Én biztos vagyok benne, hogy ha az Elmü kölföldi tulajdonosai adott esetben tényleg bűnösen szerzett extraprofitot talicskáznak is ki az országból, akkor azt pont nem az ügyfélszolgálatosok bérén spórolták meg. De Edit története jól mutatja, hogy ha az embert ok nélkül várakoztatják, akkor annak mindig rossz vége lesz.
A minap át kellett iratnom a villanyórát. Elmentem hát a Campóna bevásárlóközpont emeletén található Elmű ügyfélszolgálatra. Ismerősök javasolták hogy menjek nyitásra, akkor talán zárásra haza érek. :-)
Gondoltam végül is talán nem megy el az egész napom. Háromnegyed tízre saccoltam oda érni, tán nem kell sorba állni. Kikerekedett a szemem mikor oda érve láttam hogy jó esetbe is csak a tizedik vagyok a sorban, ami egy üres pult előtt kígyózik sorszám kikérés céljából. Tízóra tájt megérkezett egy hölgy a pulthoz. Azt hittem kinyomja a sorszámokat kinek ahová kell, aztán haladunk tovább. Hát nem! Vagyis igen, csak miután végigkérdezte mi járatban, azután ellenőrizte minden papírja meg van e, és csak azután kaphatott sorszámot.
Praktikusan az történik, hogy lemegy egy komplett ügyintézés ideje, csak éppen nem történik semmi!
Akinek egyértelmű a baja, vagy már visszatérő, annak is végig kell várnia az összes szerencsétlent, akit a pultos nő lemeóz. Egy óra elteltével én is sorra kerülök, elmondom miért jöttem, mit töltöttem ki.Megnyomott egy gombot, majd három perc alatt kezemben volt a sorszám. Kérdem a nőt, hogy mire jó ez, hisze kétszer mondom el mi van, és kétszer állok sorban. Ez már most dupla idő várakozás nekem. Arról nem beszélve, hogy amíg az első emberrel ment a ki mit tud,addig bent az üvegfal mögött nem történt semmi, mert a pácins kint magyarázta a bizonyítványát ahelyett hogy ez idő alatt a tényleges ügyintézés folyt volna. Volt idő a sorban állás alatt megfigyelni hogy fél tizenegy körül jutott be az első ügyfél. Gondoltam én kis csacsi, na most már elhárult minden akadály, kezekben a sorszámok. Vártam hogy ütemesen pittyenjenek a kijelzőn a számok. De akkor kiszúrom hogy ketten vannak az ügyintézők, plusz egy pénztáros. Telt az idő, egy nénike már a váróban rosszul lett. Épp hogy ki bírt támolyogni a parkoló felé lévő ajtón a szabadba. Kicsit áldogált majd el is ballagott. Már máfél órája vártam a sorszámmal a kezembe, és kezdtek gyűlni bennem a kérdések. Hát nem a villanyórával voltak kapcsolatosak. Kettő és fél óra után végre leűltem szembe az ügyintéző pasival. Első kérdésem az volt hogy mindíg ez van? A válasz: sajnos ez van minden nap, napszaktól függetlenül. És valóban ahogy visszanéztem a váró tele volt és a pultnál a sor is ugyanúgy kígyózott. Elvette a papíromat és közben szóba elegyedtünk. Azt mondta, hogy a vezetőség tudja hogy fel kellene venni legalább hat embert csak erre az egy ügyfélszolgálatra, de nem teszik, mert csak így van extraprofit amit a német tulaj kivisz az országból úgy hogy minden bőrt lehúznak a dolgozókról, és az ügyfelek türelmével játszanak. A pasi állítja hogy külön osztályt működtet az elmű, akik azon dolgoznak hogy megszépítsék az ügyfélszolgálatokon született siralmas adatokat a kiszolgálással kapcsolatban az energia hivatal felé. Így húzzák csőbe a magyarokat, és ilyen hülyék vagyunk hogy mindent hagyunk!!! Csak zárójelben jegyzem meg, nem lehetett túl felemelő némelyik embernek úgy huszon egynéhány ember előtt taglalnia az ominózus pultnál az elmaradás összegét! Sajnos nem lehetett nem hallani.
Edit
Az utolsó 100 komment: