármit is tesz, a Capital Partners minden áron el akar neki adni valamit, amire neki semmi szüksége. Tanácstalanságában hozzánk fordult és bár nem akar a hatóságokhoz fordulni, ha másképp nem megy, úgyis az lesz a vége.

Most már naponta zaklat telefonon a Capital Partners nevű cég, és mindenképpen el akarják adni nekem valamelyik nélkülözhetetlen szolgáltatásukat. 
Az eddigi, Homár-kommentekből épített anti-ügynök tárházam kimerült:
- rejtett szám fel nem vétele (mindig más szám, jelzett számról hívnak)
- ügyfél adatbázisból történő törlés kérése (felesleges, nem csinálják meg és az x+1. callcenteres újra hív másnap)
- számonkérés, honnan van meg az elérhetőségünk ("telefonkönyv, ami nyilvános" aha, persze)
- főnök kérése (nem adják)
- "minőségbiztosítási szempontból rögzítjük a bejövő hívásokat, és az alapján zaklatás miatt feljelentést teszünk, ha újra hívnak" (leszarják)

Olvasson tovább!

A végén megszívta az ember, akinek beleégett az RTL Klub logója a plazmájába

2009.01.20. 12:16 | szily | 192 komment

Törzsolvasóinknak nyilván ismerős Gábor, akinek beleégett. Aki nem ismerné, hősünk plazmatévét vett, és azt állítja, hogy bár rendeltetésszerűen használta, nem nézett vele állóképet, nem játszott számítógépes játékokat, az RTL Klub logója mégis kitörölhetetlenül ott maradt rajta. Ez a poszt szól róla. (A posztban az szerepel, hogy 2008 karácsonya előtt vette a tévét, de a kommentek közé megírta, hogy ez elütés volt, a valódi dátum 2007 karácsonya. A tévéjén 2008. novemberében, tehát a készülék egy éves születésnapja előtt vette észre a letörölhetetlen szellemlogót, és vitte el azt szervizbe.) Nem ültünk ott  vele a kanapén, nem tudhatjuk, hogy Gábor nem nézett-e órákon át egy csatornalogóval ékesített Dombovári Vanda-állóképet. De az mindenképp furcsa, hogy az első elutasításban, amit Gábor a panaszára kapott, LCD tévéről beszélt a szerviz. Az új hír, hogy a készülék megjárta a szakértőt és a Naiv Ügyfél megkapta az elutasító végzést. Sajátos színt a dolognak, hogy a szakvélemény dátuma 2008. május 13-ai. Vagyis hónapokkal a tévé szervizbe vitele előtt készült. Bele sem merünk gondolni, milyen tüzetes vizsgálat előzhette meg a megírását. Pedig nem is lett volna érdemes izmozni, beégésre ugyanis nem vállalnak garanciát a tévénél. Levél és fotódokumentáció alant.

Olvasson tovább!

Kamu akciós árakkal machinál a Mango

2009.01.19. 14:00 | ge | 178 komment

 

A nagy leárazások idején megszaporodtak a kamu árcímkék is, Vera egy ilyenbe futott bele a Mangóban. Az akciós kabát eredeti árát megemelték, hogy ne sokat bukjanak az árengedményen. Ezek szerint a tudatos vásárló akkor jár a legjobban, ha az akciós címkéket megpróbálja sértetlenül leszakítani, hogy lássa, mennyi is volt az eredeti ár.

December elején kinéztem magamnak egy kabátot és egy szandált a Mango egyik üzletében (a Mammutban). A kabát 18 ezer Ft volt, a szandál 10 ezer, de gondoltam, hogy december végétől kezdődik a leárazás, ezért vártam a vásárlással. A leárazás el is kezdődött, s én boldogan mentem, hogy akkor megveszem a kabátot, amíg még van a méretemből. A kabáton a következő akciós címke fogadott: eredeti ár 28000 Ft, új ár (30% kedvezménnyel) 18000 Ft.

Olvasson tovább!

14 millióért trükköztek a hipermarketek

2009.01.19. 13:49 | ge | 26 komment

Ismét egy fogyasztóvédelmi blogba illő örömhír: összesen 14 millió forintos bírságot szabott ki három cégre a Gazdasági Versenyhivatal. A Tesco tíz, a Spar egy milliós bírságot kapott az akciós gyakorlata miatt, míg a Cora azért fizet 3 milliót, mert a korábbi felszólítás ellenére sem közölte megfelelően a vásárlókkal, hogy bizonyos termékekre csak akkor érvényes a garancia, ha külön kijelölt szakszervizben helyezik üzembe a hipermarketes biciklit. Részletek az Indexen.

Kirabolja az OTP azt, aki csekket kap (18+, extrém trágár)

2009.01.19. 12:34 | szily | 219 komment

Ez tényleg egyszerű rablás, ennél az is jobb lenne, ha a az OTP alkalmazottja fegyvert fogna az ügyfélre és elvenné a tárcáját. Abban legalább van izgalom, nemcsak megalázás. A sztori: Vomit barátunknak csekken rótta le tartozását egy francia ügyfele, az OTP pedig hónapokig ült a pénzén, majd a 179,11 eurós összegből 42,75 eurót levett „külf ktsg” címén. Vomitot ez annyira kiborította, hogy megírta a Homár történetének egyik legmocskosszájúbb, Pornolizer-stílusú levelét. Akit az ilyesmi zavar, na kattintson vagy ne olvassa tovább!

Olvasson tovább!

Válságban a macisajt is összemegy

2009.01.19. 09:45 | ge | 117 komment

A joghurt, a mustár és a zsebkendő után a medvesajt is lesoványodott, a kerek dobozban már csak lötyögnek a régen szorosan egymáshoz feszülő ömlesztett falatok.

A polcról levéve nem fog gyanút az ember, miért lötyög a beltartalom, de kibontás után jön a meglepetés.. Az egyes sajtok méretét a közelmúltban tapasztalt mérethez képest finoman csökkentették, pont annyival, hogy egy negyed sajtot megspóroljanak csomagonként. Ravasz, mi? A legszebb a dobozon a felirat: Garanciával. Mit garantálnak?

süti beállítások módosítása