Tékozló Homár

A biztonság kedvéért kétszer is leszedi a pénzt a Citibank

2010.03.10. 10:29 | szily | 307 komment

Nem is tudom, mikor hoztunk utoljára ennyi nagybetűvel és szenvedélyes írásjellel tarkított levelet, mint a citibankos Krisztináét. Olvasónk azért tombol, mert egyszer késett a hitele törlesztésével a Citinél, mire a bank a számlájára mégis beérkező pénzből két nap eltérésssel egymás után kétszer leemelte a tartozását, zicher, ami zicher alapon. Krisztina azt mondja, nem tud kenyeret benni két hétig a gyerekeinek. Anyai és fogyasztói szenvedélyek alant, azt azért sosem hittem volna, hogy valaha olyan zárómondatot olvashatok egy levélben, hogy "csókoltatom a bankvezetést".


CitiBankos tapasztalataimat szeretném megosztani a nagyvilággal.
 
Személyi hitelem van a CitiBanknál, melynek beszedésére megbízást adtam a banknak. A folyószámlám egy másik banknál van. Mivel február végén pár forint híjján kevesebb volt a számlámon, nem tudták levenni a törlesztést. Múlt héten  megjött a számlámra a GYED. Pénteken /6-án/ meg is kaptam az sms-t, hogy csoportos beszedés keretében levonták a személyi hitelemet. A mai napon /9-e/ ismét jött egy sms, hogy újra leszedték a törlesztést. Hozzáteszem, a múlt havi megcsúszáson kívül egy fillér elmaradásom nincs. Telefonáltam. Az ügyfélszolgálatos hölgyike szerint ezt az autómata intézi. Állítólag még nem látható, hogy a 6-án levont összeg beérkezett-e, ezért újra levonták. A hölgy szerint majd pénteken látják, milyen pénzek érkeztek be, és ha jogtalan a levonás, akkor majd utána 8napon belül utalják vissza nekem!!!! JÓ VICC!!!!!!!!! Két hétig ki fog kenyeret venni a gyerekeimnek????? Ki fizeti ki a számláimat, fizetnivalóimat? Ki fizeti ki a fizetnivalóimra keletkezett kamatokat, a késedelmes befizetés miatt????????
HOGY A FENÉBE JÖNNEK AHHOZ, HOGY AMÍG NEM TUDJÁK, HOGY AZ ELÕZÕ BESZEDÉS SIKERES VOLT-E ÚJRA LESZEDJÉK??????????? ENNYI ERÕVEL MIÉRT NEM SZEDTÉK LE MÉG VAGY 6SZOR????? UGY SOKKAL ÉRDEKESEBB LETT VOLNA!!!!!!!!!!!!
 
R. Krisztina
 
Természetesen a banknak is elküldtem egy kedves levelet. Melyet csatolok.

Uzenet: Tisztelt Citibank!!!!

Beszedési megbízást adtam Önöknek, hogy a személyi hitelem törlesztését leemelhessék ErsteBankos számlámról A múlt hónapban nem maradt elég pénz a leemeléshez. Azonban most 6-án és 8-án is leemelték az összeget.

ÁRULJÁK EL, HOGY A FENÉBE JÖNNEK MAGUK AHHOZ, HOGY AMÍG NEM TUDJÁK, HOGY AZ ELÕZÕ BESZEDÉS SIKERES VOLT-E ÚJRA LESZEDJÉK??????????? ENNYI ERÕVEL MIÉRT NEM SZEDTÉK LE MÉG VAGY 6SZOR????? UGY SOKKAL ÉRDEKESEBB LETT VOLNA, NEM GONDOLJÁK????

A telefonos hölgyike szerint majd pénteken látják, milyen pénzek érkeztek be, és ha jogtalan a levonás, akkor majd utána 8napon belül utalják vissza nekem!!!! JÓ VICC!!!!!!!!! Két hétig ki fog kenyeret venni a gyerekeimnek????? Ha valamit elbarmoltak, nem kéne minél hamarabb jóvá tenni?????

Az fenemód nem érdekli magukat, hogy nem tudom megvenni a gyereknek a gyógyszert, ugye????

MELLÉKESEN MEGJEGYZEM, HOGY A FOGYASZTÓVÉDELEMHEZ FORDULOK AZ ÜGYBEN, ILLETVE A TÉKOZLÓ  HOMÁR OLDALÁRA IS KÖZZÉTESZEM, AZ ÖNÖK SELEJTES ÜZLETPOLITIKÁJÁT!!!!!

CSÓKOLTATOM A BANKVEZETÉST!!!!!!!!!!!
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.10. 10:36:05

Most az egyszer jogosnak érzem a kiabálást.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 10:38:45

Hűűűha:)
Petya, megint Te vagy az?:)

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2010.03.10. 10:39:29

Pompás. Krisztina, aki hitelt vesz fel, nem tudja törleszteni, de azért elmegy elleni. És hosszú 'o'-val írja az automatát. Meg tizenkét kérdőjellel zárja a mondatot.

Dr. Kix 2010.03.10. 10:40:10

Ezt nem teljesen értem... most akkor az előző havi ki van fizetve, vagy nincs?

Dr. Kix 2010.03.10. 10:43:07

Kezdem érteni: a hó végén akarták megterhelni, nem sikerült, majd később 2x is próbálkoztak. Sikerrel.

Dr. Kix 2010.03.10. 10:44:35

Egyébként pedig:

!!!!!!4444!!!44!4!!4!4!!négy!44!!!!!!

AlexWolf 2010.03.10. 10:45:21

Te Atya Úr Isten!!! Álmaim posztja!!!
Bank, EDE(né), szoptatós rászoruló anyuka, ha még kiderülne esetleg, hogy bacc papucsban van és Palkovicsné megCSIPPelt notebookjáról írta a levelet, esküszöm elélveznék hirtelen!

akikaztmondjákni 2010.03.10. 10:49:31

Átlagos külsejü volt e a hölgyike?
Mi volt a neve poziciója?
Megannyi kérdés.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 10:50:53

@AlexWolf: Oó...:)

Ez sztem az, akit a Petya szoptat, tudod, aki a képen van az adatlapján:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 10:52:05

Hasitasi nem kér kódot, rendes (nyugdíjas) szomszéd meg nem kér kamatot, ha hó végén kér pár tízest az ember, és vissza is adja...

AlexWolf 2010.03.10. 10:58:34

Ha jól látom a hölgynek van egy éhező, beteg gyermeke. Szomorú.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2010.03.10. 11:00:29

a másodikat akkor most 8-án, vagy 9-én vonték le?
egyébként mikor szokták levonni? ha hónap végén, akkor a postoló a hibás, amiért nem hagyott a számlán elég pénzt. ha később, akkor a bank, amiért a szokásostól eltérő módon fizetési időszak elé ütemezte át a levonást...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 11:03:19

@akikaztmondjákni: Sajnos nem az, mi (így (is ) hidalunk át átmeneti nehézség*eket.

* átmenet egyik nehézségből a másikba

akakukk 2010.03.10. 11:07:08

Ezert nem adok csoportos beszedesi megbizast senkinek se, es maradok a sarga csekknel.....

akikaztmondjákni 2010.03.10. 11:07:27

Kedvenc mondatom:

"ENNYI ERÕVEL MIÉRT NEM SZEDTÉK LE MÉG VAGY 6SZOR????? UGY SOKKAL ÉRDEKESEBB LETT VOLNA"

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.03.10. 11:10:57

Maradok a csekkes megoldasnal.
Inkabb elmegyek a postara es szemelyesen fizetem be a csekkeket, mint hogy ilyen hulyesegek miatt szivjak.

mqqq 2010.03.10. 11:13:48

Your browser may not support display of this image.

mxplanet 2010.03.10. 11:14:32

ne hőbölögj bazmeg...tartsd managelve a számláid és nem lesz ilyen meglepetés...

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.03.10. 11:17:40

"Mivel február végén pár forint híjján kevesebb volt a számlámon, nem tudták levenni a törlesztést."

1., Talán leszel szíves gondoskodni a törlesztőrészletről.

2., Visszavonod az rendszeres megbízást.

3., Elköltözöl ebből az országból.

4., Semmilyen hitelt nem veszünk fel, semmilyen bankból, még ha Tescós vazelint kínálnak, akkor sem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.10. 11:17:50

Én is, én is!

CSÓKOLTATOM A BANKVEZETÉST!!!!!!!!!!!

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2010.03.10. 11:22:21

Ilyen bankos postnál mindig eszembe jut Tamási Áron örökbecsűje:

"- Ez is a banké, ez is a banké.

- Hát a bank kié? - kérdeztem.

- Az a miénk.

- Hányan vannak?

- Én s tizenkét igazgatósági tag.

- Hát azok a tagok mit csinálnak?

Az igazgató vállat vont, majd furcsán mosolyogva így felelt:

- Hát... hát... élvezik a jövedelmet."

mxplanet 2010.03.10. 11:25:09

amúgy meg ha ennyire ki van feszítve a helyzet, internet előfizetést vissza lehet mondani és lesz pénz a gyerek gyógyszerére

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.10. 11:25:38

@Réz-Fa-Szú:
Szeva Rézfaszú!
Ezer éve...
Merre jártál?

satho 2010.03.10. 11:27:31

Tiltsa le a csoportos beszedési megbízást a nem citi bankos számláján ahová a fizuja érkezik, és akkor nem tudják levonni. Utólag is lehet módosítani. Utalja interneten. Ennyit és a szitibank ??? az ótépé se jobb mondjuk :))

Sobrijóska 2010.03.10. 11:28:17

Azért a Citibank tud jófej is lenni. Nekem szintén csopi beszedés problémám volt, a CIB-től kellett leemelniük, és a CIB technikai hibájából nem sikerült időben levenni, ezért a CITI jogosan késedelmi díjat számított fel. Viszont mikor észrevettem, hogy CIB Internet Bank hibázott, rögtön elutaltam az összeget, így csak egy banki nap késedelmbe estem. Kértem őket, hogy írják már jóvá, mert technikai hiba áldozata vagyok, és megtették.
Mostanában igyekeznek tényleg ügyfélbarátiak lenni.

Énbagoly 2010.03.10. 11:28:20

És vajon kamatot fizetnek-e a jogtalanul használt pénz után?

atomic bomberman 2010.03.10. 11:29:02

PSZÁF big time!

Amúgy CITIBANKHOZ SOHA!!!

Sok ismerősöm dolgozik ott, hihetetlen állapotok vannak. Ne menjen oda senki. tényleg.

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2010.03.10. 11:29:15

@Sün‼: Szervusz kedves Sün!
Az elmúlt ezer évben ültem az odumban és a műszert fényesítettem :D
Ha már réz...

KVM 2010.03.10. 11:29:37

Én is hasonló cipőben járok csak a Raiffeisen és az Uniqua töketlenkedésének estem áldozatul. Még decemberben adtam átutalási megbízást a Raiffeisennek, hogy negyedévente az autóm biztosításának díját levonják. Kaptam egy hete az Uniqua-tól egy levelet, hogy nem tudták levonni, mert még nem kapta meg a Raiffeisen az erre vonatkozó utasítást, és gyorsan fizessem be nekik, mert különben felbontják a biztosítási szerződésemet. El is utaltam annak rendje és módja szerint. Erre ma jön az sms a banktól, hogy az Uniqua levonta ma az összeget a megbízás alapján. Most telefonálgathatok, hogy miért vonták le, ha már múltkor befizettem.

Mókusélet 2010.03.10. 11:31:31

Bocs, de nem értem. Ha a februárit nem tudták leemelni-mert nem volt pénz a számlán-jogos, hogy március elején megtetteék. A márciusit meg most emelték le, így ugyan úgy tűnik, hogy márciusban 2* emeltek, de februárban ugye egyszer sem.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 11:33:05

QRVÁRA NEM ÉRDEKLI A BANKOT, H NINCS OTTHON KENYÉR!JÓ VICC!!!!!!!!

Joc 2010.03.10. 11:33:10

Micsoda lúzer! Hát ez minden banknál így működik. Nem kellett volna csontra lekopasztani a számlát aztán akkor nem lenne gond. Azt is vegyük figyelembe, hogy ki is okozta a kavart? A kedves kommentelő, akinek nem volt elég pénze a számlán, és még ő veri magát. Tipikus lúzer viselkedés.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.10. 11:33:51

@Réz-Fa-Szú:
Jó is az ilyen hideg téli napokon.
Oszt csillog-e akkor most szépen?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.10. 11:34:15

nem értem.
most akkor kenyeret vagy gyógyszert akar venni?
és a gyereknek vagy a gyerekeknek?

partyface1974 2010.03.10. 11:35:13

@partyface1973:
Téged is megellett édesanyád.
Nem kellett volna...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 11:35:15

@Sobrijóska: A "csopi beszedés " az állítólag még mindig 200Ft, és minden ukrán egyenruhásnak kell adni, különben szétkapják a kocsit, te meg rakhatod össze - ha van nálad hegesztőgép is...

Vagy félreértettem, és ez csak egy újabb IQ-light "nyomi" kifejezés volt?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.10. 11:35:42

@akikaztmondjákni:
DE GYÓCCER SINCS A CSIMOTÁNAK!
VALAMINT ANYUNAK ELAPADT A TEJE.
HOGYAN TUD AKKOR MAJD DISZKRÉTEN SZOPTATNI?

Pepin bácsi 2010.03.10. 11:36:15

NEVER SLEEPS !!!!!!!!!!!!!!

Gerw 2010.03.10. 11:36:16

Nem tud kenyeret BENNI? Gondolom venni csak elírtad :D

énis 2010.03.10. 11:36:40

pszáf-hez kell fordulni, nem a fogyasztóvédelemhez...amúgy leszarom, hülye az, aki beszedési megbízást ad, ha már volt olyan hülye, hogy személyi kölcsönt vett fel...

endre69 2010.03.10. 11:37:39

talán nem kéne személyi hitelt felvenni, amikor tudvalevő, hogy annak a kamata uzsora.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 11:37:53

@Sün‼: KENDŐBEN!JÓ VICC!!!!!MÉG SZÉP, H ABBAN!!!
NEM IS ÉRTEM MÉ' NEM MEGY A BANK ELÉ ÉS SZOPTAT AZ ATM ELÖTT TÜNTETŐLEG??????

akikaztmondjákni 2010.03.10. 11:41:22

@xaba99: MAJD KÉR,OSZT 6ODJÁRA ADNAK NEKI!!!!!!!!!!:)

Stupidella 2010.03.10. 11:45:04

A bankot miért kéne érdekelnie, miből veszel kenyeret a gyerekeidnek?

Ha ez létkérdés, miért nem ügyelsz arra, hogy legyen elég lóvé a számládon?

kreakció 2010.03.10. 11:48:44

@xaba99: és ott ebédel a takarítónő

Kotkodus 2010.03.10. 11:51:01

egyes kommentelőknél, már csak a citibank a genyább...
ja és ismerem a banki folyamatokat, ha a citibank igazán szeretné, ellenőrizni tudná a tranzakciókat még aznap...

mammamma 2010.03.10. 11:51:12

Azért hivatalos levelet ilyen stílusban nem szokás írni, még akkor sem, ha felháborodott a levél írója

Koholmány 2010.03.10. 11:52:28

Két hétig ki fog kenyeret venni a gyerekeimnek?????

Ezen besírtam :)
Ha ennyire szegény a család, tessék visszamondani a zújinternetet.

Kotkodus 2010.03.10. 11:53:06

valószínűleg a ctibankos hitelt kizárólag csoportos beszedési megbízással lehet felvenni... emiatt ne csesztessétek a szerencsétlen fogyasztót

repedtfazék 2010.03.10. 11:53:12

Beszedési megbízást SOHA nem
adunk senkinek.

Csekk + Posta!
Még neten utalás sincs!!!!!!!!!!
Mert az 3! nap mire lekönyvelődik és
NEM fogadják el az utalási megbízást!!!

Okuljatok

hex.kelly 2010.03.10. 11:54:11

Komolyan, most miért kell bántani szegényt? Gyed-en van a gyerekével, tényleg nem tudhatjátok,milyen az élete. Amellett a bankok hó végén látszólag ötletszerűen vonnak le a folyószámláról sms-díjat, meg ATM-használati díjat, lehet, hogy ilyen miatt nem volt elég pénz a számlán. Azt írja, csak pár Ft hiányzott, nekem így simán hihető.

Azt meg könnyű mondani ,hogy ne vegyen fel személyi hitelt, ha egyszer eljuttok abba a helyzetbe, Ti is fel fogjátok venni.

Komolyan, ide csupa olyan ember jár, aki félmillát keres az egésznapos homárkommentelés közben, és a gyereke sem volt még sosem beteg?

Pepin bácsi 2010.03.10. 11:54:57

Ha nem tudsz kenyeret benni kedves Krisztina, vitesd be magad a II. kerületi kapitányságra. Ott adnak fehér kenyeret és konzervet is. Meg valami cukros löttyöt.

ladislaus 2010.03.10. 11:55:23

"beszedésére megbízást adtam a banknak"
Ilyen nincs. Allando atutalast kell felalitani ahol a szamlajat vezeti.
Itt bukik a poszt reszemrol.

mamek77 2010.03.10. 11:57:19

@partyface1973:
Gontolom Ön még az életbe nem ejtett helyesírási hibát... És igen, sok-sok kérdőjellel írtam. Okkal!
Mielőtt még megjegyezné, tudom hogy és-el nem kezdünk mondatot.

elwood 2010.03.10. 11:58:18

Krisztinának igazat adok.

Your browser may not support display of this image.

egy atlag 2010.03.10. 11:58:56

igen...a válasz arra, hogy egy bankban a picsameresztő osztvezt sem érdekli a saját fizetésén és prémiumán kívül semmi. ami geciség és nem btk-s kategória azt mind meg fogják lépni. a citybank pedig versenyezhet az otp-vel a legocsmányabb brigád címért.

qmmy 2010.03.10. 11:58:57

@Pepin bácsi: lol....és,ha görcsöl a hasa?

Koholmány 2010.03.10. 12:00:05

Tipikus hisztző poszt, világvége, gyerek éhen hal, lakást-kocsit viszik, anyját mindenkinek különben is.
Gyurcsány takarodjon, alacsony a gyes/gyed és ez a szar net is lassú...

Next poszt :)

MosoMasa 2010.03.10. 12:00:53

A fasz ki van már ezekkel a pitiáner kis hülye hisztizőkből, akik 3600 ft után kártérítést követelnek a banktól.
Az egész homár kezd egy nagy picsogi falra hasonlítani már a buta, figyelmetlen és kisstílű posztolóktól.
Az ilyen hülyéknek nyitni kéne már egy szabadblogot, ahová ostobaságaikat beírogatják korlátozás nélkül.

ladislaus 2010.03.10. 12:02:27

@egy atlag: amugy igen... valahol igazad van.

snipper 2010.03.10. 12:07:26

Én 3 éve megszüntettem a hitelkártyámat a CitiBanknál, mert nem volt rá szükségem. Mondjuk hülyeség is volt kiváltani, de biztosítéknak kellett. Rá kb. fél évvel küldözgetni kezdtek hitelszámla kivonatokat, hogy ők lógnak nekem 3 Ft-tal. Kétszer felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindkétszer udvariasan biztosítottak arról, hogy rendezik az ügyemet. A kivonatok azóta is jöttek. Idén januárban tértivevényes levelet írtam a T. Vezetőségnek, hogy ugyan álljanak már le. Nyilvántartják az adataimat, kártyám nincs. Jó húzás ez a 3 Ft. A levél végén említést tettem a PSZÁF, Bankszövetség, Fogyasztóvédelem nevű szervezetekről és természetesen a Homárról is. Csak megjött februárban és márciusban is. Felkaptam a vizet, újból telefonáltam. Az ügyintéző hölgy szerint lezárták a 0 ft-tal, látja a gépen. Várom a fejleményeket. Ennyit a CitiBank nevű szörnyedményről. Valami azért lehet náluk, mert már egy irodát bezártak nálunk a városban.

repedtfazék 2010.03.10. 12:07:41

OTP a best ocsmány brigád.

mamek77 2010.03.10. 12:08:35

@Bogoj:
27-e a levonási napom. A második levonásról 9-én reggel jött az sms, miszerint 8-án este 22:36-kor emelték le a pénzt.

mamek77 2010.03.10. 12:10:36

@mxplanet:
Irígyellek, ha te még soha nem kerültél olyan helyzetbe, hogy hónap végén pár forinttal kevesebb van a számládon, mint kéne.

mamek77 2010.03.10. 12:11:45

@mxplanet:
Tudja, kedves mxplanet, az internetezéssel nem csak pénzt költeni, hanem keresni is lehet....

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2010.03.10. 12:13:14

Valaki nézzen már utána, hogy van-e még olyan bank kis hazánkban, amelyik egyszer sem szerepelt a homáron szarszemét szövegkörnyezetben.
Mindig mindenki lehúzza az aktuálisan csesztetett bankot, furcsa lenne, ha találnánk szent és sérthetetlen pénzintézetet.

mamek77 2010.03.10. 12:13:31

@Mókusélet:
A szerződésem szerint minden hónap 27-e a leemelés időpontja.

Pepin bácsi 2010.03.10. 12:13:43

@qmmy: azt csak E.Zsanett tudná megmondani, hogy mit csinálnak a rendőrök hasgörcs esetén.

xfm 2010.03.10. 12:14:12

Ilyen szövegezésű levél után még biztosan 6-SZOR fogják LEEMELNI a TÖRLESZTÖRÉSZLETETT!!!!!!!!!!!!11

retard.

Ilyet tessék küldeni: m.blog.hu/su/subba/image/0310/uni.jpg

mamek77 2010.03.10. 12:16:07

@Joc:
Kedves Joc, nyilván olyan kedvező helyzetben van, hogy még nem fordult elő Önnel,hogy hónap végén pár forinttal kevesebb van, mint kéne.

ArnoldBácsi 2010.03.10. 12:17:06

"Egyik párt a másik......" :D

AlexWolf 2010.03.10. 12:17:33

@xfm: loool ezen besírtam:D

abrak_a_dabra 2010.03.10. 12:18:16

@atomic bomberman: Egyetértek, a citi saját számlái között is el tud veszíteni pénz.
történt hogy egy citibanknal lévő cég másik szintén citi-s cégnek utalt volna.
pénz nem érkezik meg, pedig az utalót beterhelték, KÉT HÉT alatt sikerült kideríteni hogy mi a helyzet. Na és mindezt háromszor egymás után.
Gáz az egész.

mxplanet 2010.03.10. 12:18:17

@mamek77: kerültem, de nem mást hibáztam :)

ArnoldBácsi 2010.03.10. 12:18:19

@mamek77: lol :D

azt hogykell?
:D:D:D

mamek77 2010.03.10. 12:18:51

@Sün‼:
Kedves Sün, nem a tej még nem apadt el. Csak, hogy Ön is tudja....

ladislaus 2010.03.10. 12:19:01

@snipper: Ha Te tudnad mi van naluk... undorito, es rohejes egyben. :)

qmmy 2010.03.10. 12:19:01

Egyébként több csavar is van a dologban...1.március 6.-a az szombat,ugye ez nem munkanap.2.azonos bankon belül,bármilyen pénzmozgás történik azonnal látják.Ha más bankból utalunk,akkor a következő munkanapon...itt erről van szó.3.az utaláshoz legközelebbi munkanap március 8.-a,ekkor (vagy legkésőbb 9.-én)a citibanknak látnia kell az utalást.Nos a lényeg:a banki tisztségviselő hazudott....az megint más kérdés,hogy miért vonták le kétszer...

mamek77 2010.03.10. 12:20:35

@akikaztmondjákni:
Sajnos a bank előtt szoptatás nem az én műfajom. Talán majd Ön....

mamek77 2010.03.10. 12:22:42

@ladislaus:
Képzeld, nem a számlavezető bankomban adtam a megbízást, hanem a citinél.

Goyo 2010.03.10. 12:23:33

Nincs semmi, amivel jobban fel tudna húzni egy ügyintéző, minthogy mindent egy automatizmusra ken.

A gép ezt dobta. Röhej.

qmmy 2010.03.10. 12:24:02

@Pepin bácsi: Felmentést mindenképpen kapnak(persze tornából :D),mert kellőképpen ellátták a beteget....

mamek77 2010.03.10. 12:25:05

@hex.kelly:
Végre vki, aki nem akarja leharapni a fejem. Köszi. Itt a hozzászólók szerint a világ legtermészetesebb dolga, ha a bank duplán szedi le a pénzeket. Remélem ők nem tapasztalják meg, milyen kellemes érzés.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 12:26:14

@mamek77: :D:D:D
NEm kell ezeket a kommenteket komolyan venni.
Köztudott, h aki ír a Homárra posztot, az biztos, h kilesz cinkelve.Ez egy ilyen blog.Na:)
Meg tele van szállóigékkel.A bank elötti szoptatás is az:)

mamek77 2010.03.10. 12:27:10

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:
Képzeld, nem 3600-ad szedtek le, hanem 20e-t. Nyilván neked nem okoz gondot 20e ide, vagy oda.

orient 2010.03.10. 12:27:13

@Kitalátor feljegyzetei: szomorú hogy nyugdíjastól kell kölcsön kérni. De sokan így tesznek. Nagymami meg hasonlók. Fiataloknak kéne segíteni az időseket nem fordítva.
Politics ON.
Kommunizmus átka.
Politcs OFF.

Goyo 2010.03.10. 12:27:50

@mamek77: Teljesen igazad van pedig. Maximum valami büntetőkamatra számítottam volna én is a helyedben.

Nem éri meg itt vitáznod, biztos lenne jobb dolgod is.

mamek77 2010.03.10. 12:29:15

@mxplanet:
Ön szerint az én saram, hogy készer vontak?

mamek77 2010.03.10. 12:32:17

@Goyo:
Egyetértünk. Az ügyfélszolgálatos hölgy szerint a levonásokat automata végzi, viszont a manuális könyvelés miatt csak pénteken látják, milyne pénz érkezett be.

MosoMasa 2010.03.10. 12:32:18

@mamek77: huha! jajdeténylegmáakkor!
kérjél kártérítést bazmeg.

Trackback 2010.03.10. 12:38:08

A személyi kölcsön intézményét pontosan az ilyen "áldozatoknak" és az ilyen élethelyzetben lévő hisztérikáknak találták ki, sajnos.

Érdekes, nekem mindig minden fillérre stimmelt az elmúlt 20 évben. Igaz, pontosan is fizettem mindent, bár nincs is személyi kölcsönöm, 150% THM-mel.

Mellesleg meg csekk is van a világon, vagy utólag is lehet módosítani, megszűntetni a csoportos megbízást.

o.zs 2010.03.10. 12:38:57

@Hárslevelű: ja, inkább vegyem le a pénzt jó sokért az automatából, hogy százerres összeggel aztán álljak sorba órákat a postán? Hogy aztán csekkenknt 200Ft-ért a postát gazdagítsam? Hogy aztán a sokezerszer 200Ft-ot a szolgáltató mind beépítse a díjakba?
Plusz van oylan szolgáltató, aki nem is küld már csekket...
Sokkal olcsóbb, gyorsabb és kényelmesbb a neten utalni!

mamek77 2010.03.10. 12:39:57

@akikaztmondjákni:
Most írtam először ide. Mindenesetre "kedves" társaság....

Manyizga (törölt) 2010.03.10. 12:40:37

Egyszerűen nem adok beszedési megbízást másik banknál levő számlámra és kész.

A "tartozós" (jelen esetben Citibankos) számlára mindig átutalom a törlesztőrészletet (e-bank, ingyenes), hogy le tudja emelni. Máshoz nem fér hozzá...

Csigorin 2010.03.10. 12:41:38

De bírom az ilyen "miért nem ügyelsz h legyen pénz a számládon" kommenteket... Mégis melyik országban élnek??? Mert Magyarországon az emberek nagy többsége hónapról hónapra tengődik, SZEGÉNY!!! Egy havi törlesztő több 10-20 ezer forint is lehet, ami egyhavi kajapénz jópár embernél! Mégis honnan a halál retkes fszáról legyen neki annyi "csak úgy" pihentetve, tartalékban??? OK, hogy hibázott szerencsétlen amikor nem volt pénz a számlán, de ha egyszer levonták utólag, akkor max késedelmi kamatot vonhatnak le tőle miatta, nem még egy törlesztőt!!! Jaja majd 8 napon belül... ok, én meg majd elviszem a boltból az árut és közlöm hogy majd 8 napon belül fizetem ki, jó lesz??

Örüljél rohadt burzsuj köcsög hogy ha neked nem okoz gondot néhány 20ezrest hiányolni pár hétig, azt is megértem hogy perverz örömet okoz ezt embertársaid képébe dörgölni, de legalább az értetlent ne játszd ha ebben az országban élsz, hogy rohadnál meg!!!

De elkélne már egy jó kis forradalom...
Amúgy szerintem az ilyen baszogatásokkal kifejezetten azt teszteli a hatalom hogy meddig lehet elmenni, van e még lenyúzható bőr a népről, megérzi e a pár tízezer forintot, megérzi e a pár ezret (lásd PPO-s ügy, mekkora felhördülés lett belőle!), hát üzenjük hogy IGEN!!! BAROMIRA megérzi!!! és NINCS több lenyúzható bőr, NEM LEHET TÖBBET MÁR ELVENNI AZ EMBEREKTŐL, TESSÉK VÉGRE FELFOGNI!!!

mamek77 2010.03.10. 12:41:43

@A Galaxis Elnöke:
Csak ismételni tudom magam. Irígylem az olyan embereket, akiknek minden fillér stokiba van otthon. Az vesse rám az első követ, aki még soha nem csúszott meg semmivel egy hétre.

akikaztmondjákni 2010.03.10. 12:43:05

@mamek77: NEm szabad:)Posztot legalább is.Vagy igen, de akkor a kommenteket nem szabad olvasni:)
Volt két poszt, amiben szintén sok volt a felkiáltójel, azért poénkodtam.Bocs, ha nem ugy jött ki, de ugye nem értheted, ha nem szoktad olvasni:)

AlexWolf 2010.03.10. 12:43:21

Kikérem magamnak!!! NEM VAGYOK KEDVES!!! A LEGUTÓBBI TESZKÓS POSZT ÓTA MÁR CIGÁNY PROLIS IS VAGYOK!!! EZ FONTOSCH!!!

akikaztmondjákni 2010.03.10. 12:45:04

@Sün‼: Oké, vettem, nem hagyom, nem olvasom és nemis irok:)

mxplanet 2010.03.10. 12:45:20

tehát mamek77 ez a luzer post író :D

gratula mamek..szívlapát pozitív

akikaztmondjákni 2010.03.10. 12:46:09

@AlexWolf: Cigányproli.Igy egyben.EZ FONTOSH!!!

Kristl 2010.03.10. 12:46:52

@partyface1973:
Bocs hogy megkérdem, de hogy sikerült megúsznod az abortuszt?

Chapell 2010.03.10. 12:49:59

A 40 év fölötti nők előszeretettel használnak 10-szeres írásjel mennyiséget az interneten. Erről lehetne egy diplomamunkát írnia valakinek.

europeer12 2010.03.10. 12:50:07

Szép kis jellemrajz a "nemzetről" a kommentárok sora!
Sajnos az emberek többsége olyan, mint a hörgő posztírók többsége. Talán azért tart itt ez a tetves ország, dögöljön meg a szomszéd tehene is ......
Csürhe nemzet, régóta szégyellem, hogy ilyen többségű nemzetbe születtem.
Hozzá kell tennem, hogy szerencsére normális körülmények közt élek. De látom és tudom, hogy sok embernek hihetetlen problémát okoz az is, hogy a hó utolsó hetére maradjon pár ezer forintja.
Nem kellene inkább egy kis empátia, mint ez az undorító hörgés a még "szerencsétlenebb" ellen?

the hammer 2010.03.10. 12:50:15

Mindenkit óvaintenék a citibanktól.Azonkívül hogy hasonló rugalmasságot tapasztaltam én is,minden tekintetben a legdrágább szolgáltatást alkalmazzák.FIÓKBAN BEFIZETÉSI DÍJ,CSEKKEN BEFIZETÉSI DÍJ (400),EGYNAPOS KÉSEDELEM MONDJUK KÉTEZER FORINTTAL:3500.-
Úgy menekültem el tőlük ahogy csak bírtam.Javaslom hogy a posztíró is váltassa ki a hitelét más bankkal ha tudja.

titinka 2010.03.10. 12:54:37

Nálam a történet csak abban különbözik a fentitől, hogy tőlem 9-én és 16-án is leemelte ugyanazt az összeget a Citi. Persze az automata rendszer hibájára fogta az ügyintéző, s nekem is 8 napot említett a visszautalásra, s nagy kegyesen megemlítette, hogy nem számolnak fel díjat a visszautalásra. Nem csináltam belőle nagy ügyet, senkinek sem írtam panaszlevelet, a reklamáció másnapján visszakaptam a pénzt.

ladislaus 2010.03.10. 12:55:20

@the hammer: ez ám az igazan remek javaslat! Hitelkivaltas :) huzd meg nagyobb adosagba...!

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2010.03.10. 12:56:04

@Sün‼: Hogyne csillogna. Napsugár már hanyatt esett rajt' ;)

Bandi a hegyről 2010.03.10. 12:56:17

@europeer12:
"Csürhe nemzet, régóta szégyellem, hogy ilyen többségű nemzetbe születtem."
Még ha igazad is van (néha én is így érzem), az ilyesmi hangoztatása nincs összhangban az általad áhított "européer" viselkedéssel. Te szégyelld magad.

mamek77 2010.03.10. 12:57:10

@titinka:
Hát én reklamálok. Nekem 20e nem kevés.

brainy_peter 2010.03.10. 12:57:13

Mindig mondtam, hogy az összes bank egy rakás fos, mocskos, rohadék banda! Túlságosan nagy hatalmuk van ebben az országban, mert tudják, hogy mennyire ki vannak nekik szolgáltatva az emberek.
Undorító. :|

ladislaus 2010.03.10. 12:57:15

@the hammer: Es Te ugye hitelkartyarol beszelsz itt UGYE? Ami a legdragabb fogyasztasi hitel a piacon. Minden banknak!
En Teged a banki ugyintezestol intenelek ova...

brainy_peter 2010.03.10. 12:58:41

@titinka: Persze ha lennének enni kérő gyerekeid, más lenne a helyzet.^^

cso zsi 2010.03.10. 13:01:16

@mxplanet: Managelve voltak a számláim ugyanennél a banknál.
Ismeretlen okból valaki (nem APEH, nem szolgáltató) inkasszózott, csak az értesítés jött, hogy x összeg lekerült a számlámról.

Fej lila, mert az átutalásra szánt pénzt vitték, így a számlafizetések is lehetetlenné váltak. Ami még a számlán volt, nem fértem hozzá, mert zárolták. Abban a pillanatban, ahogy jött bevéltel, és megfelelt az inkasszálási értéknek, ment a többi is.
Családi kölcsönök innen-onnan, számlák rendezése, és a bankkal való mindennemű további kapcsolat felbontása.
Pár hónappal később rendeződött az inkasszó kérdése, de addig erősen a levegőben lógtunk.

Ha a számlamenedzseléskor jóváhagyhattam, hogy a Matávnak csak 5000 ft a keret, de most 5100-at kell fizetni, az mehet-e, akkor százezres nagyságrendben miért nem lehetett a kérdést feltenni?

indapass90210 2010.03.10. 13:03:06

@KVM: Velem AEGON-Raiffeisen kombinációban utáltattak lóvét, aztán mégicsak levonták! Amíg forgalmi meg biztosítás nélkül furikáztam, csak a rendőröktől kellett félni. Most meg....

Ariadne12 2010.03.10. 13:04:44

@cso zsi: Azért azt jó tudni, hogy az inkasszónak épp az a lényege, hogy nem szólhatnak előre, egy sima kifizetetlen gyorshajtásból is lehet inkasszó. Ez bármelyik banknál ugyanígy ment volna, FYI.

europeer12 2010.03.10. 13:05:18

@Bandi a hegyről:

Magyarisztán!

Fáj az igazság?
Ócska, buta, ostoba, jellemtelen a magyarok többsége, sajnos ez a helyzet.
Egyre többen látjuk úgy, ha normális közegben akarunk élni, akkor el kell vándorolni valamelyik kultúrállamba.
És nem a pénz, nem a gazdasági helyzet miatt. Ha ez a nemzet tisztességes, jóindulatú, empatikus lenne, akkor sokkal rosszabb anyagi körülmények közt is ragaszkodnék az országhoz.
De így? Minek? Nincs értelme az egésznek. Pozitív változás esélye nulla, sőt, folyamatosan romlik a helyzet.
Már majdnem eljutottunk oda, hogy Magyarországra gyereket világra hozni majdnem egyenlő a gyerekgyilkossággal.

Deuce Bigalow 2010.03.10. 13:07:32

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: hogy te mekkora egy szánalmas, nyomorult gyökér vagy..
ja: és ha nagy leszel, is az leszel!

ladislaus 2010.03.10. 13:09:11

@europeer12: es most meg a holokausztot sem lehet tagadni... :)

europeer12 2010.03.10. 13:11:43

@ladislaus: Sajnos a szájkosár-törvényeket végigverték már szinte egész Nyugat-Európán. Az egy másik vonulat, nem akarom töröltetni magam, esetleg bíróságra járni az említett törvénnyel kapcsolatban.:)

brainy_peter 2010.03.10. 13:14:25

@titinka: Van, tehát 1. Ez esetben nyilván meg se kottyan, ha pár napig nincs pénzed...
Nem érted, hogy szegény CSAK a gyerekei miatt akadt így ki??
Nem tudjuk, hogy mi más lehet még a háttérben, amire ez már csak feltette a pontot, úgyhogy én személy szerint nagyon meg tudom érteni.

@europeer12: Ott a pont.

csesszelekmeg (törölt) 2010.03.10. 13:16:58

@europeer12: Sajnos van benne eleg sok igazsag abban amit irtal. Mi nem szeretjuk ha a masiknak tobb van vagy ha szebb, vagy ha okosabb, stb...

Eppen ezert akinek barhogy is de jobban megy dogoljon meg, ez az alaphang mindig.

En pont ezert ragcsalom a kolbaszos keritest kulfoldon immar lassan 5 eve a csaladommal. Persze most mar mindenkinek fontos a baratsagom/rokoni kapcsolatom. Amikor szarul eltunk otthon, akkor senki es hangsulyozom senki le se szart minket. Ilyenek vagyunk mi sajnos.

elwood 2010.03.10. 13:17:00

úgy látom helyben vagyunk

ladislaus 2010.03.10. 13:19:55

áááá csak áprilistol lép életbe, az meg ugyis tréfás honap :)))
majd kurucék tagadják meginkabb :)

onereset 2010.03.10. 13:20:15

Az ilyen nagybetukkel megirt, es millio felkialto jellel teletuzdelt leveleken szokott az egesz ugyfelszolgalat rohogni, hogy mekkora elmebeteg a level iroja. Megha igaza is van, akkor is csak lejaratja magat egy ilyennel stilusban megert levellel. Sajnalom, ha valaki ilyen helyzetbe kerul, de a sok felkialto jeltol meg nem fogjak a penzet hamarabb visszautalni. Csak elteszik a tobbi "vicces" level koze, hogy legyen min rohogni.

mingyá beszólok! 2010.03.10. 13:21:21

Hahóka!

Látom temetjük a Citi-t adjatok egy lapátot nekem is.

Az ott vezetett számlát felmondani, hitelt, hitelkártyát, kölcsönt azonnal visszafizetni akár nagyitól kunyerált pénzből is. MENEKÜLJ!!! :)

Rohad az egész, se szeri se száma a sztoriknak.

Engem már öt éve próbálnak behúzni egy gurigára, a 25 ezres törlesztőt sikerült 80 ezres kamattal kiszámolniuk a végére. Azóta néha beszélgetünk, legutóbb perrel/behajtással fenyegettek. (Az ügyintézők, de főleg a behajtásiak alapból szívlapát pozitívak, személyeskedő, gusztustalan módon beszélnek az ügyféllel. Legkevesebb hogy ordibálnak és össze-vissza hazudoznak. Pl.: fent vagy a BAR listán és hasonlók...)
Semmi nem lett belőle, csak másfél évig nem hallottam felőlük semmit. Idén előkerültek, már a fele is elég lenne, csak adjak már valamit, különben per/behajtás. Kíváncsi leszek a következő új munkaerő mire vetemedik majd a jutalékáért? Újabb másfél év múlva már lehet azért fog könyörögni a soron következő, hogy fizethessen öt kilót? :)

Citi - You'll never sleep... :)

Alex3000 2010.03.10. 13:21:27

A Bankok mindig is rablók voltak, ha hiteled van, akkor pedig ki is használják a helyzetüket. Ezen igazából a kormánynak kéne változtatni, és olyan törvényeket hozni, amivel védenék a lakosságot az ilyenek ellen. De úgy látszik, hogy sokkal fontosabb döntésekkel vannak elfoglalva, így pl. a buzik jógai vagy a holokauszt tagadásának büntetőssége.

ladislaus 2010.03.10. 13:21:34

@csesszelekmeg: En is 3 eve itt iszom a tejet a csapbol es vajas furdot veszek minden nap... De hazamegyek nyaron azert. Végleg.

europeer12 2010.03.10. 13:22:38

@csesszelekmeg: Nekem is voltak nehéz helyzeteim, mostanában is előfordul.
De a büdös életben nem irigykedtem, köpdöstem azért, mert valaki sikeresebb bármiben. Hanem azt mondtam, "de jó lenne, ha nekem is .......". Aztán az ember nekiáll eltervezni, hogy elérje terveit, vagy megközelítse azokat.
De hányingerem van a magyarok többségének hozzáállásától....
Egyébként ez a mentalitás a nemzet rákfenéje, magyarnak magyar a legnagyobb ellensége. Ez sajnálatos.

Pepin bácsi 2010.03.10. 13:23:33

Látom, megint témánál vagyunk. CIGÁNYPROLIK !!!!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.10. 13:25:49

@Réz-Fa-Szú: Akkor én a helyedben tennék egy kört a svéd fűszoknyás lányoknál...

mingyá beszólok! 2010.03.10. 13:26:24

Gyerekek!

Lökjetek inkább Citi-ciki sztroikat, hagy dagadjon a májam!

Citi - You'll never sleep...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 13:26:30

@europeer12: "Csürhe nemzet, régóta szégyellem, hogy ilyen többségű nemzetbe születtem."
Kölcsönös, mi, a szegény többség is szégyellünk téged. A hangadók ugyanis csak egy kisebbség, sőt marginális kisebbség, ha nem is annyira, mint a liberálisok etalonja (kitalator.blog.hu/2010/03/09/valodi_liberalis_szakerto)...

Sobrijóska 2010.03.10. 13:26:56

@Kitalátor feljegyzetei: nem értettél félre semmit, de nem neked szólt :-P.

brainy_peter 2010.03.10. 13:28:36

@europeer12: @csesszelekmeg: Ilyen mentalitással kár is lenne itthon ölnötök az agysejtjeiteket. Talán nem véletlen, hogy én is kifelé kacsintgatok, hiszen élni szeretnék, nem döglődni.

europeer12 2010.03.10. 13:29:42

@Kitalátor feljegyzetei:

Ahogy a péróban élők cigányok gyűlölik azokat, akik megpróbálnak kikeveredni a kulturális, erkölcsi és gazdasági mocsokból?:) Legyél büszke magadra és a fajtádra!:)

tygger 2010.03.10. 13:33:10

@Csigorin: forradalom, mi? meg a faszom. mi lenne, ha mindenki annyit vállalna, amennyit bír? köcsög a citibank, rohadjon meg az összessel együtt, de ebből ilyen összeesküvéses sztorit gyártani, hát megáll az eszem. szegények az emberek, persze, de azért kurva sok autó ment el nulla forintos önerővel, 120 havi részletre, svájci frank alapon. csak úgy például.

azért kéne forradalom, hogy kicsit gondolkozzanak az emberek, mielőtt hitelt vesznek fel. nekem is van, nem vagyok burzsuj, de valószínűleg nem is fogják elvenni a lakást.

europeer12 2010.03.10. 13:34:16

@brainy_peter:
Én is alig várom minden évben, hogy elutazzak ebből az országból.:) Egy-két hét "magyarok" nélküli nyugalom, mindent megér!:) Ha lecseng a válság, akkor jó lenne kint is élni véglegesen. Ez még a jövő zenéje, de általában amit tervezek, azt valahoyg végigviszem.:)

tygger 2010.03.10. 13:35:25

@mingyá beszólok!: azért annyit, hogy nekem is volt citis hitelkártyám, vissza is dugtam a seggükbe. hitelfelvételre, minden ilyesmire alkalmatlanok, de a nulla forintos bankszámla azért jó konstrukció, ezt kár lenne vitatni. kurva sokat lehet spórolni vele, de ha másnak lenne pont ilyenje, már küldeném is oda az asszonyt, ez tény :)

Bandi a hegyről 2010.03.10. 13:36:03

@europeer12: Igen, fáj. Viszont te nagyon el vagy keseredve valami miatt. Nekem olyan munkám van (volt), hogy sokszor és hosszan kellett külföldön tartózkodnom olyan országokban, amelyekről azt hisszük, maga a földi paradicsom. Én azt tapasztaltam, hogy mindenhol ugyanilyen arányban vannak jelen ócska, buta, ostoba és jellemtelen emberek. Csak az a különbség, hogy ott nem sulykolják bele az emberekbe, hogyha nem milliárdos, akkor lúzer.
Valakik akik abból profitálnak, hogy tönkreteszik ezt az országot, elégedetten dőlnek hátra amikor ilyen önpocskondiázó hozzászólásokat olvasnak. (többiektől bocs az offolásért.)

europeer12 2010.03.10. 13:38:03

@tygger: Kétségtelen igazad van abban, hogy a magyarok jelentős része egy-két számmal nagyobb életvitelt visz -hitelből-, mint amennyi a lehetőségeiből telik.
Én soha nem értettem, hogy a havi 200-at kereső családoknak miért kell két külön, új autó, LED-tv hitelre stb..
Viszont kétségtelenül vannak olyan élethelyzetek, mikor a "túléléshez" kell egyeseknek a hitel. Tételezzük fel, hogy a posztíró ilyen élethelyzetben vette fel a hitelt -és ahogy írta, eddig minden esetben rendesen fizette-.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 13:39:12

@Sobrijóska: "Nekem szintén csopi beszedés problémám volt" Most akkor Záhonynál mentél át Ukrajnába, vagy vérbeli plazavéglényként csak szarcsis az anycsinyelcsid?

@europeer12: Én nem gyűlölök senkit, de az így jó, mert egyikünk nem sokáig élne. Élj bolDOGan, szakértő módjára, a választott fajoddal... (Lásd a vonatkozó linknél ;-D )

BéLóg 2010.03.10. 13:40:06

Az hogy az ember számláján minden figyelem mellett is előfordulhatnak bakik, jól példázza az én esetem, amikor egy hónapban a gázművek, aki nem képes ADOTT napon vonni hanem valami menstruációs ciklus szerint dolgozik, levonta elsején a járandóságát aztán 31-én is. Jelentős összeg NEM voltam rá felkészülve. Így aztán egy egyébként AZONOS napon levonandó összegre hirtelen nem lett fedezet. Lett is belőle hacacáré, magyarázkodhattam meg egyéb.

Úgyhogy aki a posztolót bacctatja emiatt, szarjon sünt.

Azok az olvasni is képtelenek, akik nem értik, hogy a KÉT levonás a HIÁNYZÓ februári összeget érintette, HISZEN a márciusi levonás majd hetek múlva (ha jól olvastam, a köv. 27-én) esedékes.

Kedves Posztoló!
Ne fájjon a fejed a hülyék miatt. Akinek 60 fölött van az IQ-ja megérti a szar helyzetet, a többi meg nem érdekes.

A Citibank meg szarjon farfekvéses sünt!

Nem tudom, van-e olyan szolgáltatás, hogy levonás csak akkor, ha ÉN visszaküldök egy engedélyező kódot. A citibankosra rá kell szabadítani egy ilyet. Ezzel még meg is szívathatod őket, hogy ha van pénz a számlán, 27-én direkt nem engeded levonni csak egy hét múlva. És ezt ezentúl kéthavonta. Hagy dolgozzanak.

És éssel nem kezdünk mondatot. És vagy igen.

Alikam 2010.03.10. 13:40:59

@hex.kelly: Én megértem, hogy nincs mindenki rózsás anyagi helyzetben. Bár hozzáteszem nem kell fél milla ahhoz, hogy eléldegélj hitel nélkül.

Annyira nem lehet kicentizni, hogy minusz 20.000 forint az éhhalálba sodorjon.

Akkor már valami gond. Szarul hangzik de akkor egy kisebb házba kell költözni, vagy kábeltv-t internetet vissza mondani, amíg anyagilag nem rendeződik a helyzet.

És ha valami műtét kell hirtelen?

Szerintem sokan kurvára nem gondolnak bele abba, hogy a hitel, az egy kényszer. A legvégső esetben szabad csak használni, vagy akkor ha mellette van egy komoly tartalékod.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 13:41:17

@Pepin bácsi: Egy Nokia-dobozért évente küldöm a tüzelőt a faszállítókkal...

mingyá beszólok! 2010.03.10. 13:42:09

Tetszik ez a nagy emigrációs vágy, ami itt egyesekben buzog... :)

Egyszerűbb a gőzölgő szarkupacot a másikra hagyni, és dobbantani valami távoli helyre a jobb élet reményében? Persze, mindenki meneküljön csak külföldre, aztán mikor már 10 millió magyar kerülgeti egymást a világvárosok utcáin elfordított fejjel, akkor meg majd sóvárgunk ez Óhaza után mi?!

Idióták! A kudarcaitoktól nem a földrajzi távolság és az idegen ország életkörülményei fognak megmenteni. Pont nem a többiekre kéne mutogatni, hanem meg kéne talán nézni mit tesztek azért hogy itthon jobb legyen nektek.
Ja, persze az már kínos. Sokkal jobb lesz majd bevándorló, másodrangú polgárként magányosan éldegélni valami távoli országban, ugyanígy.

Csigorin 2010.03.10. 13:42:11

@tygger: "annyit vállalna amennyit bír", ha az amennyit bír egy emberi élhető szint lenne, mint kissé nyugatabbra, nem is lenne ezzel probléma.
OFF: Franciaországban pl a TB az egészségügyi költségek 70%át téríti. 30%ot vagy zsebből kiperkálsz, vagy külön privát biztosítást kötsz rá, havidíjjal, ami azt is állja. Ja, és nem úgy hogy orvosnak kártyát felmutat, kezelést megkap hazaballag, hanem szépen számlát kifizet, és a biztosító az összeget visszatéríti (1-2 hét átfutás). Hogy náluk miért működik, nálunk miért lehetetlen? Azért mert Fro-ban a minimálbér 1200 euró, amiből lehet (az ottani árakhoz képest is amelyek kb másfélszeresei az itthoniaknak) tartalékot képezni, és ott nem is jelent gondot 1-200 euró nélkülözése néhány hétig.

Két oldala van a dolognak, az egyik a rászorultság és szegénység, ami nagyon erős Magyarországon. Lakáshitelre gondolok, illetve nyugdíjasokra, akiknek nem mindegy hogy 31 vagy 30 napos a hónap ha 30 db gyógyszer van a dobozban, mert akkor utolsó két nap felet-felet vesznek be az életfontosságú cukor illetve szívgyógyszerből. És ez tömegesen elterjedt, nem egy-két eset. Ezeket az embereket akarja még tovább megszorítani a hatalom, erre írtam hogy ha nem csapunk az asztalra, soha nem ébrednek fel.

A másik oldal a felelőtlen hitelfelvevők és költekezők, akik luxuscikkekre veszik fel a hitelt, aztán sírnak hogy jajjaj nem tudják fizetni. Vagy aki annak idején a feleakkora törlesztőjű devizahitelt vette fel, mert annyi jutott el a beszűkült agyáig hogy háthaazóccsóbb akkor méne az legyen. Nem érzem tisztességesnek őket most kisegíteni, mert az kerül hátrányba aki intelligensebb volt és a drágább, de megbízható forintalapú hitelt választotta, mert tisztában van a deviza jelentette kockázattal, felmérte hogy nem tudja majd fizetni ha a 28ból 60 lesz havonta, de tudja a biztos 35öt. Miért őket büntessük, akik gondolkoztak, és felelősen döntöttek?

A gond az, hogy az egyik csoportot védőknek, és a másik csoportot támadóknak egyaránt igaza van, csakhogy a védelemből jut a másiknak a fröcsögésből meg az egyiknek is. És akik ezen/azon felháborodnak azoknak szintén igaza van...

europeer12 2010.03.10. 13:42:39

@Bandi a hegyről:

Akkor nem ugyanazokban az országokban jártunk, vagy más dimenzióban!:) Ha átmész Horvátországba, már ott más dimenzióba vagy!:)
Persze, hogy el vagyok keseredve, olyan magyarnak lenni, mint amikor az ember családja alkoholista tróger, aztán vállalni kell őket.:)
Ha neked jó ez az általános mocsok és köpködés, akkor hajrá....!
És ha szabadna kérdeznem, mit csináltál te kint külföldön?:)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.10. 13:43:27

.... és a szívem majdnem megszakad... lálálá pampampam
Különben nem értem, akinek kevés beosztanivalója van, miért nem nyomorog egy kicsit, hogy tartalékoljon? Miért ugrik bele személyi kölcsönben, anyámkínjába? Arra várva, hogy majd ha jön pénz, lesz miből fizetni a hitelt, és majd ami marad, abból eszünk. Nem hiszem el, hogy egy gyerekes nő ennyire felelőtlen legyen. Nehogymár húszezren múljon minden. Ha hirtelen beteg lesz a gyerek, és ötezer csak a gyógyszer, akkor ki nem eszik abban a hónapban? Felelőtlenek.

csesszelekmeg (törölt) 2010.03.10. 13:44:39

@europeer12: Ismet ott a pont!
En azert kiemelnem a gazdasagi helyzetet is. Kivancsi lennek hogy mit tennenek az emberek, ha tudnak hogy milyen arak vannak kuldfoldon. (hasonlo vagy nagyon sok esetben kevesebb, 5-6*-os fizetesnel)

Alapvetoen ez a baj, ettol fusztralt es rosszindulatu mindenki, mert minden kilatastalan es nincs love a zsebedben. Kulfoldon ezert vigyorog mindenki, mert nem a holnapi megelhesen tori a fejet az ember, hanem hogy mit vesz maganak a kovetkezo fizubol, vagy hova megy nyaralni.

Hazamenni? Hmmmmm. 15-20 ev mulva ha felnottek a gyerekek.

Pepin bácsi 2010.03.10. 13:45:40

@Kitalátor feljegyzetei: a választások után is csak a Nokia doboz lesz jó, vagy szóba jöhet egyéb mobiltelefon doboz is ?

Csigorin 2010.03.10. 13:48:10

@Dariengo: Honnan tudod hogy személyi kölcsön? Honnan tudod hogy nem elkerülhetetlen lakástörlesztés? Honnan tudod hogy nem éppen 5ezer forintos gyógyszerre stb felvett kölcsön? Honnan tudod hogy nem nyomorog már annyira amennyire tud, és miből feltételezed hogy van miből tartalékolnia?
Ezredszer is: NEM felelőtlen akinek nincs tartaléka, egyszerűen a mai világban az emberek 90% KÉPTELEN tartalékot képezni, és ez nem az ő hibája, hanem a kapzsi és mohó, de ugyanakkor tehetségtelen és hozzánemértő vezetésünké.
Nehogymár húszezren múljon... értem én - személyeskedést leszámítva te burzsujgecc - hogy teszel 20ra magasról, csak épp sokembernek ez a havi jövedelme fele/harmada/negyede... oszt abból még meg is kell ám élni...

kohnn 2010.03.10. 13:48:37

Az eset közönséges LOPÁS.
A bank lopott az ügyfél pénzéből, ha másodszor is beszedte a törlesztést, esedékesség előtt.

Rendszeresen előfordul más bankokban is, pl. díjak beszedése esetén. Ilyenkor "tévedésről" hazudoznak.

Citibank panaszkezelés
www.citibank.hu/hungary/consumer/informacio/panaszkezeles/index.htm

PSZÁF panaszkezelés menete
www.pszaf.hu/fogyasztoknak/panaszokrol/panaszkezeles_menete

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.03.10. 13:50:22

hitelt csak és kizárólag értékteremtő befektetés céljára szabad igénybe venni, napi megélhetési gondok fedezésére őrültség, így csak ördögi körbe és megalázó helyzetbe hozza az ember saját magát.

ezek az emberek alapvető fogalomzavarban vannak.. akit a padlóra küld pár tízezer forint, annak nem hitelre van szükséges, hanem megtakarításra.

lkjpoi 2010.03.10. 13:50:55

Így jár, akinek személyi hitele van. A személyi hitel a legnagyobb ostobaság a világon.

Alikam 2010.03.10. 13:51:00

@Csigorin: ja, értem, tehát a hatalom a hibás.

És ezeket a politikusokat vajon ki szabadította az országra?

Ja, a választópolgár, aki meg most nyomorog, vagy már akkor is nyomorgott.

Tudvalevő pl. hogy az MSZP szavazóbázisát főleg kisnyugdíjasok és alulképzett emberek alkotják akik jövedelme pont a létminimum, vagy még alatta.

Ne haragudj de én pont emiatt semmilyen sajnálatot nem érzek.

Saját maguknak keresték a bajt.

ladislaus 2010.03.10. 13:51:17

@europeer12: Igaza van amugy. En is 3 eve elek a zold szigeten, es a munkam szempontjabol is elegedett vagyok (itt most kulonoskepp nem irnam le hogy hol is dolgozom :D ) de meglatasom: a honvagy baromi eros dolog. amig nem erzed addig nem tudod. itt mindig bevandorlo leszel, es az is maradsz majd. - bar nem erzem, de tudom. furcsalod a szokasokat, emberek itt sik hulyenek tunnek a szemedben, de persze optimistak, es jokedvuek. De amit megadott nekik az élet, azzal elni olykor nem igazan tudnak... mas haz, mas orszag, mas szokas. Neked Balaton fog hianyozni, a rendes kenyer, kifli, zsemle... soroljam még? :)

*palacsint* 2010.03.10. 13:55:23

@mxplanet: Ostoba, felszínes, komment. Managelni tudsz, magyarul helyesen írni nem. Szóval te csak ne hőböRögj!
Könnyű úgy leosztani a másikat, hogy azt sem tudod, mi van a háttérben...könnyű okosnak lenni nick mögött...színvonalas hozzászólás...grat!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 13:56:34

@BéLóg: Nem szeretem, ha nem tudok kötekedni, de kénytelen vagyok egyetérteni. Olyan engedélyező kódról sajnos beszedési megbízásnál nem tudok, az Erstének még nincs.

@Alikam: "Annyira nem lehet kicentizni, hogy minusz 20.000 forint az éhhalálba sodorjon.

Akkor már valami gond. Szarul hangzik de akkor egy kisebb házba kell költözni, vagy kábeltv-t internetet vissza mondani, amíg anyagilag nem rendeződik a helyzet."

Az ingatlanpiac bedöglött, most szinte csak pénzmosásra jó, meg a különböző lakásmaffiák semmizik ki leginkább az ilyen megszorult tulajdonosokat. Kábeltévé autósztráda-szerű internettel és telefonnal alig több, mint havi tízezer, és a legtöbb "önkéntes" gyűjtőmunka a gyerekek számára internet nélkül megoldhatatlan, vagy ha a könyvtárban másoltatja ki az anyagot és otthon begépeli, semmivel sem olcsóbb és nem is végez. Ha meg lemondod a tévét, az előfizetési díj gyakorlatilag nem csökken. Nekünk a (villanybojleres) 25 ezres villanyszámlánkból már tízezer csak az alapdíj, a gáznál még most fogják azt is hozzáemelni (miután SK! megcsináltam a fatüzelésles rendszert,összehozva a nyílt szilárd tüzelést a gázra kiépített zárt padlófűtéssel), a szemétdíj állandó, a víz- és csatornadíjban kurva jók vagyunk, állandó csap"bőrözéssel", pillanatelzárókkal, de a szemétdíj akkor sem kevesebb, ha megesszük a reklámújságokat.
Az ingyenes oktatás meg rohadt drága, ha mindkét szülő közalkalmazott. Mi pl. most a mikrobuszt fogjuk eladni, úgysincs pénz gázolajra...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 13:58:53

@Pepin bácsi: Amennyiben bevezetésre kerül az euro, akár valami MP4 lejátszó doboza is megfelel...

mingyá beszólok! 2010.03.10. 13:59:19

@ladislaus: Ismerős...
Majd mikor már a gyomra kifordul, mert az amerikai vatta állagú kenyér helyett csak olasz típusú van, és enne egy jó mákos tésztát, de három várossal távolabb árulnak csak mákot, azt is arany árban.
És amikor kezd megőrülni attól hogy, számára semmit nem jelentő emberek és események vannak a Hírekben, egy morzsányi magyar szó és vonatkozás nélkül.
Szeretne beilleszkedni, de mindenkinek mindenhol el kell magyaráznia honnan jött, milyen nyelven beszél...
Végigcsináltam, elképesztő érzés volt utána újra itthon. Csak éppen szarabb volt a helyzet mint mielőtt kimentem.

Alikam 2010.03.10. 14:01:33

@Kitalátor feljegyzetei: én nem azt mondom, hogy nincs baj, nincs probléma az átlagos életszínvonallal.

Viszont azt is tudom, hogy itt már a legutolsó prolinak is volt plazmatévéje 5 évvel ezelőtt, a 60.000-es fizuja mellé.

Csak összehasonlításképpen.

Én pár hónapja vettem meg az első lcd tévémet. Idáig egy 50 centis normál képcsöves volt.

Pedig nem szar fizetésből élek.

Nos a tudatosság hiánya is vezethet ahhoz, hogy már képtelen vagy spórolni.

Persze erről beszélni is felesleges, mert nem tudhatjuk a posztoló anyagi helyzetét pontosan felmérni.

ladislaus 2010.03.10. 14:05:41

@mingyá beszólok!: Nah, igen, igy van! En nem mondom hogy ne menjen senki ki kulfoldre de mindenkinek akkor a szaja hogy ott mennyire jo... ez a 21. szazadi nomadkodas valami rohej szerintem. Es persze fikazni az otthoni helyzetet ugy teljessegeben. Nekem van aki fejemhez vagta hogy ne szavazzak kulkepviseleten az o adoforintjabol es kussoljak mert otthon nem is elek most. Nnna szoval ez az otthoni mentalitas. De varom mar hogy hazamenjek azert... :)

Huuu de off topic lett ez :)

phrase 2010.03.10. 14:06:51

lol :DDDDDD

március 6. SZOMBAT volt, de még február 6. is!

a kedves poszt toló szombaton is teccik dolgozni a kedves poszt tolónak tessékmondani?!

vagy ez voltmár? vagy poszt tolót lehet-e egyáltalán???

hex.kelly 2010.03.10. 14:08:51

@mamek77: Nagyon szívesen. Anno egyik napról a másikra ott álltam a havi gyeddel meg csp-kal a panellakás rezsije, egy személyi kölcsön és a megélhetés ellenében. Majd ha a sok okos is úgy jár, hogy huszonötödikén el kell dönteni, hogy kifizeti a villanyszámlát, vagy a lázasbeteg gyereknek vesz meg mindet, amit az orvos felírt, akkor esetleg rájönnek, hogy van az a helyzet, amikor az ember kiborul és kizárólag felkiáltójelekkel bír kommunikálni.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.10. 14:10:42

@Csigorin: és nekem mi közöm hozzá, hogy nem tanult eleget, nem keresett eleget, meg egyáltalán az emberek nyolcvan százaléka nem tud bánni a pénzzel és a hozzá kapcsolódó eszközökkel. Nem kell a saját hülyeségedet, bénaságodat a válságra és a politikai vezetésre kenned. Különben meg nézz körül, hogy a kismamák 99 százalékának kilóg a segge a gatyából, de megvesznek minden marhaságot a gyereknek, aztán meg siránkoznak bő egy év múlva, hogy mibül vegyenek kenyeret. Ez van. Nézz körül magadban is, mielőtt nekemesel csak azért, mert leírom a valóságot. Csak szólók, hogy öt éve itthon esz a fene a gyerekekkel, és egy pillanatnyi erőn felüli költekezésem nem volt az elmúlt húsz éves munkaviszonyom alatt, és teszek a válságra és a politikára az elkövetkező húsz évben is, pedig nem vagyok az a vegetálós fajta.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.10. 14:13:39

@Alikam: végre valaki a nagy nihill közepén, aki nem a harácsolást tartja élete főművének.

mingyá beszólok! 2010.03.10. 14:13:58

@ladislaus: Az a borzasztó, hogy amikor megkapja az ember az első csekket a külföldi munkahelyén, kitárul egy a legtöbb magyar ember számára ismeretlen világ. Jó három hónapig úgy jártam Floridában a boltokat, hogy fejben forintra számolgattam a dolgokat, és nem győztem tapsikolni, mennyire jó nekem. Aztán a kajákon, a napi bevásárláson meglátszott egyből, hogy a több sem mindig elég. Aki itthon nem tud megélni, a többől sem fog jobban élni. Ezt tapasztalatból mondom. Nyomorogni, spórolni meg itthon is tudok, azért kár kimenni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 14:19:34

@Alikam: "Nos a tudatosság hiánya is vezethet ahhoz, hogy már képtelen vagy spórolni."
Meg az, hogy pl. mi, 2002-ben, amikor felvettünk a házvásárlásra mintegy 30% (5MFt)államilag támogatott hitelt, jelentősen magasabb volt a jövedelmünk reálértéke, mint most, továbbá a hitelfelvételkor érvényes jogszabályok megváltozásával eltűnt a törlesztés adókedvezménye, no meg aztán egyes területi állami szerveknél olyan leépítést hajtottak végre, ami nemcsak a kirúgottakat lehetetlenítette el (voltál már munkanélküli?), hanem a hatékony működésüket is (már kezdenek látszani az "eredmények", de különben nem jött volna ide az imádott külföldi tőke - egészség- és környezetkárosító hulladék és technológia formájában).
Kell aztán a spórolási képtelenséghez némi haláleset, néhány hosszabb-rövidebb ideig tartó betegség, kamaszodó gyerekek nem alaptalan kényszerítő igényei...

KÁJZERSZÓZE 2010.03.10. 14:22:37

csak annyit szeretnék mondani, hogy ez szerintem fotósopp!!!!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 14:33:05

@hex.kelly: ... úgy a harmadik gyerek körül meg arra jön rá az ember, hogy nem kell minden szart kiváltani, megvenni, amit némelyik orvos mond, hanem (nagyobb városban) meg kell kérdezni a védőnőt, hogy kihez hordja (hordaná) a gyerekét az a kolléganője, aki nem az elvileg "nem főnökéhez"...

MosoMasa 2010.03.10. 14:35:31

@mamek77: Ja, 20 ezret vettek le.
És abból akarod rendezni mindezt: "Két hétig ki fog kenyeret venni a gyerekeimnek????? Ki fizeti ki a számláimat, fizetnivalóimat? " És szerinted még kamat is keletkezik majd azokon a számlákon, amiket a kenyérvásárlás után a 20-asból kellene befizetned!
Ha ilyen szarul állsz, akkor azért át kellene gondolni a költségvetésed és az életed és nem picsogni kellene, meg sajnálni/sajnáltatni magad.
Azért látom netre még <fussa>!

elwood 2010.03.10. 14:37:51

jaj mán, kimenni gyáva módra ...

én itthon harcolok férfiként, és királykodok, lopás, csalás nélkül

na ez valami !

Magg (törölt) 2010.03.10. 14:41:27

@Alikam: "Én megértem, hogy nincs mindenki rózsás anyagi helyzetben....."

Azt el sem tudod képzelni, hogy valaki éhbérért dolgozik és örül, hogy egyáltalán ilyen munkája is van (vagy éppen GYED-en van) és a komplett fizetése elmegy a rezsire és a kajára, nincs miből félretenni, de annál már kisebb lakás sincs amiben lakik?!

Örülj neki, hogy ezek szerint te jobb anyagi helyzetben vagy!

Tudod te hányan élnek ma ebben az országban nyomorultul egyik napról a másikra és ha elromlik pl. a hűtő (ami azért nem egy luxuscikk), csak hitelből tudnak másikat venni?!

Magg (törölt) 2010.03.10. 14:46:01

@Bukowszky:

" ezek az emberek alapvető fogalomzavarban vannak.. akit a padlóra küld pár tízezer forint, annak nem hitelre van szükséges, hanem megtakarításra. "

... és szerinted, akit padlóra küld pár tízezer forint, az miből tudna megtakarítani?

Bírom ezt a sok "burzsujt", aki tele van lóvéval és osztja itt az észt, hogyan kéne élni.

BéLóg 2010.03.10. 14:48:55

@mingyá beszólok!: Arról nem is szólva, amit személyesen is megéltem, hogy EGYEDÜL marha jó külföldön, de ha az ember kihozza a barátnőjét feleségét akárkit, mindjárt kiderül, hogy spórolni többé nem lehet, ha meg a CSALÁDJÁT is (ha van), akkor hirtelen teljesen elolvad minden addigi előny. Sőt ilyenkor jönnek elő a HELYIEK a "mindenféle szaros bevándorló idehozta segélyre a családját" típusú szöveggel AKKOR IS, ha előtt megbecsült pógárnak tartották!
Ezt én ugyan nem éltem meg, de első kézből adom közre a külföldre ácsingózóknak.

Egyedül rejszolni (mindenféle értelemben) azért, hogy az ember utána egy-két évig király lehessen idehaza (na ez már szeméjjes...), hát nem tudom milyen hosszútávú életcél.

Kint maradni persze OK, akkor viszont tudni kell, GYÜTTMENT leszel és a gyerekeid is, csak az unokáid nem. Ha ez elfogadható, és tudott dolog, akkor érdemes vállalni.

Magg (törölt) 2010.03.10. 14:48:56

@mamek77: Fölösleges mindenkinek mindenre válaszolgatnod!
Csak szivatnak, mint az összes post íróját!
Itt ez a szokás!

Nem érdemi hozzászólások vannak az adott posthoz, hanem "beszélgetnek" bármiről.

Alikam 2010.03.10. 14:50:53

@Magg: megint csak azt tudom mondani, hogy nem kellett volna rablóbandára szavazni:(

Alikam 2010.03.10. 14:52:31

@Magg: erre megint csak azt tudom mondani, hogy nem kellett volna rablóbandára szavazni:(

FeroxX 2010.03.10. 14:54:31

De bírom az ilyen "miért nem ügyelsz h legyen pénz a számládon" kommenteket... Mégis melyik országban élnek??? Mert Magyarországon az emberek nagy többsége hónapról hónapra tengődik, SZEGÉNY!!! Egy havi törlesztő több 10-20 ezer forint is lehet, ami egyhavi kajapénz jópár embernél! Mégis honnan a halál retkes fszáról legyen neki annyi "csak úgy" pihentetve, tartalékban??? OK, hogy hibázott szerencsétlen amikor nem volt pénz a számlán, de ha egyszer levonták utólag, akkor max késedelmi kamatot vonhatnak le tőle miatta, nem még egy törlesztőt!!! Jaja majd 8 napon belül... ok, én meg majd elviszem a boltból az árut és közlöm hogy majd 8 napon belül fizetem ki, jó lesz??

Örüljél rohadt burzsuj köcsög hogy ha neked nem okoz gondot néhány 20ezrest hiányolni pár hétig, azt is megértem hogy perverz örömet okoz ezt embertársaid képébe dörgölni, de legalább az értetlent ne játszd ha ebben az országban élsz, hogy rohadnál meg!!!

De elkélne már egy jó kis forradalom...
Amúgy szerintem az ilyen baszogatásokkal kifejezetten azt teszteli a hatalom hogy meddig lehet elmenni, van e még lenyúzható bőr a népről, megérzi e a pár tízezer forintot, megérzi e a pár ezret (lásd PPO-s ügy, mekkora felhördülés lett belőle!), hát üzenjük hogy IGEN!!! BAROMIRA megérzi!!! és NINCS több lenyúzható bőr, NEM LEHET TÖBBET MÁR ELVENNI AZ EMBEREKTŐL, TESSÉK VÉGRE FELFOGNI!!! [2]

Csigorin 2010.03.10. 14:56:28

@Dariengo: Az emberek 80%a nem tud bánni a pénzzel, valóban, mert még sose látott belőle eleget :) a nincsből nem lehet takarékoskodni ugyanis...

Alikam 2010.03.10. 14:57:12

@Dariengo: én csak azt veszem meg, amire valóban szükségem van, vagy bőven(!) van rá fedezetem.

mamek77 2010.03.10. 14:57:29

@Dariengo:
Tudod van, amit csak hitellel lehet megoldani. Nem azért vettem fel a hitelt, mert épp unatkoztam. Hanem mert kellett. És ha a gyógyautomata nem vette volna le kétszer a huszast, akkor tökéletesen rendben is lenne minden. Sorry, de én nem félmillákat keresek, és igenis néha megszorulok. Ja, és csak hogy tudj min csámcsogni, három gyerek van.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.03.10. 14:58:32

@mamek77: Itt a legtöbben az Élet Császárai, akik húszezressel törlik vastag bőrű valagukat.
Értem a problémát, de egy ilyen levél (sőt, akár ezer ilyen levél) szarnak adott pofon. Igen, leszarják, hogy ki miből vesz mit.
Kicsit naiv a hozzáállás a levélben.

Nekem "megkottyanna" ha megvágnának kétszer húszezerrel, annak ellenére, hogy nincs gyerekem.
Csóróságom abból adódhat, hogy túl sokat tanultam-olvastam, ahelyett, hogy a Nemzetközi Biznisz Könyöklő Apucikislánya Szkúlban seggeltem volna volna jó kis tandíjért cserében.
Bánom is már. Csak agyam nincs a számítgatáshoz, semmilyen értelemben.
Összegezve: ne hadakozz, ne dühöngj, itt főleg ne - felesleges.
Az automata rövid 'o'. Hogy geci is legyek.

mamek77 2010.03.10. 15:00:58

@Kitalátor feljegyzetei:
Ha nem húz le a bank, akkor én tökéletesen elvagyok a havi bevételemből.

Csigorin 2010.03.10. 15:01:24

@Alikam: Speciel közel se biztos hogy ő erre a rablóbandára szavazott... Amúgy ebben is van igazság, nem lehet folyton csak sírni meg a negyvenévre kenni mindent. Csehek, szlovének, lengyelek ugyanúgy indultak mint mi, sőt, jóval úgyabbul néha (pl lengyeleknél 80as évek szükségállapota, meg ugye velük viccelődtünk anno hogy mi van a lengyel macska szájában? egérjegy...)
DE ott normális vezetők voltak és vannak, és hovatovább kezdenek egész tűrhetően feljönni. Görögöknél, spanyoloknál meg nem volt "40év" oszt mégis lefele mennek, mert rossz a vezetés.

Sajnos ha többség rosszul dönt, akkor a kisebbség vele szív... ez van

Magg (törölt) 2010.03.10. 15:02:42

@Alikam: ...háááát....
Maradjunk annyiban, hogy mindegyik rablóbanda!

Emlékezz vissza majd kábé 3-4 év múlva erre az eszmefuttatásra,hogy mennyivel fogunk majd jobban élni?!
Sztem semmivel!

Alikam 2010.03.10. 15:03:32

@mamek77: én hitelt három esetben tartok elfogadhatónak, amit viszont államilag valahogy támogatni kéne, vagy az államnak ezen típusú hiteleknél rá kéne kényszeríteni valamiféle kedsvezményes törlesztést a bankokra.

- Lakáshitel
- Egészségügyi
- Szociális - mondjuk aki tényleg a létminimum alatt él jó ideje.

Más hitelformát nem is engednék!

Persze, hogy van amikor szükség van rá.
A kérdés az, hogy valóban el tudod e dönteni, hogy szükség van-e rá, mert szerintem egy új konyhabútorhoz nem kell.

Pedig adnak...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.03.10. 15:03:38

@Csigorin: A lengyeleknél korántsem olyan rózsás a helyzet, mint azt sokan hiszik.

mamek77 2010.03.10. 15:03:51

@Dariengo:
Igazad van. Nem tanultam eleget. De jelenleg potolom. Tudod ha az ember szar családi helyzetből indul útnak, akkor nem fenékig tejfel az élete, és nem ingyen osztogatják a diplomát se!

Alikam 2010.03.10. 15:04:38

@Csigorin: lehet hogy nem, de lehet hogy igen. Persze kár ezen agonizálni, viszont az elvitathatatlan tény, hogy azért ülnek ott, mert a többség engedte.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 15:06:21

@mamek77: ... vagy ha nem üt be egy baleset, betegség, természeti csapás, bűncselekmény...
Mi is borotvaélen táncolunk.

Alikam 2010.03.10. 15:06:51

@Magg: nem akarok politizálni, de nem értek egyet azegy kalap alá vonással.

A jólét - nevezzük inkább életszínvonalnak -, az egy komplex gazdasági szerkezet egyik(!) hatása.

És abban bizoy van különbség, hogy ki milyen gazdasági irányvonalat követ.

Magg (törölt) 2010.03.10. 15:10:26

@Alikam: én sem akarok politizálni, mert nem itt van a helye, de emlékezz csak vissza a mostani 8 év előtti 4 év hangos botrányaira (Vegyépszer, apuka, feleség bizniszei, stb).

Mindegyik egykutya, ha a saját zseb töméséről van szó.

utort 2010.03.10. 15:12:25

Sok érzelemteljes bejegyzés után szeretném megjegyezni, hogy tőlünk az egy nagyon frankó bank 21.000 Ft helyett 21.000 Eurót vont le....ami azért is szép, mert volt a számlán vagy 100.000 Ft összesen. A számlát zárolták. 3 hónapig húzódott a dolog, míg visszaállították a számlaegyenleget, és visszautaltak rá ugyanannyi eurót (megjegyzem tényleg csak 100.000 ft volt a számlán, de csak úgy repkedtek az eurók rajta)No, de mivel addig a forint már erősödött árfolyam különbözettel hozták helyre a számlát, ami azt jelentette, hogy a téves ide-oda utalásokon buktunk 180.000Ft-ot... több hét volt mire azt a maradék pénzt is visszautalták a számlára, addig mínusz 80.000Ft volt az egyenleg...mindez egy téves foglalás miatt...kártérítés??? semmi...

Doubledeceker 2010.03.10. 15:15:05

Hát ez ilyen bicikli, nekem a szentesi önkormányzta lerántott 300.000 ft IPA ként a számlámról, amit természetsen megfizettem korábban nekik, de nem könyvelték.

Ezzel akkor szembesültem, amikor valami bútor vagy mi faszt toltam kifelé az IKEA-ból....

Mindegy nem haltam éhen, az incaso költségét, persze nem térítették meg, viszont gyorsak voltak 2 nap és visszadobták a pénzem.....

Csinján kell bánni a csoportos beszedési megbizásokkal.

Személyi kölcsönt pedig ne vegyen fel senki, pláne az akinek szüksége volna rá.

Sajnos ez van.

Én nem hiszem, hogy a következő kormány jobb lesz, de reménykedni még lehet.

elwood 2010.03.10. 15:22:39

hány négy év kell ahhoz, hogy valaki ne a négyévenkénti új rablóbanda választásban leljen magyarázatot minden negatív dolgra ?

mamek77 2010.03.10. 15:25:29

@Dariengo:
Arra azért kiváncsi lennék, hogy szerinted mi az a minden, amit az anyukák megvesznek a gyereknek....
Ja, és hogy téged otthon esz a fene a gyerekkel...Hát engem nem esz a fene, mert nekem minden pillanat élmény, amit a gyerekeimmel töltök.

bunndda 2010.03.10. 15:25:52

Most már csak régi rablóbandák vannak :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 15:28:26

@Nandi29: "Én nem hiszem, hogy a következő kormány jobb lesz, de reménykedni még lehet. "
Egy hatalmas előnyük továbbra is meglesz: ha egy fideszes lop, és lebukik, azon a magyar média ~ 80%-a hetekig csámcsog és minden apropóból előhúzza, továbbá a lapcsaládok külföldön is megjelentetik.

Ha egy "szocialista" vagy (még szintén) szabad (lábon lévő) demokrata bukik le lopással, korrupcióval, arról a magyar média ~20%-a ad hírt, egy-két napig, és a tetteseket külföldi jog- és fajvédő szervezetek mossák hófehérre a közvélemény előtt.

Arról nem is beszélve, hogy nemzeti kormány esetén még a Hócipő is visszaváltozhat humorossá, hiszen ahogy a boldogult elméjű egykori humorista, főszerkesztő-férj Farkasházy Tivadar oly gyönyörűen leírta a '90-es évek elején, ~"nincs olyan, hogy kormánypárti humor"...

mamek77 2010.03.10. 15:28:35

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:
Ja, hogy neked nem kottyan meg egy 20-as.... Én igenis megérzem. Na jó, kenyérre nyilván így is futja, de a tej már kérdéses. A nettel pedig pénzt keresek!

Majmász Gedeon 2010.03.10. 15:28:59

Volt már?
Felhívás banki adósoknak:
nkp.hu/
!!!!!!!!

Majmász Gedeon 2010.03.10. 15:33:18

@mamek77: Tejet ne igyál, ha aszondom, hogy egészségtelen, akkor nagyon enyhén fejeztem ki magam.
www.tenyek-tevhitek.hu/tej.htm

mamek77 2010.03.10. 15:34:52

@Majmász Gedeon:
A tej és a vese kimaradt. :D

mamek77 2010.03.10. 15:37:30

@Majmász Gedeon:
Bakker, akkor mérgezem a gyereket....?... :D

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 15:44:04

Megértem a posztoló helyzetét, de ennyi erővel a bank is visszakérdezhetne, h "és hogy jön maga ahhoz, h ne fizesse ki határidőre a törlesztőrészletet"? és nem, nem vagyok érzéketlen tuskó, csak az éremnek két oldala van. értem én, h feldúlt, de fogalmazhatna kultúráltabban is

MosoMasa 2010.03.10. 15:52:20

@mamek77: Hagyjuk már ezt a nyűglődést, meg önsajnálgatást, meg nem jut tejre. Pfff!
Én is megérzem ha kiesik egy 20-as, de semmi nem történik ha egy befizetéssel kések 1-2 hetet, főleg amennyiről itt szó lehet.
Csak nyavajgás ez, meg egy komplexusos ember hisztije, hogy őt elnyomja a nagy csúnya multi, meg az a pénzéhes bank.... Hagyjuk már!
Nem akarok már cifrákat mondani az efféle hozzáállásra.
Más lenne a helyzet, ha el is veszne az a pénz, de hát egy tévedés miatt,- vagy nem is biztos hogy tévedés, lehet hogy csak nem olvastad el a szerződésed -ekkora patáliát csapni, úgy hogy az a pénz végülis megvan. Hááát.

Tökös Veréb 2010.03.10. 15:55:24

tipikus vihar a biliben poszt

elwood 2010.03.10. 15:58:03

a tej egészségetelen, igyatok sört

További magyar hang 2010.03.10. 16:00:19

Na, megjött a gyereknek gyógyszert kell venni dolog! És az elveszett kiskutya is mindig gyógykezelés alatt áll és kisgyerek várja haza.

Your browser may not support display of this image.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.10. 16:03:17

Az még hagyján, de a holnapi kuponakció után micsoda posztok lesznek.

Majmász Gedeon 2010.03.10. 16:06:43

@mamek77: A Te dolgod, a Te felelősséged. Anyatejet adhatsz neki, sőt, az kell is, de a tehéntejet hagyd meg a bociknak. És fluoros fogkrémet se használj. Már ha jót akarsz magadnak meg a gyerekednek.

Tökös Veréb 2010.03.10. 16:08:49

ökölszabály : a bevételeid 1/3-ig szabad eladósodni és akkor nincs csodálkozás. A hitel nem segély.

GatyaPityu 2010.03.10. 16:09:00

Kíváncsi lennék, hogy mennyire valós ez a történet, és mi az ami esetleg kimaradt belőle...? Nekem gyanús ez az egész, hadd ne mondjam, kik szoktak az "éhező, beteg" gyerekeire hivatkozni és kik szoktak előszeretettel személyi kölcsönöket felvenni? A helyesírásról pedig már nem is beszélve... Nem szeretnék ítélkezni így nem is állítottam semmit, csak hangosan gondolkodtam. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 16:11:37

@Nandi29: igy van csoportos fizetesi izet adni annak, aki honaprol honapra el
az baromsag
Ok ugy saakkoznak a penzzel
lsd itt
es lehet tudni mi nem eletveszely ha kesik 3-4 napot es mi az
es sajnos nekik is kell szemelyi kolcson neha, ha, mint remelem nem tuneziai nyralasra koltotte

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 16:15:52

@Tökös Veréb: ismerek egy 32 éves csajt, aki 21 évesen hozzáment egy kiscsákóhoz a faluból. A szülei irgalmatlan nagy hitelt vettek fel, hogy a lányuknak világraszóló lakodalma lehessen. A fiatalok meg egy év után már ordítoztak, két év után már csalták is egymást, három év után meg elváltak. A házassának rég vége, már nem is beszélnek egymással, de a hitel csak két éve járt le. Ez b+ mindent elmond, szerintem (nincs köze a posztolóhoz)

mamek77 2010.03.10. 16:16:24

@Atro:
Hát ne gondolkozz hangosan! Főleg ne baromságokat!

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.10. 16:25:12

@europeer12:
Miért csürhe attól valaki, ha bántja a szemét a millió felkiáltójel, kérdőjel. s legfőképp az ordenáré stílus, Sokkal többen adnának igazat az anyukának, ha normálisan írta volna le, mi történt vele, vagy legalább egy hivatali levelet nem fikablog-stílben hajítana össze.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.10. 16:30:31

@Ferlategla: Ehhehe! Jellemző a sztori.
én csak irigykedek, hogy őt elvették, de legalább hitelt nem kell fizetnem, na ki járt jobban?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.10. 16:30:45

@Majmász Gedeon: Szeretettel köszöntöm a szcientológiai egyház hittérítőit!
Végbélöblítés-reklám is lesz a pszichiátriáról szököttektől?

hátsó szándék 2010.03.10. 16:42:59

Abszolút egyetértek a posztolóval, nekünk is megvolt a magunk citibank-os sztorija, de végül, szívós és kemény küzdelemmel csak legyőztük őket.

Úgy kezdődött, hogy a cégünk megvett egy franchise-jogot (Helen Doron gyermek angoloktatás, megérne pár posztot a Homáron az is önmagában, meg az egész mo.-i franchise-helyzet), és a master franchisor ránkszabadított egy citis üzletkötőt, hogy nyissunk nála számlát. Az üzletkötő maga egy jó fej srác volt, és fűt-fát ígért, hogy azonnal 500 E folyószámlahitelt kapunk, és egy év múlva pedig könnyített feltételekkel 3M-t. Ez tetszett, mert a másik cégünk élelmiszernagyker, a folyószámlahitelekből pedig jó kis árukészletet tudunk forgatni. Megnyitottuk, rögtön mindkét cégre, bevásároltunk áruból, forgattuk, stb. Egy év múlva nemhogy nem kaptunk 3M további hitelt, de 8 napon belül visszakövetelték az 500E-t is, persze ha nem fizetünk, inkasszó, csőd-felszámolás, minden. Kértünk részletfizetést, nem kaptunk. (Persze mondanom sem kell, hogy előtte mi voltunk a legjobbfej, legmegbecsültebb szuper gyémántkártyás VIP ügyfelek.)

Kb. két hónap alatt visszafizettük az egyiket, utána a másikat. Gondoltuk ezzel vége az életünk citibankos korszakának, de ezután jött a számlamegszüntetés tortúrája. Biztosan tudjátok, hogy alig van bankfiókjuk, nagyjából az ország másik végébe kell elzarándokolni, ha személyesen akarsz valamit elintézni.

Egy délután elindultunk, kb. fél ötre értünk a bankfiókba, két kisgyerekkel ünnepek előtt a Mammutban. akkor mi most megszüntetnénk.

-De van rajta 8000 Ft díjtartozás számlavezetési díjból.
-Semmi gond, befizetjük.
-azt nem lehet.
-?
-Fél öt van, és bezárt a pénztár. (bár a fiók ötig van)
-Semmi baj, akkor tessék lezárni, holnap átutaljuk.
-Azt nem lehet, mert előbb be kell fizetni, vissza kéne fáradni.

Ezután persze átutaltuk, de még mindig felszólítottak minket, hogy most már a következő havi díjat, plusz kamatokat is felszámolták, tartozásunk 20E Ft.

Ezután számos telefonálgatás, fogyasztóvédelemmel, GVH-val, PSZÁF-el, illetve az ügyintéző név szerint való feljelentésével való fenyegetés után kb. egy hónap múlva megkaptuk a számlazáró határozatot.

A legjobb, hogy azóta kb. 5x hívtak, hogy "ön valaha VIP ügyfelünk volt, és látjuk, hogy elment tőlünk, de nem érdekelné-e:

-hitelkártya
-személyi kölcsön
-hitelkiváltó hitel
-akciós repülőjegy
-akciós utazás
-minden faszom.

Nem érdekelne, b'meg.

Bikicsunáj Bój 2010.03.10. 16:48:52

@the hammer:
Ha írsz valamit, légy pontos!

Csekk 250
személyesen befizetés 350
utalás ingyenes.

A 3500 meg fix késedelmi díj, 1000 huftól ennyi. De megnyugtatlak, ez minden bank minden CC konstrukciójánál hasonló összeg!

Britte 2010.03.10. 16:55:44

Na én ezért szüntettem meg anno a csoportos beszedési megbízást. Nincs az az isten hogy még egyszer így intézzek bármit is. Inkább állok fél órát havonta a postán a csekkemmel!

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 16:55:49

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: szép-szép a házasság, de nem mindenáron (és nem mindenkinek) :)

T3raYon 2010.03.10. 17:02:57

Mennyi indulatot vált ki egy ilyen sztori - fantasztikus. Politika, minden bejött.

Személy szerint én is sajnálom a posztolót, mert ha minden úgy történt ahogy írta most nagyon kellemetlen helyzetbe került.

DE!

Azért érdemes végiggondolni, hogy ha valaki hitelt vesz fel és automatikus beszedéshez hozzájárul, akkor arra oda kell figyelni, hogy legyen pénz a számlán. Olyan könnyen és gyorsan felmentjünk magunkat az ilyen felelősségek alól, hogy ehhez "nem kell érteni". Ez egyértelműen rossz.

Nyilván rosszul hangzik, hogy a post szerint "csak pár forinttal volt kevesebb a számlán" mint kellett volna. No és?

Szerintem a nem sikerült beszedésekről is van info a számlatulaj fele és már a következő percben a banknál kellett volna kopogtatni, hogy ugyan már elnézést, nem sikerült a beszedés, TARTOZOM!, de itt vagyok, fizetőképes, megoldom, mit tegyek? Aki arra vár, hogy majd kvázi magától megoldódik a dolog az rosszul jár! Mindenki ideges a válság miatt, szegénység és nyomor van, igaz, nehéz helyzet, de gondoljunk bele -NEM! sajnálatból- hogy a bank is ideges lesz, ha neki nem fizetnek. Válságban pláne. Kettőn áll a vásár!

Aki nem akarja, nem szereti, nem ért hozzá, stb (megfelelő aláhúzandó) a bankszámlája egyenlegét figyelni az ne adjon automatikus csoportos beszedési megbízást, hanem menjen és álljon sorba sárga csekkel a postán - ahhoz kevesebb ész viszont több idő kell... Nem igaz?

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 17:07:44

@T3raYon: itt minden sztori indulatokat vált ki, és témától függetlenül, pöccintésre indul a jobbos, balos pofozkodás, a vallás, a bőrszín, a bezzeg másutt... :( de azért van értelmes hozzászólás is.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.10. 17:19:15

"Az fenemód nem érdekli magukat, hogy nem tudom megvenni a gyereknek a gyógyszert, ugye????"

az emberi faj egyedei, de különösen a magyarok fordítva tudják a sorrendet. a helyes eljárási rend:
1) hosszas gondolkodás a gyerekvállalásról. esélylatolgatás, kalkuláció, átrágva ezerszer.
2) nyomás gyereket csinálni.

gyerekcsinálást követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

ugyanott hitelfelvételi tanácsadás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 17:25:54

@idelle:
engedd mar meg a szegeny embereknek is hogy legyen gyerekuk
thx

Matiz Papa (törölt) 2010.03.10. 17:30:38

Ejjj, ebböl holnap milyen Re: poszt lesz.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.10. 17:31:55

@hátsó szándék: én egyelőre a hosszas gondolkodás fázisában vagyok, nem utolsósorban az anyagi természetű kilátásaim miatt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.10. 17:33:37

@hagyma: minek? a szegénység csak újratermeli magát.

egyébként nem azzal van bajom, hogy valaki anyagi vagy szellemi erején felül vállal gyereket, hiszen az utódnemzés ösztön, az ember meg köztudomásúan csak papíron tudati, az élete nagy részét tekintve ösztönlény.

a baj a siránkozással van.

hátsó szándék 2010.03.10. 17:38:42

Jó, akkor mielőtt úgy döntenél, hogy "nyomás gyereket csinálni", ne felejtsd el letölteni a KSH honlapjáról a külkereskedelmi fizetési mérleg hiányának alakulását, a jegybanki alapkamatot, a kötelező banki tartalékrátát, a külső-belső államadósság alakulását, az arany, a kőolaj stb. világpiaci árát...

Nehogy a végén elkövess valami meggondolatlanságot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 17:43:22

@idelle:
tudod a gyerekvallalas nem feltetlen egyenlo a dugassal
szar lenne ha a Pazmany Peter Tudomanyegyetem Bolcseszkari diplomajahoz es felsofoku nyelvvizsgahoz kotnek
az oszton, az tulzas, bar kicsit lehet
az ember ha normalis es nem buzi/sot neha aok is/ akar gyereket
es igen neha jogosan sirankozik
bizony bizony az allam es a bankok gepiesse valtak
regen azert meg lehetett beszelni dolgokat
tudtad mit miert
es akiknek arnylag jol megy azok tapsolnak ehhez
meg a milliardos bankelnokoknek
hat rajta
azok legalabb mar nem dugnak

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 17:45:34

@idelle: értelmiséginek próbálsz látszani, de nekem szimplán csak lelketlennek tűnsz. az intelligens embereknek is vannak érzései (sőt) - ahogy a "szegényeknek" is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 17:46:21

@hátsó szándék:
elotte 3 diploma
megvasarolt lakas es gepjarmu
atombiztos munkahely
alapos orvosi kivizsgalas
josno, hogy el hagy-e a ferjed?
stb.
na ezek utan 1 gyerek maximum
de nagy a riziko meg ekkor is

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 18:00:36

@hagyma: a rizikó óriási, mivel tuti elmúltál 40 és nem biztos, h sikerül. ha mégis, a gyereked osztálytársai azt hiszik majd, h te a nagyanyja vagy (mert az ő oktondi szüleik fiatalon üzekedtek, mint a nyulak :), és akkor mész nyugdíjba, amikor ő gimibe...

Dark Countryman 2010.03.10. 18:04:52

A normális kamattal adott hitel, a világ fejlettebb, és történelmileg szerencsésebb részén jó a banknak, jó a gazdaságnak, és nem utolsó sorban jó az ügyfélnek is. Nem hiszem például, hogy lakáshitel helyett inkább 20 évig kéne spórolni.
A Magyarországon lévő külföldi bankok a töredékét nem merik megtenni a fejlettebb országokban, amit itt a nagyon Kelet-Európában.
Itt a bankok extraprofitot termelnek, és sokkal alacsonyabb színvonalú szolgáltatást nyújtanak mint anyaországukban.Mondjuk ez elvárás is velük szemben. Magyarországon az érdekérvényesítésre politikai és társadalmi okok miatt nemigazán van lehetőség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:12:29

@Ferlategla:
elmultam
gyerekem sem lesz mar
Mary erre mar biologiailag is keptelen, es Ot sose cserelem le
tok nem zavar mit hisz a gyerekem osztalytarsa
az elet nem errol szol
es semmi rossz nincs ha a gimnazista apja nyugdijas
haggyuk mar ezt
gyerek kell
mindenkinek
Marynek 8 testvere van es 100 nm-es hazban eltek

hátsó szándék 2010.03.10. 18:15:08

Jajj, nekem a kedvencem az az érvelés, hogy "minek szül gyereket, ha nem tudja eltartani", nem kérdés, kikre gondolnak itt a sopánkodók elsősorban.

Oké, persze kell, hogy legyen az emberben felelősségtudat, de én ugyanígy, ha nem jobban elítélem azt is, aki fel tudná nevelni, de nem szül.

A nagyszüleim a nagy gazdasági válság alatt születtek, a szüleim a kőkemény Rákosi-korszakban, én a gusztustalan Kádár-korszakban, az én gyerekeim meg a mostani válság alatt.

Még jó, hogy az összes felmenőm, meg én is ilyen felelőtlenek voltunk, különben most akkor elmaradna a hétvégi családi ebéd.

kpityu2 2010.03.10. 18:15:37

Beszedési megbízás adni bármilyen jogi személynek ősi román szokás. A hivatalnok, ügyintéző, automata, magasról tesz a személyes problémáidra. Ha az érdekeik úgy kívánják, ledarálnak, kimérnek kilóra és a bevételt elosztják bónuszként.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:18:05

@hátsó szándék:
az otthoni gondolkodas gyerekugyben felhaborito
de a sopankodas megy, hogy fogy a magyar
/nana hogy fogy bazmeg mer' lusta vagy gyereket nevelni/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:20:14

@kpityu2:
thats all
@hátsó szándék:
az utolso mondat nem neked szolt, csak altalanositas, nemi alappal/

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 18:26:19

@hagyma:

alapvetően egyetértek, de néhány dologban vitatkoznék veled

gyerek nem kell mindenkinek. vannak, akik tényleg nem akarnak, nekik ne is legyen, mindenki másnak simán

nem dől össze a világ, ha a gimis gyereknek nyugdíjasak a szülei, de rengeteg dolgoban nem tudnak már osztozni: pl nem fog 55 évesen úgy futkosni a 10 éves gyerekkel, mint 35 évesen tenné. mert már másik életszakaszban van és hidd el, ez neki is és a gyereknek is rosszabb

+ szintén a kora miatt nagyobb eséllyel nem lesz része abban az élményben, ahogy a gyereke családot alapít, és gyerekei lesznek (főleg, ha követi a szülei példáját és nála is kitolódik).

csak ennyit akartam mondani ezzel, nem többet. és nem is neked, bár neked címeztem. kényelmi szempontok miatt. könnybb így fogalmazni.

hogy hogy vagytok Maryvel ahhoz meg semmi, közöm, de örülök, hogy jól

hátsó szándék 2010.03.10. 18:32:35

@Ferlategla: Bár nem nekem szólt, egyetértek!

egyébként meg mi azon szoktunk gondolkodni, hogy

1. mi a francot csináltunk egész nap, amikor nem voltak gyerekeink

2. mi a francot csinálnak azok egész nap, akik 35 évesek, és nincs gyerekük

3. mi a francért csinálnak bármit is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:34:20

@Ferlategla:
fiatal lehetsz
en majdnem 50 vagyok
tokeletesen fel tudnek nevelni gyereket, sooooot tokeletsebben mint anno
labdarugni is tudok meg
a gyereknek a szeretet a fontos nem hogy hany eves a szulei
amikor felno tudomasul veszi hogy lehet az O gyerekei elott eltavozna a szulei de ez kozel sem biztos
gimnazista gyerek nyugdijas apja lehet 64, es utana meg boven belefer az unoka

Maryvel tokeletesen jol vagyunk, a masodik felesegem, neki en a masodik ferj es kepzeld el ebben a korban is letezik szerelem
ez fiataloknak hihetetlen
tudom
en is igy gondoltam annak idejen

az viszont mindig nagyon felhaborit ha olvasom, nade miert szul gyereket?
bazmeg mert akar
es szegeny es tanulatlan de akar
ne kossuk mar diplomahoz
a cseledeknek volt 6
merre haladtok?

hátsó szándék 2010.03.10. 18:37:05

Ja igen, és követelem, hogy vezessék be a szingliadót!

Állítólag Ceausescu Romániájában volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:37:26

hat az eet nem feltetlen arrol szol hogy milyen a kocsim, meg veszek -e kibaszott plazmatevet
arrol inkabb hogy felnevelek 3 gyereket
de ez mar nem fontos most
otthon
lelketek rajta

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 18:44:10

@hagyma:

"az viszont mindig nagyon felhaborit ha olvasom, nade miert szul gyereket?"

olvass vissza, és kiderül, nem gondolom így. épp ellenkezőleg

honnan veszed, hogy azt hiszem, idős korban nincs szerelem? - nem gondolom így, épp ellenkezőleg

azt hiszem, elbeszélünk egymás mellett.

az utolós kérdésre nem tudok válaszolni, csak a saját életemról tudok dönteni, a magyarságról unblokk nem. én fogok vállalni gyereket. többet is. ha ez megnyugtat :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:52:19

@Ferlategla:
nem hiszem hogy felreertettelek
az idosebb korban szuletendo gyerekek kapcsan volt nemi nezetkulonbseg annak ellener, hogy en 22 evesen apa voltam
a fiam stramm srac es tudom nem lesz tobb gyerekem
lehetne
fel is tudnam nevelni boven
pont nyugdijas lennek mire O gimnazista
meg igy is gondolkodunk az orokbefogadason
de azt hiszem csak almodozunk effelol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.10. 18:54:13

megnyugtat
egyszeruen idegesit hogy mindenhol olvasom, fogy a magyar
hova szuljek
mire
es ertem miert irjak, de hat konyorgom, ezen valtoztatni kell
en idomben 2 gyerek volt a minimum, emlekszem nem is volt egyke osztalytarsam

Laciii 2010.03.10. 18:58:31

Nem olvastam csak az első hozzászólások egy részét. Ennyi köcsög parasztot.

Mi van ha a gyerek gyógyítására kellett a kölcsön, nem plazmaTVre?

Ez a minek szült gyereket meg a legundorítóbb duma, talán mert a férje jól keresett, aztán egyszer csak azt mondták neki, hogy a férjének van még egy hónapja, kemóval három, dobja a 3 éves gyereket meg az egy éves csecsemőt a Dunába? Igen, ez konkrét példa.

ohmyFgod 2010.03.10. 19:01:44

@FeroxX: utolsó bekezdést leszámítva teljesen egyetértek

sünsámuelné 2010.03.10. 19:04:26

Örülök neki, hogy a kommentelők nagy része remek gazdasági helyzetben van. Nem érintett őket a gazdasági válság. ugyanúgy kapják a havi fizetésüket, sőt még többet, mint eddig és mélyen megvetik azt, aki kiakad azon, hogy 20.000 ft-jától megfosztották, akár néhán napig is. Én egy másik világot látok, összeomlott és tönkre ment, valaha jól menő vállalkozásokkal, és én messze megéretem a posztíró felháborodását. Akinek ugyanis a jó gazda gondosságán felüli - Ptk. felelősségi kritérium - felelőssége van azt nem terhelhet meg számlát csak úgy.

mamek77 2010.03.10. 19:14:09

@idelle:
Ennek semmi köze a "gyerekcsináláshoz". Ha a bank nem kavarja a szart, nincs gond.

mamek77 2010.03.10. 19:16:09

@idelle:
Te is akkor születtél a családba, amikor minden stimm volt? Lakás, kocsi, exisztencia?

mamek77 2010.03.10. 19:17:52

@Ferlategla:
oktondi szüleik fiatalon üzekedtek, mint a nyulak :),
:D :D D:

mamek77 2010.03.10. 19:21:49

@hagyma:
Csak mellékesen, még 3hónap, és a gyerekek mellé társul a diploma is. :)

BigTom 2010.03.10. 19:29:43

Az ilyen leveleket nem a homárnak kell küldeni, hanem a PSZAF-nek. Ilyet ugyanis nem tehet egy bank.

MosoMasa 2010.03.10. 19:49:49

@sünsámuelné: Ne menjünk már bele ilyen messzemenő következtetésekbe egy hiszti miatt!
Jóhogy már nem egyből cunami hegyeket jósolsz ebből, meg jégkorszakot.
Megáll az ész.

Gigoló (törölt) 2010.03.10. 20:47:28

Citybankról még jót soha nem hallottam. Pár hónapja vagyok velük kapcsolatban egy ránkerőszakolt hitelkártya miatt de már kétszer volt velük probléma. Egyszer még a törlesztés napja előtt ráterhelték a számlára a késedelmi büntetést, nem tudom miért gondolták azt hogy nem lesz befizetve a részlet. Ami persze be lett fizetve rendes időben így a büntetést stornozták. Milyen eljárás ez?

Ferlategla (törölt) 2010.03.10. 20:57:51

@hátsó szándék: csak óvatosan. vannak akik egyfolytában próbálkoznak, de 35 éves korukig sem sikerül. ők, asszem utána is azt csinálják :). ez sajnos nem gombnyomásra

mamek77 2010.03.11. 10:54:29

Csak mellékesen jegyzem meg, ma ismét megkaptam az sms-t. Sikertelen csoportos beszed.......
Ezek után telefonon jeleztem az ügyfélszolgálatos hölgynek, hogy amennyiben a napokban érkező gyerektartásra is ráteszik a kezüket, a Homáros galery javaslatára kiülök a bankfiók elé szoptatni.

Majmász Gedeon 2010.03.11. 12:41:30

@mamek77: Fényképet, videófelvételt majd készíts! :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 18:11:38

@mamek77: Méltó büntetés lenne. Kendőben, de ne diszkréten!

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 01:09:17

@elwood: sztem rablóbanda nélkül egy is elég lenne

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 01:42:50

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: mindig bele lehet kötni vmibe.
mellesleg különböző embereknek különböző a tűrésküszöbük. lehet, hogy te attól nem akadnál ki, ha hónapról hónapra élnél havi 70-ből és ebből 20-at 1 hétig nélkülöznöd kéne, de hidd el, ha nem vagy a belső kör tagja, te sem vagy 100%-ig védve egy olyan jövőbeli hatástól, ami belőled is kihozza a sok felkiáltójelet.

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 01:52:26

@hagyma: először megjegyzem, igazat adok a témanyitónak. de...
"engedd mar meg a szegeny embereknek is hogy legyen gyerekuk"
erről talán a gyereket is meg kéne kérdezni, ha lehetne. tehát sok hozzászólásra reagálva: engedjék már meg a szegény embernek is, hogy legyen plazmatévéje internete lakása stb. 100% jogos. de a gyerek az egy ember. a gyerek életéhez elsősorban a gyereknek van joga, nem a szülőnek.
a gyerek nem szükség, vagy luxus kérdése, ő egy külön ember. ez az egy, amiben nem értek egyet, hogy itt van sajnos ez a "csináljunk gyereket, mert az a trendi".
először követeljük ki a jogunkat a saját (megfelelő színvonalú) életünkhöz és utána, ha ez országos szinten mindenkinek realizálódik, akkor már joggal feltételezhetjük, hogy az új ember is élhet itt, nem pedig csak túlélhet (vagy még azt sem).

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 02:01:08

@hátsó szándék: ezek tényleg őszinte kiváncsiságból fakadó komoly kérdések?
ha azok, akkor itt az alapvető probléma.
vajon mivel töltheti az idejét a 21. században egy pár?
és vajon mennyivel értelmetlenebb, mintha tudatosság nélkül, reflexből folytatja a reprodukálást, hogy majd az utódok is ezt folytassák és... és... és...
vajon mi a francért?

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 02:05:27

@ohmyFgod: mi baj az utolsó bekezdéssel?

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 02:13:17

@BigTom: de a homárnak is kell. mert talán a sok ilyen sztoritól végre kinyílik a nép sok demagógiától homályos szeme és esetleg rájön, hogy a vagyonnál picikét feljebbvaló az ember.

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 02:15:42

@mamek77: egy jó kis tüntetés kéne ezek ellen.

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 02:18:50

az a baj, hogy amíg nem kerül mindenki ilyen helyzetben, addig azt hiszik, hogy alapvetően minden jó és helyesen működik.
pedig nem.
egészséges értékrendű igazi társadalomban nem is lenne szükség hitelekre, meg adósrabszolgaságra.

Klubos 2010.03.12. 09:19:46

Előkerült a pro/kontra gyerektéma, amiről nekem is van véleményem. Én személy szerint a saját szememmel látok olyan családokat, ahol egy 21 négyzetméteres lakásban sokadmagukkal (gyerekekkel, természetesen) élnek, ahol a gyereknek nincs egy helye, ahová félrehúzódjon, apuval/anyuval lakik egy szobában, annak minden kényelmetlenségével együtt. A "mindenképpen szüljünk gyereket, mielőtt mérlegeljük a lehetőségeinket, és a szegényeknek is joguk van a gyerekhez" kántálóktól kérdezem: ez mennyire jó? Tényleg kell ilyen körülmények közé a gyerek?? Felfordul a gyomrom nevű kommentelővel értek egyet: ezt hívják tudatosságnak, és ez nem egyenlő azzal, hogy a jövő évi BUX indexet is lekérem, ha szülni akarok. Tudatosan lehet úgy is gondolkodni, hogy van-e reális esélyem arra, hogy megfelelő életkörülményeket biztosítsak mind a magunk, mind pedig a gyerek számára, és ha van, akkor tegyem meg érte a szükséges lépéseket. Mennyire egészséges vajon egy kis helyen, feszült légkörben élni/felnőni? Mennyire teszi kiegyensúlyozottá az embert az, ha kenyérre nem telik?? Sebaj, de van egy gyerek legalább, aki velünk együtt szenved. Hát nem. Gyereket a mai világban tényleg az vállaljon, aki egészséges körülményeket tud a világrajött életnek biztosítani. És ebbe az is beletartozik, hogy ne legyen gond az, hogy most gyógyszert veszek a gyereknek, vagy kenyeret. Aki így bevállalja a gyereket, az meg is érdemli, bár a gyereket akkor is sajnálom. Ja, és a legviccesebb az egészben: az általam példának felhozott emberek, akik huszonx négyzetméteren nyomorognak, természetesen BMW-vel és egyéb gépjárművekkel járnak. Arra telik. Arra nem, hogy tartalékot képezzenek és normális helyen lakjanak x év múlva. Ja, mert a kocsira előbb összejött, mint egy lakásravaló, akkor verjünk az összeg seggére. Na, itt a baj!!! Ennyit a tudatosságról, a gyermekvállalásról és úgy amúgy az egészről.

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 12:20:57

off
egy blog addig se tart, mint egy csoda?
(ti. 3 napig:D)
on

mamek77 2010.03.12. 14:15:46

@Majmász Gedeon:
Hát, el kell szomorítsalak. Nem kamerázott senki. :D
A mai napon reggel a pénzt visszautalták a számlámra, majd egy óra múlva ismét levették csoportos beszedés keretében.
Szóval mentem szoptatni a bankba. :D :D

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.12. 15:52:53

@mamek77:
A csoportos beszedés előnye... ;-) Asszem még a feleségem életbiztosítása van úgy, a többit kinyírtam ütemezett átutalásra.

Amúgy elégedett vok a Citivel, na de ha egyszer elkap a gépszíj...

Máshol írtam, hogy amikor a lakás árát be akartam tenni az átutaláshoz és megjelentem pár millával a zsebemben időpontkérésre kaptam kávét, ásványvizet amíg leszámolták a lóvét. Nem egészen 2 óra múlva utaltam az összeget az eladónak, szóval sokáig nem örülhettek neki :)

mamek77 2010.03.12. 16:28:41

@sambalabammbumbumm:
Vittem a gyerek tízóraiját, és leültem, hogy jöttem a pénzemért, és a csoportos beszedést megszüntető papírért. Az etetés és a szopi után elkezdtek égni a vonalak. Még teával is megkínáltak....

hatesz 2010.03.15. 17:03:16

@hátsó szándék: "Ja igen, és követelem, hogy vezessék be a szingliadót!

Állítólag Ceausescu Romániájában volt."

Nevetni fogsz, de burkoltan ez ma is létezik, csak nem Romániában, hanem pl. itt ahol élek, Németországban.
Ugyanaz a pozíció, ugyanakkora bruttó bér, csak én majdnem a felét viszem csak haza a fizunak mert nincs feleségem, nem úgy mint a nös kollégám aki ugyanannyi bruttóból sokkal többet visz haza (söt ha állami a betegbiztosítása, akkor az vonatkozik az egész családjára)!
Nem szingliadó, itt úgy mondják, hogy családalapíttásra ösztönzö adózás

hatesz 2010.03.15. 17:09:44

azért kiváncsi lennék mire ment a személyi kölcsön meg hogy mennyi a havi törlesztöje... Vagy akkor nem tetszett elöre gondolni arra, hogy miböl vesz kenyeret a gyereknek???
Hol az apa? Gyerektartás vagy valami ilyesmi?
A sztori nem kerek de valaki nagyon fel van háborodva mert "pár forint híjján kevesebb volt a számlámon"...
Ezaz, éljünk bele a nagyvilagba semmit megtakarítással, de azért vegyünk fel személyi kölcsönt és vállaljunk gyereket...

hatesz 2010.03.15. 17:22:31

@Madárjós: "egy ránkerőszakolt hitelkártya miatt"
na erre a "pisztolyt_a_fejemhez_tartva_vállaltam_a_hitelt" sztorira kiváncsi lennék!
Amugy meg ha van hitelkártya (mármintha egy hitel törlesztéshez nyitott számlához kéretlenül is adták, vagyis muszájvót elfogadni), attól még NEM KÖTELEZÖ A HITELKÁRTYÁT HASZNÁLNI...

Gigoló (törölt) 2010.03.16. 12:25:48

egy tankolás után valaki kérdezett pár adatot, pl dolgozok-e, hogy hol az már senkit nem érdekelt. Gondoltam küldenek valami pontgyűjtöt vagy ilyesmit. Erre jött a postán a citybank hitelkártya. Az igaz hogy nem kellett volna használni. Saját hülyeségem majd megoldom.Nem is ezért sírok.

kicsirigo36 2010.05.20. 19:48:37

szerintem nem csak utólag kellene a gyerekekre gondolni hanem akkor is nem marad a számlán elegendő pénz a törlesztésre! aki hitelt vállal kötelezettséget vállal aki nem tartja így jár hozzáteszem jogosan...
süti beállítások módosítása