Tékozló Homár

Torkonakadt Csütörtök - 20% borravaló a Kashmírban

2009.02.27. 16:55 | jackyll | 462 komment

A legzseniálisabb lehúzás, a műszaki huba, amit a személyzet észre sem vesz. A Kashmír étteremben tavaly földrehamuzás ment, idén a számlázóprogram öntudatra ébredt mesterséges intelligenciája szívta a vendégek vérét:

Rövid leszek, mert a lényeg úgyis látszik a képen (a közepét levágtam, mert irreveláns a történet szempontjából). A Kashmir indiai étteremben torkos csütörtök alkalmával elszenvedett (14 fős - azért ilyen szép magas a végösszeg) vacsora végén kaptuk ezt az érdekes számlát. Előre persze nem szóltak, hogy a borravaló a kedvezményes árakon számolva fix 20% lesz (lásd kép). Kicsit fura volt amikor összedobtuk a pénzt és majdnem a negyede hiányzott. Ilyen apróságokról, mint lassú kiszolgálás, vagy elfelejtett rendelések már nem is érdemes említést tenni, hisz szerintem aki ilyenkor megy étterembe az számít rá (bár reménykedni még lehet).

Üdvözlettel, András

Torkonakadt Csütörtök - Féláron féladag félmenüből

2009.02.27. 14:04 | jackyll | 198 komment

A klasszikus válságcsökkentő vendéglátós trükkre szállít két példát Gabriella és Kitti. A  szuperlebutított büfémenüt illetve a féladagos megoldást bizonyára nem csak az Új Tündérkert és a Verne Étterem menedzsmentje alkalmazta ezen a jeles napon:

Most érkeztünk haza a XVIII. kerületben lévő Új Tündérkert étteremből, ahol a Torkos Csütörtök alkalmából foglaltunk asztalt. Az étterem kritikán aluli módon intézte a felkészülést a mai napra. Tudomásom szerint "A csatlakozás feltétele az azon a héten és előző héten használt ’a la carte’ étlap és itallap megtartása és az  ÉTEL- ÉS ITALFOGYASZTÁSRA együttesen adott 50%-os kedvezmény." Nos, mi a hónap legelején foglaltunk asztalt, amikor is az étterem honlapján semmilyen különösebb információ nem szerepelt az akcióról, továbbá a foglaláskor sem hangzott el arra vonatkozólag, amit ma tapasztaltunk. Konkrétan, hogy büfévacsoraként oldották meg az estét, az itallap egy házilag nyomtatott A/4-es lap, rajta eléggé zanzásítva a máskor üzemben lévő kínálat.

Olvasson tovább!

Torkonakadt Csütörtök - Elfogyott a rizs a Planet Sushiban

2009.02.27. 12:20 | ge | 205 komment

Emelkedik a hangulat. A követető sztoriban már felkészült társasággal van dolgunk, de a kiszolgálás és az ellátás a Planet Sushi-ban sem volt zökkenőmentes. A levél a TGI Friday, Il Patio és Planet Sushi marketing vezetőjének ment el ma reggel.

Update: újabb Planet Sushis és Il Patio-s hőbörgések érkeztek. Erikáékat forró szusival riogatták, Péter pedig 2 óra 40 percig élvezhette a tegnapi vacsoráját, de nem önszántából.

Önnek, mint marketinges szakmabélinek írok, remélve, hogy Önben megvan a kellő empátia és tud a vendég szemével látni.
Tegnap este 10 órára, 6 főre foglaltunk asztalt Torkos Csütörtök keretében az IL Patio – Planet Sushi Venezia Étterembe (Budapest, VIII. ker., József krt. 85.) mert sushit szerettünk volna enni. Sosem voltunk még itt, de nyitottak vagyunk az újra, kipróbáljuk. Amikor telefonáltam (feb.21.) egy nagyon kedves férfivel beszéltem, aki mondta, hogy sajnos már csak az olasz részében van hely, de természetesen megoldható, beírja a könyvbe a foglalásunk mellé, hogy sushit szeretnénk fogyasztani, és áthozzák. Jó lesz, köszönjük.

Olvasson tovább!

Torkonakadt Csütörök - Szigorú pincérek az Öreghalászban

2009.02.27. 09:20 | ge | 229 komment

A tegnapi Torkos Csütörök után volt, aki  nem bírta kivárni az emésztést sem, JGy is azon melegében billentyűzetet ragadott, és írt az Öreghalász Étterem vezetőségének. A féláras akcióról nem tudva egy hónappal ezelőtt foglalt asztalt törzshelyén, de a pincérek bánásmódja miatt most másik évforduló-ünneplős hely után néz.

tisztelt étteremvezető!
én leszek az első, aki az önök biztatására visszajelez a torkos csütörtökön nyújtott szolgáltatásukról.
kedvesemmel megismerkedésünk napján önöknél vacsoráztunk, azóta többször ellátogattunk az étterembe, és hagyomány, hogy az évfordulónkat mindig ott ünnepeljük. sajnos ez éppen a mai napon volt esedékes. a torkos csütörtökhöz kapcsolódó akciójukról nem tudtunk, arról az asztalfoglaláskor sem tájékoztattak, arról pedig egy szót sem szóltak, hogy limitálják az étteremben eltölthető időt, mégpedig 100 percben.

Olvasson tovább!

Többszörös szívás a Fibernettel

2009.02.26. 16:05 | ge | 161 komment

Jkbuda levele szerint nem elég, hogy a Fibernet késett a beszereléssel és a javítással, hogy nem küldött ki szerződést, tehát elvileg nem is állnak kapcsolatban egymással, de a szakik még csak nem is a Fibernet hálózatára kötötték be őket.

Tisztelt Fibernet Kommunikációs Zrt!

2009.01.14-én online rendeltünk egy analóg kábel tv szolgáltatást, a *** címre. A rendeléstől számítva 30 napon belül nem történt semmi, annak ellenére, hogy naponta telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy kössék be a szolgáltatást, mert eltelik a 30 nap. A bekötés végül február 19-én csütörtökön történt meg, 36 nappal a szolgáltatás megrendelése után. Ezzel a 30 napon túli bekötéssel megsértették az ÁSZF 4. pontját a bekötésre vonatkozó határidővel kapcsolatban.

Olvasson tovább!

Mi legyen az Intrum Justitiával?

2009.02.26. 13:39 | jackyll | 135 komment

A rák tudja már követni, hogy akkor most a fakoffolás után mit kell csinálni az újult erővel fantomtartozásokat követelő Intrum Justitiával. Ha nincs a közelben elköthető tank, be lehet adni ellenkövetelést a zaklatás miatt felmerült költségeiről és a Homár azon se lepődne meg, ha fotosoppolt pornóképek jelennének meg a zinterneten az ügyvédcsatlósokról.

Segítség! Megint jön az Intrum Justitia! Smsben szólítottak fel, hogy 3 napon belül jelentkezzek telefonon, majd felhívva egy 2002. nyári parkolásra hivatkozva 5800 ftot követeltek. Mit tegyek?
 
m

Híváskorlátozás a hazudós ügyfélszolgálatos miatt?

2009.02.26. 10:00 | ge | 319 komment

Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Az Önök kollegáinak útmutatása szerint befizettem múlt pénteken (február 20.-a) összesen több, mint 100 000 Ft-ot. Egyetlen kollegájuk sem említette, hogy bármiféle lehetõsége lenne bármiféle híváskorlátozás életbe léptetésénék, amit én sem feltételeztem természetesen, hiszen pontosan az Önök által javasolt,  elõírt és megkövetelt módon történt minden. Ezek után korlátozták a kimenõ hívásaimat február 23.-án, és a mai napig nem tudom a telefonomat használni.

Olvasson tovább!

Kipofozott roncsot adott el a kereskedő

2009.02.25. 14:30 | ge | 397 komment

Zsolt egy barátja autóvásárlásáról írt nekünk, úgy látszik, ma a férfibarátságok napja van. A levél szerint a frissen vásárolt kocsi sokat szarakodott, ezért többször visszavitték a kereskedőhöz, aki újra és újra megjavította, míg egy független szakértő megállapította, hogy az autó már az értékesítésnél totálkáros volt. Feljelentés, per, várjuk a végeredményt.

Tudom, sikeres ember nem lehet, aki használtautót vásárol. Barátom mégis megtette, és tavaly februárban vett egy nagy KIA autót Szegeden, a Hovány Szeged Kft-nél. Nem volt olcsó,több, mint 2,8 m ft, de hát nagy a család, nagy az autó, jó lesz. Hitelre ugye, hogyan máshogy. Jó is volt, mintegy 3 napig. Akkor megállt, sehova. Javítás, szervíz, vissza a feladóhoz, azt mondták, minden rendben.

Olvasson tovább!

Dühítő panaszkezelés a Harkányi Gyógyfürdőben

2009.02.25. 09:35 | ge | 289 komment

Krisztián és Tamás, a két jóbarát egy napon úgy döntött, a harkányi fürdőben költik el  üdülési csekkjeiket. Wellnesselni vágytak, korlát nélkül, ezért a pénztárnál a minden szolgáltatásra kiterjedő jegyet kérték, majd egy órával később még mindig szárazan követelték vissza a pénzüket, de hiába.

Megérkeztünk Harkányba, leparkoltam a fürdő előtt majd besétáltunk. A bejárati ajtón örömmel láttuk a matricát hogy üdülési csekket is elfogadnak, úgy hogy bátran folytattuk utunkat. Benn az épületben kicsit sok infó zúdult rám, tábla erdő, regény hosszúságú szövegek, de szerencsére sikerült szűrni a sok adat között így a szembe lévő, kicsit távolabbi pénztárnál megláttam az üdülés csekk matricát, amit azonnal célba is vettünk. Kedves fiatal hölgy ült az üvegfal mögött, kérdezte mit szeretnénk, mondjuk kánonba hogy mindent.
Olvasson tovább!