Tékozló Homár

Használt notebookot adott el az Electro World

2010.01.11. 14:30 | ge | 118 komment

Barnabás egy új notebookért fizetett, de használtat kapott. És ezek után még neki kellett hosszasan szívóznia az Electro Worldben, hogy cseréljék le egy olyanra amit még nem használtak a kollégák.

A sztori tavaly december 19-én kezdődött. Hosszas megfontolások, keresgélés, infogyűjtés, stb. után elhatároztam magam egy notebook vásárlására. Általában szoktam pontosan tudni mit szeretnék, ezúttal is egy bizonyos márka egy bizonyos típusát kerestem egy bizonyos felszereltséggel és szolgáltatással. A dolog előzményeihez hozzátartozik még, hogy a vásárlásnak nem volt köze a karácsonyhoz, tehát nem ajándékot vettem, hacsak nem tekintjük ezt saját magam megajándékozásának.

A dolog úgy alakult, hogy több vásárlási forrás ellenőrzése után az Allee Electro World üzletében kötöttem ki (máshol vagy az ár, vagy a fentebb felsoroltak egyike nem stimmelt).

Szóval megvolt a termék, az és olyan, amilyet akartam. Mondom nagyszerű, nosza vásároljunk. Az eladó, aki segített a dologban bevonult a raktárba, ahonnan egy becsomagolt termékkel tért vissza kis várakozást követően, majd mosolyogva megjegyezte, hogy milyen mázlista vagyok, mert ez az utolsó darab (a kirakott bemutató példányon felül!!!, ez fontos). Mondom oké, hát akkor fizessünk. Hitelkártyával fizettem, mert miért ne, a későbbiekben ennek is lesz jelentősége.

Kifizettem - hála istennek működött, mert előző nap le volt halva a rendszer és nem lehetett vele fizetni - kitöltötték a garanciapapírt, kész. A hibát elkövettem, hogy nem bontattam ki a gépet a helyszínen, de hát megtévesztett a tény, hogy a raktárból hozták ki bontatlanul.

 

Elmentem haza és úgy alakult, hogy csak este 7 körül tudtam foglalkozni a géppel, mondom TV nézés alatt majd települ meg hasonlók. Amikor kicsomagoltam a gépet alapból gyanús volt, hogy nem voltak rajta a fényes felületeket általában védő fóliák. Egy sem! Kezdett a dolog érdekessé válni, aztán jött a karácsonyi meglepi: bekapcsolás után nem a már szokásosnak tekinthető telepítés befejező dolgok jelentek meg (előtelepített Windows volt a gépen elvileg), hanem a normál bejelentkező képernyő egy felhasználói fiókkal, ami Electro World névre hallgatott... Nem jutottam szóhoz, aztán a másik gépemen gyorsan kerestem a vásárlás helyére egy telszámot és telefon, hogy most ez hogy lehet. Hívtak egy osztályos kollégát, aki megdöbbenésemre azt mondta, hogy megadja a jelszót (nyuszika B+, lehet, hogy húsvétra készültek már?) és hogy távolítsak egy programot a felhasználót írjam át és ezzel minden oké. Mondom neki, hogy ezt komolyan gondolta-e, vagy csak szórakozik, mert akkor röhögök egyet. Azt mondta ez komoly, én meg azt, hogy tudja-e, hogy mit vásároltam én számla szerint? ÚJ TERMÉKET. Ez meg használt. Pont. Dehát annak semmi baja egyébként... Na igen.

Jeleztem, hogy nem kívánok ilyen jellegű vitába belemenni, különösen nem egy eladóval (nem azért mert lenézem vagy ilyesmi, hanem mert nincs döntési helyzetben). Kértem, hogy egy kompetens vezetőt kerítsen, hogy tisztázzuk a továbbiakat. Mondta, hogy nem ér rá telefonálni (mivan??????), de vállalja, hogy közvetít. Nem igazán tetszett a dolog, de belementem. Első ajánlat a vezető részéről, hogy fogadjam el a javaslatukat (fentebb)  és adnak engedményt (én 20 ezer FT kedvezmény esetén elfogadhatónak tartottam volna az ajánlatot, de kiderült, hogy csak 5 ezer Ft-ra gondoltak...), a másik, hogy visszaadják a pénzt egy az egyben, mivel uccsó darab, a harmadik, hogy vásároljam le. Az elsőt már említettem, hogy miért nem, a második a hitelkártyás fizetés miatt nem lehetséges, a harmadik, meg az igényeim miatt. Mondom esetleg szétnézhetnének a hálózatban, van-e egy ilyen. Volt az Arénában, de a veztő szerint nem lehetséges az átszállítás, mert a leltár meg a könyvelés meg a minden. Mondom ne röhögtessen már, ennél jobb duma kellene. Kis ideig kerülgettük a dolgot, felhívtam a figyelmét a jó teljesítési kötelezettségére ill. arra, hogy az Electro World-del vagyok szerződésben, nem a szerencsétlen eladóval és az a megegyezés született végül, hogy hétfőn, 21-én menjek fel és akkorra áthoznak egyet az Arénából (nofene, mégis lehet?). Oké.

Megyek hétfőn - és itt írnám le, hogy egy odajutás az Alleeba nekem 150 km autózás - mondom az ügyfeles kislánynak, hogy mi van, emlékezett is, megy szól az illetékeseknek. Feltűnően sokáig szólt, kb. 15 perc múlva visszajött, hogy nincs meg a cseretermék, majd másnapra lesz csak. Mondom volt egy megegyezés, ugye emlékeznek. Mondja hogy igen, de akkor is ez a helyzet. Na itt bedurrant az agyam és kegyetlenül elkezdtem oltani a kislányt (ezért utóbb elnézést kértem tőle, nem ő a hibás), a velem lévő hölgy meg is jegyezte, hogy de jó, hogy nem ő volt az ügyfeles.
Nagy nehezen előkerült a vezető is, aki meglehetősen flegmán, a helyzetet kifejezetten bagatellizálva kezelte az ügyet, mondván, hogy ő most mit csináljon. Mondom MOST áthozza az Arénából a cuccot, nem érdekel hogyan csinálja. Ekkorre már kb. 30-40 vásárló hallotta a beszélgetésünket, úgyhogy vezető úr szépen elment, és lett cserecucc.

Amit nem értek:
- hogy képzelik, hogy elsózzák újként a korábban már használatba vett gépet (itt most nem lényeges, hogy miért és hogyan lett használatba véve)
- amennyiben megállapodunk valamiben és nyilvánvalóan nem én vagyok a helyzet oka, azt miért nem tartja be, ismételten felrúgva egy sor írt és íratlan szabályt
- miért gondolja, hogy egy ügyfeles kislányt elém állítva megoldódik a kialakult probléma
- mi alapján feltételezi, hogy nem lehetne őket igen komolyan meghúzkodni mindenféle hatóság és szervezet segítségével (ne feledjük, a vezető nyilvánvalóan tudott arról, hogy használt terméket ad el újként, ez pedig szándékosság)
- mi alapján feltételezi, hogy a jövőben akár egy mezei elemet is vásárolok náluk

Annyi biztos, hogy én mindenkit lebeszélek az Electro Worldben történő vásárlásról.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 15:24:43

Egyébiránt pedig sűrű sünöket az EW-nak!

Sudribunkóparaszt banda!

Kyle Broflovski (törölt) 2010.01.11. 15:27:46

"a második a hitelkártyás fizetés miatt nem lehetséges"????

nega 2010.01.11. 15:29:34

Én úgy tudom az elektroworldben is a földre hányták a ruhákat, mégpedig a laptop/netbook vásárlók.

Natloz86 2010.01.11. 15:32:29

Régebben a HP árult rengeteg használt notit kishazánkban. Volt a Renew meg az AsIs verziója.
Az volt a lényegük, hogy ezek korábban valamilyen boltban, áruházban bemutató vagy tesztelendő darabok voltak, és az elhasználtság mértéke határozta meg, hogy melyik csoprotba kerültek. Ez a kis plusszinformáció aranyosan el volt rejtve a hosszú típusszámokban, amit úgyse bogarász végig senki sem, hogy megkeresse az összes betű és szám jelentését.

Nem tudom, hogy ez van-e még, és hogy Te milyen gépet vettél, de nem kizárt, hogy valami ilyenbe futottál bele.

ave 2010.01.11. 15:32:53

Reszemrol zero egyutterzes.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.11. 15:34:31

"megadja a jelszót (nyuszika B+"

Nem gondoltam volna, h a nyúl is érintett az ügyben.

tomcs!** 2010.01.11. 15:34:32

neten olcsobb lett volna, az a laptop, ez szinte biztos!
és az utazást is megspórolod!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 15:37:42

Vegyél még egy laptopot, és fogd rá a nyuszira.

Egyéves Önkéntes 2010.01.11. 15:38:39

hitelkártyás vásárlás miatt mi nem lehetséges?
pénzt visszaadni?
dehogynem.
(visszafelé kell lehúzni a kártyát is a pénz visszautalódik.)

Kyle Broflovski (törölt) 2010.01.11. 15:39:12

EW = fos...

minden drága, nincs semmi, bunkók...ennyi:S

(nem hiszem, h olcsóbb volt náluk, mint bármelyik webáruházban, ahol ingyen házhoz is szállítják...)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.11. 15:43:32

Kérdés, h mikroblogger volt-e post toló?
Mert úgy mindjárt más az ügy megítélése.

Robbantó 2010.01.11. 15:46:18

@juhaszvik: És te sikeres vagy? Mitől vagy az?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.11. 15:58:17

Vettél volna füstlit, akkor spórolsz négyszáz pénzt!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.11. 15:58:50

@Wugli: Marhaság. Fordítva lehúzva, azaz feltolva is ugyanaz az információ olvasható róla. Visa Electron kártyámat több terminál csak tolva fogadja el.

torma99 2010.01.11. 16:04:10

@Kitalátor feljegyzetei: Ezt megerősíthetem az Alcateles régi nagy terminálok, amiken típushiba, hogy a 3-as számú gomb nagyon rosszul érzékel, az én Mastercardomat is csak alulról véve fogadják el.

A cikket meg nem olvastam,de örüljön a kedves posztoló, hogy nem egy kiskerben vette, ami amire visszamegy már nevet vált és a fogyvéd által is megtámogatva szarik az ügyfelelkre.

AlexWolf 2010.01.11. 16:08:12

Sün és Kitalátor, ti tesók vagytok? És CSIPPELTEK-E?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.11. 16:13:25

@AlexWolf:
Én nem csippeltetek!
Te se engedj az űrgyíkoknak!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.01.11. 16:25:44

Tanulság az ember inkább vegyen olcsón használt Notebookot mint "új"onnan,ami később kiderül,hogy használt,és akkor még csomót bukott is rajta.

Secnir 2010.01.11. 16:26:07

törökországban alkudozni kell (megajánlott ár 10%-t kell visszaböfögni, onnan indul az ár)
ukrajnában nem szabad kérdezősködni, hogy honnan van
szlovákiában vásárlás után meg kell keresni a semtexet a táskában
ausztriában meg kell nézni, hogy nem-e féltégla van a videó helyén
swëdországban visszahívnak MINDEN szar etetőszéket cserére ingyé
magyarországon teli tüdőből le kell üvölteni az illetékest, hogy lobogjon a haja

kéremszépen ez így működik kéremszépen

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2010.01.11. 16:31:12

1. Nekem már fizettek vissza kp-ben visszavitt (hibás) cuccért, amit hitelkártyával fizettem.

2. Soha nem veszek utolsó darabot és a kassza előtt ellenőrzöm a gyári, originál csomagolást. (Egyszer tértem el eddig ettől, az 1. pontban említett esemény lett a vége.)

Na ennyi.

akikaztmondjákni 2010.01.11. 16:37:49

Borzasztó...már senkiben se lehet megbízni...:)

Delfinci 2010.01.11. 16:46:30

Hasonló kicsiben: vízszűrő kancsót néztem ki anyukámnak, volt 5 db, én azt választottam, ami le volt ragasztva (!). Még szerencse, hogy aznap este, mielőtt eldugtam (mert karácsonyi ajándéknak szántam) kibontottam, megnéztem, ugyanis a leragasztott dobozból hiányzott a szűrőbetét, ami pedig a dobozon - igaz angolul - fel volt tüntetve, hogy bennen van. Este 9-kor vissza, ügyfélszolgálatosnak megmutat, néz bután, hogy biztos, hogy benne kellene lennie a betétnek? Mutatom a szöveget, dehát ugye nem tud angolul. Erre mondta, hogy hozzak egy másikat. Végignéztem a maradék 4 dobozt, egyet találtam amiben még meg volt a szűrő...
Két tanulság:
1. mindent kibontani, megnézni a helyszínen
2. így kell szűrőbetétet lopni ... (nem tettem! csak lehetett volna...)
Ja, Tesco.
Tudom, az Aldiban kellett volna ... csak az nálunk nincs. :(

andand 2010.01.11. 16:53:21

Az EW tulajonosanal (a balkanon) vettem a szuleimnek egy mikrohullamu sutot. Akcios, leveszik az akcios termekek kozul, az orrom elott kiprobaljak, visszacsomagoljak, kifizetem, hazaviszem. Atadom a szuleimnek, mikor felszereljuk, pofaraeses: nem az, ami ki volt rakva es a szamlan szerepel. Mindent vissza, be az uzeltbe, megmutatom, megnezik, tenyleg, kicserelik, mindenki happy. Nem kellett uzletvezetot hivni. Ja, hitelkartyaval fizettem. :)
Az akcios termekek kozott egy rakas mas tipus volt. A szemem elott vegigneztek a kirakott dobozokat es beszedtek a nem odavalo termekeket.

Jegkoko 2010.01.11. 17:00:25

Elég idióta volt a postoló, a bootolásnál ki kell választani, hogy recoveryze a gép az oprendszert és akkor minden olyan lesz mint amikor kibontod a dobozból.Tudom, mert számtech nagykernél melóztam, ahol többször találkoztam hasonló esettel.

Der Beste 2010.01.11. 17:06:48

Azért 150 km kurva sok egy laptopért.

gftamas 2010.01.11. 17:14:45

Én a Saturn-nal jártam pár éve hasonlóan. Egy jó áron árult Sony Vaio-t vettem. Ez éppen új volt, de spanyol XP volt rajta. Mivel elindítottam a telepítést, ezért nem voltak hajlandók visszacserélni. Bár arra a kérdésre nem tudtak válaszolni, hogy miként derült volna ki számomra, hogy spanyol operációs rendszer van a gépen, ha nem indítom el a telepítést a gép bekapcsolásával. :) Ja, igen. A nyikhaj üzletvezető közölte, sose állították a reklámban, hogy magyar op. rendszerrel adják. Még szerencse, hogy nem ógöröggel jött. :)

satho 2010.01.11. 17:15:56

Az Elektrówőőrd meg szargyon szöget meg zsírúj nótebukkot vaze !

Ennyit az Alléérúú. Elárasszék a pornépet gázzal megaztán nyista zsírúj nótbukk :)))

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.11. 18:11:02

Aki az Eletro World-ben, Media Markt-ban, Saturn-ban vasarol notebookot az nem sikeres ember.

eMM2 2010.01.11. 18:22:34

Úgy lehet hogy magyarisztán az egy gyarmat, és úgy vélik hogy itt mindent lehet.Általában igen, és ehhez szoktak.A becsapott vevők jó része nem ennyire szívós.
Jah hogy ettől esetleg egy hangyányit kisebb lesz a forgalmuk?
Na és? Ez valamiért nem szokott szempont lenni.

igazságos 2010.01.11. 19:17:30

Ez a nyuszika B nagyon nagy.

Ki kell verni a hisztit, lehetőleg minél több ember előtt és láss csodát, a vezető el tudott menni azonnal az áruért.

Hát én beléptem volna a jelszóval, hátha találok jelszavakat, dokumentumokat. Megnéztem volna a böngészőt is a jelszavak után, hátha elmentették.

farkamatvakarva 2010.01.11. 19:33:29

az volt már, hoggy laptopot csak az aldiból?
esetleg őstermelő kínaiaktól? :D

kismandala 2010.01.11. 19:34:16

És még azt mondják válság van, meg hogy tanultunk belőle.
Hitelkártyával laptopot.. gratulálok.. bármelyik akciós karácsonyi hitel-el olcsóbban jönnél ki, ha már mindenáron olyasmit akartál venni, amire nem telik.

vakparaszt 2010.01.11. 19:38:35

jó nagy parasztvakítás

farkamatvakarva 2010.01.11. 19:40:37

@gftamas: mi horvát nyelvű windows-os sonyival találkoztunk pár éve
az is megért volna 1 misét, hogy többszáz db-ot megvett egy hálózat, és mind1iket horvátul tolták ki

S0und 2010.01.11. 19:46:02

"...a velem lévő hölgy meg is jegyezte, hogy de jó, hogy nem ő volt az ügyfeles."

-Jajj apukám hogy megmondtad neki, nagyon büszke vagyok rád!

Secnir 2010.01.11. 19:49:44

@gftamas:
"A nyikhaj üzletvezető közölte, sose állították a reklámban, hogy magyar op. rendszerrel adják."

én mosolyogva közöltem volna a nyikhaj üzletvezetővel, hogy akkor beküldöm a barátodat, akinek vetted ajándékba, de ő csak ukránul beszél...

Matiz Papa (törölt) 2010.01.11. 19:57:55

@Sün‼: Na-na! Ezt kikérem magmnnak!Nem vásárolok az EW-ben! ;.)

beachball 2010.01.11. 20:05:05

Nem értem azokat, akik fikázzák a levélírót.
Ti tényleg elégedettek lennétek azzal, ha használt cuccot sóznának rátok 100ezres nagyságrendben?
Akkor nosza, vegyetek használt kotont meg pelust, ha nem gáz.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 20:11:11

@S0und: "...a velem lévő hölgy meg is jegyezte, hogy de jó, hogy nem ő volt az ügyfeles."

és egyébként is ellenszenves volt neki az "ügyfeles"(???azmi???) csaj, mert nagyobb mellei voltak és szőke is volt.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 20:13:48

@beachball: Nemvolnánk elégedettek. De a posztolót fikázni ősi román szokás, pláne ha még meg is érdemli.

További magyar hang 2010.01.11. 20:21:14

Szerintem alap, hogy bármit vásárolsz, akkor a dobozt kinyittatni, terméket kipróbálni. Pláne egy százezres nagyságrendű vásárlásnál. Ha az üzlet/eladó erre nem hajlandó, akkor vesztett egy vevőt. (Ha féltéglát kaptál volna a lezárt dobozban, akkor soha az életben nem tudnád bizonyítani, hogy nem notebook volt benne.)

Layosh 2010.01.11. 20:22:47

Nekem csak 1 garis gondom volt az EW-vel. Vettem egy TV-t, amin középen egy nagy tenyérnyi fehér folt volt, de ez csak sötétben látszott és csak fekete háttérrel. Lefotóztam mobillal és másnap vissza vittem. Természetesen a boltban nem látták az eladók, mert nagyon világos volt, megmutattam a fényképet és mondták, hogy akkor kicserélik. Ki is cserélték egy újra, ami tökéletes volt. Én továbbra is vásárolok az EW-ben (amúgy szlovák cég).

Jegkoko 2010.01.11. 20:26:30

@beachball: A gép nem volt használt csupán egy bemutató darab volt az áruházban.Ha nincsen rajta semmilyne külsérelmi nyom akkor az ugyan olyan mint a zsír uj dobozban lévő modell.

Jegkoko 2010.01.11. 20:30:06

@farkamatvakarva: Az ujabb windowsok már univerzális nyelvüek, tehát olyan nyelvvel települ, amilyet kiválasztassz az elején

renugard 2010.01.11. 20:51:55

Ha jól számolom, 600 km-t autózott(cca. 36 liter benya, ami akkor is 290,- körül sétált, vagyis elpöfögött 10-11 eFt-ot) egy olyan cuccért, amit a neten 4-5000 Ft-tal drágábban házhoz rendelhetett volna...
Nem semmi.
Tisztelet a szilárd elhatározásnak és a megrendíthetetlen jellemnek! :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 21:18:37

@renugard: igen, de ha ezt szóvátesszük, akkor már megint mi vagyunk a hibásak, hogy a posztolót...!

Der Beste 2010.01.11. 21:43:08

@beachball: Azért a használtságnak is vannak fokozatai.
Ha egy könyvesboltban veszek egy könyvet, amibe valaki beleolvasott egy mondat erejéig, akkor én használt könyvet vettem?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.11. 22:05:14

és mi alapján minősíted a "fokozatokat"? ne már! akkor te egyszer használt kotont is megveszed, végül is épp csak egyszer volt használva?

check 2010.01.11. 22:55:02

@kismandala: Hú de okos vagy komám. Hallottál már az egyes hitelkártyák által biztosított 51 napos kamatmentes periódusról? Amatőrke...

asdf 2010.01.11. 23:32:30

@Jegkoko: Igen, vegulis kint lehetett 1 het-2 honap idotartamot a polcon, mindenfele hulyegyerek nyomokdhatta, ment egesz nap, jart a hdd, ment a procventi, vilagitott az lcd, es isten tudja mi tortent az akkumulatorral. Tenyleg teljesen ugyanaz, mint a bontatlan csomagolasu termek, csak tolni kellett volna egy recovery-t, sot, meg a vasarlonak kellett volna megkoszonnie, hogy ott kolthette el a penzet es ugyanannyit fizethetett egy isten tudja milyen eloeletu termekert, mint egy vadonatujert. Ha nem haragszol, te vagy az idiota...

Luigicar 2010.01.11. 23:41:05

A kártyás vásárlást is van lehetőség törölni a tranzakciót, a terminál segítségével, és akkor a kártyához tartozó számlára jóváírják a vásárlás összegét.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.12. 02:15:17

@További magyar hang:
igy van
multkor vettunk mosogepet, meg mosogatogepet, porszivot
hat ugy berendezkedtunk
kicsit nehezen hajlottak ra, hogy bekossek a szennvizelvezetot, a porszivonal Mary felnyomta az egesz osztalyt, sot a vesedeny reszlegen osszedobott egy ham and eggset, hogy leeg- ea tojasom
aztan dugtunk egy francia agyban rugoliag kiprobalva
reggel a kv fozesnel volt egy kis gpnd mert a biztonsagi or is azon szokta fozni
most varjuk a nem rozsadasodo kes tenyleg nem-e rozsdal, vagy-e megis
a gyerek a faliorat nezi, mikor robban
bekoltoztunk
anyosom vett egy suzukit, aszonta addig ki nem fizeti meg, nem megy vele 20000 merfoldet azon a gurulo izen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.12. 02:19:17

ja es etttol fuggetlenul kb 3 mp alatt latni hogy valami orogivagy visszvitt
akarmi
ha meg csak otthon veszed eszre akkor uccu neki go back
es csere

2010.01.12. 05:01:53

@Der Beste: Azért 150 km -ért feleslegsen szennyezni a környezetedet szemét dolog valljuk be

:(

apuc 2010.01.12. 06:29:08

Laptopot a laptopboltból.Nem a hülyeazértnem-típusú megahiperekből,szvsz.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.12. 07:36:26

@Jegkoko: ja. amennyiben képes vagy értelmezni azt az eccerű mondatot, hogy csóze lengvidzs. ha ez nem megy, akkor bizony valamelyik "a"-val kezdődő nyelvezet lesz a felhasznáálói. :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.12. 07:41:24

@renugard: épp ez jutott az eszembe... amikor ember bejön a műhelyembe és asszonggya, drágállja adott (különben hiánycikk) alkatrészért az árat. elmegy. telefonál, autózik, időt tölt... végül megkapja jó esetben egy ezressel olcsóbban.
hogy ráköltött egy ezrest az ide-oda telefonálgatásra? hogy 2-3-4ezrébe van az útiköltség? nem baj!
de elmondhatja magáról, hogy nem vette meg 6ezerért csak ötért. :D

Jegkoko 2010.01.12. 09:26:54

@asdf: Álltalában a legtöbb gép nincs is ilyen helyeken bekapcsolva.Gondolom te még nem hallotál arról, hogy a notebook ha nem használják idővel leáll magától készenléti módbe, magyarul nem melegszik nem forog semmi se.

=Ford Prefect= 2010.01.12. 09:31:34

Nyuszkai B+

Ez nagyon jó!

SarahConnor 2010.01.12. 09:35:58

Ugyanígy jártam, csak a megvett laptopot egy előző vásárló hozta vissza, tehát frankón az is lehet, hogy műszaki hibás volt! :) Visszavittem, észrevették a hibát, azonnal ajánlottak pénzt vissza, levásárlást vagy csereterméket (ebből se volt több raktáron), de elment a kedvem, hazamentem üres kézzel, hogy még gondolkodom rajta egy picit. Három nappal később nyertem egy Toshiba Satellite laptopot valami két héttel azelőtt kitöltött szelvénnyel :) Most is arról netezek, és áldom a mázlim :)

Laptopot csak nyereményszelvénnyel! :P

Amúgy meg az EW a kenyérpirítókkal is szívózik, tőlem tudjátok meg :)

juhaszvik 2010.01.12. 10:34:01

@Kaszanova: kikérem magamnak még a sikeresség látszatát is :)

Csaknorisz 2010.01.12. 10:53:31

Régebben egy baumaxban csaptelepet akartam venni. Levettem a dobozt és elkezdtem kibontani. (mivel nem olcsó darabról volt szó és a külsején semmilyen infót nem találtam). Jött a kaller, hogy mit csinálok mert a közértben sem szokták a tejet kibontani, hogy mi van benne. Mondtam neki, mivel irtózatosan tetszett a poénja nem bontom ki, viszont mesélje el nekem mi van a dobozban, mennyi a jótállása, mit tartalmaz a megfelelőségi nyilatkozata. Erre ő, bontsuk ki és nézzük meg!

KolomparVinetu 2010.01.12. 12:12:26

@Jegkoko: lófaszt tudsz te, ilyen marhaságot egyébként nem írtál volna.

Jegkoko 2010.01.12. 12:28:23

@KolomparVinetu: Mégis mit nem tudok?És mi a marhaság szerinted?

b.a29 2010.01.12. 12:28:58

Nem értem, hogy fordulhat ilyen elő. De mondjuk már meg sem lepődök ezen, hiszen Magyarországon vagyunk... Ilyen jobb helyeken nem fordulhat elő.Németbe vettem egy fényképezőt, meg egy memóriakártyát hozzá,gondoltam akkor nem jövök el tok nélkül, legyen már akkor mindenem hozzá.A tok utolsó db volt, és már ki volt bontva a zacskó amiben volt, sűrű elnézések mellett megkaptam fél áron, pedig ez nem is műszaki cikk, ami ilyen esetben esetleg elromolhat, vagy azt feltételezném, hogy már használt. De mondjuk amikor én vettem a laptopomat még ott a boltban kibontottam és megnéztem,mondjuk abszolut megértem a helyzetedet.

fatality666 2010.01.12. 13:00:11

Kb. 1,5 éve amikor svájcban voltunk nyararlni rokonoknál, elmentünk egy szokásos bevásárló túrára, egy játékboltban megszevettünk egyebek mellett egy csúzdát a kisgyereknek (átszámítva olyan 7.000Ft-ba került), de ott nem nekünk kellett a terméket cipelni, hanem papírlapok voltak tasakba helyezve, amiből ki kellett venni egyet és a pénztárhoz vinni. Elvileg ez volt az utolsó előtti darab, de a gyakorlatban valaki gondolom 2-t vett és csak a kiállítási darab volt már meg belőle(semmi sérülés, tökéletes, csak ki volt bontva és egy magas polcra feltéve), Én még olyan sűrű elnézéskérést nem láttam, kapásból 30% engedményt adtak belőle, mivel már épp ki volt fizetve kártyával, és KP.-ben tudtak visszaadni még plusz 5 frank kedvezményt kaptunk. Ha legközelebb mégegyszer eljutunk oda, biztosan ott fogunk vásárolni.

Alikam 2010.01.12. 14:49:33

Aki hosszas keresgélésen van túl, az nem az Electro World-ben vásárol.

Alikam 2010.01.12. 14:51:06

És még hitelkártyával is fizetett. Istenem, nem te nem hallottál a gazdasági válságról, amelyet az olyan göykerek okoztak mint te?

b.a29 2010.01.12. 15:41:22

@Alikam:az olyanokra, mint te mondom én azt, hogy sajnos nagyon alacsony az a bizonyos korlát...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.01.12. 16:31:19

hitelkártyára laptopot? afrikában meg éheznek...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.01.12. 17:08:13

Velem egyszer olyan volt hogy egy laptopon keresztül vettem hitelkártyát, de már az eladó is gyanús volt mikor kiszállt a BMW autójából, én nem tudom valahogy a szeme se állt jól. Na mondom magamban, most aztán nagy bajba leszek ha kifizetem aztán se az automaták, sem pedig a boltokban nem lehet majd használni a kártyát Aztán kiderült a kártyát nem, engem pedig le lehet húzni. Szóval nagyon kell vigyázni. Mindegy, az élet most megváltozott, végre bejövök egy csajnak, holnap találkozunk, de hogy fel tudjon hívni, vettem neki egy feltöltőt - ennyit csak megér, olyan jó segge volt a fotón..

Luyz 2010.01.13. 01:46:37

Én az EW-ben dolgozok és most sajnos meg kell védenem. Ha bárki laptopot vesz vagy bármilyen terméket fizetés után nem megy ki az ajton hanem oda fárad a vevö szolgálatra a garancia miatt. A vevö szolgálaton pedig kénytelenek kibontani a terméket mivel a garancia papir a dobozban van. Ezek szerint te lehet hogy addig az orrodat turtad vagy nem tudom mit csináltál, de ott is észre vehetted volna hogy már egy használt termékkel van dolgod mivel ahogy leirtad semmilyen belsö csomagolása nem volt meg. Lehet hogy vannak igazságok az irásodba de ugy érzem elég erösen eltulzod a dolgot. Ha meg 150 km-ert utazol egy laptopért amit az EW-ben vásárolsz, akkor kicsit érdekes ember lehetsz és pont az az igazi okoskodo vásárlo.

chillking 2010.01.13. 10:42:04

hitelkátyára is vissza lehet utalni a pénzt,és ez egyenleged nem lesz minuszban.Kész.

rezső a rozsomák 2010.01.13. 11:48:13

Sajnos velem is ez történt amikor a Saturnban vettem laptopot....engem a ''Sanyi'' felhasználónév fogadott. Mivel el kellett utaznom nem volt időm, hogy visszamenjek és rájuk-gyújtsam az ügyfélszolgálatot, úgyhogy újratelepítettem a windows-t és azóta megpróbálom sajátomként szeretni :-(

kekegsm 2010.01.14. 06:58:48

Luyz, én meg a legnagyobb konkurenciátoknál dolgozom, és?

1. Örülj neki, hogy nálatok vásárol, azért van munkád

2. Nálunk is van utolsó darabos eladás, kiállított példány, de minden esetben tájékoztatjuk a vásárlót róla. Van aki engedményt kér, ott megpróbálunk kompromisszumot találni (ők 50%-ot akarnak, ami ugye nonszensz, mert ahhoz el kellene adni többszáz darabot belőle, hogy visszahozza. Aki laptopot árul, tudja, milyen árrések forognak), van aki kifejezetten örül neki, mert legalább működik.

De a vásárló is béna, mert

1.bankkártyás fizetést is vissza tudják adni, csak készpénzben teszik

2. Miért nem nézte meg azt a terméket, ha már sokba kerül, nem?

mattone 2010.01.14. 09:39:31

Azért azt a horogkeresztet csak ki kellene vágni innen. Ki ezért a felelős, hogy akár 1 mp.-ig is bekerülhetett ide?

cbc 2010.01.14. 14:44:48

Luzy: anno még valamikor ősszel lapostévét akartunk venni az EW-ben (igen, hitelkártyával, egyébként ezt felesleges fikázni, mert ha vissza tudja fizetni, miért ne használná?).

A bejárattól néhány méterre az alkalmazottak a kerekes kocsin rodeóztak, üvöltöztek és röhögtek, a vásárlókat le se...kifordultunk, megvettük máshol.

Cs@tLós 2010.01.18. 02:37:07

@Jegkoko: Igen nagy tévedésben vagy barátom. Sem az xp, sem a vista nem nyelvválasztós,olyan nyelven fut amilyet vettél, olyanod van, nincs a telepítéskor nyelvválasztás. Az egyetlen ilyen a windows 7 ultimate-je, ahol álligathatod a nyelvet település után. Azt a pár 10ezret simán megéri....pfff.

facsipesz 2010.01.18. 06:52:19

"Annyi biztos, hogy én mindenkit lebeszélek az Electro Worldben történő vásárlásról."

Ó, ezt nem kell, soha életemben nem vettem tőlük semmit, és más annyi "szépet" olvastam róluk, hogy nem is fogok. Habár a konkurensek (Media-Saturn) is egy kalap, csak ők mintha rugalmasabban kezelnék az ilyen szitukat, talán előbb rájönnek, hogy jobb az nekik, ha nem jut el ide is a sztori.

Mindenesetre szép történet, kösz.

Gerw 2010.01.18. 07:59:48

Elektro wolrdben még a szoftver is használt , sőt volt olyan ,hogy nem volt játék mellett a kézikönyv csak fénymásolva(!!!), s a szoftver vissza is volt fóliázva!

efhábé 2010.01.18. 11:30:18

@Cs@tLós: ugyanezt bármelyik linux disztró tudja ingyen, ráadásul olyan nyelveken is, amiknek a létezéséről Redmondban nem is tudnak.
Még hogy megér pár tízezret, cöcö.

HomérPAPA 2010.02.04. 13:00:58

:)Legalább nem törött. Örülj neki! Pár éve, lehet talán nyitáskor még nem voltak ilyen anomáliák egyik multi-elektro kereskedésben sem. Azóta zuhanórepülésbe kezdett a színvonal mindenhol kivétel nélkül. Szvsz ha így átkúrnak amit írtál, már komolyan cinkes belevágni a reklamáció végeláthatatlan harcába is...
tanulópénz;)

HomérPAPA 2010.02.04. 13:06:56

@apuc: Akkor hol? jártam (majdnem) pont ugyanígy, vagy rosszabbul, a kimondottan notebookokkal foglalkozó üzletben is! (ájj de behírdetném melyik cég) Ott is megpróbálkoznak ugyanezzel, nyugi!-fél éves történet- lehet, hogy korábban ez szintén nem volt jellemző.
És szerintem a hosszas keresgélés is vezethet EW-be, ez is az átverés része! A nem renew és/vagy használt stb. kategória van azon az áron...

vatamadafaka 2010.05.29. 19:34:15

Meg is érdemled, ha abban a hullaházban vásárolsz. Modernát nem akartak rádsózni??? :-))))

cassio 2011.06.03. 07:01:22

@salapapa: nekem azt irja csúz e lengvidzs... :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.04. 17:28:11

@cassio: az mán másik külföldijűl van! :D

Samanoske 2011.06.13. 13:58:46

Mi is visszavittük a laptopot,le volt zárva és egy telefont se engedtek meg,hogy feloldjuk.Hiába a lusta,alkalmatlan embereket alkalmazzák,de jó,hogy megszünt!
süti beállítások módosítása