Tékozló Homár

A TEX rettegésben tartja a mozgáskorlátozottakat

2010.01.04. 07:35 | ge | 24 komment

Tamás a Ticket Expressnél szerette volna megvenni a Metallica jegyét, tudatos vásárlóként pedig előre érdeklődött náluk, hogy kerekesszékesként milyet és hogyan kell vásárolnia. A TEX viszont meglepte a válasszal: bár a szállaítási módjaik között szerepel a futáros megoldás, ő ezt az egyébként nem speckó jegyet csak személyesen tudná  megvásárolni. Tamás hetekig rettegett, hogy lemarad, majd megírta nekünk hogy egy másik jegyirodát választott, akik el is küldik neki.

December 15-én kezdték árulni a jegyeket, de a sajtó már ekkor azt vizionálta, hogy 1-2 napon belül elfogynak a jegyek, ezért még aznap kora délután telefonáltam és érdeklődtem, hogy kerekesszékesként hogyan tudok bejutni a koncertre, milyen jegyet vegyek stb. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy nekem nem kell jegyet vennem (hurrá), csak a kísérőmnek kell egyet vásárolnia a legolcsóbb kategóriából.

Jó hát akkor kérek szépen egy ilyet -mondtam. A válasz az volt, hogy ezt csak  személyesen az Andrássy úti irodájukban tehetem meg. Kicsit megdöbbentem. 100 km-re lakom a fenti helytől s ráadásul elég nehezen mozgok, ezért próbálkoztam azon a kényelmes módon jegyet szerezni (ahogy remélem még vagy 40000 ember teszi), hogy neten esetleg telefonon megrendelem, átutalom, futár/posta elhozza. De sajnos ezt a kiváltságot úgy látom többségi társadalom fenntartja magának. :) Némi könnyítés, hogy nekem nem kell személyesen megjelennem, elég ha valaki bemegy és megveszi a jegyet. Kérdeztem, hogy mivel kell igazolnom a mozgássérültséget. Semmivel - volt a válasz.

Itt már kezdtem elakadni, hogy akkor ez a jegy mitől is lesz olyan különleges, hogy csak személyesen lehet hozzájutni. Zavaromban letettem - hiba volt. Soha többé nem sikerült őket újra felhívnom. Ezért délután az alábbi mail-t küldtem nekik az info@tex.hu -ra:

 

Tárgy:      Metallica - kerekesszekes jegy
Dátum:     Tue, 15 Dec 2009 15:24:41 +0100

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Egy kollégájuktól telefonon azt az információt kaptam, hogy kerekesszékes jegyet (csak a kísérőnek kell venni a legolcsóbb 9990 Ft-os jegyet) csak az Andrássy úti irodájukban tudom megvenni. Vidéki vagyok (ráadásul mozgáskorlátozott) és attól félek a jegyek előbb elfogynak mielőtt fel tudok menni érte Pestre. Nem lenne megoldható, hogy online kifizessem a jegyet és egy későbbi  időpontban átvegyem az irodában? Illetve nem is értem, miért nem lehet ezt futárral küldeni?? Különbözik ez a jegy bármiben is egy "normál" jegytől?

Nem lehetne valahogy barátságosabbá tenni ezt a fajta  ügymenetet?

Segítségüket előre is megköszönve

nevem, tel. számom

A honlapjukon azt ígérik egy munkanapon belül válaszolnak. Mivel ezt csütörtökig nem tették meg újraküldtem, sőt az info@eventim.hu-ra is továbbítottam. A választ azóta is várom. Közben mivel igencsak "rettegtem" mostanáig kb. 25-ször próbáltam őket telefonon elérni, amivel mindössze annyit értem el, hogy már el tudnám dobolni azt a számot
ami a várakozás közben fut. Próbáltam még egy tour-inform irodán keresztül is, hátha mint partnercég élvezik azt a kiváltságot, hogy nem kell személyesen elfáradniuk a jegyért, de sajna nem így van.

Itt tartunk. Csak én érzem úgy, hogy  lehetne ezt egyszerűbben is csinálni? Mi lehet e mögött? Csak simán szívatnak, vagy meghalt a mail szerver? Vírusos a telefon? Szerintem a diszkóvilág világméretű összeesküvése, vagy a kínaiak.

Légyszíves tegyétek ki, hátha így eljut hozzájuk az üzenet.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caligne 2010.01.04. 07:45:06

A 312-0000 kamu szám, aszondják.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 07:45:49

@caligne: mint az 555-tel kezdődő amcsi számok? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 07:46:22

"majd megírta nekünk hogy egy másik jegyirodát választott, akik el is küldik neki."
Ahogy is ezt nagyon helyesen tette.
Mégiscsak 2009 van, szolgáltatást várnak az emberek...

Amúgy még az addig OK, hogy a kísérőnek kell jegyet venni, szerezze meg magának, de ha már értesül a jegyiroda a tényállásról (esetleg rácsodálkozik, hogy nem mindenki pesti) akkor igazán lehetnének rugalmasak.

caligne 2010.01.04. 07:47:38

Idesüssetek: whois.domaintools.com/ticketexpress.hu

Hátha itt el lehet érni őket.

Megdobbent 2010.01.04. 07:48:32

Egy legolcsobb jegy 9.900? Hij a betyarjat, komoly dolgok mar ezek ugy karacsony tajekan. No de remelem megoldodott, es megussza szegeny delikvens komolyabb borulas nelkul, mert igy sem kockazatmentes, hogy sikerult jegyet szerezni... :I

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 07:52:00

@ColT: ööööö... nálam pár napja 2010 van... siet az órám? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 07:53:23

@salapapa: Ja tényleg, csak így reggel még nem állt helyre a timer a fejemben :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 07:58:02

@caligne: elég terjedelmes a család... ;)

akos147 2010.01.04. 08:47:08

kicsit hosszú, nekem már van állójegyem

májgeriberi 2010.01.04. 08:49:38

az már volt gondolom, hogy boldog újévet kíván 2010-re a pocsay család :)

akos147 2010.01.04. 08:51:15

ezek szerint a haverokat betolhatjuk ingyen, ha szerzünk nekik tolókocsit, itt tart ez az ország?

Píter 2010.01.04. 09:59:10

,,Tamás hetekig rettegett, hogy lemarad, majd megírta nekünk hogy egy másik jegyirodát választott, akik el is küldik neki." - ez a poszt 2 részes-e? Hol van a 2. rész??

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2010.01.04. 10:06:46

jah...az lemaradt,hogy végülis lett-e jegye vagy elmaradt-e a koncert

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.01.04. 10:25:33

én próbáltam anno "info@valami.hu"-s e-mail címre küldeni levelet, de azt soha nem kapják meg.
ugyanis az infos postaládák csak kamuból vannak. jobb, ha megprobálsz más e-mailk címet keresni az dolgozók neve alapján.
ezt google vagy iwiw segítene megkeresni...

foxit 2010.01.04. 13:03:50

Meg ugyan nincs a kezemben, de ugy nez ki megvan a jegy! (Ez egyebkent a mai nap tortenese.) tex suxx.
A masik jegyirodanak kellett a parkolasi igazolvany szama. (A tex-nel ezt nem mondtak.) Majd megnezem a jegyeket, hogy speckosak-e.

digitime 2010.01.04. 18:16:28

Egyelőre a jegyirodák, különösen az online fajtából valók nincsenek fellkészülve az olyan helyzetekre, amikor rugalmasan kellene valamit kezelni. Nekem egyik haverom akarja most pl megnézni az avatart 3D-ben, de neten egyszerűen képtelenség meggtudni, hogy budapesten van-e olyan mozi egyáltalán, ami rendelkezik akadálymentes 3D-s vetítőteremmel, vagy csak olyan 3D-s teremmel, ami akadálymentesen megközelíthető. Arról nem is beszélve, hogy a mozik a kerekesszékeseket az első sorba száműzik, ahonnan finoman szólva minden film veszít az élvezeti értékéből.

trickortreat 2010.01.05. 09:08:00

Hat ez nagyon szomoru. Ticketexpress, micsoda egy rohej. remelem csodbe mennek. Egyebkent is mi az, hogy valamit szemelyesen kell atvenni? 2010-et irunk.
Egyebkent az internetes jegyeladas olcsobb is nem?
Hihetetlen, komolyan.
Paypal van mar otthon?

akos147 2010.01.05. 12:50:32

@Unbiased: akinek magyarázni kell, annak felesleges. Olyan, mintha azt kérdeznéd, ki az a Tolsztoj...

foxit 2010.01.09. 12:07:26

Megvannak a jegyek. Termeszetesen semmi extra. Akkor megegyszer: tex sux
süti beállítások módosítása