Tékozló Homár

Re: a BKV-figyelő feltette magának a nagy Apple-kérdést - Ál-BKV-figyelő verte át a Homárt!

2009.08.19. 12:26 | szily | 508 komment

Ilyen se volt még. Írt nekünk egy levelet a napokban Misi barátunk, a pörgős közlekedési blogger az iPodos szívásáról. Azaz csak azt hittük, hogy ő írta, mert a levél vége ez volt: "Üdvözli az ellenőrökkel és a MÁV-val bármikor megküzdő Gál Mihály". És mivel Misi már többször is írt a Homárnak, őszintén szólva nem is gyanakodtunk, a szokásostól eltérő mailcím ellenére sem. Hiba volt, nagy hiba, mert most az alanti a levelet kaptuk:

Ezt a levelet nem én írtam, valaki visszaélt a nevemmel. Csak ezt a címet használom, és MS párti vagyok. Valszeg innen fúj a szél.


Mit mondjak, sosem hittem volna, hogy ilyen furmányosan folyik a harc az Apple és a Microsoft között. Házról házra, rengeteg fronton, a mai élet tiszta Sztálingrád!

 

Lopásgátolt felvágott a CBA-ban

2009.08.19. 12:03 | jackyll | 56 komment

 

Közeleg a drivebyshooting-vadászidény, úgyhogy a Homár igazából azon lepődött meg, hogy nem a jelszót kérték Balázstól a szögesdróttal körbekerített CBA bejáratánál az ismeretlen fegyveresek:

Reggelire vásároltam a sarki kisboltban három szelet tavaszi felvágottat. Nem kis meglepetésre, a csomagolás belső oldalán egy öntapadó lopásgátló cimkét találtam (kép csatolva). Hát ide jutottunk, kérem szépen. A tömény szeszesital után most már a felvágottat is óvni kell a bolti tolvajoktól... Sírjak? Nevessek?

Az ember, aki belátást és rugalmasságot várna egy mobilcégtől

2009.08.19. 09:53 | szily | 17 komment

Az alanti sztorit azért közöljük, hogy mindenki lássa: léteznek még Magyarországon olyan, tényleg hipernaiv ügyfelek, akik bármifajta belátást várnának az internetszolgáltatóktól. Gbaba31 ugyanis pillanatig sem titkolja, hogy ő is hibázott, megsértette a T-csoporttal kötött szerződés feltételeit, mégis úgy gondolja, hogy minimális rugalmassággal megoldható lett volna az ügye. És ha így történik, még mindig T-ügyfél lenne. Már nem az, ami a céget láthatóan kicsit sem érdekli, ami fáj gbaba31-nek.

Olvasson tovább!

Őrültekházát csináltak a külföldi fiatalok a siófoki szállodákból

2009.08.19. 06:55 | ge | 191 komment

Zoltán családdal tervezett Balatoni nyaralása nem zajlott zökkenőmentesen: a szállodájukban partizott a Siófokra érkező külföldiek leghangosabb különítménye, ittas turistalányok dörömböltek éjszaka az ajtaján, de hiába reklamáltak, a hotel személyzete csak 10 perc csöndet, vagy egy hasonlóan rumlis szállást tudott intézni a fizető vendégeinek. Zoltán szerint a szálloda nem vette figyelembe, hogy egy 3 éves gyerekkel utazott, ezért panaszt tett mindenkinél, akit csak ért.

Idén a Balatonra egész pontosan Siófokra és azon belül a Hotel Hungáriára esett a "választásom". Hogy miért idézőjelben? Mert nem ezt szerettem volna. Tudom, szerencsés ember nem lehetek, ha már a magyar "vendégszeretetre" számítottam. Kezdődött azzal, hogy a www.balcsi.hu honlapon keresztül fogaltam szállást 3 felnőtt és egy 3 éves gyermek részére.  Igen komoly jelentősége van a 3 éves kornak, nem tudom ki emlékszik erre, de ebben a korban még igencsak hasznos egy kiadós alvás.
Olvasson tovább!

Eldobható fülhallgatóra nincs garancia

2009.08.18. 11:05 | jackyll | 150 komment

Bálint nem nyert eldobható fülhallgatójával, mivel az nem üti meg a 10000 forintos automatikus jótállás küszöbét:

Tavasszal vettem egy fülhallgatót 4000 forintért egy "nagyáruházban", de egy ideje elég féloldalasan szól. Mivel nem daraboltam fel, nem vágtam falhoz, semmilyen külsérelmi nyoma nincsen, csupán a fülemben tartottam, azt hiszem, kimerítem a rendeltetésszerű használat megnevezést. A fülhallgatóra nem vonatkozik explicit módon garancia, azonban emlékeim szerint van egy olyan rendelet (?), hogy a 2000 forintnál drágább műszaki cikkekre automatikusan áll fél év jótállás. Igaz ez? Ismert ez, vagy valamilyen jogszabályi utalást kellene lobogtatnom az erre való hivatkozáskor? Vagy ezek a kérdések komolyabb utánajárást igényelnek? 4000 forint nem a világ, de egy fülhallgató esetében komoly összeg ahhoz, hogy ne romoljon el 3 hónap használattól.

köszönöm a segítséget
Bálint

 

A Tesco valaha volt legviccesebb hazugsága

2009.08.18. 11:03 | szily | 173 komment


"Először azt hittem, vicc" - írta Orcla a pecalistára, pedig nem, ott főzik a csizmás bajai fószerek az egyik fajtát a pénztárak mögött, a szegedi atyafiak meg a hűtőpult táján passzírozzák a tiszai alaplevet. A Homár ipari kémei szerint a hipermarketlánc fogja pacra dobni az élelmiszer-kiskereskedelem történetének első friss konzervjét is.

Összezavarták a szolgáltatót a szomszédos címek

2009.08.18. 07:21 | ge | 65 komment

Drobek 3 féle szolgáltatást szeretett volna áthelyeztetni A-ból B-be, ahol A és B szomszédok, a szolgáltatást pedig a T nyújtja. Ráadásul a szomszéd is a T ügyfele, így az ügyintézés a végére burleszk-szerűvé alakult, tévé viszont sehol.

Persze, hogy nem vagyok sikeres ember, de T-ékkel (meg a mindenféle néven lévő elődeivel) idétlen idők óta kapcsolatban állunk, és megmondom őszintén, nem volt sok gondunk egymással. Ők szolgáltattak, én használtam a szolgáltatásokat, és fizettem. Most viszont elköltöztünk, és vittük volna magunkkal a T-home-os netet, hozzá a szintén T-s adsl vonalat, és a T-kábeles kábel előfizetésünket. Már jó előre megkérdeztük telefonon mi a teendő, mondták, hogy 30 nappal előtte szóljunk, mert ennyi a "reakció idejük". Ezt kicsit sokalltunk, de hát ez van.
Olvasson tovább!

Ül a pénzén a brands.hu

2009.08.18. 00:53 | szily | 106 komment

Homárné már rendelt egyszer a brands.hu-ról utánvéttel mindenféle konyhai csetreszeket, akkor minden rendben ment. Ferencnek viszont nem, ő előre utalt, egyik megrendelt cipője pedig elfogyott, de a pénzét jó ideje nem kapja vissza. Sőt, egy adott ponton önkényesen belenyúltak a megrendelési státuszába is. Élmények alant, a kommentek közé írja meg az is az élményeit, akinek kellemes tapasztalatai voltak az oldallal, meg azok is, akiknek nem!

Olvasson tovább!