Tékozló Homár

Van, akinek 5 hónapot pihent a laptopja az Asusnál

2010.02.10. 12:38 | jackyll | 76 komment

A szervizhelyzet fokozódik. Az Asus-szerviz munkatársainak a jelek szerint tényleg problémáik vannak ügyfeleik cinikus hangvételével. "A monogramok mögött emberek állnak, nem érzéketlen gépek." Tessenek már visszavenni az arcokból, vagy elkallódik a számítógépük valamelyik sötét sarokban, aztán ISO-minősítéssel üthetik a nyomát:

Az asus szervizzel én is megszívtam, leírom tehát rövidítve a történetet. eee pc 7" készülékem majd 5 hónapot töltött szervizükben.

1. alaplap hiba. Futár jön, viszi, 3 hét múlva hozza. Bekapcsolom, a gond ugyanaz, szervizbe vissza, még 3 hét üresjárat. Érdeklődöm, azt a választ kapom, hogy nem találják a gépet.

Az ügyintéző barátságos levelei felém:

Levél1:

"Megértem panaszát, bár a cinikus hangvételét nem.
 
Az ügyben léptem, és ennél többet nem tudtam tenni, illetve nem is tudok többet most sem. Utána érdeklődöm megint, átadom a szerviz managernek az ügyet, én ezennel nem vagyok hajlandó az Ön ügyével többet foglalkozni."

Levél 2:

"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte.
A keresést én átadtam az éppen ezzel a dologgal foglalkozó kollégámnak, aki hamarosan feljebb viszi az Ön ügyét is. Ezzel tehát kifejeztem, hogy igenis foglalkozunk az Ön ügyével. Ha ezt nem tennénk, igaza lenne."

A levél 1 ügyében lépés a következőt takarta. Az ügyinzéző írt egy mailt a kollegájának az alábbi üzenettel:

"Kedves Zoltán!
 
Megtudnád mondani, hogy merre jár a készülék?
HQxxxxxx

Köszönöm Dávid."

És álljon itt az én cinikus hangvételű levelem, amit ügyfélként több heti várakozás és szervizbe küldözgetés után írtam nekik:

"Tisztelt  xxxxx Dávid!
 
Ügyvédem ígéretet kapott Öntől az alábbi ügy rendezésére. Látom megerőltette magát és rengeteg erőfeszítést tett az ügy előremozdulása érdekében.


Lassan 2 hónapja nincs nálam a pc. A 6 csavar behajtása Önöknek (szervizüknek) minden bizonnyal nagy nehézséget okoz. Sajnálom, hogy nem látják még mindig, hogy nem Én vagyok Önökért.
 
Egyszer sem voltak képesek felhívni, vagy akár e-mailt írni ( az 1 sort kivéve) az ügy előremozdítása érdekében.
 
Amenniyben a mai napon nem kapok kielégítő választ a további levelezgetést és telefonálgatást befejeztem Önökkel, és ígéretemhez híven peresítem az ügyet!
 
 XY"

Amikor végre visszakaptam a gépet, kibontottam a csomagolásából, és észrevettem, hogy az alsó burkolatot rögzítő 6 csavar nincs benne.
Telefon a szerviznek, csodálkoznak, azt mondják ez lehetetlen, meg még ilyen nem fordult elő

Második telefonomra az ügyintéző már így szólt: "ja ez a csavaros gép, amiről itt beszélnek"

A megoldás a részükről az volt, hogy tegyek bele én 6 csavart.

Viccesek.

A szerviz megint futárt küld, elviszi, és szintén több hét múlva kaptam meg a gépet, most már benne a 6 csavarral.

Tehát az ügyfélszolgálatuk kritikán aluli, az ügyintéző bunkó és nagyképű. /xxxxxx Dávid/

Soha többet Asus. /már nincs meg szerencsére/
 
Minden e-mail, és szervizpapírok a rendelkezésemre állnak, ezért írtam le az ügyinzéző nevét.

Üdvözlet mindenkinek:

Attila

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.02.10. 12:41:20

Azok a levelek érdekelnének, amit küldött.

Taurusz 2010.02.10. 12:43:51

Szerviz, Magyarország, 2010. Valaki mást várt?

2010.02.10. 12:45:04

beszántani, sóval behinteni az egész töketlen cinikus bandát.

már megint 2010.02.10. 12:51:49

Nekem inkább pozitív tapasztalatom volt az ASUS szervizzel. A hibás alkatrészen kívül még a megrepedt burkolatot is cserélték.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.10. 12:54:19

Tudtam, mi hiányzik!
Egy post az Asusról!
De most íme, itt van.

FDToth 2010.02.10. 12:54:46

Mindent az elégedett ügyfélért. Kritikán aluli hozzáállású dolgozokkal van tele Magyarország! Szégyen!

keptündzsekk 2010.02.10. 12:55:41

"A monogramok mögött emberek állnak, nem érzéketlen gépek."

én pedig már azt hittem, hogy a szervízben sok R2D2 meg 3PO javítja a notebookokat. érik az embert még meglepetések.:) PPO után ASUS lett a trendi

Kenderice 2010.02.10. 12:56:25

"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte."

-Vazze, eltévedtünk?
-Nem tévedtünk el te hülye! Csak nem tudom, hogy hol vagyunk...

É2I 2010.02.10. 12:57:14

Úgy érzem lesz még Asus szervizes reakt poszt.
;P

De abban biztos vagyok, hogy nem b.szakodtam volna velük öt hónapig. Úgy két hónap után kapták volna az ügyvédi felszólítást, cc-zve a headquarter-nek meg a fogyvédelemnek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.10. 12:59:41

"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte"

Azt a kacifányos nyakatekert mindenségit nekijje!
Egy ilyen "lekérdezés" mennyi ideig tart vajon?

indapasssucks 2010.02.10. 13:01:07

nem az a baj, hogy egy-egy ügyet nem kellő hozzáállással vagy szakértelemmel intéznek, hanem az, hogy a cég megengedheti magának azt a luxust, hogy az ügyfél ezek után ismét ugyanott belefut az ügyintézőbe, aki még mindíg alkalmazásban áll, mert nem kell kirúgni.

É2I 2010.02.10. 13:01:56

@keptündzsekk:
Lassan jobb lenne pl: 3PO. Legalább ő protokol droid, nem pedig egy IQ- biorobot. ;)

domiNick (törölt) 2010.02.10. 13:03:40

úgy látszik az eee szervize is ennyire gazdaságos

domiNick (törölt) 2010.02.10. 13:05:49

@FDToth: legalább a "dolgozók" része igaz lenne.....de .....

Gontar 2010.02.10. 13:07:08

@É2I: Egy ilyen lekérdezés? Amíg össze nem tákolnak egy "új" gépet az elveszett helyett a raktárban rothadó, vagy minőségi kifogások miatt visszaszállított alkatrészekből. :-DDD

Harlequin 2010.02.10. 13:07:26

Ezért tart itt az ország!

keptündzsekk 2010.02.10. 13:10:47

@É2I: jaja:) csak 3PO barátunkat hamar megcsipelnék és máris hibátlan a füstölgő notebook,csak 6 db csavar kell bele és kész is a kemény munka gyümölcse. :)

Kzsolt 2010.02.10. 13:11:04

"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte"

Ez mekkora !! :D

Hát mekkora egy ilyen szervíz, hogy emaiben kell lekérdezni?:D

KolomparVinetu 2010.02.10. 13:23:27

És ez a baj, hogy ezek a töketlen, inkompetens, arrogáns, öntelt, bunkó f*szszopók teszik tönkre az amúgy kiváló Asus márkát. Az (igazi) Asus helyében nem hogy kirúgnám, de néhány combosabb verőlegény közreműködésével elmagyaráznám nekik, hogy hogy kell egy ilyen céget képviselni.
Sajnos, hogy Magyar(?)országon a legtöbb szervizben ilyen hulladékok "dolgoznak".

keptündzsekk 2010.02.10. 13:24:58

készüléke nincs elcseszve, hanem jelenleg lekrémezés alatt áll.

Manyizga (törölt) 2010.02.10. 13:25:27

"készüléke nincs elveszve, hanem jelenleg lekérdezés alatt áll a holléte."

- Anya, ha elvesztettünk valamit, az azt jelenti, hogy nem tudjuk, hol van?
- Igen, Kisfiam!
- Akkor az én táskám nem elveszett, csak beleesett a Dunába!

keptündzsekk 2010.02.10. 13:26:36

rohadjon ki a szivük! ilyenek ezek!

akos147 2010.02.10. 13:36:48

és mosolyogtak-e hozzá-e? ez phontosch!!!!!

europeer12 2010.02.10. 13:39:52

Na, szívás, nem régen szereztem be egy Asus laptopot -egyelőre minden rendben van vele-. Most izgulhatok, hogy ne legyen vele semmi gond. Mondjuk a posztok után biztos, hogy teljesen elfelejtem ezt a márkát. Annak ellenére, hogy jó ár/értékarányúak a termékeik. A termékhez ugyanis jár a megfelelő szervizszolgáltatás, ha nem, akkor itt át van ba**va az ember. Kifizeti a nem vagy nem megfelelő teljesítést. A Dellekről jobbakat hallottam, azt hiszem, feléjük érdemes elmozdulni.

Freelife 2010.02.10. 13:48:27

Régebben nekem volt egy ASUS a tesztek alapján akkor és most is megbízhatóbb mint a többi márka.
(pdaplus.hu/content/view/3446/57/)
Merevlemez nélkül adtam oda, mert addig használtam küldőként.
Egy héten belül hívtak, hogy mehet érte, azóta is tökéletes. - Szó nélkül cseréleték másfél év után.

boomen 2010.02.10. 13:50:09

Jó lenne csokorba fűzni ezt a 3 írást a kommentekel együtt, angolra fordítani és elküldeni az ASUS néhány régió központjába. Mert így csak szájtépés az egész. Valaki aki rendelkezik ilyen szintű nyelvtudással tegye meg.

AlexWolf 2010.02.10. 13:52:39

Ilyet lehet bazmeg???
"Megértem panaszát, bár a cinikus hangvételét nem.

Az ügyben léptem, és ennél többet nem tudtam tenni, illetve nem is tudok többet most sem. Utána érdeklődöm megint, átadom a szerviz managernek az ügyet, én ezennel nem vagyok hajlandó az Ön ügyével többet foglalkozni."

Ez után a levél után bementem volna az ASUS szervízbe. Megkérdeztem volna egy kollégát, hogy ezt ki írta. Kértem volna egy EEE-t, hogy megmutassak neki valamit rajta. Majd amikor odahajol úgy basztam volna pofán a géppel, hogy meg sem áll Azerbejdzsánig.

europeer12 2010.02.10. 13:54:04

Egyébként érdemes lenne a megkárosított vásárlóknak összefogni és bejelentést tenni egyes hatóságoknál -fogyasztóvédelem-. Hátha a papírtologató bürokraták véletlenül lépnek valamit.
Esetleg minél több fórumon jelezzék, hogy mások ne vásároljanak ASUS terméket, mert az árban lévő garanciális szolgáltatások nem vagy nem megfelelően teljesülnek.

europeer12 2010.02.10. 13:56:41

Esetleg érdemes lenne az ASUS európai központjához eljuttatni egy levelet, amelyben felhívják figyelmüket a szerződésszegésre. Ugyanis az árban benne lévő, kifizetett szolgáltatásokat nem vagy nem megfelelően teljesítik Magyarisztánban.

europeer12 2010.02.10. 13:57:51

@boomen: Igazad van! Bocs, nem olvastam el, mielőtt elkezdtem írni a sajátom.

Azurastar 2010.02.10. 14:46:09

@europeer12:
Nekem is épp ez jutott eszembe.
Ha mindenkit így szivatnak, el kéne küldeni ezeket a történeteket az európai asus márkaképviseletnek. vagy minek.
TAlán ők le tudják cserélni a Mo-i szervízeseket becsületesen dolgozó, tisztességes szakemberekre.

europeer12 2010.02.10. 14:57:19

@Azurastar: Annyira furcsa, hogy Nyugat-Európában semmi gondom nem volt egyetlen egyszer se, se a szállással, se a boltokkal, se az éttermekkel, se az utazással, ebben az országban meg semmi nem működik, ráadásul drágán nem működik. Ennek az oka az, hogy itt hagyjuk magunkat hülyének nézni és kihasználni. A vásárló jogának érvényesítése nem szarrágás, ahogy errefelé sokan gondolják -sajnos a lakosság többsége balkáni mentalitású és szellemi képességű-. Minél több öntudatos vásárló van, minél többen akarják érvényesíteni jogaikat, annál jobb lesz a szolgáltatások minősége.

pizsama 2010.02.10. 15:05:01

"Hogyan romboljuk le egy márka hírnevét" 3 napos (wellnesshétvégével egybekötött) tréning a Magyar Ügyfélszolgálatosok és Szervizalkalmazottak Országos Tanácsának szervezésében. Jelentkezzen most, és "Best of ügyféllehülyézés 2009" relax-kazettát kap ajándékba!

MatseQ 2010.02.10. 15:10:03

Minden Európában értékesített ASUS gépet Csehországban javítanak, a hazai képviselet legfeljebb kommunikál. Ez lassan két éve így van.

ave 2010.02.10. 15:16:09

A 6 csavar kihagyasa nagyon korrekt volt a szervizesek reszerol. :)

Termeszetesen rendes helyen ezert kirugnak oket, de ettol meg jo poen!

További magyar hang 2010.02.10. 15:56:26

Két kezemen össze tudnám számolni, hogy az évi többszáz ilyen jellegű panaszos ügy után a hibás fél (szerviz, stb.) hányszor kért elnézést a saját balf@szkodása miatt.
Az ember rá van kényszerülve, hogy _ezekkel_ a szervizekkel dolgoztasson, mert különben ugrik a garancia. Közben meg maga a garancia és annak érvényesíthetősége egy vicc. Totál ki van szolgáltatva a fogyasztó és nincs mögötte egy potens érdekvédelmi szerv(ezet). És hiába tudja pontosan a jogait, azokat lehetetlen érvényesíteni.

A családban négy ASUS notebook van (az első céges vásárlás, az bevált, ezért vettük privátban is ezt a márkát), szerencsére nem volt velük semmi gond eddig, de ezek után ha új notebookot kell majd vásárolnom, eszembe fog jutni ez a pár eset és nem biztos, hogy maradok ennél a márkánál.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.02.10. 16:14:21

Na ezentúl nincs több asus cucc vásárlás részemről. Bár én csak a PC alkatrészek piacán vagyok tényező.

2010.02.10. 16:45:26

Az olcsó készülékek azért olcsók, mert nincs rendes szervíz hátterük.

Amikor a Sonymat javítani kellett, akkor jöttem rá, hogy valószínű nem azért került a készülék 1000€-ba mert olyan szép a szine.

LouiS 2010.02.10. 16:54:53

Az tényleg érdekes lenne, ha a levelek angol fordítása landolna valamelyik régióközpontban...

europeer12 2010.02.10. 17:01:42

@Frengi: Most oltári nagy baromságot mondtál. Ugyanis az ASUS laptopok és gépek Nyugaton jóval olcsóbbak /Amerikáról ne is beszéljünk/, ha ott sem lenne normális szerviz, a kutya se venné az ASUS dolgokat, ugyanis ott öntudatosak a vásárlók, kikövetelik maguknak a szerződésben foglaltakat.
Te a Sony laptop/MacBooknál még inkább/ esetében elsősorban a márkanevet fizeted meg, ahogy számtalan ruházati cikk és parfüm esetében is. Egyébként a Mac-ek szervizéről is olvastam jó pár lelombozó dolgot Magyarisztánban.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.10. 17:08:17

Asust csak ostermelotol.

Erdekes, hogy az egyik HW oldalon az Asus az egyik foszponzor es valahogy ezek a panaszos hangok nem hallhatok a forumban.
Vajon miert.

vagyok59 2010.02.10. 17:42:12

Sok gépet veszek, Asus-on gondolkodtam, de Acer-ra álltam rá.

Áldom a szerencsémet, egy hibásodott meg, elvitték, valahová a csehekhez, minden lépésről értesítettek, visszahozták, azóta is OK. Maradok az Acer-nél.

europeer12 2010.02.10. 17:50:13

@vagyok59: Egyébként az ASUS-ok nem rossz gépek, világszerte jó nevük van saját kategóriájukban -bár biztos van egy-két gyengébb konstrukció-. Itt a szervizszolgáltatással van probléma. Egyébként én se veszek már ASUS-t, az tuti.:)

GentleSpecter 2010.02.10. 18:10:24

Ilyen bunkó válaszokat a szerviztől, hát beszarok... Most szemezgettem egy ASUS PDA-telefonnal, de ezek után azt hiszem átgondolom a dolgot.

Ilyen hozzáállást öcsém...

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2010.02.10. 18:28:50

@Egy Kereskedő: nem, mert egy ideje a HRP is javít (13. ker Véső utca) relatíve egyszerább problémákat: optikai meghajtó, billentyűzet, mittudoménmégmi.

Megdobbent 2010.02.10. 18:32:31

@Egy Kereskedő:
Irod, hogy "Minden Európában értékesített ASUS gépet Csehországban javítanak, a hazai képviselet legfeljebb kommunikál. Ez lassan két éve így van."

Ez meg oke is lenne, de szerinted EZ kommunikacio? Szerinted en, mint vasarlo mennyiben vagyok koteles tudni, hogy a penzemert ki es hol javit, miutan en atadom a szakszerviznek?

Na ugye :)

szombi 2010.02.10. 18:59:06

Szobatársam nem túl olcsó notiját majdnem egy hónapig bent tartották alaplapcsere miatt, garanciális szerviz keretében.

Amikor visszakapta, jóval gyengébb konfigurációt vihetett haza mert elnézték a típusszámot, és egy körülbelül 30-40 ezerrel olcsóbb alaplapot tettek bele.

Hosszas huzavona és arrogáns leszólások után végül újra bekérték a notit, de nem "hibás teljesítés" hanem újra garanciális javítás címén. Szobatársam emiatt további 15 napig volt kénytelen nélkülözni legfontosabb munkaeszközét, mindezt a szerviz teljesen büntetlenül megtehette.

Még cseregépet sem adtak.

Ezt a rohadt szervizt ki kéne már törölni, szólni kéne az ASUS-nak hogy b*ssza már ki őket a p*csába, van sok normálisabb szerviz ebben az országban!

Miért van az, hogy ASUS-t csak nálunk nem tudnak normálisan garanciában javíttatni? Üzletember ismerőseim is mind Osztrákiába, Szlovákiába viszik javíttatni...

Én biztosan nem fogok ASUS notit venni, és mindenkit óva intek tőle!
Az ASUS nagyon jó márka, jó minőségű cuccokkal, de a magyarországi garanciaszerviz KRITIKÁN ALULI!!!!!!

Silenzio 2010.02.10. 19:32:51

Sajna az ASUS az utóbbi években kifejezetten népszerű prémiummárkává lépett elő. Számomra sosem lesz egyéb mint kommersz, csilli-villi keleti bóvli, ami a nagy tömegeknek bejön, de a termékek minősége főképp az árukhoz képest legfeljebb elégséges. Igaz ez a VGA-ikra, alaplapjaikra, sőt a laptopjaikra is.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.10. 19:44:24

Az biztos, hogy ezek az Asus sztorik nem egyedi és elszigetelt jelenségek:
logout.hu/cikk/vasarlo_kontra_asus_szerviz/teljes.html

Valószínűleg tipushiba miatt elrepedt a monitor és az Asus a naív ügyféllel akarta kifizettetni a javítást. :)

Az Asusnak nincs magyarországi vezérképviselete?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.10. 19:55:09

@pizsama: Hibátlan. Sajnos, életszagú is, főleg a kazi címe, amit még mindig audio kazettán osztogaatnak.
@ave: Azért a csomagba perakhatták volna a6 csavart, hogy tekerje be a User, enélkül lopásgyanús a poén.

europeer12 2010.02.10. 20:47:09

@Silenzio: Lehet, hogy neked ez a véleményed, viszont a minősítőintézetek, a szakmai felhasználók és az "utcai" vevők kissé másként gondolják. Az ASUS jó termékeket gyárt -persze biztos van konstrukciós hibás is, mint ez a szervizelt típus, de az Apple-nek is vannak szériahibás termékei-, csak szar a szervizhálózata. Mivel az ár magába foglalja a megfelelő szervizt is, így Magyarországon nem érdemes ASUS termékeket venni. Remélem, nagy visszhangja lesz ennek, aztán az "európai ASUS" a fejéhez kap. Magyarország kis piac, de mostanában minden vevőért meg kell harcolni, és ha a problémák megoldhatók egyszerű szervizváltással, akkor megteszik, ha van eszük.

attila79 2010.02.10. 21:00:07

Javasoltátok, hogy el kellene küldeni európai központba. Megtettem. Továbbították a magyar szerviznek. :-((
A hab a tortán, hogy a cégnél használt gépem is asus . Ezzel is volt gond, de "szerencsére" már nem garanciás. Ezen eset óta Dell és Acer gépeket vásároltunk. Biztos megérte nekik ez a "barátságosak vagyunk" üzletpolitika. Köszönöm a tanácsokat, főleg ez tetszett: -"Megkérdeztem volna egy kollégát, hogy ezt ki írta. Kértem volna egy EEE-t, hogy megmutassak neki valamit rajta. Majd amikor odahajol úgy basztam volna pofán a géppel, hogy meg sem áll Azerbejdzsánig."

europeer12 2010.02.10. 21:10:33

@attila79: Ez nem jelent mást, mint ASUS-t elfelejteni. Ha az európai központjuk is szartúrók gyülekezete, akkor felejtő a márka. Azért reménykedek, hogy nem lesz a jelenlegivel semmi galiba.:)

Répalaki Edömér 2010.02.10. 21:29:10

Hat iksz Dávid?
B'szod az már nagyon komoly, mert
X - úr
XX - Dr.
XXX - 30 éves és/vagy pornósztár
XXXX - Prof.
XXXXX - 715 millió a 2010. 6. heti 5/90 lottón
XXXXXX - hát, ezt már elképzelni sem merem...

pylar 2010.02.11. 08:52:49

Mindenhól megakarják magyrázni, hogy jó a HÓEMBERNEK a meleg.Sajnos ebbe beletörődni nem lehet, elkell nézi fölötte.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:01:25

Szerintem ezt a levelezést el kéne küldeni angol fordítással házasítva Taivanra az ASUS központjába Chung Che Ching igazgató Úrnak, biztosan örülne neki. Amúgy én ASUS párti vagyok, csak az ilyen eseteket elkerülendő Bécsben szoktam venni a Laptopot. Úgy is odajárok függönyt venni. Meg ott kapok az étteremben csapvizet.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:15:08

ASUS Headquarters Address
No 15 Li-Te Road 4th Floor Peitou
Taipei
United States
Phone: 886 2 2894 3447
Fax: 886 2 2892 6140

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.02.11. 09:16:33

Őt tessék keresni:

Nina Chen

Specialist of CEO office project at Asus

Taiwan

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.11. 09:22:34

Gyűlnek itt szépen, hová ne menjen/mit ne vegyen a zember fia.
OTP, Rájfájzen, Madaras teszkó, Ikea, Asus...

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.11. 10:17:33

Ejnye-bejnye XXXXXXX Dávid! :D

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.11. 12:10:53

ASUS garanciális szervizek:

ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon:+361-505-4561 9-17:30 óráig

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: szerviz@hrp.hu
Hibabejelentés: hibabejelentes@hrp.hu
Alkatrész rendelés: szervizrendeles@hrp.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: hétfő-csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig

ASUS PDA, PDA-telefon, navigáció, 7xx és 9xx sorozatú Eee PC termékek garanciális javítása:

Cirma Kft. Személyes ügyfélfogadás: 1045 Budapest Széchenyi tér 9.
Telefon: +361-272-0708
Fax: +361-272-0709
email: asus@cirma.hu

Ide a Cirmához most keresnek szervizeseket. Hajrá kolleginák :)

vagyok59 2010.02.11. 12:17:04

Magyar szervíz szépen tesz tönkre egy jó márkát. És ezt az ASUS tétlenül nézi, így jól meg is érdemli.

Csak nehogy az legyen, hogy azért vonul majd ki, mert itt nem működik a kapitalizmus.

petyo 2010.02.11. 12:37:47

Én köszönöm ezt a postot. Tanulság egyértelmű: Nem kell Asust venni.

petyya 2010.02.11. 13:34:29

Én is bevittem a gépemet az asus hoz! Minden garancia pair nékül garanciálissan megszerelték 4 nap alatt!

Koky_ 2010.02.11. 14:48:09

@europeer12: Ha valaki egyvalaki negatív véleménye alapján dönti el, hogy az amúgy működő és bevált saját gépe után nem vesz még egyszer olyan márkát, az sikeres ember nem lehet.

europeer12 2010.02.11. 15:32:07

@Koky_: Vásárlás előtt csak a márkának és a terméknek néztem utána, az árban benne foglalt hazai szervizszolgáltatásnak nem. Viszont pótoltam ezt a hiányosságot -nem csak innen-, mely folytán kiderült, hogy ez nem egyedi jelenség -sőt!-. Tehát, okos ember hajlandó elismerni figyelmetlenségét,képes a tanulásra,az ismeretek feldolgozására, ennek folytán képes jövőbeni döntéseit "optimalizálni".
Aki meg nem okul, nem tanul, az hülye marad, aztán ott szopatják, ahol tudják. Neked pedig sikeres ASUS-vásárlást, meg alaphangú szervizszolgáltatási szopást!:)

malenkij robot 2010.02.11. 20:12:20

Végre egy összhangbeli hozzászólás, nem pedig csutvaszfarkú homárosnak nevezett balfék hozzászólók és nyomorult firkászok gyülekezete.
Máskor is tudtok ilyen összetartók lenni ?
Végre.

Megdobbent 2010.02.12. 05:44:53

Az "xxxxx" altalaban Szerdahelyi-t szokott helyettesiteni. Itt is? :o

consumer_failure 2010.02.12. 15:13:44

Az ezredfordulón vettem utoljára Ánuszt.
Azóta soha többet, és mindenkit le is szoktam róla beszélni (hál' Istennek sokan kérdeznek) - RTM mutató fos.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.15. 10:45:33

aki ennyire balfasz hogy 6 csavarert ujabb ket-harom hetre visszakuldi, az szarjon sunt az asus szervizzel egyutt....

varazsolt (törölt) 2010.02.17. 20:54:18

nekem is volt asus laptop ahogy illik be is adta a kulcsot szerencsére vásárlás után 3 hónappal. irány szervíz garancia segítségével javít. 3 hét után több dühös telefon majd kinyögi egy ügyfélszolgálatos ha sokat telefonálok még késöbb lesz meg a gép. aranyos volt
ekkor lementük szfvár, mert volt dolgom ott szerencsére és irány az ügyfélszolgálat. volt meglepetés elnézések sűrű sorban pláne amikor megmutattam a szerencsére felvett beszélgetést. végül lett gép 2 nap alatt amit másnap eladta.m azóta más típus van es soha nem adta meg magát de asust soha többé a Moi ügyfélszolgálat miatt
süti beállítások módosítása