Tékozló Homár

Bezúzta a futár az iPhonet

2010.03.19. 15:09 | jackyll | komment

A Homár hétzáró tanulsága: Soha ne adjanak át szállításra törékeny csomagot úgy, hogy nem nézetik meg a szállító cég munkatársával a sértetlen tartalmat! Zoltán nem ezzel a módszerrel egy összetört kijelzőjű iPhone boldogtalan tulajdonosa lett:

Januárban feladtam egy csomagot a PPS (Pannon Parcel Service Kft.) futárszolgálattal, másnapi kézbesítéssel. Külön szeretném kihangszúlyozni, hogy utánvétes csomag volt, ennek a későbbiekben lesz jelentősége! Szerdai munkanapon megrendeltem a futárt, csütörtökön jött is a csomagért. A csomag tartalma egy érintőképernyős telefonkészülék volt tartozékaival. Mivel nem az első ilyen jellegű feladott csomagom – ezenkívül mindig is elővigyázatos ember voltam -, a telefont 3(!) db, a többi alkatrészt 1-1 db légpárnás zacskóba csomagoltam, hogy ne essen bajuk normál kezelés mellett. Ezt követően lefóliáztam a dobozt, majd átadtam a futárnak. Másnap reggel 8-kor csörög a telefon. A címzett volt az, miszerint én egy törött készüléket küldtem el neki, így visszautasította az átvételt.

Mit ne mondjak, levegőhöz sem jutottam. Azonnal hívtam a futárszolgálat vezetőségét, hogy mitévő legyek az ügyben? Nem kis kálváriát követően sikerült beszélnem a kézbesítő futárral, aki szerint sértetlen volt a doboz és „úgy be volt csomagolva, hogy meg sem sérülhetett”. Hozzá kell tennem, hogy nem a saját futáruk vitte ki a csomagot, hanem a Byrex cég alkalmazottja, így 2 cégen végképp lehetetlen lett volna keresztülvinni egy ilyen problémát.

Itt kezdett érdekes lenni a dolog, hiszen én csomagoltam, tudtam jól, hogy meg sem moccanhatott a dobozban, úgy kipárnáztam buborékos fóliával. Másrészt utánvétes fuvarnál nyílvánvaló hogy a címzett felbontja a csomagot és épp ezért sem küld az ember eleve hibás árut. Vagy csak én vagyok ilyen naiv?

Vártam türelemmel hétfőig, amikor a futár hozta vissza a csomagot. Megérkezett. A fólia mondjuk úgy „szétszaggatva” volt felnyitva, csomagon nagy piros címke éktelenkedett a „Csomagban lévő telefon kijelzője be van törve” felirattal, dátummal, a futár aláírásával. Ami a legérdekesebb volt, hogy mindez filctollal valami okán áthúzásra került. Az áláírást rajtahagytam a képen, hiszen úgyis olvashatatlan.

Gondoltam hogy nem lesz ilyen egyszerű a dolog, ezért a futárt megkértem hogy fáradjon be hozzánk és együtt bontsuk ki a visszáru küldeményt. Ekkor fogadtak az első meglepetések. Nem igazán volt mit felbontani, mivel vissza sem csomagolták. A doboz pedig nem volt sértetlen, hanem elég hosszan egy horpadás látszott a kartonpapíron. Érdekes módon pont ott, ahol a telefon helyezkedett el. A futár is megjegyezte, hogy erre bizony ráraktak valamit. A telefon össze-vissza volt fogdosva, meglehetősen koszos állapotban érkezett vissza. A kijelzőjét valóban betörte valaki. Még a telefon alumínium hátlapja is megcsavarodott.

Fotókat készítettem a sérülésekről, melyet emailben elküldtem a PPS ügyintézőjének. Sajnos a hölgynek valamiért átlagosan 3-5 napba telt, hogy válaszoljon a leveleimre. Tehát megtaláltam a leglassabb ügyintézőt az univerzumban. Második levelében finoman utalt rá hogy téves információt közöltem (magyarul szerinte hazudtam). 3 hét elteltével sikerült felvennie a kapcsolatot a területi képviselőjükkel, akit második levelemben említettem neki. Illetve 4 hét után sikerült előkaparniuk a kézbesítő futártól egy jegyzőkönyvet az átvevő, a futár és egy tanú alaáírásával, miszerint a készülék nem a szállítás közben sérült meg és a csomagolás sértetlen volt.

Valahogy nekem a probléma felmerülésekor 3 perc alatt sikerült megszereznem a futár számát és körülbelül további 4 másodpercbe került bepötyögnöm, hogy beszélhessek vele. Sajnos nekik ez cégen belül 4 hétbe telt.

Jelenleg ott áll az ügy, hogy ők bizony sértetlenül kézbesítették a csomagot és ezért nem felelősek semmiért. Én pedig a dobozt megnyomva, a telefont összetörve kaptam vissza, de ez természetesen senkit sem érdekel. Egyelőre 10-12 ezer forintos javításnak nézek elébe, már amennyiben sikerül megfelelő  alkatrészt és telefon-szervízt találnom hozzá. Ugyanis az eddig megkeresett 4 gsm-szerviz nem rendelkezett hozzá való részegységekkel, illetve annak cseréjét sem vállalták.

Utólag elárulhatom, hogy nem bővelkedem anyagiakban és számomra ez jelentős érvágás volt. Remélem nem fog senkivel sem hasonló előfordulni, ezért kérem:

SOHA NE ADJANAK ÁT SZÁLLÍTÁSRA TÖRÉKENY CSOMAGOT ÚGY, HOGY NEM NÉZETIK MEG A SZÁLLÍTÓ CÉG MUNKATÁRSÁVAL A SÉRTETLEN TARTALMAT.

Legalábbis én ezentúl rá fogom íratni a szállítólevélre, hogy a csomag minden része sértetlen állapotban került átadásra, s így az átvevő futár aláírásával anyagi felelősséget is vállal a cég részéről.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hörcsög 2010.03.19. 15:11:49

Aucs, ezt jól el b***** a futár.

Murmucka 2010.03.19. 15:13:04

Szállíttatást csak őstermelőkkel!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.19. 15:14:01

Ez az a kijelző, amit nem lehet eltörni?

Nem csomagoltad be rendesen. Három buborékzacskoban nem törhetett volna össze, legfeljebb ha laposta tapossák a dobozt.

Dr Gregory House 2010.03.19. 15:19:18

Akkor most ez már a hétvégi?

moli 2010.03.19. 15:20:07

sose ertettem, hogy minek postazni/futarozni. szemelyesen atadod, azt kesz. ha meg messze lakik, eladod helyben 5%-kal kevesebbert. igy tobbet buksz, mint 5%.

stim01 2010.03.19. 15:23:41

Ez amúgy is egy kínai iPhone utánzat, aki már látott iPhone-t az tudja!
Nemcsak hogy eltörték, de még ki is cserélték egy kamu iPhone-ra?
Lehet hogy a vevő jobban járt így hogy nem vette át, miután rájött volna hogy ez nem az az iPhone amit szeretett volna, most az ő postját olvasnánk!

don't 2010.03.19. 15:24:00

itt valami bűzlik....

Dr Gregory House 2010.03.19. 15:24:35

„Sajnos a hölgynek valamiért átlagosan 3-5 napba telt, hogy válaszoljon a leveleimre. Tehát megtaláltam a leglassabb ügyintézőt az univerzumban.”

Melyik univerzumban élsz? Mert hogy nem Magyarisztánban, az egészen biztos! Ez a csaj egy villámgyors ügyintéző.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.03.19. 15:26:53

@stim01: igy van, ez akkor volt Iphone, mikor en Gina Lollobrigida. Ez Sciphone, vagy mi.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.03.19. 15:28:01

@afromagyar: es jol jart a "vevo", mert egy het mulva ugyis ment volna a kukaba. Sajnos tapasztalat. Ajandekba kaptam en is ilyet, de bar ne kaptam volna.

DaM 2010.03.19. 15:29:03

Csomagbiztosításnak hívják a megoldást. Vagy a "Törékeny" opció bepipálása és annak a felárfizetése. Különben azt hiszik, hogy tégla. És úgy is bánnak vele.

frew 2010.03.19. 15:43:06

De legalább a dobozt befóliázta.

don't 2010.03.19. 15:47:06

nekem Hong Kongból sima 1soros buborékos belsejű borítékban küldtek telefont semmi baja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:47:23

"így 2 cégen végképp lehetetlen lett volna keresztülvinni egy ilyen problémát."
Hát itt már elveszik a gyerek... elkezdenek egymásra mutogatni, az meg, hogy mi történt, sosem derül ki... :S

AMúgy ha be volt horpadva a doboz, akkor egyértelmű... Ha rá volt írva a dobozra, hogy törékeny, akkor sünt nekik, ellenkező esetben a postoló bénázta el...

"Legalábbis én ezentúl rá fogom íratni a szállítólevélre, hogy a csomag minden része sértetlen állapotban került átadásra"
Ez sem hülyeség de egy atom nagy "TÖRÉKENY" felirat is sokat segít a dolgon.

frew 2010.03.19. 15:48:19

@stim01: A poszt toló nem írja, hogy iPhone, azt csak Homár barátunk képzelegte oda.

Az aláírás pedig tisztán olvasható: Bánki Péter

Agyalap 2010.03.19. 15:49:12

Miért nem a futárcég ragaszkodik a felbontáshoz feladáskor? Honnan tudják, hogy törött volt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:49:14

@don't: Mert azt nem rugdosták össze-vissza :)

FlyInMyEye 2010.03.19. 15:49:51

@stim01: A poszt olló nem írja sehol sem,hogy Iphone lenne,úgy hivatkozik rá,hogy "értintőképernyős készülék".Mellesleg jackyll,ha érdekel van egy eladó Iphone-om vadi új,baráti áron 60ért eladonám, csak most csak neked.;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:50:22

@Háromujjú: És a pozíciója nincs odaírva?!

@FlyInMyEye: Add el inkább a postolónak :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:52:09

@moli: mondjuk ha egy kis helyen laksz, ahol 4000-en élnek, ott nem nagy a kereslet ilyesmire.

Illetve én rendszeresen postázok számítógépalkatrészeket, amiket egy megyeszékhelyen rendszeresen nem vesz meg a kutya sem - BP-n meg igen, csakhogy én nem BP-n lakok (még jó).

fajitas 2010.03.19. 15:54:01

ipodszerviz.com/index.php
Itt fogják megjavítani, az biztos!

frew 2010.03.19. 15:56:02

@ColT: Az a hátoldalon lehet szerintem. Félkövérrel, aláhúzottal.

FlyInMyEye 2010.03.19. 15:56:28

@ColT: Nem jó lehet,hogy ő meg tudja külöböztetni a 20.000Ft-os telefont a 100.000-estől...Abba már úgy nincs semmi üzlet.:(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:59:10

@Háromujjú: :D

@FlyInMyEye: Csak ne postán küldd, mert ott nem csak összetörik, de még el is lopják...

don't 2010.03.19. 16:06:27

@FlyInMyEye:
"festői szépségü Baker Street mellet található "haha

2010.03.19. 16:31:28

@ColT: postán nem simán lopják el, hanem vascsővel pótolják. Az legalább nem törik össze.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 16:51:53

@Kulics: Ebben van valami.
És kibontás után a cső (ha elég hosszú) felhasználható a postás büntetésére.

É2I 2010.03.19. 16:54:42

@Kulics:
Tudod, hogy a két darab pót biszbasz csavart is kipiszkálják, na. Olvastad, tudom.
;)

on:
Ja jackyll, az hogy valami úgy néz ki, még nem biztos, hogy az. Főleg, hogy a posztoló még csak nem is írta.

É2I 2010.03.19. 16:56:34

@ColT:
Mostanában a postásokat fagyasztott csirkével büntetik.
.
.
.
Nem megmondtam, hogy bontott csirkét hozzál!!!!
Bontott csirkét !!!!
Bontott csirkét !!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 17:36:54

@É2I: Még akkor is, ha nem is kért, hozzon! :D

ZePY 2010.03.19. 17:43:22

DaM-nál van a pont, a csomagbiztosítás bizony hasznos dolog... Sőt, a futárszolgálatok ha jól gondolom kb. 50.000 HUF-ig általában alapból be is építik a díjba.

pizsama 2010.03.19. 18:06:18

Posztolót már lehet?

"nem bővelkedem anyagiakban" "ez jelentős érvágás volt"

Akkor hogy került egy ilyen drága készülék a tulajdonodba?

Nekem ment már tönkre telefonom. Nem vagyok gazdag, mégsem volt jelentős érvágás. Miért? Mert nem veszek feleslegesen drága telefonkészüléket, ha nem engedhetem meg magamnak!!! Sőt, ha megengedhetném magamnak akkor sem vennék, mert a telefont telefonálásra használom.

avatartalan 2010.03.19. 18:26:19

ott a pont pizsi
amugy mijazaz ályfon?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 18:30:39

@pizsama: Nekem is egy elég csúnya árú telóm van, és úgy kaptam... :( Mondjuk nem is kértem, ez a legszarabb benne.

Énbagoly 2010.03.19. 18:34:54

Szóval, ez a hétvégi?
Nem tudok hozzászólni. :)

MosoMasa 2010.03.19. 18:36:29

Ezt a készüléket a csomagból kibontva rongálták meg.
Egy ilyen csomagolás még egy autó áthajtását is kivédi - ráadásul egy ekkora sérüléshez szükséges erő, behatás a dobozon sokkal jelentősebb deformációt eredményezne.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.19. 18:40:54

biztos hogy ugyanazt a telót kaptad vissza? csekkoltad az imei számot, meg minden azonosítóját? így első ránézésre valaki (=megrendelőd) így cserélte ki az eltörött ifónját. nyilván ebben az esetben a futárnak is benne kellett hogy legyen, mert előtte kellett kicserélni a telót. de 5 ropi mindent megold...

perszeattól a futárcég is lehet a ludas.

vagy tényleg te tettél bele törött telót, hogy a homárpowerrel sikerüljön elhitetni a futárcéggel hogy ők a hunyók.

Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.03.19. 18:47:05

Nagyon együtt tudok érezni Tiborral. Nekem legutóbb egy szép lámpaburám törött össze a postán.

Mylady 2010.03.19. 19:42:54

mikrofonpróba 1 2 3

csak érdekelne, itt most milyen néven futok

Mylady 2010.03.19. 19:43:50

@Mylady: jesssszzzzz, megvan a nevem :)

Énbagoly 2010.03.19. 19:48:11

@Mylady: Miért? Elveszítetted? :)

Mylady 2010.03.19. 19:48:54

@Énbagoly: ellopták
de visszaloptam :)

Énbagoly 2010.03.19. 19:56:10

@Mylady: hogy lehet ellopni a neved?

Megdobbent 2010.03.19. 20:05:09

Baccpapucs szallitmanyt pakoltak ra :(

Mylady 2010.03.19. 20:21:54

@Énbagoly: á, csak egy degenerált barátom ökörködött
sose hagyjatok egyedül vicces kedvű embereket a számítógépetekkel
ez fontosch!!!

Megint Valaki 2010.03.19. 20:36:21

A 12ezer forintos javítás poén amikor az egész telefonnak nincs 20ezer a beszerzési ára (SciPhone). Mellesleg a kijelzőt itthon kevés szervíz fogja tudni cserélni a panelre vasalt fóliakábel végett. Ezenkívül valószínű 5-6 különböző kijelzővel szerelik a modellt kínai hagyományokhoz hűen. Őszintén meglepődnék ha javításra kerülne ez a teló. Inkább a kukába. De egyébként ha a DHL simán kibújik a kártalanítási kötelezettsége alól akkor majd biztosan egy itthoni noname futárkáefté lesz az aki nem :) Ígyjárás.
Tök felesleges futározni.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.03.19. 21:25:52

A címben csak átírnám az iPhone-t. :)

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.03.19. 21:27:43

Sorry, most látom, hogy nem én vagyok az első, akinek feltűnt.

samcro 2010.03.19. 22:11:23

@Megint Valaki: a "miatt" helyett "végett" használata milyen táj jellemzője? Egyre többször látom, és nagyon zavaró/furcsa a számomra.

Poszthoz: mennyit kért a futárszolgálat? Mostanában eladtam pár dolgot, felhívtam pár ilyet, és olyan horribilis összegeket kértek, hogy maradtam a magyar királyi postánál. Start csomag 1.690 Ft-ért, utánvéttel, 20.000 Ft-ig értékbiztosítással (+290 törékeny) teljesen bejött. Másnapra mindig oda is ért a csomag, és semmi gond nem volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 22:18:26

@Megint Valaki: A panelre vasalt fóliakábel hőlégfúvó kérdése, talán még én is kicserélném, ha elég nagy gyakorlatom lenne benne. A kijelző beszerzési ára a gáz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 22:19:41

@Mylady: Ezt a munkahelyünkön már megtanultuk, amikor különböző emberek "B*zi vagyok, bevallom" tartalmú leveleket kezdtek el küldeni :D

Mylady 2010.03.19. 22:31:19

@ColT: na jó, de én most itthon vagyok...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 23:25:53

@Mylady: Hát igen, ez így sokkal rosszabb :)

Silenzio 2010.03.20. 00:04:01

Oké, nagyokosok: külsőre mi a különbség az Ájfón meg a Szájfón közt? Honnan látjátok?

Vladimir Harkonnen 2010.03.20. 00:32:44

Szerintem a vevőd átvert!
Fura ez a felbontom, megnézem, ha tetszik átveszem dolog!
Én akárhányszor kaptam utánvételes csomagot, először kifizettették, aláíratták az átvételt, és csak utána bonthattam ki!
Egyszer hoztak is vissza olyan csomagot, amit én adtam fel, de nem találták a címzettet. Először kifizettették velem a visszautat, és csak akkor kaptam vissza a cuccot!

Csomagot csak bontatlanul hoznak vissza, ha kibontotta a címzett, akkor újra fel kell adnia!

Szerintem a címzett, és a futár haverok, és közösen megszívattak!

romesz 2010.03.20. 01:47:50

@Vladimir Harkonnen: valoszinu igazad van.
Valami nagyon nincs rendben evvel a futaros szallitassal. Nem lehetett volna biztositast kotni az arura?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 02:12:35

nekem mar az magas mi visz ra valakit, hogy maganszemlytol telefont rendeljen
egyszeruen nem ertem
mondjuk a futart sem ertem
az egeszet nem ertem
az en vasarlasi szokasaim masok
es itt nem is cegrol van szo
valaki telefonokat kuldozget
hay kesz

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 03:21:53

"SOHA NE ADJANAK ÁT SZÁLLÍTÁSRA TÖRÉKENY CSOMAGOT ÚGY, HOGY NEM NÉZETIK MEG A SZÁLLÍTÓ CÉG MUNKATÁRSÁVAL A SÉRTETLEN TARTALMAT."

Ja, mert ha megnézetik,akkor majd elviszik a balhét, mi? Affenét. Vidd ki személyesen, jobban jársz.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 03:25:46

@pizsama: Múltkor elhagytam a telefonomat egy taxiban. Annyira szar volt, hogy visszakaptam :-) Bezzeg ha ájfon lett volna!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 03:27:32

@Erwan Knudsen: "Nagyon együtt tudok érezni Tiborral."

Ez szép tőled, csak kár hogy a posztolót Zoltánnak hívják.

:-D

eml 2010.03.20. 07:11:14

"SOHA NE ADJANAK ÁT SZÁLLÍTÁSRA TÖRÉKENY CSOMAGOT ÚGY, HOGY NEM NÉZETIK MEG A SZÁLLÍTÓ CÉG MUNKATÁRSÁVAL A SÉRTETLEN TARTALMAT. "

Soha ne adjanak fel törékeny csomagot úgy, hogy nem jeltik, törékeny.

Drága cuccot csak a futár jrlrnlétében csomagolunk be, így jobban van biztosítva mintha biztosítva lenne.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.20. 07:42:07

ez az iphone nem annyira nehéz cucc, hogy ne tudj elmenni érte. minek kell a futár?

Carrietta 2010.03.20. 09:17:54

Szarjanak sünt sünnel borítva.
Én a postával szoktam megszopni teszveszezésnél, azt hittem ha egyszer lesz pénzem és futárt hívok majd jobb lesz. Úgy tűnik mégsem...
Nagyon kíváncsi lennék vajh nagy boldog mézeskalács Európában sem vállalják e a felelősséget semmiért a cégek?
Amúgy tudom nem a reklám helye, de ha problémád van a szerviz találással nekem ők segítettek egyszer:
www.i-doki.com Ténylegesen ilyenekre specializálódott, de nem drága hely.
(Bocs, moderálja ki a postom akit zavar, infoért írtam csak)

samcro 2010.03.20. 09:26:42

Én Asus notebookot küldtem garanciálisan szervizbe háztól-házig programban. Mondtam a futárnak, hogy megmutatom, mi van benne, és milyen állapotban, ő azt mondta, hogy ez rá nem tartozik.

Rendeltem neten, GLS hozta ki, mondtam, megnézem, mielőtt aláírom, futár mondta, hogy, hogy ez rá nem tartozik, ha hibás az áru, akkor a visszaküldésről nekem kell gondoskodni.

Szóval valami nagyon sántít itt.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.03.20. 09:40:26

@hagyma:
Miért fura magánszemélytől telefont venni? Vatera tele van telefonnal, pda-val, ha valakinek nem a legújabb újdonságok kellenek, akkor használtam 30 ezerért 2 éve csúcskategóriás pda-telefont, újonnan meg fizethetne 200 ezret. Persze az átverés kockázata is benne van...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 09:54:42

@hagyma: Tulajdonképp annyi viszi rá, hogy magánszemélytől lehet olcsóbb, és meg tudja fizetni...

@Silenzio: A Szájfón az amiben szódát csinálsz...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 09:58:24

@Zabalint:
nem tudom
kocsin es konyvon kivul en meg semmit nem vettem hasznaltan
computert , telefont tuti soha nem vennek csak ujat
meg a vegen osszetorve hozna a futar
es a vevo itt meg jol is jart mert utanvetellel vette
gondold el ha kifizeti elore WU-n
akkor most O lett volna a postolo

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 10:01:23

@ColT:
Te komolyan megvennel egy tok ismeretlentol egy 2 eves muszaki cikket?
amit majd hoz a futar?
nem ugy ismerlek
de ez elmeleti fejtegetes, tudom
en nem az tuti

Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.03.20. 11:05:39

@Your browser may not support display of this image: Meg mernék rá esküdni, hogy tegnap még Tibor volt. Ha mégsem, akkor valamit nagyon elnéztem, elnézést, Zoltánt nem ismerem.

Bloodscalp 2010.03.20. 13:25:08

ennél még a magyar posta is jobban teljesít:)

Kicsi79 2010.03.20. 15:58:15

@ColT: Nem kell hozzá hőlégfúvó, csak egy széles páka. Van kimondottan ilyen célra készült. 10-32mm -ig többféle szélességgel.

A kijelző kb 5500-6000, az érintőfelület 1500-2000 forint beszerzési áron. Ha a főpanel nem sérült, simán javítható. Mindennel együtt maximum 9000-ből kihozom. A hátlapja pedig alufestéses műanyag. A készülék típusa SciPhone i68+.
IPhone klónként terjedt el.

Kicsi79 2010.03.20. 16:20:49

@Silenzio: A kettőnek teljesen különböző a hátlapja, és az IPhone-nak nagyobb a kijelzője. Mind a kettőt elég jól ismerem.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 17:28:08

@hagyma: Millió oka van annak, hogy valaki használtan vesz cuccot. Én a vaterán vettem mindkét telefonomat, az egyik egyszerűen feleannyiba került, mint a boltban és zsír új volt, a másik pedig egy pár éves modell, amit már újonnan nem lehetett kapni, de én olyat akartam.

Vagy egyszerűen csak a csóróság miatt, ami szintén elég jó érv.

Vagy azért, mert vannak emberek (mint én)akik minden kütyüt tönkretesznek, kár beléjük a vadiúj drága cucc.

Soroljam még?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 17:29:36

@Erwan Knudsen: "Zoltán nem ezzel a módszerrel egy összetört kijelzőjű iPhone boldogtalan tulajdonosa lett"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 19:25:27

@Your browser may not support display of this image:
OK mindenki a maga utjat jarja
fele annyi es zsir uj, az valoszinu lopott
no garancia
nem az en utam, de megertem

Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.20. 21:58:07

Na de azért sz.tem ez b.hatod.... mivel nem volt ellenőriztetve, hogy a dolog benne sértetlen volt, így esély sincs rá, hogy megoldódjon kivéve, ha a cég vezetője megtéríti azt neked.
mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu moviesforyou.blog.hu ; eletempercei.blogspot.com/ ; hakereselesnemtalalsz.blog.hu/ ;

boldii10 2010.03.21. 02:33:32

Erre tényleg csak azt lehet mondani, hogy nem Nokia dobozban volt,...

n0k0m 2010.03.21. 10:15:08

@hagyma: Gyakorlatilag minden elektronikai cikket hasznaltan veszek, sokszor posta/futar hozza.

Vannak akik fel evig hasznalnak egy vadiuj telefont/PC-t, aztan apropenzert eladjak. Egyebkent a garancia attol nem veszik el, hogy hasznaltan megveszed. De amugyse olyan konnyu tonkretenni ezeket, mert nem lehet szethajtani, mint egy motort.

Egyszer buktam be (raadasul pont nem elektronikai cikkel), ami sajat hulyesegem volt, de ahoz kepest mennyit sporoltam az evek alatt nem volt nagy ervagas.

Persze, ha tehetem akkor kimegyek hazhoz es meg jol le is alkudom az arat + megnezem rendesen mukodik e. Ahoz, hogy 300-400 km-t utazzak eleg nagy erteku dolgot kellene vennem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.21. 15:40:05

@n0k0m:
OK
nekem meg van az uj varazsa
filmet se toltok le
megveszem
nekem nem kell hasznalt
semmibol
autokon kivul en meg hasznaltat nem vettem es nem is fogok

NorbArt 2010.03.21. 21:55:41

Nos kedves cikkíró!

Cégem viszonylag sok, nagy értékű csomagot küld vidékre főleg számtech cuccot. Többek között iPod Touchot is szoktam küldeni ami hasonló kategória, igaz újakat eredeti dobozában, úgy nehezebb összetörni. Korábbban én is a pps futival küldtem, de több esetben is problémám volt velük. Pl 2 hetet kellett várnom egy visszautalásra, és akkor is nekem kellett telefonálgatni. Csomaggal késtek stb. Most meg valami pénzt is követelnek. Indokuk az volt hogy ők is alvállakozóval küldik és ha ők megkapják akkor én is megkapom. Ami azért furi mert én nem az alvállalkozóval kötök szerződést hanem velük... A Byrex meg ugyanaz bocs. www.e-cegjegyzek.hu
TIPPEM:
Szállítass a DPD futárral. Sok próba után ők messze messze a legjobbak, sosem késnek, mindíg pontosak. El is lehet vinni a telephelyükre a csomagot. Kis csomag 1000 meg áfa, utánvét 500 meg áfa. Ki is jönnek a csomiért... Neten ellenőrizhető hol tart a csomag.

2010.03.21. 22:37:02

Nekünk anno postán adtak fel alumínium profilokat, de mire hozzánk ért, az egyik végük valahogy ellapult. Gondolom ráraktak egy raklapot valahol. A kár kb. 50000 ft volt. Boldogok voltunk. De mit tegyünk...?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.21. 23:44:04

USP, UPS FEDEX.
bat en csak hurkat es kolbaszt szoktam kuldetni

BéLóg 2010.03.22. 12:07:41

Amennyiben nem te tetted be a telefonod törve, arra számnítva, hogy mire kinyitják, már nem tudnak vele mit kezdeni, akkor ennek ellenkezője történt.
Azaz a telefonodat lenyúlták, illetve kicserélték egy töröttre.

Sajna itt nem lehet látalanba igazságot szolágltatni. ha nem vagy hunyó, ez egy 12e Ft-os tanulság a számodra.

Vannak ilyenek, például hogy kivehető alkatrészt (pl. aksi) nem hagyunk telefonban, laptopban ha szervizbe adjuk, benzinkúton magunk tankolunk meg efféle.

don't 2010.03.22. 12:17:54

@hagyma:
az autó miért kivétel?

don't 2010.03.22. 12:19:49

@don't:
lehet folytatni:házat,nőt,stb.,nemvettem használtan...

Alikam 2010.03.22. 12:37:53

Be tudod bizonyítani, hogy amikor a vaterás licitálónak elküldted az ájfónt, akkor az sértetlen volt?

Mert ha nem, akkor csoki...

"Legalábbis én ezentúl rá fogom íratni a szállítólevélre, hogy a csomag minden része sértetlen állapotban került átadásra, s így az átvevő futár aláírásával anyagi felelősséget is vállal a cég részéről."

Persze, ő meg aláírja.

Te amúgy az ilyen vaterás dolgok után fizetsz adót?

Damien12 2010.04.13. 10:25:17

A PPS futárszolgálattal én is megszívtam. Nekem 1 Tungsram HGV 125W-os UV lámpát hoztak ami annyit rászkódhatott, hogy tönkrement a lámpa vagyis a kisülőcsöve leszakadt a helyéről.

dave007 2010.05.04. 02:24:52

@moli: miből látszik ez? Csak mert én próbáltam is és igy kép alapján nem tudom megmondani. A kérdés nem kötekedés, tényleg érdekel, mert akarok majd venni egyet, ha úgy állok.

dave007 2010.05.04. 02:31:04

ja már látom én is a különbséget a kijelző is más picit.

Ettől függetlenül, olyan futárszolgálatot kell választani, ahol van csomagbiztosítás. Törékeny cuccra mindig kell kötni. Ha nem kötöttél, akkor vagy levered a szállítón vagy megszívtad, hülye voltál.
süti beállítások módosítása