Vannak a minősített mazochisták, akik például egy 5 éves külföldi tanulmányra is viszik magukkal a T-Mobile-előfizetésüket. Aztán persze ellopódik a telefonjuk, és nézhetnek maguk elé bután, hiszen ügyintézni csak személyesen lehet:
A fiam tavaly ősszel öt évre, külföldre utazott tanulni. Különféle kommunikációs problémák miatt az előfizetéses magyar mobil telefonját - melynek számláját én fizetem itthonról - magával vitte és használta is néhány ez előttig, amikor azt ellopták. Mint eltartó, és mint szülő, egy tanúk által aláírt, a távollétében érdekeinek képviseletére jogosító meghatalmazás birtokában személyesen is próbáltam a telefont letiltani, egyúttal fiam e-mailban is kérte a letiltást, az új SIM kártyával a szolgáltatás újra indítását, sikertelenül. A válasz így hangzott:
"Megkereséséből sajnálattal értesültünk kellemetlenségeiről! Az SIM kártyával kapcsolatos ügyintézésre azonban sajnos csak személyesen, illetve közjegyző által hitelesített meghatalmazás birtokában van mód."
Megjegyzem a közjegyző előtt is személyesen kell eljárni, tehát teljesen mindegy. Azt is megjegyzem, ezt a fajta meghatalmazást, mint magán okiratot minden állami szerv, bíróság, APEH stb. elfogadja!
Hiába jeleztük, hogy a személyes megjelenésre nincs lehetőség, hiszen fiam igen távol van, és a közeljövőben nem tud hazajönni. Szerintük egyébként szinte az lenne a természetes, hogy kb. 15000 km távolról hazarepüljön, hogy ügyeit itt intézhesse.
Vagyis összefoglalóan: külföldön élő az előfizetéses T-Mobile-os telefonját lopás esetén gyakorlatilag nem tudja letiltani! (kivéve a két hétig történő felfüggesztést!) Szolgáltatást nem kapunk (legfeljebb a tolvaj kap!) és a veszélye is fennáll, hogy a tolvaj akár jelentős károkat okozhat nekünk. A feltöltő-kártyás telefonoknál legfeljebb a kártyán lévő összeg a tét. A szolgáltatásukat újra indítani eltartott családtagom esetében nem tudom. Ám fizetni azonban mindenképpen kell vagy a hűségnyilatkozat miatti kötbér vagy az előfizetés címén. Arról, hogy magát a készüléket letiltsuk már lemondtunk. (Így támogatja a szolgáltató a tolvajokat!) Mi csak a szolgáltatást szerettük volna helyreállítani, ám úgy tűnik erre T-Mobile-nál nincs mód.
Mindezek alapján javaslataim a következők, ha valaki huzamosabb ideig külföldön szeretne tartózkodni, akkor:
vagy: utazását megelőzően irány a közjegyző és közjegyzői/ügyvédi okirattal bízzon meg valakit a T-Mobile társaságnál történő ügyintézésre!
vagy: ne vigyen külföldre előfizetéses T-Mobile-os telefont!
vagy: azonnal váltson szolgáltatót és felejtse el ezt a céget!
és: Gratuláljon a T-Mobile rugalmas és életszerű üzletpolitikájához!
Budapest, 2010. április 28.
Utóirat:
Augusztusban lejár a hűségnyilatkozat. Az előfizetést ezt követően csak akkor kívánjuk folytatni, ha a szolgáltató vállalja, hogy a közjegyző által hitelesített aláírási címpéldánnyal rendelkező cégképviselő személyesen jön a lakásomra a szerződést megújítani, és személyesen szedi be havonta az előfizetési díjat. A fenti elvárásomat természetesen visszavonom, ha a T-Mobile elismerve ügyintézési hibáját egy repülőjegy formájában lehetővé teszi fiam személyes megjelenését a SIM kártyával kapcsolatos ügyintézésre.
Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.04.29. 13:41:58
Pocócicó 2010.04.29. 13:41:58
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 13:42:21
yippyupp 2010.04.29. 13:43:42
sikitomi 2010.04.29. 13:45:16
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 13:45:26
Pocócicó 2010.04.29. 13:45:53
Kedves Apuka és Kisfia: miért nem skypoztok? Esetleg msn? A francért kell olyan messzire telefon?
elwood 2010.04.29. 13:45:56
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 13:46:20
anarch 2010.04.29. 13:47:08
elwood 2010.04.29. 13:47:54
ezt a mázlistát. ez megér egy lopott telefont.
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 13:47:56
Azért ezt nem vágom: "Különféle kommunikációs problémák miatt az előfizetéses magyar mobil telefonját - melynek számláját én fizetem itthonról - magával vitte"
anarch 2010.04.29. 13:48:27
elwood 2010.04.29. 13:50:57
a T-Mobile sem fog sétálni a történelem főutcáján
SarahConnor 2010.04.29. 13:52:28
Mikor már a jogi útról volt szó, valahogy megoldódott a dolog, magától.
Sunyi állatok.
Nagyon kell ragaszkodnod az igazadhoz, ha neked van igazad, csak a munkát akarják kerülni.
balapety 2010.04.29. 13:53:26
seldon.h 2010.04.29. 13:56:10
Nekem eddig minden elveszett telefon kártyáját ( céges , sok van) egy telefonnal az ügyfélszolgálatra, egy darab jelszó ellenében szó nélkül letiltották..
Pocócicó 2010.04.29. 13:57:17
Fausto(tm) 2010.04.29. 13:58:20
Az nem nyújthat megoldást, hogy a meghatlmazásoddal bemész a T-pontba, átíratod a fiadról a Te nevedre és ha kész, akkor közlöd, hogy "köszi, akkor lemondanám"?
Annak is van, azt hiszem 1000-1500,- Ft-os díj, de jobb, mint a mostani helyzet...
Vagy pl. kérni a vonal egyirányúsítását, azzal csak hívni lehet.
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 13:59:33
SomethinWild 2010.04.29. 14:01:12
Ennek a posztnak az írójával teljesen egyetértek. A T-Mobilnak nem fűződik érdeke hozzá, hogy letiltsa a telefont annak a pontos tudatában, hogy a tolvaj külöföldről a tulaj kárára magas károkatokozhat, amit bizony ki kell fizetni. Nekik ez pénz, a szenvedő félnek pedig savanyúcukor. Jogorvoslatot keresnék a helyében.
tejfogubandi 2010.04.29. 14:01:48
eml 2010.04.29. 14:06:52
Egyéves Önkéntes 2010.04.29. 14:08:05
Ms Nor 2010.04.29. 14:08:56
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.29. 14:09:52
Kommentedre a következők lesznek a válaszok:
- akkor minek olvasod
- "ez itt a Homár, itt így megy"
- te is béna vagy
- akkor minek olvasod
- akkor minek olvasod
- akkor minek olvasod
- te is béna vagy
- én jobban tudom, mert én vagyok az élet császára
- aldi, aldi, aldi, fűszoknya, svéd, fűszoknya, svéd, aldi
- akkor minek olvasod
- ez a Homár, ez itt így működik
- te is béna vagy.
Jó szórakozást! :)
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.29. 14:13:08
seldon.h 2010.04.29. 14:15:59
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 14:18:02
seldon.h 2010.04.29. 14:18:27
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 14:23:31
Csinálnak egy problémát, teljesen értelmetlenül. Aztán ahelyett hogy két lépésben megoldanák, azon izmoznak, hogy nem lehet megoldani, pedig de.
hatesz 2010.04.29. 14:31:51
Az meg magánügy hogy miért vitte magával, nem?
RaveAcE 2010.04.29. 14:33:18
Ezt kapták parancsba a főnökől.
anarch 2010.04.29. 14:36:40
staropramen 2010.04.29. 14:39:48
Mondsza Sztrovacsek volt előző nicked is?Mi volt a lánykori neved?
Csak azért kérdezem mert március 8 óta ennyi bölcsességet nem szedhettél magadra.
Márpedig állítólag azóta él ez a név.
Mitévő Légy 2010.04.29. 14:39:57
ex-dr. vuk 2010.04.29. 14:41:07
Dr Gregory House 2010.04.29. 14:43:23
Ez milyen nyelven van?
forgodssake 2010.04.29. 14:45:19
kifaszom kerdezte h szerintetek, hogy lehet olcson kulfoldrol kapcoslatot tartani?
adott egy problema (senki nem tervezi h ellopjak a telefonjat) amit a T kurvara nem elegansan kezel.Megjegyeznem ha 3 hetre megy es ellopjak a cuccot, akkor a T hozzaallasa miatt ugyanugy 3 hetig ketyeg a cucc, mert csak szemelyesen lehet intezni ami szerintem ugyanolyan verlazito. Errol szol szerintem a poszt nem arrol, hogy menyire sikeres ember aki kulfoldon hasznalja sajat telefonjat...
Egyebkent amikor kikoltoztem ( en is 15000 km re) akkor en is hoztam magammala telefont. szentimentalitas, butasag tokmindegy. akartam h meg egy ideig elerheto legyek a magyar szamomon is.
De hogy mindig vannak ilyen megmondo arcok akik majd okosan megoldjak a prolemat....
helianthus 2010.04.29. 14:47:29
@Mitévő Légy: értő olvasás? 5 ismétlem öt évre ment küldföldre tanulni. Azért ennyi időre már lehet beruházni egy helyi telcsire, simre, gondolom nem megy bele tönkre a fiatalember.
Amúgy meg megnyugtat a tudat, hogy külföldön is lopnak telefont (már ha tényleg ez történt és nem az ifjú csimota adta be a zaciba a telcsit, hogy kifizesse a vegasi rulettadósságát, amit értelemszerűen nopposodott gatyában csinált kipimpelve).*
*ezt szigorúan a Homár szelleme miatt írtam, nem szeretném megsérteni.
TiZ 2010.04.29. 14:49:35
Mitévő Légy 2010.04.29. 14:49:51
amúgy teljesen igazad van, nem az lényeg, hogy kiment és mennyi időre, hanem az, hogy ellopták a telefonját és a T ilyen lehetetlen helyzetet teremt.
BBG76 2010.04.29. 14:50:19
És igenis jók a posztok. Na.
2010.04.29. 14:50:40
A szolgáltatóknak meg muszáj ilyen szabályokat hozni, mert elvált férj-feleség bosszúból letiltatja egymás mobilkát... mittudomén.
Biztos nem jókedvükből hoztak ilyen szabályokat, hanem azért mert egy ilyen országban működnek.
Amúgy ezért tart itt az ország.
Gaiwer 2010.04.29. 14:51:08
Mitévő Légy 2010.04.29. 14:52:05
Teljesen mindegy, hogy 5 év vagy 3 hónap, ha az első 1 hétben ellopják a telefonod akkor mit csinálsz? Szarban vagy. Azt hogy oldod meg?
juhaszvik 2010.04.29. 14:52:16
azért voltak régen (meg talán ma is) erre különböző kódok, amivel egyértelműen és kizárólagosan tudta magát azonosítani az ügyfél, akár telefonban is.
nem-e lehetséges, hogy ez(ek) a kód(ok) nincs(enek) meg? - bocs a sok zárójelért
amúgy meg tudnám, hogy a svédek meg a fűszoknyás lányok kinek ártottak.
és van-e olyan blog, ahol ezekről lehet beszélni...
Frucsasz 2010.04.29. 14:52:46
2010.04.29. 14:53:50
Mitévő Légy 2010.04.29. 14:55:06
2010.04.29. 14:55:44
CSak szóltam.
Egyéves Önkéntes 2010.04.29. 14:57:06
sakálbaba 2010.04.29. 14:59:12
vape 2010.04.29. 15:01:32
Előző munkahelyemen bevittem a t-mobile-os céges flottába a szintén t-mobile-os mobilszámomat. Amikor eljöttem onnan 2007-ben, át akartam venni saját névre (hogy ne kelljen telefonszámot váltani).
Előfizető módosításának díja lett volna 2007-ben: 5000 Ft + ÁFA. Hát inkább otthagytam a volt munkahelyemnek a telefonszámot...
Szerintem ez a díj azóta sem csökkent. Ámde lehet, hogy emelkedett.:)
staropramen 2010.04.29. 15:01:38
Bocsi,de kifelejtetted a bérkommentelőket!
tothbelacccc 2010.04.29. 15:03:02
ex-dr. vuk 2010.04.29. 15:03:40
erdekes. en is bevittem a szamom 2004 kornyeken egy flottaba, majd egy ev mulva ki. szam maradt mindket esetben. 0 ft-ert.
Ennyit valtoztak azota?
Pittykapitany 2010.04.29. 15:03:59
De ami nekem nagyon tetszett az az utoirat... majd nyilvan a Tremobil osszefossa magat hogy elveszit egy ekkora idiota ugyfelet a sz.ros havi 10ezres forgalmaval. Marad meg 3 millio masik idiota. :)
Fausto(tm) 2010.04.29. 15:05:07
Mondjuk az megint más kérdés, hogy ezt normálisabb cégek ingyen megcsinálják...
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 15:05:15
Valoban halalosan unalmasak azok a beszolasok, amik idiota szoveget tartalmaznak, hulye tancsokat adnak, nem relevansak es leginkabb amik a posztolot lattatjak idiotanak. Mikozben a kommentelo eleteben nem volt tul a Bivalybasznad tablanal es fingja sincs arrol a helyzetrol amirol szo van. Persze tisztelet a kivetelnek...
sakálbaba 2010.04.29. 15:06:45
Igen nem lehet mindenki sikeres.
Pittykapitany 2010.04.29. 15:08:21
Látványpékség 2010.04.29. 15:08:32
És most?
Éééés mooost?
staropramen 2010.04.29. 15:14:12
Bejártam Európa nagy részét meresztgettem a szememet, de az általad említett Bivalybasznád helységnévtáblát sehol nem láttam.
Akkor én most releváns vagyok, vagy nem-e vagyok releváns?
Abban a többség megegyezett, hogy a T-nél meglévő személyes kóddal el lehetett volna intézni az ügyet.
Aki meg unatkozik, az ásítson-mondta egyszer Pósalaki bácsi.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 15:18:06
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 15:18:17
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 15:19:03
helianthus 2010.04.29. 15:19:32
Ettől majd biztos megoldódik.
Egyébként velem nem kell "harcolnod", én egyet értek (...veled is XD)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 15:19:38
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 15:20:49
* - Neked van igazad!
* Kohn boldogan távozik. Ám félóra múlva megjelenik Grün is. Elmondja, hogy vitája támadt Kohnnal, kéri, hogy a rabbi mondja meg, melyiküknek van igaza. Eloadja az esetet. A rabbi türelmesen meghallgatja, s a végén azt mondja:
* - Neked van igazad!
* Grün is elégedetten távozik. Ám a bóher, aki mindezeknek fültanúja volt, nem állj a meg szó nélkül: - Rabelében, te Kohnnak is igazat adtál, Grünnek is igazat adtál, pedig két vitatkozó közül csak az egyiknek lehet igaza! A rabbi végigsimogatja hosszú szakállát, s azt mondja:
* - Tudod mit? Neked is igazad van!
forgodssake 2010.04.29. 15:22:02
nem minden fekete es feher.
Ahol elek, egy utlevelszam es egy anyja neve eleg ugyintezeshez, megsem tiltjak le egymas szamait az emberek, iratjak at egymasra az autoikat, vagy vesznek fel hitelt.
Egyebkent meg kivancsi vagyok, hogy normalis meghatalmazassal( amit apeh, hivatalos szervek elfogadnak) te tudsz e a tudtom nelkul adataimat nem ismerve ugyet intezni. Figyelembe veve a vonatkozo btk-t is...
Biztos sokan torolnenek mas sim kartyajat, hogy aztan egyperces kellemetlenseget okozva minden maradjon a regiben a tulajnak te meg egy 2 tol 8 iget kockaztatsz ezert a viccert. aha valos veszely.
Manci néni, a szomszéd 2010.04.29. 15:23:04
Pittykapitany 2010.04.29. 15:23:29
Amugy amit legyecske irt, ilyen csak a 80 nap alatt a fold korul-ben volt utoljara.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 15:24:22
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 15:25:28
Ms Nor 2010.04.29. 15:26:00
Innentol kezdve nem kenyszeruseg, hanem onsanyargatas. Mar ha csak ezert hasznalja kint a magyar mobilt.
Velemenyem szerint megeri kulfoldi SIM-kartyat venni, mert sokszor toredeke a percdija a magyar telefontarsasagok altal kiszamlazottnak.
AlulírottFentemlített 2010.04.29. 15:30:19
Viszont engem az érdekelne igazából, hogy mikor volt benne a benzin árában a kötelező biztosítás?
Helyesen válaszolók pushup-os melltartót vehetnek magugnak.
akikaztmondjákni 2010.04.29. 15:31:41
cukisag.blog.hu/2010/04/29/mentett_sunoket_engedtek_szabadon#comment-form
Majmász Gedeon 2010.04.29. 15:32:31
www.natursziget.com/egeszseg/20100217-zsebtelefon-a-halal-hordozoja
staropramen 2010.04.29. 15:33:13
Amnesztiát a sünöknek!!!!
kaosz 2010.04.29. 15:33:45
akikaztmondjákni 2010.04.29. 15:37:34
Tudja e valaki?
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 15:38:52
pizsama 2010.04.29. 15:39:09
Prepaid telefonkártyáról tetszett-e már hallani? Az én bátyám arról meg olykor Skype-ról szólt haza, odakünn meg jól elvolt egy helyi szolgáltatóval. Külföldről haza itthoni szolgáltatótól a legnagyobb őrültség! Kezet foghat a Trével a beküldő...
Csopak · http://jagkommefranungern.wordpress.com 2010.04.29. 15:40:33
Ez nekem tök nyilvánvaló, ha saját, magyar telefont viszek külföldre, akár mennyi időre, kizárt, hogy előfizetésest vigyek, mert csak a gond van vele, a túlszámlázásokról nem is beszélve.
Frucsasz 2010.04.29. 15:45:18
akikaztmondjákni 2010.04.29. 15:45:35
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 15:51:50
juhaszvik 2010.04.29. 15:52:59
ídézet magamtól:
"mondjuk gonoszságból letiltatom valaki számát" - a "mondjuk" az ebben az esetben azt jelenti: például (ugye nem külföldön élsz?). szó lehet egészen másról is, nem csak "gonoszságról". a lényeg, hogy vissza lehet élni a helyzettel, és ennek alkalmazhatósága nem korlátozódik kettőnk fantáziájára.
amiről beszélek az részben adatvédelmi, részben személyiségi jogoknak a betartatása. ugyanis meghallgatom ugyanezt az okfejtésedet, amit majd egyszer egy olyan embernek adsz elő, akinek visszaéltek az adataival, és ebből kára is származott.
amúgy én is szeretnék egy olyan helyen élni, ahol megbíznak és megbízhatnak egymásban az emberek. irigykedem.
akikaztmondjákni 2010.04.29. 15:55:23
Sün jöhetne most is és akkor látná a mentést:)
Süüüüüüüüüün hol vagy????
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.29. 16:01:42
akikaztmondjákni 2010.04.29. 16:07:25
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:14:47
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 16:15:49
akikaztmondjákni 2010.04.29. 16:16:55
A másik posztban.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:17:39
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:18:53
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:20:29
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 16:22:15
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:26:39
Csetkommandó. Nagyon üt!
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 16:27:14
A funkciót valamennyi magyarországi mobilszolgáltató (T-Mobile, Pannon GSM, Vodafone) ügyfelei igénybe vehetik, valamint külföldi szolgáltató mobilszáma is megadható, amennyiben a külföldi mobilszolgáltató esetében a Magyar Telekom Nyrt. (T-Mobile) SMS roaming szolgáltatást biztosít.
Tetelezzuk fel, hogy van ilyen Eszak-Amerikaban, de jon a kovetkezo resz:
A mobiltelefonszám módosítása - biztonsági okok miatt - csak bankfiókban, illetve az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás segítségével történhet.
...es a kor bezarult, szamomra kenyszeruseg a magyar mobil, ha csak nem megyek majd valamikor haza. Ugyanis otp direkt internetesem van de telefonos szolgaltatasom nincs.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:27:58
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:29:14
Rosszindulatú Vászka 2010.04.29. 16:32:10
ápdét 2010.04.29. 16:37:23
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 16:38:42
Kit erdekel hany bank van, meglevo szamla es kulfoldi elet van, erted?Olvass vissza kicsit feljebb, nincs kedvem ujra leirni...
Ne akarj mar 12 evesen tanacsot adni, bakker...
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 16:38:54
Ms Nor 2010.04.29. 16:49:51
Nyilvan nem neked szantam az elso ellenervemet sem, hanem altalanossagban. Aki pedig ennyi idore kulfoldre keszul (lasd fenti esetben 5 ev), akkor azert erdemes az ilyenekrol tajekozodni.
De azt mondd mar meg nekem, hogy eri meg hasznalni 5(!!!) evig kulfoldrol egy magyar SIM kartyat? Foleg elofizeteseset. Ugy, hogy telefonalasra hasznalja? Mert nekem ez nem fer a fejembe. Nyilvan alacsony az IQ-m...
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.04.29. 16:50:46
A fenntiek fényben megjegyezném én mindig matáv telefont viszek külföldre
Kicsit nyűgös a vezetéktekercs a hátamon, dehát háborúban is kibírták
HA ellopják, csak elvágom a drótot
Egyéves Önkéntes 2010.04.29. 16:51:14
na hol a push-up fűszoknya?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.04.29. 16:53:03
Hol van az a 15000km?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 17:06:41
Fapuma (törölt) 2010.04.29. 17:08:04
Minden masra ott a Mastercard...
Viccet felreteve, nyilvan ha valaki csak kapcsolatot akar tartani valakivel, arra ott a net, skype-al es szamos mas lehetoseggel. Meg egyszer, csak azt mondom sajnos van olyan mikor valaki nem hulye es megis meg kell tartania az otthoni telefonjat...
Ms Nor 2010.04.29. 17:24:05
Igazad van, net, skype tokeletes kapcsolattartasra. De ha mar annyira ragaszkodik a mobiltelefonos kapcsolattartashoz, miert nem vesz egy kulfoldi mobilt? Mert ha vegiggondolod, a magyar SIM kartya miatt fizetsz:
- elofizetesi dijat, amit termeszetesen nem tudsz lebeszelni, mert kulfoldon vagy
- roaming percdijat, mert kulfoldon vagy, akar te hivsz, akar teged hivnak
Igy korulbelul tizszeresere jon ki az, amit fizet igy, hogy a magyar telefont hasznalja. Es akkor kovetkezo eset, hogy meg raadasul el is lopjak. Ha nem tudja letiltani es a kedves zsebtolvaj cseveg rajta egy-ket orat, hat igen melyen a zsebebe kell nyulnia apukanak...
BBG76 2010.04.29. 18:01:06
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.29. 18:04:25
kolbaszbol a kerites 2010.04.29. 20:47:41
A gyerek jöjjön haza nyáriszünetre, és meg lesz oldva.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.29. 21:50:08
Úgyis vihar egy pohár biliben, mert közjegyzői meghatalmazást bármikor tudna íratni.
Brail Kast 2010.04.29. 23:28:22
Azonban annyit megjegyeznek, hogy en is voltam hosszabb ideig kulfoldon (egy evig), kb. 7000 km tavolsagban, es oszintem megmondom, nem kell ahhoz sok nyelvtudas, hogy valaki vegyen az USA-ban egy prepaid kartyat.
Bementem az egyik szolgaltatohoz, mondtam, hogy prepaid szolgaltatast akarok vasarolni. Elado kezembe nyomott egy reklamot a haromfele prepaid szolgaltatasukrol, en raboktem a megfelelore, kifizettem 130 dollart, es 5 perc mulva megvolt a SIM kartyam 1000 lebeszelheto perccel.
Egyebkent meg tenyleg van skype, msn, yahoo messenger, stb. Azon ingyen lehet telefonalni. Kulfoldon magyar sim-kartyat hasznalni tenyleg hulyeseg.
Beaver100 2010.04.30. 02:40:14
Megdobbent 2010.04.30. 02:40:50
Megdobbent 2010.04.30. 05:37:52
Oscee 2010.04.30. 07:28:08
Szóval az úgy volt, hogy egy őszi szüneti kikapcsolódás közben a telefon elveszejtődött (valószínúleg
hanyagsgomból kifolyólag a Miami part menti vizekben végezte). Visszaérkezvén az útról bementem a T-Mobile üzletbe, és láss csodát: zokszó nélkül, pár kattintással személyi ellenében letiltották a SIM-et, adtak egy újat, ÉS: az egyenlegemet is átmentették. Mindezt persze teljesen ingyen, és megköszönve, hogy továbbra is az ügyfelük maradok.
Ilyen kiszolgálás mikor lesz otthon?
ui.: egyéb dolgokhoz is kell közjegyzői felhatalmazás, a telefonnal együtt az ERSTE bankkátyám is elveszett (nem hitel, szóval nem volt nagy para), letiltatni le tudtam telefonon, de az új kártyát nem voltak hajlandók csak közjegyzői papírok ellenében kiadni (amik persze nem voltak, de mindegy)
AlulírottFentemlített 2010.04.30. 09:14:55
@EÖ:
Megnyertétek :-)
Egyéves Önkéntes 2010.04.30. 09:20:46
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.30. 10:36:12
j311 2010.04.30. 11:18:34
Még olcsóbb is lett volna, mint roamingolni állandóan.
Magg (törölt) 2010.04.30. 11:21:11
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.04.30. 18:43:34
Nekem meg meger uszkve havi 2000 Ftot , hogy ezen a szamon elerheto vagyok, a csaladban egyetlen elofizeteseskent ez a szam tartja a csacso kedvezmenyt , tehat benn kell maradnia, es ezenkivul arra a szamra jonnek a magyar banszamlam jovahagyo smsi (atutalas) , a magyar eletbiztim belepo kodja, es igy tovabb.
Ja es honnet tudjatok, hogy nincs neki kinti szama, ahogyan nekem is van , miota kijottunk? Ettol fuggetlenul az albiban ott pihen a magyar kartya is egy teloban.
2010.04.30. 20:44:12
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.05.01. 09:14:14
Mint írtam én is kihoztam az előfizum, ahogy Norvégiába is vittem anno, mikor ott tanultam. Ettől függetlenül volt norvég simem, és most is van angol simem. De igenis van, mikor kell a korábban már 5-8 éve ismert magyar számod.
neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.01. 21:57:43
2010.05.02. 00:54:51
Szerintem ez csak egy idióta szokás, hogy ragaszkodni kell foggal-körömmel a számhoz, meg a magyar SIM-hez, de ha valakinek ez kell, akkor hajrá, fizessen, szabad világban élünk, nem?
De szerintem akkor is baromság.
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.05.04. 01:30:07
-Egyetlen számlás előfizu a családban, ami feltétel a családi csomaghoz, hogy szüleim és hugom inygen beszéljen egymás közt, és engem is ingyen hívjanak.
-van egy életbiztosításom, amire e a netes belépésre csak magyar mobilszám jó
-van otthoni bankszámlám, aminek szintén ez a szám a "kulcsa" belépéskor átutaláskor erre jön az aktiváló sms
-lehet te ha kijössz minden kapcsolatot felszámolsz az otthoniakkal , én nem. ezt a számomat ismerik évek óta, nem fogok csak úgy kidobni
-amikor hamzamegyek, már a reptértől kezdve nem roamingolok az itteni kártyámmal, hanem tudom rögtön a magyart használni
De a legfontosabb a csacso, amiatt előfizus, egyébként lehetne prepaid is ....
De a bank és a biztosításom miatt kell magyar szám. Ettől függetlenül napi használatban az itteni számom van, és itteni számról telefonálok haza saccperkábé 6Ft per perces díjjal....
SomethinWild 2010.05.04. 11:08:49
zoci 2010.05.07. 09:13:30
Üdv egy volt T-s dolgozó.
Az ilyen emberek miatt tart itt ez az ország!