A szervizhelyzet fokozódik. Az Asus-szerviz munkatársainak a jelek szerint tényleg problémáik vannak ügyfeleik cinikus hangvételével. "A monogramok mögött emberek állnak, nem érzéketlen gépek." Tessenek már visszavenni az arcokból, vagy elkallódik a számítógépük valamelyik sötét sarokban, aztán ISO-minősítéssel üthetik a nyomát:
Az asus szervizzel én is megszívtam, leírom tehát rövidítve a történetet. eee pc 7" készülékem majd 5 hónapot töltött szervizükben.
1. alaplap hiba. Futár jön, viszi, 3 hét múlva hozza. Bekapcsolom, a gond ugyanaz, szervizbe vissza, még 3 hét üresjárat. Érdeklődöm, azt a választ kapom, hogy nem találják a gépet.
Az ügyintéző barátságos levelei felém:
Levél1:
"Megértem panaszát, bár a cinikus hangvételét nem.
Az ügyben léptem, és ennél többet nem tudtam tenni, illetve nem is tudok többet most sem. Utána érdeklődöm megint, átadom a szerviz managernek az ügyet, én ezennel nem vagyok hajlandó az Ön ügyével többet foglalkozni."
Levél 2:
"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte.
A keresést én átadtam az éppen ezzel a dologgal foglalkozó kollégámnak, aki hamarosan feljebb viszi az Ön ügyét is. Ezzel tehát kifejeztem, hogy igenis foglalkozunk az Ön ügyével. Ha ezt nem tennénk, igaza lenne."
A levél 1 ügyében lépés a következőt takarta. Az ügyinzéző írt egy mailt a kollegájának az alábbi üzenettel:
"Kedves Zoltán!
Megtudnád mondani, hogy merre jár a készülék?
HQxxxxxx
Köszönöm Dávid."
És álljon itt az én cinikus hangvételű levelem, amit ügyfélként több heti várakozás és szervizbe küldözgetés után írtam nekik:
"Tisztelt xxxxx Dávid!
Ügyvédem ígéretet kapott Öntől az alábbi ügy rendezésére. Látom megerőltette magát és rengeteg erőfeszítést tett az ügy előremozdulása érdekében.
Lassan 2 hónapja nincs nálam a pc. A 6 csavar behajtása Önöknek (szervizüknek) minden bizonnyal nagy nehézséget okoz. Sajnálom, hogy nem látják még mindig, hogy nem Én vagyok Önökért.
Egyszer sem voltak képesek felhívni, vagy akár e-mailt írni ( az 1 sort kivéve) az ügy előremozdítása érdekében.
Amenniyben a mai napon nem kapok kielégítő választ a további levelezgetést és telefonálgatást befejeztem Önökkel, és ígéretemhez híven peresítem az ügyet!
XY"
Amikor végre visszakaptam a gépet, kibontottam a csomagolásából, és észrevettem, hogy az alsó burkolatot rögzítő 6 csavar nincs benne.
Telefon a szerviznek, csodálkoznak, azt mondják ez lehetetlen, meg még ilyen nem fordult elő
Második telefonomra az ügyintéző már így szólt: "ja ez a csavaros gép, amiről itt beszélnek"
A megoldás a részükről az volt, hogy tegyek bele én 6 csavart.
Viccesek.
A szerviz megint futárt küld, elviszi, és szintén több hét múlva kaptam meg a gépet, most már benne a 6 csavarral.
Tehát az ügyfélszolgálatuk kritikán aluli, az ügyintéző bunkó és nagyképű. /xxxxxx Dávid/
Soha többet Asus. /már nincs meg szerencsére/
Minden e-mail, és szervizpapírok a rendelkezésemre állnak, ezért írtam le az ügyinzéző nevét.
Üdvözlet mindenkinek:
Attila
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.02.10. 12:38:48
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.02.10. 12:41:20
Taurusz 2010.02.10. 12:43:51
quarelin 2010.02.10. 12:44:53
2010.02.10. 12:45:04
betépett felhasználó 2010.02.10. 12:51:04
már megint 2010.02.10. 12:51:49
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.10. 12:54:19
Egy post az Asusról!
De most íme, itt van.
FDToth 2010.02.10. 12:54:46
keptündzsekk 2010.02.10. 12:55:41
én pedig már azt hittem, hogy a szervízben sok R2D2 meg 3PO javítja a notebookokat. érik az embert még meglepetések.:) PPO után ASUS lett a trendi
Kenderice 2010.02.10. 12:56:25
-Vazze, eltévedtünk?
-Nem tévedtünk el te hülye! Csak nem tudom, hogy hol vagyunk...
É2I 2010.02.10. 12:57:14
;P
De abban biztos vagyok, hogy nem b.szakodtam volna velük öt hónapig. Úgy két hónap után kapták volna az ügyvédi felszólítást, cc-zve a headquarter-nek meg a fogyvédelemnek.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.10. 12:59:41
Azt a kacifányos nyakatekert mindenségit nekijje!
Egy ilyen "lekérdezés" mennyi ideig tart vajon?
indapasssucks 2010.02.10. 13:01:07
É2I 2010.02.10. 13:01:56
Lassan jobb lenne pl: 3PO. Legalább ő protokol droid, nem pedig egy IQ- biorobot. ;)
domiNick (törölt) 2010.02.10. 13:03:40
domiNick (törölt) 2010.02.10. 13:05:49
Gontar 2010.02.10. 13:07:08
Harlequin 2010.02.10. 13:07:26
keptündzsekk 2010.02.10. 13:10:47
Kzsolt 2010.02.10. 13:11:04
Ez mekkora !! :D
Hát mekkora egy ilyen szervíz, hogy emaiben kell lekérdezni?:D
KolomparVinetu 2010.02.10. 13:23:27
Sajnos, hogy Magyar(?)országon a legtöbb szervizben ilyen hulladékok "dolgoznak".
keptündzsekk 2010.02.10. 13:24:58
Manyizga (törölt) 2010.02.10. 13:25:27
- Anya, ha elvesztettünk valamit, az azt jelenti, hogy nem tudjuk, hol van?
- Igen, Kisfiam!
- Akkor az én táskám nem elveszett, csak beleesett a Dunába!
keptündzsekk 2010.02.10. 13:26:36
akos147 2010.02.10. 13:36:48
akos147 2010.02.10. 13:37:55
europeer12 2010.02.10. 13:39:52
Freelife 2010.02.10. 13:48:27
(pdaplus.hu/content/view/3446/57/)
Merevlemez nélkül adtam oda, mert addig használtam küldőként.
Egy héten belül hívtak, hogy mehet érte, azóta is tökéletes. - Szó nélkül cseréleték másfél év után.
boomen 2010.02.10. 13:50:09
AlexWolf 2010.02.10. 13:52:39
"Megértem panaszát, bár a cinikus hangvételét nem.
Az ügyben léptem, és ennél többet nem tudtam tenni, illetve nem is tudok többet most sem. Utána érdeklődöm megint, átadom a szerviz managernek az ügyet, én ezennel nem vagyok hajlandó az Ön ügyével többet foglalkozni."
Ez után a levél után bementem volna az ASUS szervízbe. Megkérdeztem volna egy kollégát, hogy ezt ki írta. Kértem volna egy EEE-t, hogy megmutassak neki valamit rajta. Majd amikor odahajol úgy basztam volna pofán a géppel, hogy meg sem áll Azerbejdzsánig.
europeer12 2010.02.10. 13:54:04
Esetleg minél több fórumon jelezzék, hogy mások ne vásároljanak ASUS terméket, mert az árban lévő garanciális szolgáltatások nem vagy nem megfelelően teljesülnek.
europeer12 2010.02.10. 13:56:41
europeer12 2010.02.10. 13:57:51
Azurastar 2010.02.10. 14:46:09
Nekem is épp ez jutott eszembe.
Ha mindenkit így szivatnak, el kéne küldeni ezeket a történeteket az európai asus márkaképviseletnek. vagy minek.
TAlán ők le tudják cserélni a Mo-i szervízeseket becsületesen dolgozó, tisztességes szakemberekre.
europeer12 2010.02.10. 14:57:19
pizsama 2010.02.10. 15:05:01
MatseQ 2010.02.10. 15:10:03
ave 2010.02.10. 15:16:09
Termeszetesen rendes helyen ezert kirugnak oket, de ettol meg jo poen!
További magyar hang 2010.02.10. 15:56:26
Az ember rá van kényszerülve, hogy _ezekkel_ a szervizekkel dolgoztasson, mert különben ugrik a garancia. Közben meg maga a garancia és annak érvényesíthetősége egy vicc. Totál ki van szolgáltatva a fogyasztó és nincs mögötte egy potens érdekvédelmi szerv(ezet). És hiába tudja pontosan a jogait, azokat lehetetlen érvényesíteni.
A családban négy ASUS notebook van (az első céges vásárlás, az bevált, ezért vettük privátban is ezt a márkát), szerencsére nem volt velük semmi gond eddig, de ezek után ha új notebookot kell majd vásárolnom, eszembe fog jutni ez a pár eset és nem biztos, hogy maradok ennél a márkánál.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.02.10. 16:14:21
2010.02.10. 16:45:26
Amikor a Sonymat javítani kellett, akkor jöttem rá, hogy valószínű nem azért került a készülék 1000€-ba mert olyan szép a szine.
LouiS 2010.02.10. 16:54:53
europeer12 2010.02.10. 17:01:42
Te a Sony laptop/MacBooknál még inkább/ esetében elsősorban a márkanevet fizeted meg, ahogy számtalan ruházati cikk és parfüm esetében is. Egyébként a Mac-ek szervizéről is olvastam jó pár lelombozó dolgot Magyarisztánban.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.10. 17:08:17
Erdekes, hogy az egyik HW oldalon az Asus az egyik foszponzor es valahogy ezek a panaszos hangok nem hallhatok a forumban.
Vajon miert.
vagyok59 2010.02.10. 17:42:12
Áldom a szerencsémet, egy hibásodott meg, elvitték, valahová a csehekhez, minden lépésről értesítettek, visszahozták, azóta is OK. Maradok az Acer-nél.
europeer12 2010.02.10. 17:50:13
GentleSpecter 2010.02.10. 18:10:24
Ilyen hozzáállást öcsém...
Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2010.02.10. 18:28:50
Megdobbent 2010.02.10. 18:32:31
Irod, hogy "Minden Európában értékesített ASUS gépet Csehországban javítanak, a hazai képviselet legfeljebb kommunikál. Ez lassan két éve így van."
Ez meg oke is lenne, de szerinted EZ kommunikacio? Szerinted en, mint vasarlo mennyiben vagyok koteles tudni, hogy a penzemert ki es hol javit, miutan en atadom a szakszerviznek?
Na ugye :)
szombi 2010.02.10. 18:59:06
Amikor visszakapta, jóval gyengébb konfigurációt vihetett haza mert elnézték a típusszámot, és egy körülbelül 30-40 ezerrel olcsóbb alaplapot tettek bele.
Hosszas huzavona és arrogáns leszólások után végül újra bekérték a notit, de nem "hibás teljesítés" hanem újra garanciális javítás címén. Szobatársam emiatt további 15 napig volt kénytelen nélkülözni legfontosabb munkaeszközét, mindezt a szerviz teljesen büntetlenül megtehette.
Még cseregépet sem adtak.
Ezt a rohadt szervizt ki kéne már törölni, szólni kéne az ASUS-nak hogy b*ssza már ki őket a p*csába, van sok normálisabb szerviz ebben az országban!
Miért van az, hogy ASUS-t csak nálunk nem tudnak normálisan garanciában javíttatni? Üzletember ismerőseim is mind Osztrákiába, Szlovákiába viszik javíttatni...
Én biztosan nem fogok ASUS notit venni, és mindenkit óva intek tőle!
Az ASUS nagyon jó márka, jó minőségű cuccokkal, de a magyarországi garanciaszerviz KRITIKÁN ALULI!!!!!!
Silenzio 2010.02.10. 19:32:51
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.10. 19:44:24
logout.hu/cikk/vasarlo_kontra_asus_szerviz/teljes.html
Valószínűleg tipushiba miatt elrepedt a monitor és az Asus a naív ügyféllel akarta kifizettetni a javítást. :)
Az Asusnak nincs magyarországi vezérképviselete?
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.10. 19:55:09
@ave: Azért a csomagba perakhatták volna a6 csavart, hogy tekerje be a User, enélkül lopásgyanús a poén.
europeer12 2010.02.10. 20:47:09
attila79 2010.02.10. 21:00:07
A hab a tortán, hogy a cégnél használt gépem is asus . Ezzel is volt gond, de "szerencsére" már nem garanciás. Ezen eset óta Dell és Acer gépeket vásároltunk. Biztos megérte nekik ez a "barátságosak vagyunk" üzletpolitika. Köszönöm a tanácsokat, főleg ez tetszett: -"Megkérdeztem volna egy kollégát, hogy ezt ki írta. Kértem volna egy EEE-t, hogy megmutassak neki valamit rajta. Majd amikor odahajol úgy basztam volna pofán a géppel, hogy meg sem áll Azerbejdzsánig."
europeer12 2010.02.10. 21:10:33
Répalaki Edömér 2010.02.10. 21:29:10
B'szod az már nagyon komoly, mert
X - úr
XX - Dr.
XXX - 30 éves és/vagy pornósztár
XXXX - Prof.
XXXXX - 715 millió a 2010. 6. heti 5/90 lottón
XXXXXX - hát, ezt már elképzelni sem merem...
pylar 2010.02.11. 08:52:49
Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:01:25
Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:15:08
No 15 Li-Te Road 4th Floor Peitou
Taipei
United States
Phone: 886 2 2894 3447
Fax: 886 2 2892 6140
Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:16:33
Nina Chen
Specialist of CEO office project at Asus
Taiwan
Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.11. 09:22:34
OTP, Rájfájzen, Madaras teszkó, Ikea, Asus...
R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.11. 10:17:33
szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.11. 12:10:53
ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon:+361-505-4561 9-17:30 óráig
Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.
HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: szerviz@hrp.hu
Hibabejelentés: hibabejelentes@hrp.hu
Alkatrész rendelés: szervizrendeles@hrp.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: hétfő-csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig
ASUS PDA, PDA-telefon, navigáció, 7xx és 9xx sorozatú Eee PC termékek garanciális javítása:
Cirma Kft. Személyes ügyfélfogadás: 1045 Budapest Széchenyi tér 9.
Telefon: +361-272-0708
Fax: +361-272-0709
email: asus@cirma.hu
Ide a Cirmához most keresnek szervizeseket. Hajrá kolleginák :)
vagyok59 2010.02.11. 12:17:04
Csak nehogy az legyen, hogy azért vonul majd ki, mert itt nem működik a kapitalizmus.
petyo 2010.02.11. 12:37:47
petyya 2010.02.11. 13:34:29
Koky_ 2010.02.11. 14:48:09
europeer12 2010.02.11. 15:32:07
Aki meg nem okul, nem tanul, az hülye marad, aztán ott szopatják, ahol tudják. Neked pedig sikeres ASUS-vásárlást, meg alaphangú szervizszolgáltatási szopást!:)
malenkij robot 2010.02.11. 20:12:20
Máskor is tudtok ilyen összetartók lenni ?
Végre.
MikulásCentrum Mikulás Rendelés Házhoz Télapó · http://www.mikulascentrum.hu 2010.02.12. 02:18:00
Megdobbent 2010.02.12. 05:44:53
consumer_failure 2010.02.12. 15:13:44
Azóta soha többet, és mindenkit le is szoktam róla beszélni (hál' Istennek sokan kérdeznek) - RTM mutató fos.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.15. 10:45:33
varazsolt (törölt) 2010.02.17. 20:54:18
ekkor lementük szfvár, mert volt dolgom ott szerencsére és irány az ügyfélszolgálat. volt meglepetés elnézések sűrű sorban pláne amikor megmutattam a szerencsére felvett beszélgetést. végül lett gép 2 nap alatt amit másnap eladta.m azóta más típus van es soha nem adta meg magát de asust soha többé a Moi ügyfélszolgálat miatt