Iccemann hűtője elromlott, és miután panaszkodik kicsit a bunkó szerelőre, aki fel van háborodva, ha mégsem rendeljük meg a munkáját, megdícséri a konkurenciát. Végül a kommentelőktől kér segítséget, ha már hűrő nélkül maradt. Mi legtovább Lehel hűtőt láttunk működni, az talán 30 évet is kibírt, de hát ugye régen minden jobb volt.
Megosztanám Veletek, hogyan működik egy Indesit márkaszerviz Pumaföldön.
0. nap- öt év után elromlott Indesit hűtőnk, vasárnap este már nem zaklattuk a szervizt.
1. nap- reggel telefon a márkaszervizbe, egy hölgy felveszi az adatokat és megígéri, hogy értesíti a szerelőt, aki majd időpontot egyeztet velünk. A hölgy szerint biztos nem kap áramot, azért nem megy a hűtő (lololol).
1. nap délután telefon a szervizbe: még nem hívott a szerelő időpontot egyeztetni! Válasz: mivel e-mail-ben értesítette a szerelőt, csak este fogja elolvasni, de másnap majd biztos hív a szerelő.
2. nap reggel telefon a szerelőtől: 12 - 17 óra között jön. Megérkezik és kiderül, hogy az elektronika ment tönkre, nem tudja, hogy mennyibe kerül de utánanéz és holnap telefonál. Kiszállás és hibafelderítés díja 7600.-Ft. , nyolcezerből nem ad vissza, számla nincs.
3. nap délután telefon a szerelőtől: az alkatrész ára "közel negyvenezer" , ha kérjük, akkor sétáljunk be az irodába, fizessük be az előleget, ezekután kb. 10 nap (de lehet, hogy munkanap) után újabb kb. 5000.-Ft. szerelési díj leperkálása után jó lehet a hűtőnk. Az igazat megvallva itt már kezdtem elbizonytalanodni, ugyanis időközben az egyik ismerősöm elmesélte, hogy ugyanígy járt ugyanezzel a márkájú hűtővel, de a beszerelt alkatrész csak egy évet bírt ki. Úgy döntöttünk, inkább újat veszünk. Egyébként találtunk volna megfelelő alkatrészt sokkal olcsóbban, 3 perc a beszerelése.
11. nap már elfelejtettük az egészet, mikor jött a bónusz: telefon a szerelőtől valami elképesztően paraszt, bunkó hangnemben miszerint mit képzelünk, hogy nem fizettük be az előleget, csak raboljuk az idejét. Így akarnak ügyfeleket szerezni?
Csak összehasonlításképpen a rokonság esete elromlott Samsung hűtővel:
Telefon a szervizbe, miután elmondják a problémát a szerelő tudja mi rossz a hűtőn.
Másnap megérkezik, az ajtó előtt papucsot húz, majd a magával hozott megfelelő alkatrészt kicseréli.
Azt hiszem van különbség a kettő között.
Ui: szeretnék én is sikeres lenni, ezért írjátok meg, milyen hűtőt érdemes venni.
Icceman
Az utolsó 100 komment: